Δεν έχει τέλος το διατροφικό σκάνδαλο που έχει ξεσπάσει στην Ευρώπη με το αλογίσιο κρέας. Σε συνέχεια της ενημέρωσης του καταναλωτικού κοινού, μετά από τη λήψη Εργαστηριακών Αποτελεσμάτων και των σχετικών ελέγχων των Περιφερειακών Διευθύνσεων του ΕΦΕΤ Ανατολικής Μακεδονίας & Θράκης, Βορείου Αιγαίου και Αττικής, ο ΕΦΕΤ ενημερώνει ότι ανιχνεύθηκε DNA αλόγου στα παρακάτω προϊόντα:
Κατεψυγμένο σουτζουκάκι Μ.Κ., 80g, ημ/νία λήξης 12/2/20/14, χαρτοκιβώτια των 4kg
(ανιχνεύτηκε DNA αλόγου σε ποσοστό > 25%)
Κατεψυγμένες κοτομπουκίτσες 25g, ημ/νία λήξης 7/1/2014, χαρτοκιβώτια των 3 kg
(ανιχνεύτηκε DNA αλόγου σε ποσοστό >10% &
Κατεψυγμένο σνιτσελάκι Μ.Κ., 130g, ημ/νία λήξης 13/2/2014, χαρτοκιβώτια των 3 kg (ανιχνεύτηκε DNA αλόγου σε ποσοστό
Κατεψυγμένο σουτζουκάκι Μ.Κ., 80g, ημ/νία λήξης 16/1/2014, χαρτοκιβώτια των 4 kg
(ανιχνεύτηκε DNA αλόγου σε ποσοστό >50%)
Κατεψυγμένο σνιτσελάκι Μ.Κ., 130 g, ημ/νία λήξης 7/12/2013, χαρτοκιβώτια των 3 kg
(ανιχνεύτηκε DNA αλόγου σε ποσοστό
Προψημένα κατεψυγμένα μπιφτέκια “IFANTIS” σε συσκευασία 10 τεμαχίων με καθαρό βάρος 800g και ημ/νία λήξης 15/11/2013 (ανιχνεύτηκε DNA αλόγου σε ποσοστό >50%) που παρασκευάζονται από την εταιρεία “ΥΦΑΝΤΗΣ Α.Ε.” (Σενέκα 4, Κηφισιά)
Λουκάνικα τύπου Φρανκφούρτης με εμπορική ονομασία «NIKAS ΜΟΣΧΑΡΙ λουκάνικα τ. Φρανκφούρτης», 280 g, ημ/νία λήξης 5/5/2013, (ανιχνεύτηκε DNA αλόγου σε ποσοστό >10% &
Παριζάκι με εμπορική ονομασία «ΝΙΚΑS ΜΟΣΧΑΡΙ παριζάκι», 300 g, ημ/νία λήξης 6/6/2013 (ανιχνεύτηκε DNA αλόγου σε ποσοστό >1% &
Σε ό,τι αφορά στα θετικά σε DNA αλόγου δείγματα, τα οποία με πρωτοβουλία του ΕΦΕΤ – παρ’ όλο που δεν προβλέπεται από τη Σύσταση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής – υποβάλλονται και σε εργαστηριακό έλεγχο για τον προσδιορισμό της ουσίας φαινυλοβουταζόνη (phenylbutazone), εκδόθηκαν τα πρώτα οκτώ αποτελέσματα από το Γενικό Χημείο του Κράτους που ήταν στο σύνολό τους αρνητικά. protothema.gr
Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice
ΚΑΛΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΧΩΡΑ ΕΝΑΣ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΙΑΣΕΙ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΕΣ ΠΟΥ ΤΑΙΖΟΥΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΟΤΙ ΣΚΑΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΣΟΥ ΛΕΕΙ ΑΥΡΙΟ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΡΙΞΟΥΝ ΔΗΛΗΤΗΡΙΟ ΝΑ ΠΕΘΑΝΟΥΜΕ ΣΑΝ ΤΑ ΣΚΥΛΙΑ ΜΗΝ ΑΓΟΡΑΖΕΤΕ ΤΙΠΟΤΑ ΤΡΩΤΕ ΟΤΙ ΦΤΙΑΧΝΕΤΕ ΣΠΙΤΙΑ ΣΑΣ ΤΟ ΑΚΟΥΤΕ ΡΕ ΚΑΛΟΠΑΙΔΑ ΓΙΑ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΜΑΣ ΣΚΟΤΩΝΟΥΝ ΑΙΣΧΟΣ
το προβλημα δεν ειναι εαν περιεχουν αλογισιο κρεας αλλα εαν το κρεας προερχεται απο αρρωστα ζωα η αλογα ιπποδρομου που εχουν δωσει αναβολικες ουσιες
Σιγουρα ειναι απατη να μας ταιζουν Αλογα, αλλα σιγουρα δεν υπαρχει καλυτερο κρεα και πιο υγιεινο απο αυτο.
Ούυε αν έχουν σκατά, αλλά από που είναι τα σκατά.
Ξυπνάτε ρε… Ο σκοπός είναι άλλος πιο σκοτεινός.
Να έρθουν 1-2 εταιρίες με τεχνητό κρέας για να ξέρουμε επιτέλους τι τρώμε… ΚΟΡΟΙΔΑ Ε ΚΟΡΟΙΔΑ ΕΧΕΤΕ ΦΑΕΙ ΟΤΙ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΜΑΛΑΚΙΑ ΣΑΣ ΣΕΡΒΙΡΟΥΝ!!!
Βλέπεις Νίκας, είναι άλογο…
Επιτέλους κάποιος είδε την ουσία… Μπράβο βρε Λεωνίδα !!!Λες και το πρόβλημα είναι το είδος του κρεατος ή οι αναβολικές ουσίες στα άλογα… Λες και αν ήταν απο καθαρό μοσχάρι και μόνο αυτό, δεν θα είχε μεσα ορμόνες και αντιβιωτικά… ΞΥΠΝΗΣΤΕΕΕΕΕΕ
ΑΠΟ ΔΩ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΤΑ ΣΚΑΤΑ ΠΟΥ ΠΟΥΛΑΕΙ Ο ΝΙΚΑΣ ΚΑΙ Ο ΥΦΑΝΤΗΣ ΑΣ ΤΑ ΦΑΕΙ Ο ΙΔΙΟΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ.ΑΙ ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ ΑΛΗΤΑΡΑΔΕΣ
Ο σκοπός είναι, (κάπου το διάβασα αυτό, μπορεί και σε άρθρο εδώ μέσα) να φτάσουν σε μια εποχή, σε ένα σημείο που επιδιώκουν, να αναγράφονται πάνω στα συστατικά μόνο τα ποσοστά πρωτεϊνών, βιταμινών, υδατανθράκων, κ.λ.π. ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΑΝΑΓΡΑΦΕΤΑΙ η προέλευση των πρωτεϊνών, υδατανθράκων, κ.λ.π. δηλαδή να μπορούν να χρησιμοποιούν ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ως πρωτείνη, (έντομα, άλογα, ποντίκια, ότι νά' ναι!)
Ας προσέχουμε προσπαθώντας να μην τρώμε τυποποιημένα και επεξεργασμένα αλλαντικά, λιχουδιές σε πακέτα με ένα σωρό e, αλάτι, συντηρητικά, κ.λ.π. να φτιάχνουμε μόνοι μας πράγματα με νωπά προϊόντα που βλέπουμε τι αγοράζουμε….
όσο τά' χουμε και αυτά……
Ρε παιδιά, για τον Νίκα δεν είχε ξαναγίνει ντόρος πριν από περίπου 10 χρόνια?
Τί να πώ…. Τί να πρωτοπώ…. Γαμιεται ο Νίκας και ο Υφαντής γαμώ τα εκατομμύριά τους ….
Τρομερός ο Υφαντής. Όλο κι όλο του βρήκανε ένα προϊόν αλλά αυτό ήταν τεφαρίκι. Πάνω από 50% άλογο. Αν του έβαζες κι έναν τζόκεϊ πάνω μπορούσε να τρέξει και στις ιπποδρομίες!
Και όχι μόνο αυτό. Οι άνθρωποι έχουν τόσο θράσος που ξανάρχισαν τις διαφημίσεις με τον Gummy Bear, ειδικά μάλιστα στις παιδικές ζώνες και στα παιδικά κανάλια. Ουστ ξεφτίλες!