Διορατικότητα στη θεραπεία, ψηφιακό μάρκετινγκ, κοινωνικά μέσα, κινητές εφαρμογές, online βίντεο, ιστοσελίδες και διαδραστικά εργαλεία υγειονομικής περίθαλψης είναι το πεδίο δράσης του μέλλοντος.
Το ψηφιακό περιβάλλον που ετοιμάζουν οι φαρμακευτικές εταιρίες δεν έχει σήμα τη ράβδο του Ασκληπιού αλλά έναν υπολογιστή αφού πλέον οι αλγόριθμοι αντικαθιστούν σε πολλές περιπτώσεις τη διάγνωση ασθενειών και την παρουσία των γιατρών.
Μια πρώτη απόπειρα αποτελεί το ψηφιακό εργαστήρι «BI X» της γερμανικής ερευνητικής φαρμακευτικής εταιρίας Boehringer Ingelheim που έχει επενδύσει στα δημιουργικά μυαλά.
«Με την αξιοποίηση της ταχύτητας και της ευφυΐας των ψηφιακών εφαρμογών και αναλυτικών στοιχείων, η δουλειά μας θα φέρει επανάσταση στις δοκιμές φαρμάκων και τη θεραπεία ασθενών παγκοσμίως», σημειώνει η εταιρεία.
Φαίνεται πως η εποχή που οι φαρμακευτικές εταιρίες επικέντρωναν την έρευνά τους στην αναζήτηση νέων ουσιών, έχει παρέλθει.
Τώρα, ειδικοί από το χώρο της πληροφορικής πειραματίζονται με καινοτόμες ιδέες. Η Τηλεϊατρική είναι ένα από αυτά τα μέσα της τεχνολογίας που κερδίζουν συνεχώς εδαφος αν και πολλοί πιστεύουν ότι η φυσική σχέση γιατρού-ασθενούς είναι αναντικατάστατη. Την ίδια ώρα όμως, ακμάζει η αγορά των ιατρικών εφαρμογών για κινητά τηλέφωνα, ενώ η ψηφιοποίηση στον τομέα της ιατρικής προχωρά με ολοένα ταχύτερους ρυθμούς.
Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice