Διαφημίσεις

Παιδεία

Σαρωτικές αλλαγές προωθεί η κυβέρνηση σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης μετά και από το “ξήλωμα” του νόμου Διαμαντοπούλου για τα ΑΕΙ, την επιστροφή των “αιώνιων φοιτητών” και
την αποδυνάμωση του ρόλου των πρυτανικών συμβουλίων

Όπως αναφέρει η Ημερησία, οι αλλαγές θα γίνουν βήμα βήμα και σε βάθος χρόνου, ενώ προτεραιότητα του υπουργείου Παιδείας είναι η μετατροπή όλων των δημοτικών σχολείων της χώρας σε ολοήμερα.
Επίσης, φιλοδοξία του υπουργείου Παιδείας είναι η καθιέρωση 14χρονης υποχρεωτικής εκπαίδευσης, συμπεριλαμβανομένης της δίχρονης υποχρεωτικής προσχολικής αγωγής.
Σήμερα η υποχρεωτική εκπαίδευση είναι εννέα χρόνια, δηλαδή μέχρι και την Τρίτη Γυμνασίου, με το ποσοστό διαρροής μαθητών να είναι υψηλό.
Το μεγάλο στοίχημα πάντως είναι η αλλαγή της δομής του Λυκείου και της πρόσβασης στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.

UnitedNationsTruth-5
Μία από τις προτάσεις που έχουν πέσει στο τραπέζι είναι η απελευθέρωση όσο το δυνατόν περισσότερων σχολών χαμηλής ζήτησης από το σύστημα των εξετάσεων. Μάλιστα ο πρόεδρος της Επιτροπής Εθνικού και Κοινωνικού Διαλόγου, Αντώνης Λιάκος(καθαρά νεοταξίτης) έχει τονίσει ότι το Λύκειο πρέπει να αναπνεύσει και να έχει τρεις βασικούς άξονες:
την ανθρωπιστική παιδεία, τη φιλοσοφία και την πολιτική
τη μελέτη της επιστήμης, του περιβάλλοντος και του σώματος
την τέχνη και τον πολιτισμό.
Προϋπόθεση πάντως για την αλλαγή της δομής του Λυκείου είναι η ελάφρυνση των προγραμμάτων σπουδών, και η ενοποίηση ειδικοτήτων των εκπαιδευτικών.
Ακόμα, μεταξύ των ζητημάτων που θα τεθούν στον εθνικό διάλογο για την Παιδεία, θα είναι και η αποτίμηση του εκπαιδευτικού έργου, η αναμόρφωση της ειδικής αγωγής, ο νέος στρατηγικός σχεδιασμός της επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης και ο ανασχεδιασμός των πανεπιστημίων.

Μάλιστα το 2016, οι φετινοί μαθητές της Γ΄ Λυκείου θα εγκαινιάσουν και το νέο σύστημα Πανελληνίων που θα θυμίζει αρκετά τις παλιές δέσμες, μιας και προβλέπει πανελλαδικές εξετάσεις σε τέσσερα ή πέντε μαθήματα, εφόσον οι υποψήφιοι επιθυμούν να ξεκλειδώσουν περισσότερα τμήματα πανεπιστημίων και ΤΕΙ.
Θα καταργηθεί ακόμα το μπόνους έως 600 μόρια που έδινε ο προφορικός βαθμός και η σχολική επίδοση θα αποσυνδεθεί από την εισαγωγή στα ΑΕΙ και θα υπολογίζεται μόνο η βαθμολογία των πανελλαδικώς εξεταζόμενων μαθημάτων.
Εξαιτίας μάλιστα της μείωσης των εξεταζόμενων μαθημάτων από φέτος, το μάθημα αυξημένης βαρύτητας, το οποίο έχει συντελεστή 1,3 ισχυροποιείται ακόμα περισσότερο και θα προσμετράται σε ποσοστό 33% στην τελική βαθμολογία, αντί για 24% που ήταν πέρσι.
Αλλαγές προβλέπονται και στον τρόπο υπολογισμού των μορίων των υποψηφίων. Έτσι, το άθροισμα των γραπτών βαθμών στην εικοσάβαθμη κλίμακα των τεσσάρων πανελλαδικώς εξεταζόμενων μαθημάτων τα οποία προβλέπονται στην Ομάδα Προσανατολισμού όπου ανήκει ο κάθε υποψήφιος, πολλαπλασιάζεται επί δύο. Στη συνέχεια, στο γινόμενο αυτό προστίθενται τα γινόμενα των γραπτών βαθμών των δύο μαθημάτων με τους αντίστοιχους συντελεστές βαρύτητας, τα οποία προβλέπονται στην ομάδα προσανατολισμού του κάθε υποψηφίου. Το τελικό άθροισμα πολλαπλασιάζεται με το εκατό.
Σε περίπτωση που ο υποψήφιος εξεταστεί πανελλαδικά και σε ένα πέμπτο μάθημα προκειμένου να έχει πρόσβαση σε δεύτερο επιστημονικό πεδίο, τότε ο υπολογισμός των μορίων του για κάθε ένα από τα δύο επιστημονικά πεδία που έχει δικαίωμα να δηλώσει προτίμηση γίνεται με βάση τα αντίστοιχα τέσσερα πανελλαδικά εξεταζόμενα μαθήματα.
Αυτά ακριβώς προτάσσει και η Ατζέντα 21 των παγκοσμιοποιητών, ο ΟΟΣΑ, αλλά και η Λαγκάρντ του ΔΝΤ:
Να μπορούν τα παιδιά των χαμηλών στρωμάτων να έχουν βασική εκπαίδευση και να μαθαίνουν δεξιότητες – θέλουν τη νέα στρατιά φθηνού εργατικού δυναμικού να είναι με κατάρτιση
Προωθούνται τα ολοήμερα σχολεία για να λείπουν τα παιδιά ώρες ατελείωτες από τα σπίτια τους και την επιρροή των γονιών τους

atzenta21

Η Τοπική Α21 απαιτεί ειδικά μαθήματα για το περιβάλλον και την κλιματική αλλαγή, καθώς και δράσεις, ώστε “οι νέοι άνθρωποι” να μεγαλώνουν με ενοχές για το πόσο το επιβαρύνουν με την ύπαρξη τους, την αναπνοή τους, τη διατροφή τους, την επιβίωση τους και να είναι έτοιμοι να κάνουν πολλές υποχωρήσεις προκειμένου να ‘σώσουμε τον πλανήτη’, που μπαίνει πάνω απ’ όλα ακόμα κι από τους ίδιους τους ανθρώπους. ΔΕΝ ισχύει για τους εργαζόμενους σε επιχειρήσεις όπως Σκουριές, ΑΓΕΤ κλπ Εκεί το περιβάλλον θυσιάζεται προς όφελος της ανάπτυξης, δηλαδή την τσέπη των μεγαλοεταιρειών
Μελέτη του σώματος; Μάλλον ακούγεται ως σεξουαλική διαπαιδαγώγηση και προβλέπεται να ζήσουμε σκηνές μαθητικού κάλους με “ροζ” μαθήματα, όπως στο εξωτερικό, που ξεσήκωσαν αντιδράσεις συλλόγων γονέων.
Τώρα, για την τέχνη και τον πολιτισμό… κρατήστε κανένα μικρό καλάθι, μην μας βγει από το μαύρο παρελθόν το φάντασμα του Γιαννόπουλου και ονοματίσει τα μπουζούκια κέντρα πολιτισμού. Βέβαια, τώρα είμαστε σε φάση παγκοσμιοποίησης, οπότε μπορούμε να περιμένουμε και τα ανάλογα σημεία και τέρατα!

Το πιο ναζιστικό ή σταλινικό (πείτε όπως θέλετε) όλων, είναι η βίαιη προσαγωγή στη σχολική κοινότητα των παιδιών από τα τέσσερά τους χρόνια! Έλεος, δηλαδή! Μην χάσουν χρόνια από την εκπαίδευση τους στην αγκαλιά των γονιών;

Πηγή: nea.allnewz.gr / news247.gr / 7spymania.blogspot.gr



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

  • 1 Month Subscription
    3 Month Subscription
    6 Month Subscription
    Year Subscription
9 σχόλια στο “Παιδεία – Αgenda 21 από το 2016!”
  1. Καλα σιγα να μην φτασουμε στο Σεπτεμβριο ..αλλα και να φτασουμε ….στις 2.00 παιρνω το παιδι μου απο το σχολειο και ολα τα παραπανω …αρνουμαι να τα παρακολουθει το παιδι μου.
    Αντε γιατι ….μας εχουν ζαλισει με τις αρλουμπες …..

  2. Την έχουν ξεσκίσει πιά την παιδεία. Κάθε χρόνο αλλαγές.
    Δεν αφήνουν παιδιά, γονείς και καθηγητές να ησυχάσουν.
    Θέλουν ξύλο με το μεροκάματο.

  3. Σου απαντω εγω Νικο.
    Τα παρκαρουν……
    Μπορει να ποναει ….αλλα ειναι η αληθεια.
    Εγω παλι σα μανα………κανω φασαριες…….και επεμβαινω εκει που πρεπει.
    Θα μου πεις ….σιγα ενας κουκος δεν φερνει την ανοιξη ……πιστεψε με κανει δουλεια …..και ο Αγιος φοβερα θελει.

  4. ΘΕΛΕΙ ΑΓΩΝΑ ΑΝΝΑ ΚΑΙ ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΑΓΩΝΙΖΩΝΤΑΙ ΚΑΙ ΛΥΠΑΜΑΙ ΠΟΥ Ο ΑΡΙΘΜΟΣ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΜΙΚΡΟΣ.Η ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΕΛΛΑΔΑ ΕΧΕΙ ΧΑΣΕΙ ΚΑΤΑ ΠΟΛΥ ΤΟ ΔΡΟΜΟ ΤΗΣ ΑΛΛΑ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΠΟΥ ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΚΡΑΤΑΝΕ ΤΙΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ ΑΞΙΕΣ ΟΠΩΣ Η ΘΡΗΣΚΕΙΑ-ΠΑΤΡΙΔΑ ΚΑΙ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΓΙΑΤΙ ΟΣΟ ΚΑΙ ΝΑ ΘΕΛΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΝΑ ΤΑ ΕΞΑΦΑΝΙΣΟΥΝ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ.

  5. Σχολεια – μαντρες οικοδομικων υλικων.( σοβαδες,στοκοι,τουβλα,τσιμεντολιθοι)
    Πολλοι δασκαλοι πιστευουν ακομα οτι ειμαστε εξελιξη της μαιμους, αλλοι ειναι ανοιχτομυαλοι και διαφημίζουν τα καλουδια της νεας ταξης, σεξουαλικη απελευθερωση, πολυπολιτισμικοτητα κ.α.
    Σχολειο στην καλλιθεα( δεν ξερω αν εγινε και αλλου) δεν κανει αγιασμο χρονια τωρα, γιατι η αθεη διευθυντρια ( εχει βραβευτει και περισυ απο το υπουργειο) λεει οτι θα προσβληθουν μερικοι ξένοι.
    Το παραξενο δεν ειναι αυτο αλλα το οτι κανεις δε μιλησε μεχρι τωρα.
    (οποιος θελει στοιχεια του σχολειου στη διαθεση του)

    1. ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΓΙΝΟΤΑΝ ΑΓΙΑΣΜΟΣ ΘΑ ΒΕΛΤΙΩΝΟΤΑΝ ΤΟ ΧΑΛΙ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ;
      ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΠΩΣ ΒΛΕΠΕΙΣ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑΚΑ;

      1. Οπως το δει κανεις, σεβομαι ολες τις γνωμες. Για μενα ειναι το βασικο, να γινεται αγιασμος και ότι οριζει η εκκλησια.
        Υ.γ.Το σχολειο ειναι δημοσιο και η ειδηση αποκλειστικη.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

elGreek