Γράφει ο Ζαχαρίας ο Μυτιληνιός
Οι Έλληνες φίλοι δεν μάθαμε το μάθημα μας.
Πριν μερικούς μήνες σας έγραψα ότι θα πληρώσουμε τις αμαρτίες μας. Δυστυχώς η επαλήθευση άρχισε πολύ γρήγορα. Οι ορδές των “βαρβάρων” γέμισαν τις γειτονιές μας, τα νησιά και σιγά σιγά επεκτείνονται σε όλη τη χώρα.
Όμως αυτό δεν μας έβαλε μυαλό.
Αντίθετα ακόμα και τώρα πάλι κάποιοι κοιτάνε την κονόμα, το χρήμα, την τσέπη τους…
Αυτό που θα διαβάσετε στη συνέχεια δεν έγινε στα νησιά – που ούτως ή άλλως όταν θα έρθει η πρώτα θα αφανισθούν – αλλά στην Καβάλα :
Κόντρα έχει ξεσπάσει στην Καβάλα μεταξύ των τοπικών ΚΤΕΛ από την μια πλευρά, και των ραδιοταξί και των τουριστικών πρακτόρων από την άλλη σχετικά με τη μεταφορά των σύρων προσφύγων που φτάνουν στο λιμάνι και επιθυμούν στη συνέχεια να μεταβούν στα σύνορα της Ελλάδας με την ΠΓΔΜ.
Το Πταισματοδικείο Καβάλας με απόφαση που εξέδωσε απαγορεύει στα λεωφορεία του αστικού ΚΤΕΛ να μεταφέρουν τους σύρους πρόσφυγες που αποβιβάζονται στο λιμάνι της Καβάλας, προς την πλησιέστερη στάση στο σταθμαρχείο του υπεραστικού ΚΤΕΛ που βρίσκεται στην παραλιακή ζώνη.
Όπως διαβάζουμε στο in.gr. στην εν λόγω απόφαση τονίζεται ότι το αστικό ΚΤΕΛ δεν πληρούσε τις προϋποθέσεις του νόμου για τη μετακίνηση των προσφύγων καθώς τόσο η αποβίβαση όσο και επιβίβαση γίνονταν από χώρο που δεν υπήρχε αφετηρία, ενώ δεν υπήρχε καθορισμένη-εγκεκριμένη γραμμή από το λιμάνι προς το σταθμαρχείο του υπεραστικού ΚΤΕΛ.
Η απόφαση του δικαστηρίου ήρθε ως αποτέλεσμα των ασφαλιστικών μέτρων που άσκησαν οι ιδιοκτήτες του σωματείου ραδιοταξί Καβάλα διαμαρτυρόμενοι έντονα για την απόφαση της διοίκησης του αστικού ΚΤΕΛ να μεταφέρει από το λιμάνι προς το υπεραστικό ΚΤΕΛ τους πρόσφυγες.
Είχε προηγηθεί ανακοίνωση του Συνδέσμου Πρακτόρων Τουρισμού Μακεδονίας-Θράκης, με την οποία ζητούσε να διεξαχθεί έρευνα για τις συνθήκες μεταφοράς περίπου 1.000 προσφύγων από το λιμάνι της Καβάλας προς την Ειδομένη στις 17 Σεπτεμβρίου, καθώς σύμφωνα με την ανακοίνωση τα τοπικά ΚΤΕΛ, αστικό και υπεραστικό, υπέκλεψαν μεταφορικό έργο από τα τουριστικά λεωφορεία και τα ταξί.
Στην ανακοίνωση τονίζεται, πως όταν οι πρόσφυγες αφίχθησαν στην Καβάλα με το πλοίο «Νήσος Ρόδος», τους παρέλαβε ομάδα 50 ατόμων από τα ΚΤΕΛ, η οποία τους επιβίβασε σε λεωφορεία του αστικού ΚΤΕΛ.
Αυτά τα λεωφορεία, με τη σειρά τους, τούς μετέφεραν -σύμφωνα πάντα με την ανακοίνωση- στο πρακτορείο του υπεραστικού ΚΤΕΛ.
Εκεί, οι πρόσφυγες επιβιβάστηκαν σε οχήματα του υπεραστικού ΚΤΕΛ και, αντί να μεταφερθούν οδικώς στη Θεσσαλονίκη, κατευθύνθηκαν απευθείας στην Ειδομένη, «υποκλέπτοντας το έργο που ανήκει αποκλειστικά στα τουριστικά λεωφορεία».
«Αποτέλεσμα της ανομίας των δύο ΚΤΕΛ» συνεχίζεται στην ανακοίνωση, «ήταν ότι σχεδόν όλοι οι πρόσφυγες, παρά τις έντονες αντιδράσεις των οδηγών ταξί και τουριστικών λεωφορείων, μεταφέρθηκαν απευθείας στα ΚΤΕΛ Καβάλας, χωρίς να έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν για τη μετακίνησή τους με άλλο νόμιμο μεταφορικό μέσο (ταξί και τουριστικά λεωφορεία).
Καταγγέλλουμε ότι οι πρόσφυγες κατέβαλαν το αντίτιμο του εισιτηρίου χωρίς να παραλάβουν το σχετικό απόκομμα και ότι τα αστικά λεωφορεία δεν έκαναν το προβλεπόμενο δρομολόγιο, όπως το ορίζει η γραμμή […] και μετέφεραν προσχηματισμένη ομάδα απευθείας στα ΚΤΕΛ Καβάλας, υποκλέπτοντας το έργο ειδικά των τουριστικών λεωφορείων.
Όσον αφορά το υπεραστικό ΚΤΕΛ, καταγγέλλουμε ότι αντί να πραγματοποιήσει με εισιτήριο την προβλεπόμενη γραμμή Καβάλα-Θεσσαλονίκη, πραγματοποίησε την απευθείας μεταφορά των προσφύγων προς την Ειδομένη» υπογραμμίζεται στην ανακοίνωση, η οποία καταγγέλλει παραβίαση του νόμου περί άγρας πελατών.
Ο πρόεδρος του αστικού ΚΤΕΛ Καβάλας Στράτος Μακρογιαννίδης μιλώντας στο Αθηναϊκό Πρακτορείο τόνισε ότι η απόφαση της μεταφοράς των προσφύγων στηρίζονταν στη διευκόλυνση αυτών των ανθρώπων από το λιμάνι προς το σταθμαρχείο του υπεραστικού ΚΤΕΛ με το μικρότερο δυνατό κόμιστρο που ήταν στο 1 ευρώ.
Υποστήριξε επίσης ότι το αστικό ΚΤΕΛ διαθέτει αφετηρία μέσα στην παραλιακή ζώνη του λιμανιού και ότι η αποβίβαση των προσφύγων έγινε στην πλησιέστερη στάση στο σταθμαρχείο του υπεραστικού ΚΤΕΛ και σε καμία περίπτωση στους χώρους του σταθμαρχείου.
Επίσης, τόνισε ότι το βράδυ που αναμένεται νέα άφιξη προσφύγων τα λεωφορεία του αστικού ΚΤΕΛ δεν θα προβούν σε καμία μετακίνηση προσφύγων, αφήνοντας όμως όλα τα ενδεχόμενα ανοιχτά για το επόμενο διάστημα.
Από την πλευρά του, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του υπεραστικού ΚΤΕΛ Καβάλας, Παναγιώτης Τσεντεμεΐδης, υποστήριξε μιλώντας στο Αθηναϊκό Πρακτορείο ότι όλα έγιναν νόμιμα και ότι οι πρόσφυγες δεν αποβιβάστηκαν στον σταθμό των υπεραστικών ΚΤΕΛ, όπως ακούστηκε, αλλά σε κανονική στάση αστικών λεωφορείων, η οποία απέχει 150 μέτρα από τον σταθμό.
«Δεν ήρθε αστικό μέσα στο ΚΤΕΛ. Ρωτήστε όποιον θέλετε. Το θέμα δημιουργήθηκε επειδή οι πρόσφυγες επιβιβάστηκαν σε αστικά μέσα στο λιμάνι» σημείωσε ο κ. Τσεντεμεΐδης και πρόσθεσε ότι τη συγκεκριμένη μέρα υπήρξαν ως επιβατικό κοινό 1.550 πρόσφυγες και 150 άλλοι ταξιδιώτες και «τα ΚΤΕΛ έκοψαν 1.118 εισιτήρια. Οι άλλοι έφυγαν με τουριστικά λεωφορεία.»
Όπως είπε, η μοναδική συνεργασία που είχε το υπεραστικό ΚΤΕΛ Καβάλας ήταν αυτή με τα ΚΤΕΛ Κιλκίς, η οποία είναι απολύτως νόμιμη, αφού προβλέπεται από τον νόμο και καλύπτεται από ιδιωτικό συμφωνητικό.
«Πήγαν εκεί πέντε λεωφορεία [από το ΚΤΕΛ Καβάλας], τα οποία μετέφεραν μόνο πρόσφυγες, επειδή το ΚΤΕΛ Κιλκίς δεν είχε διαθέσιμα οχήματα» σημείωσε ο κ. Τσεντεμεΐδης.
Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice
Για 150 περίπου μέτρα που είναι η απόσταση από το λιμάνι στα ΚΤΕΛ δε χρειάζονται ούτε αστικά ούτε ραδιοταξί,απλά κάποιος να καθοδηγήσει τους ταλαίπωρους αυτούς ανθρώπους.
https://www.google.com/maps/@40.935137,24.409411,17z?hl=en
Ζαχαρία συμφωνώ απολύτως!
Η Ελλαδα, το Ελληνικό Πνεύμα ανήκει στο αρχέτυπο του Υδροχόου. Όλα τα αρχέτυπα έχουν φωτεινή και σκοτεινή εκδήλωση.
Ο φωτεινός Υδροχοος ειναι η Αυθεντική Ιδιοφυΐα που κατεβάζει Σοφία κατευθείαν απο τον Κόσμο των Ιδεών.
Ανένταχτος κι αδέσμευτος και περιθωριακός φιλόσοφος, επιστήμονας και αιθεροβαμονας, αδιαφορεί για την ύλη, το σεξ, την εξουσία και την οικογενειακή οικειότητα….πχ Τεσλα, Σωκρατης, Πλατων, Ιούλιος Βερν, Μότσαρτ κ.α.
Στην Ελλαδα ενσαρκώθηκαν οι περισσότεροι φωτεινοί Υδροχοοι της Γης.
Ο Ήλιος στον Υδροχόο ειναι σε Αδυναμία, που σημαίνει ότι η Αυτοπεποίθηση και η Ατομική Λάμψη του Εγω σβήνουν τελείως.
Ο φωτεινός Υδροχοος βασίζει την ύπαρξή του στο Υπερβατικό και στη λάμψη ενός Συλλογικού Αγαθού, και μοιάζει με εξωγήινο σε διατεταγμένη αποστολή, δεν τον καταλαβαίνουν οι γύρω του και βιώνει μεσα του παγωμένη μοναξιά…
Ο σκοτεινός όμως, και η πλειονότητα των Υδροχόων και των Ελλήνων ανήκει εδω, το σβήσιμο του υγιούς Εγω το ΑΝΤΙΚΑΘΙΣΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΧΡΥΣΟ!! Χρήματα, κοσμήματα, είδη επώνυμα και πολυτελείας, και προσκόλληση σε οποιονδήποτε και οτιδήποτε έχει γκλαμουριά !
Ειναι εντελώς after money και ξεπουλιέται στο διαβολο στο μάνι-μάνι!
Προσπαθεί να καλύψει την εσωτερική του αίσθηση ασημαντότητας με ό,τι εκθειάζει η ελίτ της κοινωνίας και υποκρίνεται τον δημοφιλή με άπειρες ανούσιες γνωριμίες και λυκοφιλίες…
Για αυτό οι επιδοτήσεις απο την ΕΕ “επενδύονταν” σε χλίδα, η διαπλοκή των “ημετέρων φίλων” έπνιγε κάθε αξιοκρατία, και το ´Αναρχο Ελεύθερο Πνεύμα κατάντησε στο κράτος του ΜπαχαλοΜπουρδελιστάν…
ΝΑΙ ΑΥΤΗ Η ΕΛΛΑΔΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΕΘΑΝΕΙ !
τι ΝΤΡΟΠΗ ΘΕΕ ΜΟΥ… Ναι , πρεπει να να καταστραφει αυτη η ελλαδα και θα καταστραφει… πασει θυσια…τι ντροπη…
Αντιλαμβάνεστε τι λέτε όταν λέτε πως ΠΡΕΠΕΙ να καταστραφεί η Ελλάδα αυτη;
Ποιοι επέτρεψαν να μπουν οι μεταναστες κατα χιλιάδες εδω και μάλιστα παράνομα; Οι πολιτικαντηδες, ΟΛΟΙ.
ποιος εδωσε την εξουσία στους πολιτικαντηδες να κάνουν κάτι τέτοιο; Οι σκλάβοι της ευρωπης άρα ο “λαος”, ο πολίτης.
Άρα ποιος πρεπει να καταστραφεί; Η Ελλάς; Οι πολίτες; Η οι πολιτικαντηδες που εμπιστεύεται;
Εγω προσωπικα είμαι ανάμεσα στο 2ο και το 3ο.
Γιατι οι παππούδες λένε “εμεις λεφτα θελουμε και στα @@ μας”
Οι λίγο μικρότεροι, οι ακομη εργαζόμενοι λένε ο μισθός να πέφτει
Η νεολαία δουλειές να ανοίξουν
Και ολοι ΜΑΖΙ βουρ απο νωρις στις κάλπες.
Να ακολουθήσουν ένα ψεύτικο συμφέρον. Αλλα ΑΦΟΥ ΕΤΣΙ μάθανε ας πανε ΕΤΣΙ.
Σαν το πρόβατο στην σφαγή.