Με την άδικη πατρίδα σου να συμπεριφέρεσαι όπως με την μητρυιά: να σιωπάς.
* * *
Προτίμησε να ‘χεις δύναμη περισσότερη στην ψυχή παρά στο σώμα.
* * *
Πριν από κάθε ωραίο απόκτημα προηγείται κοπιαστική άσκηση που την συνοδεύει η εγκράτεια.
* * *
Ή πρέπει να σιωπήσεις, ή να πεις κάτι καλύτερο από τη σιωπή.
* * *
Στα χρόνια της τυραννίας ο λαός είναι ένα σκουλήκι που επιτρέπει να τον ποδοπατούν. Στα χρόνια της δημοκρατίας είναι ένας αρκούδας που καταβροχθίζει τους ηγέτες του.
* * *
Εκείνος που ακολουθεί τη σύνεση, ακολουθεί τους θεούς.
* * *
Μη γίνεις μέλος του επιστημονικού συλλόγου: οι πιο σοφοί όταν μαζεύονται σε συλλόγους γίνονται χυδαίοι μικροαστοί.
* * *
Από τη στιγμή που κάποιος έχει συναίσθηση του κακού που έκαμε, από τότε αρχίζει η διαδικασία της βελτίωσης του.
* * *
Πάνω στην οργή σου ούτε να λες κάτι, ούτε και να κάνεις.
* * *
Μη λες λίγα με πολλά λόγια, αλλά πολλά με λίγα λόγια.
* * *
Ο βίος ορίζεται από το νόμο της Δύναμης και το νόμο της Ανάγκης (όσο νικάς την ανάγκη σου άλλο τόσο δυναμώνεις).
* * *
Η μεγάλη επιστήμη να ζεις ευτυχισμένα, είναι να ζεις στο παρόν.
* * *
Μέχρι εκείνη τη στιγμή που οι άνθρωποι θα σκοτώσουν ζώα, θα σκοτώσουν και ο ένας τον άλλων. Εκείνος που σπέρνει τους σπόρους του φόνου και του πόνου δεν μπορεί να δρέπει ευτυχία και αγάπη.
* * *
Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice
Σοφέ! Αναγκασμένος να ζεις μες στον απλό κόσμο, πρέπει να είσαι μια σταγόνα λάδι που επιπλέει στο νερό, αλλά δεν αναμειγνύεται μαζί του.
Μη γίνεις μέλος του επιστημονικού συλλόγου: οι πιο σοφοί όταν μαζεύονται σε συλλόγους γίνονται χυδαίοι μικροαστοί.
Αν δεν μπορείς να έχεις έναν πιστό φίλο, να είσαι ο ίδιος φίλος του εαυτού σου.
ΕΙΝΑΙ ΟΜΟΡΦΗ Η ΣΙΩΠΗ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ ΣΟΥ.
ΗΛΙΑΣ.
ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΤΙΜΟΤΕΡΗ Η ΑΠΟΥΣΙΑ ΣΟΥ ΑΠΟ ΤΟΝ ΧΥΔΑΙΟ ΟΧΛΟ, ΠΑΡΑ Η ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΟΥ ΣΤΟ ΚΟΙΝΟ ΕΓΚΛΗΜΑ.
ΗΛΙΑΣ.
Άθλιε σύγχρονε άνθρωπε, δεν ακούς κανένα γιατί τα ξέρεις όλα, άκου τουλάχιστον κάποιους πιο σοφούς από σένα.
ΠΕΡΙ ΣΑΡΚΟΦΑΓΙΑΣ ΛΟΓΟΣ Α'(Πλούταρχος)
1. Εσύ ρωτάς για ποιο λόγο ο Πυθαγόρας απέφευγε να τρώει κρέας, εγώ, αντίθετα, απορώ τι έπαθε και τι ένιωθε ο πρώτος άνθρωπος και ακούμπησε το στόμα του σε αίμα σκοτωμένου πλάσματος, πλησίασε τα χείλη του σε σάρκα πεθαμένου ζώου και, παραθέτοντας σε τραπέζι μπαγιατεμένα πτώματα, ονόμασε λιχουδιές και νοστιμιές τα μέρη που λίγο πριν βρυχόνταν, μιλούσαν, κινούνταν και έβλεπαν. Πώς τα μάτια του άντεξαν να δουν το αίμα πλασμάτων που σφάζονταν, γδέρνονταν, διαμελίζονταν, πώς η όσφρησή του άντεξε την αποφορά, πώς η σκέψη του μιάσματος δεν απέτρεψε τη γλώσσα να αγγίζει ξένα έλκη και να απολαμβάνει τους χυμούς και τα υγρά θανασίμων τραυμάτων.
“Τα δέρματα ανατρίχιασαν και τα κρέατα γύρω στις σούβλες μούγκρισαν, ψημένα και ωμά, όταν ακούστηκε η φωνή των βοδιών” {Ομήρου Οδύσσεια}
Τούτο βέβαια είναι πλάσμα της φαντασίας και μύθος, το δείπνο όμως είναι στ αλήθεια τερατώδες, να πεινάει κάποιος για ζώα που μουγκρίζουν ακόμα, να υποδεικνύει με ποια ζώα πρέπει να τρεφόμαστε, ενώ αυτά είναι ακόμα ζωντανά και μιλούν, και να επινοεί μεθόδους για την άρτυση, το ψήσιμο και το σερβίρισμα των φαγητών. Την περίπτωση εκείνου που εγκαινίασε την τακτική τούτη πρέπει να εξετάσει κάποιος και όχι αυτού που τη σταμάτησε έστω και αργά.
2. Ή μήπως, όσον αφορά εκείνους που πρώτοι δοκίμασαν να φάνε κρέας, θα πρέπει να πούμε πως τους έσπρωξε η φτώχεια, διότι ούτε τον καιρό τους περνούσαν με την εκπλήρωση άνομων επιθυμιών ούτε, έχοντας σε υπεραφθονία τα αναγκαία, ξεπέρασαν τα όρια προς ηδονές παρά φύση, αδιαφορώντας για τα άλλα ζωντανά πλάσματα, και κατέληξαν σε αυτήν την πρακτική, αλλά θα έλεγαν, αν τώρα δα ανακτούσαν αίσθηση και φωνή: “Ευλογημένοι κι αγαπημένοι των θεών εσείς οι τωρινοί, τι εποχή σας έλαχε να ζήσετε, να καρπώνεστε και να ………. (Συνέχεια) http://lokroi-dasos54.blogspot.gr
Υ.γ. μην ξεχνιώμαστε, γρήγορα για το κρεατάκι και το καφεδάκι σου.