Ο ΦΙΛΗΣ ΑΦΑΙΡΕΣΕ ΤΟΥΣ ΧΑΡΤΕΣ ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΑΠΟΙΚΙΩΝ ΑΠΟ ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΦΑΙΝΕΤΑΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΜΕΓΑΛΗ! Ο ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΑΣ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΘΑΨΕΙ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ!
Δεν έχει όριο πλεον ο… »αφελληνισμός» του Υπουργείου παιδείας στα εγχειρίδια του δημοτικού, γυμνασίου και λυκείου…
Συγκεκριμένα στα βιβλία της ιστορίας έχουν αφαιρεθεί οι χάρτες των Ελληνικών αποικισμών της κλασσικής εποχής στις περιοχές της Μεσογείου, Ευξείνου Πόντου και Βαλκανίων με αποτέλεσμα ο Ελληνικός κόσμος εκείνης της εποχής, αντί να φαίνεται ως μια κραταιά αυτοκρατορία φαντάζει πλεον ως μια κουκίδα στα μάτια των μαθητών!!!
Για ποιόν λόγο και απο ποιούς όμως επιτελείται αυτή η σταδιακή αποξήλωση της ιστορίας μας;
Μήπως προσπαθούν κάποιοι κύκλοι να σταματήσουν να καλλιεργούν στο υποσυνείδητο των μαθητών τη μεγαλειώδη κληρονομιά του Ελληνισμού και να την αντικαταστήσουν με μιζέρια και ηττοπάθεια;
Ποιοί προσπαθούν να »βιάσουν» την Ελληνική ιστορία; Γιατί πλεον στα σχολεία δεν δίνουν στα παιδιά μας αξίες, αρετές, ευγενικά ιδανικά και δεν τους μαθαίνουν τα πραγματικά γεγονότα;
Μήπως κάποιοι θέλουν τον σταδιακό εκφυλισμό της κοινωνίας μας και όχι την πραγματική πρόοδο;
Eνδιαφέρον παρουσιάζει και το παρακάτω απόσπασμα απο το περιοδικό »η Δράση» τεύχος Ιούλιος- Ιούνιος 2012:
Αρχίζοντας μέ τή Γλώσσα τής Ε’ τάξης (σελ. 23) βλέπουμε τόν άγιο Ιωσήφ χωρίς φωτοστέφανο νά αγκαλιάζει τήν Παναγία, χωρίς φωτοστέφανο καί αυτή. Επίσης βλέπουμε τόν Χριστό σαν ενα απλό μωρό χωρίς φωτοστέφανο. Όλο τό βιβλίο έχει δυο φωτογραφίες γιά τά Χριστούγεννα. Συνεχίζοντας βλέπουμε ότι όλο τό κεφάλαιο γιά τά Χριστούγεννα αναφέρεται στή μάγισσα Φρικαντέλα (σελ. 26). Βάζουν ένα παιδί μετανάστη (σελ. 24) νά θέτει σέ άμφιβολία γιά τό αν υπάρχουν άγγελοι, καί αύτοί μόνο για τους χορτάτους. Άκόμη (σελ. 29) βλέπουμε τά Θεοφάνια νά είναι ένας άπλός αγώνας κολύμβησης.
Βάζουν τά παιδιά νά φαντάζονται ότι είναι δέντρα (σελ. 31) όχι. πάντως νοήμονα όντα. Πλήση εγκεφάλου έπίσης γίνεται (σελ. 11 καί 12) ειδικά γιά τούς έξωγήινους.
Στό Ανθολόγιο τής Γλώσσας Ε’ (σελ. 154) ό Τα Κι Κο ό Κινέζος αναρωτιέται: « .. Τά μάτια του γιατρού ήταν γλυκά και τά μάτια τοϋ Χρίστου ήταν γλυκά». Τί ώραία βλασφημία! Παρουσιάζουν επίσης τό βάψιμο τών αυγών σάν παλιό’ ειδωλολατρικό έθιμο πού πήραμε καί ότι ό Χριστός άπλώς σήκωσε τήν πλάκα καί βγήκε (σελ. 174, 175, 177).
Ό ‘Άι-Βασίλης κάνει μπουγάδα μέ τά σώβρακά του (Δ’τάξη Γλώσσα σελ. 52). Τά παιδιά μαθαίνουν νά γράφουν Χαίκοΰ (Γ’τάξη, Γλώσσα σελ. 68) πού είναι επηρεασμένα άπό τό Βουδισμό Ζέν, άλλά όχι Όμηρο κ.τλ. Ελληνικά.
Διαβάζουμε (Γλώσσα, Β’ δημοτικού σελ. 79) γιά τό ημερολόγιο τής Έβραιοπούλας Ροζίνας, γιά τό 1940 άλλά όχι κάποιου Έλληνα ήρωα π.χ. Κώστα Περρίκου.
Άπό τή Γλώσσα Α’Δημοτικου μαθαίνουν τά παιδιά: πώς να μπαίνουν σέ ξένα σπίτια νά κρυφακούν, νά κρυφοκοιτάζουν τή νύκτα (σελ. 32, 34, 36, 38) όλα εικονογραφημένα. Στή Μελέτη Περιβάλλοντος Δ’ τάξης (σελ. 17,18) νιώθουμε περήφανοι πού μιλάμε τά Τουρκικά. Τό Τουρκάκι Έκρέμ δοξάζει τόν Αλλάχ με άνύπαρκτο Χριστό.
Στά Μαθηματικά Γ’τάξης (σελ. 85) υπάρχουν μάγισσες, σεΐχιδες καί γενικά όλα τά ξενόγλωσσα ονόματα καί κυρίως άγοριών.
Κάνουν συνεχώς διαφήμιση (Μαθηματικά Γ’σελ. 102) στό Ταγκράμ, άλλά όχι στό αρχαιότερο Γεωμετρικό παιχνίδι τό ≪Λούκουλος≫ του Αρχιμήδη.
Στά Θρησκευτικά Δ’ (σελ. 98, μάς κάνουν πλύση εγκεφάλου μέ τούς μετανάστες, παρουσιάζοντας τούς Έλληνες σάν ρατσιστές.
Στά Θρησκευτικά Ε'(σελ. 92) άναφέρουν σάν αιρετικό τόν Ρωμανό τό Μελωδό, ότι άντλοΰσε τά θέματά του άπό τά απόκρυφα Ευαγγέλια.
Πηγαίνοντας στήν Ιστορία (Δ’τάξη σελ. 79) άφαιροΰν τίς άποικίες τής αρχαίας Ελλάδας άπό όλο τό μεσογειακό χώρο και τήν δείχνουν σάν ψείρα.
Καλλιεργούν αισθήματα ήττοπάθειας των Ελλήνων (Ε’τάξη σελ. 11) ειδικά άπέναντι στούς Ρωμαίους, χωρίς νά μάς πουν ότι πολυπληθέστεροι Ρωμαίοι μαζί μέ Έλληνες προδότες πολέμησαν εναντίον λίγων Ελλήνων.
Τό διάταγμα τής ανεξιθρησκίας τοϋ Μ. Κωνσταντίνου τό δουλεύουν όπως θέλουν σάν τάχα νά μήν ισχύει στήν Ελλάδα (»στ. Ε’ σελ. 22). Ρωτούν πονηρά τά παιδιά νά άναρωτηθοΰν γιατί ό Μ. Κωνσταντίνος άφησε τούς παλαιούς ναούς δίπλα στίς Χριστιανικές (σελ. 27, Ίστορ. Ε’). Γιατί άραγε;
Στήν άλωση της Κωνσταντινούπολης Βιβλίο Εργασιών Ιστορίας Ε’ (σελ. 46), ρωτοϋν και ζητούν τά παιδιά να γράψουν τί τά εντυπωσίασε στόν Μωάμεθ τόν Πορθητή. (Βάζοντας δεύτερο στή λίστα τόν Κωνσταντίνο τον Παλαιολόγο).
Δίνουν ψευδή στοιχεία μέ μικρό Τουρκικό στρατό στήν άλωση, Ιστορία Ε'(σελ. 107) (άλλου γράφουν πάνω άπό 60.000, άλλού 100.000). Ιστορικά εμείς ξέρουμε ότι τό νούμερο ήταν πολύ μεγαλύτερο.
Γράφουν (Ιστορία Ε’σελ. 106) ότι τήν άμυνα τής Κωνσταντινούπολης τήν άνέθεσε ό Παλαιολόγος στόν Ίουστινιάνη λές καί αυτός ήταν άπλός παρατηρητής, τονίζοντας τό μεγαλείο του Ίουστινιάνη καί του Μωάμεθ.
Αύτά τά βιβλία είναι όλα σαβούρες. Σέ τί vα πρωτοαναφερθεί κανείς; Καί αύτά είναι μόνο λίγα.
Μέ σεβασμό Κουσίδου Πελαγία, Δράκα
indobserver.blogspot.gr
Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice
ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΤΑ ΛΕΕΙ Η ΚΥΡΙΑ ΚΟΥΣΙΔΟΥ, [ΑΠΟ ΤΟ 2012 ΑΠΟ ΟΤΙ ΒΛΕΠΩ ΣΕ ΑΛΛΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΑ] ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Η ΜΟΝΑΔΙΚΗ. ΑΥΤΑ ΥΠΗΡΧΑΝ ΑΠΟ ΤΟ 2006. ΠΟΙΟΙ ΚΥΒΕΡΝΟΥΣΑΝ ΤΟΤΕ; Ο Δ. ΝΑΤΣΙΟΣ ΤΑ ΕΛΕΓΕ.
ΟΜΩΣ ΣΤΟ ”ΔΙΑ ΤΑΥΤΑ”. ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΣΥΛΛΟΓΟΥΣ ΓΟΝΕΩΝ, ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ. ΑΥΤΟΥΣ ΘΕΛΩ ΜΠΡΟΣΤΑΡΗΔΕΣ.
ΠΩΣ;;; ΔΕΝ ΤΟ ΠΗΡΑΝ ΕΙΔΗΣΗ ΑΚΟΜΑ;
ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ!!! ΚΑΙ ΟΝΕΙΡΑ ΓΛΥΚΑ.
Και γιατι κυριοι δασκαλοι δεν αντιδτατε;ο μισθος να πεφτει στην πρωτη του μηνα και ας γραφουν οτι θελουν τα βιβλια.ειστε αναξιοι και υπαιτιοι για την καταντια της νεολαιας.
πολυ σωστος φιλε μου. ειχα φιλολογο που στην ιστορια πεταξε απλα το βιβλιο και μας μαθαινε την ιστορια οπως επρεπε. ο ανθρωπος αυτος αποβληθηκε απο το σχολειο οταν διαμαρτυρηθηκαν οι γονεις. στην τριτη γυμνασιου μαθαιναμε νεοτερι ιστορια αλλα ηταν εκτος υλης η νεοτερη και δεν διδασκονταν ποτε. ο τυπας αυτος εκανε μαθημα με αποκοματα απο εφημεριδες για να εχουμε σφαιρικη αποψη. δυστυχως ηταν σταγονα στον ωκεανο αυτος ο δασκαλος
Έλεος. Το 2012 δεν ήταν υπουργός ο Φίλης. Λίγη προσοχή σε ότι γράφουμε δεν βλάπτει.
ΔΗΛΑΔΗ ΚΡΑΤΑΕΙ ΧΡΟΝΙΑ Η ΚΩΛΟΝΙΑ ΜΕ ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΠΟΥ ΔΗΘΕΝ ΔΙΝΟΥΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΓΝΩΣΗ ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΟΠΟΥΛΑ.ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ,ΟΙ ΨΗΦΟΦΟΡΟΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΟΙ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΕΣ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΜΑΣ ,ΤΙ ΔΙΑΟΛΟ ΕΧΕΤΕ ΚΑΝΕΙ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ;;ΤΙ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΟΙ ΣΥΛΟΓΟΙ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ;;ΤΙΠΟΤΑ .ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΙΠΟΤΑ .Αρα συνεχιστε τον κατηφορο σας και τον αφανισμο σας