Διαφημίσεις

 

Το κείμενο που ακολουθεί ΔΕΝ είναι δικό μου, αλλά του σχολιαστή DP, όμως πιστεύω ότι με εκφράζει 100% και γι΄αυτό σας το παραθέτω αυτούσιο:

Όσον αφορά τις κάρτες και το «χάραγμα» προσπάθησε να το δεις ως καθόλου θρησκευτική αλλά καθαρά τεχνοκρατική και κατ επέκταση απλή ΛΟΓΙΚΗ.

Και θα το κάνω μόνο και μόνο για να θέσω τις κρυπίδες της λογικής και του προβληματισμού:

Πηγαίνεις σταθερά σ” ενα σούπερ μάρκετ, και επειδή είσαι σταθερός καταναλωτής παίρνεις την κάρτα που σου προσφέρει, με αντάλλαγμα κάποιες (πάντα δυσανάλογες εκ των υστέρων) «οικονομικές «ανταποδώσεις».

Δίνεις, λοιπόν, πάρα πολλά προσωπικά στοιχεία και αυτά καταχωρούνται σε κάποια βάση δεδομένων. (Σημείωση: η εταιρεία έχει ήδη κερδίσει γιατί θα πουλήσει αυτή τη βαση, παρά το ότι σου «υπόσχεται» διακριτικότητα).

Σταδιακά κάνεις διάφορες αγορές. Όλες αυτές οι αγορές, καταχωρούνται σε μία άλλη βάση δεδομένων και συνδένται σε πρώτη φάση με την κάρτα του σούπερ μάρκετ. Εδώ θυμίσου ότι όλα είναι πλέον κωδικοποιημένα, και οι αγορές, και στο τέλος το νούμερο την ΠΡΟΣΩΠΙΚΗΣ σου κάρτας, αποτυπώνονται στο ρολό των αποδείξεων του σούπερ μάρκετ.

Εδώ έχουμε πάλι δύο δεδομένα. Πρώτον τα προσωπικά σου στοιχεία που έδωσες για να εκδώσεις την κάρτα (και το Σ/Μ σου «δήλωσε» ότι είναι εμπιστευτιικά» αλλά ΕΣΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ να το ξερεις αυτό) και δεύτερον και ΚΥΡΙΟΤΕΡΟΝ οι αγορές που κάνεις σταδιακά, που συνδέονται ΑΜΕΣΑ με τα προσωπικά σου δεδομένα και άρα με σένα (ως αριθμό πλέον).

Συνδύασε τώρα και τις δύο πηγές (που ενώ υπόσχονται «εχεμύθεια» δεν ξέρεις αν ισχύει γιατί οι εταιρείες διαφημίσεων πληρώνουν ΠΟΛΥ περισσότερο από τα πρόστιμα- ΑΝ ΠΟΤΕ επιβληθούν) και καταλαβαίνεις ότι σταδιακά η καταγραφή δεδομένων καθαρά γύρω από σένα δεν σταματά ποτέ.

Είναι ένα ακόμα φακέλωμα, από τα εύκολα, που κυκλοφορούν και καταχωρούν ασύλληπτα πολλές προσωιπκές πληροφορίες, που προς το παρόν εξυπηρετούν συμφέροντα που δεν είναι απαραίτητο να ταυτίζονται. Αλλά όλες αυτές είναι πληροφορίες που καταχωρούνται πλέον ηλεκτρονικά.

Τι θα γίνει αν αύριο όταν ΟΛΕΣ αυτές οι πληροφορίες ενωθούν γύρω από σένα;;;

Και βάλε ότι φαίνεται και στο ίντερνετ και ποιος είσαι και ποιες ιστοσελίδες βλέπεις… και βάλε και βάλε…

Όλα στοχεύουν στο ΑΠΟΛΥΤΟ φακέλωμά σου. Είτε για λόγους διαφημιστικούς (σήμερα) είτε γιατί κάποια στιγμή θα κριθεί (ΕΡΗΜΗΝ σου φυσικά και) πάντα μέσα από τις «καταγεγραμμένες» συναλλαγές σου ότι αποτελείς απειλή!

Και όλα αυτά τα παραπάνω αποτελούν αυτό που λέμε οι τεχνοκράτες ένα «σενάριο ρουτίνας».

Και μιλάμε απλά για τις κάρτες του σούπερ μάρκετ που ΑΝ θέλεις τις παίρνεις. Βάλε τώρα όλα αυτά τα δεδομένα σε κλίμακα ΜΟΝΙΜΗΣ ΚΑΙ ΚΡΑΤΙΚΗΣ συναλλαγής! Αντιλαμβάνεσαι για τι πράγμα μιλάμε;

Η πληροφορία πλέον είναι το ΑΠΟΛΥΤΟ προϊόν!

Αξίζει περισσότερο και από το χρυσό!

Και επιδιώκουν να το ελέγχουν ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΚΑ!

Και αν μου πείς ότι «δεν έχεις τίποτα να κρύψεις», λυπάμαι αλλά μόλις έχασες!!!

Game Over!!!
DP



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

  • 1 Month Subscription
    3 Month Subscription
    6 Month Subscription
    Year Subscription

Από ΖΑΧΑΡΙΑΣ ΜΥΤΙΛΗΝΙΟΣ

O Ζαχαρίας ο Μυτιληνιός είναι ένας "τρελός" από τη Μυτιλήνη. Η τύχη τον έφερε στην Αθήνα, όπου διαμένει σχεδόν 20 χρόνια και χαίρεται τη ζωή μέσα από την οικογένεια και τους φίλους του. Ο Ζαχαρίας είναι Χριστιανός Ορθόδοξος, όμως δεν έχει καμία σχέση με την παπαδοκρατεία (Πατριάρχες, Αρχιεπισκόπους,Επισκόπους και μικρό - ευτυχώς- μέρος των ανάξιων ιερέων) που μαστίζει την πραγματικότητα μας. Ο Ζαχαρίας είναι ΕΛΛΗΝΑΣ, πατριώτης και πιστεύει ότι η λεφτεριά της πατρίδος είναι κοντά, έστω και αν χρειασθεί ολοκληρωτική επανεκκίνηση!

5 σχόλια στο “Μια τεχνοκρατική και ΛΟΓΙΚΗ εξήγηση το πως οι “κάρτες” οδηγούν στη φυλακή σου”
  1. Ωραια ολα αυτα, αλλα υπαρχει κατι πιο βασικο. Πρεπει να οργανωθει και να συσπυρωθει κοσμος να εναντιωθει σ’αυτην την καρτα. Δεν αρκει απλως να το αναφερουμε απ’το internet.

  2. 1)Υπάρχει μάυρη αγορά από προσωπικά δεδομένα.Τις έχουν στη διάθεσή τους οι διαφημιστικές οι οποίες τις αγοράζουν από τα γνώστα super market.
    2)Αν αύριο ένας τρελός αποφασίσει οτι το κουνουπίδι συμβάλλει στην διόγκωση του φαινομένου της υπερθέρμανης του πλανήτη γιατί να ξέρει οτι εγώ τρώω κουνουπίδι???
    3) Οι contactless Rfid Πιστωτικές-Χρεωστικές είναι σχεδιασμένες να αποτύχουν.Η αντιγραφή τους είναι δεδομένη και εύκολη.

  3. Άμα ζήσω, θα τους γ@μήσѠ. Άμα πεθάνω, θα μου κλάσουν τον π⓪ύτσ⓪! ” Γεωργιος Καραισκακης

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

elGreek