Διαφημίσεις

sxoleioΓράφει ο Ζαχαρίας ο Μυτιληνιός

Η αφορμή για αυτήν την παρέμβαση – άρθρο είναι το αλαλούμ στα σχολεία, το χάλι αυτού που αποκαλούμε εκπαίδευση και οι ευθύνες που πολύ εύκολα αποποιούμαστε εμείς οι γονείς.

Στο Δημοτικό Σχολείο που φοιτά η κόρη μου, μόλις πριν από λίγες μέρες απόκτησε δασκάλα, ενώ οι αποκαλούμενες ειδικότητες έρχονται από Δευτέρα και βλέπουμε.

Το ωρολόγιο πρόγραμμα με μαθήματα ΜΗΔΕΝΙΚΗΣ αξίας, χωρίς βιβλία, χωρίς δασκάλους να τα διδάξουν (έχουν βρει πατέντα πχ ο γυμναστής να κάνει οικιακή οικονομία και κάτι άλλα τρελά) και το χειρότερο με εκπαιδευτική ύλη παρωχημένη, αν όχι μη εφαρμόσιμη στα νέα δεδομένα…

Ενδεικτικό είναι ότι το μάθημα της πληροφορικής γίνεται σε υπολογιστές που η κόρη μου ακόμα νομίζει ότι τους έφεραν από μουσείο…

Κάπου εδώ πρέπει εμείς οι γονείς να σταματήσουμε να κρυβόμαστε και να αρχίσουμε να βάζουμε στον εαυτό μας μερικά ερωτήματα με πρώτο και κύριο γιατί το θέλουμε το σχολείο;

Το θέλουμε σαν κέντρο μόρφωσης ή απλά ένα πάγκινγκ παιδιών;

Και ερωτώ γιατί πολύ απλά  αυτός ο τύπος σχολείου δεν εξυπηρετεί καμία μόρφωση, παρά μόνον “βολεύει” τους γονείς και φυσικά βολεύει και μερικές δεκάδες χιλιάδες εκπαιδευτικούς που πληρώνονται από το δημόσιο.

Σήμερα έχουμε ένα ωρολόγιο πρόγραμμα με “θεατρική αγωγή”, “φιλαναγνωσία”, δύο ξένες γλώσσες, “μουσική”, γυμναστική, “πληροφορική’, “ευέλικτη ζώνη” και λίγο από γλώσσα και μαθηματικά, που και που ιστορία και αν θέλει ο δάσκαλος και ένα τσαφ θρησκευτικά (υπάρχουν και δάσκαλοι που στο όνομα της μη προσβολής των άθεων και αλλόθρησκων προτρέπουν τα παιδιά να ασχοληθούν με τα… καλλιτεχνικά…)!

Θα μου πείς γιατί έβαλες σε μερικές λέξεις τα εισαγωγικά;

Γιατί απλά πολλές από τις ώρες αυτές είναι για να συμπληρώνουν οι δάσκαλοι τις ώρες διδασκαλίας και τα κόμματα για να προσλαμβάνουν το στρατό των πτυχιούχων στα σχολεία (ωρομίσθιοι – αναπληρωτές κλπ).

Βλέπεις το “εκπαιδευτικό σύστημα” δεν σου επιτρέπει σαν γονιός να αναλάβεις την ευθύνη και να αρνηθείς τη “θεατρική αγωγή” (ώρα του παιδιού), ούτε τις ξένες γλώσσες (που ούτως ή άλλως χρυσοπληρώνεις το απόγευμα), ούτε την πληροφορική (η ώρα της Kidipedia με υπολογιστές που η τεχνολογία τους έχει ξεπεραστεί εδώ και 10 χρόνια και τα παιδιά νοιώθουν σαν να σπουδάζουν αρχαιολογία), ούτε τη “μουσική” (χωρίς όργανα ;;;), αλλά ούτε τη γυμναστική (που επίσης χρυσοπληρώνεις το απόγευμα και επίσης γίνεται σε αυλές ακατάλληλες για γυμναστικές ασκήσεις και το μισό χειμώνα υπό βροχή)!

Το “εκπαιδευτικό σύστημα” απαγορεύει στη μάνα να διδάξει το παιδί της… αν είναι δυνατόν, η εξευρωπαϊσμένη Ελλάδα να μην επιτρέπει αυτό που θεωρείτε αυτονόητο σε δεκάδες χώρες…

Τόσο καιρό που τα σχολεία ήταν ελλειπεί από δασκάλους οι “γονείς” ξεσηκώθηκαν, απείλησαν να κλείσουν σχολεία, προέτρεψαν τα παιδιά τους να κάνουν καταλήψεις (δεκάδες σχολεία είναι ακόμα υπό κατάληψη μέχρι και σήμερας…).

Ξαφνικά λοιπόν τώρα που δεν έχουμε δασκάλους και καθηγητές οι “γονείς”  ξεσηκωθήκαμε για την “έλλειψη παιδείας” και για τα “κλειστά σχολεία”…

Όμως φίλοι γονείς γιατί Πότε δεν ξεσηκωθήκαμε για την ΑΠΑΙΔΕΙΑ που μαστίζει τη χώρα εδώ και 40 χρόνια, με αποτέλεσμα να οδηγηθεί εκεί που οδηγήθηκε η χώρα;

Γιατί ΠΟΤΕ δεν ξεσηκωθήκαμε για τους υπολογιστές του μαθήματος της πληροφορικής που είναι απαρχαιωμένοι;

Γιατί Πότε δεν ξεσηκωθήκαμε για να αντικατασταθούν οι ιστορικοί χάρτες με βάση τα νέα δεδομένα;

Γιατί Πότε δεν ξεσηκωθήκαμε για τα παιδαριώδη λάθη των σχολικών βιβλίων;

Γιατί Πότε δεν ξεσηκωθήκαμε για την έλλειψη τεχνολογικού εξοπλισμού;

Γιατί Ποτέ δεν ξεσηκωθήκαμε για τα σχολεία που αντί για χώρους εκπαίδευσης μοιάζουν περισσότερο με φυλακές ενηλίκων;

Τώρα όμως θέλουμε πορείες, συγκεντρώσεις, διαμαρτυρίες, καταλήψεις και μάλιστα ζητάμε τι και από ποίον;

Από έναν υπουργό που με πρωτοσέλιδα πρωτοστατούσε στις κινητοποιήσεις;

Ας σοβαρευτούμε επιτέλους.

Φίλοι γονείς και κηδεμόνες, μην αυταπατάστε. Το σχολείο για εμάς είναι ένα πάρκινγκ με το οποίο είχαμε βολευτεί τόσα χρόνια, μόνο που τώρα ο το πάρκινγκ “αναγκάζεται” στα πλαίσια των περικοπών (λειτουργικών και μισθοδοτικών) να μειώσει τις ώρες διδασκαλίας, να αλλάξει κατεύθυνση και εμείς 1,5 μήνα τώρα ψαχνόμαστε, όχι γιατί δεν  “εκπαιδεύονται τα παιδιά”  γιατί πολύ απλά δεν ξέρουμε τι να τα κάνουμε…

 

FACEBOOK: https://www.facebook.com/zaxarias.mytilinios

GOOGLE +: +Ζαχαρίας Μυτιληνιός 



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

  • 1 Month Subscription
    3 Month Subscription
    6 Month Subscription
    Year Subscription

Από ΖΑΧΑΡΙΑΣ ΜΥΤΙΛΗΝΙΟΣ

O Ζαχαρίας ο Μυτιληνιός είναι ένας "τρελός" από τη Μυτιλήνη. Η τύχη τον έφερε στην Αθήνα, όπου διαμένει σχεδόν 20 χρόνια και χαίρεται τη ζωή μέσα από την οικογένεια και τους φίλους του. Ο Ζαχαρίας είναι Χριστιανός Ορθόδοξος, όμως δεν έχει καμία σχέση με την παπαδοκρατεία (Πατριάρχες, Αρχιεπισκόπους,Επισκόπους και μικρό - ευτυχώς- μέρος των ανάξιων ιερέων) που μαστίζει την πραγματικότητα μας. Ο Ζαχαρίας είναι ΕΛΛΗΝΑΣ, πατριώτης και πιστεύει ότι η λεφτεριά της πατρίδος είναι κοντά, έστω και αν χρειασθεί ολοκληρωτική επανεκκίνηση!

12 σχόλια στο “Μας νοιάζει η Παιδεία ή το σχολείο-πάρκινγκ;”
  1. Ποσο μα ποσο συμφωνω με ολα οσα ανεφερες!!! Για να μην αναφερω οτι οι συλλογοι γονεων εξαντλουν ολες τις δυναμεις τους για τα κουλουρακια που θα φτιαξουν τα Χριστουγεννα!!! Αχ Βαχ και αλοιμονο!!

  2. Ζαχαρία είσαι άσχετος με την εκπαίδευση γι’ αυτό να προσέχεις τι γράφεις γιατί χάνεις πόντους…
    Ας κοιτάξουμε να δώσουμε παιδεία πρώτα εμείς οι γονείς , κυρίως με την στάση μας , στα παιδιά
    μας και μετά ας κοιτάξουμε τα υπόλοιπα.

    1. Η δεύτερη παράγραφος σου αναιρεί την πρώτη, γιατί το άρθρο μου λέει ακριβώς αυτό, η παιδεία είναι πρώτα απ΄όλα θέμα των γονιών και μετά του σχολείου.
      Το άρθρο σαν μονάδα είναι προφανώς τίποτα, αλλά πρέπει να το δεις σαν συνέχεια. Προφανώς δεν με διαβάζεις, δεν πειράζει…
      Επιπλέον εδώ είμαι για να γράφω άρθρα, όπως μπορούν όλοι (υπάρχει στην κορυφή σχετική σελίδα για όποιον ενδιαφέρεται) και όχι για να μαζεύω “πόντους” (δεν αισθάνομαι ότι παίζω σε κάποιον αγώνα), άσε που το ποίος μου δίνει τους “πόντους” έχει τη δική του σημασία…

  3. Να δοκιμάσω κι εγώ να πω μια γνώμη, όντας στο χώρο της εκπαίδευσης αρκετά χρόνια.
    Όντως οι γονείς στη μεγάλη πλειοψηφία τους “παρκάρουν” τα παιδιά τους στο σχολείο.
    Όντως δεν έχουν τον χρόνο να τα αγαπήσουν σωστά, αλλά ούτε ξέρουν πώς.
    Αφού από την αρχαιότητα η ολιγαρχία έχει τους τέσσερις κανόνες που την στηρίζουν:
    1. Διαίρει και βασίλευε
    2. Πολύωρη απασχόληση των πολιτών, ώστε να μην σκέφτονται, βαριά φορολογία ώστε να βιοπορίζονται δύσκολα.
    3. Παιδαγωγική παροχή προς τους πολίτες, χρησιμοθηρική, προς όφελος της ολιγαρχίας με πρώτιστο κανόνα την μη αμφισβήτηση της εξουσίας.
    4. Όποιους ξεχωρίζουν για τα ταλέντα τους και κερδίζουν την προσοχή των πολλών, αν δεν μπορεί να τους προσεταιριστεί, τους λοιδωρεί, τους αμαυρώνει την δημόσια εικόνα ή τους σκοτώνει.

    Αφού αυτά είναι γνωστά εδώ και 2000 χρόνια τουλάχιστον, αν οι γονείς αγαπούν τα παιδιά τους αυτό που χρειάζεται είναι να ξαναφέρουν τη Δημοκρατία στον τόπο και να φροντίσουν αφού πρώτα αυτοί ξαναμάθουν τι είναι Δημοκρατία, να γίνει βασικό μάθημα η δημοκρατική διευθέτηση που θα διδάσκεται σε κάθε τάξη, αλλά και θα εφαρμόζεται σε κάθε πτυχή της ζωής της κοινωνίας ώστε το παιδί αυτό που μαθαίνει στο σχολείο, να βλέπει τη χρησιμότητα του και έξω από το σχολείο.

    Αυτό φθάνει και αρκεί! Χωρίς αυτό η όποια συζήτηση περιττεύει, η εξουσία θα επιβάλλει πάντα αυτό που την συμφέρει.

  4. Το σχολικο σύστημα παραπαίει εδω και παρα πολλά χρόνια. Το ξέρω προσωπικα εδώ και τουλάχιστο 15 χρόνια. Ομως όπως και αλλού, έχουμε επαναπαυτεί πλήρως αφού “Το κράτος τέτοιες εντολές και νόμους έχει φτιαξει” σαν να μην ξέρουμε ότι μπορούμε να κάνουμε και εμείς κάτι γύρω απο αυτό. Επίσης αποτελεί κοινή γνώμη όσων γνωρίζω ότι τα κορίτσια είναι πολύ καλύτερες και πιο επιμελείς μαθήτριες απο τα αγόρια που το γράφουν στο 95% στα παλαιότερα των υποδηματων τους. Είναι θέμα προς μελέτη.(δεν το βάζω για να ενισχύσω την άποψη ότι οι επικυριαρχοι επιθυμούν περισσότερη θηλυπρέπεια στον κόσμο γιατί οι γυναίκες και οι γυναικωτοί είναι πιο υπάκουες/ευκολόπιστες κοινωνοί του συστήματος. Επιλέγω να μην το πιστέψω και ελπίζω για το αντίθετο. Πιο πολύ με απασχολεί το ότι τα αγόρια δεν δίνουν δεκάρα και επομένως και με σωστές διαδικασίες να λειτουργούσε το σχολείο, πάλι δεκάρα δεν θα έδιναν).

  5. tin paideiatin rimaxan edo kai kairo tora apla dinoun in haristiki oli.as me pei kapios to rolo paizoun ta iek kai ta epal.pou sta menprota gia na mpeis prepei na eheis tyhi epityhontos loto.pliteknoi ”omogeneis’ kai gkomenes mono.eheis ta epal 3 ka 4 hronia.eno palia oitehnikes sholes itan 1 hrono to imerisio kai 2 to nyhterino.diladi thes na mofotheis kai den se afinoun.anti na kanoun ena enieo forea tehnikis kai epagelmatikis ekpedeusis me ena mikro kostos tis taxeos ton 25-50 euro to mina na pigeneiopoios telei eleytera kai na vgazoun kai kanena fragko diaionizoun autin tin anoisia ton uek kai eal ga na talaiporoun ton kosmo.pas se nyhterino epal kai se parakalane na mineis pios tha katsei 3-4 hronia eno sta iek gia a peraseis theleis tyhi vouno.aftes enai oi minaries tis paideias mas,kai as me pei kapios oti den eho dikio.

  6. ΤΥΧΑΙΟ ΠΟΥ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΟΝΟΜΑΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΙΑΣ.
    ΕΧΟΥΜΕ ΛΟΙΠΟΝ ΕΝΑ ΘΕΟΚΡΑΤΙΚΟ ΚΑΘΕΣΤΟΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΑΝΑΣΤΡΕΨΕΙ ΤΟ ΠΑΙΔΕΥΩ ΜΕ ΤΟ :ΤΙ ΤΟ ΠΑΙΔΕΥΕΙΣ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ::
    Ω !!!!!!!!!ΔΥΣΜΟΙΡΗ ΕΛΛΑΣ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΟΤΙ ΛΕΕΙ Ο ΠΑΠΑΣ.

  7. Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΜΑΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΗ.
    ΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ “ΦΟΡΤΩΜΕΝΟ”. ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΑ ΠΟΛΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΔΙΔΑΞΟΥΝ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ! ΠΟΛΛΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΧΡΗΣΤΑ ΚΑΙ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑ. ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ, Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΤΟ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΤΟΥ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΜΑΘΗΜΑ.
    ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΓΡΑΜΜΕΝΑ ΑΠΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΟΥΣ, ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΜΠΕΙ ΠΟΤΕ ΣΕ ΣΧΟΛΙΚΗ ΑΙΘΟΥΣΑ ΝΑ ΔΙΔΑΞΟΥΝ, ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΕΠΑΦΗ ΜΕ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΕΦΗΒΟΥΣ.
    ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΕΙ ΝΑ ΑΝΤΑΠΕΞΕΛΘΕΙ ΕΝΑ ΠΑΙΔΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΟΦΥΙΑ ΚΑΙ ΡΟΜΠΟΤ.
    ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΟΦΥΙΑ, ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ, ΧΑΝΕΤΑΙ, ΒΑΡΙΕΤΑΙ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙ ΦΑΣΑΡΙΑ.
    ΟΙ ΔΑΣΚΑΛΟΙ ΚΑΝΟΥΝ ΟΤΙ ΜΠΟΡΟΥΝ, ΑΛΛΑ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΩΡΑΙΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΔΟΥΛΙΑΣ, ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΚΟΝΤΡΑ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ ΟΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΜΠΟΡΟΥΝ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ.
    ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ, ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΑΣΕΒΕΙΣ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΔΑΣΚΑΛΟΥΣ ΚΑΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ, ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΕΣ ΑΔΙΑΦΟΡΟΙ ΠΡΟΣ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥΣ, ΔΕΝ ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΔΑΣΚΑΛΟΥΣ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΤΟΥΣ.

    ΟΛΟΙ ΦΤΑΙΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΜΑΣ. ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ, ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΟΙ, ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ, ΓΟΝΕΙΣ. ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΥΦΙΣΤΑΝΤΑΙ ΜΙΑ ΜΕΤΡΙΑ ΠΑΙΔΕΙΑ ΠΟΥ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΤΑ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΕΙ…

  8. Το λέω και το ξαναλέω. Γονείς, αγοράστε παλιά σχολικά βιβλία, της δεκαετίας του 60, αναγνωστικά, ιστορία, και διδάξετε μόνοι σας τα παιδιά σας.
    Σχολείο τα στέλνουμε μόνο,επειδή το θέλει το,σύστημα, αλλά,ακολουθούμε,δικό,μας σύστημα διδασκαλίας. Ελληνικό και,όχι ανθελληνικό. Τα σχολεία μας, δυστυχώς βγάζουν γενίτσαρους και όχι Ελληνες. Αυτόν τον ρόλο πρεπει να τον αναλάβουν οι γονείς.
    Ειναι ένας τρόπος αντίστασης σε αυτά που προσπαθούν να μας κανουν.
    Αυτό βεβαια προϋποθέτει κάποια θυσία, αλλά αξίζει η απασχόληση μας με το μέλλον των παιδιών μας.
    Οι σύλλογοι γονέων και κηδεμόνων τι κανουν;;;;;; Γιατι δεν ενώνονται ωςτε να διεκδικήσουν Ελληνική παιδεία για τα παιδιά τους;;;
    Εχουμε αλλοιωθεί τοοοοοσο πολυ;;;;;;;;

  9. ΝΑ ΓΡΑΨΕΙΣ ΑΓΑΠΗΤΕ ΟΤΙ ΣΤΗΝ ΑΛΛΟΤΕ ΧΩΡΑ ΤΟΥ ΦΩΤΟΣ ΚΑΙ ΝΥΝ ΤΗΣ ΨΕΚΟΣΥΝΝΕΦΙΑΣ…. ΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ 5-7 ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΔΑΣΚΑΛΟΙ – ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΚΛΠ….. ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΙΔΙΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΠΑΠΠΑΔΕΣ – ΙΕΡΕΙΣ…. ΚΑΙ ΛΟΙΠΟΙ ! ΕΚΕΙ ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΙ ΚΑΜΜΙΑ ΜΕΙΩΣΗ ΟΥΤΕ ΣΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ ΟΥΤΕ ΣΤΙΣ ΑΠΟΔΟΧΕΣ !

    ΔΕΝ ΤΟ ΞΕΡΕΤΕ ? ΟΙ ΠΡΟ-ΦΥΤΕΙΕΣ…. ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΒΕΙ ?

    ΔΑΣΚΑΛΟΙ ΜΕ ΜΙΣΘΟ ΠΕΙΝΑΣ VS ΚΛΗΡΙΚΩΝ ΤΟΥ ΑΒΡΑΑΜ !

    ΑΛΛΑ ΞΕΧΑΣΑ …. ΟΙ ΑΛΑ ΚΑΡΤ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΙ ΒΛΕΠΟΥΝ ΜΟΝΟ ΤΟ ΔΑΚΤΥΛΟ ΤΟΥ ΤΣΟΠΑΝΗ ….

  10. ΖΑΧΑΡΙΑ
    Μην στενοχωριεσαι απο βδομαδα, ερχεται και ειναι ολομετωπο.
    Το θεμα ειναι να γινει παντου και οχι μονο σε ενα Νομο.
    Και οι γονεις θα πρεπει να ειναι εκει, γιατι πρωτη φορα τα αιτηματα θα ειναι για την ουσια και οχι γαι την βλακεια!!!!!!!
    Συμπαρασταση στα παιδια μας, ας δειξουμε σε εκεινα οτι ξερουμε να αγωνιζομαστε και ειμαστε πλαι τους.

  11. …ΟΙ ΑΣΤΑΚΟΙ ΟΤΑΝ ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΠΕΡΙΒΛΗΜΑ, ΧΑΝΟΥΝ ΚΑΤ’ ΑΡΧΗΝ ΤΟ ΠΑΛΙΟ ΚΑΙ ΜΕΝΟΥΝ ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΑΜΥΝΑ ΟΣΟ ΧΡΟΝΟ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΦΤΙΑΞΟΥΝ ΕΝΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ. ΣΕ ΟΛΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΚΙΝΔΥΝΕΥΟΥΝ ΠΟΛΥ. ΣΤΟΥΣ ΕΦΗΒΟΥΣ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΠΕΡΙΠΟΥ ΤΟ ΙΔΙΟ. ΚΑΙ ΤΟ ΝΑ ΦΤΙΑΞΟΥΝ ΕΝΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΠΕΡΙΒΛΗΜΑ ΣΤΟΙΧΙΖΕΙ ΤΟΣΑ ΔΑΚΡΥΑ ΚΑΙ ΤΟΣΟ ΙΔΡΩΤΑ, ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΑΚΙ ΣΑΝ ΝΑ ΤΟ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΜΕ ΑΙΜΑ. ΣΤΑ ΛΗΜΕΡΙΑ ΤΟΥ ΑΝΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΟΥ ΑΣΤΑΚΟΥ ΠΑΡΑΜΟΝΕΥΕΙ ΠΑΝΤΟΤΕ ΕΝΑ ΜΟΥΓΓΡΙ, ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΟ ΝΑ ΤΟΝ ΚΑΤΑΣΠΑΡΑΞΕΙ. Η ΕΦΗΒΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ”ΤΟ ΔΡΑΜΑ ΤΟΥ ΑΣΤΑΚΟΥ”! ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ”ΜΟΥΓΓΡΙ” ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΑΠΕΙΛΗΤΙΚΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΜΕΣΑ ΜΑΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΕΞΩ ΑΠΟ ΜΑΣ …….
    ΕΚΦΡΑΣΗ ΕΚΘΕΣΗ Α ΛΥΚΕΙΟΥ ΣΕΛ. 120
    ΕΙΔΕΣ ΤΙ ΩΡΑΙΑ ΦΥΤΕΥΟΥΝ ΣΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΤΗ ΘΕΣΗ ΚΑΙ ΤΗ ΣΤΑΣΗ ΤΟΥΣ ΣΤΗ ΖΩΗ?
    ΕΤΣΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΕΤΣΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΙΣΘΑΝΕΣΑΙ ΕΤΣΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΕΡΕΣΑΙ.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

elGreek