Η Γερμανική βουλή ψηφίζει αυτή την εβδομάδα για το γάμο μεταξύ των ομοφυλοφίλων μετά την έγκριση της Μέρκελ
Η Γερμανική βουλή θα ψηφίσει σίγουρα την Παρασκευή υπέρ του νομοσχεδίου του γάμου μεταξύ των ομοφυλόφυλων. Το θέμα του γάμου των γκέι, είναι σχεδόν σίγουρο στην Γερμανία επειδή η Καγκελάριος Άνγκελα Μέρκελ νωρίτερα αυτή την εβδομάδα, δήλωσε ότι το κόμμα της, το CDU δεν έχει περισσότερες αντιρρήσεις.
Σε μια συνάντηση στο Βερολίνο, η ηγέτης του CDU αποδέχτηκε μια ψηφοφορία στην Βουλή για το θέμα. Ως εκ τούτου, ο SPD εταίρος του συνασπισμού της Μέρκελ προέτρεψε για μια γρήγορη ψηφοφορία.
Η Γερμανία έχει ήδη πάρει ένα νόμο για την συμβίωσης των δυο φύλων από το 2001. Η διαφορά έγκειται στο γάμο του ίδιου φύλου συμπεριλαμβανομένου του δικαιώματος να υιοθετούν και παιδιά.
KORAKS για τα Κατοχικά Νέα
Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice
βλεπω φωταγωγημενη την πυλη του Βραδεμβουργου στα χρωματα της -τρελης χαρας- και σκεφτομαι οτι η ηττα του Αδολφου Χιτλερ ηταν κατι παραπανω απο πανολεθρια..τι να πω ρε παιδια,φαινεται οτι του καναμε τοση ζημια που καποιοι περνουν εκδικηση..γιατι μην μου πειτε οτι ο τρελος με το μουστακι θα αφηνε τετοια πραματα..μια αναγνωση στον χάνριχ χιμλερ -περι ομοφυλοφιλιας- θα σας επειθε.. τα λεω αυτα και μπορει να φαινομαι και χιτλερικος,αλλα μια αναγνωση της ιστοριας χωρις συναισθηματισμους ισως να μαθαιναμε και καποια πραγματα παραπανω..βαλτε οσα ντισλαικ θελετε,αλλα η κυριαρχη νεα ταξη φροντιζει παντα να ξεφτιλιζει τους εχθρους της,παλιους και νυν…
ΟΜΟΙΟΣ ΟΜΟΙΩ ΑΕΙ ΠΕΛΑΖΕΙ.ΟΥΣΤ ΒΡΩΜΟΣΟΔΟΜΙΤΕΣ ΚΑΙ ΓΟΜΟΡΡΙΤΕΣ.ΦΩΤΙΑ ΘΑ ΣΑΣ ΡΙΞΕΙ Ο ΘΕΟΣ,ΑΛΗΤΗΡΙΟΙ,ΟΠΩΣ ΤΟΤΕ.ΣΙΧΑΜΑΤΑ ΨΕΥΤΟΚΥΒΕΡΝΩΝΤΕΣ,ΔΙΑΒΟΛΟΚΙΝΟΥΜΕΝΟΙ, ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΣΙΧΑΜΕΡΟΥΣ ΣΟΔΟΜΙΤΕΣ ΘΑ ΠΑΤΕ.ΔΥΣΤΥΧΩΣ,ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΤΥΠΟΙ ΚΥΒΕΡΝΟΥΝ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ,ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΛΟ ΚΑΙ ΟΛΟΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ.
ΟΜΟΙΟΣ ΟΜΟΙΩ ΑΕΙ ΠΕΛΑΖΕΙ.ΟΥΣΤ ΒΡΩΜΟΣΟΔΟΜΙΤΕΣ ΚΑΙ ΓΟΜΟΡΡΙΤΕΣ.ΦΩΤΙΑ ΘΑ ΣΑΣ ΡΙΞΕΙ Ο ΘΕΟΣ,ΑΛΗΤΗΡΙΟΙ,ΟΠΩΣ ΤΟΤΕ.ΣΙΧΑΜΑΤΑ ΨΕΥΤΟΚΥΒΕΡΝΩΝΤΕΣ,ΔΙΑΒΟΛΟΚΙΝΟΥΜΕΝΟΙ, ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΣΙΧΑΜΕΡΟΥΣ ΣΟΔΟΜΙΤΕΣ ΘΑ ΠΑΤΕ.ΔΥΣΤΥΧΩΣ,ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΤΥΠΟΙ ΚΥΒΕΡΝΟΥΝ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ,ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΙ ΟΛΟΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ.
http://www.el.gr/n-w-o/mind-control/170-mind-control/74652-tha-mpainoyn-sta-spitia-mas-–-nomoschedio-sok
Εμενα κατι μου λεει πως οι πυροβολισμοι στο μενιδι δεν ειναι τυχαιοι οι μυστικες υπηρεσιες της αλβανιας τουρκιας αμερικης και αλλες ξερουν πολυ καλα πως να κανουν μια χωρα μπαχαλο
Ο Χρυσόστομος, όπως και όλοι οι Πατέρες της Εκκλησίας, δέχεται ότι η συνουσία έχει την θέση της μόνο μέσα στον γάμο και όχι έξω από αυτόν. Όσοι υποτιμούν (βδελύσσονται) τον γάμο, κατά τον άγιο Ιωάννη, κάνουν έργο «σατανικόν» και «απάνθρωπον», και περιφρονούν το δώρο του Θεού, την ρίζα της δικής μας γενέσεως8. Σχολιάζοντας την Γένεσιν, το πρώτο βιβλίο της Π.Δ., αναφέρει ότι η «συνουσία» των συζύγων δεν είναι αρκετή για την γέννηση τέκνων. Είναι απαραίτητη η βοήθεια του Θεού, «η άνωθεν συμμαχία, που κινεί την φύση «προς γονήν». «Την γέννηση των παιδιών δεν την κάνει οπωσδήποτε ο γάμος, αλλά εκείνος ο λόγος του Θεού που λέγει ‘αυξάνεσθε και πληθύνεστε και γεμίστε την γη’. Και το βεβαιώνουν αυτό όσοι σύναψαν βέβαια γάμο αλλά δεν έγιναν πατέρες»9.
Ο άνθρωπος μετά την πτώση δεν έχασε το θεϊκό δώρο της ελευθερίας να επιλέγει το καλό η το κακό. Η επιθυμία πρέπει να κινείται κατά τον Χρυσόστομο μέσα σε όρια, να έχει μέτρο. Αν βγει από τα όρια τότε παρασύρει στην αμαρτία, ενώ η ίδια δεν είναι αμαρτία. Στην «αμετρία», την υπέρβαση των ορίων, στο αχαλίνωτο της επιθυμίας βρίσκεται και ο λόγος του γάμου. Με τον γάμο ο άνθρωπος μένει μέσα στα όρια και η επιθυμία δεν γίνεται αμαρτία. «Επειδή γαρ εισήλθεν η επιθυμία, εισήλθε και γάμος, την αμετρίαν εκκόπτων και πείθων μια χρήσθαι γυναικί»10. Έξω από τον γάμο η επιθυμία πραγματοποιούμενη εκδηλώνεται ως πορνεία, μοιχεία η ομοφυλοφιλία.+++
Γάμος, «μυστήριον μέγα»
Ο γάμος χαρακτηρίζεται «μυστήριον μέγα» από τον απόστολο Παύλο. Για πρώτη φορά βρίσκουμε εκτενέστερη ανάλυση από τον Χρυσόστομο του μυστηριακού χαρακτήρα του γάμου. Ο γάμος είναι μυστήριο της Εκκλησίας και προϋποθέτει την παρουσία του Χριστού. Τύπος της Εκκλησίας είναι ο γάμος. Όπως η Εύα προήλθε από την πλευρά του Αδάμ, ενώ κοιμόταν, έτσι και η Εκκλησία προήλθε από τον Χριστό, που ήταν νεκρός πάνω στον σταυρό. Από την λογχισμένη πλευρά του Χριστού βγήκε «αίμα και ύδωρ», από τα οποία έγινε η Εκκλησία. Στο μυστήριο του γάμου είναι παρών ο Χριστός. Πως; Με το «ύδωρ» του βαπτίσματος αναγεννώμεθα και με το «αίμα» του Χριστού δια της Θείας Ευχαριστίας τρεφόμαστε πνευματικά. Επομένως οι σύζυγοι είναι μέλη του σώματος του Χριστού. Από αυτό προκύπτει η εντολή του αποστόλου Παύλου ότι οι άνδρες έχουν υποχρέωση να αγαπούν τις γυναίκες τους «ως τα εαυτών σώματα»17.
«Και όχι μόνο γι’ αυτό πρέπει να αγαπάμε την γυναίκα μας, επειδή δηλαδή είναι μέλος μας και δημιουργήθηκε από μας», λέει ο άγιος Χρυσόστομος, «αλλά και επειδή ο Θεός όρισε νόμο γι’ αυτό ακριβώς το πράγμα, λέγοντας το εξής• “κάθε άνδρας θα εγκαταλείψει τον πατέρα του και την μητέρα του και θα συνδεθεί στενά με την γυναίκα του, και θα γίνουν οι δυό τους μία σάρκα”. Γι’ αυτό ακριβώς τον λόγο και ο Παύλος μας διάβασε αυτόν τον νόμο, για να μας παρακινήσει από παντού προς την αγάπη αυτή»18.
Ο γάμος είναι μυστήριο αγάπης. Μόνο στον ενάρετο γάμο βρίσκεται η αληθινή αγάπη, η γαλήνη, η αληθινή ευτυχία, η οποία συμβαδίζει με την σωφροσύνη. Βλέποντας ο άνδρας τα πνευματικά χαρίσματα της γυναίκας του αυξάνεται η αγάπη και ο πόθος του γι’ αυτήν και δεν παρασύρεται από άλλες γυναίκες.
Ο άγιος Χρυσόστομος θέλει να λειτουργεί ο γάμος σαν λιμάνι, να μη γίνεται αφορμή ναυαγίου19. Η αποχή από την σαρκική επαφή να αποφασίζεται και από τα αμφότερα μέρη. Αναφέρει σχετικά ο άγιος: «Διέταξε ο Χριστός με το στόμα του Παύλου να μη στερεί ο ένας τον άλλο, αλλά μερικές γυναίκες με την δήθεν επιθυμία της εγκράτειας απομακρύνθησαν από τους άνδρες τους, χάριν της ευλαβείας, και τους έσπρωξαν στην μοιχεία και σε βάραθρο απωλείας»20. «Δεν θα στερεί ο ένας τον άλλον χωρίς συμφωνία. Τι σημαίνει αυτό; Δεν θα εγκρατεύεται, λέει ο Παύλος, η γυναίκα αν δεν το θέλει ο άνδρας. Ούτε ο άνδρας αν δεν το θέλει η γυναίκα. Για ποιό λόγο; Γιατί γεννιούνται μεγάλα κακά από αυτή την εγκράτεια• επειδή και μοιχείες και πορνείες και διάλυση οικογενειών από αυτό έγιναν. Γιατί αν έχοντας τις δικές τους γυναίκες πορνεύουν, πολύ περισσότερο αν τους την στερήσεις»21. Η αδυναμία του ενός από τους συζύγους προκαλεί συνεχείς πειρασμούς, εκνευρισμούς, διαμάχες, συγκρούσεις. Χάνεται έτσι η ηρεμία, η ομόνοια και η ειρηνική συμβίωση• η άσκηση δε που επιδιώκεται είναι άχρηστη γιατί διώχνει την αγάπη. «Ποιό είναι το κέρδος της νηστείας και της εγκράτειας όταν σπάσει η αγάπη; Κανένα».
Ο γάμος είναι ένα μυστήριο• και ως γεγονός ζωής αλλά και ως τελετή στον ιερό ναό. Μετά την τελετή αυτή τα συμπόσια που συνήθως ακολουθούν, ας γίνονται, αλλά να είναι σεμνά, να προκαλούν χαρά και ευχαρίστηση χωρίς να προσβάλλεται η σωφροσύνη. Λέει ο άγιος Χρυσόστομος: «Είναι δυνατόν να κάνομε εύθυμο τον γάμο, με πλούσια τραπέζια, με ρούχα• δεν τα περιορίζω αυτά. Επιτρέπεται να ευφραινόμαστε με ρούχα, επιτρέπεται με τις παρουσίες σεβαστών ανδρών, σεβαστών γυναικών. Τα πάντα όμως πρέπει να γεμίζουν από σωφροσύνη, τα πάντα από σεμνότητα, τα πάντα από κοσμιότητα»22.
Ο άγιος Χρυσόστομος αντιμετωπίζοντας τα καθημερινά προβλήματα της οικογενείας της εποχής του θεωρεί ότι αυτά οφείλονται στην έλλειψη ορθών κριτηρίων στην εκλογή της η του συζύγου. Απευθύνεται στους γονείς που τότε έπαιζαν ένα σημαντικό ρόλο στην εκλογή και λέει στον πατέρα: «Όταν περιεργάζεσαι και αναζητάς υποψήφιο γαμπρό, να προσεύχεσαι• πες στον Θεό• όποιον θέλεις εσύ στείλε• ανάθεσε σ’ Αυτόν την υπόθεση, και αφού τον τίμησες μ’ αυτή την τιμή θα σε ανταμείψει. Παρακαλείτε πάντοτε τον Θεό να γίνει μεσίτης σ’ όλα τα έργα σας. Γιατί, αν ρυθμίσουμε έτσι τα ζητήματα μας, ούτε διαζύγιο θα υπάρξει ποτέ, ούτε υποψία για μοιχεία, ούτε αφορμή για ζηλοτυπία, ούτε διαμάχες και φιλονικείες, αλλά θα απολαύσουμε πολλή ειρήνη και ομόνοια• και όταν υπάρχει ομόνοια, θα ακολουθήσουν και άλλες αρετές»23. Αυτή η προσευχή βέβαια μπορεί να γίνεται στις ημέρες μας από κάθε υποψήφιο που επιθυμεί να παντρευτεί.
Προβλήματα και κρίσεις στις αξίες, στους θεσμούς, στην κοινωνία, στο υπαρκτικό επίπεδο αντιμετωπίζει ο Νεοέλληνας όταν εκουσίως αποκόπτεται από την Ορθόδοξη Παράδοση. Αυτή η παράδοση για τον ορθόδοξο Έλληνα είναι βαρύτιμη, είναι ανεκτίμητη, είναι προγονική. Γι’ αυτό και όποιος την απορρίπτει, απορρίπτει ουσιαστικά το οντολογικό του είναι και βιώνει μία μεγάλη κρίση αυτοσυνειδησίας.
Μόνο αυτός που εναρμονίζεται και ζει την Ορθόδοξη Παράδοση σύμφωνα με τις υποθήκες των αγίων μας, με τις εντολές του Χριστού, είναι η ώριμη προσωπικότητα που δεν μπορεί να κλονισθεί από οποιαδήποτε θλίψη και κρίση. Ζει την εν Χριστώ ζωή πέρα από κάθε ηθικισμό και καθηκοντολογία. Ζει εν Χριστώ 24 ώρες το 24ωρο. Ζει εν Θεώ μέσα στην καθημερινότητα, στην οικογένεια, στην εργασία, στην κοινωνία.
Εμείς ως Αγιορείτες πονούμε και ανησυχούμε πολύ για την πορεία της οικογενείας σήμερα. Αποτελεί καθημερινό αίτημα των ταπεινών προσευχών μας η κατά Χριστόν ευόδωση, η διατήρηση της ευλογίας του Θεού στην οικογένεια. Μπορεί ο Θεός να μας έδωσε την ευλογία Του να ζήσουμε εκτός κόσμου, να μην δημιουργήσουμε οικογένεια, αλλά και εμείς προήλθαμε από οικογένεια. Επιπλέον ως πνευματικοί, που έχουμε τα κλειδιά των καρδιών των ανθρώπων, βλέπουμε ότι πολλοί νέοι έχουν πλήρη άγνοια για τα θέματα της πίστεώς μας και παράλληλα αντιμετωπίζουν την ζωή με μεγάλη επιπολαιότητα. Και μας γεννάται το ερώτημα. Πως αυτοί οι άνθρωποι θα κάνουν αύριο σωστή οικογένεια; Τι θα πουν στα παιδιά τους αφού οι ίδιοι είναι τελείως κενοί;
Δυστυχώς σήμερα στον κόσμο κυριαρχεί μία ουμανιστική θεώρηση της ζωής, που έχει ως στόχο την ανθρώπινη ευδαιμονία. Πολλοί διδάσκουν ότι πρέπει να γίνουμε καλοί άνθρωποι και αυτό θα φέρει την ειρήνη και την ευτυχία. Αυτό όμως ουσιαστικά δεν είναι τίποτα. Αν δεν γίνουμε Χαριτωμένοι άνθρωποι, δηλαδή δοχεία της θείας Χάριτος, «εποιήσαμεν ουδέν». Πρέπει να αποστραφούμε τον στείρο και ψυχρό ηθικισμό, που οδηγεί στην τυπολατρεία και να αγωνιστούμε σύμφωνα με τις υποθήκες των Πατέρων της Εκκλησίας μας για την κατάκτηση του αγιασμού, της «υιοθεσίας», που αποτελεί την ύψιστη τιμή για την ανθρώπινη φύση. Και αυτό μπορεί να επιτευχθεί και μέσα στον κόσμο και μέσα στην οικογένεια. Υπεύθυνα γράφουμε ότι γνωρίζουμε ανθρώπους οικογενειάρχες που έχουν Χάρη Θεού που δεν την έχουν μοναχοί, γιατί αγωνίζονται σωστά και ζουν θεάρεστα, με τον τρόπο που υποδείκνυε και ο άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος στους χριστιανούς της εποχής του.
http://oodegr.com/oode/koinwnia/ektrwseis/athwot1.htm
Δέχονται οι νέο-εποχίτες μάγοι Wicca την έκτρωση ως ανθρωποθυσία παιδιού;
Για να είμαστε δίκαιοι, οφείλουμε να πούμε πως κατά την διάρκεια των ερευνών μας, έχουμε λάβει κυριολεκτικά εκατοντάδες επιστολές και ηλεκτρονικά μηνύματα από Μάγους απ’ όλον τον κόσμο. Η πλειοψηφία των Wicca και των Παγανιστών αρνούνται πως έχουν σχέση με θυσίες ανθρώπων ή ζώων. Επίσης αρνούνται πως η θρησκεία Wicca έχει σχέση με την βιομηχανία αμβλώσεων, και δεν θεωρούν την έκτρωση ως θυσία του αγέννητου στις τελετές τους.
Όμως όλοι οι σύγχρονοι Wicca ομολογούν ελεύθερα πως η μοντέρνα θρησκεία αυτή ανάγεται στους αρχαίους Κελτικούς και Βόρειο-Γερμανικούς λαούς.
Στο βιβλίο «Power of the Witch», (Δύναμη της Μάγισσας) η εκπρόσωπος του Συνασπισμού Μαγισσών για την Δημόσια Ενημερότητα, η Λώρι Κάμποτ, εκθειάζει τον παγανισμό του αρχαίου Κέλτικου κόσμου όπου η πορνεία, η μοιχεία και η ομοφυλοφιλία ήσαν «φυσιολογικά» πράγματα. Η λατρεία της Μητέρας-Θεάς παρουσιάζεται ως μια «χαρμόσυνη, παιχνιδιάρικη, αισθησιακή, φιλειρηνική κουλτούρα.»
Η Κάμποτ περιγράφει την μεταλλαγή της Μητέρας-Θεάς σε μια γριά μέγαιρα, και τον Κερασφόρο Θεό σε ένα αδηφάγο ζώο. Η περιγραφή της Κάμποτ με ακρίβεια αντικατοπτρίζει την μεταμόρφωση αρχαίων θεοτήτων από αισθησιακούς ηλιακούς θεούς και θεές γονιμότητας, σε δαιμόνια τελετουργικής ανθρωποθυσίας. Η ανθρωποθυσία βρεφών και η έκτρωση εφαρμόζονταν κανονικά, και ήσαν αποδεκτά, σαν ένα δεδομένο της καθημερινής ζωής, όπως και η απαραίτητη τέλεση της ασύδοτης σεξουαλικής ανηθικότητας.
Αν και η μεγάλη πλειοψηφία αρνούνται οποιαδήποτε σχέση με την πρακτική της ανθρωποθυσίας παιδιών, οι Wicca μάγοι-μάγισσες δυσκολεύονται να εξηγήσουν την εμφάνιση μιας μειονότητας μαγισσών –όπως η Τζινέτ Πάρις- η οποία γράφει στο βιβλίο της «The Sacrament of Abortion» (Το Ιερό Μυστήριο της Έκτρωσης):
«Είναι ηθικά αποδεκτό, πως η γυναίκα που δίνει ζωή μπορεί επίσης να την καταστρέψει».
«Δεν είναι ανήθικο να επιλέγεται η άμβλωση. Δεν είναι παρά ένα άλλο είδος ηθικής, της παγανιστικής».
«Προφανώς όλοι έχουν δικαίωμα στα πιστεύω του/της, όμως τι γίνεται, αν τα δικά μου πιστεύω είναι παγανιστικά;»
«Μπορεί κανείς να καταφύγει στην έκτρωση περιστασιακά, όταν χρειαστεί να θυσιαστεί το έμβρυο για κάποιον ανώτερο σκοπό».
«Η άμβλωση ως θυσία στην θεά Άρτεμη. Η άμβλωση ως ιερό μυστήριο, για να μείνει αγνό το δώρο της ζωής»
ΓΙΑΤΙ ΑΡΓΗΣΑΝ ΤΟΣΟ ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ ΝΑ ΤΟ ΨΗΦΙΣΟΥΝ? ΓΑΜΩΤΟΟΟΟΟΟ! ΓΙΑ ΠΟΛΥ ΡΑΤΣΙΣΤΕΣ ΜΙΛΑΜΕ ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ. ΑΝΤΕΕΕΕΕΕ ΚΑΙ ΚΑΛΟΥΣ ΑΠΟΓΟΝΟΥΣ ΟΕΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ