Δείτε τις ενδείξεις στο ραντάρ. Μπορούν να βγουν ασφαλή συμπεράσματα;
Γράφει ο Ζαχαρίας ο Μυτιληνιός
Οι παρακάτω ενδείξεις έχουν αλιευθεί από το flyradar24 και δείχνουν τα δεδομένα τύπου ραντάρ που δινόταν μέσω gps από το αυτόματο σύστημα εντοπισμού θέσης.
Όπως θα δείτε και στα διαγράμματα που ακολουθούν η μοιραία πτήση έχασε απότομα ταχύτητα και ύψος.
Αυτό μπορεί να οφείλεται σε βλάβη ή σε κατάρριψη;
Μιλάμε για πτώση 5.400 πόδια σε λιγότερο από 1 λεπτο…
Όσοι έχουν γνώσεις αεροπλοϊας και μπορούν να βοηθήσουν περιμένω τα σχόλια τους.
Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice
ΖΑΧΑΡΙΑ ΤΟ ΑΕΡΟΣΚΑΦΟΣ ΓΡΑΦΤΗΚΕ ΟΤΙ ΕΠΕΣΕ ΜΕ ΤΑΧΥΤΗΤΑ 1.700 [ = 8 ] ΜΕΤΡΩΝ ΤΟ ΛΕΠΤΟ…ΚΑΙ ΕΙΧΕ ΜΕΣΑ 17 [ = 8 ] ΠΑΙΔΙΑ…Ο ΣΥΝΟΛΙΚΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΤΩΝ ΕΠΙΒΑΤΩΝ ΗΤΑΝ 228 [ = 8 ] …ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΗΚΕ ΑΠΟ ΤΑ ΡΑΝΤΑΡ 23 ΛΕΠΤΑ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΠΟΓΕΙΩΣΗ…ΑΠΟΓΕΙΩΘΗΚΕ ΣΤΙΣ 05.51 [ = 11 = 23 ] ΑΠΟ ΤΟ ΣΑΡΜ ΕΛ ΣΕΙΧ…Η ΠΤΗΣΗ ΗΤΑΝ Η – 7Κ9268 [ = 32 ΑΝΑΠΟΔΑ ΤΟ 23 ….ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ 2 ΣΥΝ 3 = 5 = 23 ]…
ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ [ ΜΕΤΑΦΥΣΙΚΑ ] ΧΤΥΠΗΜΑΤΑ ΤΩΝ — ΕΡΙΔΙΣΤΩΝ — ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΑΝΙΣΟΡΡΟΠΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΒΟΛΙΚΩΝ…ΠΟΥ ΠΡΕΣΒΕΥΟΥΝ ΤΟΝ ΟΛΕΘΡΟ ΤΗΝ ΑΝΙΣΟΡΟΠΙΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΘΑΝΑΤΟ ΣΕ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΑΡΜΟΝΙΑ ΚΑΙ ΤΑΞΗ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΟ ΣΥΜΠΑΝ …ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΕΧΟΥΝ ΠΑΝΤΑ ΧΕΙΡΟΥΡΓΙΚΗΣ ΑΚΡΙΒΕΙΑΣ ΑΡΙΘΜΟΥΣ [ ΣΕ ΘΥΜΑΤΑ ΚΑΙ ΛΟΙΠΑ ] ..
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 23 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2015 .. ΣΤΗΝ ΓΑΛΛΙΑ ΣΕ ΣΥΓΚΡΟΥΣΗ ΦΟΡΤΗΓΟΥ ΜΕ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΛΕΩΦΟΡΕΙΟ ΟΠΟΥ ΕΠΕΒΑΙΝΑΝ ΗΛΙΚΙΩΜΕΝΟΙ ΤΟΥΡΙΣΤΕΣ ΣΚΟΤΩΘΗΚΑΝ 44 [ 8 = 2 ΕΙΣ ΤΗΝ 3 = 23 ] ΑΝΘΡΩΠΟΙ…
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΔΥΣΤΥΧΗΜΑΤΑ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΤΩΝ ΕΡΙΔΙΣΤΩΝ…ΜΑ ΟΛΑ ΤΑ ΔΥΣΤΥΧΗΜΑΤΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΚΑΙ 23 ΕΙΝΑΙ ΜΕΤΑΦΥΣΙΚΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑ…
ΥΓ. ΠΟΙΟΣ ISIS ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΤΡΙΧΕΣ ΚΑΤΣΑΡΕΣ…
ΓΙΑΝΝΗΣ-KOZANH
ΥΓ. 8 = 2 ΕΙΣ ΤΗΝ 3 = 23 …11 = 23 ΣΕ ΡΟΛΟΙ 24 ΩΡΩΝ…5 = 2 ΣΥΝ 3 =23…
σημ 2015/10/31 00:35 AM
γυρω στης 6 + κατι σβαρο θα υπαρξει,
,to ρωσικο αεροσκαφος,,,,,,,οι απεναντι ,,,,αυτοι που το έκαναν θα πάθουν περισσότερη ζημιά….κλιμάκωση,,,,,οι Ρούσσοι δεν θα κατσουν σουζα,,,,
φτασαμε στο σημειο οι πραγματικοι ταλαίπωροι να, δείχνουν τους τζιχαντιστες και τους βαλτούς ,,,,,,,,τα αφεντικα ποιοι ειναι ??? το εδειξε ο τοπος ΣΙΝΑ,,,,σιων,,,,ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗς ΓΗΣ ΕΤΣΙ ΑΠΡΟΚΑΛΥΠΤΑ ΑΡΑ ,,Ο ΠΟΛΕΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΕΜΟΣ παύει η σιγη ασυμαρτου,,,,,,
Αυτοι που ηθελαν κ καλα να βοηθησουν το εκαναν..χτυπησαν σε ζωνη περιεργη..οπως χτυπησαν οι ρωσοι πριν λιγες μερες..αναμεσα σε αυτους κ τους παλαιστινιους..τους ενοχλησαν κ ξερετε οτι δεν υπολογιζουν τους αλλους λαους το ιδιο με αυτους..
Άλλη μια απόδειξη ότι το βίντεο είναι ψεύτικο…
Απορώ γιατί κανείς δεν το βλέπει..
Πέραν του ότι στα ματια μου φαίνεται ξεκάθαρα ότι το βίντεο είναι μοντάζ, τα πλάνα που τραβήχτηκαν δεν θα μπορούσαν με τέτοια γωνία λήψης να είναι επίγεια..
Να ξεκαθαρίσω ότι πιστεύω ότι έγινε ατύχημα μόνο και μόνο επειδή εμπλέκεται η Ρωσία και δεν το διαψεύδει..
Το βίντεο αυτό όμως δεν είναι από το Airbus..
Οι εκτιμησεις ειναι παρα πολυ νωρις να γινουν .
Τα διαγραμματα απλα δειχνουν την αποτομη διακοπη ισχυος ( εκτος οι κινητηρες) ,
ειτε απο βλαβη στην τροφοδοσια (εξαιρετικα δυσκολο και σπανιο να γινει ταυτοχρονα σε ολους),
ειτε απο εκρηξη (πιο πιθανο).
Η συγκριση των διαγραμματων δειχνει οτι
Ενω η ταχυτητα μειωνεται δραματικα ( 184 κομβοι -340 Km/h) σε 10 δευτερα το υψος στον ιδιο χρονο
ειναι29900 ποδια ( χαμενο υψος1000 περιπου μετρα).
Απο τα 10 εως τα 20 δευτερα , το υψος ειναι στα 28.370 ποδια (χαμενο υψος 500 μετρα) ,ΦΑΝΕΡΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΠΛΗΡΩΜΑΤΟΣ ΓΙΑ ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΥΨΟΥΣ,
ΑΛΛΑ , η ταχυτητα του ειναι στους 94 κομβους (175 km/h) , ταχυτητα στολαρισματος (απωλειας στηριξης),
ΚΑΙ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΝΕΞΕΛΕΚΤΗ. ( ο χειρηστης ειχε 12.000 ωρες πτησης…πολυ εμπειρος)
Το παραξενο ομως ειναι ,οτι η απωλεια αυτη της ταχυτητας σε αυτο το χρονικο διαστημα , ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΗ
και δημιουργει σιγουρα ερωτηματικα για το πως εγινε αυτο .
Οι εμπειρογνωμωνες και οι ειδικη αεροπορικων ατυχηματων ,θα εξηγησουν (ελπιζω να ανακοινωσουν),
το πως εγινε.
Παντως , αρκετες πολιτικες αεροποριες , απαγορευσαν τις πτησεις των α/φων τους πανω απο το Σινα.
Αυτο…, κατι μας λεει !
Αυτο ειναι μια απλη σκεψη , ΟΧΙ ΕΞΗΓΗΣΗ !!