Διαφημίσεις

 

image
ΠΩΣ ΚΑΤΑΡΡΙΦΘΗΚΕ ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ Ο ΜΥΘΟΣ ΤΟΥ “ΕΝΤΙΜΟΥ” ΓΕΡΜΑΝΟΥ AΠΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ “ΧΕΡΙ” – ΠΑΡΑΙΤΕΙΤΑΙ Ο ΔΙΕΥΘΥΝΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ
Άννα Στεφανοπούλου: Η Ελληνίδα που “εκδικήθηκε” την Γερμανία του Β.Σόιμπλε και “έριξε” 18 δισ.δολάρια πρόστιμα στην VW (κατ’αρχήν…)

του Θεόφραστου Ανδρεόπουλου
Μία Ελληνίδα, η Αννα Στεφανοπούλου, καθηγήτρια μηχανολογίας στο Πανεπιστήμιο του Michigan παίρνει “εκδίκηση” για όσα υπέφερε ο λαός της από τον Β.Σόιμπλε και την “παρέα” του, αφού είναι αυτή που “ξεσκέπασε” το μεγαλύτερο σκάνδαλο όλων των εποχών (μέχρι το επόμενο οι Γερμανοί έχουν δείξει ότι δεν διαθέτουν “ταβάνι” σε τέτοια ζητήματα) στον χώρο της βιομηχανίας του αυτοκινήτου.

Πριν λίγο ανακοινώθηκε η πρόθεση του CEO της VW να παραιτηθεί προκαλώντας νέο σοκ στην γερμανική εταιρεία. Ο Martin Winterkorn ανακοίνωσε την επικείμενη παραίτησή του και δήλωσε “σοκαρισμένος από τα γεγονότα των τελευταίων ημερών”

“Πάνω απ’όλα είμαι έκπληκτος ότι μια τέτοια αστοχία ήταν δυνατό να συμβεί στο Volkswagen Group.” Ο διάδοχός του θα αποφασισθεί την Παρασκευή από συμβούλιο της εταιρείας και φήμες αναφέρουν ότι θα ατικατασταθεί από τον πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο της Porsche Matthias Muller, και τον Rupert Stadler, πρόεδρο της Audi’s και διευθύνοντα σύμβουλο αν και η Volkswagen το αρνείται.

Η EPA, η υπηρεσία περιβάλλοντος των ΗΠΑ, ανακοίνωσε πως ανακάλυψε ότι ένα σύνολο αυτοκινήτων του VW Group χρησιμοποιούσε εσκεμμένα λογισμικό το οποίο ανίχνευε τις προσπάθειες μέτρησης εκπομπών καυσαερίων του οχήματος και το έθετε σε μία διαμόρφωση «χαμηλών εκπομπών» για να περνά με άνεση τη μέτρηση.

Γνωστή για τις μελέτες της πάνω στους κινητήρες αυτοκινήτων,η Ελληνίδα καθηγήτρια συνετέλεσε στην αποκάλυψη του σκανδάλου, παρατηρώντας την δυσκολία να συνδυαστεί η απόδοση των κινητήρων με τόσο χαμηλούς ρύπους. “Για να επιτευχθεί κάτι τέτοιο, θα έπρεπε να έχουμε ένα ολόκληρο χημικό εργοστάσιο στην εξάτμιση”, δήλωσε.

“Οταν ήρθε η ανάλυση ήταν πασιφανές σε μένα τουλάχιστον ότι κάτι δεν πήγαινε καλά. Ηταν αντίθετα στους νόμους της φυσικής με την υπάρχουσα τεχνολογία οι συγκεκριμένοι κινητήρες να έδιναν τόση ισχύ με τόσο χαμηλή εκπομπή ρύπων. Αρα έπρεπε να αναζητήσουμε αλλού την αιτία της εμφάνισης των χαμηλών τιμών. Και αυτό κάναμε. Βάλαμε ένα πρόγραμμα που “σκανάρισε” όλα τα υπάρχοντα προγράμματα του αυτοκινήτου και τα αποτελέσματα ήταν θετικά. Ενα πρόγραμμα ενεργοποιείτο μόνο όταν γινόταν η μέτρηση των τιμών των ρύπων. Και δεν έπρεπε να υπάρχει στο αυτοκίνητο. Ενημερώσαμε τις αρχές για τα υπόλοιπα” δήλωσε η Ελληνίδα καθηγήτρια μηχανολογίας που χαίρει ιδιαίτερης εκτίμησης στο Πανεπιστήμιο του Μίτσιγκαν.

Δηλαδή τα αποτελέσματα που έβλεπε δεν ταίριαζαν με την ιπποδύναμη, εκεί κατανόησε ότι κάτι δεν πήγαινε καθόλου καλά με τις μετρήσεις.
Το σύστημα των Γερμανών εστίαζε στο τιμόνι. Αν αυτό ήταν εντελώς ακίνητο, όπως σε μία μέτρηση καυσαερίων, έμπαινε σε διαμόρφωση “χαμηλών εκπομπών”. Αν κινούταν, όπως στην κανονική χρήση, ο κινητήρας δούλευε κανονικά.

Οι πρώτες πραγματικές ενδείξεις φάνηκαν το 2014 όταν το πανεπιστήμιο της West Virginia εξέτασε δύο diesel VW και ένα BMW με το BMW να είναι το μόνο που πέρασε τη δοκιμή εκπομπών!

Εν συνεχεία ο κινητήρας εστάλη στο Πανεπιστήμιο του Μίτσιγκαν στην Αννα Στεφανοπούλου για να διερευνηθεί τις ακριβώς συμβαίνει. Και η Ελληνίδα “έβγαλε λαγό”!

Η ΕΡΑ, η υπηρεσία περιβάλλοντος των ΗΠΑ ενημέρωσε την VW αμέσως και η εταιρία υποσχέθηκε να διορθώσει άμεσα το πρόβλημα.

Η μετοχή της VW έπεσε σχεδόν 25% μέσα σε λίγες ημέρες από την αποκάλυψη του σκανδάλου

Η “παράβαση” αφορά όχι μόνον τα 500.000 οχήματα στις ΗΠΑ, αλλά 11.000.000 σε όλον τον κόσμο!

Το καλύτερο όμως έρχεται στο τέλος η διοίκηση της VW παραδέχτηκε ότι το θέμα ήταν σε γνώση της από το 2014.

Φυσικά ως έχουσες έννομα συμφέροντα δεν αποκλείεται να εγείρουν απαιτήσεις απέναντι στην VW και εταιρείες που έχασαν πωλήσεις λόγω των χαμηλότερων εκπομπών των μοντέλων της, αφού η VW επέβαλλε “αθέμιτο ανταγωνισμό” με “εξωπραγματικές” μετρήσεις οδηγώντας εκατομμύρια αγοραστών να επιλέξουν τα μοντέλα της έναντι των αυτοκινήτων άλλων εταιρειών.

Πρόκειται για τη σειρά 4κύλινδρων υπερτροφοδοτούμενων πετρελαιοκινητήρων της εταιρίας, που φορούν στις ΗΠΑ τα Golf, Passat, Beetle, Jetta και Audi A3, από το 2009 και μετά. Οι πραγματικές εκπομπές καυσαερίων των αυτοκινήτων αυτών είναι μέχρι και 40 φορές μεγαλύτερες από αυτές που έδειχναν οι μετρήσεις, παραβιάζοντας ξεκάθαρα το νόμο «Καθαρού Αέρα» (Clean Air act)!

Προσέξτε το νούμερο, σαράντα φορές περισσότερο.
Αυτοί (οι Γερμανοί) μας “κουνάνε” το δάχτυλο ολονών σαν χώρα ότι είμαστε διεφθαρμένοι,τεμπέληδες και απροσάρμοστοι στη νομιμότητα. Ποιοι το λένε αυτό; Αυτοί που η Siemens, η “ναυαρχίδα” της γερμανικής βιομηχανίας έχει “μαυριστεί” από τις ΗΠΑ μέχρι την…Νιγηρία, εδώ είναι γνωστό πόσο συμμετείχε στην διαφθορά του ελληνικού πολιτικού συστήματος, και σε όλες τις δίκες και τις ποινικές διώξεις που ασκούνται κατά φυσικών προσώπων και πολιτικών (Άκη Τσοχατζόπουλου) εμπλέκονται γερμανικές εταιρείες αμυντικού υλικού.

Αυτοί λοιπόν θα έρθουν εδώ στην Ελλάδα για να μας επιβάλλουν να γίνουμε “άνθρωποι” και το χειρότερο υπάρχουν πολλοί Έλληνες μέσα στα κοινωνικά στρώματα που “πάτησαν” την “μπανανόφλουδα” του “καλού” Γερμανού που θα μας φτιάξει “δομές” και “κράτος”, αγνοώντας ίσως από την πολύ παραπληροφόρηση, και την προπαγάνδα εγχώριων ΜΜΕ, ότι οι συγκεκριμένοι δεν έχουν κανένα ηθικό δικαίωμα να μας “διδάξουν” ΤΙΠΟΤΑ.

Σημειώνεται ότι όπως και στη Siemens έτσι και στην VW το σκάνδαλο αποκαλύφθηκε πάλι στις ΗΠΑ. Δεν είναι σαφές κατά πόσο αυτό είναι τυχαίο ή στις ΗΠΑ υπάρχει κάποια προσπάθεια αποστολής “μηνυμάτων” δυσαρέσκειας στην γερμανική ηγεσία ότι θα πρέπει να αρχίσει να μαζεύεται μέχρι εκεί που φτάνει το “πάπλωμά” της, άλλωστε θα φανεί

Εάν πάντως είναι ένα είδος αμερικανικής επίθεσης στην Γερμανία μετά τις κυρώσεις κατά της Ρωσίας και τις σχεδιαζόμενες κυρώσεις κατά της Κίνας για το ζήτημα των χάκερς, τότε οι ΗΠΑ ξεκινούν ανεδαφικούς πολέμους κατά όλων των υπερδυνάμεων του πλανήτη που είναι εξαιρετικά αμφίβολο για το αν μπορούν να τους κερδίσουν, οι εποχές της απόλυτης παντοδυναμίας έχουν παρέλθει. Έστω και έτσι όμως η ζημιά στην εικόνα της Γερμανίας είναι τεράστια. Η φήμη είναι σαν το τζάμι έτσι και σπάσει…

Αποτέλεσμα της γερμανικής “εξυπνάδας”: Μέχρι και 18 δισ. δολ πρόστιμο! Αυτά τα ποσά θα έχουν άμεσο αντίκτυπο στην γερμανική οικονομία.

Φυσικά τίποτα δεν σταματάει εδώ

Η υπηρεσία προστασίας του περιβάλλοντος της Καλιφόρνιας (Carb) διεξάγει επίσης τις δικές της έρευνες για τη Volkswagen, η οποία είναι επίσης εκτεθειμένη σε μαζικές αγωγές από αγοραστές των αυτοκινήτων της οι οποίοι θεωρούν ότι εξαπατήθηκαν.

Το σκάνδαλο αυτό, το οποίο έχει προκαλέσει θύελλα στην Ευρώπη, θα αποτελέσει εξάλλου μέσα στις προσεχείς εβδομάδες το θέμα μιας ακροαματικής συνεδρίασης του αμερικανικού Κογκρέσου, ανακοίνωσαν δύο βουλευτές που είναι επικεφαλής της υποεπιτροπής Ενέργειας και Εμπορίου της αμερικανικής Βουλής των Αντιπροσώπων, δηλαδή το θέμα εξελίσσεται σε καθαρά πολιτικό, και θα αγγίξει είτε το θέλει είτε όχι την ίδια την Α.Μέρκελ που θεωρείται η “αγαπαπημένη” της γερμανικής βιομηχανίας.

-Έρευνες άρχισαν επίσης στη Γερμανία και την Ιταλία.

Το βρετανικό υπουργείο Μεταφορών στέλνει επιτροπή στη VW. Η κυβέρνηση της Βρετανίας κάλεσε την Ευρωπαϊκή Επιτροπή να διεξαγάγει έρευνα όσον αφορά τις διαδικασίες ελέγχου των εκπομπών ρύπων των αυτοκινήτων, μετά την παραδοχή της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας Volkswagen ότι εξαπάτησε τις ρυθμιστικές αρχές στις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής.

«Είναι ζωτικής σημασίας η κοινή γνώμη να εμπιστεύεται τους ελέγχους των εκπομπών ρύπων των οχημάτων και καλώ την Ευρωπαϊκή Επιτροπή να ερευνήσει το ζήτημα αυτό θεωρώντας το κατεπείγον», ανέφερε ο υπουργός Μεταφορών της Βρετανίας Πάτρικ Μακλάφλιν σε ανακοίνωση που εξέδωσε. Η επιτροπή πρόκειται να συνομιλήσει με στελέχη της εταιρείας στο Wolfsburg και να δοθεί στα μέλη της πρόσβαση σε διάφορα έγγραφα, διευκρίνισε το υπουργείο σε ανακοίνωσή του.

Ακόμα και η Νότια Κορέα ανακοίνωσε ότι θα ελέγξει τις εκπομπές ρύπων των πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων της Volkswagen και της Audi, “ξεφτιλίκι” άνευ προηγουμένου.

Δείτε τώρα πόσο “αξιόπιστη” είναι και η γερμανική πολιτική ηγεσία. Το γερμανικό υπουργείο Μεταφορών αρνήθηκε σήμερα ότι γνώριζε πως η Volkswagen χρησιμοποιούσε τεχνολογία για να παραποιεί τις μετρήσεις των εκπομπών ρύπων. Όμως πριν από μερικούς μήνες είχε παραδεχθεί ότι γνώριζε την ύπαρξη μιας γενικότερης διαφοράς μεταξύ των τιμών που καταγράφονται στις “δοκιμές” και σε κανονικές συνθήκες οδήγησης, “είπα, ξείπα” δηλαδή.

Πάντως στο Βερολίνο ο Β.Σόιμπλε και η Α.Μέρκελ θα το “φυσάνε” και δεν θα “κρυώνει”. Τους ήρθε από εκεί που δεν το περίμεναν…από μια Ελληνίδα

Πηγή: pronews.gr



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

  • 1 Month Subscription
    3 Month Subscription
    6 Month Subscription
    Year Subscription

Από Faros

Eίμαι ένας Έλληνας ορθόδοξος και κουζουλός που αρνούμαι ότι μου ταΐζουν τα ΜΜΕ, το σύστημα. Με παρατήρηση σφαιρική αντίληψη παίρνω κάθε απόφαση σε ότι κάνω. Με όραμα την λευτεριά του έθνους και της ανθρωπότητας από τα δεσμά της ΝΠΤ. Πιστεύω ότι όλα με την βοήθεια του θεού και με θέληση γίνονται αρκεί να προβλέψουμε κάθε κακό και με πίστη να διαβάζουμε κάθε εξέλιξη.

18 σχόλια στο “Άννα Στεφανοπούλου: Η Ελληνίδα που “εκδικήθηκε” την Γερμανία του Β.Σόιμπλε και “έριξε” 18 δισ.δολάρια πρόστιμα στην VW”
  1. Άννα , αν διαβάζεις κατοχικά μάθε πως για 15 μέρες το κλειδί του εξοχικού μου είναι στη διάθεση σου…..

    Ονειρεμένο μέρος στην Πελοπόννησο…..

    1. Μόνον 15 μέρες; εγώ αν είχα εξοχικό θα της το έδινα κάθε χρόνο για διακοπές όλο το καλοκαίρι…λέω αν είχα…

      1. Κλασικό σχόλιο λιγούρη …….

        Εσύ ούτε του αγγέλου σου νερό δεν θα δίνεις….. ξέρω τι λέω…..

  2. Αχχ Αννουλα μου γλυκιαα….τους την εφερες στα μουτραα ….. , !!

    ΚΑΤΕΠΕΙΓΟΥΣΑ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ !!!
    Το παλιοπραμα Σοιμπλε , χρησιμοποιει λογισμικο μετρισης .., που τον κατατασει στους ανθρωπους ΕΝΩ ΕΙΝΑΙ ΖΟΜΠΙ ΤΟΥ ΚΕΡΑΤΑ , με ΤΣΑΤΣΑ ΤΗΝ ΜΕΡΚΕΛ !!!!

    ΡΙΞΤΕ ΤΟΥ ΠΡΟΣΤΙΜΟ !!!
    ΒΑΛΤΕ ΤΟΝ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΙΑ ΦΙΛΑΝΘΡΩΠΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ …..για ενα μηνα !!!!
    Δεν θα αντεξει παραπανω….,θα τα κακαρωσει !!!

  3. Μπραβο Αννα !!!! Για μια φορα απεδειξες στους Γερμανους οτι και αυτοι μες τη κλεψια και απατεωνια .Ριξτε προστιματα

  4. ΝΑ ΖΗΣΕΙΣ ΑΝΝΑ ΜΟΥ,ΠΗΡΕΣ ΕΚΔΙΚΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΤΗΣ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ.ΦΤΩΧΟΙ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΒΛΑΚΕΣΤΕΡΟΙ ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΚΑ.ΝΑ ΤΟ ΞΑΝΑΚΑΝΕΙΣ ΑΜΑΖΟΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ!

  5. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΡΕ ΑΝΝΑ, ΠΑΝΤΑ ΤΕΤΟΙΑ, ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΣΟΥ, ΤΑ ΜΑΤΙΑ 14 ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΠΟΥΣΤΗΔΕΣ ΟΙ “ΑΔΙΑΦΘΟΡΟΙ” ΓΕΡΜΑΝΟΙ!!!!!!!!!

  6. Μπράβο σου Αννούλα καμάρι μας.τα ξεφτίλισες τα λαμόγια που μας κουνούν και το δάχτυλο…

  7. ΟΥΔΕΝ ΚΡΥΠΤΟΝ ΥΠΟ ΤΟΝ ΗΛΙΟΝ
    ΕΥΓΕ ΕΛΛΗΝΙΔΑ ΑΝΝΑ ΣΤΕΦΑΝΟΠΟΥΛΟΥ ΠΟΥ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΝΙΩΘΟΥΜΕ ΥΠΕΡΗΦΑΝΟΙ ΔΙΑ ΤΑ ΛΑΜΠΡΑ ΜΥΑΛΑ ΠΟΥ ΒΓΑΖΕΙ Η ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ. ΚΑΙ ΕΙΣ ΑΝΩΤΕΡΑ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΙ ΚΑΙ Ο ΝΟΜΟΣ ΝΕΣΑΡΑ ΟΠΟΥ ΟΙ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΤΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΘΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΜΕ ΑΠΟΣΤΑΓΜΕΝΟ ΝΕΡΟ. ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΚΡΙΒΟΠΛΗΡΩΜΕΝΗ ΣΤΟΥΣ ΚΑΜΠΑ-ΛΙΣΤΕΣ ΕΠΙΚΥΡΙΑΡΧΟΥΣ.
    ΡΕ ΘΑ ΠΑΤΕ ΦΥΛΑΚΗ ΟΛΟΙ ΟΙ ΧΑΖΑΡΟΙ ΤΡΑΠΕΖΙΤΕΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ , ΟΙ ΙΣΟΥΗΤΕΣ, ΟΙ ΙΛΛΟΥΜΙΝΑΤΙ ΚΑΙ ΤΑ ΠΙΟΝΙΑ ΣΑΣ ΠΟΛΥ ΣΥΝΤΟΜΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΣΥΛΛΗΨΕΙΣ ΣΑΣ ΘΑ ΤΙΣ ΒΛΕΠΕΙ ΟΛΗ Η ΟΙΚΟΥΜΕΝΗ ΣΤΙΣ ΤΗΛΕΟΡΑΣΕΙΣ .
    ΧΑΖΑΡΟΜΟΓΓΟΛΙΑ ΘΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΕΙ Ο ΚΛΕΜΜΕΝΟΣ ΧΡΥΣΟΣ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑΣ ΠΑΛΙ ΣΕ ΜΑΣ ΚΑΙ ΘΑ ΕΠΕΛΘΕΙ ΜΙΑ ΔΙΚΑΙΗ ΝΟΜΗ ΠΛΟΥΤΟΥ , ΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΣΤΕΓΗ ΔΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΤΟΥ ΠΛΑΝΗΤΗ. ΚΑΝΤΕ ΚΑΙ ΤΡΙΤΟ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΚΙ ΑΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕΙ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΜΙΑ ΠΥΡΗΝΙΚΗ ΚΕΦΑΛΗ ΕΛΑΤΕ ΝΑ ΜΕ ΒΡΕΙΤΕ. ΤΟ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΚΙΝΗΜΑ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΙΣ ΦΩΤΕΙΝΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΕΧΕΙ ΑΠΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΕΙ ΤΟ 99% ΤΩΝ ΠΥΡΗΝΙΚΩΝ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΩΝ ΚΑΙ ΑΝΤΙΔΡΑΣΤΗΡΩΝ ΚΑΙ ΕΡΓΑΖΕΤΑΙ ΔΙΑ ΝΑ ΑΝΑΤΡΕΨΕΙ ΤΟΝ ΤΡΙΤΟ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ . ΧΑΖΑΡΟΜΟΓΓΟΛΙΑ ΘΑ ΕΚΤΟΞΕΥΕΤΕ ΠΥΡΑΥΛΟ ΜΕ ΠΥΡΙΝΙΚΗ ΚΕΦΑΛΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΕΚΡΗΓΝΥΤΑΙ . ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΟΛΑ ΑΡΔΗΝ ΑΝΑΜΕΙΝΑΤΕ ΣΤ ΑΚΟΥΣΤΙΚΟ ΣΑΣ ΜΕΧΡΙ ΝΕΟΤΕΡΑΣ .
    ΕΛΛΗΝΕΣ ΥΠΟΜΟΝΗ ΚΑΙ ΨΥΧΡΑΙΜΙΑ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΚΑΙ ΤΟ ΒΛΕΠΕΤΕ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΣ .ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΣΠΑΣΜΟΔΙΚΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΘΥΡΙΟΥ ΠΟΥ ΞΕΨΥΧΑΕΙ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΤΟ ΘΗΡΙΟ ΞΕΨΥΧΑΕΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΠΙΟ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ . ΟΣΑ ΠΙΟ ΠΟΛΛΑ ΔΥΣΑΡΕΣΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ, ΤΟΣΟ ΠΙΟ ΚΟΝΤΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΕΥΘΕΙΑ ΠΡΟΣ ΤΗ ΝΙΚΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΤΟΥ ΠΛΑΝΗΤΗ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑΣ . ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΠΟΛΛΑ, ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΜΕ ΑΣΥΛΛΗΠΤΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ
    ΦΙΛΙΚΑ ΗΛΙΑΣ.

  8. Μπορει το λαγο να τον βγαλανε στην Αμερικη, αλλα, παλι ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΠΟΡΟΣ την εκανε τη δουλεια.
    Για το αν θα παρει μορφη χιονοστοιβαδας με αγωγες κ αποζημιωσεις απο ιδιωτες κραταω μικρο καλαθι. Πολυ καλο για να ειναι αληθινο κ ειδικα σε μια εποχη σαν τη σημερινη.
    Δε ξεχνω οτι κ τα opel εχουν μηχανες της GENERAL MOTORS κ οτι αυτο ξεκινησε το 1937 οταν τις προτοεβαλαν οι γερμανοι στα στρατιωτικα αυτοκινητα κ ξεκινησαν τον B παγκοσμιο πολεμο …..
    Απο πισω ειναι οι τραπεζες κ απο πισω τους μονο ΕΝΑΣ.

    GUARD

  9. Για μένα καμμία εκδίκηση δεν πήραμε επειδή το ανακάλυψε Ελληνίδα επιστήμονας, ούτε ξαφνικά “ισοφαρίστηκαν” τα όσα μας έχουν κάνει οι Γερμανοί, ούτε καταργήθηκε η αδικία τους. Απλώς λαμβάνουν λίγα για την ώρα απο αυτά που τους πρέπουν(και τους πρέπουν ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΣΑΝ ΑΥΤΟ) και να αποδειχθεί περίτρανα πόσο λαμόγια είναι αυτοί που μας κουνάνε το δάχτυλο και μας μιλάνε για δική τους ανωτερότητα και πως ετοιμάζουν και κουκουλώνουν αυτοί τις δικές τους υποθέσεις. Πρόκειται για απλή ηθική δικαίωση αλλα όχι ακόμα πλήρως. Προβλέπω ότι η VW Θα κλείσει ή θα απορροφηθεί απο Αμερικάνικη εταιρεία(μαζί με τις άλλες που περιλαμβάνει ο όμιλος) και τα επόμενα θα έχουν σχέση με τα γερμανικά σουπερ μάρκετ και την γερμανική πολεμική βιομηχανία.

    Καμμία υπερδύναμη δεν είναι η Γερμανία, οι Αμερικανοί την έχουν φτιάξει και την άφηναν να ζει με την ψευδαίσθηση για να μην είναι πολύ κοντό το χαλινάρι, αλλά εννοείται ότι παραπήρε αέρα και έφτασε στο σημείο να τους απειλεί ευθέως, απο που και ως που δηλαδή.
    Μην βλέπεται την Αμερική αδύναμη, δεν έπεσε ακόμη και είναι πιο ισχυρή συνολικά απο όλους τους άλλους αν αντιπαρατεθει μαζι τους ένας με έναν. Ειχα μια πίστη στους Ρωσους, που όμως δεν έχουν βιομηχανία που να παράγει κάτι άλλο απο βαρύ πολεμικό υλικό(και μετά τον Πούτιν ακολουθούν μαριονέτες των Αμερικανών, όπως ο Μεντβέντεφ) και τους Κινέζους, που όμως οικονομικά εξαρτώνται απο τη Δύση για θέσης εργασίας στον τεχνολογικό τομέα και για να πουλήσουν αυτά που φτιάχνουν.

    Αν ξεπεράσει κάποιος τους Αμερικάνους αυτοι θα είναι πρώτοι οι Κινεζοι, αν και οι Αμερικάνοι δεν είναι ηλίθιοι και σιγουρα έχουν σενάρια αντιμετώπισης τους για όταν έρθει η ώρα. Πρέπει να γίνει κατανοητό ότι μιλάμε για πυρηνικές δυνάμεις και οι Αμερικάνοι αυτη την στιγμή έχουν να χάσουν και αυτοί απο πόλεμο(πιθανολογείται ότι ερευνουν τεχνολογίες που οι ίδιοι να είναι άτρωτοι απο αυτο πάντως), φυσιολογικό να είναι πιο μαζεμένοι.(ιστορικά βέβαια όλες οι αυτοκρατορίες πέφτουν κάποτε και μάλιστα απο εκεί που δεν το περιμένουν, που είναι λογικό γιατί αν το περίμεναν θα είχαν προετοιμαστεί κατάλληλα)

    Εμεις παρακολουθούμε ας εγρήγορση και προσπαθούμε να μην μείνουμε εκτός εξελίξεων(Ο Λαός και η συνείδηση του Εθνους εννοώ, όχι οι πουλημένοι τεχνοκράτες και πολιτικοί)ώστε να μπορούμε να επωφεληθουμε ευκαιριών.

  10. Συγχαρητήρια, επειδή είχε το θάρρος να κάνει την δουλειά της,όπως έπρεπε..εδώ στο Ελλαντα θα το κάναμε γαργαρα..θα έπεφτε και το ανάλογο πόσο και τέλος…έχει πόσα χρόνια για την Siemens για το TOR-M1 και πόσα αλλα..όμως διαφάνεια στην χώρα του “φωτός”…ντροπή μας.

  11. Παιδιά, η Άννα στη σελίδα της ( http://www-personal.umich.edu/~annastef/ ) λέει πως δεν έκανε αυτή την έρευνα. Απλά μίλησε στην τηλεόραση (λόγω ειδικότητας) καί εξήγησε στους τηλεθεατές τί γινόταν.

    Όπως καί νά ‘χουν τα πράγματα, όμως, εγώ θα συνεχίσω να γλεντάω το χουνέρι των Γερμανών! 🙂

  12. ΑΝΝΑ ΣΤΕΦΑΝΟΠΟΥΛΟΥ: «Δεν ήμουν εγώ που αποκάλυψα το λογισμικό της VW»

    Σε δήλωση σχετικά με το ζήτημα της VW προέβη η ελληνίδα καθηγήτρια στο τμήμα μηχανικής και ναυπηγικής του πανεπιστημίου του Μίτσιγκαν Άννα Στεφανοπούλου.

    «Προσωπικά, ουδέποτε συμμετείχα στην έρευνα ή ανάλυση των δεδομένων που οδήγησε στην αποκάλυψη του θέματος της VW, όπως διέδωσαν κάποια ελληνόγλωσσα blogs» δήλωσε με ανάρτηση στην προσωπική της σελίδα του Πανεπιστημίου η ελληνίδα βραβευμένη καθηγήτρια.

    http://greek1.blogspot.com/2015/09/vw_24.html

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

elGreek