Η μέθοδος χαμυλών πυθανωτήτων είναι ο τρόπος ζωής τρόπος μάθησης και εργασίας. Κάθετι διαφωρετικό έχει σχέση εξετάζεται και ολα τα ενδεχώμενα αναλύονται σφαιρικά με την μνήμη και το νου να ερευνούν σε ξένα μονοπάτια:
α). Από το ρυθμό ταχύτητας του αέρα την θερμοκρασία και την συχνώτητα.
β). Την γέννηση, την εφηβία, την ενηλικήωση, την γυρανση, τον θανατο
γ). Της αλλαγές της φύσης μετρώντας και ακούωντας όλα τα στοιχεία αλλά όχι μόνο αριθμοί και μοντέλα αλλά με την συνολική ανάλυση και σε σύγκριση με την ιστορική αναδρομή.
δ). Οικονομία παραγωγή ευέλυκτων προϊόντων χαμυλού κόστους με μεγάλη υπεραξία αλλλά η βάση είναι το κόστος και όχι το κέρδος η λύση των προβλημάτων είναι και η επυτιχεία.
ε). Συνταγή δεν υπάρχει και δεν ακολουθούμε ποτέ τους κανώνες κατά γράμα αλλά τους σεβόμαστε ενώ σε όλα ξέρουμε να τα διαβάσουμε αλλά όχι να μας διαβάσουν των λόγο τη γραφή και την συμπεριφορά μας.
ζ). Πηστεύουμε στο αύριο ελπίζουμε σκεφτώμαστε θετικά, το πρόβλημα είναι το παρελθόν η νέα ζωή το μέλλον δεν σκύπτουμε σεβόμαστε έχουμε άποψη, να παραδεχτείς το λάθος σου να κρίνεις τον εαυτό σου αυστηρά. Ενώ έχουμε πάντα εναλακτικές μεθόδους και γνωρίζουμε ότι ένας που ακολούθεί μά συνταγή μπορούμε να είμαστε μπροστά του την επόμενη ημέρα αρκεί να περιμένουμε να δουλέψουμε να μην φτάνουμε στα άκρα. Με πρόγραμμα, συνέπεια αξιοπιστία εξέλιξη το κέντρο ο άνθρωπος σαν άτομο όχι σαν αριθμός η κάθε περίπτωση να εξετάζεται ξεχωριστά.
η). Να μην σας ξεγελά η εικώνα ο όμορφος λόγος αλλά και ενδικτυκή συνέπεια μάθετε τα πάντα και μετά να βγάζετε συμπέρασμα, ενώ με μία λάθος κίνηση δεν σβήνετε χίλλια καλά.
θ). Να διαβάζετε να το βλέπετε με τα μάθια σας οχι να το ακούτε ή χειρώτερα να σας το μεταφέρουν.
ι). Ο πολιτισμός μας η ιστορία είναι συνάρτιση με το ποιοί είμαστε διώξτε τα κακά και εποφελειθήτε από των πλούτο του έθνους μας.
κ). Να εστιάζεσται στους αριθμούς και τα γράμματα στην λεπτωμέρεια που πάντα κάνει τη διαφορά.
λ). Δεν μας ελέγχει κανείς αλλά είμαστε εμείς που διαμορφώνουμε την ζωή μας μη πιστεύετε σε γραφτά και μοίρες.
μ). Θυμηθείτε την ελληνική γραφή πολιτισμό ,των σκοταδισμό και την αναγεννηση.
ν).Διαβάστε των ερωτόκριτο αλλά βάλτε εσάς στη θέση του στο σήμερα την Ηλιάδα εσείς ο Οδυσέας.
ξ). Την αγία γραφή αλλά ερεύνα ημών.
ο). Το σήμερα την χώρα μας τον κόσμο συναρτιση με το αύριο και τη θέλουμε εμεις.
π). Τον νέο κόσμο που χτίζουν για εμάς χωρίς εμάς, διαβάστε τα σχέδια πίσω από της λέξεις
ρ). Αφήστε να επητεθούν αλλά να ήστε καλά προετμασμένοι για αντεπίθεση
σ). Μην αφείνεται περιθώρια να σας θυμώσουν αλλα να γελλάτε
τ). Ερεύνησε αναλύσε απορώφησε γνώσης προγραμμάτησε σχεδιάσε βάλε στόχους δούλεψε βάσει σχεδίου αλλά χωρίς σχέδιο θα κριθείς αλλά θα έχεις άποψη.
φ). Να μάθεις να μειράζεσαι της απόψης σου ας κάνεις λάθος από τα λάθη μαθαίνεις
χ). Να είσαι υληκρινής τίμιος να μην υποσκάπτεις των άλλων αν ναι θα παίσεις μέσα
ψ). Ο χρόνος ο τόπος η ενέργεια το περιβάλον η σκέψη και εσή είστε απόλυτα συνδεδεμένα.
ω). Το μέλλον εμείς θα το χτίσουμε ας το κάνουμε σωστά μην κάνουμε τα ίδια λάθη το χρωστάμε στης επόμενες γενιές.
Ας δούμε τώρα, πως χρησιμοποιούμε την μέθοδο μας στην πράξη. Ας υποθέσουμε ότι παρευρίσκεσθε στην επόμενη σας συνάντηση. Τα προβλήματα μοιράζονται τυχαία (και όχι βάσει σείρας). Τα βήματα εφαρμογής της – με τη σειρά που παρατίθενται – έχουν ως εξής:
α. Το σοβαρό ξεκινά, παρουσιάζοντας τα γεγονότα το πρόβλημα που ζητά λύση
β. Το τεχνικό ψάχνει Χ εναλλακτικές προτάσεις σχετικά με το πως θα μπορούσατε να χειριστείτε την υπόθεση
γ. Το κοινωνικό εστιάζει στα δυνατά στοιχεία της κάθε πρότασης και στα πιθανά θετικά της αποτελέσματα. Παράλληλα, το κακό σενάριο ψάχνει να βρει τους λόγους αποτυχίας της κάθε μίας
δ. Το αποτέλεσμα συγκεντρώνει τις απόψεις όλων αναφορικά με τις εναλλακτικές προτάσεις
ε. τέλος, το συμπέρασμα κλείνει τη συνάντηση και με τα απτά αποτελέσματα.
Τα πλεονεκτήματα της «πλάγιας σκέψης» είναι πραγματικά απίστευτα. Πρώτα από όλα διαφοροποιεί την άποψη από το άτομο, επιτρέποντας μας έτσι να εκφραστούμε χωρίς ρίσκο. Θέτει κανόνες στη συζήτηση, και οδηγεί σε αποφάσεις, αντί για ατελείωτες νέες συναντήσεις που δεν καταλήγουν πουθενά. Εστιάζει στη δημιουργική σκέψη και δεν επιτρέπει σε κανέναν «να μιλά, μόνο για να μιλά». Διευκολύνει την επικοινωνία και την ανταλλαγή απόψεων. Το σημαντικότερο όλων;
Δεν αναλωνόμαστε σε τυπολατρίες στο πρόβλημα, αλλά στην λύση, στην συνέχεια και της εναλακτικές μεθόδους . Μας μαθαίνει να σκεφτόμαστε με περισσότερους τρόπους (πιο σφαιρικά) από ότι μας βγαίνει ασυναίσθητα, προάγοντας μας ως άτομα και ως ομάδα. Επικεντρομένη στης ανθρώπινες αξίες και υδανικά χωρίς α επιρεαζώμαστε από της εσφαλμένες εντυπώσεις που μπορεί να δημιουργίσει η λανθασμένη εικόνα που εμφανίζεται λόγο της διαφορετικότητας. Δεν είμαστε όλοι είδολα στον καθρέπτη η αλήθεια και η συνέπεια είναι ο σύμβουλος και οδειγός που αν τα ακολουθείς δεν θα χάσεις τον δρόμο ποτέ.
Ο εύκολος δρόμος δεν σημένει ότι είναι και ο καλύτερος ο περπατημένος των έχουν διαβεί άλλοι πριν από σένα, αν γνωρίζεις ψάχνεις βρίχνεις λύνεις και δεν περιμένεις, να σου βρούνε λύσεις.
ΜΕ ΚΑΘΕ ΤΙΜΗ
Faros
Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice
ΜΕ ΕΝΑΝ ΕΓΚΕΦΑΛΟ ΠΟΥ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ ΜΕ ΤΙΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΤΙΚΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ ΤΟΥ ΥΛΙΚΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ …ΚΑΙ ΑΠΟΚΟΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΝΟΥ ΟΥΤΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ ΑΙΣΘΑΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΑΚΡΙΝΕΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ…ΜΟΝΟΝ Ο ΙΣΟΡΡΟΠΗΜΕΝΟΣ ΥΛΙΚΟΣ ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙ ΤΟ ΝΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΕΝΑΡΜΟΝΙΣΕΙ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΜΕ ΤΗΝ ΦΥΣΗ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΟ ΓΙΓΝΕΣΘΑΙ…
Η ΑΓΑΠΗ ΕΙΝΑΙ ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΠΟΥ ΕΚΔΗΛΩΝΕΤΑΙ ΜΕ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΟΙ ΑΡΧΑΙΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΟΝΟΜΑΖΑΝ ΜΙΚΡΟΥΣ ΘΕΟΥΣ…Η ΑΓΑΠΗ ΑΝΤΙΤΙΘΕΤΑΙ ΣΤΟ ΜΙΣΟΣ …ΤΗΝ ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΗ ΑΓΑΠΗ ΑΣΠΑΣΤΗΚΕ ΚΑΙ Ο ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ…ΤΗΝ ΟΝΟΜΑΣΕ — ΣΥΜΠΑΘΕΙΑ — ΑΡΓΟΤΕΡΑ Ο ΠΟΣΕΙΔΩΝΙΟΣ…
ΚΑΤΑ ΤΟΝ ΠΛΑΤΩΝΑ ΟΙ ΟΜΟΡΦΙΑ ΤΟΥ ΦΥΣΙΚΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑ ΥΛΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑΣΜΑΤΑ ΚΑΙ ΩΧΡΕΣ ΑΝΤΑΥΓΕΙΕΣ …Η ΑΓΑΠΗ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ Η ΛΑΧΤΑΡΑ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΝΑ ΞΕΠΕΡΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΙΣΘΗΤΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΗΞΕΙ ΣΤΗΝ ΘΕΑΣΗ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΤΩΝ ΙΔΕΩΝ…
ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ Ο ΠΛΑΤΩΝΑΣ ΛΕΓΩΝΤΑΣ ΟΤΙ ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΟΡΓΑΝΑ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΑΝ ΣΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΤΗΣ ΥΛΗΣ ΗΤΑΝ ΤΑ ΜΑΤΙΑ …ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΕΧΟΥΝ ΤΟ ΦΩΣ …
ΠΟΙΟ ΦΩΣ ΟΜΩΣ…ΕΚΕΙΝΟ ΤΟ ΦΩΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΦΥΣΗ…ΟΤΑΝ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΧΕΙ ΦΤΑΣΕΙ ΣΤΟ ΝΑ ΒΛΕΠΕΙ ΜΟΝΟΝ ΤΟ ΦΥΣΙΚΟ ΦΩΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΚΕΙΝΟ ΤΟ ΑΡΧΕΓΟΝΟ ΤΟ ΘΕΙΚΟ ΦΩΣ … ΕΧΕΙ ΠΥΚΝΩΣΕΙ ΤΗΝ ΥΛΗ ΚΑΙ ΒΡΙΣΚΕΤΕ ΣΤΑ ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΑ ΠΕΔΙΑ ΤΗΣ… ΟΧΙ ΜΟΝΟΝ ΤΥΦΛΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΠΟΤΕ ΤΟΥ ΝΑ ΞΑΝΑΔΕΙ ΤΟ ΦΩΣ ΤΟΥ…
ΓΕΝΝΙΕΤΑΙ ΖΕΙ ΚΑΙ ΠΕΘΑΙΝΕΙ ΑΓΝΟΩΝΤΑΣ ΤΟ ΓΙΑΤΙ…
ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΦΙΛΟ …ΠΟΥ ΕΙΡΩΝΕΥΤΗΚΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΙΚΟ ΦΩΣ [ ΤΙΣ ΦΩΤΟΧΥΣΙΕΣ ]…ΜΙΛΩΝΤΑΣ ΔΗΘΕΝ ΓΙΑ ΑΧΤΑΡΜΑ…
ΤΟΤΕ ΜΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΟΙ ΑΡΧΑΙΟΙ ΦΙΛΟΣΟΦΟΙ ΜΑΣ ΠΟΥ ΜΙΛΗΣΑΝ ΓΙΑ ΤΟΥΣ — ΜΙΚΡΟΥΣ ΘΕΟΥΣ — ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΝΑΝ ΑΓΝΩΣΤΟ ΘΕΟ — ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΑΙΤΙΑ– ΤΩΝ ΠΑΝΤΩΝ …ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΕΚΕΙΝΟ [ ΤΟ ΑΚΤΙΣΤΟ ] ΦΩΣ ΤΑ ΕΙΧΑΝ ΚΑΝΕΙ ΟΛΑ ΑΧΤΑΡΜΑ ΚΑΙ ΚΟΥΛΟΥΒΑΧΑΤΑ…
ΓΙΑΝΝΗΣ-ΚΟΖΑΝΗ
πολλοι εκνευρισμενοι μαζευτηκαμε..
ποσα ορθογραφικα λαθη βρηκατε ρε καθηγηταδες και φριξατε.. 3,4 ή 5;
Λεγε ρε Γιαννη τις σκεψεις σου..
Εγω μια χαρα σε βρισκω και γουσταρω αυτα που γραφεις.
Αυτοι που στραβωνονται ας προσπερασουν το σχολιο σου
και το δηλητηριο στις κατσαριδες για να πιανει τοπο.
Εκτος αν είναι οικολογοι
ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΦΙΛΑΡΑΚΙ –Αα–..ΜΑΛΛΟΝ ΣΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΥ ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΤΟΥΣ …ΚΑΙ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ …ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΤΟ –Η– ΤΟ ΓΡΑΨΩ –ΟΙ– ΣΙΓΑ ΜΗΝ ΓΥΡΙΣΩ ΝΑ ΤΟ ΔΙΟΡΘΩΣΩ ΣΕ ΤΕΤΟΙΟ ΚΑΤΕΒΑΤΟ…ΤΟ ΔΑΣΟΣ ΚΟΙΤΑΜΕ ΟΧΙ ΤΟ ΔΕΝΤΡΟ…
ΓΙΑΝΝΗΣ-ΚΟΖΑΝΗ
Μου έβγαλε τα μάτια η ανορθογραφία,δεν αντέχω άλλο.
Είναι η πρώτη φορά που γράφω κάτι σαν σχόλιο σε ανάρτηση. Μου είναι αδύνατον όμως να διαβάζω ένα τόσο ανορθόγραφο κείμενο. Πραγματικά δεν καταλαβαίνω το νόημα και σας παρακαλώ μην ευτελίζετε την ελληνική γλώσσα, εκτός αν το κάνετε για κάποιο λόγο ή σκοπό.
ΟΤΑΝ ΑΝΑΚΑΤΕΥΟΥΜΕ ΠΟΛΛΕΣ ΘΡΗΣΚΕΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΧΤΑΡΜΑΣ,
ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΔΙΑΟΛΟ ΠΟΥ ΕΛΕΓΕ ΜΙΑ ΣΥΧΩΡΕΜΕΝΗ ΗΘΟΠΟΙΟΣ΄΄……………
ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ…… 2 ΚΑΡΠΟΥΖΙΑ ΣΕ ΜΙΑ ΜΑΣΧΑΛΗ.!
ΟΥΤΕ ΝΑ ΔΙΑΦΗΜΙΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΟΥΜΕ,,ΓΙΑΤΙ ΑΓΑΠΗ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΓΑΠΩ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΚΑΙ ΠΑΝΤΟΤΕ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΓΑΠΩ ΤΟΥΣ ΕΧΘΡΟΥΣ ΜΟΥ,..ΩΣ ΕΑΥΤΟΝ…,
!
.
Δε μίλησε κανείς για Χριστό και διάβολο.κάνετε πως δεν καταλαβαίνετε…και γιατί τέτοια σιγουριά ότι δεν πιστεύει στην αγάπη αυτός που μιλάει γι αυτήν?
21-48 Ο Χριστιανισμος τους δωδεκαθειστες τους θεωρει οπαδους του διαβολου οπως και καποιες αιρεσεις.
Τα σχολια για Χριστο …διαολο 12 θειστες κλπ οπως και για την Αγαπη δεν αφορουν το θεμα της αναρτσης αλλα σχολια που γινονται ….οταν μιλαμε για Αγαπη για Χριστιανισμο σημαινει οτι ακολουθουμε και αυτα που πρεσβευουν… Αγαπη και βρισιες πεζοδρομιου δεν συναδουν…Αγαπη κατ επιλογη δεν λεει..π,χ αυτος μου αρεσει τον αγαπω γιατι ασπαζεται αυτα που λεω ..αυτον δεν τον αγαπω και τον βριζω γιατι αυτα που λεει δεν μου αρεσουν..
Για να μην μπερδευουμε τα πραγματα και τους ανθρωπους……και να μην ισχυει το …Δασκαλε που διδασκες και νομο δεν εκρατεις…