Διαφημίσεις

Ό καυγατζής Κβαντομηχανικός Λόγος Τού Χριστού μέ τούς Ιουδαίους, ό γεμάτος αγανάκτηση γιά Δικαιοσύνη! Επεισόδιον 2

Σέ πέντε επεισόδια…

Γνώμη μού ερμηνεύσετε πρωτίστως τό αρχαίον κείμενον από μόνοι σάς καί ύστερα αναγνώσετε τήν μετάφραση, η διττή ενόραση αρχαίου καί μετάφραση θά σάς κάνει νά καταλάβετε καλύτερα τά λόγια αυτά. Ό Χριστός ωμιλούσε πολύ μέ υπονοούμενα, συνάμα ώς γνωστόν όταν ό λόγος αλλάζει συχνότητα αλλάζει τό νόημα, προσπαθείστε νά τό κατανοήσετε. Εάν δέν τό κατανοήσετε μήν απορρίψετε αμέσως, πιθανόν νά έχετε πρόβλημα συντονισμού μέ κάποιες συχνότητες εννοιολογίας τών λέξεων, καθότι αλλάζουν νόημα από αναλόγως συχνότητας, καί πρέπει νά «μπείτε στό πνεύμα», νά «μπείτε μέσα» όπως λέγαμε μέ τή παρέα μού δι’ αυτά καί άλλα θέματα… Νά είστε υπομονετικοί. Αναγνώθωντας ξανά καί ξανά, η οία άλλη συχνότητα θά έρθει σ’ εσάς από μόνη τής όπως έρχεται Τώ Αγίω Πνεύματι, η έμπνευση τού καλλιτέχνη, η ενέδρα τής έμπνευσης τού διαβόλου…. Είς τό παράκατω κείμενον παραθέτω τήν γνώμη μού σέ κάποιους στίχους.

Ιω. 8,12 Πάλιν οὖν αὐτοῖς ὁ Ἰησοῦς ἐλάλησε λέγων· ἐγώ εἰμι τὸ φῶς τοῦ κόσμου· ὁ ἀκολουθῶν ἐμοὶ οὐ μὴ περιπατήσῃ ἐν τῇ σκοτίᾳ, ἀλλ᾿ ἕξει τὸ φῶς τῆς ζωῆς.

Ιω. 8,12 Παλιν, λοιπόν, ωμίλησε προς αυτούς ο Ιησούς λέγων· “εγώ είμαι το φως όλου του κόσμου, εκείνος που με ακολουθεί πιστά δεν θα περιπατήση στο σκότος με άμεσον τον κίνδυνον να κρημνισθή εις τα βάραθρα, αλλά θα έχη το πνευματικόν φως που ακτινοβολείται από τον Θεόν, την πηγήν της ζωής.

Ιω. 8,13 εἶπον οὖν αὐτῷ οἱ Φαρισαῖοι· σὺ περὶ σεαυτοῦ μαρτυρεῖς· ἡ μαρτυρία σου οὐκ ἔστιν ἀληθής.

Ιω. 8,13 Είπαν τότε προς αυτόν οι Φαρισαίοι· “συ δίδεις μόνος σου μαρτυρίαν δια τον ευατόν σου. Η μαρτυρία σου όμως αυτή δεν είναι αληθινή, εφ’ όσον κανείς άλλος δεν την επιβεβαιώνει”.

Ιω. 8,14 ἀπεκρίθη Ἰησοῦς καὶ εἶπεν αὐτοῖς· κἂν ἐγὼ μαρτυρῶ περὶ ἐμαυτοῦ, ἀληθής ἐστιν ἡ μαρτυρία μου, ὅτι οἶδα πόθεν ἦλθον καὶ ποῦ ὑπάγω· ὑμεῖς δὲ οὐκ οἴδατε πόθεν ἔρχομαι ἢ ποῦ ὑπάγω.

Ιω. 8,14 Απήντησεν ο Ιησούς και τους είπε· “και εάν ακόμη εγώ μόνος μαρτυρώ δια τον ευατόν μου, η μαρτυρία μου είναι αληθινή, διότι την αλήθειαν πάντοτε λέγω και διότι εγώ γνωρίζω πολύ καλά, από που ήλθα και που υπάγω. Ηλθα από τον Πατέρα και επιστρέφω προς τον Πατέρα. Σεις όμως δεν γνωρίζετε από που έρχομαι και που πηγαίνω.

Γνώμη μού: Τί σημασία έχει εάν μαρτυρήσούν όλοι οί ανόητοι ή οί ψεύστες όλου τού κόσμου υπέρ τινής υπόθεσης; Ό Αριστοτέλης έλεγε ότι η ψήφος τού ανόητου δέν πρέπει νά έχει τήν ίδια βαρύτητα μέ τή ψήφο τού σοφού. Άντε νά δικρινείς ποίος είναι ποίος καί άντε νά σέ πιστεύσουσι. Εδώ όμως Ό Χριστός αναφέρεται όχι σέ νοημοσύνη, αλλά σέ Αλήθεια καί Δικαιοσύνη. Διότι άν οί νοήμονες πρέπει νά διοικούν όπως ισχυρίζεται ό Αριστοτέλης, τί γίνεται άν οί νοήμονες εισίν άδικοι πρός ιδίων συμφέρον, όπως συμβαίνει τή σήμερον μέ διάφορους πλανητάρχες; Ό Χριστός μαρτυρεί ό ίδιος επειδή ό ίδιος είναι η Δικαιοσύνη καί η Αλήθεια. Αυτόν τό εδάφιον ίσως ανάγνωσε ό Ντοσογιέφσκυ όταν αποφάνθηκε: «έαν όλος ό κόσμος πορευθεί πρός τή μία μεριά καί Ό Χριστός πρός τήν άλλη, εγώ θά πορευθώ μέ Τόν Χριστό»…. Σημασία δέν έχει τί λένε οί πολλοί ή οί ολίγοι αλλά τί λένε οί δίκαιοι καί αναμάρτητοι ήτοι άνθρωποι οίτινες μετανόησαν καί άγιασαν. Συνεπώς καλύτερον πολίτευμα είναι η Δικαιοκρατία καί Αγιοκρατία, όχι η δημοκρατία, τυραννοκρατία, βασιλεία, αριστοκρατία, τιμοκρατία κ.α. Αλλά καί οίον από αυτά απαρτίζεται από δίκαιους καί άγιους τότε δίκαιους καί άγιους καρπούς θά αποδώσει. Τό πολίτευμα είναι ουδέτερο, από τόν οδηγό εξαρτάται τί θά αποδώσει οίον όνομα καί άν τού αποδώσετε. Ακόμη καί άν κάποιος δέν είναι Χριστιανός καί είναι δίκαιος, διά Τόν Θεόν είναι Χριστιανός. Ενώ εάν κάποιος είναι Χριστιανός καί είναι άδικος διά Τόν Θεόν είναι Αντιχριστιανός. Είς τό πρώτον επεισόδιον αναφερθήκαμε είς Τόν Χριστόν διά τήν απάντηση ήν όρισε περί μωσαϊκού ή ρωμαϊκού νόμου έξ’ ερωτήσεως τών Ιουδαίων. Η απάντηση είναι πώς ό δίκαιος καί άγιος θά αποδώσει Δικαιοσύνη είτε έχει ανά χείρας τόν μωσαϊκόν είτε τόν ρωμαϊκόν νόμο καί ό άδικος θά αποδώσει αδικία είτε έχει ανά χείρας τόν μωσαϊκόν είτε τόν ρωμαϊκόν νόμο. Δηλαδή όπου καί άν ευρίσκεσαι θά αποδώσεις αυτό οπού έχεις είς τή καρδία σού. 

Ιω. 8,15 ὑμεῖς κατὰ τὴν σάρκα κρίνετε· ἐγὼ οὐ κρίνω οὐδένα.

Ιω. 8,15 Σεις σχηματίζετε κρίσιν σύμφωνα με τα εξωτερικά φαινόμενα της ανθρωπίνης μου φύσεως. Εγώ καίτοι έχω το δικαίωμα να κρίνω και να επιβάλω τιμωρίας, δεν κρίνω και δεν καταδικάζω κανένα μέχρι της δευτέρας παρουσίας μου.

Γνώμη μού: Τί εννοεί εδώ Ό Χριστός; Ότι οί αντίπαλοι τού Τόν θεωρούν σάρκα ενώ Αυτός είναι Πνεύμα. Ότι είναι υλόφρονες καί μόνον σάρκα θεωρούν τόν άνθρωπο. Ότι διαιρούν καί διαχωρίζουν διαφυλετικώς (ρατσιστικώς) τούς ανθρώπους κατά τή σαρκική καταγωγή αντί διά τής πνευματικής καταγωγής καί πνευματικής ενστερνίας….

Ιω. 8,16 καὶ ἐὰν κρίνω δὲ ἐγώ, ἡ κρίσις ἡ ἐμὴ ἀληθής ἐστιν, ὅτι μόνος οὐκ εἰμί, ἀλλ᾿ ἐγὼ καὶ ὁ πέμψας με πατήρ.

Ιω. 8,16 Και εάν από τώρα θελήσω εγώ να κρίνω, η κρίσις μου θα είναι αληθινή, διότι δεν είμαι εγώ μόνος, αλλά είμεθα εγώ και ο Πατήρ, ο οποίος με έστειλε, και η κρίσις μας είναι απολύτως ορθή και δικαία.

Γνώμη μού: Εδώ τούς λέγει ότι όπου Αυτός καί Ό Πατήρ, όπως είπε είς τόν τελώνη, Ό Πατήρ έν τή καρδία μού καί έγω έν Αυτώ…. Τό έναν μέσα είς τό άλλον διηνηκώς καί κατ’ επανάληψη….

Ιω. 8,17 καὶ ἐν τῷ νόμῳ δὲ τῷ ὑμετέρῳ γέγραπται ὅτι δύο ἀνθρώπων ἡ μαρτυρία ἀληθής ἐστιν.

Ιω. 8,17 Αλλωστε και στον νόμον σας έχει γραφή, ότι η μαρτυρία δύο ανθρώπων είναι αληθινή και βάσει αυτής δύναται ο δικαστής να αποφασίση.

Γνώμη μου: Εδώ ενισχύει τόν ισχυρισμό Τού ότι Ό Πατήρ Τόν έπεμψε καί είναι τώ όντι Ό Πατήρ Τού, αλλά συνάμα τούς ειρωνεύεται, διότι τί σημασία έχει άν δύο ψεύστες ισχυρίζονται τό ίδιο ψεύδος; 

Ιω. 8,18 ἐγώ εἰμι ὁ μαρτυρῶν περὶ ἐμαυτοῦ, καὶ μαρτυρεῖ περὶ ἐμοῦ ὁ πέμψας με πατήρ.

Ιω. 8,18 Και επί του προκειμένου εγώ είμαι ο ένας που μαρτυρώ δια τον εαυτόν μου, αλλά δι’ εμέ μαρτυρεί και ο Πατήρ, ο οποίος με έστειλε”.

Ιω. 8,19 ἔλεγον οὖν αὐτῷ· ποῦ ἐστιν ὁ πατήρ σου; ἀπεκρίθη Ἰησοῦς· οὔτε ἐμὲ οἴδατε οὔτε τὸν πατέρα μου· εἰ ἐμὲ ᾔδειτε, καὶ τὸν πατέρα μου ᾔδειτε ἄν.

Ιω. 8,19 Ελεγαν τότε προς αυτόν· “που είναι ο Πατήρ σου, δια τον οποίον λέγεις ότι μαρτυρεί;” Απήντησεν ο Ιησούς· “ούτε εμέ ως Υιός του Θεού και Θεόν γνωρίζετε ούτε τον Πατέρα μου. Εάν είχατε γνωρίσει εμέ, θα εγνωρίζατε και τον Πατέρα μου, διότι εγώ περί αυτού πολλές φορές ωμίλησα και αυτόν στους πιστούς ακροατάς μου εφανέρωσα”.

Γνώμη μού: Τρομερή αληθείας δήλωση. Π.χ. βλέπεις κάποιον νεαρό καί λές αυτός πρέπει νά είναι υιός τού τάδε. Πόθεν εί λέγεις ερωτάσαι από άλλους; Από τά μισίκια = χαρακτηριστικά, από τή συμπεριφορά καί από τό τί έχει μέσα είς τή καρδία τού. Όταν γνωρίζεις τή καρδία κάποιου αναγνωρίζεις τά ίδια στοιχεία είς τή καρδία τού τέκνου τού εάν έχει τά όμοια, εννοούμε πνευματικώς. Λέγει μία παροιμία: «πουτζιαμέ που ππήησεν η αίγια αππήησεν τζαί τό ρίφιν = απ’ εκεί όπου πήδηξε (τόν φράκτη τής μάνδρας) η αίγα απ’ εκεί πήδηξε αργότερα καί τό ερίφιον» διότι έχει τά ίδια γονίδια, διδαχή καί νοημοσύνη καί επιλέγει τά όμοια μέ τούς προγόνους. Μετάνοια σημαίνει ν’ αλλάξεις τά κακώς κληρονομικά καί επίκτητα έχοντα.

Ιω. 8,20 Ταῦτα τὰ ῥήματα ἐλάλησεν ὁ Ἰησοῦς ἐν τῷ γαζοφυλακίῳ, διδάσκων ἐν τῷ ἱερῷ, καὶ οὐδεὶς ἐπίασεν αὐτόν, ὅτι οὔπω ἐληλύθει ἡ ὥρα αὐτοῦ.

Ιω. 8,20 Αυτά τα λόγια είπεν ο Ιησούς κοντά στο θησαυροφυλάκιον των προσφορών και βοηθημάτων, διδάσκων εις την αυλήν του ναού και κανείς δεν συνέλαβεν αυτόν, διότι δεν είχε έλθει ακόμη η προσδιωρισμένη από τον Θεόν ώρα του.

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΔΙΑΣ



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

  • 1 Month Subscription
    3 Month Subscription
    6 Month Subscription
    Year Subscription

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

elGreek