Για να σας μείνουν λεφτά στη τσέπη…
Μπορεί τον τελευταίο καιρό η τιμή της βενζίνης να έχει σταθεροποιηθεί αλλά αυτό δε σημαίνει πως δεν ξοδεύουμε όλοι μας καθημερινά ένα σημαντικό ποσό για να γεμίζουμε το αυτοκίνητό μας.
Με τα παρακάτω tips θα δείτε πώς θα καταφέρετε να κάνετε εξοικονόμηση βενζίνης και να ξοδεύετε λιγότερα χρήματα.
Μειώστε τις εξόδους σας Δεν εννοούμε φυσικά να βγαίνετε λιγότερο από το σπίτι αλλά να συνδυάσετε εξόδους σας ώστε να κάνετε 2 και 3 δουλειές χρησιμοποιώντας μια φορά το αμάξι. Ως γνωστόν το αυτοκίνητο καίει περισσότερη βενζίνη στα πρώτα χιλιόμετρα που κάνει η κρύα του μηχανή. Αν λοιπόν το βάζετε σε λειτουργία με το παραμικρό, θα καίτε πολύ περισσότερη βενζίνη.
Μην οδηγείτε σε ώρες αιχμής Αν πρέπει να οδηγήσετε τις ώρες αιχμής για να πάτε στη δουλειά σας, τότε προσπαθήστε να αλλάξετε λίγο τα ωράριά σας για να μην πέφτετε πάνω στην πολύ κίνηση. Αν αυτό δε γίνεται προσπαθήστε τουλάχιστον να μην πατάτε πολύ φρένο και γκάζι και να οδηγάτε καλύτερα με ελάχιστη ταχύτητα.
Αποφύγετε να οδηγάτε σε ώρες αιχμής γιατί το αυτοκίνητο καίει περισσότερη βενζίνη όταν σταματάει και ξεκινάει σε τακτά χρονικά διαστήματα.
Κλείστε τα παράθυρα και την οροφή (αν ανοιγοκλείνει) Μέσα στην πόλη δεν έχετε πρόβλημα, αλλά εκτός πόλης και όταν τρέχετε με μεγαλύτερη ταχύτητα ο αέρας που μπαίνει στο αυτοκίνητο λόγω των ανοιχτών παραθύρων, δημιουργεί πρόβλημα στην αεροδυναμική του αυτοκινήτου και έτσι απαιτείται μεγαλύτερη ποσότητα βενζίνης για να κινηθεί.
Αποφύγετε να έχετε σχάρα στην οροφή σας Ακόμα και αν η σχάρα σας είναι άδεια πάλι για τους ίδιους λόγους, η αεροδυναμική του αυτοκινήτου σας δε λειτουργεί σωστά και απαιτείται κάψιμο περισσότερης βενζίνης. Βάλτε τη σχάρα στην οροφή μόνο όταν χρειάζεται.
Η σχάρα στην οροφή και τα ανοιχτά παράθυρα χαλάνε την αεροδυναμική του αυτοκινήτου σας με αποτέλεσμα να ξοδεύετε περισσότερη βενζίνη.
Μην κουβαλάτε περιττό βάρος Όπως και το σώμα μας έτσι και το αυτοκίνητο για να κινηθεί χρειάζεται περισσότερη προσπάθεια όταν είναι πιο βαρύ. Αυτό σημαίνει πως χρειάζεται περισσότερα καύσιμα. Οπότε βγάλτε από το αμάξι κάθε περιττό βάρος και αφήστε μόνο τα απαραίτητα (δεν εννοούμε φυσικά να πετάξετε έξω τη σύζυγό!)
Κινηθείτε με τη σωστή ταχύτητα Οι ειδικοί τονίζουν πως η ιδανική ταχύτητα για να ταξιδεύετε είναι 80 χιλιόμετρα την ώρα με πέμπτη ή έκτη ταχύτητα. Με αυτό το συνδυασμό καίτε τη λιγότερη δυνατή βενζίνη.
Μην πατάτε πολύ το γκάζι για να αποφύγετε να αλλάξετε ταχύτητα Καλό θα ήταν να μην πατάτε πολύ δυνατά το γκάζι προκειμένου να μη χρειαστεί να κατεβάσετε ταχύτητα. Με αυτόν τον τρόπο καταναλώνετε πολύ περισσότερη βενζίνη.
Καλό είναι να αποφεύγετε να χρησιμοποιείτε air condition γιατί το αυτοκίνητο τότε καίει περισσότερη βενζίνη.
Κλείστε το air condition Δυστυχώς το air condition καταναλώνει αρκετή βενζίνη και γι’αυτό θα ήταν καλό να μην το χρησιμοποιείτε άσκοπα. Φυσικά αν ζεσταίνεστε ή κρυώνετε πολύ τότε χαλάλι του. Θα πληρώσετε κάτι παραπάνω σε βενζίνη αλλά τουλάχιστον θα κάνετε ένα ευχάριστο ταξίδι.
Ελέγξτε την πίεση των ελαστικών σας τακτικά Όσο πιο χαμηλή είναι η πίεση των ελαστικών τόσο περισσότερη βενζίνη χρειάζεται το αυτοκίνητό σας για να κινηθεί. Οι ειδικοί τονίζουν να αφιερώνετε 5 λεπτά κάθε 15 μέρες για να ελέγχετε την πίεση των ελαστικών σας.
makeleio.gr/?p=498924
http://www.epiviosis.gr/
Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice
Αν θελετε να δειτε πραγματικη οικονομια στο αμαξι, να βρειτε το βενζινα της γειτονιας σας και να τον ρωτησετε ποσα οκτανια ειναι η απλη αμπλυβδη που παραλαμβανει. Τα σωστα ειναι 95 οκτανια, αν ομως παραλαμβανει 92 οκτανια, τοτε η βενζινη ειναι ”ψοφια” και το αμαξι θα θελει παραπανω γκαζι να αποδόσει. Η
Η σου πουλαει την 92αρα για 98αρα
Αποφεύγετε να βάζετε βενζίνη σε μέρες προσφοράς και μη δεχεστε την προσφορά.Τη συγκεκριμένη μέρα ο πρατηριουχος έχει αποφασίσει να σας δώσει τα υπολείμματα της δεξαμενής.Στην Ελλάδα δε κυκλοφορεί 98αρα και ίσως και σε όλη την ανατολική Ευρώπη.Ο βενζινάς σίγουρα θα σας πει ότι είναι προωθητική κίνηση και φυσικά θα σας αποκρύψει οτι προωθεί τη χειρότερη ποιότητα και τα κατακάθια της δεξαμενής εκείνη τη μέρα.Επιπλέον, το περιβόητο σύστημα εισροών εκροών είναι διάτρητο,συγκεκριμένα ο μηχανικός που βάζει τη σφραγίδα του , τη βάζει παρουσία φουσκωτών που ζητούν απλά να τη βάλει χωρίς να κάνει έλεγχο.Είναι πολλά τα λεφτά Άρη.Ακόμα και αν αυτά τα επιχειρήματα δε γίνουν πιστευτά, και σας πουν συνωμοσιολόγο , πείτε τους , “Εργαζόμουν στον Σπυρίδη”….θα καταλάβουν!
Πολύ καλές συμβουλές,ευχαριστούμε.
Λίγες ακόμα συμβουλές:
1. Μείωση μέγιστης ταχύτητας κίνησης στα 85-90 Km/h
2. Οδήγηση στο οικονομικό πεδίο στροφών του κινητήρα (χαμηλές στροφές, καλό θα ήταν να συμβουλευόμασταν και το διάγραμμα ροπής-στροφών του κινητήρα μας).
3. Προβλεπτική οδήγηση : παίρνουμε έγκαιρα το πόδι από το γκάζι, αφήνοντας το αυτοκίνητο να ρολάρει, πριν πατήσουμε το φρένο (με κάθε φρενάρισμα πετάμε ενέργεια).
4. Αντιμετώπιση ανηφόρας αντίστοιχα με ποδήλατο, παίρνουμε όση φόρα μπορούμε πριν, σταθερό γκάζι μέσα στην ανηφόρα και στο τελείωμα της ανηφόρας αφήνουμε την ορμή-βαρύτητα να βοηθήσει.
Σίγουρη μείωση κατανάλωσης 10-15%, εκ πείρας.