Διαφημίσεις

thehomeissue_venzini01

Για να σας μείνουν λεφτά στη τσέπη…

Μπορεί τον τελευταίο καιρό η τιμή της βενζίνης να έχει σταθεροποιηθεί αλλά αυτό δε σημαίνει πως δεν ξοδεύουμε όλοι μας καθημερινά ένα σημαντικό ποσό για να γεμίζουμε το αυτοκίνητό μας.

thehomeissue_venzini03

Με τα παρακάτω tips θα δείτε πώς θα καταφέρετε να κάνετε εξοικονόμηση βενζίνης και να ξοδεύετε λιγότερα χρήματα.

Μειώστε τις εξόδους σας Δεν εννοούμε φυσικά να βγαίνετε λιγότερο από το σπίτι αλλά να συνδυάσετε εξόδους σας ώστε να κάνετε 2 και 3 δουλειές χρησιμοποιώντας μια φορά το αμάξι. Ως γνωστόν το αυτοκίνητο καίει περισσότερη βενζίνη στα πρώτα χιλιόμετρα που κάνει η κρύα του μηχανή. Αν λοιπόν το βάζετε σε λειτουργία με το παραμικρό, θα καίτε πολύ περισσότερη βενζίνη.
thehomeissue_venzini02
Μην οδηγείτε σε ώρες αιχμής Αν πρέπει να οδηγήσετε τις ώρες αιχμής για να πάτε στη δουλειά σας, τότε προσπαθήστε να αλλάξετε λίγο τα ωράριά σας για να μην πέφτετε πάνω στην πολύ κίνηση. Αν αυτό δε γίνεται προσπαθήστε τουλάχιστον να μην πατάτε πολύ φρένο και γκάζι και να οδηγάτε καλύτερα με ελάχιστη ταχύτητα.

Αποφύγετε να οδηγάτε σε ώρες αιχμής γιατί το αυτοκίνητο καίει περισσότερη βενζίνη όταν σταματάει και ξεκινάει σε τακτά χρονικά διαστήματα.

Κλείστε τα παράθυρα και την οροφή (αν ανοιγοκλείνει) Μέσα στην πόλη δεν έχετε πρόβλημα, αλλά εκτός πόλης και όταν τρέχετε με μεγαλύτερη ταχύτητα ο αέρας που μπαίνει στο αυτοκίνητο λόγω των ανοιχτών παραθύρων, δημιουργεί πρόβλημα στην αεροδυναμική του αυτοκινήτου και έτσι απαιτείται μεγαλύτερη ποσότητα βενζίνης για να κινηθεί.

Αποφύγετε να έχετε σχάρα στην οροφή σας Ακόμα και αν η σχάρα σας είναι άδεια πάλι για τους ίδιους λόγους, η αεροδυναμική του αυτοκινήτου σας δε λειτουργεί σωστά και απαιτείται κάψιμο περισσότερης βενζίνης. Βάλτε τη σχάρα στην οροφή μόνο όταν χρειάζεται.

venzini-1
Η σχάρα στην οροφή και τα ανοιχτά παράθυρα χαλάνε την αεροδυναμική του αυτοκινήτου σας με αποτέλεσμα να ξοδεύετε περισσότερη βενζίνη.

Μην κουβαλάτε περιττό βάρος Όπως και το σώμα μας έτσι και το αυτοκίνητο για να κινηθεί χρειάζεται περισσότερη προσπάθεια όταν είναι πιο βαρύ. Αυτό σημαίνει πως χρειάζεται περισσότερα καύσιμα. Οπότε βγάλτε από το αμάξι κάθε περιττό βάρος και αφήστε μόνο τα απαραίτητα (δεν εννοούμε φυσικά να πετάξετε έξω τη σύζυγό!)

Κινηθείτε με τη σωστή ταχύτητα Οι ειδικοί τονίζουν πως η ιδανική ταχύτητα για να ταξιδεύετε είναι 80 χιλιόμετρα την ώρα με πέμπτη ή έκτη ταχύτητα. Με αυτό το συνδυασμό καίτε τη λιγότερη δυνατή βενζίνη.

Μην πατάτε πολύ το γκάζι για να αποφύγετε να αλλάξετε ταχύτητα Καλό θα ήταν να μην πατάτε πολύ δυνατά το γκάζι προκειμένου να μη χρειαστεί να κατεβάσετε ταχύτητα. Με αυτόν τον τρόπο καταναλώνετε πολύ περισσότερη βενζίνη.

Καλό είναι να αποφεύγετε να χρησιμοποιείτε air condition γιατί το αυτοκίνητο τότε καίει περισσότερη βενζίνη.

Κλείστε το air condition Δυστυχώς το air condition καταναλώνει αρκετή βενζίνη και γι’αυτό θα ήταν καλό να μην το χρησιμοποιείτε άσκοπα. Φυσικά αν ζεσταίνεστε ή κρυώνετε πολύ τότε χαλάλι του. Θα πληρώσετε κάτι παραπάνω σε βενζίνη αλλά τουλάχιστον θα κάνετε ένα ευχάριστο ταξίδι.

Ελέγξτε την πίεση των ελαστικών σας τακτικά Όσο πιο χαμηλή είναι η πίεση των ελαστικών τόσο περισσότερη βενζίνη χρειάζεται το αυτοκίνητό σας για να κινηθεί. Οι ειδικοί τονίζουν να αφιερώνετε 5 λεπτά κάθε 15 μέρες για να ελέγχετε την πίεση των ελαστικών σας.

makeleio.gr/?p=498924
http://www.epiviosis.gr/



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

  • 1 Month Subscription
    3 Month Subscription
    6 Month Subscription
    Year Subscription

Από Κατοχικά Νέα

"Το katohika.gr δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε ταυτίζεται με τα ρεπορτάζ που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους. Συνεπώς, δε φέρει καμία ευθύνη εκ του νόμου. Το katohika.gr , ασπάζεται βαθιά, τις Δημοκρατικές αρχές της πολυφωνίας και ως εκ τούτου, αναδημοσιεύει κείμενα και ρεπορτάζ, από όλους τους πολιτικούς, κοινωνικούς και επιστημονικούς χώρους." Η συντακτική ομάδα των κατοχικών νέων φέρνει όλη την εναλλακτική είδηση προς ξεσκαρτάρισμα απο τους ερευνητές αναγνώστες της! Ειτε ειναι Ψεμα ειτε ειναι αληθεια !Έχουμε συγκεκριμένη θέση απέναντι στην υπεροντοτητα πληροφορίας και γνωρίζουμε ότι μόνο με την διαδικασία της μη δογματικής αλήθειας μπορείς να ακολουθήσεις τα χνάρια της πραγματικής αλήθειας! Εδώ λοιπόν θα βρειτε ότι θέλει το πεδίο να μας κάνει να ασχοληθούμε ...αλλά θα βρείτε και πολλούς πλέον που κατανόησαν και την πληροφορία του πεδιου την κάνουν κομματάκια! Είμαστε ομάδα έρευνας και αυτό σημαίνει ότι δεν έχουμε μαζί μας καμία ταμπέλα που θα μας απομακρύνει από το φως της αλήθειας ! Το Κατοχικά Νέα λοιπόν δεν είναι μια ειδησεογραφική σελίδα αλλά μια σελίδα έρευνας και κριτικής όλων των στοιχείων της καθημερινότητας ! Το Κατοχικά Νέα είναι ο χώρος όπου οι ελεύθεροι ερευνητές χρησιμοποιούν τον τοίχο αναδημοσιεύσεως σαν αποθήκη στοιχείων σε πολύ μεγαλύτερη έρευνα από ότι το φανερό έτσι ώστε μόνοι τους να καταλήξουν στο τι είναι αλήθεια και τι είναι ψέμα και τι κρυβεται πισω απο καθε πληροφορια που αλλοι δεν μπορουν να δουν! Χωρίς να αναγκαστούν να δεχθούν δογματικές και μασημενες αλήθειες από κανέναν άλλο πάρα μόνο από την προσωπική τους κρίση!

5 σχόλια στο “ΔΙΑΒΙΩΣΗ-ΕΠΙΒΙΩΣΗ:Έτσι θα εξοικονομίσετε βενζίνη και θα κάνετε οικονομία-Με ένα σμπάρο δυο τρυγόνια!”
  1. Αν θελετε να δειτε πραγματικη οικονομια στο αμαξι, να βρειτε το βενζινα της γειτονιας σας και να τον ρωτησετε ποσα οκτανια ειναι η απλη αμπλυβδη που παραλαμβανει. Τα σωστα ειναι 95 οκτανια, αν ομως παραλαμβανει 92 οκτανια, τοτε η βενζινη ειναι ”ψοφια” και το αμαξι θα θελει παραπανω γκαζι να αποδόσει. Η

  2. Αποφεύγετε να βάζετε βενζίνη σε μέρες προσφοράς και μη δεχεστε την προσφορά.Τη συγκεκριμένη μέρα ο πρατηριουχος έχει αποφασίσει να σας δώσει τα υπολείμματα της δεξαμενής.Στην Ελλάδα δε κυκλοφορεί 98αρα και ίσως και σε όλη την ανατολική Ευρώπη.Ο βενζινάς σίγουρα θα σας πει ότι είναι προωθητική κίνηση και φυσικά θα σας αποκρύψει οτι προωθεί τη χειρότερη ποιότητα και τα κατακάθια της δεξαμενής εκείνη τη μέρα.Επιπλέον, το περιβόητο σύστημα εισροών εκροών είναι διάτρητο,συγκεκριμένα ο μηχανικός που βάζει τη σφραγίδα του , τη βάζει παρουσία φουσκωτών που ζητούν απλά να τη βάλει χωρίς να κάνει έλεγχο.Είναι πολλά τα λεφτά Άρη.Ακόμα και αν αυτά τα επιχειρήματα δε γίνουν πιστευτά, και σας πουν συνωμοσιολόγο , πείτε τους , “Εργαζόμουν στον Σπυρίδη”….θα καταλάβουν!

  3. Λίγες ακόμα συμβουλές:
    1. Μείωση μέγιστης ταχύτητας κίνησης στα 85-90 Km/h
    2. Οδήγηση στο οικονομικό πεδίο στροφών του κινητήρα (χαμηλές στροφές, καλό θα ήταν να συμβουλευόμασταν και το διάγραμμα ροπής-στροφών του κινητήρα μας).
    3. Προβλεπτική οδήγηση : παίρνουμε έγκαιρα το πόδι από το γκάζι, αφήνοντας το αυτοκίνητο να ρολάρει, πριν πατήσουμε το φρένο (με κάθε φρενάρισμα πετάμε ενέργεια).
    4. Αντιμετώπιση ανηφόρας αντίστοιχα με ποδήλατο, παίρνουμε όση φόρα μπορούμε πριν, σταθερό γκάζι μέσα στην ανηφόρα και στο τελείωμα της ανηφόρας αφήνουμε την ορμή-βαρύτητα να βοηθήσει.
    Σίγουρη μείωση κατανάλωσης 10-15%, εκ πείρας.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

elGreek