Διαφημίσεις

Σωσίβιο στην κρίση αναζητούν οι έµποροι που άρχισαν ήδη τις εκπτώσεις, χωρίς να περιµένουν την επίσηµη έναρξή τους στις 15 Ιανουαρίου, καθώς τον περασµένο ∆εκέµβριο η πτώση του τζίρου εκτιµάται ότι ξεπέρασε το 30%.

Ετσι οι επιχειρηµατίες– αν και παράτυπα – αρχίζουννωρίτερα τις χειµερινές εκπτώσεις σε µια προσπάθεια να µαζέψουν ό,τι µπορούν στα ταµεία τους, καθώς οι υποχρεώσεις τους τρέχουνκαι η στρόφιγγα του τραπεζικού δανεισµού έχει κλείσει πλέον για τα καλά.

Το 2010 άφησε πίσωτου µεγάλες ζηµιές για τιςεµπορικές επιχειρήσεις και το2011 έκανε ποδαρικό µε εκπτώσεις στην αγορά. Οπως λένε οι ίδιοι οι έµποροι, συνολικά σε ετήσια βάση οι πωλήσεις έκαναν βουτιά 25%-30%, η οποία έγινε µάλιστα ακόµη µεγαλύτερη το τελευταίο τρίµηνο του 2010.

Αν καιτην εβδοµάδα πριναπό ταΧριστούγεννααλλάκαιτην Πρωτοχρονιά δεκάδες χιλιάδες καταναλωτές επισκέφθηκαν τα καταστήµατα στις παραδοσιακέςεµπορικές πιάτσες, περιορίστηκαν στις αγορές τους σε χαµηλού κόστους είδη, κυρίως για δώρα. Ετσι οι λιανέµποροι, βλέποντας τα εµπορεύµατά τους να παραµένουν στα ράφια των καταστηµάτων, για να αντιµετωπίσουν τηνκατάσταση, κατέφυγαν σε πρόωρες εκπτώσεις που την προηγούµενη εβδοµάδα έφτασαν και το 30%.

Εως και 50% από τις αλυσίδες
Στο µπαράζ των εκπτώσεων, πιο επιθετικές ήταν και αναµένεται να συνεχίσουν να είναι οι µεγάλεςαλυσίδες µε πανελλαδικό δίκτυο που προσφέρουν στους πελάτες τους, σιωπηρά µεν, αλλά πραγµατικά, έκπτωση από 30% έως και 50%. ∆εν είναι λίγες και εκείνες που για µια ακόµη χρονιά προγραµµατίζουν να ακολουθήσουν πολιτική µε προωθητικές ενέργειες, όπως συστηµένες επιστολές, αποστολή SΜS στα κινητά τηλέφωνα, επιδιώκοντας να δελεάσουν τους καταναλωτές, προκειµένου να προσέλθουν στα καταστήµατά τους και να ψωνίσουν. Ενδεικτικό της εικόνας που παρουσιάζει η αγορά είναι ότι τα µεγάλα πολυκαταστήµατα αλλά και εµπορικά κέντρα στηνΑττική, όπως και µεµονωµένα καταστήµατα, προσφέρουν εκπτώσεις της τάξης ακόµη και του 30% σε όλα τους τα είδη, ενώ σε εποχικά – γιορτινά είδη τα ποσοστά των εκπτώσεων φτάνουν έως και το 50%. Επίσης, µεγάλες αλυσίδες έχουν επιλέξει να προσφέρουν δωροεπιταγές αξίας ίσης µε το 50% της αγοράς, που αφαιρούνται απότην επόµενη αγορά (η οποία πρέπει να πραγµατοποιηθεί εντός συγκεκριµένου χρονικού διαστήµατος ή ακόµα και ταυτόχρονα µε την αγορά). Συχνή είναι επίσης η προσφορά 1+1 δώρο,η οποία «τρέχει» τόσο σε καταστήµατα ένδυσης, καλλυντικών και αξεσουάρ, αλλά και η προσφορά 2+1 δώρο.

Στην περιφέρεια οι µεγάλοι χαµένοι
Οι έµποροι περίµεναν τις γιορτές µήπως κινηθεί έστω και λίγο η αγορά, µάταια όµως. Η πτώση των πωλήσεων ήταν µεγάλη και έφτασε σε κάποιες περιπτώσεις και το 40%. Στα µεγάλα αστικά κέντρα ήταν οι πιο κερδισµένοι, αφού κατάφεραν να περιορίσουν την πτώση των πωλήσεών τους στο 20%. Οι περιφερειακέςαγορές ήταν και πάλι οι µεγάλοι χαµένοι, µε αποτέλεσµα πολλοί επιχειρηµατίες να δηλώνουν ότι, αν δεν κινηθεί η αγορά ούτε στις εκπτώσεις, τα λουκέτα στην αγορά θα πάρουν τη µορφή επιδηµίας. Σύµφωνα µε στοιχεία των εµπόρων, τη µεγαλύτερη πτώση εµφάνισε ο κλάδος της ένδυσης – υπόδησης κατά 40%, µείωση 15% κατέγραψαν τα είδη δώρων, τα τρόφιµα 10%, τα ποτά 25% και τα ηλεκτρονικά 20%. Εξαίρεση αποτέλεσαν τα παιδικά, που ο τζίρος τους κυµαίνεται στα ίδια επίπεδα µε πέρυσι, ενώ ο τζίρος των παιχνιδιών ανέρχεται στα 150 εκατ. ευρώ και εµφανίζει µια µικρή απόκλιση – µείωση της τάξης του -3% έως -5%.

7.000 λουκέτα στο πρώτο τρίµηνο
Σύµφωνα µε εκτιµήσεις, στο πρώτο τρίµηνο του 2011αναµένεται να βάλουν λουκέτο τουλάχιστον 7.000 επιχειρήσεις σε όλη την Ελλάδα από τις 11.000 που βρίσκονται στο «κόκκινο», µε αποτέλεσµα να χαθούν περίπου 15.000 θέσεις εργασίας. Οι εκπρόσωποι των εµπορικών συλλόγων κρούουν τον κώδωνα του κινδύνου και ζητούν από την κυβέρνηση να πάρει µέτρα.

ΠΡΕΖA TV

Ελληνα ο σημερινός εχθρός σου είναι η παραπληροφόρηση των μεγάλων καναλιών. Αν είδες κάτι που σε άγγιξε , κάτι που το θεωρείς σωστό, ΜΟΙΡΆΣΟΥ ΤΟ ΤΩΡΑ με ανθρώπους που πιστεύεις οτι θα το αξιολογήσουν και θα επωφεληθούν απο αυτό! Μην μένεις απαθής. Πρώτα θα νικήσουμε την ύπνωση και μετά ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ τα υπόλοιπα. Μοιραστείτε αυτή την ανάρτηση



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

  • Select Your Subscription Plan

    1 Month Subscription
    3 Month Subscription
    6 Month Subscription
    Year Subscription

Από Κατοχικά Νέα

"Το katohika.gr δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε ταυτίζεται με τα ρεπορτάζ που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους. Συνεπώς, δε φέρει καμία ευθύνη εκ του νόμου. Το katohika.gr , ασπάζεται βαθιά, τις Δημοκρατικές αρχές της πολυφωνίας και ως εκ τούτου, αναδημοσιεύει κείμενα και ρεπορτάζ, από όλους τους πολιτικούς, κοινωνικούς και επιστημονικούς χώρους." Η συντακτική ομάδα των κατοχικών νέων φέρνει όλη την εναλλακτική είδηση προς ξεσκαρτάρισμα απο τους ερευνητές αναγνώστες της! Ειτε ειναι Ψεμα ειτε ειναι αληθεια !Έχουμε συγκεκριμένη θέση απέναντι στην υπεροντοτητα πληροφορίας και γνωρίζουμε ότι μόνο με την διαδικασία της μη δογματικής αλήθειας μπορείς να ακολουθήσεις τα χνάρια της πραγματικής αλήθειας! Εδώ λοιπόν θα βρειτε ότι θέλει το πεδίο να μας κάνει να ασχοληθούμε ...αλλά θα βρείτε και πολλούς πλέον που κατανόησαν και την πληροφορία του πεδιου την κάνουν κομματάκια! Είμαστε ομάδα έρευνας και αυτό σημαίνει ότι δεν έχουμε μαζί μας καμία ταμπέλα που θα μας απομακρύνει από το φως της αλήθειας ! Το Κατοχικά Νέα λοιπόν δεν είναι μια ειδησεογραφική σελίδα αλλά μια σελίδα έρευνας και κριτικής όλων των στοιχείων της καθημερινότητας ! Το Κατοχικά Νέα είναι ο χώρος όπου οι ελεύθεροι ερευνητές χρησιμοποιούν τον τοίχο αναδημοσιεύσεως σαν αποθήκη στοιχείων σε πολύ μεγαλύτερη έρευνα από ότι το φανερό έτσι ώστε μόνοι τους να καταλήξουν στο τι είναι αλήθεια και τι είναι ψέμα και τι κρυβεται πισω απο καθε πληροφορια που αλλοι δεν μπορουν να δουν! Χωρίς να αναγκαστούν να δεχθούν δογματικές και μασημενες αλήθειες από κανέναν άλλο πάρα μόνο από την προσωπική τους κρίση!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *