Διαφημίσεις

Η αρχή θα γίνει στην Εγνατία, όπου θα τοποθετηθούν μηχανήματα που θα χρεώνουν αυτόματα τον τραπεζικό μας λογαριασμόΗλεκτρονικά διόδια παντού και με χρέωση ανά διανυόμενο χιλιόμετρο υπόσχεται το υπουργείο Υποδομών και αυτά ύστερα από 1,5 χρόνο. Τα οχήματα θα είναι υποχρεωμένα να εφοδιαστούν με ειδικό πομποδέκτη, που θα καλύπτει ολόκληρο το εθνικό οδικό δίκτυο. Δεν έχει ξεκαθαριστεί με ποιο τρόπο θα εξυπηρετούνται όσοι δεν επιθυμούν να έχουν e-pass και οι ξένοι τουρίστες, ούτε τι θα γίνει με τους τζαμπατζήδες.

Η αρχή θα γίνει στην Εγνατία, όπου θα τοποθετηθούν μηχανήματα που θα χρεώνουν αυτόματα τον τραπεζικό μας λογαριασμό Η αρχή θα γίνει από τον άξονα της Εγνατίας, όπου προβλέπεται να τοποθετηθούν ειδικά «μάτια» ανά 25 χλμ. και θα καταγράφουν τις διελεύσεις κάθε οχήματος, με αυτόματη χρέωση στον τραπεζικό λογαριασμό που έχει δηλώσει ο οδηγός. Ο διαγωνισμός είναι σε εξέλιξη, όπως δήλωσε χθες σε δημοσιογράφους ο γενικός γραμματέας του υπουργείου Υποδομών Στ. Λαμπρόπουλος.
Σε πρώτη φάση πάντως θα λειτουργήσουν διόδια με το σύστημα «βινιέτας», ένα είδος τηλεκάρτας, αφού εκτός από τον Πολύμυλο Κοζάνης, όπου έχει τεθεί το τελευταίο διάστημα σε λειτουργία, οι κυκλοφοριακοί φόρτοι δεν εξασφαλίζουν τα ικανά έσοδα και τη μισθοδοσία του απαιτούμενου προσωπικού. Υπολογίζεται ότι για τη συντήρηση και αστυνόμευση του αυτοκινητόδρομου απαιτούνται 90 εκατ. ευρώ τον χρόνο.
Με βάση τη σύμβαση του 2007, για τον νέο αυτοκινητόδρομο δυτικής Θεσσαλίας, τον Ε-65, έπρεπε να λειτουργεί από τον Απρίλιο ο πρώτος από τους τρεις σταθμούς διοδίων που προβλέπονται στο πέταλο του Μαλιακού. Πρόκειται για τον σταθμό στις Θερμοπύλες, για τον οποίο ο κ. Λαμπρόπουλος είπε ότι εξετάζεται το ενδεχόμενο να καλυφθεί προσωρινά από τον προηγούμενο, που ήδη λειτουργεί στην Τραγάνα.
Οι άλλοι δύο πρέπει να ανοίξουν μέσα στο 2011, αλλά θεωρείται βέβαιο ότι το Δημόσιο θα καταβάλει ρήτρες στους εργολάβους, αφού τα έργα που έχει υποχρέωση να παραδώσει καθυστερούν και δεν υπάρχει προοπτική να ολοκληρωθούν σε εύλογο χρονικό διάστημα, αφού οι κατασκευαστές έχουν αποχωρήσει λόγω εσωτερικών προβλημάτων.
Η συγχώνευση ορισμένων σταθμών διοδίων είναι ένα θέμα που εξετάζει το υπουργείο Υποδομών, το οποίο ήδη διαπιστώνει μείωση των διελεύσεων κατά 10-20%, τις οποίες αποδίδει στην οικονομική κρίση και την αύξηση των τιμών λόγω του ΦΠΑ. Ο κ. Λαμπρόπουλος ωστόσο, παρά τις αντίθετες δηλώσεις του υφυπουργού Γ. Μαγκριώτη, απέκλεισε το ενδεχόμενο μείωσης των τιμών με αναδιαπραγμάτευση των συμβάσεων, που στο σημερινό οικονομικό περιβάλλον είναι δυσμενής για το Δημόσιο. Ανάλογη άποψη διατύπωσε σε δημοσιογράφους στέλεχος της κοινοπραξίας που κατασκευάζει τον αυτοκινητόδρομο Κορίνθου – Τρίπολης – Καλαμάτας.

Ελληνα ο σημερινός εχθρός σου είναι η παραπληροφόρηση των μεγάλων καναλιών. Αν είδες κάτι που σε άγγιξε , κάτι που το θεωρείς σωστό, ΜΟΙΡΆΣΟΥ ΤΟ ΤΩΡΑ με ανθρώπους που πιστεύεις οτι θα το αξιολογήσουν και θα επωφεληθούν απο αυτό! Μην μένεις απαθής. Πρώτα θα νικήσουμε την ύπνωση και μετά ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ τα υπόλοιπα. Μοιραστείτε αυτή την ανάρτηση



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

  • Select Your Subscription Plan

    1 Month Subscription
    3 Month Subscription
    6 Month Subscription
    Year Subscription

Από Κατοχικά Νέα

"Το katohika.gr δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε ταυτίζεται με τα ρεπορτάζ που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους. Συνεπώς, δε φέρει καμία ευθύνη εκ του νόμου. Το katohika.gr , ασπάζεται βαθιά, τις Δημοκρατικές αρχές της πολυφωνίας και ως εκ τούτου, αναδημοσιεύει κείμενα και ρεπορτάζ, από όλους τους πολιτικούς, κοινωνικούς και επιστημονικούς χώρους." Η συντακτική ομάδα των κατοχικών νέων φέρνει όλη την εναλλακτική είδηση προς ξεσκαρτάρισμα απο τους ερευνητές αναγνώστες της! Ειτε ειναι Ψεμα ειτε ειναι αληθεια !Έχουμε συγκεκριμένη θέση απέναντι στην υπεροντοτητα πληροφορίας και γνωρίζουμε ότι μόνο με την διαδικασία της μη δογματικής αλήθειας μπορείς να ακολουθήσεις τα χνάρια της πραγματικής αλήθειας! Εδώ λοιπόν θα βρειτε ότι θέλει το πεδίο να μας κάνει να ασχοληθούμε ...αλλά θα βρείτε και πολλούς πλέον που κατανόησαν και την πληροφορία του πεδιου την κάνουν κομματάκια! Είμαστε ομάδα έρευνας και αυτό σημαίνει ότι δεν έχουμε μαζί μας καμία ταμπέλα που θα μας απομακρύνει από το φως της αλήθειας ! Το Κατοχικά Νέα λοιπόν δεν είναι μια ειδησεογραφική σελίδα αλλά μια σελίδα έρευνας και κριτικής όλων των στοιχείων της καθημερινότητας ! Το Κατοχικά Νέα είναι ο χώρος όπου οι ελεύθεροι ερευνητές χρησιμοποιούν τον τοίχο αναδημοσιεύσεως σαν αποθήκη στοιχείων σε πολύ μεγαλύτερη έρευνα από ότι το φανερό έτσι ώστε μόνοι τους να καταλήξουν στο τι είναι αλήθεια και τι είναι ψέμα και τι κρυβεται πισω απο καθε πληροφορια που αλλοι δεν μπορουν να δουν! Χωρίς να αναγκαστούν να δεχθούν δογματικές και μασημενες αλήθειες από κανέναν άλλο πάρα μόνο από την προσωπική τους κρίση!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *