Από τους καθηγητές στο Μεσολόγγι ξεκινούν οι αντιδράσεις – Η ΟΛΜΕ ζητά την κατάργηση της υποχρεωτικής Θεματικής Εβδομάδας
Οι καθηγητές προβληματίζονται για το θέμα των «έμφυλων ταυτοτήτων» και ζητούν να γίνει προαιρετική – Ν. Παπαχρήστος: «Φόβοι για ΜΚΟ και κομματικές οργανώσεις στα σχολεία στο πλαίσιο της ενημέρωσης»
Κατάργηση της υποχρεωτικής Θεματικής Εβδομάδας ζητεί η ΟΛΜΕ, ενώ το εναρκτήριο λάκτισμα για κινητοποιήσεις δίνεται από το Μεσολόγγι , όπου οι καθηγητές της Α’ ΕΛΜΕ ζητούν “συνδικαλιστική κάλυψη” για τους καθηγητές που δεν επιθυμούν να υλοποιήσουν τη συνδικαλιστική εβδομάδα.
Την ώρα που το υπουργείο Παιδείας ανοίγει η συζήτηση για τις έμφυλες σχέσεις και τις εξαρτήσεις στα σχολεία και είναι αποφασισμένο να εισάγει στα σχολεία την ενημέρωση για θέματα που αφορούν σε γκέι και έμφυλες καταστάσεις, στο πλαίσιο ειδικά αφιερωμένης , η ΟΛΜΕ ζητεί την μετατροπή της σε προαιρετική και τη μείωση της διάρκειας της ενημέρωσης σε δύο ημέρες.
Το ΔΣ της ΟΛΜΕ σε συνάντηση με τον υπουργό Παιδείας Κώστα Γαβρόγλου ζήτησε την απόσυρση της υποχρεωτικότητας της «Θεματικής Εβδομάδας» , τονίζοντας οτι προκύπτει η ανάγκη άμεσης έκδοσης διευκρινιστικής εγκυκλίου σχετικά με την προαιρετική-πιλοτική εφαρμογή της για φέτος.
Όπως είπε στο «protothema.gr» ο γενικός γραμματέας της ΟΛΜΕ Νίκος Παπαχρήστος: «Ζητάμε να εκδοθεί άμεσα διευκρινιστική εγκύκλιος με την οποία θα παρέχονται οδηγίες προς αυτή την κατεύθυνση, έτσι ώστε οι σύλλογοι διδασκόντων να εκτιμήσουν και να επιλέξουν τα θέματα που έχουν τη δυνατότητα να καλύψουν, τη διαδικασία και τη χρονική διάρκεια αυτών των δράσεων».
Και επισημαίνει οτι στα γραφεία της ΟΛΜΕ φθάνουν καταγγελίες για κομματικές οργανώσεις γυναικών που επιθυμούν να «μπουν» στα σχολεία και να μιλήσουν για θέματα επί παραδείγματι κατά της βίας των γυναικών. Ο κ. Παπαχρήστος επισημαίνει οτι οι καθηγητές δεν μπορούν να γνωρίζουν όλες τις οργανώσεις, ιδιαίτερα όταν δεν φέρουν το τίτλο του κόμματός τους ενώ σε κάποια σχολεία έκαναν κρούσεις για ενημέρωση και ΜΚΟ , επικαλούμενες εμπειρία σε σχετικά ζητήματα. «Πως θα γίνεται ο έλεγχος ποιος ενημερώνει τους μαθητές» αναρωτιέται ο κ. Παπαχρήστος τονίζοντας οτι το σχολείο αν σταματήσει το σχολείο για μία ολόκληρη εβδομάδα θα χρειαστεί μία ακόμα για να επανέλθει στην κανονική του λειτουργία. Τέτοιες μέθοδοι , διευκρινίζει ο γενικός γραμματέας, καλό είναι να εισάγονται σταδιακά.
Οπως λέει ο γενικός γραμματέας της ΟΛΜΕ , τις επόμενες ημέρες θα συνεδριάσουν τοπικές ενώσεις των καθηγητών, προκειμένου να αποφασίσουν τη στάση τους απέναντι στο ζήτημα της Θεματικής Εβδομάδας.
Παρά τις αντιδράσεις που προκλήθηκαν, ο υπουργός Παιδείας εμμένει στη θέση του για τη θεματική εβδομάδα, παρατείνοντας μάλιστα την προθεσμία υποβολής σχεδίων στους Σχολικούς Συμβούλους Παιδαγωγικής Ευθύνης του σχολείου και τους Υπεύθυνους Σχολικών Δραστηριοτήτων έως τη Δευτέρα 20 Φεβρουαρίου.
Το Δ.Σ της Α’ ΕΛΜΕ Αιτωλ/νίας ανακοίνωσε ότι “καλύπτει συνδικαλιστικά απ’ τους συλλόγους διδασκόντων όσους συναδέλφους και συναδέλφισσες δεν επιθυμούν να πάρουν μέρος στην υλοποίηση αυτών των δράσεων κατά την τρέχουσα σχολική χρονιά”.
Παράλληλα η τοπική Ένωση των καθηγητών της Αιτωλ/νίας επισημαίνει ότι με τις δράσεις της Θεματικής Εβδομάδας στα Γυμνάσια τα εξής:
• Ανατρέπεται ο προγραμματισμός των σχολείων στα μέσα της σχολικής χρονιάς.
• Προτείνεται υλοποίηση θεματικών ενοτήτων ( π.χ διαφυλικές σχέσεις ) για τις οποίες θα έπρεπε
να προηγηθεί ανάλογη προετοιμασία όσον αφορά τους εκπαιδευτικούς.
• Δεν μπορεί να είναι υποχρεωτική η συμμετοχή των εκπαιδευτικών σε αυτές , εντάσσοντας τες στο ωρολόγιο πρόγραμμα, το οποίο ουσιαστικά μεταβάλλεται στο μέσον της σχολικής χρονιάς.
Παρ’ όλες αυτές τις επισημάνσεις, σημειώνει η ΕΛΜΕ, το υπουργείο Παιδείας επιμένει στην υλοποίηση αυτών των δράσεων, με συνοπτικές διαδικασίες και μάλιστα με υποχρεωτικό χαρακτήρα, αδιαφορώντας για τις ενστάσεις των εκπαιδευτικών.
protothema.gr
e-koutsobola.gr
Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice
ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΤΟΥ ΓΡΑΦΕΙΟΥ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΑΠΑΙΔΕΙΑΣ
2103443508 παρτε και πεστε τα παραπονα σας
Ας συνασπιστούν γονείς και διδάσκοντες και να καταλάβουν τα σχολεία για τη περίοδο της εγκυκλίου.Όπως κάναμε οι μαθητές το 90′.Παρτάκι, μουσικές και έτσι.Μια πρόταση ρε παιδί μου,είναι και αυτή.Να θυμηθούν και τα παλιά.Υπερασπίσου το παιδί,γιατί αν γλυτώσει το παιδί,υπάρχει ελπίδα.Τάδε έφη Παύλος.
Αν υπήρχε οργάνωση σε αυτό το μπουρδελο που ονομάζεται υπουργείο Παιδείας θα είχα κάποιους ενδοιασμούς για το τι θα συμβεί εάν λείψουν τα παιδιά μου. Οχ ι ότι θα πήγαιναν βέβαια, αλλά θα το σκεφ4ομουν.
Τώρα ότι και να λέει το φερέφωνο των επικυριαρχων δεν ανησυχώ καθόλου..
Όσο μπουρδεμο ήμασταν πριν από το περιστατικό, τόσο μπουρδεμο είμαστε και τώρα.
Αφού και οι εκπαιδευτικοί έχουν τις ενστάσεις τους και πως θα μπορούσαν να μην έχουν, θα γίνει το πιο απλό..
“Λοιπόν καθίστε να πούμε καμιά μαλακια και εάν σας ρωτήσουν το μάθημα έγινε κανονικα”
Είναι ο πιο εύκολος και ανώδυνος τρόπος..
Αν ο μαλάκας δεν κάνει πίσω, οι καθηγητές μόνο μαλακές δεν είναι.. Ειδικά όσοι έχουν παιδάκια..