Διαφημίσεις

Τό θαύμα τού Αγίου Μέγα Επιφανείου τού Θαυματουργού καί Ό Άγιος Κύριος Σαβαώθ!

Τό εξωκκλήσιον τού Αγίου Επιφανείου οπού μού έγινε τό θαύμα, ανακαινισμένον καί ολίγον μεγαλωμένον. Πρός τά κάτω υπήρχαν στρογγυλά παλαιολιθικά σπίτια οπού διανυκτέρευε καί δίπλα αναβλύζον αρτυσιανόν ύδωρ μέ τό όνομα πηγής “Η Μάνα τού Νερού”…..

Ό Άγιος Επιφάνειος ήταν Επίσκοπος Κωνσταντίας καί Αμμοχώστου. Ερχόταν είς τήν Αγία Νάπα γιά νά γράφει επιστολές πρός τούς ειδωλολάτρες. Είναι Συμπολιούχος μέ Τήν Παναγία τής Αγίας Νάπας. Όταν ήμουν 6,5 ετών παράλυσαν αμφότερα τά πόδια μού. Μέ πήγαν σέ καμπόσους γιατρούς αλλά έλεγαν ότι δέν είχα τίποτε, τούς φαινόταν παράξενο. Δέν ένοιωθα διόλου τά πόδια μού από τά ισχύα έως τά δάκτυλα. Η μητέρα μού έκλαιγε καί παρακαλούσε τούς Αγίους. Τήν ημέρα τής γιορτής τού 12 Μαϊου μέ πήρε στό εξωκκλήσιον Τού Αγίου Επιφανείου. Μέ κάθισαν σ’ έναν πάγκο ούτε ένα μέτρο μακρυά από τήν εικόνα Τής Παναγίας αντίκρυ. Μόλις τελείωσε ό Παπάντωνης καί είπε τήν τελευταία ανάσα τής τελευταίας λέξης τού Διευχών Τών Αγίων Πατέρων ημών…. μία ρωμή η οποία είχε τήν υφή όταν βάζεις τήν παλάμη αντίσταση σέ καταρράκτη ήρθε από τά δάκτυλα τών ποδιών μού είς τά ισχύα μού καί μέ σήκωσαν. Όταν έγινε αυτόν θυμάμαι δέν είχα καμμία πρόθεση ή θύμιση νά σταθώ εντός εγκεφάλου!… Τήν ίδια στιγμή επανήλθε η αίσθηση τών ποδιών μού. Πολύ αργότερα κατάλαβα ότι πρέπει νά είχαν νεκρωθεί τά νεύρα μετά από κάποιες έρευνες, αλλά ακόμη καί τώρα είναι ένα παράδοξο όταν τό διηγούμαι ακόμη καί σέ γιατρούς. Όταν λέμε δέν ένοιωθα τά πόδια μού εννοώ ότι ωσάν νά μήν τά είχα επάνω μού, μ’ έσφιγγαν, μέ τσιμπούσαν, μέ κτυπούσαν καί δέν είχα καμμία επαφή μαζύν τούς, δέν ένοιωθα ούτε κάν τό παραμικρόν, ούτε μπορούσα νά τά διατάξω νά κινηθούν τό παραμικρόν…. Δοξάζω Τόν Θεόν, Τήν Παναγία μάς καί Τόν Άγιον Επιφάνειον διά τό θαύμα Τού, τό οποίον έγινε όταν συμπληρώθηκε η Προσευχή είς τούς Πατέρες τής Εκκλησίας, είς έκ τών οποίων είναι ό ίδιος….

Τήν Ορθοδοξία όπως τήν γνωρίζουμε δηλαδή Ορθοδοξία, τήν έχουμε επειδή πάλαιψε περισσότερον απ’ όλους νά τήν κρατήσει μέσα από τίς αιρέσεις ό Άγιος Χρυσόστομος. Δέν είναι τυχαίον οπού είναι ένας από τούς Μέγιστους Τρείς Ιεράρχες!

Σ’ έναν άρθρον Από τον “Άγιο” Επιφάνειο και “Άγιο” Χρυσόστομο ξεκίνησε η εκκλησία να υμνεί τον Σαβαώθ, πνεύμα που δημιούργησε μετά τη πτώση ο γιαχβέ-σαμαελ-εωσφόρος θεός των Εβραίων και της παλαιάς διαθηκης  μέ λόγια τού Δ. Λιακόπουλου βάζεται είς τό τίτλον ό «Άγιος» Επιφάνειος καί ό «Άγιος» Χρυσόστομος. Είς τό άρθρον οπού είναι τού Λιακόπουλου λέγει ότι επειδή συναγόμαστε διά χάριν Χριστού θαυματουργεί έστω καί άν αναφέρεται έναν όνομα σατανά… Κάνει χρήση διά Σαβαώθ μέ κεφαλαίον σίγμα καί σαβαώθ μέ μεγάλον σίγμα. Εδώ θά αναφέρω ότι σέ κάποια βιβλία τής Θεολογίας αναφέρεται ό σατανάς καί ό Σατανάς ήτοι μέ μικρόν καί μεγάλον σίγμα αλλά εννοείται τό ίδιον φιλόκακον πνεύμα, καί σ’ άλλα βιβλία αναφέρεται ό Θεός ή ό θεός αλλά σημαίνει Τόν Τριαδικόν Θεόν!

Τό νά τοποθετείται η λέξη Άγιος σέ εισαγωγικά = «Άγιος» διά τούς Άγιους Επιφάνειον καί Άγιον Χρυσόστομον είναι βλασφημία! Ακόμη καί άν έκαναν σφάλμα, διότι ουδείς αναμάρτητος! Τό νά τοποθετείται σέ εισαγωγικά η λέξη Άγιος σημαίνει ότι εξυπονοείται ότι δέν είναι Αγίοι καί ότι έρχεται αυτός οπού τά γράφει σέ αντίθεση μέ τήν Ορθόδοξη Εκκλησία καί μέ Τόν Θεόν οπού τούς άγιασε καί αυτός ό οιοσδήποτε δέν γνωρίζει εάν είναι ή δέν είναι άγιοι καί τό νά αμφισβητεί τήν Αγιότητα δύο επιφανέστατων Αγίων σημαίνει ότι θέτει εαυτόν διά τής ρητορείας ή γνώσης ή πλάνης τού υπεράνω Θεού!….

Λείπουν από τήν αναχρονιστική κριτική χιλιάδες τόμοι βιβλίων οπού δέν κυκλοφορούν εντός διαδικτύου ή από τίς σύγχρονες εκδόσεις!

Ό Λιακόπουλος προφανώς έχει μία προσωπική τού αντίληψη τών πραγμάτων καί χρησιμοποιώντας τόν όρον Ιουδαιοχριστιανισμός κάνει κακόν είς τήν Ορθοδοξία τόση ή καί χειρότερη από τούς Αντίχριστους καί δεδηλωμένους ειδωλολάτρες…

Η χρήση τού όρου Ισραήλ από τήν Ορθόδοξη Εκκλησία αναφέρεται είς τόν τότε πιστόν λαόν καί όχι είς τούς αποστάτες απογόνους τούς ή μή απογόνους τούς είς τά έτη Τού Χριστού!… Μέ τήν ίδια λογική όταν κάποιος αναφέρεται είς τίς αρετές τών Αρχαίων Ελλήνων μέ τόν όρον Έλληνες δέν σημαίνει καί δέν αναφέρεται είς τούς σύγχρονους Έλληνες καί τό αντίστροφον. Μάλιστα Ισραήλ ήταν καί είναι μόνον όσοι πίστευσαν είς Τόν Θεόν καί είς τήν αρχαιότητα. Ό Μωυσής έσφαξε 15,000 αποστάτες όταν κατέβηκε από τό Όρος Σινά, αυτούς δέν τούς θεωρούσε καί δέν ήταν Ισραηλίτες ή Εισραηλίτες!

Τώρα διά τόν Σαβαώθ. Υποστηρίζει ό Λιακόπουλος ότι είναι διάβολος. Γνωρίζουμε τόν Ιούδα τό Ισκαριώτη καί τόν Ιούδα τόν Θαδδαίον, ό πρώτος ήταν προδότης ό δεύτερος Μέγιστος Άγιος, όπως καί άλλοι Ιούδες. Ό όρος Ιούδας μέ καλή σημασία διά τούς Πιστούς αναφέρεται καί από Τόν Χριστόν όταν συνομιλεί μέ τήν Σαμαρείτισσα Αγία Φωτεινή καί σέ άλλες περιπτώσεις!…

Δηλαδή τό ίδιον όνομα έχουν καί καλοί καί κακοί μέ τήν ίδια κβαντική έννοια όπου σήμερα έχουμε καλούς καί κακούς Γιώργους, Κωστήδες, Μιχάληδες κ.ο.κ., ακόμη καί αγίους καί σατανιστές ή ειδωλολάτες καί Αντίχριστους. Συνεπώς, εάν υπάρχει ή εάν γράπτηκε σ’ εάν ύποπτον κατά τ’ άλλα βιβλίον ό Σαβαώθ ώς δαίμων δέν σημαίνει ότι Ό Άγιος Κύριος Σαβαώθ είναι αυτός ό δαίμων, χαχαχαχα! Σέ όποια λέξη αγγίξει Ό Χριστός καί δή Ό Τριαδικός Θεός αγιάζει καί μάλλον ισχύει τό αντίθετον κάθε λέξη είναι Τού Θεού καί τήν μαγαρίζει ό διάβολος!

Ό Εωσφόρος ήταν κάποτε εωσφόρος, μετά έγινε σκοτοφόρος αλλά τού έμεινε τό όνομα Εωσφόρος. Νέος Εωσφόρος τού 10ου Τάγματος Αγγέλων λογίζεται πλέον ό Άγιος Ιωάννης ό Πρόδρομος! Η λέξη Ιούδας ήταν ιερή αλλά ό Ισκαριώτης τήν μαγάρισε καί όχι τό αντίστροφον…. Εδώ σάς θυμίζω τήν γλωσσολογική επεξήγηση ώς Υιού δέος = Υιουδαίος, Εισραήλ = είς ρά ήλ καί Ισραήλ = ίσος μέ τόν ρά/βασιλέα τού ήλ/φωτός… Κατά τήν γνώμη μού οί λέξεις Σάββατον καί Σαβαώθ είναι συγγενικές. Η πρώτη είς+άβατον = είς αγιότηταν καί η δεύτερη είς άβατον έως καί αναγραμματισμός τού αθώος σέ αώθ ή αώθος. Η λέξη αθώος είναι τό άλφα στερητικόν + θώς/τσακάλι = άθως εξού καί τό Όρος Άθως! Εμπεριέχει όμως καί τήν λέξη έως = αθέως. Η λέξη θώς/θέως σημαίνει τρέχω καί βλέπω ήτοι από τό θέα καί θεός καί δόθηκε κάποτε είς τό τσακάλι επειδή βλέπει πολύ καλά τήν νύχτα καί επειδή από παλειά θεοποιήθηκε λόγω θεοποίησης τών δαιμόνων καί τών συμβόλων τούς.

Θά αποκαλέσω σκέττη μαλακία τής σοφιστείας, τής πλάνης τής παλαιοδαιμονικής προπαγάνδας καί τού ψεύδους ότι ό σατανάς σαβαώθ έχει ιδικόν τού Σύμπαν ήτοι Ουρανόν μαζύν μέ τούς άλλους σατανάδες καί ότι εκεί δέν υπάρχει καί δέν κυριαρχεί έστω διά τής αρνητικής παρουσιάς απουσίας Τού Ό πανταχού Παρών καί τά πάντα Πληρών ΑπειροΤρισμεγιστοΘεός!!!!… Πρόκειται περί κατάφορης δαιμονικής πλάνης καί ύβρις….

Έχω αναφερθεί είς τό παρελθόν ότι κανέναν κτίσμα δέν είναι κτήμα άλλου κτίσματος κυριολεκτικώς αλλά μόνον προφασιστικώς. Λές π.χ. αυτόν τό αυτοκίνητον ή χωράφι μού ανήκει, χαχαχα! Όντως σού ανήκει; Τά χρησιμοποιείς αλλά δέν σού ανήκουν τά σωματίδια τούς, δέν τά διαφεντεύεις κυριολεκτικώς αλλά μόνον δανειστικώς.

Κάποτε ένας φίλος μού έκανε τό εξής πείραμα. Έβγαλε τό ωρολόγιον τού καί είπε σ’ έναν Γερμανό: «αυτό είναι δικό μού! Μετά τό έσπρωξε πρός τόν Γερμανό καί τού είπε τώρα είναι δικό σού καί μετά σ’ εμένα καί τού είπε τώρα είναι τού Παναγιώτη!» Ό,τι πωλείται καί αγοράζεται δέν είναι δικό σού αλλα δανεικόν, διότι ό,τι έχεις κυριολεκτικώς ούτε πωλείται ούτε αγοράζεται, ούτε χρησιμοποιείται. Νά γιατί λέμε: «τά πάντα είναι δανεικά σ’ αυτήν τήν ζωήν, αλλάζουν χέρια καί θά τά έχουν άλλοι». Άν ήταν δικά μάς κυριολεκτικώς δέν θά μπορούσε κανένας άλλος νά τά έχει. Ούτε τό σαρκίον μάς ούτε η ψυχή μάς δέν είναι δικά μάς πόσον άλλα κτιστά πράγματα καί δέν αυτοκτιστήκαμε ούτε κτίσαμε κάτι. Συνεπώς, δέν μπορεί τό κτίσμα σατανάς νά έχει δικόν τού άκτιστον ή κτιστόν ουρανόν, χαχαχαχα! Ό,τι έχει είναι δανεικό καί ό,τι σύμβολον καί αριθμόν χρησιμοποιεί είναι δανεικός συμπεριλαμβανομένου καί τού ίδιου τού ονόματος τού ήτοι σατανάς, διάβολος, Αντίχριστος, σαμαέλ καί τών αριθμών 666 ή 33 ή 13 κ.ο.κ. διότι δέν τά έκτισε τά άκτιστα ή κτιστά αυτά ό σατανάς διότι ό σατανάς είναι κτίσμα καί οί αριθμοί καί ό Λόγος ήτοι οί λέξεις καί τά νοήματα καί συνθέσεις αριθμών καί νοημάτων υπήρχαν πρίν κτιστεί ό σατανάς χαχαχαχα! Προσπαθεί τό κακόν κτίσμαν νά κλέψει καί σφετεριστεί όρους, ονόματα, αριθμούς, γιά νά γίνει «κάποιον» καί όσον περισσότερον θέλει νά θησαυρίζει μέ τέτοιους παρασυμβολισμούς, δόξες, περιουσίες, τόσον περισσότερον δείχνει πόσον ποταπόν καί φιλόκακον είναι, χαχαχαχά!…

Ουδέν τό κτίσμαν έχειν ούτε κάν εαυτώ! Χαχαχαχαχα!

Νά προσέχετε διότι οί νεοαιρέσεις επανέρχονται μέσα από τήν άγνοια τών παλαιοαιρέσεων από τά ίδια πειρασμικά δαιμόνια…

Είς τό όνομα Τού Πατρός, Τού Υιού καί Τού Αγίου Πνεύματος, Αμήν!

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΔΙΑΣ



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

  • 1 Month Subscription
    3 Month Subscription
    6 Month Subscription
    Year Subscription
5 σχόλια στο “Τό θαύμα τού Αγίου Μέγα Επιφανείου τού Θαυματουργού καί Ό Άγιος Κύριος Σαβαώθ!”
  1. Το Σαβαώθ δεν είναι όνομα. Το μεταφράζουν ως επίθετο Κύριος Σαβαώθ που σημαίνει Κύριος των Δυναμεων με κεφαλαίο.αν δεν υμνούν εδώ τον σατανά, τότε γιατί οι εβδομήκοντα δεν μεταφράσαμε μόνο αυτήν την λέξη??? Ποιος ο λόγος να υπάρχει μόνη της στα Εβραϊκά??

    1. Κ τι παει να πει οτι εμεινε στα εβραικα?ε και?εμεινε ως παραδοση.κ οι παπικοι λενε ”Κυριε ελεησον”.το κρατησαν ως παραδοση.κατηγορησε τους οτι λατρευουν τον Δια.γιατι βλεπετε παντου φαντασματα κ συνωμοσιες?βαλτε κανα καλο λογισμο στον νου σας,θα δειτε οτι θα ηρεμησει η ψυχουλα σας

  2. Ο ελληνικός πολιτισμός κατέκτησε τον κόσμο με το πνεύμα του και ο χριστιανισμός με μαχαίρι και μαστίγιο. Ο αρχαιοελληνικός κόσμος χαρακτηρίζεται ως ειδωλολατρικός, ενώ όποιος προσκυνά εικόνες, ζώνες, παντόφλες και αγίους αποδεδειγμένα σφαγείς, είναι στον σωστό δρόμο. Να μην αναφέρουμε κείμενα μίσους και εκδίκησης, αναθέματα και το ωραίο, δικός μου ο χρυσός, δικά μου και τα αργύρια.

    1. Kαλα αμα νομιζεις οτι η ορθοδοξια κατεκτησε το κοσμο με μαχαιρι και μαστιγιο εισαι εκτος τοπου και χρονου.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

elGreek