«Και ο έκτος άγγελος εσάλπισε και ήκουσα φωνήν μια εκ των τεσσάρων κεράτων του θυσιαστηρίου του χρυσού του ενώπιον του Θεού…»
Μοναχού Μάξιμου Γαβριήλ Αγιορείτου
Όταν σάλπισε ο έκτος Άγγελος, ο Ιερός Ευαγγελιστής Ιωάννης ακούει μια φωνή να βγαίνει από τα τέσσερα κέρατα του ουρανίου θυσιαστηρίου. το οποίο βρίσκεται ενώπιον του Θεού.
Η λύση των τεσσάρων αγγέλων στον ποταμό Ευφράτη, που στέλλονται για να σκοτώσουν το ένα τρίτο των ανθρώπων είναι καθαρά μία συμβολική, οπτασιακή εικόνα, που θέλει να μας δηλώσει κάτι. Τον Γ’ Παγκόσμιο πόλεμο δεν θα το κάνουν οι άγγελοι και οι αρχάγγελοι του ουρανού, χρησιμοποιώντας μάλιστα και πολυάριθμο ιππικό – τεθωρακισμένα, αλλά θα είναι παγκόσμιο ανθρώπινο μακελειό πολλών εθνών, όπως τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο. Αυτός βέβαια θα είναι πιο φρικτός, διότι σήμερα έχουμε σύγχρονα, πυρηνικά όπλα, που δύναται να σκοτώσουν όντως το ένα τρίτο του παγκόσμιου πληθυσμού.
Συνεπώς, εδώ ο Θεός δια του Ευαγγελιστού Ιωάννου, ίσως θέλει να μας πει ότι αιτία του πολέμου αυτού θα είναι ο Ευφράτης ποταμός και τα νερά του ή ίσως ο χώρος και το κέντρο, που θα λάβει μέρος ο Γ’ Παγκόσμιος Πόλεμος θα είναι τα μέρη που εκπηγάζει και περνά ο Ευφράτης ποταμός, δηλαδή η Τουρκία, η Μ. Ασία, η Συρία, το Ιράκ, ίσως και το Ιράν, διότι ο Ευφράτης χύνεται στον Περσικό κόλπο, που συνορεύει με το Ιράν.
Ο Άγιος Κοσμάς ο Αιτωλός λέγει ότι τα στρατεύματα του Γ’ Παγκοσμίου Πολέμου θα φθάσουν μέχρι τη Συρία και το Ισραήλ. «Θα έρθει καιρός, που θα κατέβει το ρωσικό για να πηγαίνουν στους Εβραίους εκεί που θα γίνει πόλεμος και θα πλέξει το τριότικο δαμάλι. Θα είναι τακτικός στρατός. Απ’ αυτόν δεν θα πάθετε τίποτα. Αλλά από το ρέμπελο θα πάθετε πολλά. Αν περάσει από την Αυλώνα, χαρά στην Μακεδονία. Αν περάσει από την Μακεδονία, δηλαδή από την Εγνατία οδό, αλλοίμονο στην Μακεδονία. Θα γίνει μεγάλο κακό».
Ο Όσιος Παϊσιος έλεγε ότι: «Η Μέση Ανατολή θα γίνει γήπεδο πολέμων, στους οποίους θα λάβουν μέρος και οι Ρώσοι[…] Στην Κωνσταντινούπολη θα γίνει μεγάλος πόλεμος μεταξύ των Ρώσων και των Ευρωπαίων (ΝΑΤΟ) και θα χυθεί πολύ αίμα. Η Ελλάδα δεν θα έχει πρωτεύοντα ρόλο σε αυτόν τον πόλεμο, αλλά θα της δοθεί η Κωνσταντινούπολη, όχι γιατί μας ευλαβούνται οι Ρώσοι, αλλά γιατί δεν θα βρίσκουν άλλη καλύτερη λύση και θα καταλήξουν σ’ αυτή την συμφωνία με την Ελλάδα, μια και θα τους πιέζουν οι δύσκολες τότε περιστάσεις».
Επίσης ο Όσιος Παϊσιος έλεγε ότι «θα οικονομήσει ο Θεός σ’ αυτό τον πόλεμο όλοι να γυρίσουν ηττημένοι. Ο ελληνικός στρατός θα είναι θεατής. Δεν θα γυρίσει κανένας νικητής. Γήπεδο θα είναι η Παλαιστίνη, τάφος η Νεκρά Θάλασσα. Αυτό θα είναι το πρώτο ημίχρονο, αλλά θα υπάρχει και δεύτερο ημίχρονο. (Ίσως με αυτά τα προφητικά λόγια ο Γέροντας Παϊσιος να θέλει να μας πει ότι ο Γ’ Παγκόσμιος Πόλεμος θα ξεκινήσει από τα μέρη της Συρίας και της Παλαιστίνης και μετά θα επεκταθεί και στην Μ. Ασία και την Κων/πολη).
Μετά τα γεγονότα αυτά ο άνθρωπος θα φθάσει σε αδιέξοδο και τότε όλοι θα ζητούν να μάθουν για το Ευαγγέλιο και τις Γραφές. Ο Χριστός θα λυπηθεί τόν κόσμο και θα δείξει ένα σημείο για να πιστέψουν. Τότε θα ψάχνει κανείς να βρει άπιστο».
Επίσης ο Προφήτης Ιεζεκιήλ αναφέρεται στον Γ’ Παγκόσμιο Πόλεμο και λέει ότι η Ρωσία θα κατέβει από τα έσχατα όρια του βορρά και θα πάει μέχρι το Ισραήλ.
Επίσης, πρέπει να αναφέρουμε ότι κατά την Αγία Γραφή, όλα τα σύνορα των εθνών διαφυλάττονται από διατεταγμένους αγγέλους δια να μην αλλοιώνονται από τις διαμάχες και τους πολέμους. Εδώ φαίνεται ότι ο Θεός δίνει εντολή να φύγουν οι άγγελοι να λυθούν από την περιοχή αυτή για να ξεκινήσει η αιτία του μεγάλου πολέμου.
Στο Δευτερονόμιο αναφέρονται τα εξής: «Όταν ο Θεός ώριζε εις κάθε έθνος το μέρος της χώρας, όπου θα έμεναν, όταν διέσπειρε τους απογόνους του Αδάμ, τους ανθρώπους εις τας διάφορας χώρας, καθόριζε τα σύνορα των λαών σύμφωνα με τον αριθμό των αγγέλων, οι οποίοι ετίθεντο ως φύλακες αυτών»…
Από το βιβλίο: «Ερμηνεία της Ιεράς Αποκαλύψεως κατά την Αγία Γραφή και τους Αγίους Πατέρες» – Μοναχού Μάξιμου Γαβριήλ Αγιορείτου.
iellada
Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice
Η αποκάλυψη αρχίζει και τελειώνει με δηλώσεις που δείχνουν ότι τα γεγονότα που συζητήθηκαν θα γίνουν πολύ γρήγορα, και ότι ο χρόνος ήταν κοντά. Όχι μετά από χιλιάδες χρόνια.
Αποκάλυψη 1: 1: « Αποκάλυψις Ιησού Χριστού, την οποίαν έδωκεν εις αυτόν ο Θεός, διά να δείξη εις τους δούλους αυτού όσα πρέπει να γείνωσι ταχέως.»
Η λέξη ‘ταχέως’ σημαίνει πάντα με ταχύτητα, ταχύτητα και βιασύνη. Ο βιβλικός λόγιος Kurt Aland στα σχόλιά του στην Αποκάλυψη 22:12, λέει: «Στο αρχικό κείμενο η ελληνική λέξη που χρησιμοποιείται είναι ‘ταχέως’ και δεν σημαίνει ‘σύντομα ‘, με την έννοια ‘κάποτε’ , αλλά ‘τώρα, αμέσως’.
«Και λέγει προς εμέ· Μη σφραγίσης τους λόγους της προφητείας του βιβλίου τούτου· διότι ο καιρός είναι εγγύς.» (Αποκάλυψη 22:10)
Στον Ιωάννη λέγεται να μην σφραγίσει τα λόγια αυτής της προφητείας επειδή ο καιρός είναι κοντά. Αυτό έρχεται σε πλήρη αντίθεση με τον προφήτη Δανιήλ στον οποίο ο Θεός είχε πει να σφραγίσει τα λόγια των προφητειών που του δόθηκαν επειδή θεωρούνται ότι εκπληρώνονται στο μακρινό μέλλον.
Δανιήλ 8:26: «Και η ρηθείσα όρασις περί των ημερονυκτίων είναι αληθής· συ λοιπόν σφράγισον την όρασιν, διότι είναι διά ημέρας πολλάς.»
Μέσω της αντίθεσης αυτής ο συγγραφέας βεβαίωσε τους αναγνώστες του ότι οι προφητείες του βιβλίου της Αποκάλυψης θα εκπληρώνονταν ευθείς αμέσως, και όχι μετά από χιλιάδες χρόνια.
Ήδη πριν την συγγραφή της Αποκάλυψης οι Απόστολοι κήρυτταν το τέλος εντός της Γενιάς τους σύμφωνα με τις προφητείες του Χριστού (Ματθαίος 24:34). Η ιστορία έδειξε ότι το κήρυγμα τους αποδείχτηκε εσφαλμένο, και οι προφητείες του Χριστού απέτυχαν.
Η Αποκάλυψη του Ιωάννου δεν έχει θέση στην εποχή μας. Είναι εκτός εποχής και γενικά ακατάλληλο ανάγνωσμα δια ανηλίκους καθότι ο Χριστός εμφανίζεται αιματοβαμμένος (Αποκάλυψη 19:13) από το αίμα των ανθρώπων που έσφαξε με το τρομερό του σπαθί (19:15) και από το αίμα αυτών που πάτησε σαν σταφύλια στο μεγάλο πατητήρι του θυμού του (14:19-20).
Πατροκοσμάς:
«Ο ήλιος και το φεγγάρι και τ’ άστρα είναι κολλημένα εις τον ουρανόν και ο ουρανός γυρίζει μαζί με τον ήλιον… Όπου πηγαίνει ο ήλιος εκεί γίνεται ημέρα»
(Χειρόγραφο 12 Λευκοπηγής, σελ. 31).
Ο νοών νοείτω και ουαί τω ανοήτω
Καλημέρα,σταμάτα να κάνεις τον πονηρό ενώ είσαι βουτυράκι για πρωινό.
Ο ήλιος το φεγγάρι και τα άστρα είναι κολλημένα στον Γαλαξία μας(πιο απρόσιτο ουρανό μας)δεν δύναται να εξέλθουν σε άλλο Γαλαξία .
Ο Γαλαξίας μας όπως και ο ήλιος γυρίζουν.
Ο Ήλιος μας με την οικογένειά του τους πλανήτες, τα φεγγάρια, τους αστεροειδείς και τους κομήτες –(ότι αποτελεί τον πιο προσιτό ουρανό μας)περιφέρεται γύρω από το κέντρο του Γαλαξία μας.Συνεπως γυρίζει ο πιο προσιτός ουρανός μας μαζί με τον ήλιο! Ο Ήλιος μας και το ηλιακό μας σύστημα, κινείται με περίπου 800.000 χιλιόμετρα την ώρα σε αυτή την τεράστια τροχιά. Έτσι σε 90 δευτερόλεπτα, για παράδειγμα, όλοι κινούμαστε κάπου 20.000 χιλιόμετρα σε τροχιά, γύρω από το κέντρο του γαλαξία μας.Ο Γαλαξίας μας είναι ένα τεράστιο σύνολο. Ακόμη και με αυτή την απίστευτη ταχύτητα, ο Ήλιος κάνει κατά προσέγγιση 225 με 250 εκατομμύρια χρόνια για να συμπληρώσει μια περιφορά γύρω από το κέντρο του Γαλαξία.Ο Γαλαξίας μας ως γνωστόν περιστρέφεται με ταχύτητα που υπολογίζεται στα 160 000 km / h.Το ΄σύμπαν περιστρέφεται σύμφωνα με σύγχρονες
μελέτες.Τέλος,βρες κάπου που όταν ανατέλλει ο ήλιος είναι νύκτα
και πάρε με τηλέφωνο.
”Εἶνε δὲ ὁ κόσμος οὗτος ὡς αὐγό, καὶ καθὼς εἶνε ὁ κρόκος εἰς τὴν μέσην του αὐγοῦ, ἔτσι εἶνε ἡ γῆ ποιημένη ἀπὸ τὸν Θεὸν νὰ στέκη χωρὶς νὰ ἐγγίζη εἰς κανὲν ἄλλο μέρος!!!Καὶ καθὼς εἶνε τὸ ἀσπράδι ὁλόγυρα εἰς τὸν κρόκον, ἔτσι εἶνε καὶ ὁ ἀέρας εἰς τὴν γῆν. Ἡ γῆ εἶνε στρογγυλή,Τώρα ἐδῶ ἔχομεν βράδυ, εἰς ἄλλο μέρος εἶνε αὐγή”.
Αγιος Κοσμάς ο Αιτωλός
Πατροκοσμάς : «…Όπου πηγαίνει ο ήλιος εκεί γίνεται ημέρα»
Αγιολογική αστρονομία: Ο Ήλιος μετακινείται ενώ η Γη είναι ακίνητη και έτσι δημιουργείται η μέρα.
Ο νοών νοείτω και ουαί τω ανοήτω
Ο Πατροκοσμάς από την στιγμή που δέχεται την σφαιρικότητα
της γής είναι φύση αδύνατον να μην δέχεται ότι γυρίζει.
Η φράση όπου πηγαίνει ο ήλιος .αντί βγαίνει ο ήλιος
ειπώθηκε για λόγους απλοποίησης,πιο εύκολης αντίληψης της προφορικής διδαχής από το μη εγγράμματο σκλαβωμένο πλήθος που τον άκουγε.
Προσπαθείς να δικαιολογήσεις τα αδικαιολόγητα και διαρκώς γελοιοποιείσαι. Μέχρι που αλλοίωσες τα λόγια του Αγίου για να πεις την ανοησία σου.
Η φράση που έφτιαξες «Όπου βγαίνει ο ήλιος εκεί γίνεται ημέρα» δεν συνάδει με τον λόγο του Αγίου καθότι αυτός εστιάζεται στην διδαχή περί της δημιουργίας του κόσμου. Το ότι όπου βγαίνει ο ήλιος γίνεται μέρα το γνωρίζουν μέχρι και οι πέτρες.
Δεν χρειαζόμαστε τον Άγιο Κοσμά να μας το διδάξει.
Πατροκοσμάς:
«Και από τον καιρό οπού έκαμεν ο πανάγαθος Θεός τον κόσμον είναι επτά χιλιάδες και διακόσιοι ογδοήντα οκτώ χρόνοι» (Διδαχή Α2 , 19, Ι. Μενούνου)
Ο νοών νοείτω και ουαί τω ανοήτω
Ο Πατροσκοσμάς διάβασε την επικρατούσα τότε άποψη για την ηλικία
της γης και την μετέδωσε στο πλήθος.Που είναι το κακό?
Η μήπως ισχύρίστηκε ποτέ ότι του είπε ο Θεός την ηλικία της γής?
Ηταν άνθρωπος όπως εμείς αλλά και Αγιος ταυτόχρονα
λόγω της Αγιας ζωής του .Ποιός είσαι εσύ που κρίνεις 3 αιώνες μετά
μακρόθεν εκ του πληκτρολογίου?Μήπως είσαι ανοητότερος του ανόητου?
Μπορείς να μου δείξεις που το είδε γραμμένο ο Άγιος ότι η ηλικία του κόσμου είναι 7000 χρόνια; Και ποιοι ήταν αυτοί που συνέβαλαν στην επικράτηση αυτής της άποψης;
Μπορεί να διάβασε το βυζαντινό ημερολόγιο.Το Έτος Κόσμου(δημιουργίας) όσον αφορά το Βυζαντινό Ελληνικό Ημερολόγιο, χρονολογείται την 1η Σεπτεμβρίου 5509 π.Χ.
Μην λησμονούμε ότι Το βυζαντινό σύστημα χρονολόγησης «από κτίσεως κόσμου» ακολουθήθηκε στη Ρωσία μέχρι και την εποχή του Μεγάλου Πέτρου το 1725.
Η Χριστιανική Εκκλησία με την ΣΤ΄ Οικουμενική Σύνοδο του 680 μ.Χ. καθόρισε ως αρχή της δημιουργίας την 1η Σεπτεμβρίου του 5509 π.Χ.
Αυτή η άποψη της εκκλησίας προέκυψε από εσφαλμένη ερμηνεία της Αγίας Γραφής. Σήμερα η άποψη της Εκκλησίας είναι ότι η ακριβής χρονολογία της δημιουργίας του πρώτου ανθρώπου αποτελεί κεκρυμμένο μυστήριο.
Η άποψη της εκκλησίας του Χριστού δεν έχει κανένα διαπιστευτήριο αξιοπιστίας. Από τον Απ Παύλο που κήρυττε το τέλος του κόσμου εντός της Γενιάς του μέχρι τον Κοσμά τον Αιτωλό που δίδασκε ότι ο ήλιος γύριζε γύρω από την Γη και ότι ο κόσμος δημιουργήθηκε πριν από 7.000 χρόνια.
Είναι δυνατόν αυτός ο Άγιος να είχε την όραση του Χριστού;
Ο Πατροκοσμάς φυσικά είχε όραση Χριστού.
Συνέβαλε αποφασιστικά στην μόρφωση του σκλαβωμένου
έθνους,οι συνεχείς περιοδείες του καθώς και η στερημένη από υλικά αγαθά ζωή του αποδεικνύουν περίτρανα την Αγιότητα του.
Ακόμα και η χαρά που πρόσφερε στους Εβραίους ο θάνατος
του φανερώνει την αγιοτητά του.
2 Αγιοι μέσα στους αιώνες έχουν τον μεγαλύτερο πόλεμο
απο τους εχθρούς Του Κυρίου.
Ο Ιωάννης Ο Χρυσόστομος που την πίεση του στους
αυτοκράτορες για μοίρασμα της περιουσίας τους
στον λαό (πρωτοφανές,οι αυτοκράτορες να έχουν τα άκρως απαραίτητα και τίποτα παραπάνω)την πλήρωσε με συνεχείς διώξεις .Ο Κοσμάς ο Αιτωλός που πολέμησε την εργασία των εμπόρων Εβραίων την Κυριακή και το πληρωσε με την ζωή του.
«Τα δύο χαρίσματα (προόραση, διόραση) είναι ο τρόπος με τον οποίο ο Θεός βλέπει τα παρόντα, τα παρελθόντα και τα μέλλοντα. Επομένως και ο άγιος του Θεού που έχει τη χάρη του Θεού βλέπει με τον τρόπο του Θεού, είναι θα λέγαμε η όρασις του Θεού.» (Γεώργιος Ν. Μανώλης, Θεολόγος, υπ. ΜΔΕ Ερμηνευτικής Θεολογίας.)
Άρα ο Πατροκοσμάς ΔΕΝ είχε την όραση του Θεού. Σκράπας ήταν στην Θεολογία, και τούβλο στην κοσμολογία. Δεν έβλεπε την τύφλα του. Αλλά στην μελλοντολογία; Αστέρι ο δικός σου! Star που λέμε.
Ο μέγας λαοπλάνος Άγιος Κοσμάς ο Αιτωλός, προπαγάνδιζε στον αφελή λαό ότι η οθωμανική διοίκηση τέθηκε απ’το θεό στους πιστούς με σκοπό να διαφυλάξει την πίστη τους.
(Κοσμάς ο Αιτωλός Διδαχή Ε’)
Και γαμώ τις διδαχές δικέ μου!
Ιωάννης ο Χρυσόστομος:
«Κι αν ακόμη φονεύσει κάποιος κατά το θέλημα του θεού, ο φόνος αυτός είναι από κάθε φιλανθρωπία καλύτερος, ενώ αν κάποιος από λύπη δείξη ευσπλαχνία και φιλανθρωπία, παρά το θέλημα του θεού, θα μπορούσε η φειδώ αυτή να αποβή πιο μιαρή από οποιοδήποτε φόνο» (Λόγος κατά Ιουδαίων Δ 48.873)
Ανατρίχιασα!
Ο Πατροκοσμάς είχε προορηση για τα μελλούμενα.
Ισως να προλάβεις να το διαπιστώσεις πλήρως ίσως όχι.
Ο ψόγος ο τρόπος ρητορικής της εποχής του Χρυσόστομου μπορεί να σε ξενίζει αλλά μέσω και αυτού αναδείχθηκε στην εποχή του δεινός ρήτορας.Με λίγα λόγια ψέγει την υποκρισία ανθρώπων της εποχής του.Ακόμα και φιλανθρωπία να κάνουν ορισμένοι επειδή δεν την κάνουν για Τον Θεό,είναι τόσο σάπιοι που προτιμότερο για αυτούς είναι να κάνουν φόνο για λογαριασμό του Θεού παρά φιλανθρωπία .Στην εποχή μας αυτό λέγεται υπερβολή…..για να καταλαβαίνουν πιο εύκολα δυσκίνητα μυαλά και σκληρές καρδιές.Για ορισμένους ίσως είναι μάταιο….
Χριστιανικό ανέκδοτο:
«Ο Πατροκοσμάς είχε προόραση για τα μελλούμενα.»
Προόραση είναι ο τρόπος με τον οποίο ο Θεός (και ο Άγιος) βλέπει τα παρόντα, τα παρελθόντα και τα μέλλοντα.
Ο Πατροκοσμάς είχε άγνοια για το παρελθόν και το παρόν. Η εκκλησία σήμερα διαφωνεί για την διδαχή του περί της δημιουργίας του κόσμου. Σε τέτοια θέματα μεγάλης θεολογικής βαρύτητας δεν υπάρχουν δικαιολογίες. Τι να υποθέσουμε λοιπόν τώρα; Ότι ο Θεός φώτισε την εκκλησία αλλά άφησε στα σκοτάδια τον Πατροκοσμά;
Ένα άλλο σημείο που έχω αναλύσει διεξοδικά είναι οι αποτυχημένες προφητείες του Χριστού. Και εφόσον αυτός ήταν ένας αποτυχημένος προφήτης τι να πούμε για τους «Αγίους» που παριστάνουν ότι είναι προφήτες του;
Σχετικά με τον Χρυσόστομο η λεγόμενη υπερβολή που λες είναι άκρως αντιχριστιανική άποψη και ακατάλληλη διδαχή.
Ρε τι γινεται , αυτα τα βιβλια σκετα CNN einai
Στο άρθρο γίνεται λόγος για τους απογόνους του Αδάμ που τους διέσπειρε ο Θεός και δημιουργήθηκαν τα έθνη.
Από τους τρεις γιους του πατριάρχη των Εβραίων Νώε (τον Σημ, τον Χαμ και τον Ιάφεθ) κατάγονται σύμφωνα με τη Βίβλο όλοι οι σημερινοί λαοί της Γης.
Συνεπώς εμείς οι Έλληνες είμαστε απόγονοι των Εβραίων.
Ο Μοναχός Μάξιμος Γαβριήλ κάνει αναφορά στο Δευτερονόμιον λέγοντας ότι ο Θεός καθόριζε τα σύνορα των λαών. Ναι αλλά για ποιον Θεό μιλάμε εδώ; Μήπως τον Γιαχβέ των Εβραίων; «Μέγαν έχομεν πόθον προς Θεόν των Εβραίων» (Άγιος Ρωμανός ο Μελωδός)
(Αποκάλυψη 19.1-6) Αλληλούια από τα Εβρ. הַלְּלוּיָהּ που σημαίνει αινείτε τον Γιαχβέ.
Ιησούς, ένα Εβραϊκό όνομα που σημαίνει ο Γιαχβέ σώζει.
Μήπως τελικά έχουμε χάσει τις ρίζες μας;
Αχ και να ξέρατε από ποιούς γράφτηκε η αποκάλυψη… στούρνα.
Αποκαλυψις ΚΕΦ.κα’ 2-5
Και εγω ο Ιωαννης ειδον την πολιν την αγιαν, την νεαν Ιερουσαλημ, καταβαινουσαν απο του Θεου εκ του ουρανου, ητοιμασμενην ως νυμφην κεκοσμημενην δια τον ανδρα αυτης.Και ηκουσα φωνην μεγαλην εκ του ουρανου λεγουσαν,
”Ιδου η σκηνη του Θεου μετα των ανθρωπων Και θελει σκηνωσει μετ’αυτων Και αυτοι θελουσιν εισθαι λαοι αυτου,Και αυτος ο Θεος θελει εισθαι μετ’αυτων Θεος αυτων.Και θελει εξαλειψει ο Θεος παν δακρυον απο των οφθαλμων αυτων, Και ο θανατος δεν θελει υπαρχει πλεον’ Ουτε πενθος, ουτε κραυγη, Ουτε πονος δεν θελουσιν υπαρχει πλεον Διοτι τα πρωτα παρηλθον.”Και ειπεν ο καθημενος επι του θρονου Ιδου καμνω νεα τα παντα. Και λεγει προς εμε, Γραψον’ διοτι ουτοι οι λογοι ειναι αληθινοι και πιστοι.
DHLADH ΕΥΜΑΙΕ ? ΤΙΠΟΤΙΣ
Τικ=330
Τοκ=390
ΤΕΤΡΑ
ΑΜΜΑΛΟΥΙΜ
ΡΑΦΑΗΛ
11:59
Β=Μ * Κεκ/Ονν ^ 1234
Χάνοντας μία μάχη
Δεν χάνεται
Ο πόλεμος.
Άλλωστε
Η Υπέρτατη
Αρετή είναι
Η Θυσία.
<>
ΠΑΤΈΡΑ
ΠΌΣΟ 80/16
ΑΚΌΜΗ=22/
8/16/22/25
Καλημέρα,ο μονος που τα γνωρίζει όλα είναι ο Δημιουργός.
Οι Αγιοι έχουν σάρκα και αίμα όπως εμείς και είναι
αδύνατο στον θνητό κόσμο να τα γνωρίζουν όλα.
Την Πεντηκοστή όταν φωτίστηκαν οι απόστολοι δεν
έγιναν ”Θεοί” αλλά φωτισμένοι γενναίοι άνθρωποι για να μπορέσουν να κοινωνήσουν την θέωση κατά χάρην και όχι την αδύνατη κατά φύσην.Μπερδεύεις ακόμα μια φορά τις έννοιες.Η ΣΑΡΚΑ είναι αδύνατον να γνωρίζει τα πάντα.
Ο Υιος του Ανθρώπου,ο αναμάρτητος όχι απλά
βαπτισθηκε,αν και Θεός από άνθρωπο,στην γή
αλλά ξέκοψε στους μαθητές ότι σαν άνθρωπος
δεν γνωρίζει τους Χρόνους(σαν Θεός εγνώριζε φυσικά)
αλλά μόνο ο Πατέρας.Οι απόστολοι δεν γνώριζαν πότε θα επιστρέψει ο Θεός και αδημονούσαν.Είναι αίρεση να λέμε ότι οι Αγιοι εν ζωή τα γνωρίζουν όλα.
Οι βουδιστές μοναχοί ίσως ισχυρίζονται κάτι τέτοιο και ουδέποτε
Ορθόδοξοι Αγιοι.
Οι απόστολοι πίστευαν (σύμφωνα με τις προφητείες του Χριστού) και κήρυτταν ότι η δευτέρα παρουσία θα λάμβανε χώρα στις μέρες τους. Το κήρυγμα τους αποδείχτηκε εσφαλμένο και οι προφητείες του Χριστού απέτυχαν. Ετούτοι εδώ οι Άγιοι απλά παριστάνουν ότι είναι προφήτες του Χριστού. Το κήρυγμα του Πατροκοσμά σχετικά με την δημιουργία αποδείχθηκε εσφαλμένο. Το Πνεύμα του Θεού δεν ψεύδεται. Όποιος λοιπόν έχει το πνεύμα και την προόραση του Θεού δεν κηρύττει το ψέμα. Δεν παροδηγεί τους ανθρώπους να αποδώσουν πίστη σε εσφαλμένες διδασκαλίες. Όλη η θεολογία του χριστιανισμού είναι μια εσφαλμένη διδασκαλία η οποία αυτοακυρώνεται και διαρκώς υποχωρεί μπροστά στις νέες ανακαλύψεις έως ότου αφανιστεί.
Μερικές προφητείες Του Πατροκοσμά για να χαλαρώσεις.
1.«Θάρθουν οι κόκκινοι σκούφοι κι ύστερα οι Άγγλοι επί 54 χρόνια, και κατόπιν θα γίνει
Ρωμαίικο.» (Ελέχθη εν Κεφαλληνία περί της απελευθερώσεως της Επτανήσου – «Κόκκινοι σκούφοι»ονομάζονται οι Γάλλοι στρατιώται ως εκ του χρώματος των καλυμμάτων της κεφαλής κατά τους ναπολεοντείους χρόνους. Η προφητεία αύτη εύρε καταπληκτικήν εκπλήρωσιν. Διότι μετά τους Ενετούς εις την Επτάνησον εγκατεστάθησαν οι Γάλλοι, και μετά την αναχώρησιν τούτων ήλθον οι Άγγλοι, των οποίων η παραμονή διήρκεσε 54 έτη, δηλαδή όσα και προεφήτευσεν ο Άγιος. Το 1810 κατέλαβαν ουσιαστικώς οι
Άγγλοι την Επτάνησον (εκτός της Κερκύρας, η οποία παρεδόθη το 1815 εις τον Κάμπελλ), και το 1864 παρέδωσαν αυτήν εις την Ελλάδα).
2.«Θα έρθει καιρός που οι Ρωμιοί θα τρώγονται αναμεταξύ τους. Εγώ συστήνω ομόνοιαν
και αγάπην».
3.«Θα έρθει καιρός που θα διευθύνουν τον κόσμο τα άλαλα και τα μπάλαλα». («Τα άλαλα και
τα μπάλαλα» – Εννοεί τα άψυχα μηχανήματα των διαφόρων εφευρέσεων. Αυτά αντικατέστησαν και ολονένa αντικαθιστούν τας εργατικάς χείρας και κυριαρχούν εις την ζωήν των ανθρώπων, ως νεότερα είδωλα προσκυνούμενα υπό του υλόφρονος κόσμου. – Άλαλα τα κομπιούτερς σαν αθόρυβα σχεδόν, και μπάλαλα οι θορυβώδεις μηχανές μπ…μπ…μπ… – ΛΜΔ).
4. «Οι κληρικοί θα γίνουν οι χειρότεροι και οι ασεβέστεροι των όλων».
5.«Οι κληρικοί θα γίνουν σαν τους λαϊκούς, και οι λαϊκοί σαν τα ζώα».
6.«Θαρθεί καιρός που οι άνθρωποι θα ομιλούν από ένα μακρινό μέρος σε άλλο, σαν
νάναι σε πλαγινά δωμάτια, (ΤΗΛΕΦΩΝΟ)
7. «Θα δείτε να πετάνε άνθρωποι στον ουρανό σαν μαυροπούλια και να ρίχνουν φωτιά
στον κόσμο. Όσοι θα ζούν τότε θα τρέξουν στα μνήματα και θα φωνάξουν: Εβγάτε σεις οι
πεθαμένοι να μπούμε εμείς οι ζωντανοί»(ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΟΙ ΒΟΜΒΑΡΔΙΣΜΟΙ)
Λουκ. 2,34 καὶ εὐλόγησεν αὐτοὺς Συμεὼν καὶ εἶπε πρὸς Μαριὰμ τὴν μητέρα αὐτοῦ· ἰδοὺ οὗτος κεῖται εἰς πτῶσιν καὶ ἀνάστασιν πολλῶν ἐν τῷ Ἰσραὴλ καὶ εἰς ΣΗΜΕΙΟΝ ΑΝΤΙΛΕΓΟΜΕΝΟΝ.
Εξοχη προφητεία, Ο Κύριος μέσα στην Ιστορία θα είναι σημείον αντιλεγόμενο.2.000 περίπου χρόνια και συνεχίζει…
Ιω. 18,38 Λεγει εις αυτόν ο Πιλάτος. “Τι είναι ΑΛΗΘΕΙΑ; Και ΠΟΙΟΣ μπορεί να την βρη;” Και αφού είπεν αυτό, εβγήκε πάλιν από το πραιτώριον προς τους Εβραίους και τους είπε· “παρ’ όλα όσα λέγετε σεις, εγώ δεν ευρίσκω καμμίαν ενόχην εις αυτόν.
Εδώ έχουμε πάλι κάτι συγκλονιστικό.Το αιώνιο ερώτημα του ανθρώπου στην Ιστορία
ενώπιον Του Θεού και των σνθρώπων.Τι είναι ΑΛΗΘΕΙΑ; Και ΠΟΙΟΣ μπορεί να την βρη;
Η ΑΠΆΝΤΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΑΣ,ΤΗΝ ΠΡΟΣΠΕΡΝΑΜΕ ,ΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΒΡΙΣΚΟΥΜΕ ΚΑΤΙ
ΚΑΚΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ,ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ, ΑΚΟΥΜΕ ΑΛΛΟΥΣ ,
ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ,ΣΤΑΥΡΩΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ,ΑΝ ΚΑΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΗΓΕΜΟΝΕΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ.ΕΙΝΑΙ ΜΑΤΑΙΟ ,ΔΕΝ ΘΑ ΑΝΑΣΤΗΘΕΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΠΟΥ ΣΤΑΥΡΩΣΕΣ
ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΟΘΗΣΕΙΣ ΤΗΝ ΑΝΑΣΤΑΣΗ.//ΕΙΝΑΙ Η ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΕΙΜΑΡΜΕΝΗ/>
Είναι απορίας άξιον πως ενώ ο Κοσμάς ο Αιτωλός έδρασε στα μέσα του 18ου αιώνα, μέχρι τα μέσα του 20ού αιώνα (150-180 χρόνια μετά) κανείς δεν γνωρίζει τίποτε για τις προφητείες του.
Ο ιστορικός Κωνσταντίνος Σάθας στο έργο του “Βιογραφίαι των εν τοις γράμμασι διαλαμψάντων Ελλήνων” (έκδοση 1868) αφιερώνει 7 σελίδες (487-493) για τη ζωή και το θάνατο του Κοσμά. Απουσιάζει παντελώς οποιαδήποτε αναφορά σε προφητείες. Ο ίδιος ο συγγραφέας δηλώνει πως είναι γνωστά δύο χειρόγραφά του μόνον που βρίσκονται στα χέρια του Διακόνου Χριστοφόρου Κοντού του Ακαρνάνος (πρόκειται για τις δύο επιστολές που έστειλε στον αδελφό του και στους κατοίκους της Πρεβέζης).
Ο Παναγιώτης Αραβαντινός στον 1ο τόμο της “Χρονογραφίας της Ηπείρου” που εκδόθηκε το 1856 αναφέρει τα ιστορικά γεγονότα που έλαβαν χώρα στην Ηπειρο και κάνει πάμπολλες αναφορές στον Κοσμά τον Αιτωλό, μέσα σε μία έκταση περίπου 100 σελίδων. Απουσιάζει οποιαδήποτε αναφορά σε “προφητείες”.
Ένα από τα σημαντικότερα έργα περί Κοσμά του Αιτωλού που υπάρχει στον 19ο αιώνα είναι το έργο του Σαπφείρου Χριστοδουλίδη “Ακολουθία και Βίος του Οσίου (τότε ήταν ακόμη όσιος ο Κοσμάς, το 1961 πήρε προαγωγή από το πατριαρχείο) και θεοφόρου πατρός ημών Κοσμά του Ιερομάρτυρος και ισαποστόλου” που εκδόθηκε το 1878.
Στις 14 σελίδες που ασχολούνται με το βίο του (σ. 16-39), υπάρχουν άπειρες αναφορές σε λεπτομέρειες της καθημερινής ζωής του Κοσμά. Αλλά και εδώ… καμία νύξη για τις προφητείες του.
Στον “Kατάλογο των χειρογράφων της εθνικής βιβλιοθήκης του 1892, δεν υπάρχει κανένα χειρόγραφο ή αντίγραφο ή οτιδήποτε γενικά που να αποδίδεται στον Κοσμά τον Αιτωλό ή σε οτιδήποτε αυτός υποτίθεται ότι είπε.
Στον “κατάλογο των εν ταις βιβλιοθήκαις του Αγίου όρους Ελληνικών Κωδίκων”, συνταχθέν από τον καθηγητή ιστορίας Σπ. Λάμπρου το 1895 δεν υπάρχει κανένα έργο του Κοσμά ή σχετικό μ’αυτόν σε καμία από τις βιβλιοθήκες των 18 μονών του Αθω.
Και ξαφνικά, γύρω στα μέσα του 20ού αιώνα, εμφανίζονται από τον μακαρίτη τον Καντιώτη ένα μάτσο προφητείες του Κοσμά, άλλες “επαληθευμένες”, άλλες προς επαλήθευση χωρίς κανένας να γνωρίζει ή να αναφέρει την πηγή τους και χωρίς κανείς να έχει δει τα πρωτότυπα, τα χειρόγραφα ή τέλος πάντων οτιδήποτε θα μπορούσε να αποτελέσει την πηγή τους. Τέλεια παρθενογένεση!
Γίνεται φανερό ότι οι υποτιθέμενες προφητείες του Κοσμά του Αιτωλού αποτελούν εφεύρεση του μέσου του 20ού αιώνα και δημιουργήθηκαν για προφανείς λόγους. Το μόνο που είναι γνωστό για την εφεύρεση αυτή, είναι το όνομα του εφευρέτη τους.
Μα… δεν βρέθηκε τίποτε. Ο Καντιώτης έκατσε και τις έγραψε… Δεν υπάρχει πουθενά πρωτότυπο των υποτιθέμενων προφητειών.
Όσον αφορά τις αλκοολικές φαντασιώσεις των ανώνυμων συγγραφέων των ευαγγελίων άστο καλύτερα. Αρκετά έχεις ταπεινωθεί!
Την πάτησες ακόμα μια μια φορά φίλε.
Βοήθησες να θυμηθώ αυτά που δεν έπρεπε να ξεχάσω.Τις προφητείες 3+7 τις γνώριζε η γιαγιά μου και γελούσα ο μωρός όταν τις ΄έλεγε όταν ήμουν μικρός.Επειδή τα θεωρούσα αλαμπουρνέζικα την ρώτησα κάποια
στιγμή που ήξερε αυτά τα λόγια.Μου απάντησε ,από τον πατέρα της.
Κι αυτός ερώτησα γιαγιά?Από τον πατέρα του και την μάνα του.Κι αυτός?Από τον πατέρα του….Η γιαγιά μου πέθανε 98 ετών.
Προφορική παράδοση του Κοσμά του Αιτωλού σε μέρη που ταξίδεψε,
έφθασε στα αυτιά μου μετά από 3 αιώνες.Είμαι ζωντανή απόδειξη
προφητειών του Πατροκοσμά και δεν το γνώριζα.
Είσαι διαχρονική αξία ενδυνάμωσης της πίστης
στο έπακρον,τελείωσε.Σε ευχαριστώ φίλε μου αγαπημένε.
Τι έγινε σου τελείωσαν τα επιχειρήματα;
Αν σε στριμώξω κι άλλο τι θα μας πεις;
Οταν ζυγώνει απρόσμενα η αλήθεια,περισσεύουν τα επιχειρήματα.Εκτός εάν θεωρείς ότι κοροιδεύω.
Οχι φίλε μου δεν κοροιδεύω.
Να ‘εχεις μια καλή βραδιά!
Ερώτηση: Τι ηλικία είχες;
Καλησπέρα,δεν θυμάμαι ακριβώς δημοτικό πήγαινα όταν τα πρωτάκουσα.
Γυμνάσιο όταν τη ρώτησα και μου εξήγησε.
Τη σχετική φράση ” σηκωθείτε πεθαμένοι να μπούμε οι ζωντανοί”,
μαζί με τα ”άλαλα και τα μπάλαλα” τα έφαγα στην μάπα.Μου φαινόνταν ακαταλαβίστικα αυτά που έλεγε,για αυτό μετά από χρόνια δεν άντεξα αλλο και την ερώτησα από που ήξερε
αυτά τα κορακίστικα για εμένα.
Υπάρχει κάποιος λόγος για να σε πιστέψω;
Απ`όλες τις συζητήσεις που έχουμε κάνει προκύπτει ότι ο λόγος σου δεν είναι αξιόπιστος. Απέναντι μου έχω έναν ταλιμπάν της πίστης που δεν διστάζει να υποβιβάσει την λογική στην προσπάθεια του να στηρίξει τις θέσεις του. Το απέδειξες επανειλημμένα! Δεν μπορώ να σε ακολουθήσω σε αυτό τον ξεπεσμό.
Τίποτε (συγκεκριμένα και ορατά) στοιχεία έχεις γι’ αυτά που υποστηρίζεις; Ξέρεις, κανένα βιβλίο με προφητείες πριν του Καντιώτη, καμία δημοσίευση …. καμιά ιστορική αναφορά…τέτοια πράματα.
Δεν έχω πεί ψέματα σε εσένα ούτε σε κάποιον άλλο στα κατοχικά.
Εάν δεν με πιστεύεις πρόβλημα σου.Οχι δικό μου.
Δεν καταλαβαίνεις καυμένε ότι έαν έλεγα ψέματα θα ήμουν ανακόλουθος στην πίστη μου στον Κύριο?Δεν θα διέφερα από εσένα.Μπορείς να λές όσα ψέματα θέλεΙς αφού δεν πιστεύεις,δικαιώμα σου,εγώ όμως δεν μπορώ.Απεχθάνομαι τον Μακιαβέλι,τα μέσα αγιάζουν τον οποιοδήποτε σκοπό και όχι αναποδα.Οχι ότι είμαι σημαντικός,ασήμαντος είμαι αλλά όχι ψεύτης ρε φίλε.Θα μπορούσες να πείς για παράδειγμα ότι θα μπορούσε να ήταν προφορική παράδοση που έφθασε στα αυτιά της ίσως κάποιου άλλου από την στιγμη που δεν τα διάβασε αλλά τα ακουσε από τον πατέρα της.Ειναι γεγονός φίλε,αυτά τα λόγια,τα έφαγα στην μάπα και προέρχονται από προ-προ-προ παπούδες μου και γιαγιάδες.
Γράφεις: «Δεν καταλαβαίνεις καυμένε ότι έαν έλεγα ψέματα θα ήμουν ανακόλουθος στην πίστη μου στον Κύριο?»
Δηλαδή εσείς οι χριστιανοί δεν λέτε ψέματα;
Είσαι αναμάρτητος; Δεν κληρονόμησες εσύ το προπατορικό αμάρτημα; Από μικρό παιδάκι έως τώρα δεν έχεις πει ούτε ένα ψέμα;
Οι προφητείες του Πατροκοσμά έγιναν γνωστές από βιβλία του Καντιώτη το 1955.
Είτε η πωρωμένη θρησκόληπτη γιαγιά σου είχε διαβάσει το βιβλίο του Καντιώτη, είτε κάποιος άλλος που της έκανε πλύση εγκεφάλου.
Μάθε ότι όποιος επικαλείται την προφορική παράδοση, ακυρώνει αυτόματα το προφητικό έργο του Πατροκοσμά. Οι προφορικές παραδόσεις κι εκφράσεις, επειδή περνούν από στόμα σε στόμα, διαφοροποιούνται σε έντονο βαθμό.
Καλησπέρα.από μικρός έχω πεί χιλιάδες ψέματα.
Είχα ειδίκευση στο ψέμα και το ευχαριστιόμουν..Εδώ και καιρό τα αποφεύγω.
Ακόμα επιμένεις,δεν είμαστε δυτικοί δεν κληρονομούμε την αμαρτία αλλά την θνητότητα.Η γιαγιά μου ήταν ικανότατη γυναίκα και ΄όχι πωρωμένη,
με εκπληκτική μνήμη,μέχρι να πεθάνει δεν τα είχε ”τετρακόσια” αλλά
”οχτακόσια”.Αγαπούσε πολύ τον πατέρα της και θυμόνταν καλά αυτά που της είχε πει όταν ήταν μικρή.Τον είχα γνωρίσει και εγώ για πολύ λίγο (απεβίωσε 105 ετών),δεν πίστευα ποτέ ότι αυτό το άκακο γεροντάκι ήταν εξαιρετικός κυνηγός(με αυτό το επάγγελμα έζησε την οικογένια του).Η πηγή σίγουρα δεν ηταν το βιβλίο του Καντιώτη.Ηταν προφορική παράδοση.
Το πιθανότερο από τον Πατροκοσμά.Τώρα όσον αφορά ” τά άλαλα και τα μπάλαλα”πως μπορεί να αλλάξει η διάδοση τέτοιων λέξεων από στόμα σε στόμα?Ακόμα περισσότερο η φράση ΄΄σηκωθείτε πεθαμένοι να μπούμε οι ζωντανοί΄΄δύναται να αλλοιωθεί από τον χρόνο και από την διάδοση?
Πέρα από τα πολλά ψέματα που είχες πει ήσουν και κάφρος.
Δεν το λέω εγώ αλλά εσύ. Παραθέτω από δικό σου σχόλιο.
«Ημουν κάφρος.» (21 Ιουλίου 2018 at 15:58)
Επίσης έκανες bullying. «Δεν κορόιδευα απλά το αδύναμο παιδί,αλλα
πρωτοστατούσα στην γελειοποιήση του.» (21 Ιουλίου 2018 at 15:58)
Είσαι και υποκριτής. «Καλημέρα.Μόνο στο ότι είμαι υποκριτής συμφωνώ.» (12 Σεπτεμβρίου 2018 at 12:16)
Όσον αφορά την γιαγιά σου ήταν μια θρησκόληπτη πωρωμένη με τις προφητείες του Πατροκοσμά.
Οι φράσεις: «τα έφαγα στην μάπα» και «μετά από χρόνια δεν άντεξα άλλο», δηλώνουν είτε δικά σου ψέματα, είτε την πλύση εγκεφάλου που υπέστης από την πωρωμένη θρησκόληπτη γιαγιά σου.
Πως είσαι σίγουρος ότι η πηγή της δεν ήταν ο Καντιώτης;
Το ότι είχε καλή μνήμη ή ότι τα είχε τετρακόσια δεν είναι απόδειξη ότι η πηγή της ήταν η προφορική παράδοση.
Ένας πρώην αρχιψεύταρος, (την έκοψε την κακιά συνήθεια;) κάφρος και νυν υποκριτής, δεν διαθέτει τα διαπιστευτήρια αξιοπιστίας.
Καλημέρα φίλε,θα ήθελα να ζητήσω συγνώμη από εσένα και όσους ΄άλλους
ακόμα; εκφοβίζω,μειώνω με τα λόγια μου.Από μικρό παιδί σε εκφοβιζαν
παιδιά κάφροι ψεύτες όπως εγώ και κατάφυγες ο ”έρμος” στο ρουφιανιλίκι.
Είναι αλήθεια,το συνεχίζεις με χαρακτηριστική προσήλωση έως σήμερα,
στα εύκολα και στα δύσκολα για να κρατηθείς σε απόσταση από την αλήθεια
και να μην αλλάξεις τίποτα.Κι όμως υπάρχουν επιχειρήματα. σε αυτά που σου έγραψα σοφότερα ,από το να χαρακτηρίζεις εμένα και την γιαγιά μου,απλά προυποθέτουν λογική.
Εχεις επιλέξει τον παραλογισμό,αντι της λογικής,την οποία επικαλείσαι συχνά για
να τον ”σκεπάσει” και να μην ”κρυώσει”.Υπαρχει άλλωστε,τιποτα πιο παραλογο απο το να πολεμαει καποιος πραγματικα ( που σημαινει αφιερωνει με οποιοδηποτε τροπο χρονο και ενεργεια ) αυτο που θεωρει ως ανυπαρκτο?
Φίλε έχεις όλα αυτά τα καλά χαρακτηριστικά πάνω σου που εμπνέουν εμπιστοσύνη.
Ένα μικρό παράδειγμα: Είσαι άσχετος, αρχιψεύταρος, κάφρος, τραμπούκος, υποκριτής, και ποιος ξέρει τι άλλο.
Άσε την αλήθεια, μην την πιάνεις στο στόμα σου γιατί θα την βρομίσεις.
Δεν μένει τίποτα άλλο από το να σε ευχαριστήσω για τα λόγια σου.
Να έχεις ένα καλό υπόλοιπο ημέρας!
Δεν είναι δικά μου λόγια αλλά δικά σου. Εσύ τα έχεις πει! Πάντως μην τρελαίνεσαι. Ως απολογητής του χριστιανισμού η θέση σου είναι πάρα πολύ δύσκολη. Πως να δικαιολογήσεις τα αδικαιολόγητα; Μπορείς να μου πεις; Μήπως νομίζεις ότι ένας θεολόγος παπάς θα τα κατάφερνε καλύτερα; Όχι φιλαράκι. Για αυτό μην σε παίρνει από κάτω και μην τα παίρνεις όλα τοις μετρητοίς.