Τίθεται θέμα ποίος είναι ό βλάκας… καί τί είναι ό άγιος βλάκας;….
[αυτός ό βλάκα είς τήν εικόνα όπου έδεσε σέ προεκτείμενη μπάρα τό καρότον μπροστά τού νά μήν τό φτάνει, μπορεί νά είναι δρομέας, καταδρομέας, νά έγινε δρομέας, καταδρομέας, νά γύρισε μέ όλη τήν βλακεία τού τόν κόσμον όλον καί νά απόκτησε σοφία, ή ήταν έξ’ αρχής σοφός καί έδωσε κίνητρον είς τό μυαλόν, αλλά καί πάλαι, τί κέρδισε γυρίζωντας τόν κόσμον; Δέν λέγω δέν κέρδισε, λέγω έχασε ή ωφελήθηκε μέ αυτά όπου έχασε καί σέ τί έχασε καί σέ τί ωφελήθηκε, είναι βλάκας ή φαίνεται βλάκας;]
Είναι θέμα ποίοι εισίν οί βλάκες, καί από όσα φαίνονται εισίν άπαντες έξ’ αμφοτέρων τών πλευρών…
Οί μέν γελούν καί κάνουν χρήμα καί ζωούλα…
Οί δέ προειδοποιούν, τρέχουν, ανησυχούν, αγωνίζονται, χάνουν χρήμα, ζωούλα, κινδυνεύουν καί κηρύσσονται κρυφά συνήθως χαζοί από τούς μέν…
Οί μέν δέν δέχονται ότι τούς προστατεύουν οί δέ καί άν κάποιοι τό πιστεύουν καγχανίζουν διά τήν βλακεία τούς καί χαίρονται διά τόν άμισθον κόπον τούς, ενώ οί μέν πλουτίζουν καί καλοζωϊζουν… !
Οί δέ γνωρίζουν πώς εάν τά παραιτήσουν θά τούς φάει τό πισσοσκοτάδι όλους καί αυτούς μαζύν καί εισίν παγιδευμένοι, ενώ συνάμα βλέπουν ότι αδυνατίζουν ενώ καί αφού οί μέν πλουτίζουν!…
Εισίν τά πάντα στημένα κεφαλαιοκρατικώς μέ μία έννοια πέρα από τήν στενή “πολιτική” ώστε εάν κερδίζουν οί δέ, πλουτίζουν οί δέ οί οποίοι είναι ογλάνια καί υποταγμένοι είς τούς διαβόλους όπου θαυμάζουν, ερωτεύονται, ζηλεύουν καί υπηρετούν διά νά είναι όλοι καλοπερασάκηδες!
Εάν χάνουν οί δέ, τότε κερδίζουν οί μέν, άρα τέ τό ίδιον!
Δηλαδή μέ τόν αλγό.ρυθμον αυτόν τής κβάντας-φωτοδεσμομηχανικής προεξαπάτησης, όποιος κερδίζει χάνουν οί δέ, δηλαδή οί Εμείς!…
Όσον κερδίζουν οί δέ, χάνουν χρόνον, χρήμα, ζωούλα οί δέ καί δρακιάζουν σέ όλα τούς οί εγχώριοι εχθροί τούς οί μέν, οί οποίοι εισίν υποποδισμένοι τών παγκόσμιων δαιμόνων.
Εάν χάνουν οί δέ, τότε προωθούν τίς επιδιώξεις τούς οί παγκόσμιοι δαίμονες επί τών μέν καί δέ αλλά περισσότερον επί τών δέ, διότι ευνοούνται, πρός τό παρόν, μέχρι η ηλεκτρονική φραγή καί σκλαβοελεγχκτική σαγήνη νά πανεπικρατήσει… !
Αυτός ό αλγό.ρυθμός ήτοι ό αλγικός ρυθμός είναι η εφαρμογή: αργά ή γρήγορα, πρώτα ή ύστερα όπου έλεγε ό πατέρας μού, soon or later… θά τά πάρουν όλα. Οί δέ ευελπιστούν σέ χείμαιρες, σέ 1%, σέ υπερεκπλήξεις καί πολλοί έξ’ αυτών είς Τόν Θεόν, ώστε τό αουτσάϊντερ νά κερδίσει τό πανφανβορί!
Εάν οί δέ κοιττάξουν τό ξερόν ιδιοτελές συμφέρον τούς θά τά πάρουν όλα οί δαίμονες, εάν οί δέ αγωνίζονται τά παίρνουν οί εγχώριοι δαίμονες. Εγχώριοι, ξένοι καί παγκόσμιοι δαίμονες εισίν έναν!
Εξ’ όσων φαίνονται εξαφανίζονται οί δέ, είτε γινόμενοι όπως τούς μέν, είτε αγωνιζόμενοι αβοήθητοι καί διωκώμενοι έκ τών μέν καί τών ξένων καί παγκόσμιων πανίσχυρων δαιμόνων… !
Εδώ πρέπει νά αναφέρω κάτι τό οποίον σκεπτώμουν έτη πολλά αλλά δύσταζα νά αναφέρω, διότι “φοβόμουν” τήν κατακραυγή τής ανοησίας καί δέν ήθελα νά ρίξω ηθικόν, παρότι είναι Λύση Ευλύση!
Εντούτοις, αιφνιδιάστηκα όταν πρίν μερικές ευδομάδες ένας ευφυής φίλος ψυχολόγος μού τό είπε, αφού έν μέρει τουλάχιστον προκαταρτικές ερωτήσεις καί απόψεις μού οδηγούσαν πρός τά εκεί. Συχνάκις τό κάνω αυτόν διά νά μάθω εάν καί άλλοι υπό τών όμοιων συνειρμών σκέψεων φθάνουν είς τά όμοια συμπεράσματα μέ έμένα χωρίς ν’ αναφέρω έκ τών προτέρων τά συμπεράσματα, αφήνοντας τούς νά εκφραστούν… !
Μού λέγει ό Μάρκος: Ό Θεός θά καταστρέψει τό κακόν. Αυτά τά είπε αφού υπήρχαν προηγούμενες συνζητήσεις…
Πώς θά τό κάνει τού λέγω;
Θά καταστρέψουν οί κακοί τούς καλούς, θά χαθούν, καί τότε θά παραμείνουν μόνοι τούς οί κακοί καί θά κάνουν τόσον κακόν ό ένας είς τόν άλλον, ώστε αναγκαστικά θά καταλάβουν ότι πρέπει νά επαναφέρουν αξίες καλού…
Ομολογουμένως χάρηκα όταν τόν άκουσα, αλλά συνάμα είχα παράπονον έκ Θεού… Διατί;
Διότι είπα εάν είμαστε εμείς οί καλοί ή όποιοι καί εάν εισίν, διατί νά τούς αφήσει Ό Θεός νά εκλείψουν;…
Αντί νά τό αναλύσω θά τό κλειδώσω μέ γεγονότα…
Γεγονός 1: ό πρώτος φόνος, τό πρώτον σοβαρόν κακόν μετά τήν επανάσταση εναντίον Τού Θεού από τόν Αδάμαντον καί τήν Εύαν, ήταν η αδελφοκτονία! Ό κακός σκότωσε τόν καλόν, ό Κάϊν τόν Αύελ! Καί τί έγινε έν τέλει; Ό Αύελ έγινε Άγιος ή Μάρτυρας καί ό Κάϊν έγινε καλύτερος αφού μετανόησε… !
Γεγονός 2: ό καλός όπου ζηλεύει, μαραζώνει, οργίζεται ότι θά εξαλειφθεί διά νά ζήσει ό κακός, δέν είναι καί τόσον καλός, δέν είναι καί τόσον φιλάδελφος, δέν αγαπάει αλλήλους καί εχθρούς. Η δοκιμασία διά νά φανή εάν ό καλός είναι καλός είναι νά γνωρίζει ότι θά αποθάνει διά νά ζήσει ελεύθερος, ανυπότακτος σέ κακότερους, νά επιβιώσει ό κακός ώς αδελφός. Ό Θεός δέν δοκιμάζει τούς κακούς διότι εκδηλώνουν ποίοι εισίν, δοκιμάζει τούς καλούς διά νά αποδείξουν ότι τώ όντι εισίν αυτοί όπου λένε ότι εισίν ή αυτοί όπου υποτίθεται ότι εισίν! Ό Θεός τόν καλόν τόν δοκιμάζει καί τόν αμοίβει, τόν κακόν τόν αφήνει νά εκδηλώσει τό κακόν σέ τέτοιον τρομερόν καί αηδιαστικόν βαθμόν ώστε νά αυτοβλαπτεί καί ένεκα τούτου νά συνετεισθεί, μετανοήσει, αλλάξει, εφαρμόσει καί γυρεύσει γοερά τά καλά!…! Ό κακός γίνεται καλός εάν γίνει διά τής τιμωρρίας καί αυτοτιμωρρίας = η λέξη τί μωρία! χαχαχα!…
Γεγονός 3: τώρα άς επιστρέψουμε είς τούς ανωτέρω δέ. Εάν είσαι ένας από αυτούς καί λυπάσαι επειδή θά αυτοθυσιαστείς διά τούς μέν, τότε δέν είσαι καί τόσον καλός, παρότι όμως πιθανόν νά είσαι δίκαιος! Αλλά ό καλός είναι κάτι τίς ανώτερον από τό δίκαιον, εκτός καί εάν ό δίκαιος γίνει τόσον ακριβοδίκαιος, τόσον Θεοακριβοδίκαιος ώστε ό θυμός τού νά είναι δίκαιος καί η επιθυμία τού δικαία οία καί εάν είναι έναντι τών κακών, ήτοι καλή καί κακή, τιμωρρητική καί ευσπλαγχνική ελεητική! Αυτά αμφότερα τά υπέδειξε κατά κόρον συνεχώς Ό Χριστός καί αυτά είναι ό αντίστροφος αλγό.ρυθμος τής αντίστροφης φωτοδεσμομηχανικής-κβάντας, εκείνης όπου περιγράψαμε ανωτέρω ότι πάντοτε χάνουν οί δέ καί κερδίζουν οί δαίμονες καί οί μέν… Εντούτοις, όπως είς τήν πρώτη περίπτωση πάντοτε χάνουν οί δέ, είς τήν δεύτερη περίπτωση πάντοτε κερδίζουν οί δέ, εάν παραμείνουν σταθεροί Φιλόκαλοι. Έχει ό διάβολος τούς τρόπους τού αλλά έχει καί Ό Θεός τούς αντιτρόπους τούς έξ’ ακτίστων αιώνων καί εποχών από πρίν!/!/!/!
Γεγονός 4: Άρα τέ, ό,τι καί νά κάνεις θά κερδίσει ό κακός τά μάταια, κενά, προσωρινά, πεπερασμένα, λήθηνα, κακά καί θά κερδίσει ό καλός τά αιώνια, δίκαια, αγαθά, καλά, δέν χάνει κανείς τόν μισθόν τού, ό μέν πλουσιοπάροχα είς τήν γήν, ό δέ πλουσιοπάροχα είς τούς ουρανούς. Εξαρτάται από εσένα εάν πιστεύεις ότι ισχύει έναν από τά δύο ή αμφότερα καί βεβαίως βεβαίως ποίον επιλέγεις….!
Γεγονός 5: κατά συνέπεια ενώ χάνεις συνεχίζεις νά προσφέρεις ανιδιοτελώς καί έν γνώσει τού ότι χάνεις, δέν θά χάσεις αυτά όπου προσφέρονται από τήν άχραντη ανιδιοτέλεια!…/ εάν κερδίζεις καί συνεχώς κάνεις τά πάντα διά νά κερδίσεις περισσότερα είς βάρος τών άλλων, τής επιβίωσης τών άλλων καί έν τέλει είς τό τέλος τού κόσμου, χρόνου, παιγνίου καί εσύ, κέρδισες καί έχασες, όσα επέλεξες νά κερδίσεις καί νά χάσεις….!
Γεγονός 6: ποίος είναι ό βλάξ; Καί δεδομένου ότι ό βλάξ είναι βλαμμένος, ότι αυτοβλάπτεται καί αφήνεται νά βλαπτεί… μέ αντίτιμον ποίον,,, ή χωρίς αντίτιμον,,,,….
Γεγονός 7: εισίν αμφότεροι βλάκες;…
Γεγονός 8: αυτός όπου φαίνεται βλάξ είναι ό βλάξ ή πάντοτε αυτός ό βλάξ;… άς τόν ονομάσουμε καί εύ+λάξ = αυτός ό οποίος δίδει ή δέχεται καλή κλωτσιά-λάκτισμαν… σύν αί πυγμαί…, πύξ λάξ….
Γεγονός 9: μέ βεβαιότητα έπαιξες χαρτιά, αλλά έπαιξες ποτέ ύπουλα χαρτιά, εννοώ όχι νά κλέβεις, αλλά νά παίξεις νομιμόφρονως βάσει παιγνίου ύπουλα. Ποίος νικάει έν τέλει;… Εάν έμαθες νά παίζεις μέ αυτόν τόν τρόπον μυστικά τότε γνωρίζεις τήν αρχή: σ’ αφήνω νά κερδίσεις τόσα ώστε νά είναι αρκετά νά χάσεις τά πάντα…
Γεγονός 10: ευχαριστώ που μέ αντιλαμβάνεσαι…
Γεγονός 11: εάν δέν σού τό έλεγα αυτόν τό γεγονός, υπό τήν προϋπόθεση τών προαναφερωμένων 10, δέν θά τό υποψιαζώσουν ουδέποτε: τό παιχνίδι είναι πολύ ύπουλον, σέ βαθμόν όπου δέν θέλω νά σέ τρομάξω! Αλλά θά σού ειπώ κάτι καί θά σέ επιστρέψω είς τήν αρχήν: πόσοι Μάρτυρες έχασαν τήν ζωήν τούς; Αυτοί ήσαν οί καλοί διά νά γίνουμε όλοι οί μετέπειτα Χριστιανοί ενώ έν καιρώ Μαρτύρων είμασταν θύτες καί κακοί! Τώρα οί κακοί είναι οί Ιουδαίοι, εάν χαθούμε διά νά επιβιώσουν αυτοί καί κληρονομήσουν συνάμα τήν γήν, είναι καλόν ή κακόν; Τό γνωρίζω ότι σέ σκανδαλίζω, αλλά εάν δέν είσαι ευώριμος διά τήν Αγιότητα δέν θά συνειδητοποιήσεις ούτως ή άλλως! Κάπου γράφει ότι θά μετανοήσουν καί θά κληρονομήσουν τήν γήν, αυτοί οί κακοί Ιουδαίοι. Αλλού φαίνεται ότι θά κληρονομήσουν απόγονοι τών καλών καί δή τών Χριστιανών όπου είναι οί Αληθινοί Ευραίοι οίαν φυλήν καί εάν έχουν μέσα τούς από όλα τά έθνη καί χρώματα… Μετά τά 1000 συμβολικά ή πραγματικά έτη, θά κατέβουν οί Γώγ καί Μαγώγ άρα μέχρι τότες θά υπάρχουν…
Γεγονός 12: Ό Χριστός ήταν ό κυριολεκτικώς καλύτερος καί απόθανε διά νά σωθούν καί επιβιώσουν όλοι οί άλλοι όπου ήταν κακοί καί άλλοι ολιγότερον καλοί, συγχώρησε δέ τούς δήμιους τού όποιοι καί εάν ήσαν ούτοι. Η λέξη δήμιος είναι αυτός όπου λαμβάνει τήν εντολήν από τόν δήμον, τόν όχλον, τόν λαόν, όπως έλαβαν οί Ρωμαίοι τήν εντολήν από τούς Ιουδαίους Σταύρωσον Σταύρωσον Αυτόν όπερ καί έγινε… Αυτά μεταξύ άλλου διά νά έχουμε υπόψιν πόσον μυαλόν έχει μία παράφρων δημοκρατία μέ παράφρονες δημοκράτες, χαχαχα, άκου όρον ό οποίος τώ όντι αληθεύει: παράφρονες δημοκράτες χαχαχα!… Ό Θεός συγχώρησε τόν Κάϊν, Ό Θεός απόθανε καί έσωσε τούς κακούς, αλλά έδωσε τήν ευλογία σέ ολιγότερον κακούς, αφελείς, παιδικούς Έλληνες. Συνεπώς, Ό Θεός θά παραχωρήσει τήν κληρονομία επί γής είς τούς νέους εκλεκτούς; Αφού καί μετά τόν φόνον τού Αύελ, η ιερά κληρονομικότητα πέρασε είς τόν τριτότοκον υιόν Σέθ, εδώ παίζει τό τρία Τής Αγίας Τριάδος, όπως καί τώρα αυτοχρόνω παίζει η τρίτη πατρίδα-παρτίδα Μαρτύρων, ήτοι Πρωτομάρτυρες, Νεομάρτυρες ή Οθωμανομάρτυρες καί προσεχώς Υστεροεσχατομάρτυρες ή Υστερομάρτυρες πρίν τούς Υστεροεσχατομάρτυρες….!
Γεγονός 13 καί τυχερόν: Ό Θεός αγιάζει τούς καλούς μέ τό νά τούς κάνει Μάρτυρες καί εκμετανοεί τούς κακούς μέ τό νά τούς κάνει νά συναισθάνονται ενόχως τίς αμαρτίες τούς καί νά προσβάλλονται από τίς ίδιες τούς τίς αμαρτίες. Ωσαύτως, μέ Αγάπη, βολεύει τούς πάντες, χαίρεται περισσότερον όταν επιστρέψουν τά απολωλότα πρόβατα όπως τά Ιουδάκια αλλά αγιάζει τούς Μάρτυρες υψίστως! Όπου πλήθυνε η αμαρτία περίσσευσε η Χάρις λέγει Ό Θεός, έτσι δέν είναι;…
Γεγονός 14 καί δικαιότατον: όσοι δέν επιστρέψουν καί δέν μετανοήσουν, θά τιμωρρηθούν, δέν θά τούς χαριστεί, διότι οί ίδιοι ασυνειδήτως καί ασυναισθήτως τό υπεραπαιτούν, όπως ό τζογαδώρος παίζει διά νά χάσει αργά ή γρήγορα, ό μεθύστακας πίνει διά νά μεθύσει, ό Φιλόκαλος ελκύει τήν προσβολήν διά νά συγχωρεί καί ν’ αγιάζει καθημερινώς περισσότερον χωρίς νά τό παίρνει κάν είδηση!… Τούς δέ αμετανόητους κακούργους θά τούς κρίνουν τά θύματα. Οί Αγίοι Μάρτυρες θύτες καί δημίους, ό Μωυσής τούς Ιουδαίους καί όπως είπε: κατά τό μέτρον όπου κρίνεις θά κριθείς, εάν δέν κρίνεις δέν θά κριθείς καί όλα καλά καί άγια… Αλλά ποίος δέν κρίνει; Μπορεί νά μήν κρίνεις μέ τά λόγια αλλά νά κρίνεις μέ τίς πράξεις, τίς άδικες πράξεις, αποφάσεις, σκοτωμούς ψυχών καί σωμάτων καί αγαθών προοπτικών…
Γεγονός 15: Ό Θεός έχει σχέδιον, τό εφαρμόζει καί εάν τό έλεγε θά σκανδανιζώσουν αναλόγως βαθμού αμυησίας καί συνφραζόμενων άλλων κουσουριών!…
Γεγονός 16: θά έρθει τό 16ον βήμαν, όλα οδηγούν είς τό 16ον βήμαν καί θά σφραγίσει τούς πάντες μέ τά έργα τούς σέ μάνδρα μέ τά έργα τούς μέ παθών αυτόν όπου έκανε τά έργα τού. Εάν έκανε καλά έργα, θά πάθει καλά,… εάν έκανε κακά έργα θά πάθει κακά… αλλά ό,τι καί νά πάθει: καλά νά πάθει!… διότι θά πάθει αυτόν όπου τού αξίζει καί αυτόν όπου τού αξίζει είναι αυτόν όπου προσέδωσε αξίαν! Σέ ανάξια ή άξια, ουδέτερα ή μάταια καί ανάμεικτα, σέ ιδιοτελή καί εγκληματικά ή σέ αφιλοϊδιοτελή καί Θεία… = αναγραμματισμός Αεί Θ = ΑείΘ
Είναι γεγονός ότι η λέξη γεγονός αναφέρεται πάντοτε είς τό παρελθόν ακόμη καί εάν προσαναφέρεται σέ μελλοντικόν γεγονός. Ασπούμε, είναι γεγονός ότι Ό Θεός έκτισε τό έσχατον γεγονός πρό πάντων τών αιώνων ή απαρχής αιώνων… Άρα τέ, ό,τι είναι κτισμένον είναι γεγονός, όπως καί πάσα κατάληξη εφ’ όλης τής υπόθεσης καί ύλης παντός γεγονότος καί αφού είναι γεγονός είναι παρελθόν, άρα τέ τά μελλοντικά γεγονότα, τά αναμενόμενα γεγονότα, τά προσχεδιαζόμενα γεγονότα, αφού είναι γεγονότα είναι παρελθόντα!… Δι’ αυτόν είπεν ό άγγελος έξωθεν Τού Αγίου Τάφου: γύνη τή ζητάτε τούς ζωντανούς ανάμεσα είς τούς νεκρούς; Οί δέκα παρθένες, οί 5 έν ματαίω ήτοι γεγονότα καί οί 5 άχραντες νύμφες….
Διατί ό μυστικός αριθμός 5 εδώ καί αλλού; Διότι η πέμπτη καί η Πέμπτη είναι η πεμπτή καί Πεμπτή όπως ό χρηστός είναι Ό Χριστός καί μετέπειτα ώς όνομαν τιμής ό Χρήστος… Καί ποία είναι η πεμπτή; Αυτή όπου πέμπει καί επέμφθην από τό πέμπω = στέλλω = αποστολή καί αποστέλλω καί επιστολή καί γράμμα… γράν+εμού όπως γρανάζι εμού… Πομπή = Επομπή = επί ομπή καί θυμίζει boss * ΄όλυboss καί εμπαίνω-μπαίνω-εισβαίνω καί μπί μπί καί άλαλα καί μπάλαλα… καί πέντε ή pen de & penτε… = επέντε… καί επένδυση…
ό γέγονε γέγονε… ό,τι έγινε έγινε, άρα τέ ό κόσμος ό οποίος δέν έγινε τώρα αλλά είς τό παρελθόν είναι πάντοτε παρελθόν καί πάν μέλλον τού γέγονε ό γέγονε!!!! Ό,τι έγινε έγινε = ό,τι έγινε δέν είναι μέλλον… Είναι η ψευδαίσθηση τού παρόντος που δημιουργεί τήν παρόρμηση τού μέλλοντος! Εντούτοις, τό παρελθόν ανανεώνεται, π.χ. χρειάζεσαι καθημερινώς τροφή, καί αυτόν δείχνει ότι δέν υφίσταται μέλλον είς τό μέλλον καί τά μελλοντικά συμβάντα τού παρελθόντος ή τού γέγονε ή γεγονότος. Χρειάζεσαι ανανέωση καί τροφή διότι τό μέλλον καί τό παρόν ανήκουν σέ έναν πανάρχαιον από τήν πρώτην στιγμήν τού παρελθόν!…
γέγονε = γέ γόνε = yes γόνε, ώς γνωστόν τό γές τών εγγλέζων είναι τό αρχαιοελληνικόν γέ καί γέ είς = γές…. Όταν λές γέ γόνε λές όντως, τώ όντι, είναι γόνος, ήτοι τό παρόν, τό μέλλον καί τό πρόσφατον παρελθόν καί τό πάν άλλον παρελθόν είναι γεγονός ότι είναι γέ γόνος τής πρώτης αρχής ήτοι τού πρώτου παρελθόντος… Η γέννηση είναι η αρχή τού παρελθόντος, η γέννηση εντός αιώνος κτιστού.
Η λέξη Γενέθλια είναι ό αναγραμματισμός τής λέξεως Γενέλθια = γένους έλθω καί όχι έθλω = άθλος;;;; Γέν έλθια = Γυνέλθια = Γυν+ή έλθια = αυτόν όπου έρχεται έκ τής γυναικός καί τού γένους γύν+η = γυνή καί γιάνγκη = γενάρχη….
Πώς γυρίζουν από τήν μία στιγμήν είς τήν άλλη από βλάξ έξυπνος καί τούναπαλιν, είδες τό παράδοξον πείραμα τής κβάντας; Η βλακεία καί η αποτυχία δέν είναι θέμα τί καταφέρνεις ή τί δέν καταφέρνεις αλλά τί σκοπούς έχει καί τί δέν θέλεις νά χάσεις καί τί θέλεις νά χάσεις!…
Τί θέλεις νά χάσεις; Εάν ποτέ δέν σκέφθηκες τί θέλεις νά χάσεις είσαι χαμένος καί ήδη καυμένον χαρτί καί φρόντισε νά θρηνογοεροαληθοπροσευχηθείς διά νά επανέλθεις ώ τού θαύματος! Τό νά προξενήσεις οίκτον διά θαύμα σέ κάνει έξυπνον ή βλάκα;…
Παναγιώτης Δίας
Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice