«Θέλουν να με χωρίσουν από το παιδί μου επειδή αξιώνω μια πιο δημιουργική διαδικασία εκπαίδευσης, χωρίς εξαναγκασμούς και υποχρεωτικά μαθήματα. Επειδή θέλω να εκπαιδεύεται με κέφι και όχι στο πλαίσιο ενός αναξιόπιστου σχολικού συστήματος εκπαίδευσης».
«Θα είναι απάνθρωπο να με χωρίσουν από την κόρη μου επειδή και μόνο έχω επιλέξει έναν άλλο τρόπο εκπαίδευσης», λέει η Χριστιάνα Σοφία. Στη φωτογραφία με την 8χρονη κόρη της
«Θα είναι απάνθρωπο να με χωρίσουν από την κόρη μου επειδή και μόνο έχω επιλέξει έναν άλλο τρόπο εκπαίδευσης», λέει η Χριστιάνα Σοφία. Στη φωτογραφία με την 8χρονη κόρη της
Είναι τα λόγια μίας μητέρας που έχει επιλέξει την εκτός σχολείου εκπαίδευση για την 8χρονη κόρη της. Κι ενώ το δικαίωμα για διδασκαλία κατ’ οίκον (home schooling) είναι νόμιμο και ήδη θεσμοθετημένο σε κράτη-μέλη της ΕΕ, η Εισαγγελία Αθηνών δήλωσε ότι εκδίδει παραγγελία να… πάρουν το παιδί από τη φυσική του μητέρα επειδή δεν πάει σχολείο! Με άλλα λόγια, η εισαγγελική λειτουργός έκρινε ότι είναι προτιμότερο για ένα παιδί να απομακρυνθεί -με τη συνδρομή της αστυνομίας- από τη φυσική του μητέρα και μάλιστα χωρίς δίκη!
Με την υπόθεση ασχολείται η Ελληνική Δράση για τα Ανθρώπινα Δικαιώματα – «Πλειάδες» μέσω της προέδρου της, δικηγόρου Ηλέκτρας-Λήδας Κούτρα, που αμισθί έχει αναλάβει την εκπροσώπηση της μητέρας, αλλά και τη διεκδίκηση θεσμοθέτησης του δικαιώματος στη μη τυπική – εξωσυστημική εκπαίδευση.
Εκπαιδευτικός η ίδια -αρχικά αγγλικών και εν συνεχεία σε παιδιά με μαθησιακά προβλήματα-, η Χριστιάνα Σοφία γνώρισε «από μέσα» το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα. Η ίδια είναι μητέρα δύο ακόμα παιδιών, 29 και 23 χρόνων σήμερα, που έχουν περάσει όλες τις βαθμίδες του σχολείου, έχουν μάλιστα φοιτήσει και στο πανεπιστήμιο.
Η πρόεδρος της ΜΚΟ «Πλειάδες», Ηλέκτρα -Λήδα Κούτρα
Εκπαιδευτικός η ίδια
«Γνωρίζω «από πρώτο χέρι» το εκπαιδευτικό σύστημα για πολλά χρόνια. Για μένα ήταν συνεχής, καθημερινή η προσπάθεια να διατηρηθεί το πνεύμα τους ελεύθερο, ανάλαφρη η ψυχοσύνθεσή τους και ανοιχτός ο νους τους. Ομως τα μεγάλα παιδιά μου πήγαν σε σχολεία της Κύπρου, όπου υπάρχει ανώτερο επίπεδο και καλύτερες συνθήκες σχολειοποίησης, χωρίς παραπαιδεία. Κάτι τέτοιο δεν συμβαίνει στην Ελλάδα», εξηγεί στο «Εθνος».
«Οταν γεννήθηκε η μικρή μου, είχα προβληματισμό. Πού να πάει σχολείο; Πήγε στο νηπιαγωγείο, αλλά στην ηλικία που έπρεπε να πάει σχολείο, ήταν εντελώς ανώριμη. Τότε διαπίστωσα ότι τα παιδιά εξαναγκάζονται στη σχολική μάθηση γιατί σε αυτήν την ηλικία αυτό που πραγματικά θέλουν είναι να παίξουν και να γνωρίσουν τον κόσμο».
Γι’ αυτόν τον λόγο, για τη μικρή της κόρη επέλεξε να μην τη στείλει στο σχολείο, αλλά να αναλάβει προσωπικά την παιδεία της. «Στο εξωτερικό αυτό είναι εντελώς φυσιολογικό. Εδώ… με κοιτούν σαν να κατέβηκα από τον Αρη. Οταν κανείς γνωρίζει το παιδί, διαπιστώνει ότι είναι ένα ευτυχισμένο κοριτσάκι. Με πλούσιο λεξιλόγιο, φαντασία, ανεπτυγμένη σκέψη. Αλλά κι εγώ δεν την αναγκάζω, δεν της επιβάλλομαι. Ακολουθώ τα ενδιαφέροντα και τις ανάγκες της. Γι’ αυτό και όταν της λέω να κάνουμε μαθηματικά, πετάει από τη χαρά της. Το κυρίαρχο είναι το ότι με ενδιαφέρει η ψυχική ηρεμία του παιδιού», τονίζει η Χριστιάνα Σοφία. Με τη βοήθεια, την επιμονή και την υπομονή της, η 8χρονη κόρη της έχει αγαπήσει την ιστορία και τη μυθολογία, λατρεύει τα μαθηματικά, είναι σε θέση να κάνει… ξενάγηση στα εκθέματα του αρχαιολογικού μουσείου, γράφει το δικό της παραμύθι, εξοικειώνεται με τους υπολογιστές και κοινωνικοποιείται μέσω του παιχνιδιού.
«Θα είναι απάνθρωπο να με χωρίσουν από την κόρη μου επειδή και μόνο έχω επιλέξει έναν άλλο τρόπο εκπαίδευσης», καταλήγει η μητέρα, ενώ η μικρούλα από δίπλα συμπληρώνει: «Δεν θέλω να φύγω από τη μητέρα μου. Την αγαπώ».
Προσφυγή στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο
«Ζητήσαμε να κριθεί η υπόθεση δικαστικά»
«Ζητήσαμε ανεπιτυχώς από την Εισαγγελία να αφήσει την υπόθεση να κριθεί δικαστικά, με όλες τις εγγυήσεις που μια τέτοια διαδικασία οφείλει να έχει στις δημοκρατικές κοινωνίες. Ούτως ή άλλως, η διάταξη που επιτρέπει στην εισαγγελέα Ανηλίκων να αφαιρέσει επιμέλεια με διαταγή της αφορά σε όλως εξαιρετικές περιπτώσεις, όπου υπάρχει σοβαρός κίνδυνος για τη σωματική και ψυχική υγεία του παιδιού -και πάλι οφείλει να εισάγει την υπόθεση στο Δικαστήριο εντός 30 ημερών», δήλωσε στο «Εθνος» η πρόεδρος της ΜΚΟ «Πλειάδες», Ηλέκτρα – Λήδα Κούτρα.
«Η μεταχείριση που είχε αυτή η μάνα από την Πολιτεία, μέσω των πράξεων και των παραλείψεων της Εισαγγελικής Αρχής, ακριβώς επειδή τόλμησε να ισχυριστεί ότι ασκεί ανθρώπινο δικαίωμα εκείνης και του παιδιού της παρέχοντάς του απο-σχολειοποιημένη εκπαίδευση, δεν αποτελεί μόνο παραβίαση του δικαιώματος μάνας και παιδιού να μην υφίστανται δυσανάλογη παρέμβαση στην οικογενειακή τους ζωή, αλλά, κατά τη νομική μου άποψη, συμποσούται σε εξευτελιστική μεταχείριση και παραγνώριση της έκτασης της εξουσίας της Πολιτείας πάνω σε όσους βρίσκονται στη δικαιοδοσία της», συμπληρώνοντας πως «απ’ τη μια μεριά έχουμε τη μη εγγραφή στο σχολείο, που αποτελεί πταισματική παράβαση που επισύρει πρόστιμο, και από την άλλη έχουμε πληθώρα υπερνομοθετικής ισχύος κειμένων, που εγγυώνται την εκπαίδευση σύμφωνα με τις πεποιθήσεις των γονέων».
Σχολειοποίηση
Οπως μας εξηγεί η δικηγόρος, η εκπαίδευση δεν ταυτίζεται με τη σχολειοποίηση. «Ακόμα και ο ειδικός εισηγητής του ΟΗΕ για την εκπαίδευση, διατύπωσε σε έκθεσή του το 2007 ότι η εκτός σχολείου μάθηση θα έπρεπε να αποτελεί μια νόμιμη εκπαιδευτική επιλογή σε όλα τα κράτη που κύρωσαν τη Σύμβαση».
«Μια αστυνομική επιχείρηση αφαίρεσης επιμέλειας, η οποία θα αποσπάσει βίαια ένα 8χρονο σωματικά και ψυχικά υγιές κοριτσάκι από τη μητέρα του, υποτίθεται για το “συμφέρον” του, χωρίς μάλιστα η μάνα να έχει λάβει έστω και ένα έγγραφο της Πολιτείας στα χέρια της και πριν η υπόθεση επιμέλειας εισαχθεί σε δικαστήριο, θα είναι μέτρο που θίγει βάναυσα πληθώρα δικαιωμάτων και των δυο τους. Θα πρέπει η Πολιτεία να υπαναχωρήσει από μια τέτοια συντριπτική δικαιωμάτων προσέγγιση, να συνεκτιμήσει το υπόμνημα των 128 σελίδων με το οποίο η μητέρα εξηγεί ποια δικαιώματα ασκεί», καταλήγει η δικηγόρος.
Οπως μας ενημερώνει, μητέρα και παιδί προσφεύγουν σήμερα στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων με αίτημα λήψης ασφαλιστικού μέτρου «λόγω παραβιάσεων των άρθρων 3, 5, 6, 8, 9, 10, 13, 14 και 17 της ΕΣΔΑ, καθώς και του 2ου άρθρου του 1ου Πρόσθετου Πρωτοκόλλου στη Σύμβαση». Συνήθως το Δικαστήριο αυτό απαντά εντός ημερών και αν το αίτημα γίνει δεκτό υποδεικνύει στην κυβέρνηση όσα θεωρεί ότι πρέπει να γίνουν.
ΜΑΡΙΑ ΨΑΡΑ
ΦΩΤΟ: ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΧΡΥΣΟΧΟΪΔΗΣ
Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice
ΠΡΟΣΟΧΗ ΓΙΑ ΣΕΙΣΜΟ !! ΣΕ ΛΙΓΕΣ ΩΡΕΣ 24-48
Μίλα ξεκεθαρα !!!
Ηρθαν κι εδω οι αμερικανιες
Εκει βεβαια η τετοιου τυπου εκπαιδευση ειναι συνηθεστατη αλλ σου παιρνουν τα παιδια για αλλους λογους
Μα, είναι δυνατόν κυρία μου? Που πας? Τι είναι αυτά που κάνεις?! ΔΕΝ θέλεις το παιδί σου να πάει σχολείο αλλά – ω, τι Ύβρις για το σχεδόν τέλειο εκπαιδευτικό μας σύστημα- να το εκπαιδεύεις μόνη σου!!?! Δεν θέλεις δηλαδή το παιδί σου να γίνει ένας κιμάς σε ένα σχολείο!?!! Δεν θέλεις να γίνει πιθανό θύμα μπούλιινγκ?!! Δεν θέλεις να καταπιεστεί η προσωπικότητα και τα ταλέντα του?!!? Δεν θέλεις να τσαλαπατηθεί η έκφρασή του??!! Δεν θέλεις να μάθει με τον χείριστο τρόπο, σαχλαμάρες και απο τόσο τρυφερή ηλικία???! Δεν θέλεις την εκπαίδευση των γκοίμ? ωωωω!! οιμε!!! Θα πέσει φωτιά να μας κάψει!!!
Δεν θέλεις να γίνει ένας άβουλος παπαγάλος??????!? Είσαι με τα καλά σου?! Δεν θέλεις όταν τελειώσει την μέση εκπαίδευση να έχει χάσει τον δρόμο του??!!!!? Δεν θέλεις το βλαστάρι σου να εκπαιδευτεί στην μηχανή του κιμά που κάποιοι (ποιοι άραγε?!) φτιάξανε ΑΚΡΙΒΩΣ με γνώμονα ΟΧΙ την ευφυία αλλά ενα κομματιασμένο, πειθήνιο και περιορισμένο νου μεταβαλλόμενο ως προς ΚΑΤΕΥΘΥΝΌΜΕΝΑ εξωτερικά ερεθίσματα???!!!!!????!!!!???? ΑΛΙΙΙΙΙΙΙΙ !!!! Δηλαδή εσύ τώρα τι θέλεις?
Να μεγαλώσεις ένα παιδί ευφυές και μη ελεγχόμενο, οχι απο αντίδραση του -ελεγχόμενη…- αλλά απο την χωρίς προσμείξεις και παρεμβολές λογική του?!!!!!!!!?! Να μεγαλώσεις ένα παιδί που σκέφτεται σωστά και ελεύθερα?!!??!!??!!!???!!!!!!????….. Αυτό είναι βλασφήμια!!!!!! Που νομίζεται οτι ζείτε Κυρία μου??!!
Μα τι μας λέτε?! ΝΑ ΚΑΛΛΙΕΡΓΗΣΕΤΕ ΕΝΑ ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΣΚΕΠΤΟΜΕΝΟ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΕΞΑΡΤΗΣΕΙΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΟΝ????! ΠΟΥ ΘΑ ΣΚΕΦΤΕΤΑΙ ΓΙΑ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΤΟΥ ΧΩΡΙΣ ΦΟΒΙΕΣ, ΧΩΡΙΣ ΠΑΘΟΙ, ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΚΑΤΑΛΗΨΗ, ΧΩΡΙΣ ΔΕΙΣΙΔΑΙΜΟΝΙΕΣ, ΧΩΡΙΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΕΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΕΣ ΔΙΑΜΑΧΕΣ????!!!?!?!?!?!?!?????!!!!!!!!???????!!!!!!!!????!!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!!!!!……………………………… Δεν γίνονται αυτά εδώ κυρία μου. Θα πάρουμε το παιδί σας για το καλό του απο την παράξενη αγκαλιά σας, με το έτσι θέλω, για να γίνει ένα σωστό πιόνι,… εε,… συγνώμη …μέλος ήθελα να πω, στην υπέροχα φτιαγμένη κοινωνία μας. Γιατί είμαστε καλοίίίίίίί……
Dr.Van Helsing !!!!!!!!!!!!!!sostos!!!!!!!!!!!!!!!!!
Μπράβο! τα είπες όλα!!!
Ήρθε λοιπόν και στην Ελλάδα το νεοταξίτικα φρούτο της βόρειας Ευρώπης……:
Στην Κόλαση της Νορβηγίας [Πώς θα είναι αύριο η Ευρώπη]
του Κωνσταντίνου Αθ. Οικονόμου δασκάλου -συγγραφέα
ΕΙΣΑΓΩΓΗ: Όταν πρωτοδιάβασα τη συνέντευξη μιας Ρωσίδας μάνας [Ιρίνα Bergseth] που ζούσε στη Νορβηγία δεν πίστευα στα μάτια μου. Κάθε φράση της, κάθε λέξη της ήταν μια δυνατή γροθιά στο στομάχι! Όμως αξίζει να τη δούμε για να αντιληφθούμε πώς θέλουν κάποιοι την Ευρώπη των Εσχάτων.
΄Οταν μάλιστα το μέλλον αυτής της ” σύγχρονης κοινωνίας”, καθοδηγείται προς διαμόρφωση με τον πιο ύπουλο, τον πιο βρώμικο τρόπο πάνω στις ψυχές των παιδιών και αυτός ο εφιάλτης, βρίσκεται προ των πυλών και για την δική μας Πατρίδα, νομίζω πως επιβάλλεται με κάθε τρόπο να το αποτρέψουμε. Το κείμενο από το οποίο σταχυολογούμε τα βασικά του σημεία, είναι από συνέντευξη της 9ης Μαϊου 2013 μιας μάνας που η “τύχη” την έριξε στην “προηγμένη”, πλούσια και “προοδευτική” αυτή χώρα του Βορρά. Δημοσιογράφος ήταν ο Andrew Fefelov της Ρωσικής Εφημερίδας “ΑΥΡΙΟ”.
……………………………….
……………………………………
…………………………………..
-http://aktines.blogspot.gr/2015/06/blog-post_414.html
Αισχος στους αχρειους νεοταξιτες.
θελουν να παιδια μας να μην νιωθουν αλλα και ουτε να ειναι ελευθερα
Θελουν να τους επιβαλλουν τις δικες τους ηλιθιες θεωριες.
Τις θεωριες της αμορφωσιας και της υποταγης, της αλλοιωσης της Ιστοριας και της βλακειας τους,
ισαξιας της πολυπολιτισμικης ηλιθιοτητας τους και του πνευματικου τους επιπεδου…
θελουν να κρατουν τα παιδια σε στρατοπεδα εκμαθησης αερα κοπανιστου και
να επιβραβευουν την αμορφωσια, την απογοητευση, κα την παπαγαλια…
Αντε να κανουν και κανενα πρωτοτυπο παρτυ με φουστιτσες ροζ για τα τα αγορακια…
καταπολεμουν την ιδιαιτεροτητα και προωθουν τους βρωμοπουστηδες και την διαστροφη.
Αυτο το επιπεδο εχουν τα ερπετα… μεχρις εκει μπορουν να προσφερουν…
Αυτος ειναι ο πολιτισμος της Δυσης…
ΑΝ ΕΙΤΑΝ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΘΑ ΕΒΛΕΠΕ ΤΑ ΡΑΔΙΚΙΑ ΑΝΑΠΟΔΑ ΧΩΡΙΣ ΦΟΒΟ ΚΑΙ ΑΝΕΥ ΠΑΘΟΥΣ.
ΧΓ ΠΑΛΙ ΨΕΥΤΗΣ΄΄
Θα μπορούσα να κρατω για ώρες. Ισως και μέρες. Πάντως εαν εγω ήμουνα στην θέση αυτού του Πατέρα θα τους έλεγα “ελάτε να μου πάρετε ρε μαγκακια το παιδι μου.” ΑΠΛΑ. Δεν ξέρω εαν στο τελος θα φύγετε ζωντανοί.
Τώρα για την κυρία δεν γνωρίζω και που αλλου μπορει να έχει μπλέξει γιατι βλέπω και πλοιαδες οπως και αλλα θεματακια.
Ρε η κατάσταση έχει ξεφύγει. Παιδομάζωμα κάνουν; Τι κάνουν; Αχ θα ανοίξω το στόμα μου και τσουνάμι θα στείλω στο σύστημα.
ΠΡΟΣΟΧΗ..η μεγαλύτερη κεκοπορτά του ΕΘΝΟΥΣ!
Άσχετα σαν γονιός τι πρέπει-θέλεις να μαθαίνεις στο σπίτι το παιδί σου,δηλαδή π.χ. εγώ για τους αρχαίους,ιστορία,μυθολογία,αρχαιλογία και άλλα πράγματα που δεν μαθέυονται καλά στα παιδία,
όμως το σχολεία είναι “ένα σύνολο” από καλούδια(για άλλους κακούδια,π.χ. φανατική αριστεριστές η Ιαχωβάδες) που βοηθάνε τα παιδία να γίνουν εκτός από μονάδες στο σπίτι τους να ανήκουν σ ένα ευρύτερο παριβάλλον και να γνωρίζουν πράγματα που γνωρίζουν και άλλα παιδιά.
Μην στεναχωριέστε όμως ,αυτό σε αυτούς τους πονηρούς ανθρώπους θα έρθει μπουμεραγκ από τα ίδια τα παιδία τους..όταν μεγαλώσουν και καταλάβουν τι πάιζει και γαιτί οι γονείς αποφάσησαν να τα “λυτρώσουν ” από το σχολείο ….προβλέποντας σε ιδεολογίες και εγωισμούς.τα παιδία δεν είναι ηλίθια!
Πλειάδες=κόρες του ΑΤΛΑΝΤΑ!
ΧΑ ΧΑ ΧΑ… !!!! Γιατί και στο σχολείο που πάνε … ??
Ποιος τα διαβάζει…?? και τους μαθαίνει γράμματα ..??
Οι Δάσκαλοι ……………………….. ??
Εγώ πάντως …… ξανά στο δημοτικό……… !!!!!
Κάτι ξέρω εγω που λέω ότι. Δεν κάνω παιδι εαν δεν πέσουν οι δορυφόροι.
Οπως πολυ σωστα είπε καποιος. Να τα μας και οι αμερικανικές στο θέμα των παιδιών κα την αντιμετώπιση τους..
Δηλαδη. Εγω π.χ. που δεν εμπιστεύομαι τα νοσοκομεία [ουτε ΚΑΝ για γεννα].
Που δεν εμπιστεύομαι την εκκλησία, το θρη-σκευ[ασ]μα τους των θεο τους και την πίστη που πουλάνε.
Που δεν εμπιστεύομαι την Δήθεν πεδία τους και την αντίληψη που πασαρουν ως βάσης.
Θα έρθουν να μου πάρουν το παιδι;;;
Τελικα είναι πολυ “τυχερό” το σύστημα που δεν έχω γυναίκα και παιδι.
Και φυσικα δεν έχω σκοπο να αποκτεισω.
Μα για τ’ αδέλφια μου δεν φτάνει ο αέρας….
Εγώ θα σου έλεγα φιλικά να κανείς παιδί πριν σου πέσει το πουλί……. γιατί όσο περνά ο καιρός μαζί με τους δορυφόρους ίσως να πέσει και κάτι άλλο……. και μετα δεν ξανασηκώνεται……
το σωστο θα ηταν να θελουμε να κανουμε παιδια .
το σωστο θα ηταν να θελουν και αυτα και εμεις (σαν γονεις) να πανε σχολειο …
το σωστο θα ηταν να υπαρχει εμπιστοσυνη στους παιδοτριβες.
το σωστο θα ηταν να ειμαστε εμεις το κρατος και οχι το αναποδο
το σωστο θα ηταν να μας εξ υπηρετει η παιδεια και η προνοια οχι το αντιθετο
το σωστο θα ηταν να μην φοβομαστε να αγαπησουμε και να κανουμε ονειρα οχι να μην μπορουμε να φανταστοθμε το αυριο …
το σωστο θα ηταν να καθαιρεθουν ολοι οσοι μας εκμεταλευτηκαν λογω της βλακειας μας να τα θελουμε ολα ετοιμα
το σωστο θα ηταν να ζουμε ολοι αλληλεγγυοι και ελευθεροι και ευτυχισμενοι με τα αγαθα(που υπαρχουν ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ)…
το σωστο θα ηταν ο σεβασμος και η εμπαθεια και συμπαθεια και η εκτιμηση
το σωστο θα ηταν να καταλαβουμε οτι εμεις ειμαστε η δυναμη σε αθτον τον πλανητη και καποιοι μας θεωρουν σαν τα σταφυλια στον τρυγο
το σωστο θα ηταν τα παιδια που μεγαλωνουν να αποκτουν αξιες υπερ του θαυματος τηςζωης ,,με καθαρα φρονηματα ,ελευθερα ,αγαπη για την πατριδα τους και σεβασμο για τοισ αλλε πατριδες..
το σωστο…..
ολοι ξερουμε …
ολοι τα εχουμε γραψει στα παλια μας τα παπουτσια ..
ολοι αναπαυομαστε στην εξαθλιωτικη ψευτοσαφαλεια μας ..
γεματοι ανασφαλειες
και κρισεις πανικου
δεν επιβιωσαμε επειδη ειμαστε οι γρηγοροτεροι η ΄ οι δυνατοτεροι
επιβιωσαμε ΕΙΜΑΣΤΑΝ ΕΝΩΜΕΝΟΙ
ΤΟ ΣΩΣΤΟ …..
ΚΑΛΗΜΕΡΑ
ΑΣ ΤΗΝ ΑΦΗΣΟΥΝ ΤΗΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΣΤΗΝ ΗΣΥΧΙΑ ΤΗΣ (ΑΝ ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΕΡΙ ΜΚΟ ΜΟΥ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΥΠΟΠΤΑ).
ΑΣ ΑΣΧΟΛΗΘΟΥΝ ΜΕ ΤΑ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΑΝΑΛΦΑΒΗΤΑ ΤΣΙΓΓΑΝΟΠΟΥΛΑ, ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΜΕΝΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΕΝΝΗΣΗ ΤΟΥΣ, ΣΤΗΝ ΑΜΟΡΦΩΣΙΑ, ΤΗΝ ΕΠΑΙΤΕΙΑ, ΤΗΝ ΚΛΕΨΙΑ.
Αυτό το παιδί κινδυνεύει να γίνει παράσιτο για το σύστημα τους, αν το αφήσουν στην μητέρα του κ του μάθει την πραγματική ανθρώπινη εκπαιδευτική παιδαγωγία, αυτό το παιδί πιο μετά μέσα από φιλίες μπορεί να δημιουργήσει κι άλλα παράσιτα κατά του συστήματος. Τώρα φαίνεται ότι κάποιοι δεν εμπιστεύονται τα παιδιά τους στο σύστημα, ενώ παλιά δεν χρειαζόταν να κάνει το σύστημα κάτι τέτοιο γιατί τότε δεν τους βλέπανε οι γονείς με κακό μάτι. Τώρα η εποχές αλλάζουν κ ο κόσμος αρχίσει να τους παίρνει χαμπάρι, κ αναγκάζετε το σύστημα να προχωρήσει στο σχέδιο Β’, με το έτσι θέλουν θα περάσουν το δικό τους, κ έχουν τέτοιο θράσος τελικά που σου παίρνουν μέχρι κ το παιδί, κ το κάνουν γιατί πιστεύουν ότι όλοι ανήκουμε στον θεό τους, κ το κάθε παιδί πρέπει να γίνετε σκλάβος του. Μην νομίζετε μερικοί ότι είναι άθεος η άπιστος όποιος δεν πιστεύει όπως εσείς, εστί κ αλλιώς το τρυπάκι του θεού το σύστημα μας το περνάει, κ επειδή πολλούς μας παρουσιάζουν για θεούς σε διάφορα μέρη, δεν σημαίνει ότι όλοι θέλουν να αποκαλούνται έτσι.
Αυτό που έγινε με εκείνο το παιδί κ την μάνα του, είναι ένα παράδειγμα στο τι πραγματικά συμβαίνει, κ όσοι νομίζετε ότι αυτά που μάθανε κ σε εμάς αλλά κ στις προηγούμενες γενιές είναι η αλήθεια, πρέπει να είστε άτομα τα οποία νομίζετε ότι τα μάθατε όλα κ ποτέ δεν κάνατε λάθη στην ζωή σας. Όλο το σύστημα είναι σάπιο, ακόμα κ η θρησκείες που το παίζουν κατά του συστήματος για τα μάτια του κόσμου, παίζουν το ρόλο τους, αν έλεγαν την αλήθεια δεν θα έχτιζαν εκκλησίες πάνω σε ενεργειακούς Ναούς για να τους κρύψουν. Είναι πάρα πολλά που πρέπει να καταλάβουμε όλοι μας, μη νομίζετε ότι είμαστε ελεύθεροι επειδή μας επιτρέπουν να επιλέγουμε διάφορα ψέματα, στην επιλογές που μας δίνουν δεν υπάρχει η απόλυτη αλήθεια αλλά είναι πολλά ψέματα που λασπώνουν την κάθε απομονωμένη αλήθεια. Όταν κάποιοι λένε την αλήθεια σε κάτι σημαντικό, τους το απαγορεύουν με νόμιμους τρόπους, με πρόστιμα, με χλευασμούς, κ σε κάποιους τους κλείνουν το στόμα μια κ καλή, εξαρτάτε το πόσο πολύ μετράει ο λόγος τους κ πόσους πολλούς επηρεάζουν.
https://youtu.be/QGT9m4v6V8U δειτε το σαν το παλιο καλο κρασι καρτουν του 1950
Γεια σας και απο μενα
Παλευω απο το μεσημερι να μαθω σε ενα παιδι β δημοτικου να μαθει την ληγουσα, την παραληγουσα, την προπαραληγουσα.
Οπως επισης και την οξυτονη,παροξυτονη και προπαροξυτονη.
Αυριο βλεπετε γραφουν test.
Και πεστε μου εσεις, ειμαι παραλογη αν πω οτι εχουμε πολτοποιηση το μυαλο των παιδιων μας?
Το εκπαιδευτικο συστημα ισως, αυτη την περιοδο ειναι το χειροτερο ολων των εποχων.
Δεν ξερω τι ειναι καλυτερο!!! να τα στελνεις στο σχολειο για πολτοποιηση και να μαθαινον οτι αηδια κυκλοφορει μεσα στα κακογραμμενα και ελεεινα κειμενα?
Που καποιοι ισως χωρις πτυχιο, αποφασισαν να διδαξουν στα παιδια μας οτι σαβουρα υπαρχει?
Που στο σπιτι ειμαστε αναγκασμενοι οι γονεις να κανουμε το δασκαλο-α?
Που δεν εχουν χρονο να παιξουν οπως θα επρεπε?
Να τα γεμιζουμε με αγχος και οταν φτανουν στο Λυκειο να παιρνουν διαφορα χαπια η βοτανα για να χαλαρωσουν?
Γι αυτο τα φεραμε στον κοσμο?
Για να τα στραγγαλιζουν, οι οποιοι ασχετοι απο την πιο τρυφερη ηλικια?
Θεωρω οτι η μανα αυτη που διωκετε απο ενα τρισαθλιο συστημα επραξε κατα οπως εκεινη νομιζε-νομιζει για το καλυτερο του παιδιου που γεννησε.
Κατω λοιπον τα χερια απο τη μανα.