Διαφημίσεις

Άπό 12.000 δολάρια και πάνω τη μέρα οφείλουν να πληρώνουν οι ναυτιλιακές σε εταιρίες σεκιούριτι εάν θέλουν να έχουν το κεφάλι τους ήσυχο όταν τα πλοία τους διασχίζουν το κόλπο της Γουινέας, το νέο λημέρι των πειρατών.

Σύμφωνα με τον τιμοκατάλογο της προστασίας στις επικίνδυνες θάλασσες του Τογκό που φέρνει σήμερα στο φως το protothema.gr, οι ιδιωτικές εταιρίες σεκιούριτι που δραστηριοποιούνται στη περιοχή προσφέρουν διάφορες επιλογές στις πλοιοκτήτριες εταιρίας προκειμένου να αντιμετωπίσουν πιθανή επίθεση από πειρατές.

Οι περισσότερες εταιρίες προσφέρουν συνήθως έως και τέσσερις επιλογές στις ναυτιλιακές, προκειμένου να διασφαλίσουν όσο περισσότερο μπορούν την ασφαλή διέλευση του εκάστοτε πλοίου.

Η πρώτη επιλογή, αφορά στη παρουσία 4 ενόπλων Τογκολέζων- μέλη του Πολεμικού Ναυτικού που είναι και οι μόνοι με τη δυνατότητα να ανέβουν στο πλοίο με όπλα, μαζί με έναν σύμβουλο ασφαλείας. Οι τέσσερις αυτοί πάνοπλοι φρουροί ανεβαίνουν στο αγκυροβόλιο με το που φτάνει το καράβι και κάθονται σε αυτό μέχρι και την αποχώρηση του.
Η πρώτη μέρα παρουσίας του χρεώνεται 2,850 δολάρια και κάθε επιπλέον μέρα κοστίζει 1,650 δολάρια.

Στη δεύτερη επιλογή, παρέχονται 2 άτομα ως προσωπικό ασφαλείας χωρίς όπλα οι οποίοι και ανεβαίνουν στο αγκυροβόλιο μέχρι και την αποχώρηση του. Η παρουσία τους έχει κυρίως συμβουλευτικό χαρακτήρα, οπότε και το κόστος είναι σαφώς χαμηλότερο σε σχέση με το κόστος της πρώτης επιλογής.

Συγκεκριμένα, για τις 3 πρώτες μέρες η συγκεκριμένη υπηρεσία χρεώνεται 750 δολάρια, ενώ από την 4η μέρα και μετά 650 δολάρια, σύμφωνα πάντα με το κοστολόγιο μιας εκ των εταιριών σεκιούριτι που δραστηριοποιούνται στην περιοχή.

Η πλοιοκτήτρια εταιρία καλείται να πληρώσει μαζί και ένα πάγιο 1,250 ευρώ με το που ανέβουν οι δυο άοπλοι φρουροί στο πλοίο.
Σε περίπτωση που η πλοιοκτήτρια εταιρία θέλει για κάποιο λόγο να αυξήσει τα μέλη της ομάδας πριν το αγκυροβόλιο, δηλαδή στα 12 ναυτικά μίλια, τότε πρέπει να καταβάλει στην εταιρία σεκιούριτι επιπλέον 800 δολάρια.

Η τρίτη επιλογή που δίνουν οι εταιρίες σεκιούριτι, έχει να κάνει με την παρουσία ομάδας του Πολεμικού Ναυτικού της Γουινέας που χρεώνεται για την πρώτη μέρα για 1,450 δολάρια και κάθε επιπλέον μέρα προς 1,350 δολάρια ενώ τα τέλη διαχείρισης υπολογίζονται σε 4, 167 δολάρια.

Η τέταρτη και πιο ακριβή επιλογή αφορά στην παρουσία συνοδευτικού σκάφους, το οποίο συνοδεύει το πλοίο από απόσταση 40 ναυτικών μιλίων ωσότου γίνει η φόρτωση του για να επιστρέψει μαζί με το πλοίο όταν αυτό διανύσει την ίδια απόσταση. Η παρουσία συνοδευτικού σκάφους κοστίζει 12.000 ευρώ τη μέρα.

Μέχρι στιγμής δεν έχουν γίνει γνωστά τα ακριβή μέτρα ασφάλειας που είχε λάβει η πλοιοκτήτρια εταιρία του υπό Ελληνική σημαία δεξαμενόπλοιου “Έλκα Αριστοτέλης”. Οι πρώτες πληροφορίες που είδαν το φως της δημοσιότητας έκαναν λόγο για την παρουσία ένοπλου φρουρού πάνω στο πλοίο, ο οποίος και φέρεται να τραυματίστηκε από σφαίρα κατά τη διάρκεια της συμπλοκής. Δεν έχουν γίνει γνωστά τα μέτρα που έλαβε η πλοιοκτήτρια του “Ελκα Αριστοτέλης” για την αποτροπή του ρεσάλτο στο δεξαμενόπλοιο.

Με πρόβλημα υγείας ο 20χρονος Έλληνας ναυτικός που κρατούν οι πειρατές

«Παίρνει τρία χαπάκια, και αυτά πρέπει καθημερινά» αποκαλύπτει ο πατέρας του 20χρονου Δημήτρη από το Μεσολόγγι – «Θα δώσουμε όσα ζητήσουν, για να πάρουμε το παιδί μας πίσω» τονίζει – «Πήραν τα παιδιά από το καράβι και δεν ξέρουμε που τα πάνε, αν είναι καλά στην υγεία τους»

Ώρες αγωνίας περνά η οικογένεια του 20χρονου Έλληνα ναυτικού, ο οποίος είναι ανάμεσα στα τέσσερα μέλη του πληρώματος του ελληνικού τάνκερ, που απήχθησαν από πειρατές, τα ξημερώματα της περασμένης Κυριακής. Το δεξαμενόπλοιο έπλεε στο Τόγκο, με 24μελές πλήρωμα, όταν δέχτηκε την επίθεση.

«Πώς μπήκαν μέσα τη στιγμή που υπάρχουν φύλακες και χτύπησαν λέει τους πρώτους και πήραν τα παιδιά; Δεν μπορώ να το καταλάβω αυτό. Μα έχει φύλακες μέσα. Πώς μπήκαν μέσα 2 η ώρα τη νύχτα και πήραν τα παιδιά; Δωμάτιο σε δωμάτιο» είπε χθες, Δευτέρα, ο πατέρας του όμηρου ναυτικού, μιλώντας στον ΣΚΑΙ.

Μιλώντας την Τρίτη σε ΑΝΤ1 και Alpha, ο πατέρας του 20χρονου Δημήτρη Γκιάτη από το Μεσολόγγι έδωσε νέες διαστάσεις θρίλερ στην υπόθεση, αποκαλύπτοντας και ένα πρόβλημα υγείας που έχει ο νεαρός ναυτικός: «Αντιμετωπίζει ένα προβληματάκι υγείας. Το έχει χρόνια από μικρό παιδί. Παίρνει τρία χαπάκια, και αυτά πρέπει καθημερινά».

«Μαζί του… που να τα έχει… Όπως βγήκε από την καμπίνα να δει τι γίνεται, του ριχτήκανε. Από εκεί συνέχισε πόλεμος. Αν ήταν στο καράβι δεν θα είχαμε πρόβλημα. Τα παιδιά τα πήρανε. Αυτό είναι όλο το πρόβλημα. Πήραν τα παιδιά από το καράβι και δεν ξέρουμε πού τα πάνε, αν είναι καλά στην υγεία τους και όλα αυτά» υπογράμμισε, μιλώντας στον ΑΝΤ1.

Συνεχίζοντας για το πώς συνέβη το «ρεσάλτο» των πειρατών στο «Elka Aristotle», ο πατέρας του 20χρονου ανέφερε: «Αυτοί ριχτήκανε στο πλοίο με σκάλες και βεντούζες. Ανεβήκανε πάνω, χτύπησε η σειρήνα τη νύχτα. 02.:00 π.μ. ήταν εκεί. Βγήκανε τα παιδιά από το δωμάτιο για να δουν τι συμβαίνει και τους αρπάξανε. Ακολούθησαν συμπλοκές με τα όπλα, χτυπήσανε έναν φρουρό στο πόδι και τελείωσε. Πάει το παιδί. Χάθηκε».

«Θα δώσουμε όσα ζητήσουν, για να πάρουμε το παιδί μας πίσω» είπε ακόμη, με έκδηλη την αγωνία, μιλώντας στον Alpha.

Σύμφωνα με πληροφορίες, ήταν το παρθενικό ταξίδι του νεαρού ναυτικού ως δόκιμου μηχανικού. Ο 20χρονος έχει μεγαλώσει στο Μεσολόγγι και φοίτησε στο 1ο ΕΠΑΛ, ενώ, σύμφωνα με τα στοιχεία που αναφέρει στη σελίδα του στο Facebook, σπούδασε στη Σχολή Μηχανικών Εμπορικού Ναυτικού.

protothema.gr



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

  • 1 Month Subscription
    3 Month Subscription
    6 Month Subscription
    Year Subscription

Από Κατοχικά Νέα

"Το katohika.gr δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε ταυτίζεται με τα ρεπορτάζ που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους. Συνεπώς, δε φέρει καμία ευθύνη εκ του νόμου. Το katohika.gr , ασπάζεται βαθιά, τις Δημοκρατικές αρχές της πολυφωνίας και ως εκ τούτου, αναδημοσιεύει κείμενα και ρεπορτάζ, από όλους τους πολιτικούς, κοινωνικούς και επιστημονικούς χώρους." Η συντακτική ομάδα των κατοχικών νέων φέρνει όλη την εναλλακτική είδηση προς ξεσκαρτάρισμα απο τους ερευνητές αναγνώστες της! Ειτε ειναι Ψεμα ειτε ειναι αληθεια !Έχουμε συγκεκριμένη θέση απέναντι στην υπεροντοτητα πληροφορίας και γνωρίζουμε ότι μόνο με την διαδικασία της μη δογματικής αλήθειας μπορείς να ακολουθήσεις τα χνάρια της πραγματικής αλήθειας! Εδώ λοιπόν θα βρειτε ότι θέλει το πεδίο να μας κάνει να ασχοληθούμε ...αλλά θα βρείτε και πολλούς πλέον που κατανόησαν και την πληροφορία του πεδιου την κάνουν κομματάκια! Είμαστε ομάδα έρευνας και αυτό σημαίνει ότι δεν έχουμε μαζί μας καμία ταμπέλα που θα μας απομακρύνει από το φως της αλήθειας ! Το Κατοχικά Νέα λοιπόν δεν είναι μια ειδησεογραφική σελίδα αλλά μια σελίδα έρευνας και κριτικής όλων των στοιχείων της καθημερινότητας ! Το Κατοχικά Νέα είναι ο χώρος όπου οι ελεύθεροι ερευνητές χρησιμοποιούν τον τοίχο αναδημοσιεύσεως σαν αποθήκη στοιχείων σε πολύ μεγαλύτερη έρευνα από ότι το φανερό έτσι ώστε μόνοι τους να καταλήξουν στο τι είναι αλήθεια και τι είναι ψέμα και τι κρυβεται πισω απο καθε πληροφορια που αλλοι δεν μπορουν να δουν! Χωρίς να αναγκαστούν να δεχθούν δογματικές και μασημενες αλήθειες από κανέναν άλλο πάρα μόνο από την προσωπική τους κρίση!

7 σχόλια στο “Θρίλερ στο Τόγκο: Ο τιμοκατάλογος της προστασίας στη φωλιά των πειρατών”
  1. οταν η βαρδεια στη γεφυρα κοιμαται τον υπνο του δικαιου,οταν ΄περνας απο επικυνδυνη περιοχη και δεν λαμβανεις τα απαραιτητα μετρα ασφαλειας αυτα γινονται,οταν δεν κλειδωνεις τις θυρες στην κουβερτα αυτα γινονται, οταν δεν βαζεις οπτηρες αυτα γινονται…ξεχναω τιποτα αλλο>>????

  2. ΝΑΙ, I DONTGIVEASHIT, ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΕΞ ΙΣΟΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ. ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ 2 ΝΑΥΤΕΣ ΣΤΗΝ ΓΕΦΥΡΑ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΝ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟ ΤΗΣ ΒΑΡΔΙΑΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΝΑΣ ΠΟΥ ΣΗΜΒΑΙΝΕΙ ΣΕ ΝΟΡΜΑΛ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ. ΤΟ ΤΙΜΟΝΙ ΣΤΟΝ ΑΥΤΟΜΑΤΟ, ΚΑΙ ΟΙ ΝΑΥΤΕΣ ΣΤΙΣ ΒΑΡΔΙΟΛΕΣ ΔΕΞΙΑ ΚΑΙ ΑΡΙΣΤΕΡΑ. ΣΕ ΚΑΘΕ ΒΑΡΔΙΟΛΑ ΚΑΙ ΕΝΑΣ ALDIS LAMP [ΠΟΥ ΣΤΑ ΒΑΠΟΡΙΑ ΤΟΝ ΛΕΝΕ ΚΑΙ ΑΛΤΗ] ΓΙΑ ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΟ “ΧΤΕΝΙΣΜΑ” ΤΗΣ ΔΕΞΙΑΣ ΚΑΙ ΑΡΙΣΤΕΡΗΣ ΘΑΛΑΣΣΑΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΤΗΝ ΝΥΧΤΑ. ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΣΤΙΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΣΟΝ ΤΟΥ ΚΑΡΑΒΙΟΥ ΚΑΙ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΠΡΥΜΗ. ΙΣΩΣ ΤΟ ΠΡΟΤΙΜΟΥΝ..

  3. … ΠΡΟΤΙΜΟΥΝ ΟΙ ΠΕΙΡΑΤΕΣ ΕΠΕΙΔΗ ΑΥΤΟΣ Ο ΤΟΜΕΑΣ ΠΟΛΥ ΛΙΓΟ ΕΠΙΤΗΡΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟ ΤΗΣ ΓΕΦΥΡΑΣ, ΠΡΟΣΕΧΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΕΚΤΑΣΗ ΤΗΣ ΠΛΩΡΗΣ ΚΑΙ ΜΕΧΡΙ ΤΙΣ 90 ΜΟΙΡΕΣ ΔΕΞΙΑ ΚΑΙ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΦΥΓΗ ΤΥΧΟΥΣΑΣ ΣΥΓΚΡΟΥΣΗΣ…
    ΗΤΑΝ ΟΙ ΕΠΟΧΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΧΑΜΕ ΤΑ ΠΟΛΛΑ ΟΡΓΑΝΑ ΤΟΥ ΣΗΜΕΡΑ, ΔΟΥΛΕΥΕ ΕΞΑΝΤΑΣ ΣΤΟ ΦΟΥΛ ΜΕ ΗΛΙΟ ΚΑΙ ΑΣΤΕΡΙΑ, ΚΑΙ Η ΒΑΡΔΙΑ ΓΙΝΟΤΑΝ ΟΠΩΣ ΕΠΡΕΠΕ. ΣΗΜΕΡΑ ΕΧΟΥΝ ΠΟΛΥ ΛΙΓΩΤΕΡΕΣ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΕΣ.
    Ο ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΣ ΤΗΣ ΓΕΦΥΡΑΣ ΝΑ ΒΓΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΒΑΡΔΙΟΛΑ, ΟΧΙ ΟΛΟ ΜΕΣΑ.

  4. ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΑΙΣΙΟ ΤΕΛΟΣ Η ΥΠΟΘΕΣΗ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΘΟΥΝ ΣΩΟΙ ΚΑΙ ΑΒΛΑΒΕΙΣ ΟΙ ΟΜΗΡΟΙ, ΑΛΛΑ ΣΕ ΟΤΙ ΑΝΑΦΕΡΕΙ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΤΟΥ ΔΟΚΙΜΟΥ ΓΙΑ ΣΚΑΛΕΣ ΚΑΙ ΒΕΝΤΟΥΖΕΣ, ΥΠΑΡΧΕΙ [Η ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΥΠΗΡΧΕ ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ] ΚΑΙ ΑΛΛΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΑΝΑΡΡΙΧΗΣΗΣ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΣΑΝ ΣΤΗΝ ΣΙΓΚΑΠΟΥΡΗ, ΕΚΕΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΠΕΙΡΑΤΕΙΑ ΑΛΛΑ ΠΕΡΙΜΕΝΑΝ ΜΕ ΤΑΧΥΠΛΟΑ ΤΑ ΚΑΡΑΒΙΑ ΛΙΓΕΣ ΩΡΕΣ ΠΡΙΝ ΦΤΑΣΟΥΝ ΕΚΕΙ ΓΙΑ ΑΝΕΦΟΔΙΑΣΜΟ. Ο ΛΟΓΟΣ ΝΑ ΚΑΤΟΧΥΡΩΣΟΥΝ ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΤΟ ΠΡΥΜΝΑΙΟ ΜΕΡΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΣΤΗΣΟΥΝ ΤΟ ΜΑΓΑΖΑΚΙ ΤΟΥΣ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΑ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΑ.

  5. ΠΛΕΥΡΙΖΑΝ ΜΕ ΤΟ ΤΑΧΥΠΛΟΟ ΤΗΝ ΜΠΑΝΤΑ ΤΟΥ ΚΑΡΑΒΙΟΥ, ΚΑΙ ΜΕ ΕΝΑ ΜΑΚΡΥ ΚΑΛΑΜΙ ΑΠΟ ΜΠΑΜΠΟΥ ΠΟΥ ΣΤΗΝ ΑΚΡΗ ΕΙΧΕ ΓΑΝΤΖΟ, ΠΡΟΣΑΡΜΟΖΑΝ ΤΟΝ ΓΑΝΤΖΟ ΣΤΑ ΡΕΛΙΑ ΤΗΣ ΚΟΥΒΕΡΤΑΣ ΚΑΙ ΑΝΕΒΑΙΝΑΝ ΑΝΑΡΡΙΧΩΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΛΑΜΙ ΜΠΑΜΠΟΥ.
    ΑΥΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

elGreek