Το θρίλερ καταγράφηκε παραμονές των Χριστουγέννων με τη σύγκρουση των δύο τρένων να αποφεύγεται στο… παρά πέντε
Εφιάλτες από το σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη με τους 57 νεκρούς ξύπνησε ένα σοβαρό συμβάν στο σιδηροδρομικό δίκτυο της Αττικής. Όλα συνέβησαν παραμονές των Χριστουγέννων όταν δύο τρένα, που κινούνταν στην ίδια γραμμή, γλύτωσαν τη σύγκρουση στο παρά πέντε.
Σύμφωνα με σημερινή αποκάλυψη της εφημερίδας «Τα Νέα», το συμβάν σημειώθηκε στις 23 Δεκεμβρίου του 2023, στις 12:19, στον σταθμό του Σιδηροδρομικού Κέντρου Αχαρνών (ΣΚΑ) κι αφορά την παραβίαση κόκκινου σηματοδότη, που λίγο έλειψε να οδηγήσει σε σύγκρουση δύο επιβατικές αμαξοστοιχίες της Hellenic Train. Επρόκειτο για τις αμαξοστοιχίες 1313, που εκτελούσε το δρομολόγιο Κιάτο-Πειραιάς και 51 (Ασημένιο Βέλος), που εκτελούσε το δρομολόγιο Θεσσαλονίκη-Αθήνα.
Τα ουρλιαχτά στον ασύρματο
Σύμφωνα με το δημοσίευμα, η αμαξοστοιχία 1313 παραβίασε τον ερυθρό σηματοδότη και η σύγκρουση με την αμαξοστοιχία 51 αποφεύχθηκε χάρη στην ετοιμότητα του υπευθύνου της τηλεδιοίκησης του ΣΚΑ, ο οποίος
κυριολεκτικά ούρλιαζε στον ασύρματο, καλώντας τον μηχανοδηγό της 1313 αμαξοστοιχίας να σταματήσει, κάτι που ευτυχώς συνέβη, πριν οι δύο αμαξοστοιχίες έρθουν «αντιμέτωπες» στη γραμμή 102.
Η αντίδραση της Hellenic Train
Στο ίδιο δημοσίευμα, αναφέρεται ότι εκείνη την ώρα στην καμπίνα μηχανοδήγησης επέβαινε παρατύπως και μαθητευόμενος μηχανοδηγός, δεδομένου ότι ο κανονικός μηχανοδηγός δεν έχει την ιδιότητα του εκπαιδευτή. Ο μηχανοδηγός ισχυρίστηκε ότι έγινε «υπέρβαση σήματος», δηλαδή δεν ακινητοποιήθηκε εγκαίρως το τρένο στο ερυθρό φωτόσημο, λόγω ολίσθησης των γραμμών-τροχών.
Ο ΟΣΕ ως διαχειριστής της υποδομής, προχώρησε αμέσως στην καταγραφή του σοβαρού συμβάντος, ενώ από την πλευρά της Hellenic Train επιχειρήθηκε αρχικά η υποβάθμισή του, με τα αρμόδια στελέχη της εταιρείας να υποστηρίζουν κι αυτοί από την πλευρά τους ότι για το περιστατικό δεν ευθύνεται ο μηχανοδηγός, αλλά η ολισθηρότητα των γραμμών. Η εταιρεία δεν προέβη σε άλλη επίσημη εκτίμηση ή ανακοίνωση.
Ο Οργανισμός Σιδηροδρόμων Ελλάδος δήλωσε το περιστατικό, λόγω της σοβαρότητάς του, στη Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων, ενώ προκειμένου να συντάξει το δικό του πόρισμα, ζήτησε από την Hellenic Train την ταινία του ταχογράφου για να φανεί αν υπήρξε ολίσθηση στις ράγες. Η παράδοση δεν έχει γίνει ακόμα.
Η ΡΑΣ ζητεί την πλήρη διαλεύκανση του περιστατικού και καλεί όλους τους εμπλεκόμενους να της παραδώσουν τα πορίσματά τους.
φωτο αρχειου
bankingnews.gr
Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice