Διαφημίσεις

Καταργείται το χάρτινο ηλεκτρονικό εισιτήριο μειωμένου κομίστρου του ΟΑΣΑ, από την 1η Οκτωβρίου, σύμφωνα με ανακοίνωση του Οργανισμού.

Αυτό σημαίνει ότι οι δικαιούχοι μειωμένου κομίστρου, όπως άτομα ηλικίας άνω των 65 ετών, φοιτητές, σπουδαστές, πολύτεκνοι, νέοι έως 18 ετών, κ.α., καλούνται να εκδώσουν προσωποποιημένη ηλεκτρονική κάρτα.

Ο Οργανισμός έχει εκδώσει περισσότερες από 800.000 προσωποποιημένες κάρτες ATH.ENA Card και 350.000 ανώνυμες κάρτες, κάτι το οποίο σημαίνει ότι περισσότεροι από 1,15 εκατ. επιβάτες μετακινούνται με κάρτα.

Όπως είναι γνωστό, η προσωποποιημένη ηλεκτρονική κάρτα συνοδεύεται από σειρά προνομίων, όπως η προμήθεια προϊόντων κομίστρου, μέσω κινητού τηλεφώνου με τεχνολογία NFC, χωρίς την μετάβαση σε εκδοτήρια ή αυτόματα μηχανήματα (περισσότερες πληροφορίες στο σύνδεσμο: www.oasa.gr).

Επίσης, ο ΟΑΣΑ γνωστοποίησε ότι οι εγκεκριμένες κάρτες για το μηνιαίο δικαίωμα της ανεργίας έχουν ξεπεράσει τις 190.000 και οι αντίστοιχες για το δικαίωμα των ΑμεΑ τρίμηνης διάρκειας τις 33.000 και ότι παρατηρείται διαρκής άνοδος των εσόδων μετά το κλείσιμο των πυλών σε μετρό και ηλεκτρικό, αλλά και μετά την εφαρμογή του μέτρου της εισόδου από την μπροστινή πόρτα σε λεωφορεία και τρόλεϊ.

Βελτίωση υπηρεσιών ηλεκτρονικού εισιτηρίου

Στο πλαίσιο βελτίωσης των υπηρεσιών του ηλεκτρονικού εισιτηρίου, ο Οργανισμός υλοποίησε τα ακόλουθα:

-Σε 198 «Αυτόματα Μηχανήματα Έκδοσης Εισιτηρίων» (ΑΜΕΚ), ο επιβάτης μπορεί πλέον να αγοράσει ή και να επαναφορτίσει ηλεκτρονικό εισιτήριο, με τη χρήση χρεωστικής / πιστωτικής κάρτας.

-Παράλληλα, διευρύνθηκαν οι δυνατότητες αγοράς / επαναφόρτισης του μεμονωμένου εισιτηρίου των 1,40 ευρώ στα ΑΜΕΚ, καθώς η εν λόγω επιλογή εξυπηρετείται και από τα χαρτονομίσματα των 10 ευρώ. Στο ίδιο πλαίσιο, διευρύνθηκαν οι δυνατότητες φόρτισης της μηνιαίας κάρτας των 30 ευρώ, καθώς η εν λόγω επιλογή εξυπηρετείται και από τα χαρτονομίσματα των 50 ευρώ.

-Επίσης, όταν εξαντληθεί ο χρόνος των 90 λεπτών πριν την έξοδο από τις πύλες των σταθμών, οι επιβάτες μπορούν πλέον να εξέλθουν από τις πύλες, εφόσον έχουν στην κάρτα τους υπόλοιπο εισιτηρίων ή αποθηκευμένη αξία. Πέντε στα δέκα εισιτήρια που πωλούνται είναι 10 + 1

Τα εκπτωτικά προϊόντα που αναπτύχθηκαν (10+1, 5+0, διπλό μετ΄ επιστροφής), σύμφωνα με τον ΟΑΣΑ, εμφανίζουν μεγάλη διείσδυση στους επιβάτες.

Με τα προϊόντα αυτά, ο επιβάτης κερδίζει έκπτωση από 5 έως 17 λεπτά ανά διαδρομή.

Είναι χαρακτηριστικό ότι 5 στα 10 εισιτήρια που πωλούνται είναι 10 + 1 (η τιμή ανά εισιτήριο διαμορφώνεται στα 1,23 ευρώ).

Αύξηση εσόδων στο σύνολο των μέσων μεταφοράς

Μετά το κλείσιμο των πυλών σε μετρό και ηλεκτρικό εκδίδονται περισσότερα από 110.000 τεμάχια πολλαπλών εισιτηρίων την ημέρα, από 70.000 τεμάχια που εκδίδονταν πριν το κλείσιμο των πυλών.

Αντίστοιχα, μετά την εφαρμογή του μέτρου επιβίβασης επιβατών από τη μπροστινή θύρα στα λεωφορεία και τα τρόλεϊ, η αύξηση των επικυρώσεων στα οχήματα ανήλθε στο 200% και η αύξηση των εσόδων στο 30% ανά ημέρα, σε σύγκριση με την περίοδο πριν την εφαρμογή του μέτρου.

Δυνατότητα αγοράς προφορτισμένων εισιτηρίων σε 1.300 σημεία

Το δίκτυο πωλήσεων του ηλεκτρονικού εισιτηρίου διευρύνεται συνεχώς, καθώς 1.300 επιλεγμένα σημεία, όπως περίπτερα, μίνι μάρκετ, καταστήματα ψιλικών κ.ά., διαθέτουν ηλεκτρονικά εισιτήρια ATH.ENA Ticket.

Επίσης, 400 περίπτερα έχουν εφοδιαστεί με συσκευές POS, στα οποία οι επιβάτες μπορούν να προμηθεύονται και επαναφορτίζουν τους βασικούς τύπους εισιτηρίων.

Τέλος, σύμφωνα με τον ΟΑΣΑ, η ολοκλήρωση του κλεισίματος των πυλών στους σταθμούς των Γραμμών 1,2,3 της ΣΤΑΣΥ διεξήχθη σε 9 μήνες, αντί για 24 μήνες που συνήθως υλοποιείται, με βάση τη διεθνή εμπειρία.

el.gr



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

  • 1 Month Subscription
    3 Month Subscription
    6 Month Subscription
    Year Subscription

Από Κατοχικά Νέα

"Το katohika.gr δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε ταυτίζεται με τα ρεπορτάζ που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους. Συνεπώς, δε φέρει καμία ευθύνη εκ του νόμου. Το katohika.gr , ασπάζεται βαθιά, τις Δημοκρατικές αρχές της πολυφωνίας και ως εκ τούτου, αναδημοσιεύει κείμενα και ρεπορτάζ, από όλους τους πολιτικούς, κοινωνικούς και επιστημονικούς χώρους." Η συντακτική ομάδα των κατοχικών νέων φέρνει όλη την εναλλακτική είδηση προς ξεσκαρτάρισμα απο τους ερευνητές αναγνώστες της! Ειτε ειναι Ψεμα ειτε ειναι αληθεια !Έχουμε συγκεκριμένη θέση απέναντι στην υπεροντοτητα πληροφορίας και γνωρίζουμε ότι μόνο με την διαδικασία της μη δογματικής αλήθειας μπορείς να ακολουθήσεις τα χνάρια της πραγματικής αλήθειας! Εδώ λοιπόν θα βρειτε ότι θέλει το πεδίο να μας κάνει να ασχοληθούμε ...αλλά θα βρείτε και πολλούς πλέον που κατανόησαν και την πληροφορία του πεδιου την κάνουν κομματάκια! Είμαστε ομάδα έρευνας και αυτό σημαίνει ότι δεν έχουμε μαζί μας καμία ταμπέλα που θα μας απομακρύνει από το φως της αλήθειας ! Το Κατοχικά Νέα λοιπόν δεν είναι μια ειδησεογραφική σελίδα αλλά μια σελίδα έρευνας και κριτικής όλων των στοιχείων της καθημερινότητας ! Το Κατοχικά Νέα είναι ο χώρος όπου οι ελεύθεροι ερευνητές χρησιμοποιούν τον τοίχο αναδημοσιεύσεως σαν αποθήκη στοιχείων σε πολύ μεγαλύτερη έρευνα από ότι το φανερό έτσι ώστε μόνοι τους να καταλήξουν στο τι είναι αλήθεια και τι είναι ψέμα και τι κρυβεται πισω απο καθε πληροφορια που αλλοι δεν μπορουν να δουν! Χωρίς να αναγκαστούν να δεχθούν δογματικές και μασημενες αλήθειες από κανέναν άλλο πάρα μόνο από την προσωπική τους κρίση!

5 σχόλια στο “Θέλουν όλους τους Έλληνες με κάρτες! Καταργούνται τα μειωμένα χάρτινα εισιτήρια για τα ΜΜΜ”
  1. Εχω μια απο αυτες που δουλευα στην αμερικη.. θα δουλευει εδω η ειναι κρατος ξεχωρο; τωρα εμεινε να δουμε τα 7 eleven πρατηρια κ οχι μονο

  2. Μεγάλη γάγγραινα το ηλεκτρονικό εισιτήριο! Πρέπει συνέλληνες να κάνουμε αγώνες και να τους κλιμακώσουμε ως που να καταργηθηεί μια για πάντα και να επιστρέψει το χάρτινο εισιτήριο!

    Βέβαια, να πούμε και μια αλήθεια εδώ πέρα, φταίνε και οι Έλληνες που πήγαν και το παρέλαβαν!! Δηλαδή τι θα μας κάνανε αν δεν το παραλαμβάναμε;;; Θα μας εμπόδιζαν όλους να μπούμε;; Όχι φυσικά! Μονο αυτοί θά’βγαιναν χαμένοι καθώς δε θα λαμβάνανε έσοδα!

    Δηλαδή τι θα κάνουν οι Έλληνες τώρα που πάνε να περάσουν τις νέες βιομετρικές ταυτότητες/κάρτα του πολίτη;;

  3. Στη Θεσσαλονίκη πάντως τείνουν προς κατάργηση και τα ΜΜΜ! Σπάνια βρίσκεις πια λεωφορείο…

    1. @, Ptg, έτσι πάει να γίνει και στην Αθήνα! Δεν έχουμε συγκοινωνίες, είναι όλα διαλυμένα και αντί να δώσουν λεφτά σ’αυτές, πήγαν και τά’δωσαν για το ηλεκτρονικό κατασκοπευτικό εισιτήριο, και μας κόστισε κιόλας 110 εκατομμύρια Ευρώ!!

  4. άλλος ένας μασονοσιωνιστικος δακτυλος!
    Η ανάρτηση μου θυμίζει τότε που ήρθε το ηλεκτρικό ρεύμα στα σπίτια μας, τότε πάλι “οι ψαγμενοι” της εποχής προειδοποιουσαν, ότι το ρεύμα σκοτώνει, ότι θα μας βρουν ένα σωρό δεινά από τη σύνδεση με το “διαολο”!!!
    Αλλά που εμείς τα χαιβανια, οι προοδευτικουληδες…. δεν ακούγαμε Και τώρα να τα αποτελέσματα!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

elGreek