Διαφημίσεις

Η κίνηση των δικύκλων ανάμεσα στα αυτοκίνητα, η γνωστή μας διήθηση, είναι ένα φαινόμενο που παρατηρείται καθημερινά στους δρόμους της χώρας, όμως σύμφωνα με τον ΚΟΚ είναι παράνομο.

Ατελείωτη φαντάζει η ταλαιπωρία στην οποία υποβάλλονται καθημερινά οι οδηγοί ΙΧ στα κέντρα των μεγάλων πόλεων της χώρας μας, λόγω της τεράστιας κυκλοφοριακής συμφόρησης που σημειώνεται στους δρόμους.

Σε αυτή την περίπτωση η χρήση ενός δικύκλου, μιας μοτοσικλέτας, είναι μια λύση που δίνει ένα πλεονέκτημα ευελιξίας και καθημερινής ευκολίας, σε όποιον αποφασίσει να το προτιμήσει για τις μετακινήσεις του.

Χάρη στην ευελιξία που προσφέρουν τα δίκυκλα, οι αναβάτες τους μπορούν να αποφεύγουν την κυκλοφοριακή ασφυξία και να φτάνουν δίχως μεγάλες καθυστερήσεις στον προορισμό τους. Για να αποφύγουν ωστόσο τον κυκλοφοριακό «Γολγοθά» υιοθετούν μαζικά μια πρακτική που βάσει νόμου είναι παράνομη. Πρόκειται για τη διήθηση, δηλαδή την κίνηση των μοτοσικλετών ανάμεσα στα αυτοκίνητα.

Προτού ανατρέξουμε στο νομικό πλαίσιο, αξίζει να σημειωθεί ότι η διήθηση αποτελεί εδώ και χρόνια ένα φλέγον ζήτημα το οποίο συγκεντρώνει πολλούς φίλους, αλλά και μεγάλο όγκο πολέμιων. Οι μεν, δηλαδή, οι μοτοσικλετιστές, υποστηρίζουν ότι οι ελιγμοί των δίκυκλων ανάμεσα στα προπορευόμενα αυτοκίνητα αποτρέπει την περαιτέρω επιμήκυνση των ουρών, άρα τη δημιουργία ακόμα μεγαλύτερων καθυστερήσεων.

Στο αντίπαλο στρατόπεδο, πολλοί οδηγοί αυτοκινήτων κάνουν λόγο για μια επικίνδυνη οδηγική συμπεριφορά που μπορεί να αποτελέσει αιτία πρόκλησης ατυχημάτων.

Ο καθένας, λοιπόν, έχει την αποψή του την οποία τεκμηριώνει με τα αντίστοιχα βάσιμα επιχειρήματα. Η ισχύουσα νομοθεσία, ωστόσο, είναι ξεκάθαρη. Όπως φαίνεται και από τη διάταξη του ΚΟΚ που ακολουθεί παρακάτω, η διήθηση απαγορεύεται:

Άρθρο 16 «Θέση επί της οδού»

Όπως αναφέρεται χαρακτηριστικά στην παράγραφο 3 του άρθρου 16, «σε οδοστρώματα που είναι χωρισμένα σε δύο ή περισσότερες λωρίδες κυκλοφορίας, κατά κατεύθυνση με κατά μήκος διαγραμμίσεις, οι οδηγοί οχημάτων υποχρεούνται να οδηγούν αυτά μέσα στα όρια μιας λωρίδας και κατά το δυνατόν στο μέσο αυτής».

Ένας δικυκλιστής, λοιπόν, που κινείται ανάμεσα στα αυτοκίνητα δεν οδηγεί στο μέσο της λωρίδας κυκλοφορίας, ενώ ενδέχεται να παρεκκλίνει από τη λωρίδα κυκλοφορίας του. Ο Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας, μάλιστα, προβλέπει και διοικητικό πρόστιμο που ανέρχεται σε 80 ευρώ.

Σε περίπτωση, μάλιστα, που προκληθεί ένα τροχαίο ατύχημα υπαίτιος είναι ο οδηγός του δίκυκλου, όπως αποδεικνύεται και από απόφαση του Αρείου Πάγου το 2017.

carandmotor.gr



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

  • 1 Month Subscription
    3 Month Subscription
    6 Month Subscription
    Year Subscription

Από Κατοχικά Νέα

"Το katohika.gr δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε ταυτίζεται με τα ρεπορτάζ που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους. Συνεπώς, δε φέρει καμία ευθύνη εκ του νόμου. Το katohika.gr , ασπάζεται βαθιά, τις Δημοκρατικές αρχές της πολυφωνίας και ως εκ τούτου, αναδημοσιεύει κείμενα και ρεπορτάζ, από όλους τους πολιτικούς, κοινωνικούς και επιστημονικούς χώρους." Η συντακτική ομάδα των κατοχικών νέων φέρνει όλη την εναλλακτική είδηση προς ξεσκαρτάρισμα απο τους ερευνητές αναγνώστες της! Ειτε ειναι Ψεμα ειτε ειναι αληθεια !Έχουμε συγκεκριμένη θέση απέναντι στην υπεροντοτητα πληροφορίας και γνωρίζουμε ότι μόνο με την διαδικασία της μη δογματικής αλήθειας μπορείς να ακολουθήσεις τα χνάρια της πραγματικής αλήθειας! Εδώ λοιπόν θα βρειτε ότι θέλει το πεδίο να μας κάνει να ασχοληθούμε ...αλλά θα βρείτε και πολλούς πλέον που κατανόησαν και την πληροφορία του πεδιου την κάνουν κομματάκια! Είμαστε ομάδα έρευνας και αυτό σημαίνει ότι δεν έχουμε μαζί μας καμία ταμπέλα που θα μας απομακρύνει από το φως της αλήθειας ! Το Κατοχικά Νέα λοιπόν δεν είναι μια ειδησεογραφική σελίδα αλλά μια σελίδα έρευνας και κριτικής όλων των στοιχείων της καθημερινότητας ! Το Κατοχικά Νέα είναι ο χώρος όπου οι ελεύθεροι ερευνητές χρησιμοποιούν τον τοίχο αναδημοσιεύσεως σαν αποθήκη στοιχείων σε πολύ μεγαλύτερη έρευνα από ότι το φανερό έτσι ώστε μόνοι τους να καταλήξουν στο τι είναι αλήθεια και τι είναι ψέμα και τι κρυβεται πισω απο καθε πληροφορια που αλλοι δεν μπορουν να δουν! Χωρίς να αναγκαστούν να δεχθούν δογματικές και μασημενες αλήθειες από κανέναν άλλο πάρα μόνο από την προσωπική τους κρίση!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

elGreek