Τά Μυστικά Τού Ιερού…!
Τετραπιθανότητα: α) Ιερόν β) Ανιερόν-Μίασμα-Μόλυσμα-Μιαρόν/Μιερόν = Μή Ιερόν γ) Ουδέτερον δ) Ανάμεικτον.
Μόνον τό Ιερόν είναι Ιερόν, ούτε τό ουδέτερον, ούτε τό ανάμεικτον καί έτι βλασφημότερον τό ανιερόν!… Η Τετραπιθανότητα περί Ιερού είναι όμοια μέ τήν Τετραπιθανότητα Δικαίου!… Ούτε η παραμικρή σταγόνα, ρανίδα, ποσότητα αδικίας δέν επιδέχεται είς τό Δίκαιον. Θυμάστε σάς είχα γράψει ότι ό διάβολος δέχεται νά συνεργάζεται μέ τό δίκαιον, διά νά τό αναμείξει, μολύνει, επηρεάσει, αδικήσει, όπως είς τήν περίπτωση τού σατανικού Οικουμενισμου. Μία απειροελάχιστη μόλυνση σέ σώμα ή σέ δίκαιον σαπίζει καί τά λοιπά κύτταρα. Τό Καθαρόν δέν επιδέχεται καί δέν Ανέχεται ουδεμία ποσότητα ή ποιότητα Ακαθαρσίας επάνω Τού έστω εάν Τό Καθαρόν ελεήσει τό Ακάθαρτον, όπως θά ιδείτε διά τής Πίστεως τού Ακάθαρτου, εφόσον τήν έχει καί αιτηθεί Έλεος!…
Γάργαρου νήρου ύδατος ριχθέντος έν αυτώ μία σταγόνα ζομφού μολυσμένου ή ακάθαρτου ύδατος, τότε τό καθαρόν ύδωρ γίνεται ακάθαρτον, είς οίαν ποσότητα αναλόγως!…
Όταν έχεις έναν σαπρόν μήλον δέν τό ιάθεις αγγίζοντας τού έναν ασαπρόν!
Έναν παιδίον μέ μηνιγγίτιδα δέν ιατρέυεται βάζοντας τού δίπλα τού έναν υγειές παιδίον, αλλά τό ασθενές ή καί ακάθαρτον από πνεύμα ακάθαρτον ή ασθένεια παιδίον θά μολύνει μεταδοτικώς τό υγειές παιδίον, εκτός εάν τό υγειές παιδίον φέρει συνειδητή Πίστη ότι δέν θά μολυνθεί καί ώ τού Θαύματος δέν μολύνεται. Ό Άγιος Άνθιμος τής Χίου ζούσε συνεχώς ανάμεσα σέ λεπρούς καί ουδέποτε αρρώστησε ένεκα Πίστεως, όχι άλλης προφυλάξεως, παρά μόνον Πίστεως είς Ιησούν Χριστόν Σωτήρ καί ίασε πολλούς, έν έξ’ αυτών Τόν Άγιον Νικηφόρον τόν Λεπρόν όπου ιδείς τήν Πίστη αγίασε καί Αυτός!… Η Πίστη σώζει, η Γνώση δίχως Πίστη είναι Κενή Σοφία, κενοσοφία καί κενοδοξία, ήτοι μία κενή γνώση !… Μία σβυστή γνώση, μία γνώση είς τήν χειρότερη τών περιπτώσεων, ματαιόδοξη, ιδιοτελής καί κακοκαταστροφική, πρός απώλειαν ψυχούς!…
Η μόλυνση είναι μεταδοτική, ήτοι η ακαθαρσία είναι μεταδοτική. Η κάθαρση, η καθαριότητα δέν είναι μεταδοτική, παρά μόνον διά Πίστεως! Ό Πιστός δέν μολύνεται αγγίζοντας είς τό σαπημένο μήλο άνθρωπο ένεκα Πίστης καί ό σαπημένο μήλο άνθρωπος αποσαπίζεται μόνον διά Πίστεως ή φυσικού αποκαθαρισμού εάν επιτευχθεί καί δή όταν πρόκειται περί σωματικής υπόθεσης. Περί ψυχικής υπόθεσης δέν υφίσταται φυσική αποκάθαρση άνευ συνοδείας Πίστεως !… Διαβάστε τά κατωτέρω τού Προφύτου Αγγαίου καί επανερχόμαστε κατωτέρω μέ επεξηγήσεις:
[Συμβουλές προς τους ιερείς
Αγ. 2,10 Τετράδι καὶ εἰκάδι τοῦ ἐνάτου μηνός, ἔτους δευτέρου, ἐπὶ Δαρείου, ἐγένετο λόγος Κυρίου πρὸς Ἀγγαῖον τὸν προφήτην λέγων·
Αγ. 2,10 Την εικοστήν τετάρτην του ενάτου μηνός του δευτέρου έτους της βασιλείας του Δαρείου, ωμίλησε πάλιν ο Κυριος προς τον προφήτην Αγγαίον και είπεν·
Αγ. 2,11 τάδε λέγει Κύριος παντοκράτωρ· ἐπερώτησον δὴ τοὺς ἱερεῖς νόμον λέγων·
Αγ. 2,11 Αυτά λέγει ο Κυριος ο παντοκράτωρ· Ερώτησε, λοιπόν, τους ιερείς σχετικώς με τον Νομον και ειπέ εις αυτούς·
Αγ. 2,12 ἐὰν λάβῃ ἄνθρωπος κρέας ἅγιον ἐν τῷ ἄκρῳ τοῦ ἱματίου αὐτοῦ καὶ ἅψηται τὸ ἄκρον τοῦ ἱματίου αὐτοῦ ἄρτου ἢ ἑψήματος ἢ οἴνου ἢ ἐλαίου ἢ παντὸς βρώματος, εἰ ἁγιασθήσεται; καὶ ἀπεκρίθησαν οἱ ἱερεῖς καὶ εἶπαν· οὔ.
Αγ. 2,12 Εάν ένας άνθρωπος με το άκρον του ιματίου του πάρη κρέας άγιον, κρέας που έχει προσφερθή προς τον Θεόν, και το άκρον του ιματίου του εγγίση άρτον η φαγητόν τι βραστόν η ψητόν, η οίνον η έλαιον, η κάτι άλλο φαγώσιμον θα αγιασθή αυτό το πράγμα; Οι ιερείς απήντησαν· όχι.
Αγ. 2,13 καὶ εἶπεν Ἀγγαῖος· ἐὰν ἅψηται μεμιασμένος ἀκάθαρτος ἐπὶ ψυχῇ ἐπὶ παντὸς τούτων, εἰ μιανθήσεται; καὶ ἀπεκρίθησαν οἱ ἱερεῖς καὶ εἶπαν· μιανθήσεται.
Αγ. 2,13 Ο Αγγαίος τους ηρώτησε πάλιν· εάν ένας μολυσμένος κατά τον Νομον και ακάθαρτος εγγίση κάτι από τα ανωτέρω πράγματα, θα μολυνθούν και αυτά; Οι ιερείς απήντησαν· θα μολυνθούν.
Αγ. 2,14 καὶ ἀπεκρίθη Ἀγγαῖος καὶ εἶπεν· οὕτως ὁ λαὸς οὗτος καὶ οὕτως τὸ ἔθνος τοῦτο ἐνώπιον ἐμοῦ, λέγει Κύριος, καὶ οὕτως πάντα τὰ ἔργα τῶν χειρῶν αὐτῶν, καὶ ὃς ἐὰν ἐγγίσῃ ἐκεῖ, μιανθήσεται ἕνεκεν τῶν λημμάτων αὐτῶν τῶν ὀρθρινῶν, ὀδυνηθήσονται ἀπὸ προσώπου πόνων αὐτῶν· καὶ ἐμισεῖτε ἐν πύλαις ἐλέγχοντας
Αγ. 2,14 Ο Αγγαίος τότε απήντησεν· έτσι συμβαίνει και με τον λαόν αυτόν, με το ιουδαϊκόν έθνος ενώπιόν μου, λέγει ο Κυριος. Ετσι συμβαίνει με όλα τα έργα των χειρών του· όποιος δηλαδή είναι μολυσμένος από τας δωροδοκίας, που έλαβε πρωϊ-πρωϊ, η από άλλας αμαρτίας και παρακοάς που διέπραξε, θα μολυνθή εάν εγγίση το θυσιαστήριον. Η προσφορά του θα θεωρηθή μολυσμός. Οι Ισραηλίται αυτοί θα τιμωρηθούν πολύ σκληρά εξ αιτίας των κακών πράξεων των. Αλλως τε σεις εμισούσατε εκείνους, οι οποίοι δικαίως σας ήλεγχαν και ήθελαν να αποδώσουν δικαιοσύνην παρά τας πύλας της πόλεως.]….
Ό Θεός λέγει είς τόν Προφύτη Αγγαίον νά Ελέγξει εάν οί ιερείς έχουν επίγνωσιν Αληθείας, γνωρίζοντας ότι έχουν αλλά δέν τήν εφαρμόζουν είς άκρον άωτον, ένεκα οκνηρίας καί διαφθοράς καί αφού τούς Ελέγξει τούς φοβίζει μέ Δέος Δικαίου, ώστε νά τούς Ενθαρρύνει νά οικοδομήσουν τόν Ναόν καί πάν άλλον αγαθόν, διά νά έρθουν είς Μετάνοια καί είς Αγαθότητα Δικαίου καί Ευσεβούς Ευλάβειας!…
Ό Προφύτης είναι πάντοτε ένας Υπεραρχιλογιστής Ελεγκτής Ισοζυγίου Δικαίου καί Ενσυνείδητης Αυτοσυναίσθησης καί Κοινωνικής Αυτοσυναίσθησης σέ σχέση μέ τό Δίκαιον καί τήν Αδικία!…
Ό Θεός δι’ Αγγαίου λέγει είς τούς ιερείς: αφού γνωρίζετε τήν Αλήθεια διατί δέν τήν πράττετε; Ποία η Δικαιολογία; Όπως αργότερα τούς είπε Ό Χριστός: όσοι δέν είδαν δέν θά κριθούν, όσοι είδαν θά κριθούν! Καί τό νά μήν Πιστεύεις, νά προτιμάεις τά ανήθικα ιδιοτελικά, νά προσποιείσαι άγνοια δέν σημαίνει ότι έχεις άγνοια, αλλά πολλαπλά καταδικάζεσαι λόγω τού υπερπολλαπλασιασμού σέ άδικα πράγματα τής υποκρισίας, προσωρινώς ίσως διά κάποιους “καλά” αλλά μέ βεβαιότητα Καταδικαστικά διά τίς ψυχή!…
Προσοχή:
Τό καθαρόν μολύνεται όταν αγγίξει επάνω τού τό ακάθαρτον, όταν ριχθεί μέσα τού τό ακάθαρτον!…
Τό ακάθαρτον παραμένει ακάθαρτον έστω καί εάν αγγίξει επάνω τού τό καθαρόν, έστω καί εάν ριχθεί μέσα τού τό ακάθαρτον. Όπως ένας άνθρωπος ός Μεταλαμβάνει ενώ δέν έχει Μετανοήσει, δέν έχει Εξομολογηθεί σέ ιερέα, σέ Άγιον όπως ό Άγιος Εφραίμ τής Νέας Μάκρης, δίχως νά σημαίνει ότι δέν πρέπει οπωσδήποτε νά Εξομολογηθεί σέ ιερέα, όπως όταν έστω καί εάν λακταρεί νά Μεταλάβει καί δέν κρατιέται από Δίψα πρός Τόν Χριστόν, ενώ δέν έχει Εξομολογηθεί, δέν ειπεί μόλις πρίν Χριστέ μού συγχωρώ όλους τούς εχθρούς μού, αρνούμαι όλες τίς κατάρες μού δίκαιες ή άδικες, αρνούμαι καί απεταξάμην όλες τίς αμαρτίες μού καί βεβαίως ξανά μετά σέ ιερέα διά Εξομολόγηση!…
Τί συμβαίνει εδώ; Ενώ εσύ είσαι τό ακάθαρτον καί προχωρείς νά λάβεις τό Άχραντον Καθαρόν ήτοι Τήν Θεία Κοινωνία μέσα σού, διά τής Πίστεως τηρείς τίς Εντολές Τού Χριστού είς τό πί & φί έν ριπή οφθαλμού καί εάν Ό Θεός τό κρίνει ειλικρινές, σέ απαλλάσσει από πάσα ακαθαρσία καί διά τής Πίστεως εσένα τόν ακάθαρτον σέ κάνει καθαρόν αρκετώς διά νά δεχθείς Τόν Ίδιον διά τής Θείας Κοινωνίας! Ενώ εάν έχεις Εξομολογηθεί καί πρίν Μεταλάβεις έστω καί έναν δευτερόλεπτον μισήσεις μέ κακία κάποιον, τότε δέν αξίζεις τής Θείας Μετάληψης διότι αυτοακαθαρτοποιήθηκες τήν τελευταία στιγμή!…
Τί έγινε μέ τήν Συροφοινίκισσα Ελληνίδα; Ενώ ήταν ειδωλολάτρισσα καί αμαρτωλή αιτήθηκε ίαση τού κορασίου τής έκ Χριστού!…
Μαρκ. 7,24 Καὶ ἐκεῖθεν ἀναστὰς ἀπῆλθεν εἰς τὰ μεθόρια Τύρου καὶ Σιδῶνος. καὶ εἰσελθὼν εἰς οἰκίαν οὐδένα ἤθελε γνῶναι, καὶ οὐκ ἠδυνήθη λαθεῖν.
Μαρκ. 7,24 Και από εκεί εξεκίνησε και επήγεν εις τα σύνορα Τυρου και Σιδώνος. Εμπήκε εις ένα σπίτι, όπου θα έμενε και δεν ήθελε κανείς να μάθη ότι ήτο εκεί. Αλλά δεν ημπόρεσε να ξεφύγη από την προσοχήν των ανθρώπων.
Μαρκ. 7,25 ἀκούσασα γὰρ γυνὴ περὶ αὐτοῦ, ἧς εἶχε τὸ θυγάτριον αὐτῆς πνεῦμα ἀκάθαρτον, ἐλθοῦσα προσέπεσε πρὸς τοὺς πόδας αὐτοῦ·
Μαρκ. 7,25 Διότι όταν ήκουσε δι’ αυτόν μία γυναίκα, της οποίας η μικρά κόρη είχε πονηρόν πνεύμα, ήλθε και έπεσε γονατιστή εμπρός εις τα πόδια του.
Μαρκ. 7,26 ἡ δὲ γυνὴ ἦν Ἑλληνίς, Συροφοινίκισσα τῷ γένει· καὶ ἠρώτα αὐτὸν ἵνα τὸ δαιμόνιον ἐκβάλῃ ἐκ τῆς θυγατρὸς αὐτῆς.
Μαρκ. 7,26 Αυτή δε η γυναίκα ήτο κατά την μόρφωσιν και την θρησκείαν Ελληνίδα, δηλαδή ειδωλολάτρις, κατά δε την καταγωγήν και την πατρίδα Συροφοινίκισσα. Και παρακαλούσε αυτόν να διώξη το δαιμόνιον από την θυγατέρα της.
Μαρκ. 7,27 ὁ δὲ Ἰησοῦς εἶπεν αὐτῇ· ἄφες πρῶτον χορτασθῆναι τὰ τέκνα· οὐ γάρ ἐστι καλὸν λαβεῖν τὸν ἄρτον τῶν τέκνων καὶ τοῖς κυναρίοις βαλεῖν.
Μαρκ. 7,27 Ο δε Ιησούς της είπεν· “άφησε πρώτα να χορτασθούν τα τέκνα του Θεού, δηλαδή οι Ισραηλίται, διότι δεν είναι ορθόν να πάρη κανείς το ψωμί των παιδιών και να το ρίξη εις τα σκυλάκια, δηλαδή στους ειδωλολάτρας”. (Τούτο δε έλεγε, δια να δώση αφορμή εις την Συροφοινίκισσαν να εκδηλώση την μεγάλην της πίστιν και πεισθούν οι μαθηταί, ότι και οι εθνικοί είναι άξιοι των δωρεών του).
Μαρκ. 7,28 ἡ δὲ ἀπεκρίθη καὶ λέγει αὐτῷ· ναί, Κύριε· καὶ τὰ κυνάρια ὑποκάτω τῆς τραπέζης ἐσθίουσιν ἀπὸ τῶν ψιχίων τῶν παιδίων.
Μαρκ. 7,28 Εκείνη δε απεκρίθη και του είπε· “ναι, Κυριε, εγώ είμαι πράγματι σαν τα σκυλάκια· αλλά και τα σκυλάκια, κάτω από το τραπέζι του φαγητού, τρώγουν από τα ψίχουλα των παιδιών”.
Μαρκ. 7,29 καὶ εἶπεν αὐτῇ· διὰ τοῦτον τὸν λόγον ὕπαγε· ἐξελήλυθε τὸ δαιμόνιον ἐκ τῆς θυγατρός σου.
Μαρκ. 7,29 Και είπεν εις αυτήν “δι’ αυτόν τον λόγον, που είπες και ο οποίος δείχνει την πίστιν και την ταπείνωσίν σου, πήγαινε στο καλό· το δαιμόνιον έχει πλέον βγη από την θυγατέρα σου”.
Μαρκ. 7,30 καὶ ἀπελθοῦσα εἰς τὸν οἶκον αὐτῆς εὗρε τὸ παιδίον βεβλημένον ἐπὶ τὴν κλίνην καὶ τὸ δαιμόνιον ἐξεληλυθός.
Μαρκ. 7,30 Και όταν αυτή επήγε στο σπίτι της, ευρήκε την θυγατέρα της ήσυχη στο κρεββάτι, και το δαιμόνιον πλέον να έχη βγη.
Μαρκ. 7,31 Καὶ πάλιν ἐξελθὼν ἐκ τῶν ὁρίων Τύρου καὶ Σιδῶνος ἦλθε πρὸς τὴν θάλασσαν τῆς Γαλιλαίας ἀνὰ μέσον τῶν ὁρίων Δεκαπόλεως.
Μαρκ. 7,31 Παλιν δε αφού εβγήκεν ο Ιησούς από τα όρια της Τυρου και της Σιδώνος, ήλθεν κοντά εις την θάλασσαν της Γαλιλαίας δια μέσου της περιοχής της Δεκαπόλεως.
Η Συροφοινίκισσα Ελληνίδα μέ τόν λόγον ταπείνωσης τής έλαβε δύναμη ώστε η ακαθαρσία τής νά καθαρισθεί καί νά γίνει αυτή Καθαρή!!!! Ποία είναι τά [απο]δεικτικά τεκμήρια τής Πίστεως τής; Η Ταπείνωση! Καί Ό Χριστός τής είπε διά αυτόν τόν λόγον όπου είπες θεραπεύθηκε τό θυγάτριον σού!!!!…
Δηλαδή δέν γίνεται Πίστη δίχως Ταπείνωση καί Ταπείνωση δίχως Πίστη!… Δέν γίνεται Θεία Μετάληψη δίχως Πίστη καί Ταπείνωση! Εάν είσαι καθ’ όλα ενάρετος αλλά δίχως Πίστη τότε δέν έχεις Ταπείνωση, καί άμα δέν έχεις Ταπείνωση σημαίνει μέσα σού κρύβεται μεταμορφωμένος ή μέ καμαρωτή όψη ό διάβολος τής Υπερηφάνειας!… Καί η υπερηφάνεια δέν αγιάζεται, δηλαδή δέν καθαρίζεται καί είναι από μόνη τής όλη η ακαθαρσία. Ό Ιερός Χρυσόστομος έλεγε:
προτιμάτε νά κάνετε φιλία μέ λεπρούς παρά μέ υπερήφανους! Προτιμάτε νά σφάλλετε εντός τής Εκκλησίας παρά νά ορθοδομείτε εκτός αυτής! Διότι εκτός αυτής η υπερηφάνεια, εντός αυτής η Ταπείνωση καί τά λάθη αυτομάτως συγχωρούνται καί ιάθουνται έν τή ψυχή τήν Ταπεινή, ενώ καί οί αγαθοεργίες τής υπερηφάνειας είναι είδη βλασφημίας, υποκρισίας, επίδειξης καί ματαιοδοξίας!…
Νά διατί ό Άγιος Τύχων ό προϊστάμενος τού Αγίου Παϊσίου τού Αγιορείτου έλεγε δέν θά ιδείτε ταπεινόν είς τήν κόλλαση καί υπερήφανον είς τόν Παράδεισον! Μπορεί νά είναι παρθένος, φιλάνθρωπος, σέ όλα τελετουργικώς άψογος αλλά εάν είναι υπερήφανος ούτε μέ κιάλια δέν βλέπει τόν Παράδεισον. Μπορεί νά είναι φονιάς αλλά εάν είναι ταπεινός είναι είς τόν Παράδεισον!…
Διατί;…
Διότι Ταπείνωση σημαίνει παραδέχομαι μέ τό 100% κέφι μού Τόν Θεόν, όχι μέ δυσπιστία, αμφιβολία, απροθυμία καί αυτοΰψωση εαυτού!!!!…
Προσέξετε τά τεκμήρια:
Λουκ. 8,42 ὅτι θυγάτηρ μονογενὴς ἦν αὐτῷ ὡς ἐτῶν δώδεκα, καὶ αὕτη ἀπέθνησκεν. Ἐν δὲ τῷ ὑπάγειν αὐτὸν οἱ ὄχλοι συνέπνιγον αὐτόν.
Λουκ. 8,42 διότι η μονογενής κόρη, την οποίαν είχε, δώδεκα περίπου ετών, ήτο ετοιμοθάνατος. Καθώς δε ο Ιησούς επήγαινεν στο σπίτι του Ιαείρου, τα πλήθη τον επίεζαν με τον συνωστισμόν των.
Λουκ. 8,43 καὶ γυνὴ οὖσα ἐν ῥύσει αἵματος ἀπὸ ἐτῶν δώδεκα, ἥτις ἰατροῖς προσαναλώσασα ὅλον τὸν βίον οὐκ ἴσχυσεν ὑπ᾿ οὐδενὸς θεραπευθῆναι,
Λουκ. 8,43 Και μια γυναίκα, που από δώδεκα έτη υπέφερε από αιμοραγίαν και η οποία είχε εξοδέψει όλην την περιουσίαν της εις ιατρούς, χωρίς να μπορέση να θεραπευθή από κανένα,
Λουκ. 8,44 προσελθοῦσα ὄπισθεν ἥψατο τοῦ κρασπέδου τοῦ ἱματίου αὐτοῦ, καὶ παραχρῆμα ἔστη ἡ ῥύσις τοῦ αἵματος αὐτῆς.
Λουκ. 8,44 επλησίασε πίσω από τον Ιησούν, ήγγισε την άκρη από το ιμάτιόν του και αμέσως εσταμάτησε η αιμοραγία της.
Λουκ. 8,45 καὶ εἶπεν ὁ Ἰησοῦς· τίς ὁ ἁψάμενός μου; ἀρνουμένων δὲ πάντων εἶπεν ὁ Πέτρος καὶ οἱ σὺν αὐτῷ· ἐπιστάτα, οἱ ὄχλοι συνέχουσί σε καὶ ἀποθλίβουσι, καὶ λέγεις τίς ὁ ἁψάμενός μου;
Λουκ. 8,45 Και είπεν ο Ιησούς· “ποιός είναι αυτός, που με ήγγισε;” Επειδή δε όλοι ηρνούντο, είπεν ο Πετρος και οι μαθηταί που ήσαν μαζή του· “διδάσκαλε, τα πλήθη σε στενοχωρούν και σε πιέζουν ολόγυρα και συ λέγεις ποιός με ήγγισε;”
Εδώ φαίνεται ότι Ό Ιησούς δέν αφήνει κανέναν νά Τόν αγγίξει ουσιαστικώς, τήν αύρα Τού χαχαχα! Είναι ολοφάνερον, διότι επιμένει μέσα σέ τόσον όχλον ότι κάποιος τόν άγγιξε διά τής Πίστεως τού, η γυνή! Ενώ ό Πέτρος αδαής ακόμη τού λέγει σέ συμπιέζει τόσος όχλος καί εσύ λές ποίος σέ άγγιξε;…
Λουκ. 8,46 ὁ δὲ Ἰησοῦς εἶπεν· ἥψατό μού τις· ἐγὼ γὰρ ἔγνων δύναμιν ἐξελθοῦσαν ἀπ᾿ ἐμοῦ.
Λουκ. 8,46 Ο δε Ιησούς είπε· “κάποιος με ήγγισε. Διότι εγώ κατάλαβα ότι δύναμις θαυματουργική εβγήκε από εμέ”.
Η Πίστη έλκυσε Ιεράν Δύναμιν έκ Ιησού! Όπως αλλού όταν ό ιάμενος τού λέγει Κύριε μέ έσωσες Ό Ιησούς τού λέγει η Πίστη σού σέ έσωσε! Δηλαδή, η ακαθαρσία μεταβάλλεται σέ καθαριότητα μόνον διά τής Πίστεως. Όπως Ό Ιησούς διά τής Πίστεως μετάτρεψε τό ύδωρ σέ οίνον είς τόν γάμον τής Κανάς καί ό Άγιος Επιφάνειος όταν διψούσαν είς τό πλοίον μετάτρεψε αντιστρόφως τόν οίνον σέ ύδωρ!… Ήτοι, η μοναδική περίπτωση έναν σαπόν μήλον νά αποσαποποιηθεί είναι νά Πιστεύσει ή νά καλέσει μέ Πίστη Τόν Χριστόν. Νά διατί καταράσθηκε τήν συκέα, ενώ τής είπε μέ αποστολή Συχνότητας ότι είναι Ό Κύριος αυτή δέν πείσθηκε καί λόγω τής Απιστίας τής δέν έκαμε καρπόν καί αφού τήν καταράσθηκε έχασε τήν δύναμη τής, διότι η ίδια πίστευε είς τήν προσωπική δύναμη τής-αυτοπεποίθηση τής!…
Λουκ. 8,47 ἰδοῦσα δὲ ἡ γυνὴ ὅτι οὐκ ἔλαθε, τρέμουσα ἦλθε καὶ προσπεσοῦσα αὐτῷ δι᾿ ἣν αἰτίαν ἥψατο αὐτοῦ ἀπήγγειλεν αὐτῷ ἐνώπιον παντὸς τοῦ λαοῦ, καὶ ὡς ἰάθη παραχρῆμα.
Λουκ. 8,47 Η δε γυναίκα, όταν είδε ότι δεν εξέφυγε από την προσοχήν του Ιησού, τρέμουσα από φόβον και ευλάβειαν ήλθε, έπεσε γονατιστή εμπρός του και διηγήθηκε εις αυτόν και εμπρός εις όλον το πλήθος την αιτίαν, δια την οποίαν τον ήγγισεν, όπως επίσης και το γεγονός, ότι εθεραπεύθηκε αμέσως.
Η γυνή ειλικρινής καί Ταπεινή έρχεται καί δηλώνει μέ ταπεινοφροσύνη τήν Πίστη τής, ήτοι δέν τρέχει νά φύγει ώς κλέπτισσα ήτοι άνευ ταπεινότητος καί μέ μωροσκεψία ότι δέν θά τήν προλάβει, έχουσα Πίστη ότι είναι Ό Θεός!…
Λουκ. 8,48 ὁ δὲ εἶπεν αὐτῇ· θάρσει, θύγατερ, ἡ πίστις σου σέσωκέ σε· πορεύου εἰς εἰρήνην.
Λουκ. 8,48 Ο δε Ιησούς της είπε· “θάρρος, κόρη μου, η πίστις σου σε έχει σώσει· πήγαινε ειρηνική και χαρούμενη, χωρίς την ανησυχίαν και την θλίψιν που είχες προηγουμένως από την ασθένειάν σου”.
Λουκ. 8,49 Ἔτι αὐτοῦ λαλοῦντος ἔρχεταί τις παρὰ τοῦ ἀρχισυναγώγου λέγων αὐτῷ ὅτι τέθνηκεν ἡ θυγάτηρ σου· μὴ σκύλλε τὸν διδάσκαλον.
Λουκ. 8,49 Ενώ δε αυτός ακόμη ωμιλούσε, έρχεται κάποιος από το σπίτι του αρχισυναγώγου λέγων εις αυτόν, ότι “πέθανε η κόρη σου, μη ενοχλείς και μη βάζεις εις κόπον τον διδάσκαλον”.
Αυτός ό κάποιος είναι άπιστος! Καί “διαβεβαιώνει” ότι καί ό διδάσκαλος έχει όρια… Δαιμονική υπουλία, διά νά απιστήσει ό αρχισυναγωγός καί νά φύγει ή κάνει Τόν Ιησού νά σιωπήσει καί νά τόν εγκαταλείψει αφού αυτός μέ τήν απιστία τού δέν θέλει τό Θαύμα, δέν θέλει τήν Καθαριότητα-Κάθ’ άρση τού μιάσματος, δαιμονίου, ασθένειας, θανάτου…
Λουκ. 8,50 ὁ δὲ Ἰησοῦς ἀκούσας ἀπεκρίθη αὐτῷ λέγων· μὴ φοβοῦ· μόνον πίστευε, καὶ σωθήσεται.
Λουκ. 8,50 Ο Ιησούς όμως, όταν ήκουσε την είδησιν, είπεν στον αρχισυνάγωγον· “μη φοβείσαι, μόνον πίστευε και θα σωθή η κόρη σου”.
Δι’ όσα ανωτέρω λέγω, τεκμήριον τά λόγια αυτά Τού Χριστού, μήν φοβάσαι μόνον Πίστευε καί θά σωθεί η θυγατήρ σού!!!!… Όπερ καί εγένετο!!!!….
Λουκ. 8,51 ἐλθὼν δὲ εἰς τὴν οἰκίαν οὐκ ἀφῆκεν εἰσελθεῖν οὐδένα εἰ μὴ Πέτρον καὶ Ἰωάννην καὶ Ἰάκωβον καὶ τὸν πατέρα τῆς παιδὸς καὶ τὴν μητέρα.
Λουκ. 8,51 Οταν δε ήλθε στο σπίτι, δεν αφήκε κανένα να μπη, ει μη μόνον τον Πετρον και τον Ιωάννην και τον Ιάκωβον και τον πατέρα της κόρης και την μητέρα.
Προσέξετε, οί τρείς αυτοί Μαθηταί εισίν οί ίδιοι τούς οποίους πήρε είς τό Όρος Θαβώρ = Θαμπώρ = Θαμπώνω = Θεαμπώνω = παραλύω έκ τού πληθωρικού φωτός Θεού, εξού καί λέμε μέ θάμπωσαν τά ψιλά φώτα τού αντίθετου ρεύματος αυτοκινήτου τήν νύχτα, ό προβολέας, κάποια λόγια κάποιου κ.α… Όταν Ό Χριστός Μεταμορφώθηκε καί τούς Θάμπωσε = Θεάμπωσε = Θεάμβωσε = Θεού Αμβών!!!!…. = Θεού Αμβώνας = Εμβώνας = Ενβώνας = Θεού Έν Βώναν/Βουνόν Τού!!!!….
Λουκ. 8,52 ἔκλαιον δὲ πάντες καὶ ἐκόπτοντο αὐτήν. ὁ δὲ εἶπε· μὴ κλαίετε· οὐκ ἀπέθανεν ἀλλὰ καθεύδει.
Λουκ. 8,52 Εκλαιαν δε όλοι και οδυρόμενοι εκτυπούσαν τας κεφαλάς και τα στήθη των δια την νεκράν. Ο δε Ιησούς είπε· “μη κλαίετε· δεν απέθανε, αλλά κοιμάται”.
Λουκ. 8,53 καὶ κατεγέλων αὐτοῦ, εἰδότες ὅτι ἀπέθανεν.
Λουκ. 8,53 Και τον περιγελούσαν, διότι ήξευραν καλά, ότι η κόρη είχε πεθάνει.
Λουκ. 8,54 αὐτὸς δὲ ἐκβαλὼν ἔξω πάντας καὶ κρατήσας τῆς χειρὸς αὐτῆς ἐφώνησε λέγων· ἡ παῖς, ἐγείρου.
Λουκ. 8,54 Αυτός όμως έβγαλε όλους έξω, επιασε το χέρι της και εφώναξε λέγων· “Κορη, σήκω επάνω”.
Η Πίστις έξ’ Ιδίου πρός τό καράσιον τής Ανέγειραν!… Ενώ οί άπιστοι έχοντες παραδεχόμενοι όρια δυνάμεως ήτοι απιστία καί συνάμα περιορισμένη εμβέλεια περί τού ύψους καί βάθους καί πλάτους καί μήκους τής Δυνάμεως, Τόν περιγελούσαν, όπως κάνουν καί τήν σήμερον καί έκτοτε έναντι τών Αγίων!!!!…
Λουκ. 8,55 καὶ ἐπέστρεψε τὸ πνεῦμα αὐτῆς, καὶ ἀνέστη παραχρῆμα, καὶ διέταξεν αὐτῇ δοθῆναι φαγεῖν.
Λουκ. 8,55 Και αμέσως η ψυχή της επέστρεψε στο σώμα και αναστήθηκε· και ο Ιησούς διέταξε να της δώσουν να φάγη, δια να αναλάβη τελείως από την εξάντλησιν της ασθενείας που την οδήγησε στον θάνατον.
Προσέξετε, προηγουμένως Ό Ιησούς-Θεραπευτής λέγει ότι καθεύδει ήτοι κοιμάται, τώρα λέγει ότι επέστεψεν τό πνεύμα τής, ό Ευαγελιστής, σημαίνον ότι η ψυχή-ζωή κοιμάται καί θά ανεστηθή έξ’ ύπνου κατά τήν Δευτέρα Παρουσία Κρίσεως ή πρίν όσοι σεσωσμένοι ήδη αναληφθούν είς αέραν. Άρα ό πρώτος θάνατος είναι ύπνος καί ό δεύτερος θάνατος είναι ό κυριολεκτικός θάνατος… !
Λουκ. 8,56 καὶ ἐξέστησαν οἱ γονεῖς αὐτοῖς. ὁ δὲ παρήγγειλεν αὐτοῖς μηδενὶ εἰπεῖν τὸ γεγονός.
Λουκ. 8,56 Και έμειναν εκστατικοί και κατάπληκτοι οι γονείς αυτής. Ο δε Ιησούς παρήγγειλε εις αυτούς, να μη είπουν εις κανένα το γεγονός.
Μέ Ταπεινοσύνη ώς Θεός καί ώς άνθρωπος δέν κάνει επειδείξεις, θέλει νά πιστεύουν οί άνθρωποι όπου θά συνατήσει αργότερα διά τής τεκμηρίωσης τής ιδικής τούς Πίστεως, νά τούς δοκιμάζει καί νά είναι η Πίστις τούς γνήσια, πηγαία, προίκισμα ιδίων πρός τούς εαυτούς τούς!…
Άρα τέ η Τετραπιθανότητα ή καί Τετραδιάταξις είναι η εξής:
α) Η Πίστη ανταποκρίνεται μόνον είς τήν Πίστη. Ό Θεός ανταποκρίνεται είς τόν Πιστόν. Ό άνθρωπος λαμβάνει Χάριν μόνον διά τής Πίστεως τού. Εάν ό άνθρωπος ή τό πράγμα ή τό φυτόν ή τό ζώον δέν έχει Πίστη, Ό Θεός δέν ανταποκρίνεται. Εάν έχουν Πίστη Ό Θεός ανταποκρίνεται. Είς τόν Τόμον Θαυμάτων Τού Αγίου Εφραίμ τής Νέας Μάκρης ΙΖ΄σελίδα 49, υπάρχει μία περίπτωση όπου δύο παιδιά μέ Πίστη έλουσαν μέ Αγιασμόν Τού Αγίου Εφραίμ τό μελλοθάνατον άλογο-ίππο-φοράδα καί άλειψαν μέ ευλογημένον έλαιον τό πρώσωπον τής καλούμενης Λάϊλα. Ημέρα Μεγάλου Σαββάτου, η φοράδα ανέστη καί πηδούσα έναν πολύ υψηλόν φράκτη έτρεχε είς τήν Λεωφόρον Μαραθώνα πρός τήν Ι.Μ. Αμώμων Αγίου Εφραίμ. Τήν επέστρεψαν καί αυτή δραπέτευσε μέ τόν ίδιον τρόπον τήν επομένη καί καί πάλαι τήν επέστρεψαν. Καλοπροαίρετως λέγω ότι έπρεπε νά αφήσουν τήν φοράδα νά πάει είς Τόν ευεργέτη τής, εκεί άνηκε, η ζωή τής! Εδώ φάνηκε μία απιστία, αλλά δέν σημαίνει ότι εγώ θά έπραττα καλύτερα, ίσως νά έπραττα χειρότερα! Εδώ φαίνεται ότι τό άλογον έχει λογική καί αντιλαμβάνεται, ενώ η συκέα δέν πείσθηκε από Τόν Ιησούν όπως δέν πείσθηκαν αυτοί όπου Τόν Σταύρωσαν! Όλα αυτά όπου περιγράφω καί πολλά όπου δέν αναφέρω είναι εμπειρίες μού σήμερον 15/08/2022 μ.Χ. ημέρα τής Αναλήψεως είς τούς Ουρανούς Τής Παναγίας μάς, όπου επισκέφθηκα 4 φορές πρίν κλείσει έναν 24ώρον τόν Ναόν Παναγιωτίσσης είς τό Παραλίμνι, όπου κείται τό σκήνωμα τού ιερέως Αγίου Ζαχαρίου Παναγιωτίσσης-[ήταν χωρίον παλαιότερα] καί Τού οποίου είμαι εξασέγγονος ή επτασέγγονος, δέν θυμάμαι ακριβώς τώρα καί αποκεφαλίσθηκε από τούς Τούρκους έν έτει 1778 μ.Χ… Η φοράδα γνώριζε ποίος τήν Ίασε. Τό Θαύμα αναφέρεται είς τήν Παλλήνη, ημερομηνία αποστολής τού Θαύματος 30/06/2007 μ.Χ. Μελίσσια…!
β) Η απιστία φέρνει απιστία ή καί έλκει μόνον τήν απιστία καί τίς δυνάμεις τής απιστίας ή καί περιορισμένες δυνάμεις.
γ) Τό ακάθαρτον ή ό ακάθαρτος ιερέας δέν αγιάζει τά δώρα καί δέν έλκει δώρα καί Σώμα καί Αίμα Χριστού, παρόλα ταύτα, η ανυποψίαστη Πίστη ή καί παρόλα ταύτα καί η γνώση τού Πιστού, αλλά ός συνεχίζει νά Πιστεύει όταν Μεταλαμβάνει λαμβάνει τώ όντι Αίμα καί Σώμα Χριστού. Ό Απόστολος Παύλος λέγει ότι τά ειδωλολατρικά θυσιάσματα δέν είναι τίποτε παρά κρέας, εννοώντας πώς άμα Πιστεύεις δέν μολύνεσαι, άμα φοβάσαι τούς δαίμονες μολύνεσαι. Συνάμα όμως, Ό Άγιος Θεόδωρος ό Τύρων, προειδοποιεί τόν Αρχιεπίσκοπον Κωνσταντινουπόλεως νά μήν λάβει κανένας τά δωρεάν ζαρζαβαντικά τού Ιουλιανού τού Παραβάτη, διότι είναι ραντισμένα μέ ανάμεικτα ύδατα καί αίματα ειδωλολατρικών θυσιών, διότι τήν επομένη τά Χριστούγεννα δέν θά έπειανε Η Θεία Κοινωνία είς τούς Μεταλαβούντες. Αυτόν τό έκαμε διά νά προσβάλει τόν Ιουλιανόν τόν Παραβάτη, νά ενισχύσει τήν Πίστη τών αμφισβητούντων, αμφισβητούντων καί νά μήν μολυνθεί τό σώμα τούς από ειδικά δαιμόνια ώστε νά κάνει πολλούς νά αμαρτήσουν καί απωλαίσουν τήν Πίστη τούς όντες αδύναμοι, πρίν Μεταλάβουν, ενώ άλλοι δέν θά επηρεάζονταν λόγω Ισχυράς Θαυμαστής-Θαυματουργής Πίστεως, όπως αναφέραμε ανωτέρω!… Λέγει ότι είς τούς έσχατους καιρούς θά γίνουν οί λαϊκοί ιερείς καί οί ιερείς λαϊκοί! Τί σημαίνει αυτόν; Ότι πολλοί ιερείς θά γίνουν Άπιστοι καί ασεβείς καί δέν θά μολύνουν τό Θυσιαστήριον ή καί δέν λαμβάνουν τά Θεία Δώρα, αλλά Άγιοι Μυστικώς λαϊκοί θά απολυμαίνουν τά Θυσιαστήρια καί θά έρχοντε διά χάριν τών τά Θεία Δώρα, λόγω Πίστεως, όπως η Πίστη τών παιδιών έσωσε τήν φοράδα καί η φοράδα μετά Πίστευσε είς Τόν Άγιον Εφραίμ καί όπως η Πίστη τής Συροφοινίκισσας Ελληνίδος καί τού Αρχισυναγωγού Θεράπευσαν καί Ανέστησαν άλλους ήτοι τά θυγάτρια τούς καί η γυνή τήν συνεχή αιδοική αιμμοραγία τής!… Δηλαδή εάν έχεις Πίστη δύνησαι νά αγιάσεις Δώρα καί νά σώσεις άλλους! Πίστη ένονόματι Χριστού! Ιδού τό τεκμήριον:
Μαρκ. 9,37 ὃς ἐὰν ἓν τῶν τοιούτων παιδίων δέξηται ἐπὶ τῷ ὀνόματί μου, ἐμὲ δέχεται· καὶ ὃς ἐὰν ἐμὲ δέξηται, οὐκ ἐμὲ δέχεται, ἀλλὰ τὸν ἀποστείλαντά με.
Μαρκ. 9,37 “εκείνος που προς χάριν μου θα δεχθή ένα από τα παιδιά αυτά η ένα άνθρωπον, που με την απλοϊκότητα και αθωότητά του ομοιάζει με μικρό παιδί, αυτός υποδέχεται εμέ· και όποιος θα υποδεχθή εμέ, δεν δεχετεαι εμέ, αλλά τον Πατέρα, που με έστειλε εις την γην”.
Μαρκ. 9,38 Ἀπεκρίθη αὐτῷ ὁ Ἰωάννης λέγων· διδάσκαλε, εἴδομέν τινα ἐν τῷ ὀνόματί σου ἐκβάλλοντα δαιμόνια, ὃς οὐκ ἀκολουθεῖ ἡμῖν, καὶ ἐκωλύσαμεν αὐτόν, ὅτι οὐκ ἀκολουθεῖ ἡμῖν.
Μαρκ. 9,38 Ελαβε τότε τον λόγον ο Ιωάννης και είπε· “διδάσκαλε, είδαμε κάποιον να διώχνη με την επίκλησιν του ονόματός σου δαιμόνια· αυτός όμως δεν μας ακολουθεί και δεν ανήκει εις την ομάδα μας. Δια τούτο και τον εμποδίσαμεν, ακριβώς διότι δεν μας ακολουθεί ως μαθητής σου”.
Μαρκ. 9,39 ὁ δὲ Ἰησοῦς εἶπε· μὴ κωλύετε αὐτόν· οὐδεὶς γάρ ἐστιν ὃς ποιήσει δύναμιν ἐπὶ τῷ ὀνόματί μου καὶ δυνήσεται ταχὺ κακολογῆσαί με.
Μαρκ. 9,39 Ο δε Ιησούς είπεν· “μη τον εμποδίζετε, διότι δεν υπάρχει άνθρωπος, ο οποίος με την δύναμιν του ονόματός μου θα κάμη θαύμα, και θα μπορέση σύντομα να με κακολογήση.
Μαρκ. 9,40 ὃς γὰρ οὐκ ἔστι καθ᾿ ὑμῶν, ὑπὲρ ὑμῶν ἐστιν.
Μαρκ. 9,40 Μη εμποδίζετε λοιπόν κάτι τέτοιους, διότι εκείνος που δεν είναι ενάντιον σας και δεν σας πολεμεί, είναι με το μέρος σας.
Μαρκ. 9,41 ὃς γὰρ ἂν ποτίσῃ ὑμᾶς ποτήριον ὕδατος ἐν τῷ ὀνόματί μου, ὅτι Χριστοῦ ἐστε, ἀμὴν λέγω ὑμῖν, οὐ μὴ ἀπολέσῃ τὸν μισθὸν αὐτοῦ.
Μαρκ. 9,41 Διότι όποιος προς χάριν εμού σας προσφέρει και την παραμικράν υπηρεσίαν, όποιος π.χ. σας προσφέρει ένα ποτήρι νερό, διότι είσθε μαθηταί του Χρστού, σας διαβεβαιώνω, ότι δεν θα χάση τον μισθόν του.
Μαρκ. 9,42 καὶ ὃς ἂν σκανδαλίσῃ ἕνα τῶν μικρῶν τούτων τῶν πιστευόντων εἰς ἐμέ, καλόν ἐστιν αὐτῷ μᾶλλον εἰ περίκειται λίθος μυλικὸς περὶ τὸν τράχηλον αὐτοῦ καὶ βέβληται εἰς τὴν θάλασσαν.
Μαρκ. 9,42 Οποιος δε με τα λόγια η με τα έργα του ήθελε σκανδαλίσει και σπρώξει στον δρόμον του κακού ένα από τους μικρούς και ταπεινούς τούτους, που πιστεύουν εις εμέ, πρέπει να θεωρήση συμφερώτερον δια τον εαυτόν του, εάν κρεμασθή από τον τράχηλόν του μια μυλόπετρα και ριφθή εις την θάλασσα. (Διότι η τιμωρία, που τον περιμένει από τον δίκαιον Θεόν, θα είναι ασυγκρίτως φοβερωτέρα).
Μαρκ. 9,43 καὶ ἐὰν σκανδαλίζῃ σε ἡ χείρ σου, ἀπόκοψον αὐτήν· καλὸν σοί ἐστι κυλλὸν εἰς τὴν ζωὴν εἰσελθεῖν, ἢ τὰς δύο χεῖρας ἔχοντα ἀπελθεῖν εἰς τὴν γέενναν, εἰς τὸ πῦρ τὸ ἄσβεστον,
Μαρκ. 9,43 Και εάν πρόσωπον προσφιλές και πολύτιμον, όπως το δέξι σου χέρι, σε σκανδαλίζη, κόψε την επικοινωνίαν και συναναστροφήν με αυτό, όπως θα έκοπτες το αρωστημένο χέρι. Διότι είναι πολύ προτιμότερον για σένα να εισέλθης εις την βασιλείαν των ουρανών κουλλός η έχων και τα δύο σου χέρια να ριφθής εις την γέενναν, στο πυρ το άσβεστον,
Μαρκ. 9,44 ὅπου ὁ σκώληξ αὐτῶν οὐ τελευτᾷ καὶ τὸ πῦρ οὐ σβέννυται.
Μαρκ. 9,44 όπου το σκουλήκι, που θα κατατρώγη τους αμαρτωλούς, δεν πεθαίνει ποτέ και το φοβερό πυρ δεν σβήνεται ποτέ.
δ) τό καθαρόν πάντοτε δίδει καθαρόν είτε μέσω πολεμήσεως καί καταστροφής τού κακού είς τόν φυσικόν κόσμον μέ τά φυσικά μέσα, είτε σέ συνδοιασμόν μέ Θεία Μέσα, καί τό καθαρόν αγιάζει τό ακάθαρτον, δηλαδή τό μετατρέπει σέ καθαρόν εφόσον τό ακάθαρτον ή ό ακάθαρτος Πιστεύσει είς τό Καθαρόν καί υποταχθεί δηλαδή παραδεχθεί συνταυτοχρόνως τό Δίκαιον, τήν Αγάπη, τήν Δύναμη, τό Έλεος, τήν Ανωτερότητα Τού Καθαρού καί ότι Αυτόν είναι Τό Καθαρόν, εάν εσωπαραδεχθεί ταύτα σημαίνει Ταπεινώθηκε καί αφού Ταπεινώθηκε σημαίνει Πίστευσε καί αφού Πίστευσε Ταπεινώθηκε καί αφού επέτυχε αυτά προκάλεσε τό Θαύμα επάνω τού ή όπου αιτήθηκε ή έκαμε ό ίδιος Θαύμα είς άλλους. Ματθ. 17,20 ὁ δὲ Ἰησοῦς εἶπεν αὐτοῖς· διὰ τὴν ἀπιστίαν ὑμῶν. ἀμὴν γὰρ λέγω ὑμῖν, ἐὰν ἔχητε πίστιν ὡς κόκκον σινάπεως, ἐρεῖτε τῷ ὄρει τούτῳ μετάβηθι ἐντεῦθεν ἐκεῖ, καὶ μεταβήσεται, καὶ οὐδὲν ἀδυνατήσει ὑμῖν.
Ματθ. 17,20 Ο δε Ιησούς είπεν εις αυτούς· “ένεκα της απιστίας σας. Διότι σας διαβεβαιώνω, εάν έχετε πίστιν σαν το μικρό σπόρο του σιναπιού, θα πήτε στο βουνό τούτο· πήγαινε από εδώ εκεί και θα πάη και τίποτε δεν θα είναι για σας αδύνατον.
Ματθ. 18,18 Ἀμὴν λέγω ὑμῖν, ὅσα ἐὰν δήσητε ἐπὶ τῆς γῆς, ἔσται δεδεμένα ἐν τῷ οὐρανῷ, καὶ ὅσα ἐὰν λύσητε ἐπὶ τῆς γῆς, ἔσται λελυμένα ἐν τῷ οὐρανῷ.
Ματθ. 18,18 Σας διαβεβαιώνω ότι όσα αμαρτήματα αφήσετε δεμένα και ασυγχώρητα εις την γην, θα μείνουν δεμένα και ασυγχώρητα στον ουρανόν. Και όσα συγχωρήσετε εις την γην, θα είναι συγχωρημένα και λυμένα στον ουρανόν.
Εδώ δέν ερμηνεύεται πάντοτε σωστά! Η μία ερμηνεία είναι ότι όσα συγχωρήσουν καί αφήσουν οί ιερείς συγχωρούνται καί αφήνονται είς τούς ουρανούς! Η άλλη ή καί συνταυτόχρονη ερμηνεία είναι ότι όσα δέν συγχωρέστε καί αφήσετς δεμένα θά σάς αφήσουν ασυγχώρητους καί δεμμένους είς τούς ουρανούς λόγω έλλειψης αγάπης καί κατά τό μέτρον σάς θά μετρηθείτε καί όσα συγχωρέσετε καί αφήσετε άδητα ώς χρέη ή αδικίες όπου υποστήκατε, τόσα άδητα καί αδικίες όπου εκάνετε θά αφεθούν καί συγχωρηθούν, ομοίως όπως τό Πάτερ ημών…, καί τό μάχαιραν έδωκες μάχαιραν θά λάβεις, οφθαλμός αντί οφθαλμού, ώς ερμηνείες μέ αυτόν τό δεύτερον νόημα, εκτός από τό πρώτον όπου αποτρέπει Ό Χριστός!… Εάν σού ειπεί συγχώρα καί δέν συγχωρήσεις δέν θά συγχωρηθείς. Εάν εκδικήθηκες καί δέν μετανόησες θά σ’ εκδικηθεί καί δέν θά μετανοήσει. Εάν εκδικήθηκες διά Χάριν Τού όπως σέ άμυνα, θά σέ δοκιμάσει μέ ατυχίες καί δάλεαρ διά νά φανή εάν τώ όντι τό έκαμες διά χάριν Τού, ή ήταν κίβδηλη ψευδαίσθηση. Πολλοί Άγιοι σκότωσαν διά χάριν Τού καί μετά Μαρτύρησαν καί εφάνη ότι Τόν Πιστεύουν. Όπως είπε αυτός όπου ζή μέ τό ξίφος αποθαίνει μέ τό ξίφος είτε ώς δίκαια εκδίκηση από άλλον, είτε ώς δοκιμαστική “εκδίκηση” διά νά φανή εάν Τόν αρνηθεί υπό ξίφους!
Ματθ. 26,51 καὶ ἰδοὺ εἷς(1) τῶν μετὰ Ἰησοῦ ἐκτείνας τὴν χεῖρα(2) ἀπέσπασε τὴν μάχαιραν(3) αὐτοῦ, καὶ πατάξας τὸν δοῦλον(4) τοῦ ἀρχιερέως ἀφεῖλεν αὐτοῦ τὸ ὠτίον(5).
Ματθ. 26,52 τότε λέγει αὐτῷ ὁ Ἰησοῦς· ἀπόστρεψόν(1) σου(3) τὴν μάχαιραν(2) εἰς τὸν τόπον(4) αὐτῆς· πάντες γὰρ οἱ λαβόντες(5) μάχαιραν ἐν μαχαίρᾳ ἀποθανοῦνται(6).
Ματθ. 26,52 Τότε λέγει εις αυτόν ο Ιησούς• βάλε το μαχαίρι σου πίσω εις την θέση του• διότι όσοι επήραν μαχαίρι εναντίον του πλησίον των, θα πεθάνουν με μαχαίρι.
Ματθ. 26,53 ἢ δοκεῖς ὅτι οὐ δύναμαι ἄρτι παρακαλέσαι τὸν πατέρα μου(1), καὶ παραστήσει μοι πλείους ἢ δώδεκα(2) λεγεῶνας(3) ἀγγέλων(4);
Ματθ. 26,53 Ή νομίζεις ότι δεν μπορώ εγώ αυτήν την στιγμήν να παρακαλέσω τον Πατέρα μου και να παρατάξη ολογυρά μου περισσότερες από δώδεκα λεγεώνας αγγέλων;
Αυτός που έκοψε τό αυτί τού Μάλχου ήταν ό Πέτρος που υποσχέθηκε ότι δέν θά Τόν Προδώσει καί τού είπε πρίν δίς λαλήσει πετεινός τρείς απαρνηθήσαι μέ…
Ό Πέτρος από φόβον έκοψε τό αυτί ήτοι από άμυνα. Πολλοί θαραλλαίοι, εγκληματίες, αμυνόμενοι, δέν είναι παλλικάρια αλλά φοβούμενοι διά τό σαρκίον, όπως ό Πέτρος πρίν ανδρειωθεί γενναία καί Μαρτυρήσει ώς Απόστολος Χριστού! Όταν ήταν ακόμη Μαθητής καί όχι Απόστολος έτοιμος Πολεμιστής Χριστού, Τόν αρνήθηκε τρείς φορές από φόβον σαρκίου, ενώ μετά ώς Πολεμιστής Αγάπης δέν φοβήθηκε νά Μαρτυρήσει!…
Ό Άγιος Παϊσιος Ό Αγιορείτης είπε: τά κόπρανα δέν ευλογούνται… Πώς νά ευλογηθούν οί ακαθαρσίες; Διά νά ευλογηθούν πρέπει αυτές νά Πιστεύσουν καί άμα Πιστεύσουν μεταμορφώνονται πλέον, δέν είναι κόρπανα καί ακαθαρσίες, καί τότε ευλογούνται! Δηλαδή η Πίστη τούς σώζει τά κόπρανα, μία Πίστη ότι δέν είναι κόπρανα καί θέλησης μεταβολής τούς από κόπρανα σέ Πιστούς Ιερού! Μόλις Πιστεύσεις είς Τό Ιερόν παύεις νά είσαι κόπρανον αλλά αυτοδιαθέσιμος Ναός διά Τό Ιερόν καί τότε έρχεται καί εγκαθίσταται μέσα σού καί σέ κάνει ιερόν!
Νά μήν καπνίζετε ούτε πρίν ούτε μετά όπου Μεταλαμβάνετε όπως κάνω εγώ καί εάν τό κάνετε νά δηλώνετε ότι είναι αμαρτία καί νά αιτείστε Έλεος έκ Θεού διά αυτή τήν συνήθεια όπου είναι πάθους αγωγός εισδοχή δαιμονίων!…
Παναγιώτης Δίας
Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice
https://www.youtube.com/watch?v=OvFkPxK3NGQ
Συνέχισε μανιωδώς νά περικόπτεις τά σχόλιά μου καί κατόπιν αδιάντροπα αναφέρεσαι περί…Χριστιανισμού!!!Η ψυχή ΔΕΝ κοιμάται αλλά τό σώμα καί εκείνο θά αναστηθεί.Θάνατος ψυχής εστίν ότε άρχεται τήν αμετανόητη καί παγιωμένη εμπαθή αμαρτία τό σώμα καί ακουσίως-αλόγως η ψυχή συσχηματίζεται μέ τάς ανομίας του.Όσο διά τό κάπνισμα πρέπει νά μήν υφίσταται ΔΙΟΛΟΥ,διότι 1ον)εστί σπατάλη εφάμαρτη η οποία θά ηδύνατο νά επενδυθή πρός ιδίας ανάγκας ‘ή καί συνανθρώπων ημών,2ον)καταστροφικό διά τό δώρον……..
…τής υγιείας διδόμενον εκ Θεού,3ον)καταστροφικό καί διά τούς πλησίον ημών, τούς οποίους δυναστικώ τώ τρόπω υποχρεώνει ένας καπνιστής νά αναπνέουν τά δηλητήρια τά οποία ούτος αρέσκεται νά αναπνέει,4ον) τό σκάνδαλο καί κακό παράδειγμα τό οποίον αλόγως μεταδίδει πρός νεώτερους,5ον)χρηματοδοτεί,κάνει πλουσιώτερους τούς εγκληματίας καπνοβιομήχανους καί εν συνεχεία τό άνομο κράτος τό οποίον,ένεκα φορολογίας,επιτρέπει ‘ή καί ωθεί τό κάπνισμα πρός αφανισμό τών πολιτών καθώς καί άλλα καταστροφικά αίτια
Γνωστέ τρελλέ μέ τά χίλια ονόματα καί τις 100,000 βλασφημίες τελευταία φορά που βάζεις σχόλιον, τελευταία φορά που κοπρίζεις μέ σχόλια κάτω από τά άρθρα μού, άλλαξε όνομα αλλά πάλαι φαίνεται ό κ@λος σού
Χρήστο Ό Θεός μαζύν σού!…
Ματθ.18,18 Ο ουρανος ειναι το συνειδητο και η γη το ασυνειδητο,πρεπει να δουμε και να συγχωρεσουμε(συγχωνευσουμε) αυτα που υπαρχουν στο ασυνειδητο για να ολοκληρωθουμε σαν ανθρωποι..(ιερος γαμος,ενωση αρσενικου και θηλυκου μεσα μας)