Διαφημίσεις

Σήμερα θα αναλύσουμε τα πολλά υποσχόμενα για οικονομία και οικολογία συστήματα υδρογόνου για μηχανές.

Υπάρχουν 3 τύποι μονάδων ηλεκτρόλυσης.

Τα α)Wet-Cell, β)Dry-Cell και πρόσφατα έχουνε βγει οι μονάδες γ)Hy-Dry. Τα wet-cell (γυάλινα ή μεταλλικά βαζάκια συνήθως) είναι η πιο εύκολη εφαρμογή ηλεκτρόλυσης αλλά υστερεί σημαντικά σε απόδοση, πράγμα που κάνει αυτό το μοντέλο περισσότερο κατάλληλο για σχολικούς εκπαιδευτικούς λόγους. Η απόδοση παίζει καθοριστικό ρόλο στην κάθε εφαρμογή υδρογόνου σε κινητήρες και με τον όρο απόδοση εννοούμε την ποσότητα αερίου που παράγει σε σχέση με το ρεύμα που καταναλώνει.
2
DRY -VS- HyDRY

Evacuation_hho (Copy) (2)Ο λόγος σύγκρισης λοιπόν για τα Dry & HyDry cells, όπου τα Hy-Dry στην ουσία είναι η εξέλιξη των απλών Dry Cell.

Το πρώτο πλεονέκτημα μιας Hy-Dry μονάδας είναι ο όγκος ο οποίος καταλαμβάνει και η ευκολία τοποθέτησης. Οι άνθρωποι της ΗΗΟTOTAL σε αυτό το κομμάτι έχουν δώσει το καλύτερο τους εαυτό. Τα πάντα είναι έτοιμα και στην θέση τους… ακόμα και οι ακροδέκτες…. Έτσι μειώνουμε τον χρόνο εγκατάστασης έως και 90%. Τα απλά Dry Cell απαιτούν μία υψομετρική διαφορά από τη μονάδα ηλεκτρόλυσης έως το δοχείο του νερού.

Aυτό επιφέρει επιπλέον εργασία κατά την εγκατάσταση και απαιτεί πάντα περισσότερο χώρο. Οι Hy-Dry από τη μεριά τους είναι όλα σε ένα! Η μονάδα περιλαμβάνει και το δοχείο νερού που είναι ικανό να εξυπηρετήσει το όχημα για τουλάχιστον 600km και σε πολλές περιπτώσεις να ξεπεράσει τα 1200 km πριν χρειαστεί να συμπληρώσουμε με… νερό…
5

Kατά τη λειτουργία τους και οι δύο τύποι μονάδων χρειάζονται κάποιο χώρο αερισμού ώστε να ψύχονται και ιδανικές θέσεις είναι αυτές που δεν είναι κοντά σε μέρη που μεταφέρουν θερμότητα.

Η ηλεκτρολογική εγκατάσταση τείνει τελευταία στα αυτόματα τροφοδοτικά. Αυτή είναι μια ακόμα ευκολία κατά την εγκατάσταση όπου δεν χρειάζεται να βρίσκουμε κάποιο καλώδιο από το αυτοκίνητο παρά μόνον να χρειαζόμαστε τους δύο πόλους της μπαταρίας .

 

Τα τροφοδοτικά αυτά αναγνωρίζουν πότε η τάση θα πάει πάνω από 13V περίπου. Αυτό είναι μια ένδειξη ότι δουλεύει το δυναμό και φορτίζει την μπαταρία. (Η μπαταρία δεν μπορεί να ξεπεράσει το 13 V όταν ο κινητήρας είναι σε αδράνεια). Έτσι είμαστε σίγουροι ότι έχουμε παραγωγή υδρογόνου μόνο κατά τη διάρκεια που λειτουργεί ο κινητήρας μας!

Ένα σημαντικό πλεονέκτημα που πρέπει να έχουν τα τροφοδοτικά των μονάδων υδρογόνου, είναι να είναι σταθεροποιημένης έντασης, με απλά λόγια -ccpwm-. Aυτό θα βοηθήσει η μονάδα σας να μην υπερθερμανθεί ποτέ και να φτάσει στο φαινόμενο thermal RunAway (βρασμός του νερού). Στο σημείο αυτό οι Hy-Dry υπερτερούν με Ευρωπαϊκό Μεταλλικό (CE) τροφοδοτικό, έτοιμο προ καλωδιωμένο με ασφαλειοθήκη και ακροδέκτες έτσι ώστε απλά να το συνδέσετε στη μπαταρία σας. Είναι ένα τροφοδοτικό με ποιοτικά -καλώδια σιλικόνης- το οποίο αντέχει όλες τις καταπονήσεις του μηχανοστασίου, θερμοκρασίες, κραδασμούς, σκόνη, κλπ
7
Με βεβαιότητα λοιπόν μπορούμε να πούμε ότι οι μονάδες Hy-Dry είναι η επόμενη γενιά μονάδων ηλεκτρόλυσης για κάθε είδος κινητήρα εσωτερικής καύσης, παίρνοντας όλα τα εύσημα: Μικρό και Αυτόνομο Μέγεθος, Απόδοση, Ελάχιστος Χρόνος Εγκατάστασης, Ποιότητα Κατασκευής!!!

ΓΝΩΡΙΣΤΕ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΙΤ ΥΔΡΟΓΟΝΟΥ ΣΤΗΝ

 

http://www.hhomoto.gr/

 

 



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

  • 1 Month Subscription
    3 Month Subscription
    6 Month Subscription
    Year Subscription

Από Κατοχικά Νέα

"Το katohika.gr δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε ταυτίζεται με τα ρεπορτάζ που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους. Συνεπώς, δε φέρει καμία ευθύνη εκ του νόμου. Το katohika.gr , ασπάζεται βαθιά, τις Δημοκρατικές αρχές της πολυφωνίας και ως εκ τούτου, αναδημοσιεύει κείμενα και ρεπορτάζ, από όλους τους πολιτικούς, κοινωνικούς και επιστημονικούς χώρους." Η συντακτική ομάδα των κατοχικών νέων φέρνει όλη την εναλλακτική είδηση προς ξεσκαρτάρισμα απο τους ερευνητές αναγνώστες της! Ειτε ειναι Ψεμα ειτε ειναι αληθεια !Έχουμε συγκεκριμένη θέση απέναντι στην υπεροντοτητα πληροφορίας και γνωρίζουμε ότι μόνο με την διαδικασία της μη δογματικής αλήθειας μπορείς να ακολουθήσεις τα χνάρια της πραγματικής αλήθειας! Εδώ λοιπόν θα βρειτε ότι θέλει το πεδίο να μας κάνει να ασχοληθούμε ...αλλά θα βρείτε και πολλούς πλέον που κατανόησαν και την πληροφορία του πεδιου την κάνουν κομματάκια! Είμαστε ομάδα έρευνας και αυτό σημαίνει ότι δεν έχουμε μαζί μας καμία ταμπέλα που θα μας απομακρύνει από το φως της αλήθειας ! Το Κατοχικά Νέα λοιπόν δεν είναι μια ειδησεογραφική σελίδα αλλά μια σελίδα έρευνας και κριτικής όλων των στοιχείων της καθημερινότητας ! Το Κατοχικά Νέα είναι ο χώρος όπου οι ελεύθεροι ερευνητές χρησιμοποιούν τον τοίχο αναδημοσιεύσεως σαν αποθήκη στοιχείων σε πολύ μεγαλύτερη έρευνα από ότι το φανερό έτσι ώστε μόνοι τους να καταλήξουν στο τι είναι αλήθεια και τι είναι ψέμα και τι κρυβεται πισω απο καθε πληροφορια που αλλοι δεν μπορουν να δουν! Χωρίς να αναγκαστούν να δεχθούν δογματικές και μασημενες αλήθειες από κανέναν άλλο πάρα μόνο από την προσωπική τους κρίση!

Μια σκέψη στο “Τα καλύτερα κιτ υδρογόνου για μηχανές HyDRY DRY -VS- HyDRY”

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

elGreek