Διαφημίσεις

Ποιά γεγονότα διαδραματίσθηκαν στα Ίμια; Μήπως η Ελλάδα σήκωσε… μπαϊράκι και τα διεκδικεί από την Τουρκία; Ο μαθητής της Γ’ Γυμνασίου δεν γνωρίζει εάν τα Ίμια ανήκουν στην Ελληνική Επικράτεια και υιοθετεί τη θεωρία της Τουρκίας περί «γκρίζων ζωνών».

Συγκεκριμένα, στο βιβλίο της ιστορίας της Γ” Γυμνασίου (που εκδόθηκε το 1997) τα παιδιά μας μαθαίνουν ότι οι βραχονησίδες των Ιμίων “δεν ανήκουν στην Ελλάδα” και ότι τα διεκδικούμε με την Τουρκία ! Ναι, ναι καλά διαβάσετε.

Εντέχνως παραμένει ασαφές το γεγονός ότι η Τουρκία έκανε απόβαση σε αυτά και θεωρείται «ασήμαντη» – και φυσικά μη αναφερόμενη – λεπτομέρεια το ότι έχασαν τη ζωή τους τρεις αξιωματικοί του Πολεμικού μας Ναυτικού. Επίσης, δεν γίνεται πουθενά λόγος για πολεμική επιχείρηση, εκ μέρους της Τουρκίας, με στόχο την κατάληψή τους, πόσο μάλλον δε ότι τα Ίμια είναι δύο βραχονησίδες και όχι μία.

Στο βιβλίο «Νεότερη και Σύγχρονη Ιστορία» [(ΙΤΥΕ (ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ), ISBN 978-960-06-02774-9, έκδοση (2013)] στην ενότητα 58 (σελίδα 163) με τίτλο : «Η Ελλάδα στη μεταψυχροπολεμική εποχή(1989-2001)» αναφέρεται επί λέξει : «Την ίδια εποχή, με αφορμή τη διεκδίκηση της βραχονησίδας Iμια, στα Δωδεκάνησα, ξέσπασε κρίση στις ελληνοτουρκικές σχέσεις που αποκλιμακώθηκε με αμοιβαίες υποχωρήσεις (1996)». Αυτή και μόνον αυτή είναι η αναφορά που γίνεται για τα γεγονότα των Ιμίων.

Παρά το γεγονός ότι τα προηγούμενα έτη υπήρξαν έντονες διαμαρτυρίες για τα λάθη του βιβλίου, και τις σχετικές διορθωτικές κινήσεις που έκανε το Υπουργείο Παιδείας και Δια Βίου Μάθησης, (αποστέλλοντας διευκρινιστική εγκύκλιο προς τους εκπαιδευτικούς λέγοντάς τους να προσθέσουν ότι η διεκδίκηση της Βραχονησίαδας Ίμια έγινε από την Τουρκία), το βιβλίο ξανατυπώθηκε και το 2013 με το ίδιο «λάθος».

Από το 1997 που εκδόθηκε για πρώτη φορά το βιβλίο μέχρι σήμερα άλλαξαν πολλά. Το Υπουργείο Παιδείας μετακόμισε από την οδό Μητροπόλεως στο Μαρούσι. Στον υπουργικό θώκο κάθισαν διαδοχικά πέντε Υπουργοί Παιδείας (Ε. Στυλιανίδης, Α. Σπηλιωτόπουλος, Α. Διαμαντοπούλου Γ. Μπαμπινιώτης και Κ. Αρβανιτόπουλος), απολύθηκαν χιλιάδες εκπαιδευτικοί, έκλεισαν σχολεία, αλλά το βιβλίο της Ιστορίας Γ΄Γυμνασίου, παρέμεινε το ίδιο και διδάσκεται με ιστορικά λάθη στα παιδιά.

Τι γίνεται όμως εάν κάποιο παιδί γράψει σε ενδεχόμενη ενδοσχολική γραπτή εξέταση ότι τα Ίμια ανήκουν στην Ελλάδα, ότι η Τουρκία έκανε απόβαση σε αυτά και ότι τρεις αξιωματικοί βρήκαν τραγικό θάνατο; «Είμαστε υποχρεωμένοι να βαθμολογήσουμε με χαμηλό βαθμό το γραπτό του μαθητή καθώς βρίσκεται εκτός θέματος», επισημαίνει στο http://www.crashonline.gr, καθηγητής της Μέσης Εκπαίδευσης και προσθέτει: «Οι οδηγίες που έχουμε από το Υπουργείο Παιδείας είναι σαφείς, οφείλουμε να βαθμολογούμε τα γραπτά με βάση τα όσα περιλαμβάνονται στο βιβλίο. Εάν μάλιστα κάποιος εκπαιδευτικός μιλήσει στα παιδιά για ιστορικά γεγονότα, όπως για παράδειγμα τα Ίμια, και αναφέρει περισσότερες λεπτομέρειες, κινδυνεύει να κατηγορηθεί ότι εγείρει εθνικό θέμα και να περάσει από πειθαρχικό».

aienaristeyein.com

hellas-now.com



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

  • 1 Month Subscription
    3 Month Subscription
    6 Month Subscription
    Year Subscription

Από Κατοχικά Νέα

"Το katohika.gr δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε ταυτίζεται με τα ρεπορτάζ που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους. Συνεπώς, δε φέρει καμία ευθύνη εκ του νόμου. Το katohika.gr , ασπάζεται βαθιά, τις Δημοκρατικές αρχές της πολυφωνίας και ως εκ τούτου, αναδημοσιεύει κείμενα και ρεπορτάζ, από όλους τους πολιτικούς, κοινωνικούς και επιστημονικούς χώρους." Η συντακτική ομάδα των κατοχικών νέων φέρνει όλη την εναλλακτική είδηση προς ξεσκαρτάρισμα απο τους ερευνητές αναγνώστες της! Ειτε ειναι Ψεμα ειτε ειναι αληθεια !Έχουμε συγκεκριμένη θέση απέναντι στην υπεροντοτητα πληροφορίας και γνωρίζουμε ότι μόνο με την διαδικασία της μη δογματικής αλήθειας μπορείς να ακολουθήσεις τα χνάρια της πραγματικής αλήθειας! Εδώ λοιπόν θα βρειτε ότι θέλει το πεδίο να μας κάνει να ασχοληθούμε ...αλλά θα βρείτε και πολλούς πλέον που κατανόησαν και την πληροφορία του πεδιου την κάνουν κομματάκια! Είμαστε ομάδα έρευνας και αυτό σημαίνει ότι δεν έχουμε μαζί μας καμία ταμπέλα που θα μας απομακρύνει από το φως της αλήθειας ! Το Κατοχικά Νέα λοιπόν δεν είναι μια ειδησεογραφική σελίδα αλλά μια σελίδα έρευνας και κριτικής όλων των στοιχείων της καθημερινότητας ! Το Κατοχικά Νέα είναι ο χώρος όπου οι ελεύθεροι ερευνητές χρησιμοποιούν τον τοίχο αναδημοσιεύσεως σαν αποθήκη στοιχείων σε πολύ μεγαλύτερη έρευνα από ότι το φανερό έτσι ώστε μόνοι τους να καταλήξουν στο τι είναι αλήθεια και τι είναι ψέμα και τι κρυβεται πισω απο καθε πληροφορια που αλλοι δεν μπορουν να δουν! Χωρίς να αναγκαστούν να δεχθούν δογματικές και μασημενες αλήθειες από κανέναν άλλο πάρα μόνο από την προσωπική τους κρίση!

6 σχόλια στο “Τα Ίμια δεν ανήκουν στην Ελλάδα, αλλά τα διεκδικούν Ελλάδα και Τουρκία σύμφωνα με το Βιβλίο Ιστορίας Γ’ Γυμνασίου”
  1. Δηλαδη τι θα περιμενες οτι επειδη εφυγε ο Αξελ Αμποτ ο Τσιπροτακης που εμφανιστηκε θα αλλαζε τα βιβλια ?? Ο Μακελειος θυμαστε που τα ελεγε οτι ελευθεροτεκτονες και υπαλληλοι του ΚΙΣ ελεγχουν τα βιβλια στο Παιδαγωγγικο κ.α.βλεπε Διαδικτυο. ΤΙ ΚΑΝΕΙ ΝΙΑΟΥ ΝΙΑΟΥ στα κεραμ.ειδια !!!!

  2. Δεν φταιει η πεμπτη φαλαγγα που ειναι στην παιδεια αλλα οι δασκαλοι που κανουν αβαβα αλλα και οι γονεις που κοιμουντε χωρις να αντιδρουν.
    Αρα με οτι γινεται κοιταξτε στον καθρεπτη και ριξτε μια ροχαλα μεγεθους 164χιλ.

  3. ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΒΙΒΛΙΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΠΡΟΩΘΟΥΣΕ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΡΑΣΤΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΣΑΚΗ ΤΟΝ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΩΔΕΚΑΧΡΟΝΗ ΜΑΘΗΤΡΙΑ [Ο ΣΑΚΗΣ ΚΑΙ “ΟΣΑΚΙΣ” – Ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΝΑΤΣΙΟΣ ΤΑ ΕΛΕΓΕ], ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΑΙΣΧΗ ΩΧΡΙΟΥΝ ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΟΥ.
    ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΑΠΛΗ “ΤΣΟΝΤΑ”… ΗΤΑΝ ΑΦΗΓΗΜΑ ΠΑΙΔΕΡΑΣΤΙΑΣ.
    ΤΡΙΣΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ “ΣΥΝΩΣΤΙΣΜΟ” ΤΗΣ ΡΕΠΟΥΣΗ.
    Η ΥΠΑΡΞΗ ΤΗΣ “ΕΝΤΕΤΑΛΜΕΝΗΣ” ΟΜΑΔΟΥΛΑΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ Α-ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΠΟΥ ΔΙΝΕΙ ΤΙΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΗ.
    ΑΝΤΕ…ΣΥΝΤΟΜΑ ΚΑΙ ΤΟ PLAY BOY ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ.

  4. Τα σχολικά βιβλία δεν κάνουν ούτε για κωλοχαρτα… Εχω παιδί και στο Γυμνάσιο και στο Δημοτικό. Μάθημα Ιστορίας τους κάνω εγώ. Κανένας καθηγητής δεν έχει τα αρχίδια να πει αλήθειες. Βέβαια οι περισσότεροι αν όχι όλοι είναι αριστεροί. Άντε βγάλε άκρη. Όλο φρου φρου και αρώματα άντε και καμιά απεργία (για τα φράγκα πάντα). Σχολεία μπουρδέλα.

  5. Otan to 1974 oi ebraioi dietaxan tous Amerikanous na peisoun ton Ioannidh (i adelphi tou opoiou itan syzigos
    ebraiou) na phylakisei ton Papadopoulo (dekaefta noembri) cheirokrotisate. Thelate dimokratia.
    Tora echete dimokratia, ti den sas aresei;;
    Tora oi ebraioi stelnoun tous tourkous, giati den sas
    aresei;; oi ebraioi programmatisan auto to opoion sas symbainei simera idi to 1945 otan teleiosan ton emphylion metaxi tous (rousbelt 100% ebraios, tsorchil 50% ebraios, hitler 25% ebraios, stalin
    0% ebraios). Oi tourkoi tha sas pheroun kalliteri dimokratia apo auti pou echete, giati den sas aresei
    pleon I dimokratia:

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

elGreek