Σαν κεραυνός εν αιθρία έπεσε η είδηση του θανάτου του καθηγητή και κοσμήτορα της Σχολής Μηχανικών Παραγωγής και Διοίκησης του Πολυτεχνείου Κρήτης Ευάγγελου Γρηγορούδη που έφυγε αιφνίδια από τη ζωή μόλις στα 55 χρόνια.
Σε συλλυπητήριο μήνυμά του για την απώλεια του Ευάγγελου Γρηγορούδη ο αντιπεριφερειάρχης Χανίων Νικόλαος Καλογερής αναφέρει τα εξής:
«Η είδηση του ξαφνικού θανάτου του διακεκριμένου Καθηγητή και Κοσμήτορα της Σχολής Μηχανικών Παραγωγής και Διοίκησης του Πολυτεχνείου Κρήτης Ευάγγελου Γρηγορούδη, βυθίζει στη θλίψη όχι μόνο την ακαδημαϊκή κοινότητα, αλλά και την κοινωνία της Κρήτης.
Ο Ευάγγελος Γρηγορούδης ήταν αφοσιωμένος επιστήμονας, με πλούσιο ερευνητικό και συγγραφικό έργο σε επιστημονικά περιοδικά και βιβλία που αφορούν στον επιχειρηματικό κόσμο, την οικολογία και την αειφόρα ανάπτυξη, και συνδράμοντας μεταξύ άλλων τους τοπικούς φορείς, σε πληθώρα σοβαρών ζητημάτων που μας απασχολούν.
Η συνεισφορά του στην επιστημονική κοινότητα και την κοινωνία είναι αναμφισβήτητη, και το κενό που αφήνει δυσαναπλήρωτο.
Τα συλλυπητήρια μου στην οικογένεια και τους οικείους του, αλλά και στους συνεργάτες του στο Πολυτεχνείο Κρήτης».
Συλλυπητήριο μήνυμα του ΜΑΙΧ για την ξαφνική απώλεια του Καθ. Ευάγγελου Γρηγορούδη
«Εκφράζουμε τη βαθιά μας θλίψη για τον αδόκητο χαμό του επί σειρά ετών συνεργάτη του ΜΑΙΧ, Ευάγγελου Γρηγορούδη, Καθηγητή και Κοσμήτορα της Σχολής Μηχανικών Παραγωγής και Διοίκησης του Πολυτεχνείου Κρήτης.
Ο Καθηγητής Γρηγορούδης, ο Βαγγέλης, υπήρξε ένας εξαίρετος επιστήμονας με πλούσιο συγγραφικό και ερευνητικό έργο, ένας πολύτιμος συνεργάτης σε ερευνητικό και ακαδημαϊκό επίπεδο αλλά κυρίως ένας πραγματικός φίλος. Διακρίνονταν όχι μόνο για την εξαιρετική του πορεία και συνεισφορά στον τομέα της επιστήμης αλλά κυρίως για τις αξίες και το ήθος του. Η συνεργατικότητα, η ανιδιοτέλεια, η ακεραιότητα του χαρακτήρα του, ο σεβασμός προς όλους τους συνεργάτες του, η προθυμία του αποτελούν πρότυπο για όλους εμάς.
Στέλνουμε τα θερμά μας συλλυπητήρια στην επιστημονική κοινότητα του Πολυτεχνείου και σε όλους όσοι συνεργάστηκαν μαζί του και είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν τον Καθηγητή Γρηγορούδη και κυρίως στους οικείους του και στην οικογένειά του, ελπίζοντας να βρουν δύναμη σε αυτήν τη δύσκολη στιγμή.
Ο Καθηγητής Βαγγέλης Γρηγορούδης θα μείνει ζωντανός στις καρδιές μας μέσα από το έργο του, το ήθος του και τη θετική του επίδραση στην κοινότητα».
Ποιος ήταν
Ο Ευάγγελος Γρηγορούδης ήταν καθηγητής στη Σχολή Μηχανικών Παραγωγής και Διοίκησης του Πολυτεχνείου Κρήτης σε θέματα διαχείρισης διαδικασιών ποιότητας. Πραγματοποίησε μεταπτυχιακές σπουδές στο Πολυτεχνείο Κρήτης απ’ όπου πήρε το διδακτορικό δίπλωμα το 1999. Έχει λάβει διακρίσεις από την Ελληνική Εταιρεία Επιχειρησιακών Ερευνών, το World Automation Congress, την Academy of Business and Administrative Sciences, το Ίδρυμα Ιωάννου και Βασιλείας Καραγιάννη, το Πολυτεχνείο Κρήτης και το Ι.Κ.Υ.
Ενεργούσε ως κριτής σε περισσότερα από 70 επιστημονικά περιοδικά, ενώ υπήρξε αναπληρωτής συντάκτης των επιστημονικών περιοδικών Operational Research: An International Journal, Journal of Knowledge Management, Journal of the Knowledge Economy (senior associate editor), Journal of Innovation and Entrepreneurship (senior associate editor), International Journal of Decision Support Systems, International Journal of Social Ecology and Sustainable Development, International Journal of Food and Beverage Manufacturing and Business Models και Palgrave Communications και μέλος των εκδοτικών επιτροπών των επιστημονικών περιοδικών: International Journal of Information and Decision Sciences, International Journal of Information Systems in the Service Sector, International Journal of Multicriteria Decision Making, Journal of Marketing and Operation Management Research και World Journal of Applied Agricultural Sciences and Engineering.
Έχει επιμεληθεί ή συγγράψει περισσότερα από 15 βιβλία για τη μέτρηση της ποιότητας των υπηρεσιών, την ανάπτυξη, λειτουργία και στρατηγική των επιχειρήσεων, καθώς και περισσότερα από 170 άρθρα σε επιστημονικά περιοδικά, βιβλία και πρακτικά συνεδρίων. Τα ερευνητικά του ενδιαφέροντα περιλάμβαναν διαδικασίες μέτρησης ποιότητας υπηρεσιών, ικανοποίηση πελατών και εργαζομένων, αξιολόγηση επιδόσεων, επιχειρηματική αριστεία, επιχειρησιακή έρευνα (μέθοδοι και τεχνικές αξιολόγησης), πολυκριτήρια ανάλυση αποφάσεων, ανάλυση δεδομένων (μέθοδοι ανάλυσης ποιοτικών δεδομένων), και marketing (έρευνες αγοράς και ικανοποίησης πελατών).
neakriti.gr
Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice