Σέ κολακεύει γιά νά πειάσει τόν κ@λον σού καί τά στραβά μάτια…
Εάν θέλεις νά μάθεις ποίον έχεις δίπλα σού προσποιήθου τόν χαζόν. Τότε θά εμφανίσει τόν πραγματικό τού χαρακτήρα, ανθρωπισμό, παλειανθρωπισμό, προθέσεις αλλά καί αδυναμίες.
Βεβαίως σ’ έχει πάρει είδηση ότι είσαι καλός καί τό καλός γι’ αυτόν είναι ό γόης, αυτός που τόν κάνει νά διασκεδάζει καί όμοιος τού που συνάμα τόν βοηθάει. Τό καλός όπως είναι στ’ αλήθεια ό καλός τόν προεκλαμβάνει ώς χαζός. Καί τόν χαζό τί τόν κάνουν οί κακοί; Τόν πηδάνε καί οί καλοί τόν βοηθάνε καί τόν ξυπνάνε. Ό δέ χαζός, δοκιμασμένη μέθοδος καί εμπειρία άμα τόν ξυπνήσεις μπορεί νά θελήσει νά πηδήξει αυτός αντί νά σ’ ευγνωμονεί. Αυτό δείχνει ότι ό κακός καί ό χαζός έχουν κοινόν γονιδιακό παρονομαστή.
Μόλις σέ πάρει γιά χαζό είτε είσαι είτε δέν είσαι, θά προσπαθήσει νά επωφεληθεί, πάντοτε είς βάρος σού. Τό πόσον μακρυά θά φθάσει σέ εκμετάλλευση δέν λέγεται, εξαρτάται από τό τί διαθέτεις καί τά όρια τής κακίας τού κακού, αλλά άμα τού ανοίξει η όρεξη καί επιτύχει κατ’ αρχάς στίς αισχρές επιδιώξεις τού, λέγει δέν πάω καί λίγο παρακάτω; Μόνον λίγο καί σταματώ. Μόλις επιτύχει καί στήν δεύτερη, τρίτη, τέταρτη επιχείρηση τότε αυτοψευδοδικαιολογείται καί αυτοπαραπλανείται γιατί νά σταματήσω; Άν δέν τόν φάω εγώ θά τόν φάει άλλος, άν δέν τόν πηδήξω εγώ θά τόν πηδήξει άλλος, άν δέν τόν διαλύσω καί σακκατεύσω εγώ θά τό κάνει άλλος. Αφού πάει που πάει γυρεύοντας νά καταστραφεί καί αφού ό νούς τού δέν τόν βοηθάει, τότε γιατί νά τόν αφήσω νά τόν φάει άλλος αφού τόν βρήκα πρώτος εγώ; Βλάκας είμαι; Καί τότε προχωράει ακάθεκτος πάρακατω σέ περισσότερη αισχρότητα καί γλοιώδη βδελυγμία, τά φρένα τής ηθικής σπάνε διότι δέν είχαν βιδωθεί ποτέ από μηχανικό τής σοφίας, τής εκπαίδευσης, τού κόπου σέ βαθμό που νά κρατάνε στόν κίνδυνο τού ανήθικου διασυρμού καί όταν τού δοθεί η ευκαιρία νά τά δοκιμάσει ανακαλύπτει ή δέν ανακαλύπτει αλλά αποδεικνύεται ότι δέν υπήρχαν ποτές…
Ό καλός τόν χαζό καί τόν συγκαλό τού θά τόν βοηθήσει, έστω μέ νουθεσίες καί φοβερίσματα αφύπνισης καί άν μπορεί καί έχει τήν αρκετή εκείνη ηθική καλοσύνη, θά τόν διδάξει έν πράξει πολλά…
Ό Θεός βλέπει, άν μέ τόν νού που σού έδωσε εκματαλλευθείς τόν καλό θά σέ στείλει ή θά σ’ αφήσει σ’ εκείνους που από θέση ισχύος θά σ’ εκμεταλλευτούν στό έπακρον αναλόγως, αιωνίως. Άν μέ τόν νούν που σού έδωσε που είναι ίσης ευφυίας μέ τόν έξυπνο κακό βοηθήσεις τόν χαζό ή σύγκαλο συνάνθρωπο θά σέ αναλάβει ό ίδιος καί θά σού δώσει περιουσία αιώνα, δωρεάν, τά χωράφια τού είναι Άλειπτα.
Όταν σέ πάρει γιά χαζό ό κακός συνεχίζεις νά προσποιείσαι ότι δέν βλέπεις μακρυά, ότι είσαι κοντόφθαλμος, πνευματικώς μύωπας καί πρεσβύωπας συνταυτοχρόνως καί ότι τό είδωλο σού είναι αυτός που μάχεται μέ δόλο νά σέ εκμεταλλευθεί πάντοτε είς βάρος σού καί χωρίς φειδώ. Αυτό θά τόν κάνει μέ χαρά ακόμη κακότερο, θά εφησυχάσει καί θά εκτεθεί πλήρως σάν ανοικτό βιβλίο, μόνον ότι τό βιβλίο αυτό θά τό διαβάζεις εσύ καί όχι αυτός, διότι είναι τυφλός στήν αληθινή γνώση. Θεωρεί τόν εαυτόν τού υπεράνω λόγω εξαιρετικής εξυπνάδας καί ότι η σοφία είναι πολύ απλή υπόθεση καί πώς αυτός τήν κατέχει όλη μέ ασύλληπτη πανευκολία.
Σ’ αυτήν τήν περίπτωση έχεις τό πλεονέκτημα, τόν έχεις στό χέρι καί αυτός νομίζει ότι είναι ακαταμάχητος, ενώ ωχριά η βλέψη τού που είναι παντύφλα έν συγκρίσει μέ τήν προόραση, διόραση, προσόραση, έκταση τής βλέψης καί τής ευφυίας σού, σέ βαθμό που μπορεί νά σέ κάνει νά μειδιάσει καί νά απολαύσει τήν βλακεία τού, αλλά μήν τό κάνεις ή άν θά τό κάνεις μέ τό κάνεις μέ κενοδοξία καί ματαιοδοξία στό παλάτι τής υπερηφάνειας, διότι άν τό κάνεις αυτόν άρχισες ήδη νά στραβώνεσαι καί σύ καί μπορεί νά σού έρθουν τά πάνω κάτω.
Αφού πείσθηκε ότι είσαι χαζός θά παρακολουθείς ακόμη καί παρών στήν απουσία τού τί θέλει από εσένα. Τήν γυναίκα σού, τόν άνδρα σού, τήν περιουσία σού, τήν φήμη καί πελατεία σού, τήν γνώση καί επαγγελματική γνώση σού, τίς διασυνδέσεις σού, τίς τεχνικές σού, τήν επιστήμη σού, τά μυστικά σού, όλα, όλα. Συνήθως θά προσπαθήσει νά πάρει ό,τι έχεις καί είναι διαθέσιμο κατά τόν ίδιο από τό πανηγύρι τής βλακείας σού.
Σέ αυτήν τήν πρόοδο μπορεί νά τόν στριμώξεις σέ ανεπανόρθωτη ζημιά, μέχρι σημείου νά τόν συγκλονίσεις συνθέμελα στήν καρδιά καί τόν νού μέχρι καί νά τόν τρελάνεις εάν τό επιθυμήσεις μέ σφόδρα κακία εκδίκησης ή σκέττο εκδίκησης. Μπορεί καί νά τό έκανα καί νά Μετανόησα πού ξέρετε! Εκείνο που θά τόν κάνει νά τού σαλεύσει είναι όταν εσύ κέρδισες ήδη τόν αγώνα σκακιού μαζύ τού καί αυτός δέν τό πήρε χαπάρι, άσε που μπορεί νά μήν τό πάρει χαπάρι ότι παίζατε σκάκι. Σέ άλλη περίπτωση, συνήθως από ευσπλαγχνία τόν οδηγείς σέ μία οδυνηρή ήττα ισοπαλίας, τέτοια που τού καθισοπεδώνεις κάθ’ αλαζονεία διότι τόν κάνει σκόνη χωρίς νά τόν αποτελειώσεις ή τόν επαναφέρεις στήν στερεά τού μορφή, χωρίς νά τού δώσεις νά καταλάβει ότι τόν έκανες σκόνη ή αφού τού έδωσες νά καταλάβει ότι τόν έκανες κορνιακτοποιημένο τίποτε.
Βεβαίως εάν έχεις γνώσεις από συχνότητες τό τί μπορεί νά τού στείλεις δέν λέγεται. Θά τό γνωρίζει χωρίς νά τό γνωρίζει καί θά απορεί εάν τό γνωρίζει. Μπορείς νά τό δέσεις σέ βαθμό καί μέ τρόπο που η μοναδική τού παρεξαναγκαστική προοπτική είναι νά γίνει άγιος γιά νά λυθεί η δύναμη καί θ’ αγιάσει εάν έρθει καί σού πεί ευχαριστώ, διότι άν δέν τού παρέδιδες αυτόν τό ανεκτίμητο δωρομάθημα δέν θ’ άγιαζε. Συνεπώς, άμα κάποιος είναι αιτία ν’ αγιάσεις τού λές ευχαριστώ. Ειδικά άν τό έκανε επί σκοπού. Τού λές μέ άλλα λόγια γιά νά λυθεί η διαπλοκή που σέ περισφίγγει μία είναι η οδός νά γίνεις καλός, τόσον καλός ώστε αυτή η μαγική ισχύς νά αποχωρήσει διακριτικώς.
Εάν κατανοήσεις τό βάθος τής ανθρώπινης ψυχής καί τό ύψος τής άκτιστης Ηθικής, θά γελάσεις μέ τήν μωροβλακεία τού έξυπνου μέ τίς συντεταγμένες τού κακού. Δέν υπάρχει κακός σοφός έστω καί άν κατακτήσει όλη τή γή καί γράψει τά σοφότερα βιβλία.
Στήν Κύπρο υπάρχουν πολλά ρητά καί παροιμίες που σχίζουν σέ σοφία καί λαμβάνουν άριστα σέ υψοβαθμόν ευφυίας, αλλά ένεκα τής ιδιαιτερότητος τών νοημάτων υπό τού προίσματος τής ελληνοκυπριακής διαλέκτου, δέν μπορεί νά γίνει παντελώς κατανοητό τό φάρδος τής ευελιξίας τού λακωνικού νοήματος εάν δέν συνηθείσεις τό περιεχόμενο στίς λέξεις. Υπάρχουν λέξεις οπού ταυτοχρόνως εξυπονοούν πέντε καί έξη έννοιες μέ μία απαράμιλλη προγλαφυρή εύστοχη ακρίβεια. Οί νεότεροι δέν τά ξέρουν επειδή μιλάνε κάπως περισσότερο τά σύγχρονα καθιερωμένα ελληνικά, εκτός καί νά τούς τά διδάξεις καί τ’ ακούσουν αρκετές φορές ώστε ό νούς νά εμβαθύνει καί βαρύνει στό νόημα όπως λέμε άλλωστε…
Μία ρήση λέγει: «κολατζιεύκεις σέ γιά νά πειάσει τόν κώλον σού = σέ κολακεύει γιά νά πειάσει τόν κώλον σού»…
Εδώ δέν σού λέγει μόνον τί κάνει ή τί θέλει ή τί ποιότητας άνθρωπος είναι ό κόλαξ αλλά σού ομολογεί ότι αντικειμενικός τού σκοπός είναι νά πειάσει τόν κώλο σού χωρίς νά τόν παρεξηγείς, όχι επειδή είσαι κίναιδος αλλά γιά νά σέ εκμαυλίσει σέ τέτοιον βαθμό ώστε νά μήν συνειδητοποιείς ότι σού πειάνει τόν κώλο, ότι δέν τό κάνει από κακία αλλά από κωμικότητα, ότι δέν πρέπει νά παρεξηγείται αυτός ειδικώς διότι είναι φίλος, ευεργέτης, καλοσυνάτος, χρήσιμος καί βοηθητικός. Ό κόλαξ άλλωστε λέγει διάφορα ψεύδη ότι βοηθάει καί εκθέτει τίς βοήθειες ή παρακαλυμμένες ώς αληθινές ανύπαρκτες βοήθειες ή τίς βοήθειες που έκανε γιά υστεροβουλία σ’ εκείνο που τίς έκανε ή σ’ εκείνο που θέλει νά τίς βλέπει γιά νά τού κερδίσει τήν εμπιστοσύνη. Καί εδώ συναρμόζεται κτιστώς τό ρητό τών Δελφών η εξαπάτηση είναι η διπλανή τής εμπιστοσύνης.
Τό μεγαλύτερο κόλπο τού κόλακα είναι νά είναι συνταυτοχρόνως γόης, μεθυστικός, υπνωτικός, νά φαίνεται σπουδαίος καί υπερσπουδαίος καί μέ αυτά νά σέ πάρει στήν εντροπή. Άμα σέ κάνει καί τόν εντραπείς σέ βαθμό ώστε νά μήν τολμάς ούτε νά τού πείς ούτε νά λάβεις αθόρυβα αόρατα μέτρα σ’ έχεις στά πράσα, εκτός καί άν τού δείχνεις εσύ αυτόν τόν υπνωτισμό γιά νά τόν έχεις εσύ στά πράσα καί νά τόν διαβάζεις ενώ αυτός ξεπροβάλλει δήθεν απρόσκοπτος πρός τήν καταστροφή σού που θά είναι η σωτηρία τού ή μία από τίς σωτηρίες τού κατά τόν ίδιο καί κατά τήν βιωτική προσταγή.
Η κολακεία είναι η μαγεία τής εμπιστοσύνης. Μπορεί νά χρησιμοποιεί αιώνες τήν κολακεία μέχρι νά αποκτήσει τήν απαιτούμενη δύναμη, μέσα, παρελκόμενα, διασυνδέσεις, κινητηρίους μοχλούς, φίλους καί εξαγορασμένους γιά νά σέ εκτελέσει μία ημέρα έν ψυχρώ μέ πάσα αναίδεια, αγένεια, αηδιαστικότητα, ή έστω νά σ’ εγκαταλείψει όταν εσύ στηρίζεσαι σ’ αυτόν ή άν δέν επιτύχει νά σ’ εγκαταλείψει προώρως γιά νά ψάξει γιά άλλο υποψήφιο θύμα, κανονικό αρπαχτικό…
Εδώ προσυμπληρώνει τήν αλήθεια αυτή ένα άλλο ελληνοκυπριακό ρητό: «αμ’ αντραπείς τζ’ αγκαστρωθείς κακόν αγκάστριν έχεις, ήτοι…
όταν εντραπείς καί εγκαστρωθείς κακόν εγκάστριον είναι αυτόν οπού εγκαστρώθηκες». Θέλετε μία ερμηνεία; Ασπούμε ότι κάποιος σέ πείθει νά βάλεις υποθήκη τήν περιουσία σού ή τά λεφτά σού γιά νά κάνετε μία επιχείρηση, άν η επιχείρηση επιτύχει θά επωφεληθεί τουλάχιστον όσα είναι τά ποσοστά καί τά προσυμφωνημένα προνόμοια, σύν τά όσα θά κλέψει καί θά παρακλέψει μέ προμήθειες καί άλλα παρεμφερή παρελκόμενα, διότι ό κόλαξ είναι πρωτίστως κλέπτης. Τί αξία έχει γιά κάποιον κακό νά κολακεύει εάν δέν πρόκειται νά κλέψει ή νά επωφεληθεί; Ό καλός θά τό κάνει γιά νά σώσει κάποιου τήν ζωή ή τήν ψυχή. Ό αγαπών γιά νά πάρει τήν γυναίκα ή άνδρα τής ανδρόγυνης ζωής τού. Ό κακός μπορεί νά τό κάνει γιά σύντροφο, αλλά άν δέν πρόκειται γιά σύντροφο πρόκειται γιά ιδιοτελές συμφέρον….
Έτερον παράδειγμα, σέ καλεί κάποιος ή κάποια ανόμαλη στό σπίτι, εκεί βλέπεις ότι η ερωτική απαρτία είναι έξω καί πέραν τής ερωτικής σού ηθικής. Ή φεύγεις όπως ήρθες ή κάθεσαι καί τήν τρώς… Ή απλά εάν έχεις τήν δύναμη καί τήν αφοβία ότι δέν θά σέ πειράξουν επειδή τούς εκνεύρισες, κάθεσαι καί τους βλέπεις, τούς παρατηρείς, τούς μελετάς, τούς συγχαίνεσαι καί τούς νουθετείς. Πρόκειται άν όχι πάντοτε τίς πλείστες φορές γιά ανοησία, ειδικώς εάν οί άλλοι παρευρισκόμενοι δέν είναι έφηβοι ή είναι επικύνδινοι είτε τό γνωρίζεις είτε δέν τό ψυχολόγησες.
Από τό πειάνει τόν κώλο σού διά τής κολακείας καί τό κακό εγκάστρωμα τής εντροπής φθάνουμε στά πολυόμματα ή αόμματα στραβά μάτια…
Πρίν πάμε όμως σ’ αυτά πάμε γιά λίγο στήν διπλανή τής εμπιστοσύνης. Εάν μία παρθένα εμπιστεύεται μία πουττανάρα ποία θά νικήσει; Θέλει κ’ ερώτημα; Η άγνοια θά νικηθεί από τήν γνώση, εκτός εάν επέμβει θαυματουργικώς ανεπαίσθητως ή επαισθητικώς Ό Θεός, γίνονται κι’ αυτά. Π.χ. ξαφνικό τηλεφώνημα κτύπησε η μάνα σού κ’ είναι στό νοσοκομείο, Θεία Πρόνοια καί τήν γλυππάρει/γλυτώνει η παρθένα καί έχει Ό Θεός διότι συνήθως σ’ αυτόν τό κραδασμικό δόνημα ξυπνάει τό έμφυτο ένστικτο καί καταλάβει σέ τί λάκκο πήγαινε νά τήν ρίψει η πουττανάρα. Εάν η παρθένα έχει γνώση καί αυτοβούλως έμεινε παρθένα ή έστω προκομμένη δεσποινίδα ή κυρία ή έχει σκοπό νά εύρει έναν άνδραν όλον κι’ όλον ή είναι Μοναχή ακόμη περισσότερο καί δυναμική μπορεί καί νά νικήσει τήν πουττανάρα. Ηθικό δίδαγμα φύλαγε τά ρούχα σού ή άλλως πώς σύναγε τά ρούχα σού από τούς ανόμοιους σού, ειδικώς εάν αυτοί οί ανόμοιοι είναι διαφορετικοί επειδή εσύ είσαι καλός άνθρωπος καί αυτοί μυστήριοι κακοί, εμφανώς κακοί ήτοι κόλακες ή εντεχνεώς κακοί ήτοι προσχηματικώς προσποιούμενοι, όλους μπορείς νά τούς καταλάβεις διά τής εμπειρίας, τών βιωμάτων αλλά καί τής ευφυίας, διότι εάν δέν έχεις τήν ευφυία καί εάν δέν τήν ανέπτυξες, μπορεί νά σχίσεις τό εσώρουχο σού εκατόν φορές επάνω στό ίδιο αγκάθι.
Η ρήση σύναγε τά ρούχα σού απ’ αυτόν, ειπώθηκε κατ’ αρχάς γιά τούς μάγους καί φιλόμαγους οπού σού έπαιρναν ένα τεμάχιο απ’ αυτά καί σέ έμπαιζαν όπως ήθελα ή καί τηλεδολοφονούσαν! Βεβαίως, έαν υποψιαστείς κάτι τέτοιον αρχίζεις νά Προσεύχεσαι, δοκιμασμένη μέθοδος… Η δεύτερη τής έννοια είναι ότι πρέπει νά συνάγεις τά πράγματα σού, από τήν συντρόφισσα ή τόν σύντροφο σού, ώς τά κινητά καί ακίνητα υλικά καί ηθικά αγαθά… Τρίτη έννοια, επειδή είναι καιροσκόπος αυτός ό κακός χώνει τά σκ@τά σού όπως κάνει ό γάτος γιά νά μήν τά βλέπει ό σκύλλος καί τά πάρει ή ζηλοφθονήσει ότι γιά νά χέσεις σημαίνει τρώς! Συνεπώς δείξε τού ότι δέν χέζεις άρα δέν τρώς καί γιά νά μήν τρώς σημαίνει δέν έχεις, διάνα! Αλλά κάνε τό πολύ πειστικώς μέχρι σημείου νά σέ περιγελούν δεκαετίες άν οί κακοί πέριξ σού, στό χωριό ή τήν πόλη ή τήν δουλειά ή τόν πλανήτη σού είναι τέτοιοι, Κατάλαβες τώρα γιατί σού μιλώ μάθε νά είσαι Πρωτόγονος; Χεχεεε…
Η ιστορία μέ τούς πρώην φίλους γάτο καί σκύλλο έχει ώς εξής. Ό λαίμαργος σκύλλος καί ό ανεξάρτητος πονηρός γάτος συμφώνησαν νά φάνε τά λουκάνικα τού αφεντικού τού σκύλλου που ήταν κρεμμασμένα εκτεθειμένα είς τήν ηλιοφάνεια γιά νά ακτινοψηθούν, όπως τώρα μέ τούς θαλάμους μικροκυματικής ψήσης. Λέει ό γάτος στόν σκύλλο, θ’ ανέβω στό σύρμα νά τά ρίχνω ένα ένα καί σύ φύλαγε τά νά τά φάμε μαζύν. Σύμφωνοι είπε ό χαζοβιόλης σκύλλος, αλλά πού νά κρατήσει τήν ακράτεια τού γιά ηδονή, εχθές τά λέγαμε σ’ άλλο άρθρο… Όπως ξεγάτζωνε καί έριχνε κάτω τά λουκάνικα ό σκύλλος τά καταβρόχθιζε. Κατέβηκε ό γάτος ικανοποιημένος καί λέγει στόν σκύλλον: «πούντα λουκάνικα;». Μούγγα ό σκυλλάκος. «Από τώρα καί στό εξής καί τά σκατά μού θά χώνω απ’ εσένα» τού είπε ό γάτος καί κράτησε τόν λόγο τού… Ό γάτος ήταν πονηρός καί πανέξυπνος αλλά καί βλάξ διότι δέν γνώριζε τήν δύναμη τής ακράτειας στήν ροπή τής ηδονής, έμαθε όμως καί χώνει τά πάντα από τούς ακρατείς φιλήδονους. Τί σημαίνει αυτόν; Ότι μπορεί νά γνωρίσετε άνθρωπο καλό κατά τ’ άλλα αλλά εάν δέν είναι συνειδησιακώς καί χριστιανικώς ήτοι ηθικώς καλός καί άν σάς βοήθησε ακόμη ανιδιοτελώς άν τού αρέσουν π.χ. οί γυναίκες τότε μπορεί νά μήν κάνει εξαίρεση η ακράτεια τού σέ μάνα σάς, θυγατέρα σάς, γυναίκα σάς κ.α… Αυτό αποδεικνύει ότι η φιληδονία είτε είναι λαιμαργία είτε άλλο είδος δικαίως συμπεριλαμβάνεται από τόν Χριστιανισμό καί όχι μόνον στά είδη τής κακίας, η οποία μπορεί νά φθάσει στό έγκλημα μέ τήν ίδια ευκολία που φθάνει ό κακούργος ή φιλόκακος είτε είναι παραδόπιστος είτε προαθεράπευτα εκδικητικός ακόμη καί εάν πταεί αυτός ή δέν υπάρχει αιτία παρά μόνον η αρρωστημένη τού ζηλοφθονία. Πέστε κούκου στούς ψυχολόγους που είναι λαμόγια στά πανεπιστήμια καί στά μαθήματα τής Προαντιχριστιανικής συναγωγής τού σατανά που θέλει νά φέρει καινούργια τάξη δηλαδή πλήρη Αδικοαταξία!… Κού Κού!!! Χάϊ!!!! Χεχεχε!
Επιτέλους στά στραβά μάτια.. τέσσερεις προπιθανότητες νά κάνει κάποιος τά στραβά μάτια… α) επειδή τώ όντι έχει στραβά μάτια β) επειδή προσποιείται καί βλέπει τόν εχθρόν τού νά αφήνει τά ίχνη τού καί τόν οποίον προβλέπει καί μπορεί νά παγιδεύσει μέ αφάνταστους καί φανταστούς τρόπους αοράτως καί ανεπαίσθητα ή μή γ) από συμφέρον καί αδυναμία, αλλά αυτή η αδυναμία μπορεί νά ενταχθεί στό β) συχνάκις ή νά τήν ανεκτεί επειδή δέν έχει διέξοδον νά μήν τήν ανεκτεί ή νά αποφασίσει νά ξεπλύνει τήν τιμή τού μέ εγκατάλειψη, εκδίκηση ή συγχώρεση Φιλαγιοτική! Από συμφέρον γίνεται ώς εξής. Είχα έναν φίλον τόν «Λ».. μία ημέρα ήρθε κατενθουσιασμένος μέσα στήν δισκοθήκη λίγο αργοπορημένος. Πού ήσουν «Λ» τού είπα. Ήμουν στό μπάρ τού ξενοδοχείου, έφυγαν όλοι οί πελάτες (ή μπελάδες…) καί έμεινε έναν ζεύγος Εγγλέζων. Ό άνδρας μέθυσε καί έγυρε στό μπάρ. Η γυναίκα μέ τράβηξε νά πάω νά τήν βοηθήσω κάτι στό δωμάτιο τής δύο λεπτά καί όταν μπήκαμε μέσα μού είπε ότι ό άνδρας τής είναι ηλίθιος καί δέν τήν γ@μεί τακτικώς, μπορεί νά μήν τού σηκώνεται.
Συνουσιαστήκαμε καί επιστρέψαμε. Τήν βοήθησα καί τόν πήραμε στό κρεββάτι, μού είπε… Μ’ έβαλε σέ υποψίες. Εκτός τών άλλων γνώριζα ότι δέν ήταν έμπειρος μέ παντρεμένες… Τήν επομένη μού αφηγήθηκε τό ίδιο πάνω κάτω περιστατικό, τότε άρχισα ν’ ανησυχώ. Τήν τρίτη νύχτα τό ίδιο. Τού λέω «Λ» πρόσεξε κάτι δέν παεί «καλά» εδώ. Δέν γίνεται κάθε νύχτα νά είναι μεθυσμένος, νά μήν καταλάβει τίποτε καί νά έρχεται μαζύ μέ τήν γυναίκα τού μέλι γάλα σάν βλάκας σ’ εσένα. Μού λέγει ό «Λ» δέν καταλάβει είναι μεθύστακας καί εκείνη πουττάνα… Οκ τού είπα, εγώ σού λέγω νά προσέχεις!
Έρχεται τήν επομένη στήν δισκοθήκη, άλλη από τίς επόμενες φορές, τότες δέν είχαμε ακόμη κινητά τηλέφωνα, γυρίζαμε νά βρούμε τήν παρέα, έξ’ άλλου κάποιοι είχαν πολλές παρέες καί κούλιαζαν όπου τούς άρεσε ή τούς άρεσε τό εκεί γυναικολόγι… Τόν βλέπω αφηνιασμένο καί λαχανιασμένο νά κατεβαίνει τίς σκάλες. Κάτι έγινε λέω από μέσα μού… Δέν ξέρεις τί έπαθα μού λέγει; Τί έγινε «Λ» τού λέγω; Όπως τής τόν είχα μέσα μέ τά πόδια τής τρουλλοπόϊν τόν είδα που ερχόταν χαλούππα χαλούππα = κρυφά, σκυφτά καί αθόρυβα τίτσιρος = τσίτσιρος καυλωμένος καί προσπάθησε νά μού τόν ημπίξει (χαχαχα) μού είπε! Δέν σού είπα «Λ» ότι κάτι δέν πάει «καλά»… Αυτή η επανάληψη τού καθενυχτικού σκηνικού σού αφαίρεσαι τήν υποψία, τήν προσοχή καί τόν φόβο, παρολίγο νά τήν πάθεις τήν ζημιά. Ήταν ανόμαλοι, δέν τούς ξέρεις αυτούς, τού είπα…
Εκτός ότι τούς άρεσε η συγκεκριμένη ανομαλία συμπεριλάμβανε καί εκδικητική ανομαλία. Αφού πηδάς τήν γυναίκα μού θά σέ πηδήξω εσένα, αλλά δέν τό έκαναν/έκανε από καθαρή εκδίκηση αλλά επειδή ήθελαν νά γίνει έτσι από ανόμαλη ψευδοδικαιολογία… Τά στραβά μάτια τού εγγλέζικου ζεύγους φάνηκαν ανομάλως παμπόνηρα καί ξύπνια!
Μία άλλη περίπτωση είναι όταν ό ανόμαλος ή ό ομαλός θέλει νά τούς πειάσεις τόν κώλο καί κάνει τά στραβά μάτια ότι δέν καταλάβει πού τό πάς αλλά είναι εκείνος που σέ καθοδηγάει ανεπαίσθητα μέ ευγένεια καί γλυκάδα ή άλλα τερτίπια τσαχπινιάς, αυτό ισχύει καί γιά άνδρες καί γιά γυναίκες όταν σέ ξεμυαλίζουν ενώ νομίζεις ότι είναι ξεμυαλισμένες μαζύ σού, είτε είναι είτε δέν είναι, αφού μπορεί νά είναι μίας νύχτας καπρίτσιο = καύλα… Τό καπρίτσιο δέν είναι ιταλική λέξη αλλά ελληνική από τό κάπρος ήτοι αρσενικός χοίρος, ενώ ό θηλέν χοίρος έχει τό άλλο παρεξηγημένο παρερμηνευμένο αλλά χαρακτηριστικό επίθετο ήτοι σκρόφα, λέξεις που ξεχάστηκαν αλλά φέρουν τεράστια γνώση…
Επειδή η γυναίκα μπορεί νά σέ ξεμυαλίζει καί νά σέ οδηγάει νά πειάσεις τόν κώλο τής επειδή τό θέλει αλλά σέ κάνει νά φαίνεται ότι τό κάνεις εσύ από θάρρος ή από γοητεία, μία από τίς παρέες μού λέμε: «δέν τήν βγάζεις τήν γυναίκα αλλά σέ βγάζει», εκείνη σ’ επιλέγει καί όχι εσύ, αλλά τό κάνει μέ τόση μαεστρία εταίρας που φαίνεται ότι έκανες τό μεγαλύτερο κατόρθωμα ώστε η λαγνότητα νά κορυφωθεί καί νά επωφεληθείται ηδονικώς αμφότεροι, έστω γιά μία αξέχαστη ξεχασμένη ύστερα από μερικές άλλες νύχτες…
Η γόησσα έχει στήν καθωμιλουμένη μάς τουλάχιστον τρία συνώνυμα που έπρεπε κάθε νεαρός καί νεαρή νά γνωρίζουν αλλά καί οί μεγαλύτεροι. Είναι εταίρα, γκέϋσσα ιαπωνιστί καί πουττάνα μέ πατέντα… Δέν σάς κάνει εντύπωση που η λέξη γκέϋσσα ομοιάζει μέ τήν λέξη γκέϋ;;;;; Λοιπόν, αμφότεροι είναι μυαλοπλάνοι, μέ παραζαλιστικά ενδύματα, σκέρτσα, μορφασμούς, λόγια, γνώση ελεγείας γοητευτική. Συνάμα γκέϋ αγγλιστί σημαίνει εύθυμος, φαίδρος, ευτράπελος, χαροποιός, η ψυχή τής διασκεδαστικής παρέας καί γιά νά πάρουν αυτήν τήν πλεονεκτική θέση οί πούστηδες καί νά βγούν από μία βαρύγδουπη συγκεκριμένη κυνική αλήθειας λέξη, άρχισαν νά λένε ανά μεταξύ τούς μέ φαιδρότητα καί χαριτομένο μορφασμό: «αυτός είναι γκέϋ» καί εμεινε πλέον γκέϋ νά σημαίνει κίναιδος ή συγκεκριμένα χαριτωμένος κίναιδος… Χάλασε η λέξη, δέν μπορείς νά πείς πλέον τόν φαίδρον ώς γκέϋ καί όντως η λέξη αυτή χαϊδεύει τ’ αυτιά ακόμη καί στά ελληνικά τόσον πλάνα καί γλυκώς αποπλανητική είναι…
Οί λέξεις ταξειδεύουν… Η γκέϋσσα είναι μία τέτοια θηλυκειά γόησσα, η εταίρα τής Αρχαίας Ελλάδος, η πουττάνα μέ πατέντα ήτοι εκείνη οπού η γοητευτική τής φήμη προπορεύεται τής παρουσίας τής! Τέτοιες καί τέτοιοι είναι οί πλείστοι τραγουδιστές καί υποκριτές = «ηθοποιοί» τής έκλυτης ζωής.. Είναι ώς νά λέμε πίνεις ουίσκυ σέ κανδύλα/ποτήρι που αναγράφει στό γυαλί τού τό όνομα τού ουισκιού καί όλος ό πακτωλός τού ματαιόδοξου γοητευτικού αποπλανητισμού τής διαφήμισης. Η φήμη οπού προπορεύεται είναι αυτή οπού πωλεί μέ ευκολία ή αντιμετωπίζει δυστοκία, είτε λέγει τήν αλήθεια είτε όχι η φήμη, ό πωλών ολίγον εγνοιάζεται, αρκεί νά πωλεί… αλλά άν μπορεί νά κάνει κάτι ποιοτικό θά τό κάνει γιά νά έχει πελατεία, ή έστω νά φαίνεται καλό… Όπως τά γερμανικά αυτοκίνητα πολυτελείας που έχουν άψογες μηχανές αλλά σέ χρηματαρμέγουν από τά εσκεμμένως ελαττωματικά καί πολύπλοκα είς τήν υπηρεσιακή εφαρμογή ηλεκτρονικά συνστήματα χαχαχα…
Βεβαίως υπάρχουν άνδρες που είναι γόηδες καί βγάζουν τίς γυναίκες μέ τήν ίδια ευκολία καί τεχνοτροπία που τό κάνουν οί γυναίκες αλλά καθένας μέ τόν τρόπο τού φύλου τού… Τό νά είσαι γόης ή «καμάκι» ή εταίρα είναι ώς νά πωλείς ψυγεία στούς Εσκιμώους, δέν διαφέρει από τήν άλλη ελληνοκυπριακή παροιμία: «εγιώ στραβώνω καί πουλώ τζ’ εσού έμπλεπε τζαί βόραζε = εγώ στραβώνω καί πουλώ καί σύ βλέπε κι’ αγόραζε αναλόγως καί μέ σωστή κρίση καί προλογαριασμό». Όταν κάποιος ή κάποια γοητεύει έναν άλλο πρόσωπο στήν ουσία τόν πείθει υποσυνείδητως καί υποσυναίσθητως ότι αυτός/αυτή είναι ό καλύτερος. Δηλαδή, κατά κάποιον τρόπον πωλείς ή/καί παραπωλείς τόν εαυτόν σού διά νά αγοράσεις ή εκλάβεις τήν ηδονή ή τήν αγάπη αναλόγως ή αμφότερα καί αυτόν ισχύει όταν πωλείς ήτοι διαφημίζεις ο,τιδήποτε… Αυτό έκανε καί κάνει καί η σατανική αταξία απραγμάτων, σέ γοητεύει χωρίς νά τό γνωρίζεις… Σέ γοήτευσε έν γνώσει ή έν αγνοία σού μέ τόν σατανά έστω καί άν δέν πιστεύεις στήν ύπαρξη τού διότι σού εμπέδωσε ότι ό σατανάς είναι ό ελεύθερος που δέν είναι σκλάβος καμμίας εντολής, ηθικής, ορίων, όπως κάνει ό «Κρόνος» χεχεχε… Έστω καί άν έχεις όρια σέ γοητεύουν ιδιαιτέρως αυτοί που δέν έχουν όρια καί αναστολές στό νά είναι γηοτευτικώς παραδόπιστοι ήτοι μαφιόζοι, ποίος ή πόσοι δέν γοητεύονται νά παρακολουθούν μία πανέξυπνη μαφιόζικη κινηματογραφική ταινεία; Έστω καί άν στήν πραγματικότητα δέν τό κάνουν ή τό κάνουν λιγότερο ή τό απαιχθάνονται, υπό τόν μανδύα τής ψυχανάλυσης τής μαφιόζικης ταινείας επειδή γίνεσαι μέρος τήν ταινείας χωρίς νά είσαι συνένοχος καί δίχως νά σέ συνοδεύει η ανασφάλεια τών κινδύνων καί τών αισχροτήτων τής πραγματιστικής μαφίας συνεπαίρνες καί δηλώνεις υποσυνείδητως ότι ήθελες νά τούς ομοιάζεις! Ό διάβολος ξέρει κόλπα καί χαρίζει δώρα στόν κάθε χαρακτήρα ακόμη καί ηθικό μέ αντάλλαγμα νά αμαρτήσει λίγο ελαχίστως περισσότερο… ώσπου σ’ έφερε σέ πλήρη αποχαύνωση νά σού προτείνει τά εμβόλια, τά μικροψήγματα καί τά χαράγματα τής σκλαβιάς καί νά λές: «ναί διάολε ναί!»….
Επειδή είναι αθάνατος κατά χάριν, πρός τό παρόν, σέ γοητεύει αυτόν που θά ήθελες νά είσαι, αθάνατος καί ανεξάρτητος! Έτσι δέν είναι έ; Μπορεί νά μήν πιστεύεις ή νά μήν έγινε τό περιστατικό μέ τήν Εύα καί τόν Αδάμαντο οπού διά χάριν τής αθανασίας καί τής συνταυτόχρονης ανεξαρτησίας δάγκωσαν τήν λαμαρίνα που λέγεται μήλο, αλλά μέ βεβαιότητα αυτό γίνεται καθημερινώς σχεδόν σέ κάθε άνθρωπο έκτοτες, χαχαχαχα! Συνεπώς μπορεί νά μήν υπήρξε ό Αδάμαντος ή Εύα αλλά είσαι εσύ αμφότεροι ή ένας από τούς δύο, χαχαχα! Σωστά; Σωστά τά είπα γιατί γοητεύει τό ανεξάρτητο ελεύθερο πνεύμα μέ τό όνομα σατανάς ώστε νά κερδίζει συνεχώς οπαδούς υπό τό προίσμα τής μή έγκαιρης ή προκατηγορίας τής Ηθικής; Χαχαχα! Όχι θά σ’ άφηνα μέ τήν μίλλα σού, όπως λέμε στήν Κύπρο!
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΔΙΑΣ
Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice
ΑΧ Μ ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΑFΩΜΑ ΤΟΥ ΜΗΛΟΥ,ΜΗΛΟΝ = ΑΜΗΝ ΑΜΗΝ τωρα θα μου πεις αμαν μ αυτον τον αμην,καυλα εχεις αλλα ολοι οι μαλακες απανταχου λενε αμην αλλα αναθεμα αμα ηξεραν ποιος ειναι ο αμην
πως αρχιζει η ιλιαδα,ΜΗΝΙΝ ΑΕΙΔΕ ΘΕΑ=ΑΜΗΝ ΑΜΗΝ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΔΕΝ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΤΟ ΓΡΑΨΩ ΑΥΤΟ ΑΛΛΑ ΘΑ ΕΣΚΑΓΑ,ΓΙΑΥΤΟ ΤΟ ΓΡΑΦΩ.ΔΙΑΒΑΖΩ ΣΧΕΔΟΝ ΟΛΑ ΤΑ ΑΡΘΡΑ ΣΟΥ,ΑΛΛΑ ΣΗΜΕΡΑ ΑΥΤΟ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΤΑ ΛΕΕΙ ΟΛΑ.ΣΗΜΕΡΑ ΕΓΡΑΨΕΣ !!! ΒΛΕΠΩ ΣΧΕΔΟΝ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΑΡΘΡΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΧΟΛΙΑ, ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ,ΚΑΛΥΤΕΡΑ.ΟΠΩΣ ΕΛΕΓΕ ΚΑΙ Ο ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΗΣ ΝΤΡΕΥΦΟΥΣ ΣΤΟΝ ΚΛΟΥΖΩ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΝΑ ΕΞΗΓΕΙΣ ΤΗΝ ΘΕΩΡΙΑ ΤΗΣ ΣΧΕΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΣΕ ΜΙΑ ΜΑΙΜΟΥ.αν ποτε σε φερει κανας καλος ανεμος απω δω θα ηθελα να πιουμε ενα ποτηρακι κρασι παρεα
Δεν αρμόζει από την Μια να μιλάς για τον Θεό και από την άλλη να βρίζεις. Εξ αιτίας σου βλασφημειται το όνομα του Θεού.
Όσον αφορά αυτούς που σε επικροτούν μόνο καλό σου κάνουν!!!
*Μόνο κακό