Διαφημίσεις
ReBRANDing Greece: Από την πρόκληση στην πράξη

«Ελλάδα»: χώρα της κρίσης, της χρεοκοπίας και της υπανάπτυξης ή «Ελλάδα»: πατρίδα του Αριστοτέλη, σταυροδρόμι πολιτισμών και πεδίο δράσης αναπτυξιακών επιχειρήσεων; Ο επαναπροσδιορισμός της ταυτότητας της Ελλάδας και η επανατοποθέτησή της ως ένα ισχυρό brand name στο ευρωπαϊκό και παγκόσμιο γίγνεσθαι βρέθηκε στο επίκεντρο του 11ου Διεθνούς Συνεδρίου με θέμα «Rebranding Greece», που διοργάνωσε την Παρασκευή 11 Νοεμβρίου το Τμήμα Μακεδονίας της Ελληνικής Εταιρείας Διοικήσεως Επιχειρήσεων (ΕΕΔΕ) στο ξενοδοχείο Porto Palace στη Θεσσαλονίκη.



Όπως επισημάνθηκε κατά τη διάρκεια του Συνεδρίου, στο οποίο έδωσε το «παρών» πλήθος επιχειρηματιών και εκπροσώπων της τοπικής αυτοδιοίκησης και της πολιτικής σκηνής, το brand name της Ελλάδας έχει δεχθεί ένα πολύ ισχυρό πλήγμα και σήμερα η χώρα βρίσκεται σε οριακό σημείο. Τώρα, περισσότερο από ποτέ είναι η στιγμή για την αναζήτηση μίας νέας ταυτότητας η οποία θα βγάλει τη χώρα από το αδιέξοδο και θα την επαναφέρει σε αναπτυξιακή τροχιά.

«Το rebranding θα πρέπει να ξεκινήσει από εμάς. Να καταλάβουμε εμείς την αξία μας, την αξία του τόπου μας, αυτά που μπορούμε να κάνουμε συντονισμένα μαζί και το κυριότερο: να τα «εφαρμόσουμε» ανέφερε ο πρόεδρος του τμήματος Μακεδονίας της ΕΕΔΕ, Νικόλας Μπακατσέλος κατά την έναρξη των εργασιών του Συνεδρίου.

«Η χώρα μας παραδοσιακά είχε ένα πολύ ισχυρό Brand βασιζόμενο στην ανυπέρβλητη κληρονομιά των προγονών της. Το 2009 ήταν στην 14η θέση ως παγκόσμιο σήμα χώρας και υποχώρησε στην 22η το 2010», παρατήρησε κατά την ομιλία του ο πρόεδρος της Οργανωτικής Επιτροπής, Τάσος Κυριακίδης καλώντας τους συνέδρους να αναζητήσουν νέες πρακτικές για την επάνοδο της χώρας στην ανοδική πορεία της.


Ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα ήταν και η τοποθέτηση του Πέτρου Οικονομίδη, brand Strategist, ο οποίος είχε συνεργαστεί με τον γκουρού της πληροφορικής, Steve Jobs. «Το branding δεν είναι απλά ένα σλόγκαν, ή ένα λόγκο. To brand είναι η κοινότητα, το έθνος των 11 εκ. ανθρώπων. Όλοι αυτοί πρέπει να νοιώθουν καλά για τη χώρα τους και να το εκπέμπουν και στους άλλους. Άρα το branding της χώρας θα πρέπει να ξεκινήσει από τη βάση, να εμπλακούμε όλοι μας, να εμπλέξουμε και τα social media, τις ΜΚΟ και όσο το δυνατόν περισσότερους φορείς. Είναι ευθύνη όλων μας το νέο brand της Ελλάδας και μαζί μπορούμε να τα καταφέρουμε», ανέφερε.

Φιλε μου ο σημερινός εχθρός σου είναι η παραπληροφόρηση των μεγάλων καναλιών. Αν είδες κάτι που σε άγγιξε , κάτι που το θεωρείς σωστό, ΜΟΙΡΆΣΟΥ ΤΟ ΤΩΡΑ με ανθρώπους που πιστεύεις οτι θα το αξιολογήσουν και θα επωφεληθούν απο αυτό! Μην μένεις απαθής. Πρώτα θα νικήσουμε την ύπνωση και μετά ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ τα υπόλοιπα.



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

  • 1 Month Subscription
    3 Month Subscription
    6 Month Subscription
    Year Subscription

Από Κατοχικά Νέα

"Το katohika.gr δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε ταυτίζεται με τα ρεπορτάζ που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους. Συνεπώς, δε φέρει καμία ευθύνη εκ του νόμου. Το katohika.gr , ασπάζεται βαθιά, τις Δημοκρατικές αρχές της πολυφωνίας και ως εκ τούτου, αναδημοσιεύει κείμενα και ρεπορτάζ, από όλους τους πολιτικούς, κοινωνικούς και επιστημονικούς χώρους." Η συντακτική ομάδα των κατοχικών νέων φέρνει όλη την εναλλακτική είδηση προς ξεσκαρτάρισμα απο τους ερευνητές αναγνώστες της! Ειτε ειναι Ψεμα ειτε ειναι αληθεια !Έχουμε συγκεκριμένη θέση απέναντι στην υπεροντοτητα πληροφορίας και γνωρίζουμε ότι μόνο με την διαδικασία της μη δογματικής αλήθειας μπορείς να ακολουθήσεις τα χνάρια της πραγματικής αλήθειας! Εδώ λοιπόν θα βρειτε ότι θέλει το πεδίο να μας κάνει να ασχοληθούμε ...αλλά θα βρείτε και πολλούς πλέον που κατανόησαν και την πληροφορία του πεδιου την κάνουν κομματάκια! Είμαστε ομάδα έρευνας και αυτό σημαίνει ότι δεν έχουμε μαζί μας καμία ταμπέλα που θα μας απομακρύνει από το φως της αλήθειας ! Το Κατοχικά Νέα λοιπόν δεν είναι μια ειδησεογραφική σελίδα αλλά μια σελίδα έρευνας και κριτικής όλων των στοιχείων της καθημερινότητας ! Το Κατοχικά Νέα είναι ο χώρος όπου οι ελεύθεροι ερευνητές χρησιμοποιούν τον τοίχο αναδημοσιεύσεως σαν αποθήκη στοιχείων σε πολύ μεγαλύτερη έρευνα από ότι το φανερό έτσι ώστε μόνοι τους να καταλήξουν στο τι είναι αλήθεια και τι είναι ψέμα και τι κρυβεται πισω απο καθε πληροφορια που αλλοι δεν μπορουν να δουν! Χωρίς να αναγκαστούν να δεχθούν δογματικές και μασημενες αλήθειες από κανέναν άλλο πάρα μόνο από την προσωπική τους κρίση!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

elGreek