Support Hellasbook.gr

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

15:14 - 09/12/2015

Πραγματικά Λυπάμαι…

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

Διαφημίσεις


ratsismosΓράφει ο Ζαχαρίας ο Μυτιληνιός

Η αφορμή για αυτό το άρθρο είναι τα σχόλια που δέχθηκα τόσο στο άρθρο, όσο και στο FB και αφορά το πρωινό κείμενο σχετική με την πρόταση της Φιλανδίας, για επιβολή αναγκαστικής εργασίας στους μετανάστες.

Λυπάμαι, πραγματικά λυπάμαι.

Λυπάμαι γιατί το εθνικιστικό φρόνημα μερικούς τους έχει τυφλώσει. Γιατί νομίζουν ότι με τον τυφλό εθνικισμό, τις παρωπίδες, έχουν πιάσει τον Πάπα από τα αρχ@δι@.

Σκεφτείτε μωρέ λίγο, τι είναι που λέτε… Σκεφθείτε…

Μου πέταξε ο άλλος ότι εφόσον είναι λαθραίοι πρέπει να είναι δούλοι… Συνέχισε μάλιστα το ζώον – και με επιείκεια τον κρίνω – ότι το τσάμπα εργατικό δυναμικό θα κάνει καλό στην οικονομία… Φίλε εκτός από μινάρας είσαι και στόκος και στο λέω εδώ δημόσια.

Είσαι στόκος γιατί δεν μπορείς να καταλάβεις ότι λαθρομετανάστες είναι εν δυνάμει και οι συμπατριώτες μας. Αυτά τα 200.000 νέα παιδιά που βρίσκονται στα πέρατα της γης. Λαθρομετανάστες ήταν και οι Ελληνοπόντιοι και οι Ίωνες – Μικρασιάτες.

Συγγνώμη φίλε αλλά δεν υιοθετώ την λέξη “λάθρο”, αλλά υιοθετώ τον σαφή διαχωρισμό ανάμεσα σε πρόσφυγες και μετανάστες. Αν δεν ξέρεις τον διαχωρισμό άνοιξε το λεξικό, ψάξου να δεις γιατί είναι τραγικό λάθος να βάζεις τη λέξη “λάθρο” μπροστά από κάτι που από πίσω σημαίνει άνθρωπος και όχι εμπόρευμα. Εκτός και αν μας θεωρείς όλους εμπορεύματα. Σε αυτή την περίπτωση είσαι και ο στόκος έμπορος ανθρωπίνων οργάνων.

Λυπάμαι φίλε γιατί ξέρω ότι ήδη με στολίζεις με χιλιάδες κοσμητικά, (θα με λες αναρχικό, θα με λες άπλυτο, θα μες λες αδελφή που με πηδάν μετανάστες… πολλά θα με λες… αλλά ευτυχώς εγώ ξέρω τι είμαι). Επίσης ξέρω από οικονομία και μάλιστα από το βρώμικο κομμάτι της οικονομίας, αυτό που το “μαγαζάκι” που δουλεύουν οι περισσότεροι δεν θα μάθουν ποτέ.

Μάθε λοιπόν τα παρακάτω…

Σήμερα στη δουλειά μου μόλις έμαθαν για την πρόταση των φιλανδών κάποιοι εδώ στην Ελλάδα, έτριβαν τα χέρια τους και τα έτριβαν γερά… Γιατί ξέρουν καλά ότι η “πρόταση” της Φιλανδίας είναι πολύ κοντά στο να γίνει αποδεκτή.

Και έτριβαν τα χέρια σου στόκε, γιατί το επέτρεψες εσύ με τις ηλίθιες ιδεοληψίες σου… γιατί εκμεταλλεύθηκαν το φθόνο σου προς τον συνάνθρωπο… γιατί εκμεταλλεύθηκαν τον κάλο στον εγκέφαλο σου, την καύλα σου να φοράς την ταμπέλα.

Και τι θα κερδίσεις ΕΣΥ;

Θα δεις σε λίγο καιρό τον Πακιστανό να δουλεύει τσάμπα (λες και τώρα που του δίνουν 10 -20 ευρώ στα χωράφια είναι λεφτά), ίσως δεις και μια μείωση στις τιμές….

Τι θα χάσεις όμως  ΕΣΥ;

ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΣΤΟΚΕ. Και όταν λέω τα πάντα, εννοώ τα πάντα….

Γιατί οι ΕΟΖ είναι πολύ κοντά… Ψάξτε να δεις τι είναι οι ΕΟΖ… Και αν και τότε δεν καταλάβεις γιατί σε χρόνο μηδέν θα τρως από τα συσσίτια της εκκλησίας – για την ηλίθια ιδεολογία σου – τότε δεν πειράζει… απλά χρειάζεσαι λοβοτομή! 

Λυπάμαι στόκε, γιατί τελικά η ιστορία κάνει απίστευτους κύκλους και τώρα η γενιά μας ζει τον βρώμικο μεσοπόλεμο και εσύ στόκε είσαι σαν αυτούς που όταν έμπαιναν οι Γερμανοί πανηγύριζαν…

 

ΥΓ Ζητώ συγγνώμη από τους αναγνώστες των Κατοχικών Νέων για το υβρεολόγιο του κειμένου, αλλά δεν απευθύνεται σε αυτούς, αλλά σε συγκεκριμένη μερίδα – πάστα.

ΥΓ 2 Μηνύματα υβριστικά θα διαγράφονται παρ΄αυτά (όπως έλεγε και ο Παπαδόπουλος).  Η αντιπαράθεση με επιχειρήματα – και όχι συνθηματολογία, αν θέλετε τέτοια απευθυνθείτε στο Μεϊμαράκη) είναι όχι απλά αποδεκτή αλλά θεμιτή.

ΥΓ 3 Αν κάποιον δεν τον γουστάρουμε, υπάρχει λύση. ΤΟΝ ΔΙΩΧΝΟΥΜΕ. Στα Ελληνικά λέγεται ΑΠΕΛΑΣΗ. Δεν τον σκοτώνουμε, δεν τον κάνουμε δούλο. Τον ΑΠΕΛΑΥΝΟΥΜΕ! Αυτό είναι πράξη πατριωτισμού!

https://www.facebook.com/zaxarias.mytilinios

 



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

Support Hellasbook.gr

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

Θελεις να κανεις ενα δωρο στον εαυτο σου;

Δες την Κατηγορια με τα προιοντα μας
Σχετικά με ΖΑΧΑΡΙΑΣ ΜΥΤΙΛΗΝΙΟΣ
O Ζαχαρίας ο Μυτιληνιός είναι ένας "τρελός" από τη Μυτιλήνη. Η τύχη τον έφερε στην Αθήνα, όπου διαμένει σχεδόν 20 χρόνια και χαίρεται τη ζωή μέσα από την οικογένεια και τους φίλους του. Ο Ζαχαρίας είναι Χριστιανός Ορθόδοξος, όμως δεν έχει καμία σχέση με την παπαδοκρατεία (Πατριάρχες, Αρχιεπισκόπους,Επισκόπους και μικρό - ευτυχώς- μέρος των ανάξιων ιερέων) που μαστίζει την πραγματικότητα μας. Ο Ζαχαρίας είναι ΕΛΛΗΝΑΣ, πατριώτης και πιστεύει ότι η λεφτεριά της πατρίδος είναι κοντά, έστω και αν χρειασθεί ολοκληρωτική επανεκκίνηση!

Σχόλια Αναγνωστών (89)

  1. ΙΩΑΝΝΗΣ 12/09/2015 @ 3:53 ΜΜ

    ΖΑΧΑΡΙΑ ΚΑΙ ΛΙΓΑ ΤΟΥ ΕΣΟΥΡΕΣ …ΧΑΝΕΙΣ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΣΟΥ ΟΜΩΣ ..ΕΙΝΑΙ ΣΤΟΚΟΣ ΚΑΙ ΤΕΤΟΙΟΥΣ ΕΧΕΙ ΠΟΛΛΟΥΣ Η ΧΩΡΑ ..ΔΥΣΤΙΧΩΣ ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΧΩΜΑ ΣΕ ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΕΛΛΑΔΑ ,ΣΕ ΕΝΑΝ ΑΛΛΟ ΚΟΣΜΟ…
    ΧΩΣΤΑ ΧΩΡΙΣ ΕΝΟΧΕΣ!!!!!!!
    ΙΩΑΝΝΗΣ.

  2. Πάραυτα γράφεται! Λέγεται και “εν τω άμα!” Ιεεπ!

    (Ξύλο που μας λείπεται!)

  3. ΗΛΕΚΤΡΑ 12/09/2015 @ 4:11 ΜΜ

    Ζαχαρια
    Κι εγω λυπάμαι για τις δικές σου απόψεις. Κρίμα, σε θεωρούσα διαφορετικό. Και νομιζω ειναι ντροπή να συγκρίνεις τους Ελληνες νόμιμους μετανάστες με τους λαθρομετανάστες. Όσο για το λεξικό, μάλλον εσυ πρεπει να το ανοίξεις. Η Ελληνική γλώσσα ειναι σαφής, πλούσια και σοφή. Μη προσπαθείτε να την αλλάξετε, δεν θα το καταφέρετε. Εξ αλλου τα δικά μας παιδιά που φεύγουν, τα περισσότερα ειναι μορφωμένα και πολυ καλα μεγαλωμένα, με ήθος και αρχές. Εκεί που πανε σέβονται την φιλοξενία και δεν βιάζουν, σκοτώνουν η εχουν απαιτήσεις. Προσπαθούν με την δουλεια τους να πετύχουν και το καταφέρνουν. Οι Ελληνες διέπρεψαν όπου κι αν πήγαν. Κι εγω παιδι,νόμιμων μεταναστών ειμαι, μεγάλωσα στο εξωτερικό, αλλα την δεύτερη μου πατριδα την αγαπάω, οπως και τον λαό της. Ποτέ δεν θα της έκανα κακό, άσχετα αν δεν συμφωνω με την εξ. Πολιτική της. Αυτοι οι ανθρωποι ΜΟΝΟ κακό θέλουν να κανουν και θα το δεις,
    οταν και αν εχουμε καποιο,θερμό επεισοδιο με την Τουρκία.
    Επαναλαμβάνω, ειναι ντροπή να συγκρίνουμε τα δικά μας παιδιά και νόμιμους μεταναςτες, με τους λαθρο εισβολείς.
    Ταυτόχρονα με αυτά που λες μιλάς και για τις ΕΟΖ. Μα τι δεν καταλαβαίνεις;;;;; Γι αυτο τους θέλουν εδω. Και κοντά σε αυτους θα δουλεύουμε κι,εμεις για ενα πιάτο φαγητό.
    Για το όνομα του Θεού, τι ΔΕΝ καταλαβαίνεις;;;;; Όσο λιγότεροι δούλοι για τις πολυεθνικές, τοσο το καλύτερο. Εσυ μπορεί να ξέρεις απο οικονομία, εγω ομως ξέρω απο λογική.
    Κρίμα, ειλικρινά λυπάμαι, σε έβλεπα διαφορετικά μέχρι τώρα, δυςτυχως με διαψεύσεις.

    • σωστά Ηλέκτρα, δεν μας χρειάζεται εν δυνάμει κίνδυνος ειδικά τέτοιες μέρες λίγο πριν το σκάσιμο. η μεθοδολογία τους είναι γνωστή και αποκαλύπτεται πλέον με θράσσος, καλό θα είναι να έχουμε στοιχειώδη λογική και να μαθαίνουμε από τα λάθη μας και τα λάθη άλλων. για παράδειγμα το πως ξεκίνησαν οι ισλαμιστές στη Συρία είναι γνωστό το 2011 από την πόλη Χομς. το ομολογούν και οι ίδιοι, τι άλλο θέλουμε να πιστούμε; το λένε ξεκάθαρα όπου σταθούν και όπου βρεθούν. άρα λοιπόν όπως λέει και ο stranger αφύπνιση και ετοιμασία. ναι να βοηθήσουμε αυτούς που χρειάζονται βοήθεια, αλλά πρώτα τους Έλληνες που πεινάνε και όχι βλακωδώς όποιον βρούμε να βγαίνει από φουσκωτό που φωνάζει “Συρία, Συρία”. η συντριπτική πλειοψηφία δεν έχει κανένα απολύτως θεμιτό λόγο να βρίσκεται εδώ πλην την εξυπηρέτηση της νεοταξίτικης ατζέντας.

  4. Είσαι στόκος γιατί δεν μπορείς να καταλάβεις ότι λαθρομετανάστες είναι εν δυνάμει και οι συμπατριώτες μας. Αυτά τα 200.000 νέα παιδιά που βρίσκονται στα πέρατα της γης. Λαθρομετανάστες ήταν και οι Ελληνοπόντιοι και οι Ίωνες – Μικρασιάτες. K ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΕΒΑΛΕΣ ΑΥΤΟ ΕΙΣΑΙ ΕΚΤΟΣ ΤΟΠΟΥ Κ ΧΡΟΝΟΥ ΣΥΓΚΡΙΝΕΙΣ ΤΟΥΣ ΙΩΝΕΣ Κ ΤΟΥΣ (ΕΛΛΗΝΟΠΟΝΤΙΟΥΣ) ΜΑΛΙΣΤΑ,ΔΗΛΑΔΗ ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΝΤΙΟΣ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΓΩΓΗ Κ ΜΕΓΑΛΩΣΕ ΑΣ ΠΟΥΜΕ ΡΩΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΡΩΣΟΠΟΝΤΙΟΣ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΕΛΛΗΝΑΣ ,ΔΛΔ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΑΣ Ο ΠΟΝΤΙΟΣ ,ΑΝ ΟΜΩΣ ΕΝΑ ΠΟΝΤΙΟΣ ΖΟΥΣΕ Κ ΜΕΓΑΛΩΝΕ ΑΜΕΡΙΚΗ ΘΑ ΤΟΝ ΕΛΕΓΕΣ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΠΟΝΤΙΟ?ΜΑΛΛΟΝ ΟΧΙ ΕΛΛΗΝΟΑΜΕΡΙΚΑΝΟ ΘΑ ΤΟΝ ΕΛΕΓΕΣ?ΙΣΩΣ ΚΑΤΑ ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΟΥ ΠΡΟΤΥΠΑ ,Η ΘΟΛΟΚΟΥΛΟΥΤΟΥΡΑ ΣΟΥ ΒΑΡΕΣΕ ΚΟΚΚΚΙΝΟ ΑΡΑ ΤΟ ΝΑ ΣΥΓΚΡΙΝΕΙΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΦΥΛΕΣ ΙΩΝΕΣ ΕΛΛΗΝΟΠΟΝΤΙΟΥΣ Κ ΣΙΑ ΜΕ ΠΑΚΙΣΤΑΝΟΥΣ -ΑΦΓΑΝΟΥΣ-ΜΑΡΟΚΙΝΟΥΣ-ΙΡΑΚΙΝΟΥΣ Κ ΣΙΑ ΕΙΣΑΙ Κ ΣΥ ΜΟΥ ΦΕΝΕΤΑΙ….ΑΝΤΕ ΜΗΝ ΤΟ ΠΩΣ Κ ΠΕΡΝΕΣΕ Κ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΚΑΤΑΛΑΒΕΝΟΥΝ,ΠΟΥ ΣΑΙ ΜΗΝ ΞΑΝΑΜΙΛΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΠΟΝΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΣΕΝΑ Ο ΠΟΝΤΟΣ ΕΛΛΑΔΑ,ΟΥΤΕ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΚΑΠΑΔΟΚΙΑ-ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗ,ΣΜΥΡΝΗ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΘΕΣ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΙΣΑΙ ΓΙΑ ΛΥΠΗΣΗ ΕΣΥ Κ ΟΙ ΘΟΛΟΚΟΥΛΤΟΥΡΙΑΡΙΚΕΣ ΙΔΕΕΣ Κ ΔΕ ΜΙΛΑΩ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΠΟ ΜΑΣ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΤΟ ΚΑΚΟ ΤΩΝ ΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ ΕΙΔΙΚΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ,ΑΛΛΑ ΕΞΥΠΝΕ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΑΝΑΡΩΤΗΘΗΚΕΣ ΓΙΑΤΙ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΔΕΝ ΠΑΝΕ ΙΟΡΔΑΝΙΑ-ΣΑΟΥΔ.ΑΡΑΒΙΑ -ΚΟΥΒΕΙΤ-ΚΑΤΑΡ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΛΟΥΣΙΑ ΚΡΑΤΗ Κ ΙΔΙΑΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑΣ?ΚΑΤΝΤΙΑ ΛΕΜΕ

  5. Ανώνυμος 12/09/2015 @ 4:20 ΜΜ

    Και οταν οι στοκοι με αυτη την ιδεολογια χασουν τα παντα θα φυγουν ”λαθρο”μεταναστες για αλλου και θα δουλευουν τσαμπα αφου ηταν υπερ της δουλειας…Ποτε μια μ@λ@κια δεν διορθωσε μια αλλη…

  6. Ανώνυμος 12/09/2015 @ 4:31 ΜΜ

    ΘΑ ΜΟΥ ΕΠΙΤΡΕΨΕΤΕ ΝΑ ΔΙΑΦΩΝΗΣΩ, ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΥΠΗΡΞΑΝ ΝΟΜΙΜΟΙ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΥΠΗΡΞΑΝ ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ. ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΣ ΣΤΟΝ ΠΡΟΣΦΥΓΑ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΝΟΜΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΜΕΤΑΝΑΣΤΗ.

  7. Αλέξανδρος Κ. 12/09/2015 @ 4:32 ΜΜ

    Κανένας δεν σου είπε οτι εφόσον ειναι λαθραίοι πρέπει να ειναι δούλοι ..Η ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ Η ΚΑΝΕΙΣ ΠΩΣ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ.
    Το πράγμα ειναι απλό …..εφόσον εχουν μπει παράνομα και δεν θελουν να φύγουν και η πολιτεία πιεζόμενη απο κάποιους σαν και εσενα δεν θέλει να τους διώξει ΤΟ ΠΙΟ ΑΝΩΔΥΝΟ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΕΜΜΕΣΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΚΑΣΕΙ ΝΑ ΦΥΓΟΥΝ ποσο πιο απλα να στο πω ?
    STRANGER τωρα απευθύνομαι σε εσενα και στον σωστό αντι συστημικο και προχωρημένο χαρακτήρα του σάιτ που κατάφερες με κόπο και έφτιαξες .ΩΣ ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ μην επιτρέπεις να περνούν θεσεις σύμφωνες με τα πλάνα της ελίτ ,απο τους αρθρογράφους σου αφου αν θέλει κάποιος να ακουει τέτοιες θεσεις δεν χρειάζεται να μπει στα κατοχικά αλλα απλώς να ανοίξει την τηλεόραση και να δει τα καναλια ετσι οπως παει η αρθρογραφία σε λιγο απο κατοχικά θα πρέπει να το λες κατηχητικά νεα υπέρ της μετανάστευσης και της διάλυσης των εθνών και των αξιών οπως τα ξέρουμε μέχρι σημερα.

  8. Ρε ζαχαρια ειναι συμπαριωτες σου οι ζουλου που περνανε τα συνορα?
    τι παλαβα λες
    2000000 ζουλου σε μια χωρα με πεινασμενους κατοικου?

  9. Η Μαλακια παει συννεφο εδω πιο κατω σου λεει ο τζιχατι δεν ειναι λαθρο κ θα δειτε τη θα παθετε κ εσυ σιγγρινεις του Ιωνες με τους τζιχατι πουτσα βουρτσα πιο ειναι απο τα δυο?

  10. Ανώνυμος 12/09/2015 @ 5:07 ΜΜ

    Στοκος Ζαχαρια ειναι αυτός που δεν καταλαβαίνει τιποτα απο αυτα που γινονται γύρω του και φοβάμαι με αυτα που γραφεις οτι εθελοτυφλεις η δεν αντιλαμβάνεσαι . Οι ιδεοληψίες που λες για τους άλλους ειναι αυτες που δεν σε αφήνουν να δεις οτι οι ΕΛληνες της Ιωνιας και οι Ελληνες του πόντου δεν ηταν λαθρομεταναστες και ουτε θα μπορούσαν αφου ήρθαν στην ιδια την πατρίδα τους αλλα και οι ελάχιστοι που πήγαν σε αλλες χωρες πήγαν με τις ίδιες θρησκείες με τις ίδιες αξίες τους ίδιους πολιτισμούς .και σίγουρα δεν πήγαν να επιβάλλουν τον δικό τους τροπο ζωής αλλα προσαρμόσθηκαν σε οτι βρήκαν ,κατι που σε κανενα μέρος του κοσμου δεν έκαναν οι μουσουλμάνοι. Κάπου το έχασες .Αν ποτε τοχες.

    • ΖΑΧΑΡΙΑΣ ΜΥΤΙΛΗΝΙΟΣ 12/09/2015 @ 6:23 ΜΜ

      Ανώνυμε, πλην συχνέ σχολιαστή (βάλε επιτέλους ένα όνομα να ξέρουμε με ποιον μιλάμε). Δεν συγκρίνω σε καμία περίπτωση τους μετανάστες από τα πάλαι ποτε Ελληνικά εδάφη με την εισβολή μεταναστών. Καμία σχέση και δεν είμαι χαζός να πω τέτοιο πράγμα.
      Συγκρίνω όμως το μεταναστευτικό ρεύμα των Ελλήνων προς Αμερική, Γερμανία και λοιπές χώρες πριν από 50-60 χρόνια. Στην εποχή της μεγάλης φτώχειας μετά τον πόλεμο.
      Φαντάζεσαι τότε οι χιλιάδες πάμφωτοι και αμόρφωτοι Έλληνες να αντιμετωπίζονταν σαν δούλοι;

      • Καταρχην θελω να σας ζητησω ολους μα ολους να μην τσακωνεστε. Δεν καταλαβαινετε οτι αυτο θελουνε; Τον διχασμο μας. Για να μας ελεγχουνε καλυτερα. Οσον αφορα το μεταναστευτικο κυμα στην γερμανια, οι ιδιοι γερμανοι καλεσανε τους εργατες και μαλιστα ειχανε την ευαισθησια, εφοσον τους ξεσπιτωνουνε για να δουλεψουνε στα εργοστασια τους, τους ειχανε στεγη και καλα ασφαλιστικα ταμεια και νομοθετησανε να τους δωσουνε και καλη συνταξη. Δεν πηγανε λαθραια οι Ελληνες ουτε στην γερμανια ουτε στην αμερικη. Ητανε νομιμοι. Δεν κανει να τους βαζουμε ολους στο ιδιο καζανι. Θα ξαναζητησω απο ολους να μην τσακωνεστε μεταξυ σας. Αλλωστε τι δημοκρατια ειναι αυτη αν δεν πει ο καθενας την αποψη του;; Και οι αρθρογραφοι και οι σχολιαστες. Τα κατοχικα ειναι το πιο δημοκρατικο σαιτ που υπαρχει και ζηταω να παραμεινει ετσι. Μηπως τελευταια το haarp κανει υπερωριες; Τελευταια παρατηρω πολυ μυστηριες διαθεσεις στον κοσμο γενικα. Αλλοι με τσιτωμενα νευρα, αλλοι με καταθλιψη…. Ο ενας μετα τον αλλον κατι παθαινει. Ενωθειτε γιατι στις εποχες που ζουμε ΕΠΙΒΑΛΕΤΑΙ.

      • Φαντάζεσαι τότε οι χιλιάδες πάμφωτοι και αμόρφωτοι Έλληνες να αντιμετωπίζονταν σαν δούλοι;

        ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΑΜΟΡΦΩΤΟΙ ΠΟΥ ΛΕΣ ΟΤΑΝ ΞΕΚΙΝΗΣΑΝ ΓΙΑ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΤΟΤΕ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΤΑ ΔΟΝΤΙΑ ΤΟΥΣ ΕΛΕΓΧΑΝ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΞΟΔΕΥΤΟΥΝ ΝΑ ΤΟΥΣ ΤΑ ΦΤΙΑΞΟΥΝ.ΦΕΥΓΑΝ ΜΕ ΧΑΡΤΙΑ ΚΑΙ ΞΕΡΑΝ ΑΝΑ ΠΑΣΑ ΣΤΙΓΜΗ ΠΥ ΕΙΝΑΙ ΤΙ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΠΟΥ ΖΟΥΝΕ.

        ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΕΔΩ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΑΖΕΟΥΝ ΤΟ ΚΑΘΕ ΣΚΟΥΠΙΔΙ ΝΑΙ ΟΠΩΣ ΤΟ ΑΝΑΦΕΡΩ ΣΚΟΥΠΙΔΙ (ΖΗΤΩ ΣΥΓΝΩΜΗ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ΠΟΥ ΤΑ ΘΙΓΩ ΓΙΑΤΙ ΚΑΠΟΙΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΜΕΘΟΔΟ ΤΗΣ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΧΡΗΣΙΜΑ) ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΑΜΟΛΑΝΕ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΟΤΙ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ ΚΑΙ ΑΝ ΤΟΛΜΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΙΤΑΞΕΙΣ ΠΕΡΙΕΡΓΑ ΝΑ ΚΙΝΔΥΝΕΥΕΙΣ ΝΑ ΠΑΣ ΜΕΣΑ ΓΙΑ ΡΑΤΣΙΣΤΗΣ.
        ΣΥΜΦΩΝΩ ΠΑΝΤΩΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΡΟΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ΠΟΥ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΛΙΠΑΣΜΑ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΚΟΛΛΗΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΚΑΜΜΙΑ ΑΣΘΕΝΕΙΑ.ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΑΣ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥΣ ΚΑΚΟΜΟΙΡΟΥΣ ΠΟΥ ΠΝΙΓΟΝΤΕ ΔΕΝ ΜΑΣ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΟΜΩΣ ΤΗΝ ΜΥΡΤΩ ΤΟ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ ΠΟΥ ΒΙΑΣΑΝ ΟΜΑΔΙΚΑ ΣΤΗΝ ΘΗΒΑ ΠΑΚΙΣΤΑΝΟΙ ΚΑΙ ΤΟ ΕΣΤΕΙΛΑΝ ΣΕ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΠΟΥ ΤΗΝ ΒΙΑΣΑΝ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΡΑΤΣΙΣΤΙΚΗ ΠΟΡΕΙΑ ΣΤΟΝ ΑΓΙΟ ΝΙΚΟΛΑΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΠΟΥ ΤΗΝ ΚΛΕΨΑΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΒΙΑΣΑΝ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΟ ΟΤΙ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΑΤΤΙΚΗΣ ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΚΟΤΣΙΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΑ ΜΕ ΧΡΥΣΗ ΑΛΥΣΙΔΑ ΣΤΟ ΛΑΙΜΟ Κ.Ο.Κ.

        ΔΕΝ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΠΟΙΟΣ ΣΟΥ ΕΣΤΕΙΛΕ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑΤΙ ΚΑΙ ΜΕ ΑΥΤΟΝ ΔΙΑΦΩΝΩ ΕΓΩ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΘΕΛΩ ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΔΟΥΛΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΔΩΣΕΙ Ο ΚΑΛΟΣ ΘΕΟΣ ΝΑ ΜΗΝ ΑΝΑΛΑΒΕΙ ΠΟΤΕ ΜΑ ΠΟΤΕ ΤΗΝ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΕΝΑΣ ΜΕ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ ΜΥΑΛΑ ΓΙΑΤΙ ΤΟΥΣ ΒΛΕΠΩ ΤΡΦΗ ΓΙΑ ΤΑ ΣΚΥΛΟΨΑΡΑ.

        • ΑΝΤΙ-ΒΟΘΡΟΣ 12/10/2015 @ 1:20 ΠΜ

          ΕΙΠΕ Ο ΓΑΛΛΟΣ ΚΑΠΕΤΑΝΙΟΣ ΟΤΑΝ ΕΒΛΕΠΕ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΜΙΚΡΑΣΙΑΤΕΣ ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝΕ ΝΑ ΑΝΕΒΟΥΝΕ ΣΤΟ ΚΑΡΑΒΙ ΤΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΣΩΘΟΥΝΕ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΕΜΑΛΙΚΕΣ ΟΡΔΕΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΝΙΓΜΟ.

          ΣΥΜΦΩΝΗΣΕ ΜΕ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΚΑΙ Ο ΤΟΥΡΚΟΣ ΤΣΕΤΗΣ ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ

          ΣΚΑΤΟΨΥΧΕ ΝΑΖΙΣΤΗ ΨΟΦΑ

          μια προγιαγια μου πνιγηκε στην σμυρνη εξαιτιας κατι βρωμιαρηδων στην ψυχη σαν εσενα

          • ΑΚΟΥ ΣΚΑΤΟΒΟΘΡΕ (ΟΠΩΣ ΜΟΥ ΑΠΕΥΘΥΝΕΣΑΙ ΨΕΥΤΟΚΟΥΛΤΟΥΡΙΑΡΗ ΤΗΣ ΔΕΚΑΡΑΣ ΘΑ ΣΟΥ ΑΠΕΥΘΥΝΟΜΕ ΓΙΔΙ) ΕΠΕΙΔΗ ΚΑΙ ΕΓΩ ΜΙΚΡΑΣΙΑΤΗΣ ΕΙΜΑΙ ΟΤΑΝ ΗΡΘΑΝ ΟΙ ΔΙΚΟΙ ΜΑΣ ΕΔΩ ΔΕΝ ΘΥΜΑΜΕ ΝΑ ΚΑΝΑΝΕ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΔΕΝ ΘΥΜΑΜΕ ΝΑ ΕΙΧΑΝ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΝΩ ΗΤΑΝ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΤΗΚΑΝ ΣΤΑ ΕΔΩ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΠΑΡΟΛΟ ΠΟΥ ΤΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΣΥΝΤΡΟΦΙΑ ΤΟΤΕ ΤΟΥΣ ΦΩΝΑΖΑΤΕ ΤΟΥΡΚΟΣΠΟΡΟΥΣ.

            ΑΦΟΥ ΤΟΥΣ ΑΓΑΠΑΣ ΤΟΣΟ ΟΤΑΝ ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ ΕΡΘΕΙ Η ΩΡΑ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΜΠΑΜ ΠΟΥ ΛΕΩ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΔΙΩΞΟΥΜΕ ΜΕ ΤΙΣ ΚΛΩΤΣΙΕΣ ΑΠΟ ΕΔΩ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΕΙΣ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΠΡΕΣΒΕΥΕΙΣ.ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΙ ΩΡΑΙΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΘΑ ΕΧΕΙΣ .

            ΦΙΛΙΚΗ ΣΥΜΒΟΥΛΗ ΣΚΑΤΟΒΟΘΡΕ ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΠΕΙΣ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΑΘΕΟΣ ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΤΟ ΟΜΟΡΦΟ ΓΕΜΑΤΟ ΣΚΑΤΑ ΚΕΦΑΛΑΚΙ ΣΟΥ ΘΑ ΠΑΙΖΟΥΝ ΜΠΑΛΑ.

      • αποστολης 12/10/2015 @ 12:47 ΠΜ

        γιατί προφανώς δεν γνωρίζεις στην γερμάνια και άλλου πήγαν Έλληνες γιατί θελαν εργάτες για ανοικοδόμηση ίδιος η γερμάνια Μέτα τον π.π ναι υπήρχαν μερικές εκατοντάδες άλλα εκατοντάδες που πήγαν παράνομα άλλα οοοολοι η άλλοι τους κοίταγαν μέχρι και στα δόντια σαν τους γαιδαρους [ με ολη την συμπάθια και αγαπη που εχω για τα ζωα] και να ξερετε οτι μετα τον π.π η ελλαδα μετα την Ιαπωνία ηταν η δευτερη πιο αναπτυσσόμενη χωρα του κοσμου και καταφεραν να παρουν παρα πολλους απο τους ενεργους πολιτες αυτης της χωρας με διαφορα τεχνασματα. αυτο θελουν και τωρα να φυγουμε ολοι.

        • σωστά, επιβεβαιώνω τα λεγόμενα του ανωτέρω, έχω συγγενείς μετανάστες και μου λένε αυτά ακριβώς.

  11. Μακράν ότι καλύτερο έχω διαβάσει σε αυτό το σαιτ όχι κάτη μαλακίες οπός μας ψεκάζουν με μικροτσιπ που μας κάνουν τηλεκατευθυνόμενους χωρίς τη θέληση μας

  12. Ζαχαρια

    Αγαπητε φιλε ,,βλεπω μια μεταλλαξη των θεσεων σου οσο καιρο σε διαβαζω ,εδω στα κατοχικα,,,

    μηπως πρεπει να σε λεω συντροφο?χαχχαχαχ μην με βριζεις..το λεω με καλη καρδια…

    ειναι μια καθαρη ταξικη θεση ολα αυτα τα σωστα που γραφεις…αν σε διαβαζα τωρα και δεν ηξερα τα οσα εχεις γραψει πριν , θα σε λεγα αριστεριστη..και μαλιστα ακραιο…!!!!! χαχχαχαχχα

    Αναγνωριζεις και εσυ οτι με τις ΕΟΖ ο ανθρωπος παυει να ειναι ανθρωπος …υπεριχυει πεντακαθαρα ο καπιταλισμος και η ”ελευθερη οικονομια ”- μην χεσω-…

    και ερωτω εγω τωρα..ποιοι πολιτικοι σχηματισμο στην ελλαδαι προτεινουν η θελουν την ελευθερη οικονομια και τον καπιταλισμο?

    Νδ ,χρυση αυγη ,ποταμι ,πασοκ ,
    Ο συριζα ..?
    ”’αυτος λεει ειμαι κατα αλλα τα υπογραφω γιατι με εκβιαζουν”’
    ,,χαχχαχαχ γεια σας ρε γατονια συριζαιοι,,,,, μαγκες ειστε. δουλευεται τον κοσμο..χαχχαχαχ

    δηλαδη ολοι πλην Λακεδαιμονιων…το κκε….δηλαδη..

    Ξερω θα τους πειτε μασονους σατανιστες κλπ….

    γεγονος ομως ειναι οτι μονο αυτοι λενε οχι,,,

    ενταξει ειναι αντιχριστοι αλλα και οι παπαδες που ειναι χριστιανοι λενε ΝΑΙ με τα μπουνια….

    εγω δεν ακουσα την φιλανδικη ορθοδοξη εκκλησια να λεει οχι σε αυτα που προτεινουν οι φιλανδοι ουτε οι προτεσταντες γερμανοι παπαδες ουτε οι γαλλοι καθολικοι,,,,,

    ολοι ΝΑΙ λενε ..ΝΑΙ ατον καπιταλισμο Ναι στην ελευθερη οικονομια,,,

    Μαζι σου συντροφε Ζαχαρια ,,μολις απεκτησες ενα πιστο φαν,,,

    • ΖΑΧΑΡΙΑΣ ΜΥΤΙΛΗΝΙΟΣ 12/09/2015 @ 6:00 ΜΜ

      RANDARE έχω μια βασική θέση, στην οποία είμαι σταθερός σαν μπετόν :Είμαι Έλληνας, χριστιανός ορθόδοξος
      Και φροντίζω ή τουλάχιστον προσπαθώ να μην ξεχνώ καμία από αυτές τις “ιδιότητες” – θέσεις μου.

      • Ανωνυμος 12/09/2015 @ 6:19 ΜΜ

        ηθελε η πουτανα να κρυφτει και η χαρα δεν την αφηνει…. το λεω για σας τους συντροφους ζαχαρια και πανδαρο……..
        το καταλαβαμε ….εδω και πολυ καιρο…..εσεις το κρυβατε………α ρε μυτιληνη τι θαβγαζες?
        λυπαμαι κι εγω ……για σενα.

        • ΖΑΧΑΡΙΑΣ ΜΥΤΙΛΗΝΙΟΣ 12/09/2015 @ 6:34 ΜΜ

          Αν με λες “πουτάνα” επειδή είμαι Έλληνας Χ.Ο. τότε ΤΙΜΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΚΑΜΑΡΙ ΜΟΥ!

          • Ανωνυμος 12/09/2015 @ 11:49 ΜΜ

            Όχι σε λεω πουτανα γιατι εισαι κρυφό κουμμουνιστης και κρυφό νεοταξιτης …..ετσι λένε αυτα που γραφεις και υποστηρίζεις.

          • ΖΑΧΑΡΙΑΣ ΜΥΤΙΛΗΝΙΟΣ 12/10/2015 @ 12:12 ΠΜ

            Φίλε ξαναδιάβασε το άρθρο και αν δεις κάτι νεοταξικό μέσα, χαιρέτα μου τον πλάτανο.
            ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΕΚΕΙ ΣΤΗ ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ σας έχουν κάνει το μυαλό πατσά ή κιμά.

            Τι μου λες σκότωσε; Πνίξε; Κάνε δούλους;
            Είσαι καλά; Είσαι εσύ άνθρωπος;

            Εγώ λοιπόν φίλε είμαι ΑΝΘΡΩΠΟΣ με Α κεφαλαίο!

            Λύση υπάρχει και την υπέδειξα : ΑΠΕΛΑΣΗ

          • Ανωνυμος 12/10/2015 @ 1:01 ΠΜ

            Δεν είμαι στην χρυσή αυγη και κανεις λαθος να χαρακτηρίζεις οτι δεν καταλαβαίνεις ως χρυσαυγίτικο
            Μην παινευεις τον εαυτό σου ειναι δείγμα αναγωγου
            Τα άρθρα σου ΟΛΑ δείχνουν ανοχή στην λαθρομετανάστευση και επιθετικότητα στον εθνικισμό τι αλλο νομίζεις οτι κανει η νεα τάξη?

          • ΖΑΧΑΡΙΑΣ ΜΥΤΙΛΗΝΙΟΣ 12/10/2015 @ 1:10 ΠΜ

            Ανοχή είναι η ΑΠΕΛΑΣΗ;
            ΙΩΝ – Αλέξανδρε – Ανώνυμε (διάλεξε επιτέλους όνομα)κάτι δεν έχεις καταλάβει καλά.
            ΚΑΙ ΝΑΙ είμαι ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΕΘΝΙΚΙΣΜΟΥ όπως τον εννοείς!

          • ΖΑΧΑΡΙΑΣ ΜΥΤΙΛΗΝΙΟΣ 12/10/2015 @ 1:17 ΠΜ

            Πριν από 4 μήνες, πολύ πριν ξεκινήσει η κρίση στο μεταναστευτικό ήμουν ο μόνος που προείδε τι έρχεται και από τότε έγραψα ότι η μόνη λύση είναι να αναλάβει ο ΟΗΕ και η ΕΕ να φτιάξουν σε 5-6 ακατοίκητα νησιά δομές οργανωμένες για τους μετανάστες (αυτούς που δεν είναι πρόσφυγες). Τότε με κατηγορούσατε για γκρίζες ζώνες, για νεοταξισμό και ένα σωρό άλλα. Διαλέξτε λοιπόν είμαι νεοταξίτης επειδή τους θέλω ελεγχόμενους και περιορισμένους;
            Είμαι νεοταξίτης γιατί αρνούμαι τη δουλειά; Αν ναι τότε φίλε θα το δεχτώ.
            Σήμερα που έχουμε κοντά 1000 νεκρούς στο Αιγαίο, μόνο από την πλευρά μας (πάνω από 150 παιδιά) και φωνάζω ΑΠΕΛΑΣΤΕ όσους δεν μπορούν να απορροφήσει η ΕΕ, αυτό είναι νεοταξισμός;
            Όχι φίλε, απλά είμαι σκεπτόμενος άνθρωπος και ότι σκέπτομαι τολμώ και το λέω.
            Επιπλέον σε ΠΡΟΚΑΛΩ να μου δείξεις τα άρθρα μου που δείχνουν ΑΝΟΧΗ στη λαθρομετανάστευση!
            Άλλο να μην δέχομαι να πνίγουν κόσμο και άλλο ανοχή.
            Και τέλος και κλείνω οριστικά το θέμα, η μόνη ΝΟΜΙΜΗ λύση και ΑΠΟΛΥΤΑ ΗΘΙΚΗ είναι η ΑΠΕΛΑΣΗ!!!
            ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑΣ

  13. Ανωνυμος 12/09/2015 @ 5:45 ΜΜ

    μηπως φταιει που εισαι απο την μυτιληνη? μηπως ζαχαρια τελικα δεν ειναι στραβος ο γιαλος αλλα εσυ αρμενιζεις στραβα? μηπως πρεπει να λυπασαι για τα αλλα?μηπως,μηπως…………….

  14. Λαθρεπιβάτης.
    Λαθραναγνώστης.
    Λαθροκυνηγός.
    Λαθροϋλοτόμος.
    Λαθρέμπορος.
    ………..
    Μήπως ν’ αλλάξουμε γλώσσα, να υιοθετήσουμε το νιού σπήκ της νιού έητζ, για νά είμαστε πολίτικαλι κορέκτ, μπας και μας πούνε φασίστες και μας χαλάσουνε το ίματζ;

  15. Ζαχαρια ο μονος τροπος που μπορει να λειτουργησει αυτο το μετρο της Φινλανδιας ειναι ο τροπος της αποτροπης του να πανε οι λαθρομεταναστες στη χωρα γτ ξερουν οτι θα δουλευουν τσαμπα. Ειναι εν μερει σωστο για να τους ΑΠΟΤΡΕΨΕΙ ΚΑΙ ΜΟΝΟΝ! Κατα τ αλλα ειναι βλακια. Αλλα εφοσον ο κομπος εχει φτασει στο χτενι τοτε ας γινει κατι τετοιο προς αποτροπην της λαθρομεταναστετσης, του μπασταρδεματος και της παγκοσμιοποιησης και ομογενομορφοποιησης.
    Επισης, οι Ελληνες προσφυγες δν ειναι λαθρομεταναστες… ειναι καθ’ολα νομιμοι με τα χαρτια τους κλπ, μην μπερδευεσαι οποτε…
    Οσο για τους εξνικιστες, θα τους προτεινα να γινουν εθνικοφρωνες απλα κ οχι φανατισμενοι εθνικιστες… Το μετρον ηταν κ η αρετη τον προγονων μας, ας το τηρησουν!…

  16. 1 το να βριζεις κ μετα να λες πως δεν θα αναρτουνται υβριστικα μηνυματα ειναι τρελο……
    2 οτι κ να συμβει ,δεσμευομαι πως οταν ανελθω στην εξουσια θα καταργησω τη δουλεια!

  17. Ανώνυμος 12/09/2015 @ 6:34 ΜΜ

    Lathr-epivates yparxoun? gia poious isxuei o oros? eee?

    • ΖΑΧΑΡΙΑΣ ΜΥΤΙΛΗΝΙΟΣ 12/09/2015 @ 6:36 ΜΜ

      Φυσικά και ο όρος ΛΑΘΡΕ-ΕΠΙΒΑΤΗΣ υπάρχει. Είναι ΕΜΠΟΡΙΚΟΣ όρος. Είναι αυτός που δεν έχει καταβάλει το κόμιστρο μετακίνησης…

  18. ΑΝΤΙ-ΒΟΘΡΟΣ 12/09/2015 @ 6:46 ΜΜ

    Ποσο καιρο λεω τον στρειντζερ για τον βοθρο που εχει μαζευτει στα σχολια των κατοχικων

    Δεν εχετε παρει χαμπαρι οτι το κοινο στο οποιο απευθυνεστε ειναι μια χωματερη μισανθρωπων συμπλεγματικων που εχουνε βρει διεξοδο στον ρατσισμο;

    Ποτε θα καταλαβετε οτι ο ΣΤΕΙΡΟΣ πατριωτικος λογος τραβαει λεχριτες σαν αυτον τον τυπο που σε ξεχεσε στα σχολια;

    Μπαινεις σε θεμα για το μεταναστευτικο και με το ζορι βρισκεις 2-3 ανθρωπους που να αρθρωνουνε εναν νορμαλ λογο.

    Η συντριπτικη πλειοψηφια ειναι ενα ματσο μαιμουδες που βγαζουνε αναρθρες κραυγες και με κανουνε να απορω πως γινετε να κατοικουνε σε σπιτια και οχι σε δεντρα

    Μην διαμαρτυρεσαι ζαχαρια. Επιλογη σου ητανε να χρησιμοποιησεις τα συγκεκριμενα εργαλεια που μαζευουνε τετοιους ουρακοταγκους.

    Στρειντζερ διαβασα επιασες δουλεια. Μηπως επιασες σε κανεναν ελληνα επιτυχημενο επιχειρηματια που εχει ελληνικα προιοντα εχει εκκλησακι στην πισω αυλη προσλαμβανει μονο ελληνες, και σε δινει 400 ευρω για 7658 ωρες εργασιας τον μηνα;

    Πανδαρε η ταξικη συνειδηση εμπεριεχει και εθνικη συνειδηση. Προτασσει ενα εθνος προλεταριακο και οχι μια αοριστη εθνικη ενοτητα που εχουνε θεση οι βαρδινογιαννηδες, οι λατσηδες και οι μπομπολες. Αλλα που να πιασουμε τετοια σοβαρη κουβεντα εδω μεσα με τον βοθρο να κοχλαζει.

    Φασιστομαιμουδες δεν θα σας ευχηθω κακο ψοφο αλλα καλα μυαλα

    υ.γ.Μου αρεσουνε οι γυναικες μην δω τιποτα σχολια οτι γαμιεμαι με πακιστανους και αλλα τετοια που αφορουνε τις δικες σας προσωπικες σεξουαλικες φαντασιωσεις.

    • ΖΑΧΑΡΙΑΣ ΜΥΤΙΛΗΝΙΟΣ 12/09/2015 @ 6:50 ΜΜ

      ΑΝΤΙ – ΒΟΡΘΟΣ το κακό με μερικούς είναι ότι μπλέκουν τον πατριωτισμό με τις δικές τους ιδεοληψίες. Εμείς προσπαθούμε να ξυπνήσουμε τον Έλληνα. Να δει ότι δεν είναι μόνος του σε ένα καβούκι, αλλά ζούμε σε κάτι μεγαλύτερο, ίσως πολύ μεγαλύτερο από αυτό που θέλουν κάποιοι να μας περιορίζουν.
      Δεν διαμαρτύρομαι, απλά δεν μπορώ να κατανοήσω τον τρόπο σκέψης.

      • ΑΝΤΙ-ΒΟΘΡΟΣ 12/09/2015 @ 7:04 ΜΜ

        Εσυ δινεις πατημα σε αυτους με τις ιδεοληψιες να μπλεκουνε την φιλοπατρια με τα προσωπικα τους συμπλεγματα και αυτο γινετε γιατι παραγεις εναν ΣΤΕΙΡΟ πατριωτικο λογο. Η φιλοπατρια ειναι συναισθημα και χρειαζετε τεκμηριωμενο και εμπλουτισμενο λογο για να μπορεσει να σκιρτησει αυτο το ρημαδιασμενο συναισθημα. Με σημαιουλες παρατες ”ελληνες ειμαστε ωρε” ”ζητω το εθνος” και αλλα τετοια το μονο που καταφερνεις ειναι να μαζευεις αυτο τον οχλο γυρω σου που αντιλαμβανεται την φιλοπατρια ως πολιτικη και οχι συναισθημα. Οπου πολιτικη αιμα, και οπου αιμα αιμοδιψης οχλος που διψαει.

        Παντως χαιρομαι που συνανταω ορθοδοξο χριστιανο που ριχνει βαρος στο ηθικο κομματι της ορθοδοξιας και οχι στο δογμα. Θα βρεις πολυ περισσοτερα κοινα με εναν απλο κομμουνιστη αθεο (οχι ομως με εναν δογματικο μαρξιστη) παρα με αυτο τον οχλο που που εχει μαζευτει και σε ξεχεζει.

        • Βουπαλος 12/09/2015 @ 9:15 ΜΜ

          Eνταξει φιλε σε καταλαβαμε… να ανοιξουμε τις πορτες να ερθουν ολοι εδω,
          να φτιαξουμε κ αλλες Μανωλαδες, να πεινασει κ αλλο ο Ελληνας, αυτα που
          γραφεις ειναι ακριβως τα επιχειρηματα του προεδρου των Γερμανων
          βιομηχανων αλλα και των απανταχου καπιταλιστων.
          Επι τις ουσιας δεν λες τιποτα καινουργιο, χιλιοειπωμενα πραγματα,
          εισαι μια φτηνη απομιμηση, που μεσα στη γραφικοτητα της προκαλει και
          ως ενα βαθμο το γελιο, αλλα ευτυχως στη χωρα του πολιτισμου εισαι μειοψηφια…
          και οχι, δεν θα σου πω οτι γαμιεσαι με Πακιστανους,
          θα σου πω οτι εισαι αγαμητος με θολωμενο το μυαλο σου…

        • Ανωνυμος 12/09/2015 @ 9:26 ΜΜ

          βοθροσυντροφοι εγω λεω να βαλετε και ενα σφυροδρεπανο πανω στο σαιτ και να γινουμε μια ωραια ατμοσφαιρα .ΠΙθηκια,,,,,,,,,,,,,,, βοθρε θα βρεις στις χωρες των ονειρων σου το πακισταν,το τιμπουκτου,στην παλαι ποτε κομμουνιστικη σοβιετια και αν εισαι τυχερος με τα μυαλα που εχεις τοσο εσυ οσο και ο ζαχαριας θα δεις την Ευρωπη και κυριως την Ελλαδα να γεμιζει απο δαυτους τους πιθηκοσυντροφους σας πολυ συντομα και θα καταφερετε ξανα οπως κανατε και τοτε στις ατυχες χωρες που επεβληθει ο κουμμουνισμος να τις διαλυσετε ,,,,,,,,,, εκει παμε ΕΥΤΥΧΩΣ ΟΜΩΣ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΠΟΛΛΟΙ ΠΟΥ ΠΑΝΕ ΚΟΝΤΡΑ ΣΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΒΑΛΛΕΙ Η ΝΤΠ ΚΑΙ ΠΑΡΑ ΤΙΣ ΛΥΣΑΛΕΕΣ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ ΥΜΩΝ ΚΑΙ ΑΥΤΩΝ ΑΝΕΒΑΖΟΥΝ ΤΑ ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΑ ΚΙΝΗΜΑΤΑ ΒΕΒΑΙΑ ΟΙ ΕΦΙΑΛΤΕΣ ΔΕΝ ΕΛΕΙΨΑΝ ΠΟΤΕ ΕΙΔΙΚΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΑΛΛΑ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΟΝΤΑΙ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΑΡΓΑ ,,,,,ΝΑ ΣΑΣ ΘΥΜΙΣΩ ΟΤΙ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΕΚΕΙΝΟΙ ΠΟΥ ΒΛΑΠΤΟΥΝ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝ ΕΙΤΕ ΑΠΟ ΑΓΝΟΙΑ ΕΙΤΕ ΑΠΟ ΜΑΛΑΚΙΑ ΤΙ ΚΑΝΟΥΝ ,,,,,,,,ΑΥΤΑ ΑΠΟ ΜΕΝΑ ,,,,,,,,ΕΣΕΙΣ ΣΥΝΕΧΙΣΤΕ ΝΑ ΚΡΑΥΓΑΖΕΤΕ ΥΠΕΡ ΤΩΝ ΛΑΘΡΟ ΚΑΙ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΝΑ ΤΟ ΠΑΙΖΕΤΕ ΑΝΤΙΣΥΣΤΗΜΙΚΟΙ ,,,,,,,,,,,,,,,,.

          • ΑΝΤΙ-ΒΟΘΡΟΣ 12/09/2015 @ 10:26 ΜΜ

            Προς τους 2 κεφτεδες που απαντησανε προς εμενα.

            Που εγραψα ρε ουρακοταγκοι να ανοιξουμε τις πορτες να μπαινοβγαινει οποιος θελει;

            Σκατιαρηδες αυτο που πιστευω εγω ειναι οτι ο καθε λαος πρεπει να εχει την ευκαιρια να ζει στην πατριδα του χωρις πολεμους και εκμεταλευση και να μην αναγκαζεται να παιρνει τα βουνα και τα λαγκαδια επειδη κατι σκατοψυχοι φασιστες σαν του λογου σας του κανανε την χωρα του πουτανα για να κονομησουνε.
            Να μπορει ο καθε λαος να ζησει στον τοπο του με τα ηθη και τα εθιμα του και ολοι οι λαοι μαζι να συνεργαζονται αντι να πολεμανε ο ενας τον αλλον ”για του αφεντι το φαι”

            Αυτο λεγεται διεθνισμος ζωα

            Ειστε τα ιδια σκατα με τους κυριαρχους αυτου του κοσμου. Αν εισασταν στην θεση τους θα κανατε τα ιδια και χειροτερα.

            Πιο πιθανον ειναι να καταφερω να εξηγησω σε μια κατσαριδα πως λειτουργει η πυρηνικη ενεργεια παρα σε κατι βρωμιαρηδες σαν εσας ανθρωπινες αξιες

            Βρωμιαρηδες σκατοναζιδες που παριστανετε και τους πατριωτες

  19. Ανώνυμος 12/09/2015 @ 7:09 ΜΜ

    Σε λίγο καιρό λοιπόν να αναμένουμε ενα ΝΕΟ λεξικο νεοελληνικής γλώσσας από τον Ζαχαρία…!

  20. ΠΑΝΑΝΔΡΟΣ ΕΛΛΗΝ 12/09/2015 @ 7:13 ΜΜ

    Διαφωνώ πλήρως μαζί σου και μπορώ να πω ότι αιφνιδιαστηκα και και λίγο. ….

    Τι δουλειά έχουν οι Έλληνες μετανάστες με τα εντεταλμενα πίθηκια της νέας τάξης πραγμάτων. …??

    Τι συζητάμε τόσο καιρό για το σχέδιο ΚALERGI και την αλλοίωση του γηγενους πληθυσμού με λαθρο πίθηκους χρηματοδοτουμενους από τον Σορός?
    Ειλικρινά δεν σε καταλαβαίνω. ….

    • Αγγελική 12/09/2015 @ 7:46 ΜΜ

      αγαπητέ Πίνδαρε το σχέδιο την νέας τάξης περιλαμβάνει λαθρο πίθηκους απ τη μια και εθνο πίθηκους απ την άλλη…..μόνο με τη συμμετοχή και των δύο μπορεί να ευοδωθεί το σχέδιο. Εσύ, αν κατάλαβα καλά, την μπανανιά σου τη διάλεξες.

      • ΠΑΝΑΝΔΡΟΣ ΕΛΛΗΝ 12/09/2015 @ 8:08 ΜΜ

        Εσύ γελοιωδέστατο παλτό πρώτου μιλήσεις κάλο είναι να ξέρεις τι έχει γράψει ο καθένας εδώ μέσα αλλά και στο διαδίκτυο γενικότερα….. με ένα απλό ‘’γκουγκλαρισμα’’ θα σου λυθούν πολλές απορίες ….. βλήμα

        Τη μπανάνα σου και στο κλουβί σου τώρα θεια Τασία….

      • ΑΝΤΙ-ΒΟΘΡΟΣ 12/09/2015 @ 8:55 ΜΜ

        Ετσι ακριβως. απο την μια ουρακοταγκους απο την ασια χωρις ιχνος παιδειας και στοιχειωδους μορφωσης και απο την αλλη ουρακοταγκους απο την ευρωπη με παντελη ελλειψη εγκεφαλου.

        Οι πρωτοι ρε πουστη μου δεν ειχανε καν την ευκαιρια εκει στα κατσαβραχα που μεγαλωσανε μεσα σε πολεμους να δοκιμασουνε να αναπτυξουνε την σκεψη τους.

        Οι δευτεροι τι δικαιολογια εχουνε; Μικρο πουλακι; Απολυτη αποτυχια με το αντιθετο φυλο; Δεν αντεξανε τις καρπαζιες που τους ριχνουνε οι κυριαρχοι και ειπανε να ξεσπασουνε και αυτοι σε καποιον πιο αδυναμο;

        Και αναμεσα στους πρωτους να υπαρχουνε καποιοι ανθρωποι που ηρθανε με καλη διαθεση και κανανε σκοπο να δημιουργησουνε προβληματα γιατι η ζωη στην χωρα τους ητανε ανυποφορη. Και την πληρωνουνε αυτοι χωρις να φταινε σε τιποτα.

        Και αναμεσα στους δευτερους καποιοι αλλοι που βλεπουνε τι παει να γινει και προσπαθουνε να το διαχειριστουνε ψυχραιμα και με ηθικη για να μην βοηθησουνε στο σχεδιο μπουρδελοποιησης του πλανητη και εξαιτιας ενος οχλου φασιστων δεν μπορουνε να εκφρασουνε αποψη.

    • Αγγελική 12/09/2015 @ 7:48 ΜΜ

      συγγνώμη, έκανα λάθος στο όνομα…ΠΑΝΑΝΔΡΟ σε λένε…….ήμαρτον κύριε!!!! χαχαχαχαχα

      • ΠΑΝΑΝΔΡΟΣ ΕΛΛΗΝ 12/09/2015 @ 10:16 ΜΜ

        Χαζη λλική κατι ξεφτιλισμενα νεοταξιτικα αριστερά μπάζα μια σαν εσένα δεν καμιά διαφορά με τους οπαδούς της χρυσής πορδή. …. υπηρετούν το ίδιο πιστά το σιωνισμο και τη Νέα Ταξη Πραγμάτων ώστε είναι περιττό να το αναλύσουμε παραπάνω. …..

        Χαζοχαρούμενο βλήμα

  21. ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΑΠΟ ΚΑΡΔΙΤΣΑ 12/09/2015 @ 7:18 ΜΜ

    ΖΑΧΑΡΙΑ
    ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΤΟΥ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ ΣΤΗ ΦΙΝΛΑΝΔΙΑ ΘΑ ΕΠΙΚΡΟΤΟΥΣΕ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ΜΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ. ΘΑ ΕΙΧΕ ΔΩΡΕΑΝ ΕΡΓΑΤΕΣ-ΚΟΥΛΗΔΕΣ, ΓΙΑΤΙ, ΜΗ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΟΤΙ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΘΑ ΤΟΥΣ ΑΠΑΣΧΟΛΟΥΣΑΝ ΣΕ ΚΡΑΤΙΚΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΡΓΑ, ΣΤΟΥΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟΚΡΑΤΕΣ ΘΑ ΤΟΥΣ ΠΑΣΑΡΑΝ.
    ΟΙ ΧΑΜΕΝΟΙ ΟΜΩΣ ΠΟΙΟΙ ΘΑ ΗΤΑΝ; OΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ΟΙ ΦΙΛΑΝΔΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΓΙΑ ΕΥΝΟΗΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ.
    ΟΠΟΤΕ ΑΥΤΟΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΤΟΥΣ ΝΑ ΜΗΝ ΠΕΡΑΣΕΙ ΑΥΤΟ.
    ΜΙΑ ΧΩΡΑ ΚΑΝΕΙ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΕΡΓΑΤΩΝ, ΟΣΟΥΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ, ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΝΤΑΜΕΙΒΕΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΜΕ ΤΟΥΣ ΝΤΟΠΙΟΥΣ. ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΗ ΠΑΡΕΚΚΛΙΣΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΟΥΣ ΗΔΗ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΑΥΤΗΣ. ΟΠΟΙΟΣΔΗΠΟΤΕ ΒΙΟΜΗΧΑΝΟΣ ΚΑΙ ΕΡΓΟΛΑΒΟΣ ΔΕΝ ΘΑ ΠΡΟΣΕΛΑΜΒΑΝΕ ΤΟΝ ΦΙΝΛΑΝΔΟ, ΑΛΛΑ ΤΟ ”ΤΣΑΜΠΑ ΚΡΕΑΣ” ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΛΟΓΙΚΗ. ΑΥΤΟΙ ΑΝΑΖΗΤΟΥΝ ΤΟ ΚΕΡΔΟΣ ΤΟΥΣ, ΑΛΛΑ Ο ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΣ ΤΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΤΟΥ.

    • Βουπαλος 12/09/2015 @ 8:23 ΜΜ

      Δημητρη μην πας μακρια… ηδη στη Γερμανια συζητουν, υπο το προσχημα της γρηγορης ενταξης των αλλοδαπων στην εργασια
      και στην ευκολη προσαρμογη τους στον κοινωνικο ιστο την απασχοληση τους με μεροκαματα που θα φτανουν μεχρι και
      στο 1 ευρω την ωρα!!! Με τους Γερμανους βιομηχανους φυσικα να τριβουν τα χερια τους…

      • ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΑΠΟ ΚΑΡΔΙΤΣΑ 12/09/2015 @ 11:38 ΜΜ

        ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΤΣΙ. ΟΠΟΤΕ, ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΛΟΓΟ ΕΝΑΣ ΓΕΡΜΑΝΟΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΟΣ, Η ΕΝΑΣ ΦΙΝΛΑΝΔΟΣ ΝΑ ΜΕΤΑΚΟΜΙΣΕΙ ΤΟ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ ΤΟΥ ΣΕ ΤΡΙΤΗ ΧΩΡΑ ΤΗΣ ΑΣΙΑΣ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΦΘΗΝΑ ΕΡΓΑΤΙΚΑ ΧΕΡΙΑ; ΑΠΛΟΥΣΤΑΤΑ, ΦΕΡΝΕΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΕΡΙΑ, ΚΑΙ ΣΕ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΟ ΑΡΙΘΜΟ ΜΑΛΙΣΤΑ, ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΤΟΥ. ΤΙ ΚΕΡΔΙΖΕΙ; ΠΡΩΤΟΝ, ΤΟ ΥΨΗΛΟ ΚΟΣΤΟΣ ΤΗΣ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΤΟΥ ΠΑΡΑΓΟΜΕΝΟΥ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗ ΧΩΡΑ ΑΥΤΗ ΠΙΣΩ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ, ΔΕΥΤΕΡΟΝ, ΟΤΙ ΕΛΕΓΧΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΤΟΥ, ΑΦΟΥ ΤΗΝ ΕΧΕΙ ΣΤΑ ΠΟΔΙΑ ΤΟΥ, ΚΑΙ ΤΡΙΤΟΝ, ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ ΕΡΓΑΤΩΝ, ΠΕΦΤΟΥΝ ΤΑ ΜΕΡΟΚΑΜΑΤΑ.
        ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΜΕ, ΟΤΙ ΑΝΤΙ ΝΑ ΠΑΕΙ Ο ΜΩΑΜΕΘ ΣΤΟ ΒΟΥΝΟ, ΠΑΕΙ ΤΟ ΒΟΥΝΟ ΣΤΟΝ ΜΩΑΜΕΘ.
        ΑΛΛΑ, ΚΑΙ ΜΕ ΕΝΑ ΣΜΠΑΡΟ, ΔΥΟ ΤΡΙΓΟΝΙΑ. ΓΙΑ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΕΙ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΚΡΑΤΟΣ ΤΟΥ ΙΣΡΑΗΛ, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΔΕΙΑΣΟΥΝ ΠΛΗΘΥΣΜΙΑΚΑ ΓΕΙΤΟΝΙΚΕΣ ΧΩΡΕΣ. ΑΣ ΠΟΥΜΕ Η ΣΥΡΙΑ.

  22. Ανώνυμος 12/09/2015 @ 7:27 ΜΜ

    α) Ολική καταγραφή αυτών

    β) Στέγη σε καθορισμένα και μονό μέρη όπου θα αυτοσυντηρούνται το κατά δύναμη

    γ) Ανάληψη από το ελληνικό κράτος για ιατροφαρμακευτική περίθαλψη για όλους τους

    δ) Τροφή από δικές τους καλλιέργειες και κτηνοτροφία όπου θα συντηρούν αυτοί

    ε) Οποίος θέλει να πάρει στην δούλεψη του κάποιον θα απευθύνετε στην κατά τόπους αρμόδια αρχή, θα πληρώνει στην αρμόδια το κανονικό ημερομίσθιο. Ο εργάτης θα παίρνει 5€ για προσωπικά έξοδα και ένσημο και τα υπόλοιπα η υπηρεσία θα τα διαχειριστεί ώστε να υπάρχουν χρήματα για είδη καθαριότητας, ρουχισμού, ρεύματος, θέρμανσης κλπ.

    Ω) Σε όποιον δεν αρέσει απέλαση πάραυτα.

    Γνώμες?

    • ΑΝΤΙ-ΒΟΘΡΟΣ 12/09/2015 @ 8:59 ΜΜ

      Το να δουμε ποια ειναι τα αιτια της μεταναστευση,ς και να αγωνιστουμε εναντια στους κυριαρχους αυτου του κοσμου που τα προκαλουνε, σου ακουγεται καλη ιδεα ή εχει πολλη δουλεια, αγωνες, θυσιες και ποιος τρεχει τωρα ασε με να αραξω στο φεησμπουκ να καυλαντισω λιγο;

      • ΗΛΕΚΤΡΑ 12/09/2015 @ 10:22 ΜΜ

        Εγω θα συμφωνήσω μαζι σου. Να προσπαθήσουμε ολοι να σταματήσουμε την αιτία της μετανάστευσης. Να πάμε έξω απο πρεσβείες κρατών που θεωρούμε υπεύθυνα για οτι γίνεται και να φωνάξουμε ολοι μαζι να τελειώσουν οι πόλεμοι και η εκμετάλλευση των ανίσχυρων απο τους ισχυρούς. Συμφωνω 100%.
        Αλλο αυτο ομως και αλλο να τους μαζέψουμε όλους εδω, καταστρέφοντας την πατριδα μας, το μέλλον των παιδιών μας, το έθνος μας.
        Δυςτυχως ομως τα σχέδια των επικυρίαρχων ειναι ακριβως αυτά. Θέλουν να καταλύσουν τα σύνορα και να κανουν λαούς πολυπολιτισμικός. Ετςι τους συμφερει γιατι αλλο ειναι ενα αμιγές έθνος και αλλο ενα πολυεθνικό συνοθύλευμα. Μου θυμίζει το παράδειγμα του δασκάλου στο σχολείο, οταν μας έδινε ενα κλαδί και μας ζητουςε να το σπάσουμε. Πράγμα εύκολο. Οταν ομως μας έδινε δέκα κλαδιά μαζι, δύσκολα έσπαγαν. Τα δέκα κλαδιά ειναι το έθνος, το ενα το πολυπολιτισμικό συνοθύλευμα. Ο καθένας μόνος του, χωρις ριΕς, χωρις κατι να τους ενώνει.
        Αυτο με ενοχλεί και ειμαι εναντιον των ….ανθρωπιστών……γιατι αυτοι άθελα τους κάποιοι αλλα και επι χρημαςι κάποιοι άλλοι, υπηρετούν τα σχέδια αυτά.

        • ΑΝΤΙ-ΒΟΘΡΟΣ 12/09/2015 @ 10:51 ΜΜ

          Ακομα να καταλαβετε οτι στοχος του δεν ειναι να δημιουργησουνε πολυπολιτισμικες κοινωνιες αλλα να δημιουργησουνε εναν και μονο ”πολιτισμο” το american way of life. Τον πολιτισμο της χεστρας που λεει και ο αλλος εδω μεσα.\

          Τα συνορα εχουνε καταληθει εδω και χρονια στο σημαντικοτερο κομματι που τους ενδιεφερε. Στο εμπορικο-οικονομικο.
          Αλλα εκει δεν νομιζω να αντεδρασες. Οταν ψηφιζοτανε η συνθηκη του μααστριχτ ολοι ζουσατε στην κοσμαρα σας.
          Και με την συνθηκη σεγκεν καταργηθηκαν τα συνορα αλλα ουτε τοτε θα αντεδρασες γιατι ηθελες να συρεις την αφεντια σου στα παρισια και στα λονδινα.
          Καταργηθηκαν και με το ευρω. Αλλα μαλλον εκεινη την πρωτοχρονια θα εισουνα με τον σιμητη σε καποιο atm και θα πανυγηριζες που εγινε ευρωπαια.

          Και μου λες οτι καταληθηκαν τα συνορα τωρα;; Οχι κουκλα μου. Παει καιρος που εγινε αυτο. Τωρα απλα ζουμε το τελευταιο σταδιο αυτου του σχεδιου. Εσυ ”ξυπνησες” γιατι αυτο το τελευταιο σταδιο θιγει τα συμφεροντα σου και την ασφαλεια σου. Τα προηγουμενα ητανε υπερ σου και δεν σου καιγοτανε καρφι.

          Αμα μπορουσαμε να ανατρεψουμε τις πολιτικες της κυριαρχιας με μια παρασταση διαμαρτυριας εξω απο πρεσβειες θα το ειχαμε κανει εδω και χρονια.

          Οργανωση απο τα κατω θελει. Κοπο θυσιες αγωνα. Γραφει γραφει ο αλλος εδω για νομισματα για κουπονια απο σουπερμαρκετ για κοινοτητες αλληλοβοηθειας αλλα ποιος τον ακουει;

          • ΗΛΕΚΤΡΑ 12/09/2015 @ 11:40 ΜΜ

            Αν ήξερες απο ποτέ εχω ξυπνήσει εγω και απο ποτέ φωνάζω για ολα αυτα που λες, θα εκπλαγείς. Εσυ μπορεί και να φόρουσες πάνες ακομα, γιατι,σε κόβω για μικρο και άμυαλο. Εγω τα εχω τα χρονάκια μου.

      • ΠΑΛΑΙΧΘΩΝ 12/10/2015 @ 12:50 ΠΜ

        τα αιτια της λαθροεισβολης – μεταναστευσης ολοι οσοι ειμασται εδω τα γνωριζουμε…Ολοι γνωριζουμε οτι αναμεσα στους ταλαιπωρημενους μεταναστες υπαρχουν και στρατιωτες που πληρωνονται απο τους κυριαρχους αυτου του κοσμου (οπως ακριβως τους λες και , συμφωνω) για να σου επιτεθουν , να σε κανουν πολτο , να σε εξαφανησουν…Πως ακριβως θ αμυνθεις ,πως σκεφτεσαι να αγωνιστεις , να νικησεις τους “κυριαρχους” αν δεν πολεμισεις (πρωτα ) τους στρατευμενους και υποστηρικτες του..? ολοι ξερουμε τι γινεται και για για ποιο λογο ..αφηστε λοιπον τις φραξιες (ολοι..) και συντονιστειτε….

        • ΑΝΤΙ-ΒΟΘΡΟΣ 12/10/2015 @ 1:11 ΠΜ

          Φιλε μου παλαιχθων αν θες τοσο πολυ να πολεμησεις τους στρατευμενους απο τους κυριαρχους ισλαμιστες μπορεις να φυγεις για εθελοντης στην συρια.

          Να πας να τους πατησεις μεσα στην εδρα τους.

          Η δικια σου προταση ποια ειναι;

    • ΗΛΕΚΤΡΑ 12/09/2015 @ 9:00 ΜΜ

      Γνώμες;;;;;
      Αν γινει αυτο που λες, μας βλέπω χωρις πατριδα πολυ σύντομα. Ξέρεις τι σημαίνει ζωτικος χώρος;;;;
      Πες μου μια χώρα όπου πήγαν έποικοι και δεν εξαφανίστηκε ο ντόπιος πληθυσμός. Αμερική, Αυστραλία, Αφρική κλπ.
      Αλήθεια, στέγη ποιος θα τους δώσει;;;; Θα δώσεις εσυ καποιο κενό σπιτι που εχεις;;;; Το πατρικό σου ας πουμε η το εξοχικό σου;;;;
      Την ιατροφαρμακευτική τους φροντίδα θα την πληρώσεις εσυ;;;;; Γιατι απ οτι ξέρω τα νοσοκομεία μας υπολειτουργούν ωραίο θα ειναι να πας το ετοιμοθάνατο παιδι σου η τον γονιό σου σε ενα νοσοκομείο και στην εντατική, που ετςι κι αλλιώς υπολειτουργούν, να βρίσκεται ένας λαθρο, μια και αυτοι εχουν προτεραιότητα, και το δικό σου παιδι η ο δικός σου άνθρωπος να πεθάνει. Σκέψου το πριν ξεστομίζεις βλακείες.
      Τροφή και κτηνοτροφία για να συντηρηθούν. Ποιος θα τους δώσει χωράφι;;;;; Εσυ;;;;
      Να τους πάρουμε στην δούλεψη μας. Που ζεις άνθρωπε μου;;;;;;;;;;;;; Δεν εχεις ακούσει οτι οι Ελληνες ειναι άνεργοι;;;;;
      Τι μυαλό κουβαλάτε;;;;;;; Τι διάολο ξενομανία ειναι αυτη που έχετε;;;;;
      Αν τους αγαπάς τοσο πολυ, πάρε κάποιους σπιτι σου.;
      Εγω παντως δεν τους χρωστάω τίποτα κΑι δεν τους δίνω τίποτα. Να πανε στην πατριδα τους και αν εχουν πόλεμο να πολεμήσουν. Εμεις το 40 πολεμήσαμε, δεν φύγαμε. Οι Σέρβοι είχαν πόλεμο πριν 20 χρονια, δεν γεμίσαμε λαθρομετανάστες Σέρβους.
      Αυτά τα πολυπολιτισμικά και τα νεοταξιτικα μας φάγανε.
      Όσοι μιλάνε λογικά ειναι στόκοι κατα την γνώμη σας.

      • Ανώνυμος 12/09/2015 @ 10:43 ΜΜ

        AN σκεφτείς σοβαρά θα καταλάβεις ότι μόλις εφαρμοστεί αυτό , σε 6 μήνες το πολύ θα έχουν φύγει ΟΛΟΙ από μόνοι τους…. και θα σου αφήσει οργωμένα και τα χωράφια…
        μίλησα για καθορισμένα μέρη… παλιά στρατόπεδα πχ…
        διάβασε το καλά…

  23. Ζαχαρία, προσυπογράφω μέχρι κεραίας και κοινοποιώ.
    Άλλα λόγια δε χρειάζονται.

  24. Ανώνυμος 12/09/2015 @ 8:57 ΜΜ

    Αγαπητε Ζαχαρια

    Σε ειπα ”συντροφο” και εφαγες καντηλια!!!χαχαχχαχαχχα

    ειλικρινα λυπαμαι αγαπητε φιλε …

    παντως θελω να γραψω μερικα πραμματα για τους υπερεθνικιστες φιλους μας για το πως βλεπουμε εμεις αυτην την κατασταση ….

    Αγαπητοι υπερεθνικιστες…

    Αλλο πατριωτισμος και αλλο εθνικισμος…..Ο εθνικισμος οφειλεται στην αστικη ταξη,,,σας πιπιλανε τα μυαλα για να περασουν τις θεσεις τους,,,ειστε αυτην την στιγμη ,ας το πουμε φερεφωνα των αστων , χωρις να το καταλαβενετε ….΄[μην βριζεται …πρωτα διαβαστε]

    και εξηγω

    Στην δεκαετια του 50-60 που ειχαμε σχετικα ανεξαρτητη απο τις μεγαλες δυναμεις ΕΘΝΙΚΗ αστικη ταξη- [ φουλ βιομηχανιες ,ναυτηλια κλπ ] το συμφερον της ηταν να σπρωξει τον εθνικισμο για να σπρωξει μαζι του και τα συμφεροντα της.αποκορυφωμα του εθνικισμου ηταν η χουντα….

    στις δεκαετιες 80-90-00 και με την εισοδο μας στην ευρωπαικη ενωση η εθνικη αστικη ταξη εμεινε στην απεξω !!!!
    γιατι οι ξενοι εκλεισαν τα περισσοτερα εργοστασια..,αφου πρωτα τα εξαγορασαν
    και τοτε ο ΕΡΘΝΙΚΙΣΜΟΣ ΕΓΙΝΕ ΓΡΑΦΙΚΟΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΣΕ ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΤΟΥς
    ΚΑΙ ΕΓΙΝΕ ΤΗΣ ΜΟΔΑΣ Ο ΑΝΤΕΘΝΙΣΜΟΣ…
    ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΣΕ ΤΟΥΣ ΜΕΤΑΠΡΑΤΕΣ ΠΛΕΟΝ[ΕΤΣΙ ΕΓΙΝΕ Η ΑΣΤΙΚΗ ΤΑΞΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ]ΝΑ ΕΧΕΙ Ο ΛΑΟΣ ΤΕΟΙΑ ΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΕΘΝΙΚΙΣΜΟΥ…

    γιαυτο ειχαμε σοσσιαλιστικα κομματα,,που μαςκυβερνουσαν…και μας κυβερνουν..ΓΙΑΤΙ Ο ΕΘΝΙΚΙΣΜΟς ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΣΕ ΤΗΝ ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΤΗΣ ΑΣΤΙΚΗΣ ΤΑΞΗΣ…ΕΙΤΕ ΜΕ ΠΟΛΕΜΟΥΣ ΕΙΤΕ ΜΕ ΔΙΕΙΣΔΗΣΗ ΣΕ ΑΛΛΕΣ ΑΓΟΡΕΣ..ΓΕΙΤΩΝΙΚΩΝ ΚΡΑΤΩΝ

    γιαυτο λεω στους εθνικιστες οτι ειναι φερεφωνα μιας αστικης ταξης περασμενης εποχης….

    τι εχει μεινει πια στην αστικη ταξη στηνελλαδα ?

    μονο η ναυτηλια…

    -ποιος τα εχει βρει με την χρυση αυγη…

    -οι εφοπλιστες και ο μαρινακης ειδικα…

    αυτα για αρχη…

    .

  25. Σε ειπα ”συντροφο” και εφαγες καντηλια!!!χαχαχχαχαχχα

    ειλικρινα λυπαμαι αγαπητε φιλε …

    παντως θελω να γραψω μερικα πραμματα για τους υπερεθνικιστες φιλους μας για το πως βλεπουμε εμεις αυτην την κατασταση ….

    Αγαπητοι υπερεθνικιστες…

    Αλλο πατριωτισμος και αλλο εθνικισμος…..Ο εθνικισμος οφειλεται στην αστικη ταξη,,,σας πιπιλανε τα μυαλα για να περασουν τις θεσεις τους,,,ειστε αυτην την στιγμη ,ας το πουμε φερεφωνα των αστων , χωρις να το καταλαβενετε ….΄[μην βριζεται …πρωτα διαβαστε]

    και εξηγω

    Στην δεκαετια του 50-60 που ειχαμε σχετικα ανεξαρτητη απο τις μεγαλες δυναμεις ΕΘΝΙΚΗ αστικη ταξη- [ φουλ βιομηχανιες ,ναυτηλια κλπ ] το συμφερον της ηταν να σπρωξει τον εθνικισμο για να σπρωξει μαζι του και τα συμφεροντα της.αποκορυφωμα του εθνικισμου ηταν η χουντα….

    στις δεκαετιες 80-90-00 και με την εισοδο μας στην ευρωπαικη ενωση η εθνικη αστικη ταξη εμεινε στην απεξω !!!!
    γιατι οι ξενοι εκλεισαν τα περισσοτερα εργοστασια..,αφου πρωτα τα εξαγορασαν
    και τοτε ο ΕΡΘΝΙΚΙΣΜΟΣ ΕΓΙΝΕ ΓΡΑΦΙΚΟΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΣΕ ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΤΟΥς
    ΚΑΙ ΕΓΙΝΕ ΤΗΣ ΜΟΔΑΣ Ο ΑΝΤΕΘΝΙΣΜΟΣ…
    ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΣΕ ΤΟΥΣ ΜΕΤΑΠΡΑΤΕΣ ΠΛΕΟΝ[ΕΤΣΙ ΕΓΙΝΕ Η ΑΣΤΙΚΗ ΤΑΞΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ]ΝΑ ΕΧΕΙ Ο ΛΑΟΣ ΤΕΟΙΑ ΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΕΘΝΙΚΙΣΜΟΥ…

    γιαυτο ειχαμε σοσσιαλιστικα κομματα,,που μαςκυβερνουσαν…και μας κυβερνουν..ΓΙΑΤΙ Ο ΕΘΝΙΚΙΣΜΟς ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΣΕ ΤΗΝ ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΤΗΣ ΑΣΤΙΚΗΣ ΤΑΞΗΣ…ΕΙΤΕ ΜΕ ΠΟΛΕΜΟΥΣ ΕΙΤΕ ΜΕ ΔΙΕΙΣΔΗΣΗ ΣΕ ΑΛΛΕΣ ΑΓΟΡΕΣ..ΓΕΙΤΩΝΙΚΩΝ ΚΡΑΤΩΝ

    γιαυτο λεω στους εθνικιστες οτι ειναι φερεφωνα μιας αστικης ταξης περασμενης εποχης….

    τι εχει μεινει πια στην αστικη ταξη στηνελλαδα ?

    μονο η ναυτηλια…

    -ποιος τα εχει βρει με την χρυση αυγη…

    -οι εφοπλιστες και ο μαρινακης ειδικα…

    αυτα για αρχη…

    .

    • ΜΟΛΟΣΣΟΣ 12/09/2015 @ 11:13 ΜΜ

      ΧΑΡΑ ΣΤΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ ΣΟΥ ΠΑΝΔΑΡΕ.

    • Αλέξανδρος Κ. 12/09/2015 @ 11:40 ΜΜ

      Πανδαρε θα προσπαθήσω να σου γράψω λίγες λέξεις μονο και μονο για να μην διαστρεφεις ´ τα πράγματα ( αν και δεν πιστεύω πως θα καταλάβεις ,γιατι τα εφηβικά χρονια σου και οι οικογενειακές καταβολές δημιουργούν ατράνταχτες πεποιθησεις που εμποδίζουν πολλές φορές να βλέπουμε και τα αυτονόητα) Ο πατριωτισμός αγαπητέ μου που τον αναφέρεις ειναι μια καραμελιτσα που την λένε ολοι (μέχρι και οι κομμουνιστές και οι διεθνιστές ) και στην πράξη ειναι η μεγαλύτερη μαϊμουδια αφου και οι νεοταξιτες ακομα (δες παπανδρεου,σαμαρας,τσιπρας κλπ) τον επικαλούνται ως άλλοθι στα εγκλήματα τους κατα της πατρίδας και του εθνους ετσι το παίζουν ανώδυνα πατριωτες κατα πως τους συμφέρει .Ο εθνικισμός απο την αλλη δεν εχει καμμια σχεση με τάξεις οπως γραφεις όλες οι τάξεις εχουν εθνικιστές γιατι. Ο εθνικισμός δεν ειναι τιποτα αλλο απο την αγάπη προς το έθνος και στην θεωρία και στην πράξη .Οι ΕΛΛΗΝΕΣ μεγαλούργησαν (όποτε το έκαναν) ακριβως λόγω της υπερβολικής τους αγάπης προς το έθνος και όποτε υπήρξαν ΕΘΝΙΚΙΣΤΕΣ. τωρα επειδη τα αριστερα φερέφωνα δεν τα βόλευε στα διεθνιστικά και νεοταξικά τους σχέδια προσπάθησαν κυριως μεσω των ΜΜΕ να περάσουν οτι εθνικισμός και εθνικοσοσιαλισμός ειναι παρόμοια αν όχι ιδια ΟΥΔΕΝ ΨΕΥΔΕΣΤΕΡΟ. ………..
      Τα εργοστάσια (το οικονομικό θαύμα της χώρας τις δεκαετίες του 60 και 70 έγινε σε εθνικιστικη περίοδο)δεν τα έκλεισαν οι ξένοι που γραφεις αλλα οι διορισμένοι ελληνόφωνες προδότες της ……..υποτιθέμενης δημοκρατίας(επιβάλλοντας σοσιαλιστική οικονομία αντι για ελεύθερη που είχε επιλέγει μέχρι την μεταπολίτευση) .Για τους εφοπλιστές δεν σου απαντώ καθολου γιατι ειναι εμφανής η εμπάθεια σου και το κόμπλεξ σου σε άξιους ανθρώπους και σε ευεργέτες του εθνους .

  26. Ο ΚΑΝΕΝΑΣ!! 12/09/2015 @ 10:17 ΜΜ

    Για άλλη μια φορά …χαμένοι στη μετάφραση!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  27. Ανώνυμος 12/09/2015 @ 10:47 ΜΜ

    Προσοχή στην Θεσσαλονίκη: Κυκλοφορεί ένα πεζό 206, ΑΣΗΜΙ ΜΕ ΦΙΜΕ ΤΖΑΜΙΑ, χωρίς πινακίδες…
    Δημοσιεύθηκε: 07/12/2015 12:17 papalamprosComments: 6
    mmm-4-620×320

    Στην Θεσσαλονίκη κυκλοφορεί ένα πεζό 206,ασημί με φιμε τζάμια, χωρίς πινακίδες. Όταν εθεάθη στην παραλία στο κοχύλι ήταν μέσα 2 άντρες και 1 γυναίκα γύρω στα 50,οι οποίοι φώναζαν αδέσποτα και άφηναν ωμό κρέας με καρφιά. Μόλις τους πλησίασε αυτός που τους είδε, μπήκαν στο αμάξι και φύγαν.

    Ο άνθρωπος μάζεψε 2 κιλά ωμό κρέας με βίδες.

    ΕΠΙΣΗΣ,ΣΤΗΝ ΑΝΩ ΠΕΡΑΙΑ κάποιος πετάει φόλες σε αδέσποτα και σε σκυλιά που είναι σε αυλές. Οπότε ΠΡΟΣΟΧΗ σε όλη την Περαια και στις γύρω περιοχές.

    ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΣΕ ΠΙΑΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΣΕ ΒΑΛΕΙ ΝΑ ΤΑ ΦΑΣ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΠΕΤΑΣ! Με μεγάλη μου χαρά θα το έκανα κι εγώ αυτό!!!!

    ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΤΕ να το δουν όλο και περισσότεροι και αν δείτε κάτι υποπτο, καταγγελία, μαζέψτε τα και ΜΗΝ τα πετάξετε σε κάδο σκουπιδιών γιατί πάλι υπάρχει κίνδυνος να τα βρουν ζωάκια και να τα φάνε.

    • ΗΛΕΚΤΡΑ 12/09/2015 @ 11:48 ΜΜ

      Εγω να δεις με πόση χαρα θα τους έβαζα να τα φάνε. Τα τομάρια. Γι αυτο εγω δεν αφήνω τον σκύλο μου έξω. Τον εχω πάντα μεσα στο σπιτι, εκτός απο τις βόλτες που τον πάω, αν και ειναι μεγαλόσωμος και ειναι πρόβλημα μεσα στο σπιτι αλλα δεν με νοιάζει. Απλώς κανω ηλεκτρική δέκα φορές την ημέρα και σφουγγαρίσω με χλωρίνη.
      Αξίζει ομως τον κόπο.

  28. ΑΡΓΥΡΟΠΟΥΛΟΣ ΗΛΙΑΣ 12/09/2015 @ 11:17 ΜΜ

    ΜΗΝ ΤΣΑΚΩΝΕΣΤΕ ΜΕΤΑΞΥ ΣΑΣ, ΜΗΝ ΒΡΙΖΕΤΕ Ο ΕΝΑΣ ΤΟΝ ΑΛΛΟΝ, ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΜΕΡΕΣ ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΕΣ ΔΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΛΑΟ ΜΑΣ. ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΝΑ ΧΩΡΙΣΕΤΕ ΤΙΠΟΤΑ ΜΕΤΑΞΥ ΣΑΣ , ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΕΣ ΗΓΕΣΙΕΣ ΤΗΣ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΧΩΡΑΣ ΠΟΥ ΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΕΝΤΟΛΕΣ ΑΠΟ ΣΚΟΤΕΙΝΑ ΚΕΝΤΡΑ ΛΗΨΗΣ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝ ΠΟΛΕΜΟΥΣ ΕΞΑΝΑΓΚΑΖΟΝΤΑΣ ΟΛΟΚΛΗΡΟΥΣ ΛΑΟΥΣ ΝΑ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΟΥΝ ΑΛΛΟΙ ΠΑΡΑΝΟΜΑ, ΑΛΛΟΙ ΝΟΜΙΜΑ .ΟΛΟΙ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΑΡΙΣΤΑ ΠΩΣ ΜΕΣΑ ΣΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΛΗΘΗ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΑ ΙΣΛΑΜΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ . ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΟΛΟΙ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΣΟΒΑΡΟ , ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΚΡΥΒΕΤΑΙ Ο ΑΛΗΤΗΣ ΣΩΡΟΣ ΠΟΥ ΕΚΤΕΛΕΙ ΕΝΤΟΛΕΣ ΤΩΝ ΣΙΩΝΙΣΤΩΝ ΤΡΑΠΕΖΙΤΩΝ . ΝΑ ΕΥΧΕΣΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΝΑ ΒΡΕΘΕΙ ΣΤΟ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟ ΣΗΜΕΙΟ ΤΗΝ ΚΑΤΑΛΛΗΛΗ ΧΡΟΝΙΚΗ ΣΤΙΓΜΗ ΕΝΑΣ ΡΩΣΟΣ ΠΡΑΚΤΟΡΑΣ ΝΑ ΤΟΥ ΦΥΤΕΨΕΙ ΜΙΑ ΣΦΑΙΡΑ ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΑΛΗΤΗ ΤΟΥ ΥΠΟΧΘΟΝΙΟΥ ΤΥΠΟΥ , ΝΑ ΜΠΕΙ ΑΠΟ ΤΗ ΜΙΑ Η ΣΦΑΙΡΑ ΚΑΙ ΝΑ ΒΓΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ , ΑΥΤΟ ΤΟΥ ΑΞΙΖΕΙ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΑΛΗΤΗ ΤΟΥ ΣΩΡΟΣ .
    ΚΛΕΙΝΟΝΤΑΣ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΛΕΩ ΓΙΑ ΠΟΛΛΟΣΤΗ ΦΟΡΑ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΕΝΩΜΕΝΟΙ , ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΙΣΤΕΙΤΕ ΑΠΟ ΤΟΥΣ 300 ΤΟΥ ΛΕΩΝΙΔΑ ΠΟΥ ΤΗΝ ΥΣΤΑΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΗΤΑΝ ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΣΑΝ ΜΙΑ ΑΤΣΑΛΙΝΗ ΓΡΟΘΙΑ .
    ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΣΑΣ ΛΕΩ ΜΕ ΠΟΝΟ ΨΥΧΗΣ ΟΤΙ ΜΟΥ ΠΡΟΚΑΛΕΙ ΘΛΙΨΗ ΟΤΑΝ ΣΑΣ ΒΛΕΠΩ ΝΑ ΕΡΧΕΣΤΕ ΣΕ ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΣΗ ΜΕΤΑΞΥ ΣΑΣ ΕΝΩ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΠΩΣ Ο ΕΧΘΡΟΣ ΣΑΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟΣ ΣΑΣ ΑΛΛΑ Ο ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΣΙΩΝΙΣΜΟΣ ΠΟΥ ΛΥΣΣΑΛΕΑ ΟΡΑΜΑΤΙΖΕΤΑΙ ΜΙΑ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑ ΣΚΛΑΒΩΝ ΚΑΙ ΔΟΥΛΩΝ .
    ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΜΕ ΠΙΑΝΕΙ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΗ ΟΤΑΝ ΣΑΣ ΒΛΕΠΩ ΝΑ ΤΡΩΓΕΣΤΕ ΜΕΤΑΞΥ ΣΑΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΑΣ ΤΟ ΚΡΥΒΩ ΒΟΥΡΚΩΝΟΥΝ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ . ΘΕΛΩ ΝΑ ΒΛΕΠΩ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΝΩΜΕΝΟΥΣ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΥΣ , ΜΟΝΟ ΕΤΣΙ ΘΑ ΠΑΜΕ ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΟΝΟ ΕΤΣΙ ΘΑ ΑΝΤΙΣΤΑΘΟΥΜΕ ΣΤΑ ΑΠΑΝΘΡΩΠΑ ΣΧΕΔΙΑ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΤΑΞΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ .
    ΕΝΟΤΗΤΑ ΕΝΟΤΗΤΑ ΕΝΟΤΗΤΑ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ ΝΑ ΣΕΒΕΣΤΕ Ο ΕΝΑΣ ΤΟΝ ΑΛΛΟΝ.
    ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΠΟΤΕ ΗΤΤΗΜΕΝΟΙ .
    ΜΕ ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΤΩΝ ΠΑΝΕΛΛΗΝΩΝ ΦΙΛΟΤΗΤΑ
    ΑΡΓΥΡΟΠΟΥΛΟΣ ΗΛΙΑΣ.

    • ΗΛΕΚΤΡΑ 12/09/2015 @ 11:55 ΜΜ

      Εχεις δίκιο, αλλα δεν μπορω, εγω προσωπικά να ακούω Ελληνες να μιλάνε εναντιον των συμφερόντων της πατριδας μας.
      Αν ολοι σκεφτόμασταν πρώτα,την Ελλαδα και μετά ολα τα αλλα,μπείτε δεν θα φθάναμε εδω. Οταν ομως ακούς κάποιους να κατηγορούν ανθρώπους που δεν θελουμε ξένους μεσα στο σπιτι μας, ρατσιστές, ε αυτο δεν αντεχεται.
      Ας ΒΑΛΟΥΝ μυαλό και ας σκεφτούν πρώτα τα συμφέροντα της Ελλαδας και,οχι,των ξένων.

      • ΑΝΤΙ-ΒΟΘΡΟΣ 12/10/2015 @ 12:35 ΠΜ

        Τι οριζεις ως συμφερον της πατριδας;

        Γιατι αυτο το να σκεφτομασταν πρωτα την Ελλαδα ειναι εντελως αοριστο.

        Κοιτα εγω ειμαι εργατης. Εσυ ας υποθεσουμε οτι εισαι κορη βιομηχανου.

        ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΕ ΕΞ ΑΡΧΗΣ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΤΑ ΙΔΙΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΑΝΤΙΛΗΦΘΕΙΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΠΛΟ ΠΡΑΜΑ;

        Μπορει να ανηκουμε στην ιδια εθνοτητα αλλα ανηκουμε σε 2 εντελως διαφορετικες ταξεις που εχουνε εξ ορισμου αντικρουομενα συμφεροντα

        ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΙΚΟ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

        Οταν δουλευα παλιοτερα στην φαμπρικα ο αφεντης μου με εδινε 550 ευρω την ιδια στιγμη που αυτος εκανε διακοπες στην αιτη,ειχε 3 παιδια σε ιδωτικα σχολεια
        1 τζιπ, 1αμαξι,μια βιλαρα να αραζει και ποσα αλλα που δεν γνωριζα.

        Για αυτον το καλο της πατριδας ητανε η φοροελαφρυνση της επιχειρησης του που αφορουσε τον εαυτο του και την ταξη του. Ενα μικρο ποσοστο δηλαδη των κατοικων της χωρας

        Για μενα το καλο της πατριδας ητανε η φοροελαφρυνση των εργατων και μεγαλυτερες αποδοχες για αυτους. Ενα τεραστιο ποσοστο των κατοικων αυτης της χωρας δηλαδη.

        ΟΙ ΠΡΟΛΕΤΑΡΙΟΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝΕ ΠΑΤΡΙΔΑ ΓΙΑΤΙ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΥΠΟ ΤΗΝ ΚΑΤΟΧΗ ΤΩΝ ΚΕΦΑΛΑΙΟΚΡΑΤΩΝ. ΧΡΕΟΣ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΝΕ ΠΙΣΩ ΩΣΤΕ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΟΥΝΕ ΠΑΤΡΙΔΑ.

        υ.γ. Δεν ειμαι μικρος οπως νομιζεις κανεις μεγαλο λαθος. Και δεν αντεδρασες ουτε μια στιγμη οταν περνουσανε ολες αυτες οι συμφωνιες (μααστριχτ, σεγκεν κλπ). Μην πας να με παραμυθιασεις εμενα. Δεν ειναι κακο να το παραδεχτεις.

        υ.γ. Και η ενταξη στο νατο με την παραχωρηση βασεων στους αμερικανους ητανε καταργηση συνορων και ειναι αλλα δεν βγαζεις τσιμουδια ουτε για αυτο. Εδω δεν παει περιπατο η εθνικη ανεξαρτησια της χωρας; Αλλα ποιος να τα βαλει τωρα με τους αμερικανους, ασε να τα βαλουμε με τιποτα πακιστανους που μας παιρνει.

        • Συνώνυμος 12/10/2015 @ 1:33 ΠΜ

          Αυτο το απλό πράγμα που ρωτάς την Ηλεκτρα …δεν μπορείς ΕΣΥ να αντιληφθείς γιατι ΒΕΒΑΙΩΣ και μπορείτε εργάτης και βιομήχανος και ΠΡΕΠΕΙ να έχετε τα ιδια συμφέροντα αφου η εργασιακή σχεση συν φέρει και τους δυο και η επιτυχία του ενός βοηθάει και τον άλλον Αν δεν μπορείς να καταλάβεις ουτε κατι τοσο απλό τοτε εξηγείται γιατι εισαι κουμμουνιστης.Επισης εξηγεί γιατι σπείρατε τοσο ταξικό μίσος προσπαθώντας να καλύψετε την ανικανότητα σας με ΔΗΘΕΝ εκμεταλευση απο το …….κεφάλαιο.Ακομα εξηγεί γιατι διαλύσατε κάθε προσπάθεια παραγωγής πλούτου στην χωρα (και όχι μονο) και παντου όπου πήγατε…………..οι προλετάριοι και πράσινα άλογα …..και του μπογιατζή ο κοπανος …………………..κοπανε

          • ΑΝΤΙ-ΒΟΘΡΟΣ 12/10/2015 @ 1:53 ΠΜ

            Πρωτα απο ολα δεν ειμαι κομμουνιστης.

            Για μενα κομμουνιστης=χριστιανος οσιομαρτυρας. Θελει πολυ μεγαλες θυσιες.

            Εχω απλα ταξικη συνειδη συνδυασμενη με φιλοπατρια.

            Φερε μου ενα ιστορικο παραδειγμα οπου αφεντικο και εργατης ή εκμεταλευτης και εκμεταλευομενος καταφερανε να συννενοηθουνε και να βρουνε κοινες συνισταμενες.

            Ξερω τι θα μου φερεις παραδειγμα. Την γερμανια του χιτλερ. Βεβαια οτι για να συνεχιστει αυτη η ”αρμονια” μεταξυ αστικης και εργατικης ταξης επρεπε η γερμανια να αρχισει να καταπινει αλλες χωρες και να μετατρεπει αλλους λαους σε σκλαβους σου περναει απαρατηρητο.

            Μπορει να μην σε ενδιαφερει κιολας. Να εισαι εθνικοσοσιαλιστης και να θεωρεις νορμαλ να αρχισουμε να καταπινουμε αλλες χωρες να επεκτεινουμε τον ζωτικο μας χωρο και να μετατρεπουμε αλλους ”κατωτερους” λαους σε σκλαβους.

            Αν και μαλλον κανενας μικροεπιχειρηματιας με καμια 10αρια εργαζομενους εισαι και εσυ αφου μιλας για δηθεν εκμεταλευση απο το κεφαλαιο. Σε συνδυασμο με την ατακα οτι τα κουμμουνια κατεστρεψαν καθε προσπαθεια παραγωγης πλουτου στην χωρα μαλλον πεφτω μεσα.

            Τα κουμμμουνια φταινε και οχι οι καλοι μας συνελληνες πατριωτες που πηρανε τις παραγωγικες τους μοναδες και τις πηγανε σε βουλγαρια και σκοπια αφηνωντας ολη την βορεια ελλαδα απογυμνωμενη και μαλιστα επιδοτηθηκαν απο το ελληνικο κρατος για αυτες τους τις κινησεις.

            Ουστ απο εδω ρε λαμογιο

          • ΑΔΕΡΦΕ ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥ ΠΕΙΣ ΘΑ ΣΟΥ ΠΕΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟ ΚΑΙ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΛΙΩΣΟΥΜΕ ΚΑΤΩ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΑΡΟΥΜΕ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΟΤΙ ΟΛΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΔΕΡΦΙΑ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥΝ ΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ.

            ΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΙ ΕΝΝΟΟΥΝ ΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΠΑΠΑΡΗΓΑ ΜΕΓΑΛΩΣΕ ΤΗΝ ΚΟΡΟΥΛΑ ΤΗΣ ΜΕ ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΣΥΝΑΦΗ ΑΝ ΘΥΜΑΜΕ ΚΑΛΑ ΠΑΙΡΝΕΙ ΣΥΝΟΛΟ ΚΑΜΜΙΑ 20000 ΑΡΙΑ ΧΙΛΙΑΡΙΚΑ ΣΥΝΤΑΞΗ.

            ΚΑΝΕΛΗ ΣΠΙΤΙ ΣΤΗΝ ΕΚΑΛΗ ΤΖΙΠΑΚΙΑ ΚΑΙ ΚΑΜΜΙΑ 20000 ΑΡΙΑ ΧΙΛΙΑΡΙΚΑΚΙΑ ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΣΥΝΤΑΞΗ. ΜΗΝ ΜΙΛΗΣΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΤΣΥΡΙΖΑ Η ΜΙΣΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥΣ.ΑΣ ΜΙΛΗΣΟΥΜΕ ΟΜΩΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΠΕΡΙΣΣΟΥ ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ ΟΤΙ ΤΟ Ε9 ΤΟΥ ΠΕΡΙΣΣΟΥ ΕΙΝΑΙ 9 ΓΑΜΗΜΕΝΕΣ ΣΕΛΙΔΕΣ?9 ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΤΥΧΑΙΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΠΟΥ ΛΕΩ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΩΣ 9.ΚΑΙ ΕΧΕΙΣ ΤΑ ΚΟΥΜΟΥΝΙΑ ΠΟΥ ΤΟ 90% ΤΟ ΜΠΛΟΥΖΑΚΙ ΠΟΥ ΦΟΡΑΝΕ ΚΟΣΤΙΖΕΙ ΟΣΟ Η ΜΙΣΗ ΓΚΑΡΝΤΑΡΟΜΠΑ ΜΟΥ ΝΑ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΠΟΛΕΜΗΣΟΥΝ ΛΕΕΙ ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΕΡΓΑΤΗ.ΠΟΙΟΙ ?ΤΑ ΡΕΜΑΛΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΔΟΥΛΕΨΕΙ ΠΟΤΕ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΣΤΗΝΟΥΝ ΜΚΟ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΖΕΥΟΥΝ ΤΟ ΧΡΗΜΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΕΣ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΑΝ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΑΡΕΣΕΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΚΑΜΜΙΑ 10ΑΡΙΑ ΜΑΖΙ ΣΕ ΠΛΑΚΩΝΟΥΝ ΣΤΟ ΞΥΛΟ ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΦΑΣΙΣΤΑΣ.

            ΕΓΩ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΦΑΣΙΣΤΑΣ ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΤΑΡΑΣΤΕΙ ΚΑΝΕΝΑΝ ΟΥΤΕ ΝΑ ΨΟΦΗΣΕΙ ΟΥΤΕ ΤΟΝ ΕΧΩ ΔΕΙΡΕΙ ΑΠΛΩΣ ΤΟΝ ΑΓΝΟΩ.

        • θα πρέπει να ζητάμε το “εμείς” και όχι το “εγώ”… το “μαζί” και όχι το “μόνος” ….

        • Βουπαλος 12/10/2015 @ 6:14 ΜΜ

          αν ησουν στη Σ.Ενωση ηλιθιε η μονη διαφορα θα ηταν οτι δεν θα επερνες τα 550 ευρω! αλλα τοσο στοκος εισαι,
          φυσικα εκει ειχαν τον κομμουνιστικο παραδεισο! οπου τα συμφεροντα των εργατων “ταυτιζονταν” με εκεινα των
          κομμισαριων…. ετσι?! και τελικα οι αχαριστοι εργατες εγκατελειψαν κατα χιλιαδες τον επιγειο κομμουνιστικο
          παραδεισο, με τις γυναικες τους να γεμιζουν τα μπουρδελα της ευρωπης ενω οι ιδιοι σε ρολο νταβατζη
          εψαχναν “ενα καλυτερο αυριο” στην πλατη τη δικια μας… και με τοση απελπισια γυρω σου αναρωτιεσαι γιατι
          επαιρνες 550 ευρω, θα σου πω εγω γιατι, γιατι εισαι στοκος στο μυαλο σου και οσονουπο θα παιρνεις 450,
          και αργοτερα 380 κ παει λεγοντας, αν φυσικα βρεις δουλεια… γιατι οι “ανθρωπιστες” πρωτα θα δινουν
          δουλεια στους Πακιστανους με μισο μεροκαματο φυσικα κ μετα σε σενα, αντε τωρα βλακα, τραβα να γκρεμισεις τον
          φραχτη στον Εβρο για να μην πνιγονται οι Πακιστανοι στο Αιγαιο, γιατι στο Πακισταν εχουν λεφτα μονο για το πυρηνικο
          τους προγραμμα κ οχι για το λαο , αυτους θα τους ταισουμε εμεις! και τις μαλακιες που λες θα πρεπει για
          καποιο λογο να τις παρουμε σοβαρα… αλλα ειπαμε εισαι βοθρος! και στο μυαλο κ στην ψυχη…

  29. ΑΝΤΙ-ΒΟΘΡΟΣ 12/10/2015 @ 1:27 ΠΜ

    Και αν δεν σας αρεσουνε αυτα που εγραψα και τα θεωρειτε κομμουνιστικα ας το παρουμε απο πατριωτικη σκοπια.

    Η ιστορικη σας μνημη εχει παει περιπατο;

    Το οτι τα λεγομενα καποιον θα μπορουσανε να ειναι λογια του κεμαλ αττατουρκ δεν σας προβληματιζει;

  30. Ανώνυμος 12/10/2015 @ 2:23 ΠΜ

    Κάθε κάτοικος του πλανήτη, θα είχε 200.000, αν τα κέρδη διανέμονταν δίκαια.

    Κάποιοι εδώ μέσα λοιπόν, αρέσκονται στο να γλύφουν τα @ρχίδι@ του βιομηχάνου για να παίρνουν το μεροκάματο. Τέλεια!

    Κι επειδή είναι οι ίδιοι δούλοι, θέλουν και κάποιο λόγο να νιώθουν υπεράνω.
    Φόρεσαν λοιπόν το προσωπείο ΕΛΛΗΝΑΣ και γυροβολάνε γεμάτοι περηφάνια.

    Το παιχνίδι έχει αλλάξει κι αυτοί παίζουν ακόμα με το πουλί τους.

    Βουλιάζουν στην παλιά τάξη πραγμάτων κι αφήνουν την νέα ν’ αλλωνίζει.

    Εγώ πάλι, σε αντίθεση με τον ΑΝΤΙ-ΒΟΘΡΟ που είναι καλός άνθρωπος,
    θα ευχηθώ κακό ψόφο και θα τον έχουμε ΟΛΟΙ, εξαιτίας σας!!!

    • ΜΙΑ ΖΩΗ ΟΛΑ ΤΑ ΚΟΜΟΥΝΙΑ ΑΙΩΝΙΟΙ ΖΗΤΟΥΛΕΣ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΤΑ ΒΓΑΛΟΥΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΤΑ ΠΑΡΟΥΝ.ΑΚΟΥ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΠΩΣ ΠΑΕΙ ΠΡΙΝ ΤΡΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΑ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΩ ΓΙΑ ΨΙΧΟΥΛΑ ΑΝΟΙΞΑ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΙ ΒΓΑΖΩ ΠΙΑ ΕΝΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΕΙΣΟΔΗΜΑ ΔΕΝ ΚΟΙΤΑΖΑ ΠΩΣ ΘΑ ΠΑΡΩ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΑΛΛΑ ΠΩΣ ΘΑ ΒΓΑΛΩ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ.

      • Α ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΨΟΦΟ ΠΟΥ ΕΥΧΗΘΗΚΕΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΗ ΜΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΣΕ ΕΣΕΝΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΟΥ.ΚΑΙ ΜΗΝ ΤΟ ΚΟΩΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΥΤΟ ΑΛΛΙΩΣ ΝΑ ΚΟΨΕΙ ΚΑΙΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΤΗΣ ΚΟΚΚΙΝΗΣ ΤΥΡΟΠΙΤΑΣ.

  31. θελω να πιστευω οτι δεν ειναι ολοι οι ελληνες ετσι, κ οτι απλα εδω μεσα μαζευονται πολλα ουγκ!!! αχ, ας μην ειναι ολοι οι ελληνες ετσι!!!

    αχ ελλαδα, κ ερμη γη!!! εποχη του υδροχοου σου λεει μετα!!

    δεν αντεχουν ολοι την αφυπνιση, δυστυχως!, πρωτα θα ερθει το μπαχαλο (ειναι ηδη εδω…) κ μετα ΑΝ ΔΕΝ καταστραφουμε βλεπουμε!!

  32. ΚΑΝΕΝΑΣ 12/10/2015 @ 1:46 ΜΜ

    Σπάνιο να βλέπει κανείς χριστιανό και να το εννοεί. Ως γνωστό η πλειοψηφία δεν ξέρει καν τι πρεσβεύει ο θεός που υποτίθεται πως πιστεύει. (Με πρώτο και καλύτερο παράδειγμα τα ίδια τα ιερατεία που μόλυναντο όνομα του αιώνες τώρα..) Μίσος και απανθρωπιά από ανθρώπους που είναι βαπτισμένοι στο όνομα εκείνου που είπε απλά “αγαπάτε αλλήλους”. Τα πιο απλά λόγια, τα πιο δύσκολα για να εφαρμόσει κάποιος στη ζωή του.

    Ουαί Υποκριτές….

    Μήπως γράφει κάπου ο Χριστός , αγάπα όποιους σου μου μοιάζουν? όποιους σε συμφέρουν?
    όποιους σου αρέσουν φατσικά? όποιους θα σε βολέψουν? όποιους ανεβάζουν το εγώ σου και έχουν τα ίδια χνώτα με σένα? όποιους θα σου κάνουν αγκαλίτσες μόλις τους χαμογελάσεις? Μήπως κι ο Χριστός ήταν νεοταξίτης ?

    Ο υιός του ανθρώπου συγχώρεσε από το σταυρό του μαρτυρίου τους βασανιστές του… Και συγχώρεσε χωρίς να τον νοιάζει αν θα γίνει κατανοητό το μεγαλείο της θυσίας του. Αγγιξε με τη συγνώμη του εκείνους που τον μίσησαν, που τον έφτυσαν, που τον βασάνισαν μέχρι θανάτου, που τον σταύρωσαν…

    Αυτό ήταν ένα μεγαλείο, αξεπέραστο που μόνο ένας Θεός αγάπης μπορεί να προσφέρει. Κι από εκείνη τη στιγμή λες και είπε στους ανθρώπους σφάξτε ο ένας τον άλλον αλύπητα, μισείστε και γίνεται σκατόψυχοι όσο δεν παίρνει άλλο…

    Σας έχω νέα… Δεύτερη φορά συγχώρεση δεν έχει. Αυτή τη φορά τη κάτσαμε…

  33. Ανώνυμος 12/10/2015 @ 2:37 ΜΜ

    ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ
    Προς Ζαχαρία και την ομάδα των ΚΑΤΟΧΙΚΩΝ

    Πρέπει να αφυπνίσετε πρώτα τους βιομηχάνους, τους αρχιεπισκόπους και τους λοιπούς πυλώνες της ιεραρχίας για να αφυπνιστούν τα πρόβατα.
    Απορώ γιατί ενημερώνονται από ένα τέτοιο site, τη στιγμή που δεν θέλουν να αλλάξει τίποτα.

    Το κεφάλαιο δεν έχει πατρίδα, όμως εδώ, κάποιοι υποστηρίζουν ότι οι βιομήχανοι είναι πατριώτες!
    Τη στιγμή που έχουν όλες τις φοροελαφρύνσεις και ουσιαστικά παρασιτούν στο σβέρκο μας.

    Λέμε ότι οι Έλληνες και δη οι αφυπνισμένοι, αναζητούν την Ελευθερία
    κι αυτοί πατριώτες και ελληναράδες, στηρίζουν το πιο σαθρό και βρώμικο κομμάτι του καπιταλισμού, υποστηρίζοντας ότι είναι και ξύπνιοι!

    Πιο εύκολα θα πείσεις χελώνα να ζει χωρίς καβούκι,
    απ’ το να αφυπνίσεις έλληνα ΡΑΓΙΑ – σφουγγοκωλάριο!!!!

    • ΩΡΑΙΑ ΡΕ ΑΔΕΡΦΕ ΑΝΤΕ ΝΑ ΜΠΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΔΙΚΙΑ ΣΟΥ ΛΟΓΙΚΗ ΚΑΝΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΜΙΑ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΠΙΑΝΟΥΜΕ ΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΤΟ ΠΑΤΑΜΕ ΚΑΤΩ ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΛΟΥΣΙΟΥΣ ΤΑ ΜΟΙΡΑΖΟΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΚΑΙ ΟΛΑ ΩΡΑΙΑ ΟΛΑ ΚΑΛΑ.

      ΜΕΤΑ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΘΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΒΙΟΜΗΧΑΝΟΙ?ΔΕΝ ΘΑ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΓΙΑ ΕΣΕΝΑ ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟΝ ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ?ΟΛΟΙ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΦΕΝΤΙΚΑ?ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΠΑΡΑΓΕΙ ΞΕΡΩ ΕΓΩ ΚΑΤΣΑΡΟΛΕΣ ΠΩΣ ΘΑ ΤΙΣ ΠΑΡΑΓΕΙ?ΚΑΙ ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ ΘΑ ΤΟ ΑΝΑΛΑΒΕΙ Ο ΛΑΟΣ ΚΑΙ ΘΑ ΜΟΙΡΑΖΕΤΕ ΤΟ ΚΕΡΔΟΣ ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΣΟ ΘΑ ΦΤΑΣΕΙ Η ΚΑΤΣΑΡΟΛΑ?ΘΑ ΤΗΝ ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ ΧΡΥΣΗ.

      ΑΝ ΕΧΩ ΛΑΘΟΣ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΠΕΣ ΜΟΥ ΟΤΙ ΕΧΕΙΣ ΛΑΘΟΣ ΑΛΛΑ Η ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΑΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΕΠΙΤΥΧΕΙ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ.

      ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΔΕΡΦΕ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΝΑ ΠΙΑΣΟΥΝ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΝΕΙΣ ΣΤΟΝ ΕΡΓΑΤΗ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΖΗΣΕΙ ΑΞΙΟΠΡΕΠΩΣ ΧΩΡΙΣ ΥΠΕΡΒΟΛΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΣΑΝ ΤΟ ΣΚΥΛΙ ΑΛΛΑ ΣΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟΣ.ΝΑ ΔΙΝΕΙΣ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΑΞΙΟΠΡΕΠΗ ΓΕΡΑΜΑΤΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟ ΧΑΛΙ ΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ.ΟΙ ΦΟΡΟΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΑΠΟΔΟΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΣΕ ΕΝΟΧΛΕΙ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΔΙΝΕΙΣ

Σχολιάστε

To e-mail σας δεν θα δημοσιευθεί


*