Διαφημίσεις

Πότε & τί είναι άκυρον διά Τόν Θεόν;…

Αφορμή & έμπνευση διά τό άρθρον αυτόν είναι τό άρθρον τού φίλου Άσχετου Αδαή διά τά λόγια τού μακαριστού πατήρ Αθανάσιου Μυτιληναίου διά τήν ομιλία τού είς τίς 03/12/1995.

Λέγει μεταξύ άλλων ότι έαν βάλεις είς τόν κρόταφον ένα πιστόλι σέ ιερέα διά νά νυμφεύσει κάποιους ό γάμος αυτός είναι άκυρος.

Λέγει ότι εάν σφραγιστείς έν ύπνω είναι άκυρον. Περί τούτων σάς έγραψα πολλά άρθρα παλαιότερα.

Εάν βάλεις είς τόν κρόταφον έναν πιστόλι σέ ιερέα ή λαϊκόν νά βάλει τό σφράγισμα καί τό βάλει, πειάνει, εάν βάλεις τό πιστόλι είς τόν κρόταφον σ’ έναν ιερέα διά νά νυμφεύσει κάποιους δέν πειάνει; Δηλαδή τό κακόν υπ’ απειλής πειάνει ενώ τό καλόν υπ’ απειλής δέν πειάνει;…

Θά σάς διηγηθώ μία αληθινή ιστορία. Ένας νεαρός ός ήθελε ούτως ή άλλως νά γίνει ιερέας, αγαπούσε μία θυγατέρα ιερέα. Τήν ζήτησε σέ γάμον αλλά ό ιερέας αρνήθηκε, δέν γνωρίζω τί άλλον συνέβη ή εάν συνέβη.

Κατόπιν ό νεαρός είς τήν προσπάθεια τού νά γίνει ιερέας ηύρε εμπόδιον τήν θέλησιν τού ιερέα ός ό νερός αγαπούσε τήν θυγατέρα τού καί εννοείται ότι αμφότεροι ήτοι ό νεαρός καί η νεαρά αρμάστηκαν μέ τούς συντρόφους τούς.

Παρά τίς παραινέσεις & τίς προσπάθειες τού νεαρού νά πεισθεί ό ιερέας νά μήν φέρνει αντίρρηση είς τήν θέλησιν τού νά γίνει συνιερέας, ακαρπούσε. Τότε ό νεαρός μέσω άλλων ανθρώπων επιστράτευσε έναν άνδρα μέ παρελθόν σέ κλίκες καί προέβη εντός τής Εκκλησίας βάζωντας τό πιστόλι είς τόν κρόταφον τού ιερέα φοβερίζωντας τόν ότι εάν δέν άρει τήν αντίσταση & τά εμπόδια τού νά γίνει συνιερέας ό νεαρός θά τόν σκότωνε καί πιστεύω δέν τό είχε σέ τίποτε νά τό πραγματοποιήσει. Ό ιερέας φοβήθηκε καί υποχώρησε είς τίς αντιστάσεις τού. Ό νεαρός χρίσθηκε ιερέας, αργότερα ό ιερέας ός αντιστεκώταν δήλωσε εγγράφως νά τόν συγχωρήσουν όσους πλήγωσε ή αδίκησε εκούσια ή ακούσια… Αργότερα ό εκβιαστής μέ τό πιστόλι εξομολογήθηκε είς τόν υιόν τού μόλις πρίν εξεψυχίσει ότι έκαμε πολύ ωμές κακούργικες πράξεις καί επίρριψε ευθύνες σέ έναν πασίγνωστον αξιωματούχον, είτε ισχύει είτε όχι ή/καί όσον ισχύει.

Τό ερώτημα είναι ό νεαρός ιερέας είναι ιερέας-[χρισμένος έκ Θεού ιερεύς]; Καί είτε είναι όταν βαπτίζει έναν βρέφος ή νυμφεύει έναν ανδρόγυνον έν αγνοία τούς ότι αυτός ό ιερέας μπορεί νά μήν είναι ιερέας, είναι άκυρον τό βάπτισμα καί ό γάμος; Ζητώ τίς γνώμες σάς…

Έχω όμως δύο απαντήσεις. Κάποτε ανάγνωσα ότι μία Χριστιανή έγραψε μνημόνευση είς τήν ιορτή κάποιας Αγίας, δέν θυμάμαι πρός τό παρόν τουλάχιστον ποία Αγία, αλλά θυμάμαι ότι είναι πασίγνωστη. Πληροφορήθηκε ότι από σφάλμα ή αμέλεια κάποιου δέν μνημονεύτηκε εκείνον όπου ήθελε νά μνημονευτεί καί στεναχωρήθηκε. Τήν νύχτα είς τό ενύπνιον τής ήρθε η Αγία καί τής είπε ότι άκουσε ό,τι έγραφε καί μνημόνευση τής παραδόθηκε από τήν ίδια τήν Αγία είς Τόν Θεόν!…

Όταν αναγνώσεις τήν Παλαιά Διαθήκη & τήν Καινή Διαθήκη αλλά καί Ιστορίες έξω από αυτές, θρησκευτικές ή άλλες, αντιλαμβάνεσαι ότι Ό Θεός δέν έχει όρια καί συγκεκριμμένες πάντοτε δρομολογίσεις είς τήν Βούληση Τού, συνεπώς, Ό Ίδιος δικάζει, κρίνει, αποφασίζει, πότε κάτι πειάνει & πότε δέν πειάνει ακόμη καί όταν η πράξη ή αμέλεια είναι η ίδια καί τό κάνει αναλόγως τού προσώπου, τής Πίστης τού προσώπου καί τών μυστικών καρδιογνωστικών ευδιακρίσεων Τού Θεού διά τό κάθε πρόσωπον, περίπτωση, ακόμη καί ότι είναι δεδηλωμένον ότι αμαρτίαι γονέων παιδεύουσι τέκνα μέχρι τριών & πέντε γενεών κατά τήν Παλαιά Διαθήκη, είς τήν Γένεσιν εάν δέν μέ απατάει η μνήμη μού…

Εάν θά μπορεί νά μετανοήσει κάποιος ός είναι σφραγισμένος μέ τό χάραγμα τού Αντίχριστου; Κατά τόν πατήρ Αθανάσιον Μυτιληναίον όχι εάν είναι μέ τήν βούληση τού, ναί εάν δέν είναι μέ τήν βούληση τού ή καί άκυρον εάν δέν είναι μέ τήν βούληση τού ή έν αγνοία τού συμπληρώνω.

Τά ίδια πιστεύω ή περίπου τά ίδια, καί τά έχω εξεφράσει σέ πολλά άρθρα μού, εντούτοις, είς τά πλαίσια άς πούμε τής κβαντομηχανικής-φωτοδεσμομηχανικής Ευδιάκρισης αλλά καί Προβουλήσεως & Προθελήσεως Τού Θεού ισχύουν καί άλλα.

Πρώτον, Ό Χριστός είπε ότι όσοι θά χαθούν & όσοι θά σωθούν είναι προαποφασισμένον ή καί Προκριμένον πρό πάντων τών αιώνων καί εξήγησα πολλές φορές, ότι μεταξύ άλλων, είναι επειδή Ό Θεός λαμβάνει τόν χαρακτήρα σού, τήν προαίρεση σού, τήν ψυχική υποβούληση σού & τήν βάζει είς τήν θέσιν παντός σοφού & άσοφου, πλούσιου & πτωχού, δυστυχισμένου & ευτυχισμένου ανθρώπου καί βλέπει τόν καθένα πώς θά έπραττε, μετά ήτοι αμέσως βαθμολογεί & συναθροίζει τί & ποίος είσαι από Θέση Καθενός & η βαθμολογία αυτή κρίνει, διακρίνει, προκρίνει καί Προευδιακρίνει εάν αξίζει νά σωθείς ή ουχί… καί εννοείται αφού είς τήν θέσιν όπου θ’ αγωνιστείς έχεις καλές βαθμολογίες ψυχοσωτηρίας…

Δεύτερον, διά όσα προείπαμε μόλις ανωτέρω, Ό Χριστός μάς λέγει ότι κάποιοι δέν θά σωθούν επειδή δέν τούς θέλει Ό Πατέρας καί ό,τι καί νά κάνουν & όσον έξυπνοι καί εάν είναι δέν τούς αφήνει νά Τόν Εννοήσουν διότι τότε θά προστρέξουν μέ παρακάλια πρός Τόν Πατέρα & Αυτός θά αναγκασθεί νά τούς σώσει, διά νά μήν τούς σώσει δέν τούς αφήνει νά Τόν εννοήσουν, επειδή γνωρίζει τί κουμάσια είναι από όλες τίς άλλες θέσεις ανθρώπων όλων τών εποχών ή καί από πολλές καί εκδεικτικές, δέν εύχομαι σέ κανέναν νά είναι σέ τέτοια θέση.

Τρίτον, η Αποκάλυψη μάς πληροφορεί ότι οί δύο προφύται σύν ακόμη ένας κατά τήν γνώμη μού ό ίδιος ό Ιωάννης ό Θεολόγος, θά παρακαλούν & καλούν τούς ανθρώπους πρός μετάνοια έν καιρώ Αντίχριστου, άρα τέ καί τούς χαραγμένους από τόν Αντίχριστον, κατά συνέπεια διά νά τό κάνουν θά υπάρχει ευχέρεια συγχωρήσεως διά τής Μετάνοιας, αλλά δέν θά τό κάνουν όπως μάς πληροφορεί η Αποκάλυψις Τού Χριστού, χωρίς αυτόν νά σημαίνει οπωσδήποτε ότι δέν θά Μετανοήσει έστω καί ένας χαραγμένος, αλλά δέν γνωρίζουμε μέ βεβαιότητα, ήτοι εί δυνατόν νά μήν Μετανοήσει κάν ένας χαραγμένος, καί αυτόν διότι δέν τούς θέλει πλέον Ό Θεός!

Ό Απόστολος Παύλος είς τίς επιστολές τού πρός Θεσσαλονικείς αναφέρει ότι είς τούς ασεβείς Ό Θεός πέμπει πονηρότητες ώστε μέ βεβαιότητα νά μήν ψυχοσωθούν. Είναι μία μορφή εκδίκησις, δίκης, κρίσης, απέχθειας, Αφορισμού έξ’ ορισμού Θεού!…

Συνάμα, η Αποκάλυψις αναφέρει είς τό κρίσιμον 13ον κεφάλαιον ότι θά σφραγίσει-χαράξει πλούσιους καί πτωχούς, μικρούς καί μεγάλους, γέροντες καί νέους καί άλλα. Τό ερώτημα είναι πόσον μικρούς; Μικρούς όπου θά έχουν επίγνωσιν τής αμαρτίας τών ή είναι από αυτούς όπου Ό Θεός αποφάσισε ότι δέν θέλει καί από τά τέκνα όπου παιδεύονται & θά χαθούν λόγω τών προγόνων τών τρίτης καί πέμπτης ή καί περισσότερης γενεάς διαδοχικού μήκους;…

Καί πόσον γέροντες, ακόμη καί γέροντες μέ ανία ή ξεμωραμένους χωρίς συναίσθηση χρόνου & χώρου ή καί πράξεως & διαπράξεως-[αυτοκακουργήματος = αυτοψυχοκακουργήματος];./…. Ή καί αυτοί προαποφασισμένον μέ τήν Γενική Διάκριση από παντός θέσεως Δίκη & Κρίση;…

Αντιπαραθέτουμε τό θαύμα τού Αγίου Θεόδωρου τού Τύρων. Ό Ιουλιανός ό Παραβάτης δήλωσε είς τίς 23 Δεκεμβρίου ότι τήν επομένη παραμονή Χριστουγέννων 24 Δεκμβρίου νά μήν πάρει κανένας πραματευτής τίς πραμάτιες τού είς τάς αγοράς διότι θά δωρίσει ό ίδιος νηστίσιμη τροφή είς τούς Χριστιανούς, ήτοι βολβούς, φυλλοειδή λάχανα καί καρπούς. Τήν νύχτα 24 Δεκεμβρίου παρουσιάστηκε ό Άγιος Θεόδωρος ό Τύρων είς τόν αρχιεπίσκοπον Κωνσταντινουπόλεως έν ύπνω καί άρον άρον τόν διέταξε νά στείλει ανθρώπους νά ειδοποιήσουν τούς Χριστιανούς νά μήν λάβουν από τίς δωρέες νηστίσιμων τροφών τού Ιουλιανού τού Παραβάτη, καθότι αυτές είναι ραντισμένες μέ ειδωλολατρικά κρεατικά θυσιάσματα & δέν αποκλείεται νά υπήρχε καί αίμα ανθρώπων ή/καί παιδιών. Πρόσθεσε οί Χριστιανοί νά νηστεύσουν παραμονή Χριστουγέννων μέ βραστόν σίτον ήτοι κόλλυβα όπερ καί έκτοτε καθιερώθηκαν είς τίς Χριστιανικές Ιορτές. Ό Αρχιεπίσκοπος Κωνσταντινουπόλεως υπάκουσε καί πρόλαβε τούς Χριστιανούς από τό μίασμα. Ποία είναι τά συμπεράσματα σάς από τό εξής θαυμαστόν περιστατικόν; Αναγράψετε τά είς τά σχόλια μέ ευσέβεια…΄΄Ό Θεός είς τά περί εμβολιασμών άλλους ειδοποίησε καί άλλους όχι, άλλους ίσως διά νά σώσει χωρίς εμβόλια καί άλλους διά νά σώσει μέ εμβόλια ώστε νά μήν δοκιμαστούν αργότερα είς τά χειρότερα, καθότι βάσει προφυτείας, τούς αδύναμους όπου αγαπάει θά τούς Πάρει πρίν τήν μεγάλη Δοκιμασία τού Αντίχριστου, ενώ άλλοι δέν εμβολιάστηκαν διά νά μήν χαθούν καί άλλοι θά χαθούν ούτως ή άλλως, έν τώ μεταξύ εάν εμβολιαστήκατε, Εξομολογηθείτε μέ Μετάνοια καί διά τούτη τήν αμαρτία ή πράξη σάς-[συγκρίνετε αυτά μέ τήν δοκιμασία καί τήν ηθελημένη δοκιμασία ή ψυχαπώλεια καί ψυχοσωτηρία έκ Θεού είς τήν βάσσανον λήψης εμβολίου μέ σατανοσιωνιστικά τελετουργικά θυσιάσματα σέ σχέση μέ τό θαύμα σ’ αντιπαράθεση τού δόλου έκ προμελέτης καί έκ προθέσεως τού σατανιστή Ιουλιανού τού Παραβάτη διά νά μαγαρίσει τά Χριστούγεννα & τά Χριστούγεννα εντός τών Χριστιανικών ταπεινών Ψυχών] ….

Τά προσωπικά μού συμπεράσματα είναι τά εξής:

1)Οί Χριστιανοί συμπεριλαμβανομένου τού Αρχιεπισκόπου προειδοποιήθηκαν επειδή αγαπούσαν Τόν Θεόν & ήσαν ευσεβείς, εάν δέν Τόν αγαπούσαν & δέν ήταν ευσεβής δέν θά προειδοποιούντο, όπως έγινε καί όπως Ό Θεός έπραξε χιλιάδες φορές πρίν & μετά από αυτόν τό θαυμαστόν συμβάν, μέ αποκορύφωμα εδώ, ότι ενώ πανηγύρισαν ιορτή έν ώρα Μεσημβρίας είς τήν Άλωσιν τής Κωνσταντινουπόλεως καί εξήλθαν είς τόν περίγυρον δέν ειδοποιήθηκαν έκ Θεού ότι οί Οθωμανοί εισήλθαν έκ τής Κερκόπορτας, άν καί μπορεί νά ήταν θέλημα Θεού διά νά ταπεινωθούν καί δή γάρ νά διατηρηθούν οί Ορθόδοξοι Χριστιανοί καί νά μήν γίνουν υποτακτικοί τού Παποκαισαρισμού όπως ισχύει εφημερών διά πολλούς Λαούς.

2)Εάν οί Χριστιανοί κατανάλωσαν νηστίσμα τρόφιμα μέ ραντίσματα από αίμα θυσιασμένων ζώων, έστω έν αγνοία τούς, Η Θεία Κοινωνία δέν θά έπειανε ή θά έπειανε ολίγον, καθότι θά έπρεπε Τώ Αγίω Πνεύματι νά εισχωρήσει σέ χώρον μέ μολυσμένον έδαφος-εντόσθια-ψυχή. Διά τήν ρυπαρότητα αυτή αναφέρω ενδεικτικώς ότι ό Άγιος Παϊσιος ό Αγιορείτης είπε ότι τά κόπρανα δέν ευλογούνται, συνεπώς εάν έχεις μέσα σού ήτοι είς τήν κοιλία σού καί τόν στόμαχον σού κόπρανα έν αγνοία σού ή έτι χειρότερον θυσιάσματα ή καί έτι χειρότερον σατανικά θυσιάσματα, δέν εισβαίνει Τώ Αγίω Πνεύματι, έστω καί εάν έν αγνοία σού εισέβαλες αυτά εντός σού…

3)Εάν Ό Θεός δέν ήθελε τούς Χριστιανούς εκείνους είς τήν περίπτωση τού Ιουλιανού τού Παραβάτου καί ήθελε νά τιμωρρήσει αυτούς καί όχι τήν έπαρση τού αυτοκράτορα, τότε θά επέτρεπε καί θά προωθούσε νά μολυνθούν μέ τά οιουδήποτε βαθμού μολυσμένα πνευματικώς θυσιάσματα. Θά τό εξηγήσω καί αλλιώς: εάν εσύ πηγαίνεις κάπου γιά νά πάρεις κάτι καί Ό Θεός δέν θέλει νά τό πάρεις καί αποφασίσει νά πράξει δεόντως γιά νά μήν τό πάρεις, τότε, τό έχει νά σέ πεθάνει καθ’ οδόν, νά χαθεί ώς έκ θαύματος ή μυστηρίου ανεξιχνίαστου τό πράγμα εκείνον, νά μείνεις διά κάποιον λόγον ημίστρατα καί νά αναγκαστείς γιά οποιονδήποτε λόγον νά επιστρέψεις, νά λοξοδρομίσεις, νά μήν μπορείς νά προχωρήσεις, νά αλλάξεις γνώμη, νά βάλει κάποιον ώς έσχατη λύση νά τό κλέψει γιά νά μήν τό πάρεις. Εδώ συνειδητοποιούμε δύο διαφορετικές προθέσεις Τού Θεού, η μία είναι δέν θέλει νά τό κάνεις καί σ’ αφήνει ή δοκιμάζει εάν θά τό κάμεις ή και νά αποφασίσεις εσύ εάν θά τό κάμεις καί η έτερη είναι δέν σ’ αφήνει μέ τίποτε νά τό κάνεις, άλλωστε αυτόν μάς τό είπε Ό Χριστός αρκετές φορές μέ διάφορους λόγους, ό ένας όταν είπε στόν Πόντιον Πιλάτον ότι δέν έχει καμμία εξουσία εάν δέν θέλει Ό Πατέρας Τού, άλλη ότι καί οί τρίχες τής κεφαλής τού καθενός είναι καταμετρημένες καί δέν πίπτει ούτε μία άνευ τής Θείας Θελήσεως, άλλη ότι ήθελε νά σώσει τόν έκ δεξιών Τού ληστή, έτερη ότι ήθελε νά προδώσει καί αυτοκτονήσει ό Ιούδας ό Ισκαριώτης είθε νά συγχωρηθεί καί ήθελε νά Επισταυρωθεί Ό Χριστός καί μία έσχατη από τίς πολλές άλλες, Θέλει Ό Θεός ποίοι νά σωθούν & ποίοι όχι καί ποίους νά σώσει μέ τό ζόρι & ποίους χωρίς νά τούς ζορίζει καί νά μήν τούς αφήνει νά αμαρτήσουν ούτως, ώστε νά μήν σωθούν, επειδή τό ζήτησαν & αιτήθηκαν από ενωρίς είς τήν παιδική ηλικία τούς νά μήν τούς αφήσει νά ψυχοχαθούν!… Άγνωσται αί Βουλαί Κυρίου Τρισκυρίου αλλά πάντοτε νά τό έχετε υπόψιν Δίκαιες!…  

Μετά από όλα αυτά μπορείτε νά κρίνετε, δηλαδή νά συνειδητοποιείσετε ότι όσον παράδοξες & παράξενες καί εάν είναι οί συν+χύσεις μόνον Ό Θεός αποφασίσει πότε πειάνουν & πότε δέν πειάνουν σέ σχέση μέ κάθε πράξη τού ίδιου προσώπου ή καί διά όμοιες πράξεις από διαφορετικά πρόσωπα!… Εξ’  άλλου διατί η προσευχή ή μετάνοια ή εξομολόγιση τού μέν πειάνει & τού άλλου δέν πειάνει ακόμη καί όταν έπραξαν ακριβώς τίς ίδιες αμαρτίες; Διότι όπως είπε Ό Χριστός δέν είναι τό γράμμα τού Νόμου όπου ελευθερώνει από τίς αμαρτίες αλλά η ουσία τού Νόμου…

Τρία στόματα λένε αγαπώ, τό πρώτον τό εννοεί, τό έτερον υποκρίνεται ή δέν τό εννοεί έστω καί εάν ό λέγων αυτό τό αγαπώ δέν τό συνειδητοποιεί καί έναν τρίτον αμφιβάλλει, αμφισβητεί, εναλλάσσει τίς προθέσεις τού, τίς κρυάδες καί τίς ζέστες τών λόγων τού… Κατά τό γράμμα τού Νόμου ή τού Ρήματος δήλωσαν καί οί τρείς τήν ίδια λέξη, εντούτοις, κατά τήν ουσία τού Νόμου οί τρείς αυτές λέξεις αγαπώ, δέν είναι Όμοιες!… Η ποσότητα αλήθειας από κάθε στόμα είναι η ποσότητα ποιότητας… Καί η ποσότητα ποιότητας είναι η ποσότητα δικαίου είς τά ώτα & ομμάτια Τού Θεού…

Θεέ μού ήμαρτον, συγχώρησον μέ τόν παναμαρτωλόν, τόσον παναμαρτωλόν όπου ό αδιάντροπος δέν τό εννοώ καί είμαι ανάξιος νά τό εννοώ… Αξίωσον μέ νά σέ εννοώ ώς Αλήθεια καί δείξε μού επιείκεια ώς ανάξιον θνητόν καί θνησιγενές πλάσμα σαρκός καί ψυχής δι’ αιώνιαν σωτηρίαν ή απώλειαν, σέ Παρακαλώ όσον καί εάν δέν τό εννοώ!

Πώς νά κρίνω, πώς νά δικάσω, εάν δέν εννοώ τήν κάθε λεπτομέρεια είς τό κάθετι μέ ακρίβειαν αληθινότητος; Ή νά κρίνω καί νά κριθώ ή νά μήν κρίνω καί νά μήν κριθώ ή δι’ ό,τι κρίνω νά μετανοήσω καί νά συγχωρηθώ ή καί νά προσυγχωρηθώ διά τήν αναξιότητα μού καί τήν λύπη μού επειδή είμαι αδύνατος καί πλασματικός τής πλάνης υποπίπτων είς κρίσιν χωρίς νά γνωρίζω όλον τό πανάπειρον πανάλειπτον…  

httpsΟἱ δεχθέντες τό «σφράγισμα» τοῦ Ἀντιχρίστου, γιατί δέν θά μποροῦν νά μετανοήσουν;://katohika.gr/ellada/o%e1%bc%b1-dechthentes-to-sfragisma-to%e1%bf%a6-%e1%bc%80ntichristou-giati-den-tha-mporo%e1%bf%a6n-na-metanoisoun/

Παναγιώτης Δίας



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

  • 1 Month Subscription
    3 Month Subscription
    6 Month Subscription
    Year Subscription
4 σχόλια στο “Πότε & τί είναι άκυρον διά Τόν Θεόν;…”
  1. Ο/Η Χρηστος(Χ)«Εάν ο Υιός σάς ελευθερώσει θα είστε πραγματικά ελεύθεροι» λέει:
  2. ΤΙ ΦΟΒΑΣΤΕ ΤΟ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΝΑ ΣΑΣ ΣΚΟΤΩΣΟΥΝ,ΛΕΓΕΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΘΕΟΣ ΜΑΣ ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ.
    ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΣΟ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΠΙΣΤΕΨΕΙ ΣΤΑ ΛΙΓΙΑ ΑΥΤΑ,ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΝΑ ΘΥΣΙΑΣΤΕΙ,ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΤΟ ΑΓΙΟΝ??
    ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΟ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ,ΑΦΟΥ ΤΟ ΕΓΩ ΜΑΣ,ΚΥΒΕΡΝΑ ΚΑΙ ΟΧΙ Ο ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΑΣ.
    ΑΡΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΕΣ ΤΟΥ ΤΥΠΟΥ ΤΙ ΝΑ ΕΚΑΝΑ,ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΑΚΥΡΕΣ.
    ΙΣΧΝ

  3. “Πότε & τί είναι άκυρον διά Τόν Θεόν;”
    προσωπική άπ.οψη:

    πότε: έως ότου κλείσει τον κύκλον του καθένα βάση σε κάθε τι που σκέπτηκε..έπραξε/δεν επραξεε..

    τι: προσωπικός λογαριασμός για τον καθ’ένα, που ενώνεται στην κοινΩΝία δια μέσου ενός αόρατου ιστού που όμως κάπως μας +δέ.ει όλους..
    ——
    σημ: ριξε μια ματιά στα ανεπιθυμητα.. χαχαχα

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

elGreek