Στήριξε το έργο μας!

Η σελίδα μας βασίζεται στις δικές σου δωρεές για να παραμένει ανεξάρτητη και να προσφέρει υψηλής ποιότητας εναλλακτικές ειδήσεις. Υποστήριξέ μας σήμερα και βοήθησέ μας να συνεχίσουμε!

Διαφημίσεις

Πολλοί ρωτάνε και ξαναρωτάνε για τα μάγια και την μαγεία θέλοντας να μάθουν πως ο άνθρωπος απαλλάσσεται από τις ενέργειες του Σατανά.
Πως όμως λύνονται; Μόνον με την Εκκλησία. Αυτή έχει τη δύναμη του Θεού.

Μα θα πεις και οι μάγοι με την Εκκλησία πάνε. Το σπίτι τους είναι γεμάτο εικόνες. Όχι! Αυτοί πάνε με το Σατανά και τις εικόνες τις έχουν για να τραβούν κόσμο, διότι ποιος θα τους είχε εμπιστοσύνη;

Τις έχουν ακόμη τις εικόνες για να τις βεβηλώνουν, να τις βρωμίζουν. Πρέπει για να γίνουν τα μάγια να αποδείξουν στο Σατανά, ότι δεν έχουν καμιά σχέση πια με τον Θεό, αλλά είναι τελείως δοσμένοι σ’ αυτόν. Και απόδειξις είναι

το γεγονός ότι τις πατούν και κάθονται τσίτσιδοι επάνω στην εικόνα για να τους δώσει τη δύναμή του ο Σατανάς.

Είναι μεγάλο αμάρτημα αυτό και για εκείνους που τα κάνουν. Εφ’ όσον αυτοί δόθηκαν στον Σατανά, είναι αντίθετοι με τον Θεό και είναι καταδικασμένοι εις Κόλασιν αιώνιον. Είναι δύσκολο να μετανοήσουν, όπως μετενόησεν ο Άγιος Κυπριανός και έκαψε τα μαγικά του βιβλία δημόσια.

Βαρύ το αμάρτημα και για εκείνους, που καταφεύγουν εκεί, για να κάνουν μάγια σε άλλους. Έχουν μαύρη ψυχή και δεν μπορεί αυτοί να έχουν σχέση με το Θεό. Ο σατανάς κάθεται στην καρδιά τους.

Μεγάλο αμάρτημα έχουν και εκείνοι που πηγαίνουν για να τους λύσουν τα μάγια. Αυτοί ξεβαφτίζονται. Όταν βαφτίζεται ο άνθρωπος και μπαίνει στην οικογένεια του Θεού, αποτάσσεται τον Σατανά και συντάσσεται με τον Χριστόν. Γι’ αυτό τρεις φορές ερωτάται: «Αποτάσσεσαι τον Σατανάν;» και απαντά: «Αποτάσσομαι». Τρεις πάλι φορές: «Συντάσσεσαι με τον Χριστόν»; Και απαντά «συντάσσομαι».

Τώρα όμως που πηγαίνει σ’ αυτά, αρνείται το Χριστό και συντάσσεται με το Σατανά. Γι’ αυτό και, αν πάει κατόπιν στην Εκκλησία να τα λύσει, δεν του τα λύνει εύκολα ο Θεός.

Έχω παρατηρήσει, ότι οι άνθρωποι, που δεν πήγαν σε μάγους και μέντιουμ με δύο το πολύ τρία «διαβάσματα» λύονται και απαλλάσσονται. Ενώ εκείνοι, που έχουν πάει στους μάγους να τα λύσουν χρειάζονται μεγάλη μετάνοια και πολλή επιμονή για να απαλλαγούν. Έπειτα ούτε κερδίζει κανείς τίποτε από τους μάγους. Και εάν προς στιγμήν φέρει μία ανακούφιση, κατόπιν το κακό φουντώνει χειρότερα.

Ούτε και να πει κανένας πηγαίνω τώρα στα μέντιουμ και στους μάγους και κατόπιν μετανοώ και με συγχωρεί ο Θεός. Πονηρέ και διεστραμμένε! Πας να γελάσεις το Θεό; Είσαι εξυπνότερος εσύ από το Θεό; Η μετάνοια είναι δώρο του Θεού και δεν σου τη δίδει ο Θεός τότε.

Ένα σου λέγω: Πρόσεξε! Πρόσεξε! Πρόσεξε! Να μη βρεθείς στα νύχια του διαβόλου, διότι δεν θα μπορέσεις να απαλλαγείς, ούτε εδώ, ούτε στην άλλη ζωή.

Από το βιβλίο «Κατά Αντιχρίστων» Αρχιμ. Χαραλ. Βασιλόπουλου, εκδ. Ορθοδόξου Τύπου (σελ. 24-25)

makeleio.gr



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

  • 1 Month Subscription
    3 Month Subscription
    6 Month Subscription
    Year Subscription

Από Κατοχικά Νέα

"Το katohika.gr δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε ταυτίζεται με τα ρεπορτάζ που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους. Συνεπώς, δε φέρει καμία ευθύνη εκ του νόμου. Το katohika.gr , ασπάζεται βαθιά, τις Δημοκρατικές αρχές της πολυφωνίας και ως εκ τούτου, αναδημοσιεύει κείμενα και ρεπορτάζ, από όλους τους πολιτικούς, κοινωνικούς και επιστημονικούς χώρους." Η συντακτική ομάδα των κατοχικών νέων φέρνει όλη την εναλλακτική είδηση προς ξεσκαρτάρισμα απο τους ερευνητές αναγνώστες της! Ειτε ειναι Ψεμα ειτε ειναι αληθεια !Έχουμε συγκεκριμένη θέση απέναντι στην υπεροντοτητα πληροφορίας και γνωρίζουμε ότι μόνο με την διαδικασία της μη δογματικής αλήθειας μπορείς να ακολουθήσεις τα χνάρια της πραγματικής αλήθειας! Εδώ λοιπόν θα βρειτε ότι θέλει το πεδίο να μας κάνει να ασχοληθούμε ...αλλά θα βρείτε και πολλούς πλέον που κατανόησαν και την πληροφορία του πεδιου την κάνουν κομματάκια! Είμαστε ομάδα έρευνας και αυτό σημαίνει ότι δεν έχουμε μαζί μας καμία ταμπέλα που θα μας απομακρύνει από το φως της αλήθειας ! Το Κατοχικά Νέα λοιπόν δεν είναι μια ειδησεογραφική σελίδα αλλά μια σελίδα έρευνας και κριτικής όλων των στοιχείων της καθημερινότητας ! Το Κατοχικά Νέα είναι ο χώρος όπου οι ελεύθεροι ερευνητές χρησιμοποιούν τον τοίχο αναδημοσιεύσεως σαν αποθήκη στοιχείων σε πολύ μεγαλύτερη έρευνα από ότι το φανερό έτσι ώστε μόνοι τους να καταλήξουν στο τι είναι αλήθεια και τι είναι ψέμα και τι κρυβεται πισω απο καθε πληροφορια που αλλοι δεν μπορουν να δουν! Χωρίς να αναγκαστούν να δεχθούν δογματικές και μασημενες αλήθειες από κανέναν άλλο πάρα μόνο από την προσωπική τους κρίση!

201 σχόλια στο “Πως o άνθρωπος απαλλάσσεται από τα μάγια και τις ενέργειες του Σατανά”
  1. Μάλιστα…. 2001 βρήκα κατά λάθος στο μαξιλάρι μου μέσα ένα χαρτί με αραβική γραφή. Πήγα σε παπά και μου είπε είναι κατάρα, μαύρη μαγεία, δεν έκανα κάτι απλός δεν πίστεψα και δεν πιστεύω ότι μπορεί να με αγγίξει κάτι τέτοιο,αν υπάρχει. Θα πεθάνω μου είπε ο παπάς σε 5 χρόνια αν δεν πάω με την εκκλησία και δεν κάνω ότι μου πουν…απο το 1999 που μου είπαν ότι τα έκαναν μέχρι σήμερα 19 χρόνια μετά είμαι εδώ ακόμη…

  2. Η μαγια του διαβλου ειναι η ηγεσια της θρησκειας σας και πολυ δυσκολα θα βρειτε σωτηρια καθως σας εχει επιβαλει το σκοτος και την ανοησια την οποια αλλωστε εκφραζει σε απολυτο βαθμο το Μακελειο απο καθε αποψη, καθως μιλαμε για το τερμα της εθνικιστικης παρακρουσης, που ασφαλως και συβαδιζει με την δαιμονικη θρησκεια σας, ασχετα που αυτο ειναι εντελως αντιθετο με την ιστορια της. Μιλαμε αλλωστε για δαιμονικη παρανοια στο τελευταιο σταδιο.

    1. Συμφωνώ ότι τα μυαλά έχουν πρόβλημα. Και για να`χουμε καλό ερώτημα πόσο βέβαιος είσαι ότι ο Χριστός καταπάτησε τον θάνατο; Η βεβαιότητα σου στηρίζεται στην τυφλή πίστη ή στην έρευνα;

  3. Ένας τρόπος υπάρχει μόνο! Αποδέχεται τον Σατανά, υποστηρίζει τον Σατανισμό και γίνεται Σατανιστής… Εντάξει υπερβολές, καταρχάς δεν υπάρχει ο Σατανάς, δεν υπάρχουν διαβολικά πνεύματα και ούτε δαιμονικές μεταφυσικές δυνάμεις προφανώς! Ευκαιρία να μάθε κι εσείς την αλήθεια αν αγοράσετε από τα Public το βιβλίο The Satanic Bible του συγγραφέα Anton LaVey. Τα PUBLIC το έχουν σε εξαιρετική τιμή και αξίζει να βρίσκεται στη βιβλιοθήκη κάθε συλλέκτη, ειδικά οι μεταλλάδες και οι ροκάδες θα το αγαπήσουν διότι θα κοσμεί την συλλογή τους δίπλα στους δίσκους. Το βιβλίο από μόνο του δεν μπορεί να αλλάξει κανέναν, είναι απλά πληροφορίες και ιδέες (έχει βέβαια και συνταγές μαγείας). Όσοι έγιναν Σατανιστές παραδέχτηκαν ότι διαβάζοντάς το βιβλίο, είδανε τον εαυτό τους σαν να κοιτούσανε σε έναν καθρέφτη, ήταν από πριν “Σατανιστές” δηλαδή απλά δεν το είχανε δώσει ένα συγκεκριμένο όνομα. Άλλωστε ο LaVey έλεγε πως Σατανιστής γεννιέσαι και δεν γίνεσαι. Hail, Satan!

    1. * “Ευκαιρία να μάθετε κι εσείς την αλήθεια” , ήθελα να γράψω αλλά το πληκτρολόγιο κόβει γράμματα!!! Μας σαμποτάρει φαίνεται ο δαίμονας του πληκτρολογίου, θέλει νέες μπαταρίες, ενέργεια για να φάει!!! χαχαχα

  4. Οριστε το μονο που κανει η βλακεια των παπαδων και αυτα τα αρθα ειναι να παραγουν βλακες και Σατανιστες. Θα πρεπει ολοι να μπειτε ουρα στο ιατρειο μου να σας κανω εναν περιποιημενο εξορκισμο και επειτα να σας δωσω παυσιπονα σε υποθετα για να απαλυνετε τον πονο απο τα κλοτσιδια που προβλεπει η διαδικασια του εξορκισμου.

    1. Ο Σατανισμός είναι κάτι παραπάνω από θρησκεία, θα υπήρχε όπως και να έχει, ακόμη και χωρίς τον χριστιανισμό και τις μεταφυσικές ιστορίες των θρησκειών του Αβραάμ, απλά τότε θα είχε άλλο όνομα! Άλλωστε εμφανίζεται ήδη με χιλιάδες ονόματα! Πολλοί επιλέγουν πλέον άλλα αρχέτυπα που αντιπροσωπεύουν τον Σατανά, πχ υπάρχουν Σετιανοί (αιγύπτιος θεός Σετ), υπάρχουν Τυφώνιοι (ελληνικός θεός Τυφών), άλλοι είναι Enkites (από τον θεό Enki που σχετίζεται με τον Εωσφόρο), άλλοι διαλέγουν τον Λόκι της Σκανδιναβικής μυθολογίας, άλλοι που είναι οπαδοί της φαντασίας του Lovecraft επιλέγουν τον Cthulhu, άλλοι είναι Εωσφοριστές, κι ότι άλλο μπορεί να φανταστεί κανείς! Ας πούμε μπορεί να διαβάζει κανείς βιβλία για το Τυφώνειο Ρεύμα, την τυφώνεια μαγεία και να αντί για Hail Satan, να λέει Χαίρε Τυφών!!! Έτσι έχουμε μια πιο ελληνική εκδοχή του Σατανισμού που δεν χτυπάει και στο μάτι, είναι πιο διακριτική διότι δεν αναφέρει τη λέξη Σατανάς. Στην Αθήνα γνωρίζω ότι υπάρχουν Τυφώνιοι που είναι μέλη του τάγματος του Κόκκινου Δράκου (Dragon Rouge Order), κι αν αποκτήσεις τον πρώτο βαθμό μύησης στο τάγμα, μπορείς να ενταχθείς μετά στην Σατανική…. εεε στην Τυφώνεια εννοώ ομάδα τους! Στο τάγμα του Κόκκινου Δράκου έχει πλάκα που αν γίνεις μέλος και τους ρωτήσεις αν είναι Σατανιστές, θα σου πούνε όχι!! Γιατί παίζουν με τις λέξεις προφανώς!!! Επαναλαμβάνουν την φράση της καινής διαθήκης “Ho Drakon Ho Megas” και στον τρίτο βαθμό μυούνται στην σφαίρα του Σαμαέλ, δίνοντας και αιώνιο όρκο προς τον Δράκο, αλλά φυσικά δεν είναι Σατανιστές… χαχαχα! Βέβαια μετά συμπληρώνουν ότι το Τάγμα αυτό είναι φιλοσοφικό και ένα μέλος μπορεί να χρησιμοποιήσει οποιοδήποτε εργαλείο από το αριστερό μονοπάτι επιθυμεί. Έτσι ο Σατανισμός θεωρείται ένα εργαλείο για τον μυημένο, οπότε δεν ταυτίζεται με το ίδιο το εργαλείο…. τι κι αν δίνει υπόσχεση στον Σαμαέλ… Μάλλον ξεχάσανε ότι το Samael υπάρχει και στη σατανική βίβλο ως Infernal Name of Satan…. 😀

  5. Λίγα λόγια και σταράτα για την Μαγεία.

    Ἀλληλούϊα (Αποκάλυψη 19.1-6) προέρχεται από τα Εβρ. הַלְּלוּיָהּ‎, Χαλελουγιάχ, κατά γράμμα αποτελεί προτροπή προς ομάδα ανθρώπων να «αινέσουν τον Γιαχβέ / Ιεχωβά».

    Εβραϊκό όνομα Ιησούς. Σημαίνει ο Γιαχβέ Σώζει.

    Άγιος Ρωμανός ο Μελωδός:
    «Μέγαν έχομεν πόθον προς Θεόν των Εβραίων» (Γιαχβέ / Ιεχωβά)

    «Σε παρακαλώ μεγάλε Adonai Ελοχίμ Ιεχωβά Ariel να είσαι ευνοϊκός και να δώσεις σε αυτή τη ράβδο την δύναμη του Ιακώβ, την αρετή του Μωυσή, και του μεγάλου Joshua…» (Μέρος από το μεγάλο Γριμόριο στη βιβλιοθήκη του hermetics magical.)

    «Adonai eloim adonai Ιεχωβά adonai eloim adonai Ιεχωβά adonai Σαβαώθ.. για δυο ώρες.» (Τμήμα Επίκλησης Νεκρομαντείας)

    «Adonai elohim adonai Ιεχωβά Σαβαώθ adonai adonai nathon metatron.» (Επίκληση Eliphas levi)

    «Φωτιά με τετραγράμματο tzabaoth και επαναληπτικό κάλεσμα του ονόματος IHVH Γιαχβέ. Εγω ο υπηρέτης του υψίστου ικετεύω τον Θεό με τα τρία μεγάλα και ισχυρά ονόματα του, Adonai Aglaon tetragrammaton, για να με βοηθήσει στις υποθέσεις μου.» (O.T.O. Samhain τελετουργία.)

    Εδώ γελάμε! Κάποιοι είναι μπέμπηδες με την πιπίλα στο στόμα, και ως φαίνεται έχουν χρείαν γάλακτος και όχι στερεάς τροφής.

  6. Ο/Η Χρηστος(Χ)«Εάν ο Υιός σάς ελευθερώσει θα είστε πραγματικά ελεύθεροι» λέει:
      1. Η
        Κυριακή
        Ειναι
        Η
        Μέρα
        Τού
        Αρχάγγελου
        Μιχαήλ
        Ας
        Κάνει
        Όποιος
        Επιστήμονας
        Θέλει
        Επίκληση
        Σε
        Αυτόν
        ΗΚΕΗΜΤΑΜΑΚΟΕΘΕΣΑ
        8205840300140120705952001
        000000000
        111222344’555’7889
        9/11/15/23/9=
        58-11=?

  7. ΟΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΝΟΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΦΩΤΙΑ ..ΟΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΜΑΣΩΝΙΚΕΣ ΣΤΟΕΣ,ILLUMINATI ΠΕΦΩΤΙΣΜΕΝΟΙ,ΛΕΣΧΕΣ ΜΠΙΛΤΕΡΜΠΕΚ ,ΚΑΙ ΟΛΟ ΑΥΤΟ, ΣΤΗΝ ΚΥΡΙΟΛΕΞΙΑ ,ΚΑΚΟ ΣΥΝΑΠΑΝΤΗΜΑ ,ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΤΑ ΔΙΑΦΕΝΤΕΥΕΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ..ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΨΤΕ ΜΕ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΟΝΤΟΤΗΤΑ ..ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΚΑΤΑΦΕΡΕ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΖΩΗ ΣΤΟ ΣΚΟΤΟΣ ΚΑΙ ΑΦΟΜΟΙΩΘΗΚΕ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΜΑΖΙ ΤΟΥ..Ο ΕΩΣΦΟΡΟΣ!!ΟΠΟΙΟΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΔΑΙΜΟΝΕΣ ,ΚΑΙ ΣΚΟΤΑΔΟΨΥΧΗΣ ,ΥΠΗΡΕΤΕΙ ΤΥΦΛΑ ΜΕΤΑ ΒΟΥΛΙΜΙΑΣ ΑΥΤΟΝ ΑΚΡΙΒΩΣ!!ΕΙΝΑΙ ΣΑΤΑΝΙΣΤΕΣ ΠΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣΟΥΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ Ο ΤΡΑΓΟΜΟΡΦΟΣ ΕΡΜΑΦΡΟΤΙΤΟΣ ΘΕΟΣ ΤΟΥΣ ΜΕ ΤΑ ΠΟΛΛΑ ΠΡΟΣΩΠΕΙΑ..ΟΣΟΙ ΕΧΟΥΝ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΠΑΡΑΦΥΣΙΚΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ ,ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ,ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΥΡΙΕΥΤΕΙ,ΠΡΟΤΥΤΕΡΑ, ΑΠΟ ΠΟΝΗΡΑ ΠΝΕΥΜΑΤΑ ,ΠΟΥ ΣΤΗΝ ΚΥΡΙΟΛΕΞΙΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΣΕ ΟΔΗΓΗΣΟΥΝ ΣΕ ΠΑΡΑΝΟΙΑ,ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΟΤΙ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΜΕ ΔΑΙΜΟΝΙΚΕΣ ΟΝΤΟΤΗΤΕΣ,ΜΙΑ ΚΑΙ ΑΥΤΕΣ ΚΥΡΙΑΡΧΟΥΝ ΣΤΟ ΠΕΔΙΟ..ΠΤΩΣΗ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΧΩΡΟΥ ΕΝΑ ΚΕΝΟ ΣΤΟΝ ΧΩΡΟΧΡΟΝΟ,ΜΙΑ ΑΠΟΚΟΣΜΗ ΗΣΥΧΙΑ ,ΕΝΩ ΦΩΤΕΙΝΑ ΑΣΗΜΙΖΟΝΤΑ ΣΗΜΕΙΑ ΣΕ ΑΠΟΚΟΣΜΑ ΕΝΤΟΜΑ ΓΕΜΙΖΟΥΝΕ ΤΟΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΑ ΧΩΡΟ..ΟΙ ΕΠΙΔΟΞΟΙ ΠΑΡΑΦΥΣΙΚΟΙ ΕΡΕΥΝΗΤΕΣ,ΚΥΝΔΥΝΕΥΟΥΝ ΑΜΕΣΑ ΜΕ ΔΑΙΜΟΝΙΣΜΟ ,ΜΟΛΥΝΣΗ ΤΗΣ ΨΥΧΙΚΗΣ ΤΟΥΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗΣ ΤΟΥΣ ΑΥΡΑΣ,ΚΑΙ ΣΩΜΑΤΙΚΗΣ ΤΟΥΣ ΥΓΕΙΑΣ..ΓΙΑΥΤΟ ΘΑ ΔΕΙΤΕ ΠΟΛΛΑ ΜΕΝΤΙΟΥΜ ,ΜΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΗ ΧΛΩΜΑΔΑ,ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΣ ΠΟΛΛΟΥΣ ΕΡΕΥΝΗΤΕΣ ΤΟΥ ΠΑΡΑΦΥΣΙΚΟΥ ΜΕ ΤΑ ΙΔΙΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ..ΟΙ ΔΑΙΜΟΝΕΣ ΑΠΟΜΥΖΟΥΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ,ΟΙ ΑΓΙΟΙ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΕΚΠΕΜΠΟΥΝ ΤΟ ΖΩΝ ΦΩΣ ΤΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥ ΜΑΣ ΦΩΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΜΟ ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΟ ,ΕΥΩΔΙΑΖΩΝ,ΚΟΥΒΑΛΛΟΝΤΑΣ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ ΤΙΣ ΕΥΩΔΙΕΣ ΤΟΥ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΥ..ΣΑΣ ΤΑ ΓΡΑΦΩ ΑΥΤΑ ΜΕ ΑΓΑΠΗ ΩΣ ΠΡΩΗΝ ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΗΣ ΕΡΕΥΝΗΤΗΣ ΤΟΥ ΑΠΟΚΡΥΦΟΥ,ΚΑΙ ΝΥΝ ΦΑΝΑΤΙΚΟΥ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥ ,ΜΕ ΤΙΣ ΕΥΛΟΓΙΕΣ ΤΟΥ ΠΑΤΡΟΣ ΠΑΙΣΙΟΥ ΤΟΥ ΘΑΥΜΑΤΟΥΡΓΟΥ!!

    1. Γιώργο Φανατισμός σημαίνει την μετ’ εγωισμού και εμπάθειας προσήλωση σε κάποιες αντιλήψεις, ανεξάρτητα απ’ το αν αυτές είναι ορθές ή όχι. Στο γράφω αυτό διότι ισχυρίζεσαι ότι είσαι φανατικός ορθόδοξος.

      Θα μπορούσε βέβαια η χρήση της λέξης «φανατικός» από μέρος σου να είναι ένα σχήμα λόγου αλλά δεν το βλέπω. Ο γραπτός σου λόγος δείχνει ότι είσαι φανατικός οπαδός του δόγματος που θέλει ο Θεός να έχει αντίπαλο τον διάβολο και το 1/3 των αγγέλων που συνταυτίστηκαν με αυτόν.

      Ως ερασιτέχνης ερευνητής του παραφυσικού προφανώς αντιλήφθηκες ότι υπάρχει και κάτι άλλο εκεί έξω, ή απλά παρερμήνευσες αισθητηριακά δεδομένα τα οποία προσωποποίησες στα πρότυπα της χριστιανικής πίστης.

      Αν δεν υπήρχε η χριστιανική πίστη (ή ζούσες στην αρχαία Ελλάδα) που θα απέδιδες την προσωπική σου έρευνα στο παραφυσικό; Στην ύπαρξη του διαβόλου (εχθρό του Χριστού) και στους διαόλους του; Και γιατί θα πρέπει μια τέτοιου είδους έρευνα να πατήσει πάνω στην χριστιανική πίστη για να εξάγει συμπεράσματα;

      Μήπως Γιώργο εκτός από ερασιτέχνης ερευνητής του παραφυσικού είσαι και επαγγελματίας μελετητής / ερευνητής της Αγίας Γραφής;

      Μέσω έρευνας ή μέσω απλής οπαδικής πίστης κατέληξες στο συμπέρασμα ότι η Αγία Γραφή εκφράζει τον αληθή λόγο του Θεού; Είναι ένα χρήσιμο εργαλείο για αποκωδικοποίηση της έρευνας στο παραφυσικό; Ποια είναι η αδιάσειστη βάση της «αλήθειας» σου σχετικά με τον Εωσφόρο;

      1. ΕΙΝΑΙ ΣΧΕΔΟΝ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ..ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΟΓΙΚΗ ΣΥΝΕΙΡΜΙΚΗ ΕΠΕΞΗΓΗΣΗ,ΑΠΛΩΣ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕ ΟΠΟΙΑ ΑΛΛΗ ΓΝΩΣΗ ΕΧΩ ΑΠΟΚΟΜΙΣΕΙ,ΜΕ ΤΑ ΔΕΚΑΔΕΣ ΒΙΒΛΙΑ ΑΠΟΚΡΥΦΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΠΑΡΑΨΥΧΟΓΙΑΣ ΕΙΧΑ ΣΤΗΝ ΚΑΤΟΧΗ ΜΟΥ,ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΧΩ ΠΕΤΑΞΕΙ ,ΓΝΩΣΗ ΟΧΙ ΑΥΤΑΠΟΔΕΙΚΤΗ,ΒΑΣΙΣΜΕΝΗ ΣΕ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ ΚΑΙ ΑΠΟΔΕΙΞΗ , ΙΔΙΩΣ ΣΕ ΘΕΜΑΤΑ ΑΠΟΚΡΥΦΙΣΜΟΥ,ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΑΝΑΛΟΓΟΙ ΣΥΓΓΡΑΦΕΙΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΥΝΕ ΜΙΑ ΓΝΩΣΗ ΕΠΙΣΗΣ ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ..ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΥΠΑΡΞΗ ΠΑΡΑΦΥΣΙΚΩΝ ΦΑΙΝΟΜΕΝΩΝ ΕΚΕΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΛΟΓΙΚΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΕΡΜΗΝΕΙΑΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ ,ΟΠΩΣ ΤΗΛΕΚΙΝΗΣΗΣ ,ΤΗΛΕΠΑΘΕΙΑΣ,ΠΡΟΓΝΩΣΗΣ ΓΕΓΟΝΟΤΩΝ..ΣΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΑΥΤΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΕ ΜΟΥ ΠΟΛΥ ΣΠΟΥΔΑΓΜΕΝΕ ΜΟΥ ΓΙΑΤΡΕ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΟΓΙΚΗ ΕΡΜΗΝΕΙΑ..ΕΞΗΓΗΣΕ ΜΟΥ ΟΡΘΟΛΟΓΙΚΑ ΤΗΝ ΕΠΙΦΟΙΤΗΣΗ ΤΩΝ ΔΩΔΕΚΑ ΑΠΟΣΤΟΛΩΝ ΔΙΑ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ..ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΠΟΥ Η ΤΟ ΑΠΟΔΕΧΕΣΕ ΩΣ ΑΥΤΑΠΟΔΕΙΚΤΟ,ΘΕΜΑ ΠΙΣΤΗΣ, Η ΤΟ ΑΠΟΡΡΙΠΤΕΙΣ ΩΣ ΠΡΟΙΟΝ ΚΑΜΜΕΝΩΝ ΕΓΚΕΦΑΛΩΝ ..ΚΑΜΜΙΑ ΦΟΡΑ Η ΙΔΙΑ Η ΓΝΩΣΗ ΠΟΥ ΑΠΟΚΟΜΙΖΟΥΜΕ ,ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ,ΒΑΣΙΣΜΕΝΟΙ ΠΑΝΩ ΣΕ ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ ΠΟΝΗΜΑΤΑ ΣΥΓΓΡΑΦΕΩΝ ΕΡΕΥΝΗΤΩΝ,ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΠΑΝΤΑ ΓΝΩΣΗ ΠΕΠΕΡΑΜΕΝΗ ,ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΣΤΗΝ ΜΗ ΓΝΩΣΗ!ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΤΕΛΕΣΙΔΙΚΗ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΓΝΩΣΗ ,ΠΑΓΙΔΕΥΜΕΝΟΣ ,ΜΕΣΑ ΣΕ ΕΝΑΝ ΚΟΣΜΟ ,ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΦΤΙΑΞΕΙ ΣΥΜΒΑΤΟ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΚΙΑ ΣΟΥ ΚΟΣΜΟΘΕΩΡΙΑ ,ΠΕΡΙ ΘΕΑΣΗΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ,ΕΧΩΝΤΑΣ ΚΛΕΙΣΤΕΙ ΑΠΟ ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ ,ΜΕ ΤΗΝ ΘΕΛΗΣΗ ΣΟΥ ,ΣΑΝ ΤΟΝ ΣΩΚΡΑΤΗ ΣΤΑ ΤΡΙΣΒΑΘΑ ΕΝΩΣ ΣΠΗΛΑΙΟΥ ΑΛΥΣΟΔΕΜΕΝΟΣ,ΜΕ ΤΗΝ ΠΛΑΤΗ ΓΥΡΙΣΜΕΝΗ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΦΩΣ,ΒΛΕΠΕΙΣ ΤΙΣ ΣΚΙΕΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΜΑΡΙΟΝΕΤΕΣ ,ΦΤΙΑΓΜΕΝΕΣ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΕΙΔΟΥΣ ΥΛΙΚΟ,ΜΗ ΘΕΛΟΝΤΑΣ ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΦΩΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΙΣΩ ΣΟΥ ΑΚΡΙΒΩΣ!ΔΙΑΒΛΕΠΩ ΜΕΣΑ ΣΤΟΝ ΚΑΛΛΙΕΡΓΗΜΕΝΟ ΣΟΥ ΟΞΥΔΕΡΚΗ ΛΟΓΟ ΜΙΑ ΤΑΣΗ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΗΣ ΚΑΙ ΑΜΦΙΒΟΛΙΑΣ ΤΩΝ ΟΣΩΝ ΙΣΧΥΡΙΖΕΣΕ..ΠΩΣ ΚΑΤΕΛΗΞΑ ΣΤΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ΟΤΙ Η ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ ΕΚΦΡΑΖΕΙ ΤΟΝ ΑΛΗΘΗ ΛΟΓΟ??ΔΙΑΜΕΣΟΥ ΕΜΠΕΙΡΙΑΣ ΜΗ ΟΡΘΟΛΟΓΙΚΗΣ ΤΟΥ ΖΩΝΤΟΣ ΦΩΤΟΣ!!ΔΙΑ ΤΟΥ ΠΑΤΡΟΣ ΠΑΙΣΙΟΥ ΤΟΥ ΤΡΙΣΜΕΓΙΣΤΟΥ ΑΥΤΟΥ ΑΓΙΟΥ!ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ ΤΩΡΑ ΑΡΧΙΖΩ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΕΛΕΤΩ!ΕΣΥ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ ,ΚΑΙ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ,ΔΙΝΟΝΤΑΣ ΟΜΩΣ ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΣΟΥ ΑΝΘΡΩΠΙΝΕΣ ΕΡΜΗΝΕΙΕΣ..ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ.. Ο ΔΙΚΟΣ ΣΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ..

        1. Καλημέρα Γιώργο.
          Σύμφωνα με τα όσα έχεις γράψει έως τώρα προκύπτει ότι τα βιώματα σου που προέκυψαν από την έρευνα του παραφυσικού, βρήκαν εξήγηση / ερμηνεία μέσω της χριστιανικής πίστης.

          Προφανώς κανένας από αυτούς τους ερευνητές του παραφυσικού δεν παρείχε ολοκληρωμένη εξήγηση για τα εν λόγω βιώματα, και έτσι στράφηκες στα αρχαία χειρόγραφα των οπαδών μιας θρησκευτικής πίστης για να τακτοποιήσεις τις σκέψεις σου.

          Πόσο συνετό όμως είναι αυτό; Από την μια να απορρίπτεις την προσωπική σου κρίση και τις όποιες επιστημονικές θέσεις, και από την άλλη να δέχεσαι με τυφλή πίστη τα όσα κατέγραψαν οι ανώνυμοι συγγραφείς των ευαγγελίων; (Οι τίτλοι, Κατά Ματθαίον κτλ δεν οφείλονται στους ίδιους τους συγγραφείς, αλλά εκφράζει την πίστη της εκκλησίας από τον 2ο αιώνα μ.Χ. ότι τα ευαγγέλια γράφτηκαν από αυτούς).

          Έχεις δική σου βούληση; Έχεις δική σου κρίση ή έγινες ένα πρόβατο μόνο και μόνο για να ξεφύγεις από τους δαίμονες σου; Δηλαδή στα δύσκολα σηκώνουμε τα χέρια ψηλά; Όχι φίλε μου, δεν είναι ορθή στάση αυτή.

          Έπεσες πολύ χαμηλά λέγοντας ότι είτε θα πιστέψεις στην επιφοίτηση του Αγίου Πνεύματος είτε θα την απορρίψεις ως προϊόν καμένων εγκεφάλων.

          Ερώτηση: Υπάρχει τρόπος να μάθουμε αν οι ιστορίες που μαρτυρούν οι συγγραφείς της Βίβλου είναι πράγματι ιστορίες και όχι φανταστικές διηγήσεις;

          Τι λες Γιώργο;

          1. ΤΟ ΥΠΕΡΒΑΤΙΚΟ ΚΑΙ Η ΜΗ ΛΟΓΙΚΗ ΕΞΗΓΗΣΗ ΤΩΝ ΠΑΝΤΩΝ,ΕΙΝΑΙ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΑΝΕΡΜΗΝΕΥΤΗΣ ΑΥΤΗΣ ΚΑΘΕ ΑΥΤΗΣ ΥΠΑΡΞΗΣ ΜΑΣ..ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΜΕ ΕΓΩ ΕΙΜΙ..ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΜΕ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΤΗΤΑ, ΚΑΙ ΕΠΙΓΝΩΣΗ ΑΥΤΗΣ..ΑΛΟΙΜΟΝΟ ΑΝ ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ ΗΤΑΝ ΜΟΝΟ ΛΟΓΙΚΟ ,ΧΩΡΙΣ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑ ,ΕΝΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑ ΠΟΥ ΤΟ ΒΛΕΠΕΙΣ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΕΜΒΙΑ ΟΝΤΑ ..ΜΙΚΡΕΣ ΑΠΕΙΚΟΝΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΟΛΟΥ..ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΟΣ ΚΟΣΜΟΥ,..ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΑ ΘΕΩΡΟΥΜΕ ΟΛΑ ΤΥΧΑΙΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΧΗΜΙΚΩΝ ΔΙΕΡΓΑΣΙΩΝ,ΕΝΟΣ ΑΠΡΟΣΩΠΟΥ,ΚΑΙ ΥΛΙΣΤΙΚΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΟΣ ΠΟΥ ΝΑ ΔΙΕΠΕΤΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΟΓΙΚΗ ΕΝΟΣ ΑΥΘΥΠΑΡΚΤΟΥ ΧΩΡΙΣ ΑΡΧΗ ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ ΑΧΡΩΜΟΥ ΧΩΡΙΣ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑ ΣΥΜΠΑΝΤΟΣ??ΔΙΑΦΩΝΩ!!ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΟΛΟΥ!!ΚΑΤ ΕΙΚΟΝΑ ΚΑΙ ΚΑΘ ΟΜΟΙΩΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥ ΜΑΣ!ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΛΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΤΑ ΜΕΤΑΦΕΡΩ ΩΣ ΓΝΩΣΗ .ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΤΟ ΜΕΤΑΦΥΣΙΚΟ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΡΑΞΕΝΟ ,ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΟΥ ΑΠΟ ΜΙΚΡΗ ΗΛΙΚΙΑ ,ΕΚΠΑΙΔΕΥΩΝΤΑΣ ΑΝΑΛΟΓΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΓΚΕΦΑΛΟ ΜΟΥ ΝΑ ΣΚΕΦΤΕΤΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ,ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ..ΠΑΝΤΟΤΕ ΕΙΧΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΣΥΝΟΜΙΛΙΚΟΥΣ ΜΟΥ ΘΕΩΡΩΝΤΑΣ ΜΕ ΠΑΡΑΞΕΝΟ ΚΑΙ ΦΕΥΓΑΤΟ..ΜΟΝΟ Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΜΟΥ ΜΕ ΒΡΗΚΕ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟ,ΕΧΩΝΤΑΣ ΚΟΙΝΕΣ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ..ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΥΚΟΛΑ ΚΩΔΙΚΟΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΣ ΓΙΑΤΡΕ ΜΟΥ ,ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΕΓΓΙΖΟΥΜΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΕΛΕΙΩΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΑΦΕΤΗΡΙΑ..ΑΥΤΟ ΤΗΣ ΒΙΩΜΑΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗΣ ΤΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΟΥ ΛΟΓΟΥ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ,ΚΑΙ ΤΗΣ ΨΥΧΡΗΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΗΣ ΚΑΤΑ ΕΣΕΝΑ ΑΝΑΛΥΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΝΤΩΝ .ΣΤΗΡΙΓΜΕΝΟΣ ΣΕ ΜΙΑ ΓΝΩΣΗ ΑΛΛΩΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΝΟΩΝ ,ΜΕ ΜΕΓΑΛΗ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑ ΛΑΘΟΥΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΠΛΑΝΗΣΗΣ,ΘΕΩΡΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΓΝΩΣΗ ΘΕΣΦΑΤΟ,ΚΑΙ ΑΚΛΟΝΗΤΟ ΑΙΩΝΙΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑ ..ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΣΑ ΤΕΤΟΙΑ ΘΕΣΦΑΤΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΠΕΣΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ 17οΑΙΩΝΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ??ΑΠΕΙΡΑ..

          2. Το οξύμωρο είναι ότι ενώ ισχυρίζεσαι ότι εγώ στηρίζομαι στην γνώση άλλων μυαλών με μεγάλη πιθανότητα λάθους, εσύ δέχεσαι τις μαρτυρίες των αρχαίων συγγραφέων και οπαδών της πίστης.

            Αν γεννιόσουν στην Τουρκία κατά 98% θα ήσουν μωαμεθανός και η βιωματική σου «αλήθεια» θα ήταν ο Αλλάχ με χρέος να την κοινωνήσεις στους υπόλοιπους μέσω του Ισλάμ.

            Κάτω από το ισχυρό πεδίο της θρησκευτικής Πίστης, η διαφορετικότητα των συνειδήσεων εκφράζει ταυτόσημες συμπεριφορές προερχόμενες από τον θηλαστικό εγκέφαλο που ρυθμίζει και γεννά τα συναισθήματα. Αν νομίζεις ότι βιώνουν μόνο οι χριστιανοί είσαι βαθιά νυχτωμένος.

            Έχω εκατοντάδες εμπειρίες στο αρχείο μου ανθρώπων με διαφορετική πίστη, αλλά με κοινό χαρακτηριστικό το βίωμα της «αλήθειας» τους. Το επιχείρημα σου λοιπόν δεν επιβεβαιώνει την αλήθεια του ισχυρισμού σου (σχετικά με την θεοπνευστία της βίβλου) αλλά μια βιολογική διεργασία.

            Στην ερώτηση μου δεν έδωσες καμιά απάντηση διότι πολύ απλά δεν θέλεις να καταστραφεί το Ιερό σου βόλεμα. Και εκτός αυτού απαιτεί μεγάλο κόπο η απόκτηση της αλήθειας. Τρόπος υπάρχει να μάθουμε, θέληση δεν υπάρχει.

            Μπορώ με μεγάλη ευκολία να σου αποδείξω (και μάλιστα μέσα από την Αγία σου Γραφή) ότι οι ανώνυμοι συγγραφείς των ευαγγελίων δεν έγραψαν καμιά αλήθεια για τον Χριστό. Ότι εκπλήρωσαν τεχνηέντως τις μεσσιανικές προφητείες της Π Δ στο πρόσωπο του, για να («ίνα») εκπληρωθεί η προφητεία. Ότι έντυσαν την θεότητα του με μύθους του ειδωλολατρικού Πάνθεον. Ότι χρησιμοποίησαν την τακτική της «εγγύτητας» ώστε να έχουν το ποίμνιο σε εγρήγορση, και όταν ο χρόνος των προφητειών παρήλθε κατέφυγαν στην πλαστογραφία με στόχο να δώσουν πνοή στο σάπιο οικοδόμημα που δημιούργησαν. Κτλ

            Αλλά όλα αυτά από το ένα αυτί θα μπουν και από το άλλο θα βγουν διότι πλέον είσαι ένας φανατικός οπαδός.

            Συ είπας!

  8. Ο διάβολος είναι μια εφεύρεση της εβραιο-εκκλησίας του Χριστού. Ο Θεός είναι το απόλυτο καλό ενώ το κακό εκφράζεται από τον διάβολο. Αυτή η θεολογία ασφαλώς εξήλθε μέσα από το πνευματικό σκότος και αυτό εκπροσωπεί. Είναι γραφτό να πεθάνει και θα το κάνει υπό το βάρος των ανακαλύψεων τόσο στα πεδία που έχουν σχέση με την έρευνα στην Αγία Γραφή αλλά και όσον αφορά την λειτουργία του φυσικού κόσμου μας.

    Οι οπαδοί αυτής της θεολογίας ζουν μέσα στον εικονικό κόσμο της πίστης τους.
    Αν κάποιος θέλει να δει το πρόσωπο του Θεού δεν έχει παρά να δει τα έργα του. Την δημιουργία.

    Σήμερα είναι γνωστό ότι τα οικοσυστήματα συντηρούνται από την δράση των έμβιων όντων που χωρίζονται σε δυο κατηγορίες: Στους Κυνηγούς και στα Θηράματα.

    Οι δε απολογητές του χριστιανισμού ισχυριζόμενοι ότι ο αγαθός Θεός δημιούργησε αρχικά τα ζώα ως φυτοφάγα (Γένεση 1:30) αλλά εξελίχθηκαν ως κυνηγοί και θηράματα μετά την πτώση του Αδάμ υπό την επιρροή του διαβόλου, πέφτουν σε πολλά αδιέξοδα.

    Στην ερώτηση αν τα οικοσυστήματα εκφράζουν την σοφία του Θεού, δεν μπορούν να απαντήσουν. Επίσης πριν την δημιουργία του ανθρώπου και την πτώση (σύμφωνα με το εβραϊκό κοσμοείδωλο) ο Θεός έπλασε όλα τα θηρία της Γης όπου σύμφωνα με τα απολιθώματα το μοντέλο «κυνηγός» και «θήραμα» προϋπήρχε. Σαρκοφάγος δεινόσαυρος – φυτοφάγος δεινόσαυρος και ότι συνεπάγεται αυτό. (όπλα και άμυνες)

    Η πραγματικότητα δεν εκφράζεται μέσα από το εβραϊκό κοσμοείδωλο.
    Ο σατανάς δεν είναι τίποτα άλλο από ένα κατασκεύασμα της θρησκευτικής πίστης η οποία προσωποποίησε το κακό ώστε να ανοίξει ο δρόμος για παραμυθένιους προορισμούς.

      1. Χρήστο (Χ) ένας ομόπιστος σου ο ΠΔ (τον οποίο είχα συμπαθήσει) είχε παρακαλέσει τους σχολιαστές να μην σε βρίζουν διότι είσαι ένας Άγιος άνθρωπος. Δεν το βλέπω όμως να είσαι Άγιος άνθρωπος. Προφανώς έκανε λάθος. Το βίντεο που ποστάρισες έχει τίτλο «πόσο μαλάκας είσαι» θέλοντας να πεις ότι είμαι ένας μαλάκας γιατρός. Εφόσον πιστεύεις στον διάβολο θα πω ότι έχεις το πνεύμα του μέσα σου. Αυτός όπως μαρτυρεί το εβραϊκό κοσμοείδωλο και οι αλκοολικές φαντασιώσεις της Καινής Διαθήκης ήταν συκοφάντης. Αυτόν εκφράζεις με τον λόγο σου και όχι τον Χριστό. Τελικά Άγιος ήταν ο ΠΔ και όχι εσύ.

        1. Ο/Η Χρηστος(Χ)«Εάν ο Υιός σάς ελευθερώσει θα είστε πραγματικά ελεύθεροι» λέει:

          ΓΙΑΤΡΟΣ………………………ΓΙΑΤΡΟΣ ΤΙ ΓΙΑΤΡΟΣ………………«Δόξα τω Θεώ πάντων ένεκεν. Αμήν.»

          “Εἰ δὲ λόγος ἁπλῶς τοσαύτην ἔχει τὴν ἰσχὺν, πῶς τῶν Γραφῶν καταφρονεῖς; εἰπέ μοι. … Μὴ τοίνυν καταφρονῶμεν τῆς ἀκροάσεως τῶν θείων Γραφῶν. Σατανικῆς γὰρ ταῦτα διανοίας, οὐκ ἀφιείσης τὸν θησαυρὸν ἰδεῖν, ἵνα μὴ τὸν πλοῦτον κερδάνωμεν.” = “Αν λοιπόν ο λόγος του Θεού έχει τόση ισχύ, πώς τις Γραφές καταφρονείς; Για πες μου. … Μη λοιπόν καταφρονούμε την ακρόαση των θείων Γραφών. Διότι αυτό είναι δάκτυλος σατανικής σκέψης, που δεν μας αφήνει να δούμε τον θησαυρό, για να μην κερδίσουμε τον πλούτο”, Ιωάννου Χρυσοστόμου, Ομιλία Α΄ στο κατά Ματθαίον ευαγγέλιο.

          1. Χρήστο χ δεν λέει πουθενά εδώ ο Χρυσόστομος ότι όποιος καταφρονεί την Γραφή είναι μαλάκας. Προφανώς εσύ έχεις περισσότερο πνεύμα απ`ότι είχε ο μακαρίτης Χρυσόστομος γι`αυτό μπορείς και εκφράζεσαι έτσι. Και το μόνο πνεύμα που εκφράζεται κατ`αυτόν τον τρόπο είναι του διαβόλου.

          2. Ο/Η Χρηστος(Χ)«Εάν ο Υιός σάς ελευθερώσει θα είστε πραγματικά ελεύθεροι» λέει:

            ΓΙΑΤΡΟΣ………………………ΓΙΑΤΡΟΣ ΤΙ ΓΙΑΤΡΟΣ………………«Δόξα τω Θεώ πάντων ένεκεν. Αμήν.»……………………..ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ…….ΟΚ……….

          3. Άρε Χρήστο, να σε δω μια μέρα να γράφεις σαν άνθρωπος. Εσύ ρε παιδί μου είσαι οπτικός τηλέγραφος. Βάλε και κάνα stop. Να, κάπως έτσι. «Δόξα τω Θεώ πάντων ένεκεν stop. Αμήν stop.»
            Βρε μπας και είσαι τηλεγραφικό ρομπότ; Όχι τίποτα άλλο αλλά αν είσαι bot τότε εγώ είμαι μαλάκας. Ρε τι πάθαμε…

    1. Καλησπέρα φίλε,η συνείδηση είναι εφεύρεση κάποιας θρησκείας?
      Τούτη η αόρατη ενέργεια ανθρώπινου προσώπου, χρωματίζει τις πραξεις του σε καλές η οχι καθορίζοντας την ψυχική του κατάσταση.Από την στιγμή οπου άρχει οντολογικά στον άνθρωπο συνείδηση διάκρισης καλού και κακού, η μη αναζήτηση και αποδοχής προσωποποίησης του κακού δεν ωφελεί την αλήθεια.Για τον Παρμενίδη ο άνθρωπος είναι καλός εκ φύσεως και το κακό είναι έλλειψη καλού(σαν το μαύρο χρώμα),ενώ ο Πλάτωνας διαφωνεί με Τον Παρμενίδη.Ε αυτός που συχνωτίζει τον Παρμενίδη ,τον Πλάτωνα ,τον Αριστοτέλη και όχι μόνο,είναι αποκλειστικά ο σατανάς ως πρόσωπο, για την νόηση ΄του κακού οντολογικά,με την απαραίτητη βέβαια συνεισφορά του εκπεσώντος ανθρώπου .Εκτός των άλλων,κατά τρόπο συμβολικό η μη,η μάχη του καλού και του κακού ενυπάρχει στην κουλτούρα κάθε πολιτισμού στην ιστορία .Η διαφορά έγκειται στην ερμηνεία της αντιλήθης.

      1. Η συνείδηση είναι η νοητική δυνατότητα ενός οργανισμού, όπου μεταξύ των άλλων προβάλλει τον αντίκτυπο των πράξεων του ως δικλείδα ασφαλείας για την διατήρηση του είδους.

        Η προσωποποίηση του κακού αφορά δοξασίες για τις οποίες ο ιδρυτής της οντολογίας Παρμενίδης αποφαίνεται πως είναι ψευδείς.

        Άσχετε Αδαή, δεν πήρες θέση αντικρούοντας τα επιχειρήματα μου (όπως τα έθεσα στο παραπάνω σχόλιο) διότι πολύ απλά θα εκτεθείς όπως και συνέβη την προηγούμενη φορά. Κάθε προσπάθεια σου να υπερασπιστείς το Δόγμα, όχι μόνο κατέληξε άκαρπη, αλλά σε υποβίβασε τόσο ώστε το ψευδώνυμο σου να εκφράζει την ιδιότητα σου.

        Μετά απ`όλα αυτά προσπάθησες να αλλάξεις το ψευδώνυμο σου, αλλά ο γάτος (ή μαλάκας σύμφωνα με τον Χρήστο Χ) γιατρός, σε ξετρύπωσε και έκτοτε εγκατέλειψες κάθε προσπάθεια.

        1. Πολύ φόρα πήρες για κυνηγούς θηράματα και λοιπά αυθαίρετα αξιώματα.Να σου θυμίσω για μια ακόμη φορά την αθάνατη μέδουσα
          που στέλνει στον κάλαθο των αχρήστων,θεωρίες για κυνηγούς και θηράματα.https://www.tovima.gr/2010/03/23/science/i-athanati-medoysa/
          Πλαγκτόν μόνο τρώει(χορταράκι),δεν έχει εγκεφαλο αλλά έχει μηχανισμό που της διασφαλίζει άκοπα την αθανασία,στον υλικό
          κόσμο.

          1. Καλό μήνα Άσχετε Αδαή. Είσαι μοναδικός σε αυτό που κάνεις. Μπορείς με πολλά λόγια να πεις ένα τίποτα. Η θέση σου είναι πάρα πολύ δύσκολη καθότι αντεπιχειρήματα δεν υπάρχουν για τα όσα έγραψα παραπάνω. Το παλεύεις αλλά δεν παλεύεται.

            Τα οικοσυστήματα συντηρούνται από την δράση των έμβιων όντων που χωρίζονται σε δυο κατηγορίες: Στους Κυνηγούς και στα Θηράματα.

            Αυτό δεν είναι αυθαίρετο αξίωμα. Παράδειγμα: Η μεγάλη καταστροφή που συνέβη στο εθνικό πάρκο Γέλοουστοουν όταν οι άνθρωποι εξόντωσαν τον κυνηγό που ζούσε εκεί. Και ποια ήταν η θεραπεία του οικοσυστήματος φίλε μου; Μήπως έπρεπε να ψεκάσουν το έδαφος για να ελέγξουν την μόλυνση; Να σκοτώσουν τα φυτοφάγα ζώα που τριπλασιάστηκε ο πληθυσμός τους μέσα σε λίγα χρόνια και εξαφάνισαν το πράσινο και τα δέντρα; Μήπως να φύτευαν χόρτα και δέντρα; Μήπως να έφτιαχναν τεχνητά φίλτρα για να φιλτράρουν τα ποτάμια μιας και οι κάστορες που έκαναν την δουλειά αυτή εξαφανίστηκαν αφού το φαΐ τους το έφαγαν κάποια άλλα ζώα;

            Τίποτα απ`όλα αυτά! Οι επιστήμονες που κλήθηκαν εκεί εντόπισαν το πρόβλημα και απελευθέρωσαν 35 γκρίζους λύκους με την εντολή να μην τους πειράξει άνθρωπος ακόμα κι αν τρώνε τα ζώα τους. Μέσα σε 5 χρόνια το οικοσύστημα άρχισε να επανέρχεται και στα επόμενα γύρισε στην αρχική του κατάσταση.

            Το ίδιο ακριβώς συμβαίνει και με τα θαλάσσια οικοσυστήματα. Ο πληθυσμός της μέδουσας που αναφέρεις (αλλά και όλων των άλλων) ελέγχεται από τους κυνηγούς. Δεδομένου ότι οι μέδουσες υπήρχαν ακόμα και πριν υπάρξουν δεινόσαυροι στη Γη και αν λάβουμε υπόψη ότι μια και μόνο μέδουσα μπορεί να απελευθερώσει γύρω στα 45.000 αυγά κάθε μέρα, τότε όλη η θάλασσα θα έπρεπε να ήταν γεμάτη από μέδουσες. Αυτό θα οδηγούσε στην καταστροφή του οικοσυστήματος αλλά και του ίδιου του θαλάσσιου είδους.

            Παραθέτω από το ecotimes: « όλο και περισσότερα θαλάσσια οικοσυστήματα μολύνονται, με αποτέλεσμα να δολοφονείται ένας τεράστιος αριθμός ψαρικών ειδών, ωστόσο εξαιτίας της μείωσης των ψαριών σε παγκόσμιο επίπεδο οι μέδουσες αυξήθηκαν. Αυτό συμβαίνει διότι ένας μεγάλος αριθμός ψαριών τρέφεται με μέδουσες. Εφόσον μειώθηκε ο αριθμός των ψαριών που τρώνε μέδουσες, αυτό είχε ως αποτέλεσμα ο αριθμός των μεδουσών να αυξηθεί κατακόρυφα, κυρίως τα τελευταία 20 χρόνια»

            Αυτή είναι η σοφία του Θεού φίλε μου. Η σχέση αλληλεπίδρασης των πληθυσμών (βιοκοινότητα) δίνει ζωή στο οικοσύστημα.

            Η θεολογία του εβραϊκού κοσμοειδώλου δεν συνάδει με τον πραγματικό κόσμο αλλά με έναν φανταστικό, και όπως είπε ο Jean Bottero «Ο λαός Ισραήλ ζώντας σε ένα μυθολογικό περιβάλλον διαμόρφωσε μέσα σε μια μακρόχρονη διαδικασία αιώνων την πίστη του για τη δημιουργία του κόσμου και του ανθρώπου.»

            Για παραμυθένια «αξιώματα» έχεις την Αγία Γραφή. Μην ψάχνεις αλλού.

          2. Γράφεις λιγότερα από αυτά που ξερει η γάτα μου .
            Στην φύση υπαρχουν φυτοφάγα ,σαρκοφάγα και ζώα που
            τρώνε και φυτά και ζώα κ.ο.κ.
            ”Οι κυνηγοί και τα θηράματα” είναι απλούστευση προς χάρην
            κατανόησης της φύσης και όχι απόλυτη αλήθεια.
            Η ακριβής αλήθεια είναι ότι τα σαρκοφάγα περισσότερο
            τρώνε πτώματα ζώων παρά κυνηγάνε.
            Σαρκοφάγοι=,Πτωματοτοφάγοι=Σκουπιδοφάγοι της φύσεως που Περισσότερο τρώνε άρρωστα η γερασμένα ζώα
            για να διασφαλίζουν την ισορροπία και για μην πεθάνουμε από την μπόχα και την δυσοσμία.Το να έχεις γραφείο τελετών για εσένα σε κάνει αυτόματα μέλος του κυνηγετικού συλλόγου.
            Θές να αισθάνεσαι κυνηγός ταλαίπωρε?
            Δεν υπαρχουν κυνηγοί αλλά σκουπιδοφάγοι με εργαλεία.

          3. Η λέξη «κυνηγός» δεν σου κάθεται καλά διότι δεν μπορείς να δικαιολογήσεις πως ο αγαθούλης Χριστός έφτιαξε ζώα που κυνηγούν άλλα ζώα για να τραφούν.

            Η πραγματικότητα είναι ότι τα ζώα ΚΥΝΗΓΟΥΝ και το κάνουν χρησιμοποιώντας τα όπλα που διαθέτουν. Ο δημιουργός όμως αυτού του κόσμου φρόντισε ώστε κάποια ζώα να τρέφονται και με πτώματα ως καθαριστές της φύσης. Σε αυτά τα ζώα έδωσε και τους κατάλληλους μηχανισμούς.

            Παράδειγμα η Ύαινα. Το δάγκωμα της συνθλίβει τα κόκαλα, το στομάχι της είναι πολύ όξινο και δεν αφήνει να περάσουν τοξίνες στο αίμα της, και μπορεί να αντιληφθεί ένα πτώμα από μεγάλη απόσταση. Ωστόσο η Ύαινα είναι και κυνηγός. Όταν δεν βρίσκει πτώματα κυνηγάει αναπτύσσοντας ταχύτητα μέχρι 65 χλμ. την ώρα μικρές αντιλόπες, πρόβατα, κατσίκες, μοσχάρια, και μικρά ζώα.

            Γράφεις: «Η ακριβής αλήθεια είναι ότι τα σαρκοφάγα περισσότερο τρώνε πτώματα ζώων παρά κυνηγάνε.»

            Ερώτηση: Έχεις δει πολλά λιοντάρια να τρώνε πτώματα;
            Και μόνο που παραδέχεσαι ότι «κυνηγάνε» αυτοαναιρείσαι.

            Καλέ μου φίλε βρίσκεσαι σε πολύ δύσκολη θέση και σε καταλαβαίνω απόλυτα.

          4. Σε πιάνω ακόμα μια φορά αδιάβαστο .Τα θηλυκά λιοντάρια συνήθως είναι αυτά που κυνηγούν γιατί έχουν να θρέψουν και λιονταράκια.Τα αρσενικά είναι κύρια, για ύπνο και ετοιματζήδικο φαγητό.Πολλές φορές ,μαζεύονται οι λιονταρίνες και κλέβουν λόγω αριθμητικής υπεροχής το γεύμα από πιο ικανούς κυνηγούς όπως οι ύαινες.Δεν το έχεις ξανακούσει?
            Οι πιο ικανοί κυνηγοί της Αφρικής είναι οι ύαινες,οι πιο ξακουστοί πτωματοφάγοι και όχι το λιοντάρι με την αίγλη του ούτε ο σπρίντερ τσιτάχ.Ερώτηση,Ο Ελέφαντας,Ο Ιπποπόταμος,Ο Ρινόκερος είναι κυνηγοί η θηράματα?Τα σαρκοφάγα φυτά είναι κυνηγοί η θηράματα?Το τσιτάχ π΄χ όταν κυνηγάει θέλει αρκετή ώρα να συνέλθει από το σπρίντ.,Το λιοντάρι όταν ορμάει σε ένα ζώο χάνει τεράστιο αριθμό θερμίδων.
            Το ”όνειρο” κάθε σαρκοφάγου είναι το έτοιμο πτώμα.
            Ενας ιπποπόταμος που πέθανε από αρρώστια είναι για τα λιοντάρια καλύτερο και πλουσιότερο γευμα από μια αντιλόπη που τους βγαίνει η γλώσσα για να την ”καταφέρουν”.
            Να έχεις ένα ευχάριστο βράδυ!

          5. Ελληνικά hoaxes
            «Οι πιο ικανοί κυνηγοί είναι οι ύαινες και όχι το λιοντάρι»

            Τα θηράματα (του λιονταριού) αποτελούνται κυρίως από ΜΕΓΑΛΑ θηλαστικά, γκνου, ιμπάλα, ζέβρες, βούβαλους, ιπποπόταμους, φακόχοιρους, νιγκλάι, αγριόχοιρους…

            Καταρρίφθηκε!

          6. Γράφεις: «Το όνειρο κάθε σαρκοφάγου είναι το έτοιμο πτώμα.»

            Θα μπορούσε ο καλός και αγαθός Χριστός όπως τάιζε τους Ισραηλίτες με το μάννα, να ρίχνει μπριζόλες από τον ουρανό για να πραγματοποιήσει τα όνειρα των σαρκοφάγων ζώων του.

            Επειδή όμως δεν πέφτουν μπριζόλες από τον ουρανό αναγκάζονται τα κακόμοιρα να κυνηγούν.

            Αλήθεια;
            Βούληση: «Δίνεται το παράδειγμα του σαρκοφάγου ζώου που σκοτώνει το θήραμα του ακολουθώντας τα ένστικτα του, όντας προγραμματισμένο έτσι από τη φύση του και χωρίς βέβαια ελεύθερη επιλογή.»

            Ποιος είναι ο προγραμματιστής;
            Γάτες έχεις στο σπίτι σου;

          7. Αν φίλε μου τα σαρκοφάγα δεν είχαν κυνηγετικά ένστικτα και περίμεναν να βρουν κάποιο πτώμα για να τραφούν, τότε θα πέθαιναν από ασιτία, και όλα τα οικοσυστήματα θα κατέρρεαν.

            Αν τα ψάρια που τρέφονται με μέδουσες περίμεναν να βρουν κάποιο πτώμα της Αθάνατης μέδουσας, τότε όλη η θάλασσα θα είχε γεμίσει με μέδουσες.

            Το κυνήγι είναι αυτό που διασφαλίζει τις ισορροπίες και κρατάει τα οικοσυστήματα ζωντανά.

            National geographic αλλόκοτα φαινόμενα στον πλανήτη Γη dvd (3)
            Θηρευτές. Μάθε παιδί μου γράμματα.

        2. Kαλημέρα δεν γνωρίζεις ότι εκτός από τον άνθρωπο τα πάντα είναι προγραμματισμένα?Από τα ποτάμια μέχρι τα ηλεκτρόνια?
          Στα σαρκοφάγα ζώα,όργανα προγραμματισμού από τον Θεό είναι τα ένσικτα συνδιασμένα με ”όπλισμό” για να μπορέσουν να επιβιώσουν και να διατηρήσουν την οικολογική ισορροπία.

          1. Φίλε μου έγινες αλοιφή.
            Από την μια δέχεσαι ότι ο Θεός προγραμμάτισε τα αρπακτικά με κυνηγετικά ένστικτα και από την άλλη ισχυρίζεσαι ότι δεν υπάρχουν κυνηγοί αλλά πτωματοφάγοι καθαριστές. Όργιο!

            Το άλλο που το βάζεις; Η Αγία Γραφή λέει ότι ο Θεός έφτιαξε όλα τα ζώα να τρώνε χορταράκι.

            Άρα λοιπόν καταστάλαξε και πες μου. Ο Θεός προγραμμάτισε όλα τα ζώα να τρώνε χόρτα, ή κάποια από αυτά τα έκανε κυνηγούς για να τρώνε άλλα ζώα;

          2. Τα σαρκοφάγα ζώα όπως φανερώνει και η λέξη είναι προγραμματισμένα να τρώνε σάρκα>να τρώνε πτώματα>να μειώνουν τον ζωικό πληθυσμό>
            Δεν λέγονται κυνηγοφάγα αλλά σαρκοφάγα.
            Εαν παρατηρήσει κανείς σε ντοκιμαντέρ ,πρώτα πρώτα τραβάνε την προσοχή αγέλων λιονταριών,τα άρρωστα και τα τραυματισμένα ζώα που είναι θέμα χρόνου να πεθάνουν.
            Αυτό δεν σου προξενεί εντύπωση?Αλλο παράδειγμα,
            Οι γύπες σπανίως επιτίθενται σε υγιή ζώα.Το είδος της τροφής τους(αποφάγια άλλων ζώων), τους καθιστά ιδιαίτερα ωφέλιμους για τον άνθρωπο, γιατί καθαρίζουν τον τόπο από πηγές μολύνσεως.
            Ο Θεός δημιούργησε τα ζώα αθάνατα, μη σαρκοφάγα .Τα σαρκοφάγα είναι προιόν της πτώσης του ανθρώπου και δημιουργίας του πόνου και του θανάτου.
            Αλλαξε το λογισμικό από την αθανασία για να παράγει πόνο και θάνατο.Η πρώτη γεννηση ζώου καθόλου τυχαία εγινε με αυγό και όχι με αίμα/

          3. Ασχετολογικά hoaxes:
            «Τα σαρκοφάγα δεν είναι κυνηγοί»

            https://www.hiddenvilla.org/…/carnivoresreading.pdf
            «Σαρκοφάγα: Ισχυροί ΚΥΝΗΓΟΙ»

            http://www.bbc.com/earth/…/20151222-which-animal-is-the-d...
            «Ποιο ζώο είναι ο πιο θανατηφόρος ΚΥΝΗΓΟΣ στον πλανήτη; Για τους ιδιοκτήτες γάτας, δεν είναι δύσκολο να φανταστεί κανείς ότι ο πιο θανατηφόρος ΚΥΝΗΓΟΣ στη Γη έχει τέσσερα πόδια και μουστάκια.»

            http://www.nhptv.org/wild/carnivores.asp
            «Τα σαρκοφάγα είναι αρπακτικά ζώα. ΚΥΝΗΓΟΥΝ και τρώνε άλλα ζώα για να επιβιώσουν.»

            Καταρρίφθηκε!

          4. Γράφεις: «Τα σαρκοφάγα ζώα είναι προγραμματισμένα να τρώνε σάρκα.»

            Από την μια λες ότι ο Θεός δημιούργησε όλα τα ζώα φυτοφάγα, και από την άλλη ότι τα προγραμμάτισε σαρκοφάγα.

            Πλήρης σύγχυση!

          5. Γράφω ”Τα σαρκοφάγα ζώα όπως φανερώνει και η λέξη είναι προγραμματισμένα να τρώνε σάρκα>να τρώνε πτώματα>να μειώνουν τον ζωικό πληθυσμό>
            Δεν λέγονται κυνηγοφάγα αλλά σαρκοφάγα.”’
            Μεταφράζεις «Τα σαρκοφάγα δεν είναι κυνηγοί»
            Για χιλιοστή φορά παρερμηνεύεις λέξεις,φράσεις.
            Σκοπός στα σαρκοφάγα είναι να φθάσουν να γευθούν σαρκα.
            Ενα μέσο για να γευθούν είναι το κυνήγι .
            Αμα δεν υπάρχουν πτώματα ζώων ,και δεν κυνηγήσουν ,τι θα φάνε για να την βγάλουν?Θα παραγγείλουν απ έξω?
            Η θα γίνουν βετζετέριαν?Εαν έχουν έτοιμο το γεύμα αλλάζουν τα πράγματα.Οταν ταίζα την γάτα μου τακτικά δεν κυνηγούσε
            εαν την παραμελούσα ήταν δεινός κυνηγός.

          6. Ισχυρίστηκες ότι τα σαρκοφάγα ζώα δεν είναι κυνηγοί. Αυτό καταρρίφθηκε! Πάμε παρακάτω. Το παράδειγμα της γάτας είναι άστοχο καθότι αυτή θα κυνηγήσει και χωρίς να πεινάει παίζοντας με το θήραμα της και σκοτώνοντας το χωρίς να το φάει.

            Ο ρόλος των κυνηγών μέσα στο οικοσύστημα είναι να ρυθμίζουν τον πληθυσμό των φυτοφάγων. Εγώ λοιπόν λέω ότι αυτό είναι θεϊκό σχέδιο, σε αντίθεση με την θεολογία του χριστιανισμού και το Εβραϊκό κοσμοείδωλο. Η λέξη «κυνηγός» δεν σου κάθεται καλά και δεν την δέχεσαι αφού δεν μπορείς να δικαιολογήσεις πως ένας αγαθούλης Θεός έφτιαξε κυνηγούς. Δεν αποδέχεστε ότι η λειτουργία των οικοσυστημάτων είναι θεϊκό σχέδιο, αλλά δημιουργία της αμαρτίας, για αυτό προσμένετε άλλωστε νέους ουρανούς και νέα Γη. Το αρχείο των απολιθωμάτων όμως έφερε στο φως ότι το μοντέλο «κυνηγός και θήραμα» προϋπήρχε του ανθρώπου και της υποτιθέμενης πτώσης. Αυτή η θεολογία πλέον είναι νεκρή και όσοι την ακολουθούν ζουν στον κόσμο τους. Ή αλλιώς την βρίσκουν με τις εβραϊκές αλκοολικές φαντασιώσεις.

          7. Τα ζώα δε έχουν την πολυτέλεια σε τέτοια θέματα να είναι καιροσκόποι.Η γάτα εάν ακοτώσει ένα ποντίκι και είναι χορτάτη
            το κάνει όχι για παιχνίδι αλλά για εξάσκηση για να είναι πανέτοιμη.εάν δεν βρεί φαγητό,για παρόμοιους λόγους
            που η φάλαινα όρκα εκπαιδεύει τα παιδιά της με μια άτυχη φώκια.Για να νοήσεις καλύτερα τα αιλουροειδή παραδείγματος χάρη έχουν μικρό ποσοστό στις επιθέσεις τους.
            Τα απολίθωματα δεν αποδεικνύουν τίποτα.Μήπως βρέθηκε απολίθωμα του πρώτου ζώου της γης ?Μήπως είναι ξεκάθαρη η ηλικία του ανθρώπου?Η ΟΟΔΕ ισχυρίζεται ότι εξ αρχής τα ζώα στην γή ήταν προγραμματισμένα στην φθαρτότητα ,στον θάνατο
            και ό αθάνατος ανθρωπός κατέβηκε επίπεδο από τον αιώνιο παράδεισο στην φθαρτή γή.Το τελικό σχέδιο είναι όλα τα πλασματα της γης μέσα στον χρόνο να αλλάξουν και να πάψει ο νόμος της ζούγλας στην φύση.Αυτή είναι μια άλλη άποψη ….

          8. Η γάτα είναι ένας κορυφαίος κυνηγός και το κυνηγετικό της ένστικτο ενεργοποιείται πεινάει δεν πεινάει. Είναι φτιαγμένη για να κυνηγάει.

            Η οοδε απλά γελοιοποιείται. Η αγία γραφή λέει ότι ο Θεός έπλασε τα ζώα φυτοφάγα. Ο λόγος της εναντίον της. Αστεία πράγματα!

            Η θεολογία του χριστιανισμού υποστηρίζει ότι μετά την αμαρτία του Αδάμ και της Εύας συνέβη η λεγόμενη πτώση και τα ζώα άλλαξαν συμπεριφορά και έγιναν κάποια σαρκοφάγα. Το αρχείο των απολιθωμάτων όμως έφερε στο φως ότι το μοντέλο «κυνηγός και θήραμα» προϋπήρχε του ανθρώπου και της υποτιθέμενης πτώσης.

          9. Μεταξύ των άλλων είσαι και κολοτουμπάκιας.

            Γράφεις: «Ο Θεός δημιούργησε τα ζώα αθάνατα, μη σαρκοφάγα. Τα σαρκοφάγα είναι προιόν της πτώσης του ανθρώπου και δημιουργίας του πόνου και του θανάτου.»

            Και ξαναγράφεις: «Η ΟΟΔΕ ισχυρίζεται ότι εξ αρχής τα ζώα στην γή ήταν προγραμματισμένα στην φθαρτότητα , στον θάνατο..»

            Άντε καλά!

          10. Κανεις ότι δεν καταλαβαίνεις τι γράφω.Δεν συμφωνώ με την ΟΟΔΕ.ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΖΩΑ ΣΤΗΝ ΓΗ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΣΑΡΚΟΦΑΓΑ.
            Πρώτα υπήρξαν τα φυτά και μετά τα ζώα που τρεφόντουσαν με
            φυτά.Αργότερα υπήρξαν τα σαρκοφάγα.Ισως κάνω και λάθος .Η πτωχή παρατήρηση μου μέσω των σισθήσεων μου στον φυσικό κόσμο εκεί καταλήγει.

          11. Αφού δεν συμφωνείς με την οοδε γιατί παρέθεσες από αυτή; Για να μου δείξεις ότι δεν συμφωνείς με αυτή;
            Ώρε κάτι κολοτούμπες!

  9. βασιλοπουλε γράφεις ενα τίποτα με μπόλικο καθόλου οπού καθόλου δεν βοηθας τους Ελληνες κατά της μαύρης μαγείας πρωτίστως της ισλαμοπουστολαγνας τιβι, ανεβάζω άρθρο για το μόνο απτό όπλο κατά της οποιαδήποτε επιβουλής και μαγγανείας.

  10. Χριστιανός Ορθόδοξος που κάνει καθαρή εξομολόγηση και κοινωνεί τα άχραντα μυστήρια δεν τον “πιάνει” τίποτα,ορθά αναφέρεστε στον Άγιο Κυπριανό αλλά να μη ξεχνάμε και με τι όπλα αμύνθηκε η Αγία Ιουστίνη.

    1. Η Ιουστίνα λέγεται ότι Μαρτύρησε το 304 στη Νικομήδεια κατά τη διάρκεια του διωγμού του Διοκλητιανού. Η ιστορία της προέρχεται από τον Συμεών Μεταφραστή ο οποίος έζησε στις αρχές του 10ου αιώνα.

      Πολλοί μελετητές θεωρούν το έργο του ως επίσημη κίνηση προπαγάνδας και τον κατηγορούν ότι παραποίησε πολλά παλαιότερα αγιολογικά κείμενα, προκειμένου να μην δημιουργούν αμφιβολίες για την Ορθοδοξία των αγίων.

      Η μαρτυρία του Συμεών Μεταφραστή περί της Ιουστίνας είναι πολύ μεταγενέστερη και καθόλου αξιόπιστη όπως και η μαρτυρία του Γρηγόριου Νύσση για τον Κυπριανό, ο οποίος τον συγχέει με τον Κυπριανό Καρχηδόνας.

      Βέβαια δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι η χριστιανική παράδοση είναι γεμάτη θρύλους σαν κι αυτούς της Αγίας Αικατερίνης. Η Αγία κατατρόπωσε 50 η 150 κατ΄ άλλους περίφημους ρήτορες. Ως μέσο θανάτωσης χρησιμοποιήθηκε ο τροχός ο οποίος όταν πλησίασε το σώμα της Κατερίνας διαλύθηκε. Έτσι αποφάσισαν να της κόψουν το κεφάλι, και όταν συνέβη αντί για αίμα έτρεχε γάλα. Στη συνέχεια δι΄ άλλου θρύλου το σώμα της Αγίας μεταφέρθηκε υπό «πτερύγων αγγέλων» στο όρος Σινά και επί αιώνες έμεινε άταφο μέχρι τον 6ο αιώνα, όπου ερημίτες μοναχοί της περιοχής μέσω οράματος ειδοποιήθηκαν και κατέβασαν από το όρος το σώμα της Αγίας.

      Η ιστορία είναι αποτέλεσμα ανθρώπινης δραστηριότητας πραγματικών γεγονότων και όχι εγκεφαλική δραστηριότητα που παράγει μυθικά και σκόπιμα επινοήματα.

  11. Υπάρχει τρόπος ν’απαλλαγείς απ όλα τα κακά που σ επιρεάζουν πνευματικά και ηθικά και ψυχολογικά.
    Ξεκινάς διαβάζωντας Σωκράτη. Μετά πας στον Πλάτωνα. Μετά στον Επίκουρο. Μετά στον Ηράκλειτο για να σου λυθούν και πολλές απορείες για το τι είναι η φύση, το σύμπαν, πως προέκυψε η ύλη και τι περίπου είναι η πεμπτουσία του σύμπαντος κατά Αριστοτέλη. Εν τέλη πας στον Αριστοτέλη, διαβάζεις και την σειρά έργων εν ονόματι ”Ηθικά Νικομάχεια” υιοθετείς λίγο την μέθοδό του, είναι χρήσιμο εργαλείο σκέψης κι ανάλυσης και μετά κάθεσαι κι αναθεωρείς όλα όσα έμαθες. Από κει και πέρα θα βρεις τον δρόμο σου και θα γίνεις πραγματικός Έλληνας, άνθρωπος (άνω θρώσκο κι όψη) κι όχι ”κάτω θρώσκο’ και οι άλλοι με βλέπουν από κάτοψη…
    Θα σου λυθούν όλα, ειδικά αν είσαι σε φάση αναθεώρησης της ζωής σου/ υπαρξιακής κρίσης και έτσι προτού φτάσεις τα 30, αν ξεκινήσεις απ τα 20, θα χεις πάρει έναν απίστευτο δρόμο και οι περισσότεροι γύρω σου θα σου φαίνονται κολλημένοι, πορωμένοι χαζοί με μυαλό εφήβου και θα τσατίζεσαι επειδή δεν μπορείς να τους ξυπνήσεις, απλά μετά, κάπου στα 25 σου, θα το πάρεις απόφαση και θα τους γράψεις στ @@ σου και θα ησυχάσεις μια και καλή…
    Δοκιμασμένα και πιστοποιημένα πράγματα (κατά ISO)!

    1. Ο/Η Χρηστος(Χ)«Εάν ο Υιός σάς ελευθερώσει θα είστε πραγματικά ελεύθεροι» λέει:

      ΘΕΡΑΠΕΥΤΗΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ……………..
      Η λύση–θεραπεία του κακού θα᾽ ρθει μόνο όταν ο θεός το θελήσει —υπό ορισμένους , φυσικά, όρους. Το παράδειγμα είναι τυπικό, κι εμείς δικαιούμαστε να διατυπώσουμε το συμπέρασμά μας έτσι: οι θεοί είναι ακόμη στην εποχή του Ομήρου αυτοί που στέλνουν τις αρρώστιες, θυμωμένοι για μια λαθεμένη, απέναντί τους, συμπεριφορά των ανθρώπων. Πάλι όμως οι θεοί είναι και που μπορούν να πάρουν πίσω τις αρρώστιες, απαλλάσσοντας έτσι τους ανθρώπους από αυτές, αυτό θα πεί: ξαναχαρίζοντάς τους την υγεία, φτάνει οι ίδιοι να τους το ζητήσουν με θυσίες και προσευχές· αν δεν το θέλουν επομένως οι θεοί, οι άνθρωποι είναι ανήμποροι μπροστά στην αρρώστια τους με τις δικές τους μόνο δυνάμεις· το μόνο που μπορούν να κάνουν αυτοί είναι να ζητήσουν από τους μάντεις και από τους κάθε λογής εξηγητές, να τους αποκαλύψουν την αιτία της οργής των θεών· αυτοί θα τους υποδείξουν και τον τρόπο πώς θα καταπραΰνουν τον θυμωμένο θεό: οι ιεροτελεστίες θα εξευμενίσουν τον θεό και η γιατρειά μπορεί τότε να γίνει εύκολη. Είναι φανερό ότι στον Όμηρο=στους Έλληνες της εποχής του, οι έννοιες υγεία, νόσος, ίαση συλλαμβάνονταν ακόμη μέσα σε ένα πλαίσιο καθαρά θρησκευτικό.
      Και ύστερα έγινε το θαύμα: στο πρώτο μισό του 6ου αι. π.Χ. γεννήθηκε στην πνευματικά ανήσυχη Ιωνία αυτό που θα λέγαμε «επιστημονική σκέψη». Τρείς άνδρες, γέννημα και οι τρείς της Μιλήτου, ο Θαλής, ο Αναξίμανδρος και ο Αναξιμένης, για πρώτη φορά στην πνευματική ιστορία της ανθρωπότητας, έστρεψαν εκεί ερευνητικό το βλέμμα τους προς τη φύση. Η προσπάθειά τους ήταν, ξεπερνώντας το πλήθος και την ποικιλία, τα επιμέρους φυσικά φαινόμενα να αναχθούν στην κοινή αρχή όλων. Έτσι έφτασαν στην ιδέα της μιας πρωταρχικής ουσίας, που οι μεταβολές της δημιουργούν την ποικιλία των φυσικών φαινομένων: ο Θαλής θεώρησε το νερό την πρωταρχική ουσία («στοιχεῖον») που είναι, συγχρόνως, και «ἡ ἀρχή πάντων», ο Αναξίμανδρος αναζήτησε ως αρχή των όντων κάτι το αφηρημένο και μίλησε για το ἄπειρον, ενώ ο Αναξιμένης υπέδειξε ως «ἀρχήν τῶν ὄντων» τον αέρα· αργότερα στοιχεῖον και ἁρχή τῶν ὄντων θεωρήθηκε η γῆ, που πάει να πεί: το χώμα, ή η φωτιά , το πῦρ, ενώ άλλοι κατέληξαν στην αθροιστική χρήση των μεμονωμένων παλαιότερα «στοιχείων»: γη, αέρας, νερό, φωτιά.

      1. Από τους τρεις γιους του πατριάρχη των Εβραίων Νώε (τον Σημ, τον Χαμ και τον Ιάφεθ) κατάγονται σύμφωνα με τη Βίβλο όλοι οι σημερινοί λαοί της Γης.

        Οι Έλληνες, είναι απόγονοι των Εβραίων, και ο Θεός τους είναι ο Γιαχβέ Ιησούς!
        «Μέγαν έχομεν πόθον προς Θεόν των Εβραίων» (Άγιος Ρωμανός ο Μελωδός)

        (Αποκάλυψη 19.1-6) Αλληλούια, από τα Εβρ. הַלְּלוּיָהּ‎ Χαλελουγιάχ, κατά γράμμα αποτελεί προτροπή προς ομάδα ανθρώπων να «αινέσουν τον Γιαχβέ».

        Αλληλούια μέσα στις εκκλησίες! Δοξάστε τον Γιαχβέ Έλληνες!

        Ιησούς, ένα Εβραϊκό όνομα. Σημαίνει ο Γιαχβέ σώζει.

    1. Ι-Σ-Α-Α-Κ = 1873
      1873 = ΙΣΗΜΕΡΙΝΟΣ
      Α-Β-Ρ-Α-ΑΜ = 2764
      2764 = ΠΥΡΗΝΙΚΗ
      1873 + 2764 = 18732764 = ΙΣΗΜΕΡΙΝΟΣ ΠΥΡΗΝΙΚΗ
      ΕΡΜΗΝΕΥΣΙΣ = ΘΑ ΠΕΣΕΙ ΠΥΡΗΝΙΚΗ ΣΤΟΝ ΙΣΗΜΕΡΙΝΟ ΤΟΥ ΑΒΡΑΑΜ ΚΑΙ ΤΟΥ ΙΣΑΑΚ = ΙΣΡΑΗΛ
      ΙΣΡΑΗΛ = 666 = ΑΝΘΡΑΚΑΣ = ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΣΤΑΧΤΗ!
      ΜΗΝ 562 ΜΛΚ! ΝΑ ΧΑΙΡΕΣΑΙ!

      ΥΣΤΕΡΟΓΡΑΦΟ: ΕΚΤΟΣ ΚΙ ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΕΒΡΑΙΟΣ

  12. Τα πρώτα ζώα ήταν φυτοφάγα .
    Ο Πανάγαθος Θεός σεβάστηκε την ελευθερία του πιο εκλεκτού
    δημιουργήματος.Αυτός ο κόσμος είναι επιλογή του ανθρώπου που ενώ ήταν στην ζωή επέλεξε να απομακρυνθεί από Τον Θεό γνωρίζοντας τον πόνο και τον Θάνατο.Ο Πανάγαθος του δίνει δεύτερη ευκαιρία να ξαναεπιστρέψει στην ζωή μέσω της αλήθειας του Εσταυρωμένου Υιού του.
    Τα σαρκοφάγα ζώα είναι προγραμματισμένα να τρώνε ΄σαρκες ”υπηρετώντας τον θάνατο.Τις σάρκες δεν τις τρώνε με οδοντογλυφίδες αλλά με τα απαραίτητα κοφτερά δόντια.Που είναι η απορία σου?

  13. Ο Θεός φυσικά προίκισε τα σαρκοφάγα με χρησιμα ένσικτα στον κόσμο της φθοράς και του θανάτου για να ‘εχουν δυνατότητες επιβίωσης στο εκάστοτε περιβάλλον και να
    ευημερήσουν.Γιατί όμως βαθύτερα?Εάν έτρωγαν αποκλειστικά πτώματα νεκρών γηρασμένων η άρρωστων ζώων θα υπήρχαν ορισμένα ζώα που θα πολλαπλασιάζονταν και θα κυριαρχούσαν στην γή εις βάρος του ανθρώπου και της φύσης.Παράδειγμα το πολυπληθές είδος , έντομα/Τα τρώνε, τα ζώα ,έντομα αλλους είδους η ακόμα και του ίδιου είδους,μέχρι και σαρκοφάγα φυτά για μην ανατραπεί η φυσική ισορροπία.

    1. Για να καταλήξουμε φιλαράκι.
      Ισχυρίζεσαι ότι ο Θεός δημιούργησε όλα τα ζώα φυτοφάγα, αλλά μετά την αμαρτία του Αδάμ, επενέβη στην αρχική του δημιουργία εξοπλίζοντας κάποια ζώα με κυνηγετικά ένστικτα και τα κατάλληλα όπλα ώστε να γίνουν κυνηγοί.

      Τα λέω σωστά; Αυτό θέλεις να μου πεις;

    1. Αφού λοιπόν ο Θεός έφτιαξε τα πάντα γιατί παραπάνω έγραψες ότι κάποια φυτοφάγα ζώα ΕΓΙΝΑΝ σαρκοφάγα; Γιατί δεν γράφεις ότι ο Θεός ΕΦΤΙΑΞΕ σαρκοφάγα ζώα.
      Θα συνεχίσεις να κάνεις κι άλλες κολοτούμπες;

      1. Το πρώτο πρόγραμμα για τον χρήστη άνθρωπο, του δημιουργού για τα ζώα ήταν Version ΄΄ζωή” ήτοι φυτοφάγα με την πτώσηTo update του πρώτου προγράμματος για τον χρήστη άνθρωπο ;ήταν ”θάνατος” ήτοι σαρκοφάγα-φυτοφάγα. Πρακτικά ,Τα απέθαντα φυτά ως είδος δεν ήταν σαρκοβόρα, αλλά κάποια λόγω μεταβολής του κόσμου από την αθανασία μετέβησαν απότομα στην φθορά της πτωχείας των ενδιαιτημάτων τους στο έδαφος και μετέτρεψαν όργανά τους για να παγιδεύουν τα πολυπληθή έντομα και να τρέφονται (βλ. Καρλ Τσίμερ, Μοιραία έλξη, National Geographic, Μάρτιος 2010, σελ. 28επ.).Μερικά μεταβλήθηκαν σε ουδέτερα, ή βλαβερά αγριόχορτα. Ορισμένα μάλιστα, μετετράπησαν σε δηλητηριώδη. Πολλά βακτηρίδια που αρχικά ήταν χρήσιμα σε διάφορες οργανικές λειτουργίες, μετατράπηκαν σε ασθενοφόρους επιβλαβείς μικροοργανισμούς. Μερικοί οργανισμοί κατάλληλοι για συν-βίωση με άλλους, μετατράπηκαν σε άχρηστους, και έγιναν παράσιτα ζώντας σε βάρος των άλλων.Σκύλοι, γάτες, αρκούδες και άλλα σαρκοβόρα, μπορούν να συνεχίζουν να ζουν χωρίς κρέας. Αρκεί να εκπαιδευτούν. Τα πιο πολλά μεγάλα ζώα (ελέφαντες, μαμούθ κ.άλλ.) ήτανε χορτοφάγα. Και η φάλαινα, το μεγαλύτερο ζων θηλαστικό, ζει με φυτοπλαγκτόν.Όλες οι νυχτερίδες έχουν τα ίδια δόντια, ωστόσο ορισμένα είδη τα χρησιμοποιούν για διατροφή τους με φυτά και άλλα ζουν με αίμα ζώων.Μερικά είδη πιράνχας χρησιμοποιούν τα κοφτερά δόντια τους για να τρέφονται με φυτά και όχι με σάρκες άλλων (βλ. David Catchpoule Piranha, creation.com). Τα θηλυκά κουνούπια αναζητούν αίμα γιατί χρειάζονται αιμογλομπίνη για αναπαραγωγή, ενώ τα αρσενικά τρέφονται με χυμούς από τα φυτά!

        1. Γράφεις: «Σκύλοι, γάτες, και άλλα σαρκοβόρα, μπορούν να συνεχίζουν να ζουν χωρίς κρέας.»

          Ο σκύλος είναι σαρκοφάγο με 70% κρέας και 30% φυτικές ίνες.
          Η γάτα είναι σαρκοφάγο με 90% κρέας και 10% φυτικές ίνες.

          Σίγουρα δεν έχεις ούτε γάτα ούτε σκύλο.

          Μετά λες ότι ο Θεός έπλασε όλα τα ζώα φυτοφάγα αλλά όταν αμάρτησε το πρώτο ανθρώπινο ζευγάρι επήλθε πτώση και εμφανίστηκαν (γίνανε μόνα τους και καλά) σαρκοφάγα ζώα. Το θέμα με την πτώση καταρρίπτεται! Το αρχείο των απολιθωμάτων έδειξε ότι σαρκοφάγα υπήρχαν και πριν την ύπαρξη του ανθρώπου και την αμαρτία του Αδάμ.

          Επίσης ως γνήσιος αποδομητής κάθε έννοιας, υποστηρίζεις ότι τα «επιθετικά» όργανα (νύχια, σιαγόνες, δόντια) αυτά καθ’ εαυτά μπορούν να χρησιμοποιηθούν ποικιλοτρόπως, αφήνοντας να εννοηθεί ότι δεν πρόκειται για όπλα αλλά για απλά εργαλεία που χρησιμοποιούσαν τα ζώα (πριν την πτώση) για να τρώνε χόρτα η φύκια.

          Έτσι λοιπόν ισχυρίζεσαι ότι μερικά είδη πιράνχας χρησιμοποιούν τα κοφτερά δόντια τους για να τρέφονται με φυτά και όχι με σάρκες άλλων. Μάθε ότι τα πιράνχας είναι παμφάγα. Τα ισχυρά σαγόνια σε συνδυασμό με τα λεπτά οδοντωτά δόντια χρησιμεύουν στο σχίσιμο της σάρκας. Αν ο Θεός ήθελε να τρώνε μόνο φύκια δεν θα τους έδινε τέτοια δόντια.

          Άλλη μια ασυναρτησία από τις πολλές που είπες: «οι νυχτερίδες έχουν τα ίδια δόντια, ωστόσο ορισμένα είδη τα χρησιμοποιούν για διατροφή τους με φυτά και όχι με αίμα ζώων» Οι νυχτερίδες που τρέφονται με νέκταρ έχουν μακρύτερο ρύγχος σε σχέση με τις Βαμπίρ που έχουν μικρό ρύγχος για να φιλοξενήσουν μεγάλους κοπτήρες και κυνόδοντες. Οι κοπτήρες τους στερούνται σμάλτο για να διατηρούνται αιχμηροί. Τα δόντια των νυχτερίδων που τρέφονται με φρούτα είναι φτιαγμένα για θραύση.

          Τι έχεις να πεις Άσχετε Αδαή για τα δόντια του φιδιού;

          Μπορείς να απαντήσεις σε αυτή την απλή ερώτηση; Ο Θεός δημιούργησε τα σαρκοφάγα ζώα;

    2. Ασχετε Αδαή, Γράφεις: «Ναι,αλλαξε,όπως σου έγραψα πιο πάνω αυτόματα ο προγραμματισμος ,φυτοφάγα ζώα έγιναν σαρκοφάγα»

      Και πιο πάνω Γράφεις: «Στα σαρκοφάγα ζώα,όργανα προγραμματισμού από τον Θεό είναι τα ένσικτα συνδιασμένα με οπλισμό»

      Από τις πολλές κολοτούμπες ζαλίστηκες φιλαράκι.

  14. «Ναι,αλλαξε,όπως σου έγραψα πιο πάνω αυτόματα ο προγραμματισμος από τον Θεό, ,φυτοφάγα ζώα έγιναν σαρκοφάγα με ένσικτα αρπακτικών” .
    Τι δεν καταλαβαίνεις?

  15. Καλημέρα που καταντήσαμε ο βασιλιάς της κολοτούμπας να κατηγορεί για κολοτούμπες.
    Ο Θεός είναι ο δημιουργός των πάντων ,το πρόγραμμα ζωής η θανάτου όμως
    το επέλεξε ο άνθρωπος.Με ένα ανοιγόκλειμα του βλεφάρου αλλάζει το πρόγραμμα
    και απο πρόγραμμα ψεύδους ,πόνου και θανάτου επανέρχεται στο αρχικό πρόγραμμα της αληθινης ζωής.Τόσο απλό κι ‘ομως τόσο δύσκολο στην κατανόηση?
    Τα απολιθωματα φωτογραφίζουν μια εποχή που υπήρχαν φυτοφάγα και σαρκοφάγα
    και δεν μας διαφωτίζουν.Ο άνθρωπος ζούσε την εποχή την δεινοσαύρων.Ολες οι λαικές παραδόσεις ανα τον κόσμο αναφέρονται σε δράκοντες=δεινόσαυρους.
    Ακόμα και ο έκπτωτος άγγελος αναφέρεται συμβολικά ως αρχαίος δράκοντας .
    Υπήρξε εποχή που ”συμβίωναν” άνθρωποι και δεινόσαυροι και υπήρχε λογικά τεράστιος φόβος και τρόμος των ανθρώπων για τους δεινόσαυρους.Ολα τα ζώα ήταν φυτοφάγα μετά την πτώση δημιουργήθηκαν τα σαρκοβόρα-τελος-

  16. Εαν πάλι δεν κατάλαβες .Ο Θεός είναι ο δημιουργός του κοσμικού λογισμικού ,ομως ποιό πρόγραμμα θα τρέξει στην ζωή το επιλεγει ο άνθρωπος,απο την πτώση εώς σήμερα.
    Τον φόβο δεν τον δημιούργησε ο Θεός αλλά ό ανθρωπος,ορμόμενος εκ του πονηρού
    Τον πόνο δεν τον δημιούργησε ο Θεός αλλά ο ανθρωπος,ορμόμενος εκ του πονηρού
    Τον θάνατο δεν τον δημιούργησε ο Θεός αλλά ο ανθρωπος,ορμόμενος εκ του πονηρού
    Ο Κύριος των Δυνάμεων ώς άνθρωπος νίκησε τον φοβο,τον πόνο και τον θάνατο.
    Ο Κύριος είναι η οδός για να νικήσουμε τον κόσμο και οι Αγιοι του οι φωτεινοί σηματοδότες.

    1. Η ιδέα ότι άνθρωποι και δεινόσαυροι συνυπήρχαν ανάγεται στον μύθο. Οι δεινόσαυροι πρωτοεμφανίστηκαν πριν 230 εκατομμύρια χρόνια και εξαφανίστηκαν στο τέλος της Κρητιδικής περιόδου πριν 65 εκατομμύρια χρόνια.

      Έρευνες στο DNA του ανθρώπου δείχνουν πως οι πρώτοι άνθρωποι με σύγχρονη ανατομία έζησαν πριν από 200.000 χρόνια.

      Συνεπώς η αμαρτία των πρωτόπλαστων δεν έπαιξε κάποιο ρόλο στην δημιουργία των σαρκοφάγων.

      Παραπάνω είπες ότι ο Θεός είναι ο δημιουργός των πάντων. Γνωρίζεις τι σημαίνει η λέξη «δημιουργός» ;

      Δημιουργός:
      Αυτός που δημιουργεί, που παράγει κάτι από το μηδέν.
      Αυτός που φτιάχνει κάτι καινούριο επειδή θα είναι χρήσιμο.
      Αυτός που γίνεται η αιτία να γίνει κάτι.

      Απάντησε λοιπόν. Ποιος είναι ο Δημιουργός των σαρκοφάγων ζώων;

  17. Αυτός που δημιουργεί, που παράγει κάτι από το μηδέν είναι ο Θεός
    WIKI
    δημιουργός αρσενικό ή θηλυκό
    αυτός που δημιουργεί, που παράγει κάτι από το μηδέν
    αυτός που φτιάχνει κάτι καινούριο, είτε επειδή θα είναι χρήσιμο είτε στο πλαίσιο μιας καλλιτεχνικής δραστηριότητας
    αυτός που ασχολείται δημιουργικά με κάτι καινούριο, συνήθως ασχολούμενος με μια από τις καλές τέχνες
    αυτός που γίνεται η αιτία να γίνει κάτι
    Αφου αντγράφεις από wiki επειδή προφανώς δεν γνωρίζεις τι σημαίνει δημιουργός
    γιατί αφαιρείς μια εκδοχή περί δημιουργού της wiki?
    ”Aυτός που ασχολείται δημιουργικά με κάτι καινούριο, συνήθως ασχολούμενος με μια από τις καλές τέχνες”,Τι δεν κόλλησε στην ”λογική” σου,μήπως θέλεις να εξαφανίσεις
    την συμμετοχή του ανθρώπου σε αυτό που είναι ο κόσμος?
    Σε βολεύει ο Θεός άμοιρε να μην είναι καλός?Κούνα που σε κούναγε.
    Για να αποδείξεις ότι είσαι ένα μεγαλύτερο τίποτα από τους υπόλοιπους
    καταφεύγεις στην ουτοπία του γνώστη στο τίποτα για τίποτα
    μέσω πληκτρολογίου πουλάς το -0 για χρυσάφι .
    Η σχέση σου με την αλήθεια θυμίζει αρραΒώνα δια αλληλογραφίας.Ερώτηση ποιό όν στον κόσμο μπορεί να δημιουργήσει και να επηρεάσει ολόκληρο τον κόσμο?
    Δεν είναι ο μπακαλιάρος ….

    1. Άσχετε Αδαή ας δούμε την εκδοχή την οποία παρέλειψα.

      «Αυτός που ασχολείται ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΑ με κάτι καινούριο, συνήθως ασχολούμενος με μια από τις καλές τέχνες.»

      Η λέξη «δημιουργικά» είναι με μπλε χρώμα και αν κάνουμε κλικ πάνω της θα μεταφερθούμε σε μια άλλη σελίδα όπου η λέξη αυτή σημαίνει «κατά τρόπο δημιουργικό». Αν κάνουμε κλικ πάνω στην λέξη «δημιουργικό» θα δούμε ότι σημαίνει: «(για πρόσωπα) που έχει τη διάθεση να ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ κάτι το καινούριο δημιουργικός άνθρωπος» Αν κάνουμε κλικ στην λέξη «δημιουργεί» θα γυρίσουμε στην αρχή. Δηλαδή: Αυτός που δημιουργεί, που παράγει κάτι από το μηδέν. κτλ

      Διδασκαλία για 5χρονους. Για παραπάνω δεν είσαι. Έχουμε και κλαίμε λοιπόν.
      Η εκδοχή αυτή δηλώνει κάποιον που ασχολείται με τις καλές τέχνες δημιουργικά.
      Δηλαδή, ένας ζωγράφος που δημιουργεί ένα έργο ζωγραφικής.
      Ένας μουσικός που δημιουργεί ένα μουσικό κομμάτι.
      Και ένας άσχετος που δημιουργεί ασχετοσύνη στο πεδίο.

      Μέχρι στιγμής ότι έχεις πει είτε είναι ανοησία είτε ψέμα.
      Καταρρίφθηκαν όλα τα ψευδοεπιχειρήματα σου!

      Απάντησε λοιπόν. Ποιος είναι ο Δημιουργός των σαρκοφάγων ζώων;
      Ζορίζεσαι;

      1. Καλημέρα το μόνο που αναδείχθηκε ‘οπως πάντα άλλωστε είναι η μεροληψία και η εμμονή σου . Είσαι αδικαιολόγητα παρών,άρα απών.Γράφεις”Αν κάνουμε κλικ πάνω στην λέξη «δημιουργικό» θα δούμε ότι σημαίνει: «(για πρόσωπα) που έχει τη διάθεση να ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ κάτι το καινούριο”
        Ο ελεύθερος άνθρωπος με την επιρροή του πονηρού αγνόησε τον Θεό.Θέλησε να δημιουργήσει κάτι καινούργιο,το αδύνατο,να γίνει ο ίδιος θεός κατά φύση.Επέλεξε εν τέλει μέσα από το κακό να φτάσει,εάν βέβαια το επιθυμεί,στο καλό.Δύσκολο,λίγοι θα τα καταφέρουν.Να φθάσουν στην θέωση κατά Χάρην και όχι φυσικά κατά Φύσην.Σημερα είναι κοντά στην τεχνολογική ”θεώση” εκπληρώνοντας την αρχαία υπόσχεση θέωσης εκ του πονηρού μια ΄΄θέωση” μέν ,κάλπικη υλική θνητή δε.
        Για τα σαρκοφάγα απάντησα και όχι μια φορά.
        Ερώτηση ποιό όν στον κόσμο μπορεί να δημιουργήσει και να επηρεάσει ολόκληρο τον κόσμο?
        Ερώτηση ποιό όν στον κόσμο μπορεί να καταστρέψει και να επηρεάσει ολόκληρο τον κόσμο?
        Ερώτηση ποιό όν στον κόσμο που είναι το πλέον απροστάτευτο, ξένο όταν γεννιέται,σε αυτό τον πλανήτη ,είναι και το μοναδικό που δρά κατά της φύσης και όχι υπέρ της φύσεως , είτε συνειδητά είτε όχι?
        Δεν είναι ο δεινόσαυρος ούτε ο πίθηκος.

        1. Η ερώτηση είναι απλή.
          Ποιος είναι ο Δημιουργός των σαρκοφάγων ζώων;

          Ένας άθεος θα έλεγε ότι τα σαρκοφάγα δεν τα δημιούργησε ο Θεός.
          Εσύ όμως ο ένθεος στην θέα και μόνο της ερώτησης, παρουσιάζεις ψυχωσική διαταραχή (δυσλειτουργία της σκέψης) με κίνδυνο να υποστείς βαρύ ψυχωτικό επεισόδιο.

          Έχεις εκτεθεί ανεπανόρθωτα και βασικά είναι αστείο το γεγονός ότι ένας άνθρωπος που πιστεύει στον Θεό δεν μπορεί να απαντήσει σε αυτή την απλή ερώτηση.

  18. Καλησπέρα φίλε νισάφι σου απάντησα πιο πάνω ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ σήκωσε το κεφαλάκι σου και θα δείς.Π.Χ
    1.Ο Θεός φυσικά προίκισε τα σαρκοφάγα με χρησιμα ένσικτα στον κόσμο της φθοράς και του θανάτου για να ‘εχουν δυνατότητες επιβίωσης στο εκάστοτε περιβάλλον και να
    ευημερήσουν.
    2.Γιατί κάνεις ότι δεν καταλαβαίνεις ,ο Θεός είναι δημιουργός των πάντων τελεία.
    Θα απαντήσεις σε καμία ερώτηση?Η είναι στην τακτική σου του ψεύδους να μην
    απαντάς ,απλώς να ρωτάς?

    1. Οι κουτοπονηριές δεν περνάνε σε μένα.
      Όποιος δεν έχει καθαρό λόγο έχει λερωμένη την φωλιά του.

      Απάντησε ξεκάθαρα και γράψε ότι:
      Ο Ιησούς Χριστός Δημιούργησε τα σαρκοφάγα ζώα.

      Μπορείς να γράψεις αυτή την φράση;
      Ή θα αρχίσεις τις κολοτούμπες πάλι;

      1. Καλημέρα,γιατί επιμένεις?Είσαι ”δαρβινικός””?
        Δεν νομίζω, δεν δέχεσαι την Θεωρία του Δαρβίνου.
        Δέχεσαι βέβαια τα ”ένσικτα” του Φρόιντ.
        Οντως είναι ένα προβληματάκι,οπως και οι χρόνοι -που διαβάζεις-
        εμφάνισης των δεινόσαυρων και του άνθρωπου.
        Αραγε αυτά τα απολιθώματα συνύπαρξης φυτοφάγων και σαρκοφάγων,
        σε ποιά εποχή αναφέρονται?Για να επανέλθουμε λίγο…
        Ο Ιησούς Χριστός Δημιούργησε τα σαρκοφάγα ζώα?
        Ο Ιησούς Χριστός ήτοι δημιούργησε τον θάνατο?
        Ο Ιησούς Χριστός Ο δημιουργός της ζωής ,είναι υπεύθυνος
        για την απουσία ζωής?
        ”Ο Θεὸς θάνατον οὐκ ἐποίησεν, Σοφία Σολομώντος 1:13”
        Ο πτωτικός άνθρωπος δημιούργησε τον θάνατο και όχι ο Θεός.
        ” ἐπειδὴ γὰρ δι᾿ ἀνθρώπου ὁ θάνατος, καὶ δι᾿ ἀνθρώπου ἀνάστασις νεκρῶν. ὥσπερ γὰρ ἐν τῷ ᾿Αδὰμ πάντες ἀποθνήσκουσιν, οὕτω καὶ ἐν τῷ Χριστῷ πάντες ζωοποιηθήσονται» Α Κορινθίους 15: 21-22.”
        ” Διὰ τοῦτο ὥσπερ δι᾿ ἑνὸς ἀνθρώπου ἡ ἁμαρτία εἰς τὸν κόσμον εἰσῆλθε καὶ διὰ τῆς ἁμαρτίας ὁ θάνατος, καὶ οὕτως εἰς πάντας ἀνθρώπους ὁ θάνατος διῆλθεν, ἐφ᾿ ᾧ πάντες ἥμαρτον» Ρωμαίους 5:12.”
        ”Ο Θεὸς ἔκτισε τὸν ἄνθρωπον ἐπ᾿ ἀφθαρσίᾳ καὶ εἰκόνα τῆς ἰδίας ἰδιότητος ἐποίησεν αὐτόν· φθόνῳ ΔΕ ΔΙΑΒΟΛΟΥ ΘΑΝΑΤΟΣ εἰσῆλθεν εἰς τόν κόσμον, Σοφία Σολομώντος 2 : 23-24”
        Εάν ο άνθρωπος δεν αμάρτανε πιστεύοντας τον πονηρό δεν θα πέθαινε. Εξαιτίας της αμαρτίας του ανθρώπου θάνατος εἰσῆλθεν εἰς τόν κόσμον.
        Ο Ιησούς Χριστός Δημιούργησε τα ζώα και τον Ανθρωπο φυτοφάγο.
        Οχι φίλε,ο άνθρωπος επέλεξε τον αντίδικο,έφερε τον φόβο,τον πόνο και τον θάνατο ,έτρεψε την πρώτη δημιουργία σε θνητή,φυτά και ζώα σε δηλητηριώδη,φυτά και ζώα σε σαρκοφάγα, κ.ο.κ.
        Το όν στον κόσμο που ακόμα μπορεί να δημιουργήσει και να επηρεάσει ολόκληρο τον κόσμο.Το όν στον κόσμο που ακόμα μπορεί να καταστρέψει και να επηρεάσει ολόκληρο τον κόσμο.Το πριγκιπικό όν , το οποίο ακόμα είναι και το πλέον απροστάτευτο, ξένο όταν γεννιέται,σε αυτό τον πλανήτη ,και το μοναδικό που δρά κατά της φύσης(συνεπώς και κατά του Θεού)και όχι υπέρ της φύσεως , είτε συνειδητά είτε όχι….
        Οι θεωρίες του Δαρβίνου και του Φρόιντ αγγίζουν
        το τέλειο εάν δεν υπάρχει άνθρωπος αλλά μόνο ζώα που
        δεν μπορούν να εκφέρουν λόγο για να τους διαψεύσουν.
        Ο άνθρωπος δεν είναι ζώο αλλά είναι το πιο μιμητικό όν
        στον πλανήτη και συνεπώς εύκολα εξαπατημένο από ψεύτικα πρότυπα εκείνων που το γνωρίζουν και το καρπώνονται.”Εκεί βρέχουν τα πόδια τους
        και κολυμπούν” οι ψευτοθεωρίες.Ενα δαχτυλάκι από τον μεταπτωτικό άνθρωπο υπερμεγενθύνεται και παρουσιάζεται ως πλοκληρωμένος
        άνθρωπος/Σε σκανδαλίζει η αλήθεια ,την οποία την έχεις μπροστά στα μάτια
        σου και προτιμάς να διαβάζεις την αλήθεια θνητών ιδιοτελών σκεπτομορφών?Ναι εσύ το επιλέγεις είσαι ελεύθερος…

        1. Όποιος δεν έχει καθαρό λόγο έχει λερωμένη την φωλιά του.

          Γράφεις: «Ο πτωτικός άνθρωπος ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕ τον θάνατο και όχι ο Θεός.» Το εβραϊκό κοσμοείδωλο μας λέει ότι ο Θεός έδιωξε τους πρωτόπλαστους από τον κήπο της Εδέμ για να μην φάνε από το δέντρο της ζωής και γίνουν αθάνατοι. Και μάλιστα έβαλε αγγέλους να το φυλάνε. Συνεπώς ο θάνατος προϋπήρχε και ο άνθρωπος δεν δημιουργήθηκε αθάνατος. Πάρτο λοιπόν αλλιώς και γράψε: «Ο πτωτικός άνθρωπος ΕΠΕΛΕΞΕ (όχι δημιούργησε) τον θάνατο.
          Επίσης είσαι τόσο κοντόφθαλμος που δεν βλέπεις ότι η γέννηση και ο Θάνατος διέπει όλο το σύμπαν. Άστρο γεννιέται άστρο πεθαίνει.

          Το μοντέλο «σαρκοφάγο – φυτοφάγο» προϋπήρχε του ανθρώπου κατά κάτι εκατομμύρια χρόνια. Το εβραϊκό κοσμοείδωλο μας λέει ότι ο Θεός (Γιαχβέ) έφτιαξε πρώτα τα ζώα και μετά τον άνθρωπο στην ίδια δημιουργική ημέρα. Η εκκλησία και οι Άγιοι της πίστευαν ότι αυτή η δημιουργική ημέρα είχε διάρκεια 7.5 χιλιάδες χρόνια και έφαγαν όλοι τα μούτρα τους από τις ανακαλύψεις που ήρθαν στο φως.

          Δηλώνεις ξεκάθαρα ότι ο Χριστός είναι ο δημιουργός των πάντων, αλλά στην ερώτηση μου (Ποιος είναι ο Δημιουργός των σαρκοφάγων ζώων;) δεν απαντάς. Η φάβα έχει λάκκο και εσύ κάνεις κολοτούμπες μέσα του.

          Μετά τα μαθήματα που σου παρέδωσα και αφού υποτίθεται ότι έχεις μάθει πλέον τι σημαίνει η λέξη «δημιουργός» σε προκαλώ κάνοντας σου μια απλή ερώτηση.

          Ποιος είναι ο ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΣ των σαρκοφάγων ζώων;
          Ζορίζεσαι;

  19. Είσαι και κακοαδιάβασμένος,” τῇ γὰρ ματαιότητι ἡ κτίσις ὑπετάγη, οὐχ ἑκοῦσα, ἀλλὰ διὰ τὸν ὑποτάξαντα, ἐπ᾿ ἐλπίδι ὅτι καὶ αὐτὴ ἡ κτίσις ἐλευθερωθήσεται ἀπὸ τῆς δουλείας τῆς φθορᾶς εἰς τὴν ἐλευθερίαν τῆς δόξης τῶν τέκνων τοῦ Θεοῦ» Ρωμαίους 8:20-21.
    Η Γραφή λέγει ότι η Κτίση «ὑπετάγη, οὐχ ἑκοῦσα», όχι θεληματικά, στην φθορά αλλά από τον «ὑποτάξαντα»= τον Θεόν.Ο Θεός όμως δεν υποδούλωσε στην φθορά την Κτίση χωρίς λόγο ! Λόγω της αμαρτίας του Αδάμ η Κτίση «ὑπετάγη» στην φθορά. Δεν είναι άδικος ο Θεός και παράλογος,είναι πανάγαθος.Για το εκλεκτό δημιούργημα,τον σάρκινο άνθρωπο λοιπόν ήρθε η φθορά και ο θάνατος,δεν προυπήρχε του ανθρώπου.Οι Αγγελοι δεν πεθαίνουν.Για να πεθαίνει ή αμαρτία εμφανίσθηκε ο θάνατος και να μην γίνεται αθάνατη.Συνεπώς στην ουσία ο άνθρωπος της πτώσης δημιουργεί την αμαρτία ,η αμαρτία γεννάει τον θάνατο
    του από τον Θεό για να θανατωθεί η αμαρτία και να μην υπερνικήσει και καταδικάσει τον άνθρωπο. Για να έρθει Ο Κύριος και Θεός μας ως νέος Αδάμ με την Ενσάρκωση.την Σταύρωση.την Ανάσταση να καταργήσει τον θάνατο και να επανέφερε την αιώνια ζωή .Είσαι βραδύνους και μας περνάς για ινδιάνους Κομάντσι?Το σύμπαν δεν εξαφανίζει ούτε γεννάει νέα ποσότητα ύλης,υλικά παραμένει πάντα το ίδιο,τα άστρα δεν έχουν ψυχή για να πεθάνουν,ουτε τα ποτάμια,ουτε η θάλασσα/
    όμως μπροστά στην θνητή ζωή του ανθρώπου φανταζουν αθάνατα.
    Μην προσωποποιείς τις πεποιθήσεις της ανθρωπότητας για τον χρόνο σε όσους
    σε βολεύουν.Μέχρι πριν λίγους αιώνες η ανθρωπότητα πίστευε ότι ο κόσμος
    είναι ηλικίας κάποιων χιλιάδων ετών.Αύριο πάλι δεν γνωρίζεις τι θα ξημερώσει…
    Ερώτηση Το άψυχο χρυσάφι πεθαίνει?
    Ποιος είναι ο ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΣ των σαρκοφάγων ζώων;Ο Ιησούς Χριστός Φυσικά
    φίλε μου.

    1. Υποστηρίζεις δηλαδή ότι πριν την αμαρτία των πρωτόπλαστων η κτίση δεν είχε γνωρίσει τον θάνατο. Δεν υπήρχε ο θάνατος και τα ζώα ήταν όλα φυτοφάγα. Αλλά μετά την αμαρτία του Αδάμ και της Εύας επενέβη ο Θεός στην αρχική του δημιουργία και από εκεί που τα ζώα ήταν αθάνατα και φυτοφάγα, τους έβαλε μέσα τους τον θάνατο και δημιούργησε την τάξη των σαρκοφάγων κυνηγών με τα κυνηγετικά ένστικτα και όπλα. Επίσης επενέβη στο γονιδίωμα των πρωτόπλαστων καταστρέφοντας τον μηχανισμό της αθανασίας οδηγώντας τους στον θάνατο.

      Να δω τώρα πόσες κολοτούμπες θα κάνεις.

  20. Δεν υπάρχει καμία κολοτούμπα.Υποστηρίζω την ορθόδοξη παράδοση.
    Τα λόγια που ακολουθούν φυσικά,δεν είναι δικά μου.
    Αλλά ΑΠΌΣΠΑΣΜΑ ορθόδοξης χριστιανικής μελέτης.
    ”Σύμφωνα με την ορθόδοξη ανθρωπολογία, Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ δεν είναι μόνον μέρος του όλου (της ανθρωπότητας), αλλά ΦΕΡΕΙ ΕΝΤΟΣ του ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΦΥΣΗ.Τα λόγια του απόστολου Παύλου είναι πολύ χαρακτηριστικά: «δι’ ενός ανθρώπου η αμαρτία εις τον κόσμον εισήλθε και διά της αμαρτίας ο θάνατος, και ούτως εις πάντας ανθρώπους ο θάνατος διήλθεν, εφ’ ω πάντες ήμαρτον».
    Επίσης, αρκετά κατατοπιστικό είναι το παράδειγμα ενός επισκέπτη του Αγίου Όρους, ο οποίος, ακούγοντας έναν μοναχό να επαναλαμβάνει την ευχή «Κύριε Ιησού Χριστέ ελέησόν με», τον ρώτησε γιατί προσεύχεται μόνο για τον εαυτό του. Ο μοναχός απάντησε: «Δεν ξέρεις ότι εσύ κι εγώ και ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΝΑ; Όταν προσεύχομαι για τον εαυτό μου, προσεύχομαι για όλους τους ανθρώπους» .Την αλήθεια αυτή της ορθόδοξης ανθρωπολογίας επιβεβαιώνει και η επιστήμη της βιολογίας. Σύμφωνα μ’ αυτήν, το περισσότερο από το 99% των αλληλουχιών του DNA είναι κοινό ανάμεσα στους ανθρώπους , πράγμα που σημαίνει ότι ένας άνθρωπος διαφέρει από τον άλλον κατά λιγότερο από 1%. Οι άνθρωποι όμως δεν κληρονομούν την ΙΔΙΑ ΤΗΝ ΑΜΑΡΤΙΑ του Αδάμ, αλλά τις συνέπειές της. Η ΑΠΟΨΗ ΟΤΙ όλοι οι άνθρωποι ΚΛΗΡΟΝΟΜΟΥΝ ΤΗΝ ΕΝΟΧΗ των ΠΡΩΟΤΟΠΛΑΣΤΩΝ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟΔΕΚΤΗ από την ορθόδοξη πατερική παράδοση. Εξάλλου, λόγω αυτής της άποψης επικρίθηκε έντονα ο χριστιανισμός από τους ανθρωπιστές φιλοσόφους και ιδιαίτερα από τους ψυχαναλυτές.Αυτό που κληρονόμησε ο άνθρωπος, σύμφωνα με την ορθόδοξη πατερική θεολογία δεν ΕΙΝΑΙ ΕΝΟΧΕΣ, αλλά την αρρώστια της ανθρώπινης φύσης. Αυτή η αρρώστια είναι η φθορά και ο θάνατος «Τό δέ κέντρον τοῦ θανάτου ἡ ἁμαρτία» , δηλαδή όπου υπάρχει αμαρτία, υπάρχει ο θάνατος, αλλά και το αντίστροφο. Πολύ εύστοχη παρουσιάζεται η παρομοίωση που κάνει ο άγιος Ιουστίνος Πόποβιτς: την αμαρτία σαν τη σφήκα και τον θάνατο σαν το κεντρί της. Σημειώνει επίσης ότι ο άνθρωπος που έχει υποστεί πολλά τσιμπήματα από σφήκες, δηλητηριάζεται και πεθαίνει. Έτσι κι όταν η ψυχή τραυματίζεται από πολλές αμαρτίες, «ἀποθνήσκει θάνατον πού δεν ἒχει ἀνάστασιν» .
    Ο Ίδιος ο Θεός είπε στον Αδάμ, για να τον προειδοποιήσει, ότι αν φάει από το «απαγορευμένο ξύλο» θα πεθάνει «η δ᾿ αν ημέρα φάγητε απ᾿ αυτού, θανάτω αποθανείσθε» . Σε σχόλιο του αγίου Γρηγορίου του Παλαμά, παρατηρούμε ότι ο Θεός δεν επέβαλλε εκδικητικά τον θάνατο στον άνθρωπο, αλλά τον άφησε να υποστεί τις συνέπειες της παρακοής:«Ούτε γαρ πρότερον είπε προστάσσων, θάνετε, ην αν ημέρα φάγητε, αλλ’ αποθανείσθε ην αν ημέρα φάγητε» δεν είπε δηλαδή «νά πεθάνετε», αλλά «θα πεθάνετε».
    Στίς συνέπειες της αμαρτίας καταλογίζεται και η διάσπαση της ενότητας της ανθρώπινης φύσης. Ο άγιος Μάξιμος ο Ομολογητής σημειώνει: «η μία φύσις εις μυρία κατεμερίσθη τμήματα, και οι της αυτής φύσεως αλλήλων εσμέν δίκην ερπετών θηρίων παραναλώματα» Επίσης, η ανθρώπινη βούληση, στην οποία τόσο πολύ στηρίζονται οι ανθρωπιστές υπέρμαχοι της αυτονομίας, χάνει την πρωταρχική της δύναμη και υποδουλώνεται στην αμαρτία. Ως εκ τούτου, παύει να είναι άξια εμπιστοσύνης και πιθανότατα οδηγεί στην αμαρτία και την ετερονομία. Ο απόστολος Παύλος το διαπιστώνει αυτό και αναφέρει: «νυνί δε ουκέτι εγώ κατεργάζομαι αυτό, αλλ᾿ η οικούσα εν εμοί αμαρτία» και «ου γαρ ο θέλω ποιώ αγαθόν, αλλ’ ο ου θέλω κακόν τούτο πράσσω» . ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΠΤΩΣΗ λοιπόν, Η ΖΩΗ του ανθρώπου ΜΕΤΑΤΡΕΠΕΤΑΙ ΣΕ ΑΓΩΝΑ ΓΙΑ ΕΠΙΒΙΩΣΗ και, λόγω της διάσπασης της ανθρώπινης φύσης, ο άνθρωπος γίνεται εγωκεντρικός και ιδιοτελής. Αδυνατεί να αγαπήσει τον συνάνθρωπο ανιδιοτελώς. Βλέπει τα πάντα με ατομικιστικό πνεύμα, που φτάνει ως το σημείο να θεωρεί όλους τους ανθρώπους ως επίβουλους, που θα του καταπατήσουν τα δικαιώματα.Εκτός από τη διατάραξη της σχέσης του ανθρώπου με τον εαυτό του, τον Θεό και τον πλησίον, διαταράσσεται και η σχέση του με την υπόλοιπη κτίση. Δεν αισθάνεται πλέον την οργανική ενότητα μεταξύ αυτού και της κτίσεως. ΜΕ ΤΗΝ ΠΤΩΣΗ του στη φθορά και το θάνατο ΠΑΡΕΣΥΡΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΤΙΣΗ. Αυτή διασαλεύεται κι ο άνθρωπος, στην προσπάθειά του να τη δαμάσει, την καταστρέφει. Την χρησιμοποιεί εγωκεντρικά και με ιδιοτελείς σκοπούς. Επομένως, ενώ ήταν στη φύση του να την αγαπάει και να την σέβεται, με την πτώση την καταχράται, διότι παύει να την θεωρεί ευχαριστιακά. Φτάνει μάλιστα στο σημείο να λατρεύσει την κτίση, αντί του Δημιουργού της . Αυτή είναι η κατάσταση της συνεχούς νεκρότητας, την οποία έφερε η αμαρτία. Κατά τον άγιο Ιουστίνο Πόποβιτς, ο «μεγαλύτερος εχθρός» του ανθρώπου είναι ο θάνατος. Ο άνθρωπος «εφεύρε τον θάνατον και τον εγκαθίδρυσε εντός του και εις όλα τα όντα γύρω του[…]ο θάνατος είναι μία αστείρευτος πηγή ολων των βασάνων και των θλίψεων» . Ο ίδιος πατήρ λέει ότι ο άνθρωπος παλεύει αδιάκοπα με τον θάνατο, ο οποίος επιτίθεται συνεχώς στον άνθρωπο, είτε με πειρασμούς, είτε με «ορατές και αόρατες ασθένειες». Ο θάνατος φθείρει τον άνθρωπο και στο σώμα και στην ψυχή .Για τους ανθρωπιστές φιλοσόφους, αληθινή αυτονομία υπάρχει μόνο όταν την ηθική την ορίζει ο ίδιος ο άνθρωπος. Ενδιαφέρονται μόνο για την προέλευση της ηθικής κρίσης. Αντιθέτως, για τη χριστιανική ηθική, δεν ωφελεί και δεν έχει κανένα απολύτως νόημα να έχει ο άνθρωπος ηθική αυτονομία ενώ συνεχίζει να εξουσιάζεται από τη φθορά και το θάνατο , κι όσο το ήθος του δεν τον βγάζει απ’ αυτό το αδιέξοδο, δημιουργούνται άλλα προβλήματα”
    ΔΕΝ ΚΛΗΡΟΝΟΜΟΥΜΕ ΣΥΝΕΠΩΣ -ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΙΣΧΥΡΙΖΕΣΑΙ ΔΗΛΑΔΗ ΤΗΝ ΑΜΑΡΤΙΑ ΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ-ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΔΑΜ ΑΛΛΑ ΤΗΝ ΦΘΑΡΤΟΤΗΤΑ, ΗΤΟΙ ΤΗΝ ΑΡΡΩΣΤΙΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΘΑΝΑΤΟ ΟΛΟΙ ΜΑ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ.ΟΙ ΔΥΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΟΙ ΠΑΤΕΡΕΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ
    ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΑΜΑΡΤΙΑΣ.
    ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΑ.
    Καλό σου βράδυ!

  21. Κάτι τελευταίο ,Ο άνθρωπος δημιουργήθηκε κατ εικόνα και καθ ομοίωσιν του Θεού,
    οχι κατ ομοίωσιν.Δεν ήταν τελειος ,Δεν είναι τυχαίο στην Γέννεση
    για την δημιουργία πριν την δημιουργία του ανθρώπου αναφέρεται η φράση ”λίαν καλώς”.
    Ο ίδιος ο άνθρωπος επέλεξε την πορεία της κτίσης.

    1. Επειδή είσαι κολοτούμπας να σου θυμίσω τι είπες παραπάνω.

      Ο Θεός δημιούργησε τα ζώα αθάνατα. (2 Οκτωβρίου 2018 at 17:10)

      Ο Θεός δημιούργησε τον άνθρωπο άφθαρτο και αθάνατο. (6 Οκτωβρίου 2018 at 11:32)

      Συνεπώς υποστηρίζεις ότι ο Θεός δημιούργησε τα ζώα και τον άνθρωπο αθάνατους.

      Ερώτηση: Ποιος επενέβη στην δημιουργία και έκανε τα αθάνατα θνητά;

      Να δω πόσες κολοτούμπες θα κάνεις.

  22. Καλησπέρα,ό ανθρωπος πίστεψε τον πονηρό ότι ήταν δημιούργημα κατ ομοίωσιν
    του Θεού,άρα θεός κατά φύσιν και δεν πίστεψε τον Θεό που του είπε ότι θα πεθάνει
    εάν αμαρτήσει,παρασύροντας την ζώντα κτίση στην φθορά και τον θάνατο.
    Τα έχω γράψει τόσες φορές…..Καλό βράδυ!

    1. Άρα ο Αδάμ και η Εύα επενέβησαν στην δημιουργία του Θεού; Ως δημιουργοί αλλοίωσαν τον γενετικό κώδικα των ζώων και τον δικό τους και δημιούργησαν θνητά ζώα και ανθρώπους;

      Παραπάνω είπες ότι ο Θεός υπέταξε την δημιουργία στην φθορά. Επίσης είπες ότι ο Θεός δημιούργησε τα σαρκοφάγα ζώα.

      Εφόσον πιστεύεις ότι ο Θεός δημιούργησε τα ζώα και τους ανθρώπους αθάνατους, ποιος επενέβη και δημιούργησε ζώα και ανθρώπους θνητούς;

      Θα συνεχίσεις να κάνεις κολοτούμπες;

      1. Ο Αδάμ και η Ευα δεν ηταν θεοί εκ φύσεως,να αλλάξουν ετσιθελικά,το ”πρόγραμμα” του Δημιουργού των έμβιων όντων,Ηταν χρήστες του ”προγράμματος ζωή” του Δημιουργού,αγνόησαν τις οδηγίες χρήσεως του Δημιουργό,επέλεξαν τον θάνατο αντί της ζωής(απλοποιημένα-μήπως καταλάβεις)>Θάνατο στην κτίση>φθορά,αρρώστια,θάνατο στα έμβια>φυτά και ζώα σαρκοφάγα.Ο Άνθρωπος είναι χώμα και νερό,δύναται να ανθήσει’αλλά εάν αφεθεί θα ξεραθεί.Μήπως υπονοείς ότι ο πονηρός επενέβη και δημιούργησε την θνητότητα στην κτίση?Γιατί επιμένεις?
        Γεν. 3,7 Και ήνοιξαν τα μάτια των δύο πρωτοπλάστων, εκατάλαβαν ότι ήσαν γυμνοί σωματικώς και ψυχικώς, εντράπηκαν την γυμνότητά των και έκοψαν φύλλα συκής, τα έρραψαν προχείρως και με αυτά σαν ποδιές εκάλυψαν την γυμνότητά των.Η Πτώση έφερε τον Αδάμ και την Εύα από αθάνατους οντολογικά σε κατάσταση υπό του ζώου.Τα ζώα δεν ντρέπονται για την γύμνια τους.Τα φύλλα συκής για όσους ξέρουν φέρνουν απίστευτη φαγούρα
        όταν έρθουν σε επαφή με το ανθρώπινο σώμα.
        Κάπου έχεις δίκιο ένα είναι το πρόγραμμα Του Δημιουργού που περιέχει όλες
        τις δυνατές επιλογές αφήνοντας ελευθερία κινήσεων στον εκλεκτό χρήστη,
        που καθορίζουν το πεδίο του καθοριστικά.
        Ο χρήστης επιλέγει είτε την θέωση είτε την υλική ουτοπία .
        Μακριά από Τον Θεό,υπήρχε η φθορά της κτήσης,η συνειδητότητα της φθαρτής ύπαρξης,ο φόβος,τα σαρκοφάγα φυτά και ζώα.

  23. Αμάρτησαν ο Αδάμ και η Εύα και κάτι τρέχει στα γύφτικα. Αυτό που δεν εξηγείς είναι το πως έγινε η μετάβαση από την αθανασία στην φθορά. Πως τα ζώα και οι άνθρωποι από αθάνατοι (όπως πιστεύεις ότι ήταν) έγιναν θνητοί. Μια τέτοια μετάβαση προϋποθέτει επανασχεδιασμό του γονιδιακού μηχανισμού των έμβιων όντων. Ο μόνος σχεδιαστής και δημιουργός που γνωρίζω εγώ είναι ο θεός. Αν πιστεύεις ότι όλα γίνονται μόνα τους να μου το πεις.

    Εδώ μιλάμε για έναν επανασχεδιασμό όλης της κτίσης και εκτέλεση αυτού με δημιουργικό τρόπο. Ο μόνος που θα μπορούσε να το κάνει είναι ο δημιουργός.

    Φράσεις όπως “οι πρωτόπλαστοι παρέσυραν την κτίση στον θάνατο” και “η αμαρτία γεννάει τον θάνατο” είναι αοριστολογίες. Συγκεκριμένα μιλάμε για θρησκευτικές αοριστολογίες που εστιάζουν σε ανθρώπους που διαθέτουν επιφανειακή αντίληψη των πραγμάτων.

    Εσύ τι αντίληψη διαθέτεις Άσχετε Αδαή; Μπορείς να εμβαθύνεις ή θα συνεχίσεις να ασχολείσαι με αοριστολογίες; Μέχρι εκεί φτάνεις;

    Έως τώρα έχεις πει:
    [1] ο θεός δημιούργησε αθάνατα τα ζώα και τον άνθρωπο.
    [2] ο θεός δημιούργησε όλα τα ζώα φυτοφάγα.
    [3] ο Θεός δημιούργησε τα σαρκοφάγα ζώα.
    [4] ο θεός υπέταξε την κτίση στην φθορά.

    Και στις τέσσερις αυτές δηλώσεις, αυτός που κάνει να γίνει (δημιουργός) είναι ο Θεός και κανένας άλλος. Άσε λοιπόν τις αοριστολογικές κολοτούμπες και απάντησε στην ερώτηση.

    Ποιος αφαίρεσε τον μηχανισμό που δίνει τη δυνατότητα για αντιγραφή του γενετικού υλικού στις άκρες των χρωμοσωμάτων; Εφόσον πιστεύεις ότι ο θεός δημιούργησε τα έμβια όντα αθάνατα, αυτός ο μηχανισμός υπήρχε και προστάτευε την γενετική πληροφορία από τη φθορά. Απάντησε λοιπόν. Ποιος το έκανε αυτό το πράγμα;

    Αν δεν καταλαβαίνεις πιάσε αυτό. Ποιος είναι ο δημιουργός αυτής της φθαρτής κτίσης;
    Τίποτα δεν γίνεται μόνο του. Αοριστολογίες του τύπου «αμάρτησε ο Αδάμ και παρέσυρε στον θάνατο την κτίση» λέγονται από ανθρώπους με χαμηλό iq. Έχεις μυαλό στο κεφάλι σου;

  24. Τα πράγματα δεν είναι τόσο απλά όπως τα θέτεις, π.χ ο κάθε άνθρωπος (χ)είναι καθοριστικός στην ζωή του.Στο γήρας που είναι το τελευταίο χρονικά σκαλοπάτι πριν το θάνατο καθοριστικοί είναι ψυχολογικοί παράγοντες.Σε μακρές περιόδους τοξικού στρες, το οποίο διαχωρίζεται από το υγιές παρατεταμένο στρες που μας κάνει παραγωγικούς κάτω από ισορροπημένη ψυχολογία, παρατηρείται επιτάχυνση της γήρανσης σε κυτταρικό επίπεδο, η οποία μετράται ως αποτέλεσμα φθοράς στα τελομερή=προστετευτικά ακρα των χρωμοσωμάτων. Τα τελομερή στις ομάδες που υποφέρουν από χρόνιο τοξικό στρες εμφανίζονται μικρότερα σε μήκος, άρα και με μικρότερη δυνατότητα αντίστασης στη φθορά που προκαλούν οι κυτταρικές διαιρέσεις καθώς η δράση της τελομεράσης=ο μηχανισμός που προστατεύει το μήκος των τελομερών ,ένα ένζυμο με την ικανότητα, όχι να αντιγράφει γενετική πληροφορία, αλλά να συμπληρώνει και πάλι σε μήκος το τελομερές, εμφανίζεται κατά 50% μειωμένη. 40 χρόνια υπό την επίδραση τοξικού στρες μετρώνται να συνεπάγονται τουλάχιστο 10 επιπλέον χρόνια γήρανσης σε κυτταρικό επίπεδο.
    Τώρα για τα σαρκοφάγα χρήσιμα για κατανόηση είναι τα παρaκάτω:Διεθνής ομάδα επιστημόνων αποκωδικοποίησε τη δομή του DNA της τίγρης, του λιονταριού και της λεοπάρδαλης του χιονιού σε μια προσπάθεια να συμβάλουν στη διάσωσή τους.
    Τα αποτελέσματα της μελέτης που δημοσιεύονται στην επιθεώρηση Nature Communications δείχνουν μεταξύ άλλων ότι τα μεγαλόσωμα αιλουροειδή υπέστησαν γενετικές ΜΕΤΑΛΛΑΞΕΙΣ, οι οποίες τους ΕΠΕΤΡΕΨΑΝ να εξελιχθούν σε σαρκοφάγα.
    Ο Θεός ως μόνος δημιουργός,παρέχει το λογισμικό στα όντα αλλά είναι έντονα διαδραστικό για τον άνθρωπο χρήστη ,το δικό του σύμπαν θανάτου στην κτίση στα σύμπαντα ζωής των εμβίων όντων .

  25. Τα πράγματα δεν είναι τόσο απλά όπως τα θέτεις ΕΣΥ! Όχι εγώ. Εσύ είσαι αυτός που απαντά με αοριστολογίες. «Αμάρτησε ο Αδάμ και παρέσυρε όλη την κτίση στην φθορά.»

    Και συνεχίζεις να απαντάς με αοριστολογίες. Το ότι το τοξικό στρες επιβαρύνει την υγεία αυτό είναι γεγονός. Εδώ όμως λέμε ότι δεν υπάρχει ο μηχανισμός που δίνει τη δυνατότητα για αντιγραφή του γενετικού υλικού στις άκρες των χρωμοσωμάτων, ώστε να προστατευτεί η γενετική πληροφορία από τη φθορά. Το αποτέλεσμα είναι να γερνάει ο άνθρωπος και να πεθαίνει.

    Αφού λοιπόν έφαγες τις σφαλιάρες σου το γύρισες στην εξέλιξη. Λες τώρα ότι τα αιλουροειδή υπέστησαν γενετικές μεταλλάξεις και εξελίχθηκαν σε σαρκοφάγα.

    Μάλιστα παρουσιάζεις την εξέλιξη ως ένα λογισμικό μέσα στα όντα.
    Παραθέτω από το σάιτ της Ιεράς Αρχιεπισκοπής Αθηνών, ένα απόσπασμα από το άρθρο με τίτλο «Δημιουργία και εξέλιξη δεν συμβιβάζονται»

    «Θά ἀναγνωρίζετε ὅτι ὑπάρχει Δημιουργός, Παντογνώστης, Πανταχοῦ Παρών καί Παντοδύναμος πού δέν ἔχει ἀνάγκη “ἐργαλεῖα”, ὅπως αὐτό τῆς Ἐξέλιξης γιά νά διαμορφώσει τόν κόσμο…»

    Ερώτηση: Ο Θεός δημιούργησε την κτίση με εργαλείο την εξέλιξη;

    1. Ποιά εξέλιξη?Οταν σε ένα άνθρωπο του κόψουν τα χέρια και γράφει με τα δόντια
      αυτό δεν λέγεται εξέλιξη αλλά προσαρμογή.Οταν ένας γέρος χάνει τα δόντια
      του και καταπίνει την τροφή του δεν λέγεται εξέλιξη αλλά προσαρμογή.
      Oποιος προσαρμόζεται ευκολότερα θεωρητικά ζεί περισσότερο αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν θα πεθάνει.Μόνο η άλγη ,σε άκρως ευνοικό περιβάλλον και η αθάνατη μέδουσα.εάν δεν την φάει κάποιος, είναι αθάνατα από φυτά και ζώα στην γή.
      Γνωρίζω χριστιανούς που υποστηρίζουν την θεωρία της εξέλιξης.εγώ όχι.
      Εμπεριέχει μέσα της όχι μεγάλο ποσοστό αληθείας.Επειδή δεν είμαι
      σε θέση ακριβώς να το απομονώσω και να το επιλέξω προτιμώ να την αποφεύγω,
      εάν καί είναι ιδιαίτερα δύσκολο.Εχει καπηλευτεί,περιχαρακώσει λέξεις-εννοιες όπως η εξελιξη,η επιλογή(φυσική),η μετάλλαξη,η μεταβολή,η προσαρμοστικότητα,κάτι που καθιστά αδύνατο να εκφραστείς για τα ζώα και τον άνθρωπο ”φυσιοκρατικά” επαρκώς χωρίς να τις χρησιμοποιήσεις .Αμέσως τότε ”ανάβει το λαμπάκι του Δαρβίνου”που δεν σε αφήνει να οδηγήσεις την σκέψη σου εκεί που θα ΄ήθελες ως έλλογο όν.

  26. Παραπάνω έγραψες: «τα αιλουροειδή υπέστησαν γενετικές ΜΕΤΑΛΛΑΞΕΙΣ και ΕΞΕΛΙΧΘΗΚΑΝ σε σαρκοφάγα.» Και μετά από αυτή την δήλωση γράφεις “ποια εξέλιξη”;
    Αφού το γράφεις ο ίδιος. «Εξελίχθηκαν» ! Κοροϊδεύουμε κιόλας;

    Πάρτο αλλιώς για δεν σε παίρνει.

    Ερώτηση: Ο Θεός δημιούργησε την κτίση με εργαλείο την εξέλιξη;
    Ναι ή Όχι ; Θα απαντήσεις καθαρά και ξάστερα ή θα βρεις κάποια δικαιολογία πάλι για να αρχίσεις τις κολοτούμπες;

    Εγώ λέω να κάνεις ότι έκαναν οι πρόγονοι σου. Να σηκωθείς από το έδαφος και να γίνεις άνθρωπος.

  27. Στη Βιολογία με τον όρο μετάλλαξη ή μεταλλαγή (mutation), χαρακτηρίζεται οποιαδήποτε μεταβολή που μπορεί να συμβεί στο γενετικό υλικό ενός οργανισμού.
    Η μεταβολή γενετικού υλικού φυτοφάγων που τα έτρεψε σε σαρκοφάγα
    δεν είναι εξέλιξη αλλά ένα μικρό δείγμα του ενδελεχή προγραμματισμού 2 επιπέδων ζωής, μέσα στον χρόνο και στον τόπο, πηγαίου κώδικα όχι ενός απλού Δημιουργού,αλλα του Θεού.
    Υπάρχει σίγουρα ένα είδος ”εξέλιξης” για τα είδη από τον Θεό αλλά όχι δαρβινική,
    Θα μου πείς πως το γνωρίζουμε?
    Γεν. 3,14 Είπε δε τότε Κυριος ο Θεός στον όφιν· “επειδή διέπραξες αυτήν την δολιότητα, θα είσαι κατηραμένος συ ανάμεσα από όλα τα κτήνη και όλα τα θηρία, που υπάρχουν εις την γην. Θα σύρεσαι στο χώμα με το στήθος και την κοιλίαν και χώμα θα τρώγης όλας τας ημέρας της ζωής σου.
    Βλέπουμε ότι Ο Θεός μετά την πτώση ”έκοψε τα πόδια στο ερπετό” το έθεσε
    να σέρνεται στο χώμα ,συνεπώς μετάλλαξε ζώα πρώτης αθάνατης δημιουργίας ξεκινώντας άμεσα από το το φίδι το σπιράλ θνητότητας .Ο άνθρωπος δεν χρειάζεται να σταθεί όρθιος για να είναι άνθρωπος,είναι πάντα άνθρωπος.Η μαιμού όσο και να σταθεί όρθια
    παραμένει μαιμού.Οταν αλλάζουμε λάμπες το σώμα μας είναι στην πιο όρθια στάση,
    αλλά αυτό δεν μας καθιστά εξυπνότερους στην ζωή μας.
    Κατάκοιτοι άνθρωποι έχουν εξαιρετική διάύγεια πνεύματος.

  28. Παραθέτω από δικό σου σχόλιο: «τα μεγαλόσωμα αιλουροειδή υπέστησαν γενετικές ΜΕΤΑΛΛΑΞΕΙΣ, οι οποίες τους ΕΠΕΤΡΕΨΑΝ να εξελιχθούν σε σαρκοφάγα.»

    Εδώ έχεις τονίσει δυο λέξεις. “μεταλλάξεις” και “επέτρεψαν”. Και τι επέτρεψαν στα αιλουροειδή οι μεταλλάξεις; Να ΕΞΕΛΙΧΘΟΥΝ σε σαρκοφάγα.

    Οι μεταλλάξεις επιτρέπουν την εξέλιξη. Αυτό είπες!
    Τώρα λοιπόν κάνεις κολοτούμπα και λες ότι η “μετάλλαξη” είναι η “μεταβολή” η οποία δεν είναι εξέλιξη.

    Ήρθες σε πολύ δύσκολη θέση καθότι αντιφάσκεις με τα ίδια τα λεγόμενα σου. Και τι πάει να πει μεταβολή; «μετάβαση από μια κατάσταση σε μια άλλη».

    Παραθέτω από το Τμήμα Μοριακής Βιολογίας & Γενετικής / ΔΠΘ (Γενετική πληθυσμών & εξέλιξη) «Οι ΜΕΤΑΒΟΛΕΣ της γενετικής ποικιλότητας στο χρόνο οδηγούν στην ΕΞΕΛΙΞΗ των οργανισμών.»

    Οποιαδήποτε μεταβολή (μετάβαση από μια κατάσταση σε μια άλλη) από το αρχικό σχέδιο είναι εξέλιξη. Αν ο Θεός δημιούργησε το φίδι χωρίς κούφια δόντια (ενέσεις) και δηλητήριο, τότε η μετάβαση του από την μια κατάσταση στην άλλη είναι εξέλιξη.

    Μετά λες ότι υπάρχει ένα είδος ”εξέλιξης” αλλά δεν είναι η Δαρβινική, προσπαθώντας να απενοχοποιήσεις την εξέλιξη από την ρετσινιά του Δαρβίνου. Μάλιστα το “επιχείρημα” σου αυτό το στηρίζεις στο εδάφιο Γεν. 3,14.

    Μα καλά δεν μπορείς να καταλάβεις τον συμβολισμό; Αμάρτησε το φίδι; Το φίδι μίλησε στην Εύα; Δεν ήταν μέσα του ο διάβολος; Δεν ήταν μια μαριονέτα του Διαβόλου; Δηλαδή τι θέλεις να μας πει τώρα; Ότι αμάρτησε το φίδι και ο Θεός το τιμώρησε κόβοντας του τα πόδια και κάνοντας το να τρώει χώμα; Αντί να πιάσει τον διάολο από τα κέρατα τα έβαλε με το θύμα της υπόθεσης το φίδι;

    Παραθέτω από το σάιτ της Ιεράς Αρχιεπισκοπής Αθηνών: «Δημιουργία και εξέλιξη δεν συμβιβάζονται… ὑπάρχει Δημιουργός, Παντογνώστης, Πανταχοῦ Παρών καί Παντοδύναμος πού δέν ἔχει ἀνάγκη “ἐργαλεῖα”, ὅπως αὐτό τῆς Ἐξέλιξης γιά νά διαμορφώσει τόν κόσμο…»

    Ερώτηση: Ο Θεός δημιούργησε την κτίση με εργαλείο την εξέλιξη;
    Ερώτηση: Οι μεταλλάξεις επέτρεψαν στα αιλουροειδή να εξελιχθούν σε σαρκοφάγα;

    Να δω τώρα πόσες κολοτούμπες θα κάνεις.

  29. Δεν προσέχεις τι γράφω.
    Στη Βιολογία με τον όρο μετάλλαξη ή μεταλλαγή (mutation), χαρακτηρίζεται οποιαδήποτε ΜΕΤΑΒΟΛΗ που μπορεί να συμβεί στο ΓΕΝΕΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ενός οργανισμού.
    Ο ενδελεχής προγραμματισμός 2 επιπέδων ζωής, στον πηγαίο κώδικα του Θεού ΚΑΘΟΡΙΖΕΙ την ΜΕΤΑΒΟΛΗ στο γενετικό υλικό των έμβιων όντων και όχι η εξέλιξη.
    Για να μην χαθούμε στις λέξεις.”Η εξέλιξη” η δαρβινική ξεκινάει με αφετηρία την
    τυχαιότητα και καταλήγει στην τυχαιότητα.
    Δεν λαμβάνει υπόψη της ούτε τον άνθρωπο ως παράγοντα εξαφάνισης ειδών η συντήρησης ειδών(από τον άνθρωπο φανερά εξαρτάται ακόμα και στον πιο αδαή όπως εγώ) και πολύ περισσότερο τον Θεό ως Δημιουργό.Τι υπάρχει όμως πίσω από την κουρτίνα του Δαρβινισμού?Είναι η πρώτη ”σοσιαλιστική διεθνής” χωρίς δημιουργό,
    αναλώσιμη στο πιάτο του πιθηκανθρωπισμού της καπιταλιστικής Δύσης.
    Είναι η πρώτη προσπάθεια αφού απορρίφθηκε η απόλυτη αλήθεια του Θεού,
    να εισάγουν αποικιοκράτες μια δική τους ιδιοτελή,φυσική αλήθεια προς χειραγώγηση των υπολοίπων.Η μετατροπή του ερπετού σε φίδι από τον Θεό δεικνύει την
    πρώτη μετάλλαξη στο ζωικό βασίλειο.-Υπάρχει όντως συμβολισμός αλλά και ρεαλιστική πραγματικότητα,τα φίδια είχαν στην σρχή πόδια.Η μετατροπή του άνθρωπου σε πίθηκο
    από τους δυτικούς δικνύει την πρώτη επιχειρούμενη τεχνητη μετάλλαξη στο ανθρώπινο βασίλειο.Αργότερα ,επειδή δεν έπειθε ούτε τους συγγενείς και φίλους των κατεργάρηδων αγγλοσαξόνων ισχυρών προσαρμόστηκε η ”θεωρία΄΄ της εξέλιξης ,ό άνθρωπος με τον πίθηκο έχουν κοινό πρόγονο.Οπόιος βρεί πραγματικά αυτό τον πρόγονο κερδίζει χρυσόν ωρολόγιον.Βέβαια πρακτικά με την τεχνολογία που έχουν μπορούν να κατασκευάσουν
    πρόγονους αλλά ακόμα πιο εύκολα απόγονους του αρχαίοπιθήκου!
    Εάν ζούσε ο Σωκράτης ,ο Αριστοτέλης ακόμα και ο Επίκουρος θα έκοβαν τις φλέβες τους
    με τέτοιες ανοησίες που παρουσιάζονται ως δήθεν επιστημονικές.
    Ο διάβολος ως πνεύμα εξέπεσε στην γή,η μοίρα του έχει σφραγιστεί στην κόλαση
    άρα δεν δύναται να πέσει πιο χαμηλά.Το ερπετό το έκανε να μιλήσει ο διάβολος? Η ψευδαίσθηση του ομιλώντα ερπετού προκάλεσε στην Εύα τον πειρασμό?Σίγουρα ο πειρασμός έφερε την αμαρτία στον άνθρωπο και η αμαρτία τον θάνατο.Από το φίδι πρώτα έμελλε να καθορισθεί παρεμβατικά η αλλαγή και ο θάνατος στα ζώα.Τι πιο Θεο-λογικό ?
    Η πορεία του ανθρώπου και των ζώων στον υλικό χρόνο δεν λέγεται εξέλιξη ονομάζεται ΘΑΝΑΤΟΣ.

  30. Εσύ δεν προσέχεις τι γράφεις όχι εγώ τι διαβάζω. Πως εξηγείς αυτό:
    «τα μεγαλόσωμα αιλουροειδή υπέστησαν γενετικές μεταλλάξεις, οι οποίες τους επέτρεψαν να ΕΞΕΛΙΧΘΟΥΝ σε σαρκοφάγα.»

    Δήλωσες ξεκάθαρα ότι οι μεταλλάξεις (μεταβολές) επέτρεψαν στα ζώα αυτά να ΕΞΕΛΙΧΘΟΥΝ από φυτοφάγα σε σαρκοφάγα.

    Μετά μίλησες για ένα είδος “εξέλιξης” και ως αδιάβαστος και άσχετος με το θέμα στηρίχθηκες στη Γεν. 3,14. για να το αποδείξεις.

    Να το δούμε λοιπόν από την δική σου μεριά το θέμα. Ο Θεός υποσχέθηκε ότι το φίδι θα έχανε τα πόδια του και θα σερνόταν πλέον με την κοιλιά του.

    Με ποιο τρόπο εκπλήρωσε την υπόσχεση του;

    [1] Άμεση επέμβαση;
    [2] ελεγχόμενη (από τον Θεό) μακροχρόνια μεταβολή του γενετικού του κώδικα;

  31. Καλησπέρα,σε ευχαριστώ για την ενδιαφέρουσα ,αν και άστοχη ερώτηση.
    Η άμεση παρέμβαση του Θεού που διαβάζουμε στην Αγία Γραφή δεν είναι μετρήσιμη.
    Δεν μπορεί να βρεθεί και να καταμετρηθεί με όργανα μετρήσεως και να δοθεί
    μια τιμή μέσα στον χρόνο.Σύμφωνα με την αγγλοσαξονική ”θεολογία και φιλοσοφία”-ο Θεός να την κάνει θεολογία και φιλοσοφία,κυρίαρχη υποκουλτούρα,ίσως είναι η ορθότερη απόδοση-που έχει επικρατήσει στην βάση της πυραμίδας του ”σύγχρονου κόσμου των επιστημών”,η παρέμβαση δεν υπήρξε ποτέ!!! διότι δεν μπορεί να μετρηθεί!!! και να ορισθεί
    αριθμητικά ,ούτε ως άμεση αρχή και ακόμα περισσότερο ως αρχή μιας μακροχρόνιας μεταβολής στην κτίση!~.Για την Ελληνορθόδοξη Θεολογία.οι χρόνοι για την κτίση είναι μυστήριο, του Απειρου και Ακατάληπτου Θεού.Εκτιμήσεις ανθρώπινες δικαιούνται να γίνουν,από το εκλεκτό όν της κτήσης στα πλαίσια εξέτασης της για κατανόηση του αισθητού και μη αισθητού κόσμου,τούτο όμως δεν σημαίνει ότι θα είναι αλάθητες .
    Ερώτηση :O Αγιος Γρηγόριος Νύσσης παράγει επιστημονική σκέψη,
    η οι σύγχρονοι δυτικοί ιστρούκτουρες της επιστημονικής αντινόησης?
    Αμεση παρέμβαση ,σημαίνει ότι η αλλαγή στην κτίση των ζώων ξεκίνησε από τον όφι.Εάν παρατηρήσουμε την πορεία του μεταπτωτικού ανθρώπου στην Βίβλο η
    διάρκεια της ζωής του δεν κόπηκε κατευθείαν σε λίγες δεκαετίες.αλλά μειωνόταν σταδιακά.Συνεπώς το πιο πιθανό να μην έγινε αυτόματα αλλά σταδιακά το ”κόψιμο των ποδιών” στο ερπετό αλλά ήταν χρονικά άμεση σε σχέση με την αλλαγή σε άλλα ζώα.

  32. Σου κάνω ερωτήσεις για να καταλάβω τι θες να πεις. Δεν με διευκολύνεις όμως.

    Υποστηρίζεις ότι ο Θεός αποφάσισε να αλλάξει τα χαρακτηριστικά του φιδιού. Εκεί που το φίδι είχε πόδια αποφάσισε να μην έχει πόδια και να σέρνεται με την κοιλιά του.

    Ερώτηση: Με ποιο τρόπο ο Θεός άλλαξε τα χαρακτηριστικά του φιδιού;

    1. Καλημέρα, Ο Θεός δημιούργησε την αισθητή κτίση με εργαλείο την χημεία’ και όχι φυσικά με την εξέλιξη’.Λόγου χάρη,Το δε(σ)οξυριβο(ζο)νουκλεϊ(νι)κό οξύ ,είναι νουκλεϊκό οξύ που περιέχει τις γενετικές πληροφορίες που καθορίζουν τη βιολογική ανάπτυξη όλων των κυτταρικών μορφών ζωής και των περισσοτέρων ιών. Πρόκειται για μεγαλομοριακή ένωση που συγκροτείται από αζωτούχες-πρωτεϊνικές βάσεις, φωσφορικές ρίζες και ένα σάκχαρο με πέντε άτομα άνθρακα (πεντόζη), την δε(σ)οξυριβόζη.Ο Θεός μέ επέμβαση στο dna,εδωσε μακροεντολή,ενδοπληροφόρησε το φίδι να μην έχει πόδια,φυτοφάγα να τραπούν σε σαρκοφάγα κ.λ.π.Μέσω ενδοκληρονόμησης ζωής,της φθοράς και της θνητότητας υλοποιείται το μακροπρόγραμμα θανάτου,ζωής για τους πολλούς.Η επιστήμη του dna είναι ακόμα σε βρεφικό στάδιο,ελεγχόμενη ακόμα από το αγγλοσαξονικό κατεστημένο.Κάποια στιγμή στο μέλλον θα απαγκιστρωθεί και δώσει ολοκληρωμένες απαντήσεις.Δεν υπάρχει τυχαία εξέλιξη στην φύση αντίθετα ενδελεχής προγραμματισμός,σε ένα κόσμο που ενυπάρχει το αισθητό με το μη αισθητό .Το να μετράμε με τα μαθηματικά το αισθητό,αδιαφορώντας για το το μη αισθητό εάν τείνει προς το άπειρο μας χώνει πιο βαθιά στο Σπήλαιο Του Πλάτωνα.
      Οτι αριθμό και να βάλουμε δίπλα στο άπειρο,θα υπερισχύσει το άπειρο.

      .

  33. Συγνώμη αν σε κούρασα με τις ερωτήσεις αλλά προσπαθώ να καταλάβω τις πιστεύεις.
    Παραπάνω είπες ότι ο Θεός έπλασε τα ζώα αθάνατα.
    Με ποιο τρόπο έγινε η μετάβαση από την αθανασία στην φθορά;

  34. Η μετάβαση από την αθανασία στην φθορά ,από τον Θεό υλοποιήθηκε στο dna των εμβίων
    όντων.Αλλαξε η γλώσσα προγραμματισμού Της ζωής σε θάνατο και οι εντολές ζωής
    σε εντολές θνητής επιβίωσης.

  35. Οχι δεν ήταν αθάνατοι κατά φύσην οι πρωτόπλαστοι ,αλλά κατά χάρην για να επιλέξουν
    ελευθερα ως εικόνα Θεού την ζωή η τον θάνατο,αλλιώς ποιός ο λόγος ύπαρξης στον παράδεισο του ”ξύλου της ζωής” ?Στο dna του ανθρώπου υπήρχε εξαρχής, εφόσον γευθεί καρπό από το απαγορευμένο ξύλο να εκπέσει,να αρρωσταίνει και να πεθαίνει σωματικά ,για να περάσει ο προγραμματισμός της κτίσης του δημιουργού στο dna των εμβιων όντων ,από το πρώτο επίπεδο στο δευτερο , από την ζωή στον θάνατο.

  36. Στην αρχή είπες ότι ο Θεός δημιούργησε τον άνθρωπο άφθαρτο και αθάνατο. (6 Οκτωβρίου 2018 at 11:32)

    Τώρα λες ότι ΔΕΝ τον δημιούργησε αθάνατο.

    Παραθέτω τα λόγια του Χρυσοστόμου: «μέχρι τότε ζούσαν ως άγγελοι μέσα στον παράδεισο, χωρίς να φλέγωνται από την σαρκική επιθυμία, ούτε να πολιορκούνται από άλλα πάθη, ούτε να πιέζονται από τις φυσικές ανάγκες, αλλά αφού δημιουργήθηκαν εντελώς ΑΦΘΑΡΤΟΙ και ΑΘΑΝΑΤΟΙ, δεν είχαν ανάγκη ούτε να φορούν ρούχα.»

    Κάνε τις κολοτούμπες σου και αποφάσισε.

  37. Καλημέρα, η φράση ”Οχι δεν ήταν αθάνατοι κατά φύσην οι πρωτόπλαστοι ,αλλά κατά χάρην για να επιλέξουν ελευθερα ως εικόνα Θεού την ζωή η τον θάνατο” σημαίνει ότι δεν ήταν εντελώς άφθαρτοι και αθάνατοι όπως οι άγγελοι ,εως οτου ελεύθερα επιλέξουν ”το ξύλο της ζωής η το απαγορευμένο ξύλο”?Μάθε και τούτο,Όύτε οι Αγγελοι είναι αθάνατοι κατά φύσην αλλά κατά χάρην, αφού είναι και εκείνοι δημιουργήματα του Θεού. Ο Αγιος Δαμασκηνός λεει ρητά: «άγγελος είναι ουσία νοερά … αθάνατη, όχι κατά φύση αλλά κατά χάρην, γιατί κάθε τι που έχει αρχή έχει κατά φύση και ΤΕΛΟΣ. Μόνον ο Θεός που υπάρχει πάντοτε καί που υπερβαίνει και το ‘πάντοτε’ κτλ., είναι κυριολεκτικά αθάνατος»

  38. Ωραία. Παραπάνω γράφεις: «Η μετάβαση από την αθανασία στην φθορά ,από τον Θεό υλοποιήθηκε στο dna των εμβίων όντων.»

    Ερώτηση: Το ίδιο ισχύει και για τον άνθρωπο; Έφτιαξε τους πρωτόπλαστους αθάνατους, αλλά μετά επενέβη στο dna τους και τους έκανε θνητούς;

  39. Φίλε Γιατρέ είσαι αλλού,ψαχνεις την ευκαιρία να κάνεις δυναμική είσοδο σε θρησκευτικό θέμα,(εάν δεν το έχεις ήδη κάνει και δεν το πήρα χαμπάρι)δεν πειράζει. Καλό σου βράδυ!

  40. Ο Θεός έφτιαξε τους πρωτόπλαστους αθάνατους, αλλά μετά δεν επενέβη στο dna τους για
    να τους κάνει θνητούς.Ως μοναδικοί οντολογικά,εικόνα Θεού είχαν την επιλογή οι ίδιοι για τον κόσμο που θα ζήσουν.Οι πρωτόπλαστοι ήταν χρήστες του ”προγράμματος ζωή” του Δημιουργού,αγνόησαν τις οδηγίες χρήσεως του Δημιουργού,επέλεξαν τον θάνατο αντί της ζωής.Μακριά από τον Θεό,΄΄πέρασαν” οι ίδιοι τον τρόμο ως πληροφορία στο dna>ό τρόμος την φθορά>η φθορά την αρρώστια>η αρρώστια τον πόνο>ο πόνος τον θάνατο.
    Ο Θεός διατήρησε,τον θάνατο στον άνθρωπο,μακρυά από το δένδρο της προαιώνιας ζωής,
    για να μην λάβει λάβει διαστάσεις ολεθριες για το καθ ομοίωσιν ήτοι την σωτηρία του.

Αφήστε μια απάντηση

elGreek