Διαφημίσεις

Μεγάλη έρευνα για τα αίτια που οδήγησαν στο θανατηφόρο εργατικό δυστύχημα στον ΗΣΑΠ ξεκινά από τις συναρμόδιες Αρχές.

Το τραγικό συμβάν σημειώθηκε λίγο μετά τις 4:00 τα ξημερώματα της Τρίτης, όταν ειδικό μηχάνημα λείανσης βγήκε εκτός ελέγχου και ξεκίνησε να αναπτύσσει ταχύτητα, με συνέπεια οι εργαζόμενοι που βρίσκονταν πάνω σε αυτό να αναγκαστούν να πηδήξουν -στο ύψος του Αγίου Νικολάου.

Κατά την προσπάθειά τους, δύο εργαζόμενοι τραυματίστηκαν και ένας, μόλις 41 ετών, έχασε τη ζωή του.

Πώς έγινε το δυστύχημα στον ΗΣΑΠ – Οι πρώτες πληροφορίες

Το εργατικό δυστύχημα έγινε κατά τη διάρκεια εργασιών λείανσης, την ώρα που το σύστημα ήταν κλειστό. Οι εργασίες αυτές πραγματοποιούνται με συγκεκριμένο τύπο λοκομοτίβας, ένα «τρένο» τριών βαγονιών το οποίο λειαίνει τις γραμμές. Παρόμοιες εργασίες γίνονται τόσο στις γραμμές του μετρό όσο και του τραμ. Σύμφωνα με πληροφορίες, τις εργασίες είχε αναλάβει μια αυστριακή εργολαβία, η οποία είχε φέρει και τη λοκομοτίβα -που δεν ανήκε στη ΣΤΑΣΥ.

Κατά τη διάρκεια των εργασιών λείανσης χάθηκε ο έλεγχος της λοκομοτίβας και τα πρώτα στοιχεία δείχνουν ότι έσπασαν τα φρένα και πως γι’ αυτό δεν ήταν σε θέση να τη σταματήσουν οι εργαζόμενοι. Επισήμως, μέχρι στιγμής, τονίζεται ότι η λοκομοτίβα βγήκε εκτός ελέγχου «υπό αδιευκρίνιστες συνθήκες».

Να σημειωθεί ότι στην έρευνα συμμετέχουν Αστυνομία, Πυροσβεστική, Εισαγγελία και η ΣΤΑΣΥ.
Πήδηξαν για να σωθούν, δεν είχαν τρόπο να το σταματήσουν

«Οι εργαζόμενοι που ήταν πάνω δεν μπορούσαν να το σταματήσουν, ούτε είχαν ασφαλή τρόπο να το εγκαταλείψουν», αναφέρεται στις καταθέσεις που λαμβάνουν οι Αρχές. Οι εργαζόμενοι εκείνη την ώρα έβλεπαν να πλησιάζουν απειλητικά, με ταχύτητα περίπου 50 χιλιομέτρων την ώρα, σε έναν ακινητοποιημένο επιβατικό συρμό του ΗΣΑΠ που τοποθετήθηκε ως ανάχωμα, για να σταματήσει η ξέφρενη πορεία.

Όπως ανέφερε νωρίτερα στο iefimerida.gr ο πρόεδρος του σωματείου εργαζομένων λειτουργίας Μετρό Αθηνών, Σπύρος Ρεβύθης, «το θέμα ήταν ότι σε αυτή την ανεξέλεγκτη κούρσα θανάτου δεν μπορούσαν να κάνουν κάτι άλλο παρά να πηδήξουν. Εάν έμεναν μέσα, με τη σύγκρουση θα είχαμε πολύ περισσότερους νεκρούς. Θέλουμε να διερευνηθούν τα αίτιά του. Είμαστε συντετριμμένοι».

Σύμφωνα με πληροφορία -που δεν έχει ακόμα επιβεβαιωθεί επίσημα- ο εργαζόμενος που έχασε τη ζωή του ήταν άτυχος, καθώς κατά την πτώση του χτύπησε στο κεφάλι. Οι άλλοι δύο εργαζόμενοι που τραυματίστηκαν είναι καλά στην υγεία τους.

Πάντως, από την πλευρά των εργαζομένων, που περιγράφουν τον θανόντα ως εξαιρετικά έμπειρο εργοδηγό συντήρησης, τίθεται ζήτημα ελλιπών μέτρων ασφαλείας. Όπως υποστηρίζουν, θα έπρεπε να υπάρχει σύστημα το οποίο να μπορεί να ακινητοποιήσει τη λοκομοτίβα σε περίπτωση απώλειας ελέγχου – «σπασίματος» των φρένων.

Μεταξύ άλλων, κατά την έρευνα θα εξεταστεί και ο ρόλος του ακινητοποιημένου συρμού του ΗΣΑΠ που χρησιμοποιήθηκε ως ανάχωμα, ώστε να εξακριβωθεί πώς και με ποια κριτήρια τοποθετήθηκε στο συγκεκριμένο σημείο.

iefimerida.gr



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

  • 1 Month Subscription
    3 Month Subscription
    6 Month Subscription
    Year Subscription

Από Κατοχικά Νέα

"Το katohika.gr δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε ταυτίζεται με τα ρεπορτάζ που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους. Συνεπώς, δε φέρει καμία ευθύνη εκ του νόμου. Το katohika.gr , ασπάζεται βαθιά, τις Δημοκρατικές αρχές της πολυφωνίας και ως εκ τούτου, αναδημοσιεύει κείμενα και ρεπορτάζ, από όλους τους πολιτικούς, κοινωνικούς και επιστημονικούς χώρους." Η συντακτική ομάδα των κατοχικών νέων φέρνει όλη την εναλλακτική είδηση προς ξεσκαρτάρισμα απο τους ερευνητές αναγνώστες της! Ειτε ειναι Ψεμα ειτε ειναι αληθεια !Έχουμε συγκεκριμένη θέση απέναντι στην υπεροντοτητα πληροφορίας και γνωρίζουμε ότι μόνο με την διαδικασία της μη δογματικής αλήθειας μπορείς να ακολουθήσεις τα χνάρια της πραγματικής αλήθειας! Εδώ λοιπόν θα βρειτε ότι θέλει το πεδίο να μας κάνει να ασχοληθούμε ...αλλά θα βρείτε και πολλούς πλέον που κατανόησαν και την πληροφορία του πεδιου την κάνουν κομματάκια! Είμαστε ομάδα έρευνας και αυτό σημαίνει ότι δεν έχουμε μαζί μας καμία ταμπέλα που θα μας απομακρύνει από το φως της αλήθειας ! Το Κατοχικά Νέα λοιπόν δεν είναι μια ειδησεογραφική σελίδα αλλά μια σελίδα έρευνας και κριτικής όλων των στοιχείων της καθημερινότητας ! Το Κατοχικά Νέα είναι ο χώρος όπου οι ελεύθεροι ερευνητές χρησιμοποιούν τον τοίχο αναδημοσιεύσεως σαν αποθήκη στοιχείων σε πολύ μεγαλύτερη έρευνα από ότι το φανερό έτσι ώστε μόνοι τους να καταλήξουν στο τι είναι αλήθεια και τι είναι ψέμα και τι κρυβεται πισω απο καθε πληροφορια που αλλοι δεν μπορουν να δουν! Χωρίς να αναγκαστούν να δεχθούν δογματικές και μασημενες αλήθειες από κανέναν άλλο πάρα μόνο από την προσωπική τους κρίση!

Μια σκέψη στο “Πώς έγινε το δυστύχημα στον ΗΣΑΠ: Κούρσα θανάτου, έτρεχε ανεξέλεγκτο το βαγόνι, πήδηξαν να σωθούν οι εργαζόμενοι”
  1. Και γιατί ρε ντενεκέδες ενώ αποφασίσατε να βάλετε τον συρμό δεν τον κινούσατε προς τη φορά του μηχανήματος να μειώσετε ομαλά την ταχύτητα;;;;;;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

elGreek