Είναι γνωστή η σειρά άρθρων και εκπομπών που έχω κάνει παλαιότερα μέσω της ΑΝΟΠΑΙΑΣ ΑΤΡΑΠΟΎ για μεταφυσικά σατανικά σύμβολα στο Κέντρο της Αθήνας και την προσπάθεια θα έλεγα μιας χάραξης , ενός σημαδιού της ευημερίας των κάτοικων της.
Όλα αυτά αποδόθηκαν σε ένα νεωτεριστή καλλιτέχνη ονόματι ORE σαν και αυτούς που έρχονται στη Αθήνα πετάνε ντομάτες σε ένα σεντόνι γυμνοί και λαμβάνουν 100.000 ευρώ επιδότηση από το υπουργείο πολιτισμού.
Φανταστείτε την έκπληξη μου όταν ευρισκόμενος για επαγγελματικό ταξίδι στη στρατοκρατουμενη περιοχή των Βρυξελλών είδα να υπάρχουν σημάδια του κυρίου σε τοίχο κοντά στη μεγάλη πλατεία των Βρυξελλών.
Ο κυριος αυτός κατάφερε πέρα από την Αθήνα , να πάρει άδεια να βάλει με σκάλα σε ύψος άνω των 5 μέτρων τα πλακίδια του και να μαρκάρει με ένα ουροβορο οφη και τις Βρυξέλλες. Μάλιστα στη παράσταση το φίδι παει να φάει το φεγγάρι άκρως σατανικός συμβολισμός.
Τα ερωτήματα πολλά. Τι άκρες έχει και μπορεί να τρυπάει κτίρια ετών ; . Γιατί μαρκάρει τις πόλεις της Ευρώπης.; Ποιος τον πληρώνει. ;
Η αναζήτηση συνεχιζεται και οτιδηποτε βρω θα σας το παρουσιασω.
ΔΕΙΤΕ ΚΑΙ ΦΩΤΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΘΗΝΑ :
Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice
ταγκαρισμα περιοχων ?
ΠΟΛΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΟΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΚΟΥ ΚΑΣΤΑΜΟΝΙΤΗ.
ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΠΡΟΞΕΝΗΣΕΙ ΕΠΙΣΗΣ ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΟΤΙ ΣΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΤΩΝ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΗΔΗ ΤΟ ΧΑΡΤΙ Α0, ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗΣ (;;;) ΔΙΑΣΤΑΣΗΣ ΑΠΟ ΤΟ Α1,Α2,Α3,Α4.
ΑΝΑΦΟΡΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΥΡΥΤΕΡΗ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΜΗΔΕΝ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ (ΜΗΔΕΝΙΣΤΕΣ, ΝΙΧΙΛΙΣΜΟΣ), ΕΝΔΙΑΦΕΡΩΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΑ ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΑ ΜΕ ΘΕΜΑΤΑ ΠΟΥ ΞΕΚΙΝΟΥΝ ΤΗΝ ΑΡΙΘΜΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟ 0 (ΑΠΟΡΡΟΦΗΤΙΚΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΣΤΟΝ ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΣΜΟ) ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟ 1.
ΟΛΟΙ ΟΙ ΔΥΤΙΚΟΙ ΣΚΟΤΑΔΙΣΤΕΣ ΨΕΥΔΟΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΤΙ ΘΑ ΞΕΡΟΥΝ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΑΥΤΟ.
ΚΑΙ ΟΥΤΩ ΚΑΘΕ ΕΞΗΣ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΑΛΛΟΣ ΨΕΥΔΟΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ. ΕΔΩ ΤΑΙΡΙΑΖΕΙ ΚΑΙ ΕΝΑ ΜΩΒ ΦΟΝΤΟ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ ΑΚΟΜΑ ΕΝΑΣ ΑΡΧΑΙΟΕΛΛΗΝΑΣ ΨΕΥΔΟΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ ΠΟΥ ΦΟΡΑΕΙ ΡΟΜΠΕΣ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΔΕΡΜΑΤΟΣΤΙΞΙΑ ΒΑΒΥΛΩΝΙΑΚΗ (ΜΕΤΑ ΣΟΥ ΦΤΑΙΝΕ ΟΙ ΜΑΥΡΟΙ ΜΑΓΟΙ;).
Καμία σχέση με σατανισμό. Στις φωτογραφίες βλέπουμε απεικονίσεις του Quetzalcóatl. Οι Αζτέκοι, οι Μάγιας όπως και οι Τολτέκοι λάτρευαν τον Quetzalcóatl ως θεό του ουρανού που πήρε μέρος στην δημιουργία του κόσμου. Τώρα το πως το συνδέει ο καλλιτέχνης και το αν θέλει να δει τον Παρθενώνα ζωγραφισμένο όπως το Πολυτεχνείο είναι άλλο θέμα.
Ψάξε την αλήθεια.
Οταν εγω λεω πως και με τα γκράφιτι περνάνε μηνυματα κλπ, καποιοι γελάνε. Τωρα βεβαια τα κανουν πιο φανερά.
Ο εωσφοριστής “καλλιτέχνης”, οι εωσφοριστές χορηγοί και πατρώνες του, καθώς και τα απαίσια και κακάσχημα “δημιουργήματά” του μπορούν να πάρουν επιτέλους δρόμο από την πατρίδα μας; Μια πατρίδα που γέννησε πραγματικά καλλιτεχνήματα και καλλιτέχνες και όχι κακοτέχνες του χειρίστου είδους με άκρως διεστραμμένα σχέδια στο άρρωστο κεφάλι τους, όπως “μαρκάρισμα” των περιοχών υπό τον έλεγχο του εωσφόρου!
https://www.blocal-travel.com/street-art/as-seen-on-streets-of-athens-street-art-html/