Γράφει ο Χρήστος Μαντζιάρης
Όταν γίνεται η στέψη του Βασιλέως της Αγγλίας, γίνεται η στέψη του Βασιλέως των Βασιλέων επί της Γης στην σύγχρονη εποχή. Είναι λογικό κατά την τελετή με ιστορικό υπόβαθρο χιλιετιών, όχι αιώνων, να συμβαίνουν πολλά που είναι ακατανόητα για τους απλούς ανθρώπους. Ας δούμε κάποια απ’ αυτά που συνέβησαν, τινά εκ των οποίων έχουν ελληνικό ενδιαφέρον, και για τα οποία δεν έγινε καμία αναφορά έως τώρα. Ας γίνει η παρουσίαση των συμβάντων αντίστροφα της σπουδαιότητός των.
7. Στην αρχή εισήλθε πομπωδώς στο Αβαείο (Abbey) του Westminster ο Κέλτικος Σταυρός. Κέλτικος σταυρός είν’ αυτός του οποίου το σημείο τομής των δύο καθέτων μεταξύ τους ευθειών περικλείεται από κύκλο. Ο σταυρός αυτός διαδόθηκε κατά τον μεσαίωνα σε Αγγλία, Ιρλανδία, και Γαλλία. Λένε ότι ο σταυρός αυτός επινοήθηκε από τον Άγιο Πατρίκιο σε μια προσπάθειά του να ενώσει τον σταυρό με το σύμβολο του ήλιου ώστε να μεταστρέψει ευκολότερα τους ειδωλολάτρες προς τον χριστιανισμό. Αν και τοποθετείται κυρίως σε ταφικά μνημεία, είναι σταυρός του ήλιου. Τον σταυρό αυτό πήραν εθνικιστικές ενώσεις ως σύμβολο, μέχρι και οι εθνικοαναρχικοί. (Ναι, υπάρχουν και τέτοιοι). Υποδηλώνει την υπεροχή της λευκής φυλής. Απ’ αυτήν την παράγραφο κρατάμε το ότι ήταν σταυρός του ήλιου, διότι παρακάτω θα βρούμε και την Σελήνη.
6. Η Βασιλική φρουρά των ανακτόρων αποτελείτο από 6 διμοιρίες σε παράταξη 6Χ6 ανδρών. Χωρίς φυσικά να προσμετρώνται οι δύο ανά διμοιρία αναπληρωματικοί φρουροί, σε περίπτωση που κάποιος φρουρός νοιώσει αδυναμία και φύγει από την παράταξη, ώστε να συμπληρωθεί η κενή θέση.
Σημαντική επίσης είναι, σημειολογικά και συναφής με το 666, είναι η ημερομηνία στέψεως. Η στέψη πραγματοποιήθηκε στις 6 Μαΐου 2023. 6-5-2023. Προκύπτει η σειρά αριθμών, 6-5-7 ή 5-6-7 (7=2+0+2+3) κατά τον αγγλικό τρόπο. Γενικό σύνολο 18.
5. Μέσα στον Ναό, πίσω από την Αγία Τράπεζα, υπήρχε μια μεγάλη απεικόνιση του Μυστικού Δείπνου του Χριστού. Πρώτα πρέπει να διευκρινισθεί ότι σ’ όλη την τέχνη σ’ όλον τον κόσμο, ισχύει το εξής. Ανάλογα με το μέγεθος των δακτύλων των ποδιών ενός εικονιζομένου, φανερώνεται η εθνικότητά του. Στην παράσταση εδώ υπάρχουν δύο γυμνά πόδια. Στο ένα πόδι, (δεξιά στην παράσταση) υπάρχει ένα ανατολίτικου-αιγυπτιακού-σημιτικού τύπου πόδι. Το πόδι ανήκει στον Ιούδα που με το πουγκί στο χέρι ετοιμάζεται να πάει να προδώσει τον Χριστό. Το άλλο πόδι είναι έτσι τοποθετημένο για να δει ο παρατηρητής την εθνικότητα του εικονιζομένου. Αυτό ανήκει σε κάποιον μαθητή, που όμως το έκρυψαν τοποθετώντας ακριβώς μπροστά του ένα τεράστιο κηροπήγιο, για να κρύψουν την εθνικότητά του μαθητού του Χριστού. Αυτός προφανώς ήταν Έλληνας. Δεν ήθελαν να φαίνεται ο ελληνικής καταγωγής μαθητής του Χριστού.
4. Πολλοί αναρωτήθηκαν γιατί ακούσθηκε κατά την τελετή της στέψεως ο Ύμνος του ποδοσφαιρικού πρωταθλήματος UEFA Τσάμπιονς Λιγκ (Champions League). Η ερώτηση είναι λάθος. Η σωστή ερώτηση είναι η εντελώς ανάποδη. Γιατί ν’ ακούγεται ο Ύμνος αυτός στο Τσάμπιονς Λιγκ; Ο Ύμνος αυτός είναι διασκευή του ύμνου του Χαίντελ “Sadok the Priest”, ελληνιστί, «Σαδώκ ο Ιερέας». Σαδώκ, εξ ου και Σαδδουκαίοι. Ο Σαδώκ ήταν ο αρχιερέας του έχρισε βασιλιά τον Σολομώντα. Επομένως από τη στιγμή που μπαίνουν πάλι αυτοί στην μέση, η κατάσταση γίνεται περισσότερο κατανοητή.
Οι ύμνοι που «παίχτηκαν» στην τελετή στέψεως ήταν ανάλογοι με τα 4 σύμβολα που ήταν στο δάπεδο του Ναού στην μέση των οποίων ήταν ο ξύλινος θρόνος στον οποίο καθόταν ο Κάρολος κατά την στέψη του. Πίσω δεξιά του Καρόλου ήταν ένα σχέδιο το οποίο είναι και σύμβολο του Τσαμπιονς Λίγκ!!! Μπροστά αριστερά του ήταν το σύμβολο της γης, όπως υπάρχει στην επίσημη σημαία της Γης και το οποίο αντέγραψαν από αιγυπτιακό λίθο. Θεωρείστε ότι μας δείχνει το άνθος του λωτού όπως φαίνεται από ‘πάνω. Τα άλλα δύο είναι περισσότερο γνωστά σύμβολα. Το ένα έχει το 666 (τρεις σειρές 6 κύκλων) και το άλλο είναι η εβραϊκή εξάλφα. Δηλαδή ο Κάρολος κάθεται στο κέντρο των μυστικών συμβόλων που δίνουν την απόκρυφη δομή του σύμπαντος κόσμου.
Ακολουθούν τώρα τα σημεία με ελληνορθόδοξο ενδιαφέρον.
3. Κατά την διάρκεια της τελετής, ο Κάρολος πλαισιώθηκε με τρείς πανομοιότυπες διαχωριστικές περίτεχνες επιφάνειες ώστε να μην είναι ορατή, σε κανέναν, το «λάδωμά» του με το Άγιο Έλαιο. Σε κάθε μια απ’ αυτές τις επιφάνειες απεικονίζεται ένα δένδρο με καρπούς. Το δένδρο αναπαριστά την Βρετανική Αυτοκρατορία και καρποί είναι οι κτήσεις της. Ο κάθε καρπός έχει και ένα όνομα κτήσης. Σ’ ένα καρπό του δένδρου διαβάζουμε την λέξη “CYPRUS”, δηλαδή, «Κύπρος». Λάφυρο η Κύπρος.
2. Σ’ ένα κρίσιμο σημείο της τελετής είδαμε το εξής. Αφού παρέλαβε το πολύτιμο ξίφος ο Κάρολος, το επιστρέφει στον επίσκοπο. Ο ιερεύς αυτός ευρίσκεται στο χείλος ενός πλατυσκάλου την κάθετη πλευρά του οποίου υπάρχουν διάφορες λέξεις. Ο ιερεύς πατάει επάνω σε μια λέξη με ελληνικά γράμματα. Η λέξη αυτή που πατάει ο αγγλικανός επίσκοπος είναι η λέξη… «ΒΥΖΑΝΤΙΟ». Τοποθέτησαν το «Βυζάντιο» στο μέσον της επιφάνειας με τα ονόματα των κατακτηθέντων κρατών διότι αυτό ήταν το πολυτιμότερο λάφυρό τους. Αυτό το έκαναν, για να το πατάνε, συμβολικά και κυριολεκτικά, συνέχεια. Το Βυζάντιο υπό των ποδών τους.
1. Πάμε τώρα σ’ ένα από τα κρισιμότερα σημεία της τελετής. Κρίσιμο λόγω των συμβολισμών και αποκρυφιστικών δρωμένων για να δειχθεί έτσι και η απίστευτη ικανότητά τους να κρύβονται μπροστά στα μάτια μας. Κρύβονται διότι μας απέκρυψαν την αλήθεια.
Σε κάποιο σημείο οι ιερείς προσέφεραν στον Κάρολο τα βαρύτιμα αντικείμενα, εν σειρά, που συμβολίζουν την εξουσία του. Εκεί, ανάμεσα στους ιερείς, υπήρχε μια γυναίκα. Η γυναίκα αυτή ήταν ενδεδυμένη μ’ ένα φόρεμα αυστηρών γραμμών, χρώματος μεταξύ κυανού και πρασίνου, διακοσμημένο με κεντημένα βαθυχρυσαφούς χρώματος φύλλα ελιάς. Ποια ήταν αυτή ανάμεσα στους άνδρες ιερείς; Ποια ήταν αυτή στην οποία υποκλίθηκε ένας ιερέας;
Ποια ήταν αυτή που έδωσε το βαρύτιμο ξίφος στον Κάρολο; Ποια ήταν αυτή που το ξαναπήρε; Αυτή ήταν η Υψηλή Ιέρεια του σκότους. Της Σελήνης. Της Αστάρτης.
Αστάρτη ή Ασταρώθ ήταν θεά που λάτρευαν οι Φοίνικες, καταλάβατε…, κόρη της Σελήνης, αδελφή του Ήλιου και θεά του Άδη. Η Αστάρτη ως θεά της Σελήνης, ήταν θεά του σκότους. Εικονίζεται φορώντας ενδύματα ιδίου τύπου και αποχρώσεων όπως και τα ενδύματα της Υψηλής Ιέρειας. Μεταγενέστερα εικονίζεται κρατώντας στα χέρια της την Τορά, δηλαδή την Πεντάτευχο του Μωυσή. Η Αστάρτη ήταν θεά της γονιμότητος και του έρωτα και γι αυτό η Υψηλή Ιέρεια είχε «νταβραντισμένα» στήθη, σ’ επιδεξίως δεικνυόμενο εύσαρκο σώμα, έχοντας το φεγγάρι στα μαλλιά της, δηλαδή καπέλο σε σχήμα Σελήνης. Η άλλη προσφώνηση της Υψηλής Ιέρειας είναι «Πάπισσα». Τον ήλιο τον είδαμε στον Κέλτικο Σταυρό, τώρα βλέπουμε και την Σελήνη, οπότε συμπληρώθηκε το βασικό δίπολο. Πρέπει να γίνει γνωστό ότι οι πρώτοι πόλεμοι των ανθρώπων ήταν μεταξύ οπαδών του Ηλίου και της Σελήνης.
Προσοχή τώρα στο εξής συμβάν κατά την στέψη. Η Υψηλή Ιέρεια της Αστάρτης δίδει το αδαμαντοστόλιστο ξίφος στον Κάρολο. Ο Κάρολος το επιστρέφει στον ιερέα και ο ιερέας το ξαναδίδει στην Υψηλή Ιέρεια. Κατά την διαδικασία αυτή ο τηλεσκηνοθέτης μετά βίας συμπεριλαμβάνει στο πλάνο και την Καμήλα (παρατίθεται σχετική φωτογραφία παρακάτω) διότι υπάρχει λόγος. Επιβάλλεται να είναι η Καμήλα στο πλάνο. Διότι στην καμπαλιστική μαγεία η Υψηλή Ιέρεια αντιστοιχεί στο γράμμα γκιμέλ, που η σημασία αυτού του γράμματος, στην καμπαλιστική μαγεία πάντα, είναι το ζώο… καμήλα.
Ο Κάρολος όμως, ή ήταν πολύ τυχερός, ή είναι πολύ έξυπνος. Μάλλον το δεύτερο διότι απεδείχθη ποοολύ δύσκολος αντίπαλος. Τι έκανε; Την ώρα που η αρχιέρεια της Σελήνης και του Άδη συμμετείχε στην τελετή, ΤΟΤΕ ΑΚΡΙΒΩΣ, με εντολή του Καρόλου εψάλετο στα ελληνικά από ορθοδόξους ψάλτες ο 71ος ψαλμός.
Ο 71ος ψαλμός, πέραν του ότι είναι για την ευλογία των αγροτικών εσοδειών σύμφωνα με τον Όσιο Αρσένιο και είναι κάτι το οποίο αφορά εμάς τους απλούς ανθρώπους, εγράφη για να βοηθήσει ο Θεός τον βασιλιά, και αναφέρεται στον προσδοκώμενο Μεσσία. Και τι λέει ο 71ος ψαλμός στο 5 στίχο; Γράφει: … (σε ερμηνεία) Και θα συμπαραμείνει (ενν. ο Βασιλεύς) ζων και βασιλεύων αιωνίως λαμπρός, όπως ο ήλιος, θα προηγείται και θα υπερέχει από την σελήνη εις δόξαν εις τας γενεάς των γενεών. Το ότι «ο ήλιος θα υπερέχει της Σελήνης εις τους αιώνας των αιώνων», στην αγγλική έκδοση των ψαλμών δεν γράφονται ακριβώς έτσι, ήταν κάτι που επιβεβαιώνει ακόμη περισσότερο την εξυπνάδα του Καρόλου που ζήτησε τον συγκεκριμένο ύμνο στα ελληνικά, στο συγκεκριμένο σημείο της τελετής στέψης του. Η Ορθοδοξία κάνει πολύ καλά την δουλειά της φαίνεται. Δηλαδή, ο Κάρολος τελετουργικά πάντα, ακύρωνε εν τη γενέσει της την επιρροή της Σελήνης κατά το τελετουργικό της στέψης του!
Αυτά είναι κάποια ακόμη απ’ όλα όσα μας έδειξαν κατά την στέψη του Καρόλου. Να’ ταν μόνο η εμφάνιση του Grim Reaper, καλά θα ήταν. Αυτόν άλλωστε μας τον είχαν ξαναδείξει στην τελετή έναρξης των Ολυμπιακών αγώνων του Λονδίνου το 2012 και κρατούσε σύριγγα στο χέρι!
Αυτές οι τελετές είναι διδακτικές, αλλά είναι σπάνιες!
Χρήστος Μαντζιάρης
Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice
Το μυστικό όλων των εποχών.david icke