Σχολικά βιβλία με αμφιλεγόμενες απόψεις, αλλά και με αρκετά λάθη παρέχονται σε μαθητές Δημοτικού και Γυμνασίου, οπότε και διαμορφώνεται σε μεγάλο βαθμό η προσωπικότητά τους, προκαλώντας έντονο προβληματισμό στους γονείς και σε…
μερίδα του εκπαιδευτικού προσωπικού της χώρας μας. Κορυφαία ιστορικά γεγονότα υποβαθμίζονται, ενώ αρκετές είναι και οι αμφιλεγόμενες ερωτικές ιστορίες που χρησιμοποιούνται -σημειωτέον για ανήλικα παιδιά-, όπως και οι τραβηγμένοι γλωσσικοί νεωτερισμοί.
Τα σχολικά βιβλία βρίθουν από τέτοιες περιπτώσεις, που μας κάνουν να διερωτόμαστε εντέλει για τα μηνύματα που εκπέμπονται στους μαθητές, για τα μέσα που χρησιμοποιούνται από το σημερινό σχολείο και για τους εκπαιδευτικούς στόχους που εξυπηρετούνται. Σταχυολογώντας μερικές από αυτές τις περιπτώσεις, επιχειρούμε να αναδείξουμε ένα θέμα που είναι μείζον για το παρόν και το μέλλον της χώρας μας.
Ο Γιώργος Θεοτοκάς σε ένα από τα έργα του περιγράφει τις στιγμές κατά τις οποίες κηρύχτηκε ο ελληνοϊταλικός πόλεμος το 1940. Γεγονότα τα οποία έζησε: «Ο κόσμος συμμετέχει σε αυτές τις εκδηλώσεις, χειροκροτεί, ζητωκραυγάζει. Είχα πολλά, πάρα πολλά χρόνια να δω τέτοιον ενθουσιασμό στην Αθήνα.
Αισθάνεται κανείς ένα πάθος μες στον αέρα, έναν φανατισμό, μια λεβεντιά. Ξύπνησε το ελληνικό φιλότιμο. Είναι κάτι ωραίο. Και μια τέλεια εθνική ενότητα. Είναι η πρώτη φορά στη ζωή μου που αισθάνομαι τέτοια ομόνοια να βασιλεύει στον τόπο».
Στο βιβλίο της Γ’ Δημοτικού έχει επιλεγεί να δοθεί μια διαφορετική διάσταση στα γεγονότα. Οπως λέει η πηγή, προκαλώντας ερωτήματα, καθώς το έπος του 1940 ήταν καθοριστικό για την εξέλιξη του Β’ Παγκόσμιου Πολέμου: «Οι Ελληνες κρύφτηκαν στα υπόγεια».
Δεν είναι, όμως, μόνο αυτό. Σε άλλο σημείο του βιβλίου της Γλώσσας υπάρχουν τρεις φωτογραφίες: μία του Καραγκιόζη, μία της Κοκκινοσκουφίτσας και μία του Μεγάλου Αλεξάνδρου. Γίνεται, μάλιστα, σύνδεση μεταξύ των προσώπων, καθώς ζητείται από τους μαθητές να γράψουν μία ιστορία που να τα περιέχει όλα.
Το γεγονός ότι οι μαθητές πρέπει να συνδυάσουν τον Μακεδόνα βασιλιά με δύο φανταστικούς ήρωες προκαλεί ερωτήματα για τον τρόπο σκέψης της συντακτικής ομάδας του βιβλίου, καθώς όποιος γνωρίζει τα στοιχειώδη καταλαβαίνει πως δεν συνδέονται μεταξύ τους.
Σε άλλο σημείο γίνεται αναφορά στην 25η Μαρτίου. Εκεί καταγράφονται οι σκέψεις μιας μαθήτριας, η οποία λέει ότι είναι ωραία, γιατί χάνονται πολλές ώρες στις πρόβες για τα τραγούδια της σχολικής γιορτής: «Θα κάνουμε πρόβες και θα χάνουμε μαθήματα. Το ρεπερτόριο θα είναι το συνηθισμένο.
Διαβάστε επίσης: Προκήρυξη 31 υποτροφιών για μεταδιδακτορική έρευνα από το ΙΚΥ
Η δασκάλα θέλει να φτιάξουμε και κάτι σκηνικά με Κολοκοτρώνηδες και θα χαθούν και άλλες ώρες». Οι Κολοκοτρώνηδες ακολουθούνται από συνταγές μαγειρικής σε άλλο σημείο του βιβλίου, όπου αναφέρονται τα υλικά και ο τρόπος παρασκευής των κολοκυθοκεφτέδων.
Τα ατοπήματα σε βιβλία του Γυμνασίου, όμως, είναι ακόμα πιο σοβαρά, με τις αντιδράσεις πολλών γονέων να είναι έντονες. Σε πολλά σημεία υποβόσκει ερωτισμός, ο οποίος δεν συνάδει με τους παιδαγωγικούς στόχους του σχολείου, πόσω μάλλον όταν μιλάμε για μαθητές 12-13 ετών. Μάλιστα, υπάρχει ακόμα και σαφής αναφορά σε παιδεραστία.
Συγκεκριμένα, αναφέρεται ότι ανήλικη μαθήτρια έχει σχέση με έναν 25χρονο ηλεκτρολόγο, ο οποίος διατηρεί κατάστημα. Αλλού γίνεται μια ανούσια αναφορά, που δεν εξυπηρετεί κάποιον εκπαιδευτικό στόχο: «Η σκόνη της κιμωλίας λερώνει τα κόκκινα βαμμένα νύχια της μαθήτριας». Ανάλογες περιπτώσεις συναντάμε αλλού στα σχολικά βιβλία του Γυμνασίου, όπως όταν ο Πίτερ, ένας νεαρός Αραβας, φιλάει τη Μαρία, αφού πρώτα έχει πλυθεί, όπως ορίζουν οι παραδόσεις της πατρίδας του.
Ακόμα, σε πολλά σημεία τα σχολικά βιβλία υποβαθμίζουν -ή τουλάχιστον δεν αναδεικνύουν με τον δέοντα τρόπο- σημαντικά κομμάτια της ελληνικής κουλτούρας. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι όταν η Ελλάδα παρομοιάζεται με φασολάδα και σέλινο, ενώ αλλού προσωποποιείται σε μια προκλητική γυναίκα, που προκαλεί ερωτική επιθυμία.
Δεν είναι λίγοι εκείνοι που θεωρούν ότι τα σχολικά βιβλία περιέχουν εμμέσως, αλλά σαφώς προσβολές και για την ελληνική θρησκεία. Το γεγονός ότι οι άγιοι περιγράφονται ως άσχημοι, ενώ ο Επιτάφιος παρομοιάζεται με το παιχνίδι «Περνά, περνά η μέλισσα» θεωρείται από αρκετούς ως προσβολή και υποβάθμιση της ιερότητας των προσώπων και της πίστης της Ορθοδοξίας.
Τα πολλά αμφιλεγόμενα σημεία στα σχολικά βιβλία προκαλούν ερωτήματα και στο εκπαιδευτικό προσωπικό. Οι μαθητές, σύμφωνα με ψυχολόγους, δεν λαμβάνουν αυτό που θα έπρεπε. Το ζήτημα είναι ιδιαίτερα λεπτό και ήδη δημιουργεί προβληματισμό σε μια μεγάλη μερίδα εκπαιδευτικών, που δεν επιθυμούν να διδάξουν πολλά από αυτά τα αποσπάσματα των βιβλίων.
Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice
καλημερα,σε ποια βιβλια γινονται τετοιες αναφορες; μπορεις να γινεις πιο συγκεκριμενη;ευχαριστω
Δες ένα απόσπασμα από το βίντεο του δάσκαλου και αν θές δες το όλο να δεις τι διδάσκουν τα παιδιά.
https://www.youtube.com/watch?v=MBA9l0hXzrQ
Όλοι οι υπουργοι Παιδείας, έναν σκοπό εξυπηρέτησαν μέχρι σήμερα: Να αποδυναμώσουν το ελληνικό πνεύμα. Γι’ αυτό και το ΣΥΣΤΗΜΑ τους αντάμειψε. Τους έκανε πρωθυπουργούς… κλπ.
Όταν δε, υπάρχουν και “Ψευτοέλληνες” σαν τη Ρεπούση, Φίλη κλπ. μάλλον φτάνουμε στο τέλος.
Ήρθε η στιγμή που θα κριθούν. Και να είναι βέβαιοι, πως κι’ αυτοί,θα πάρουν αυτό που τους αξίζει, μ’ όλους τους ομοίους τους μαζί. Το φτύσιμο του Προδότη.
από τους γονείς εξαρτάται αν τα παιδιά τους ενστερνιστούν τέτοιες αηδίες
Ο σκοπός τους αυτός ακριβώς είναι, δηλαδή να υποβαθμίσουν την ελληνική ιστορία, γλώσσα και θρησκεία. Ταυτοχρόνως να περάσουν σεξουαλικά υποσυνείδητα μηνύματα ώστε να κατευθύνουν τα παιδιά προς το σεξ.
Αυτό το σκοπό εξυπηρετούν οι αναφορές π.χ. για τον 25χρονο ηλεκτρολόγο, και η μαθήτρια με τα βαμμένα κόκκινα νύχια, ώστε να έρθει αυτή η εικόνα στο μυαλό της κάθε μικρής μαθήτριας και την επόμενη μέρα να βάψει κι’ αυτή τα νύχια της, αφού έτσι λέει και το βιβλίο.
Δυστυχώς ο λαός μας έχει αποκοιμηθεί και δεν ξεσηκώνεται να τους πάρει με τις πέτρες όλους αυτούς.
ΚΑΙ ΝΑ ΗΤΑΝ ΜΟΝΟ ΑΥΤΑ!ΦΥΣΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΑΥΤΑ ΑΛΛΑ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΥΠΟΣΕΙΝΗΔΗΤΑ ΜΥΝΗΜΑΤΑ ΣΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΑ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ(ΕΝΑ ΠΑΙΔΑΚΙ ΜΕ ΤΗΝ ΓΛΩΣΣΑ ΕΞΩ ΝΑ ΓΛΥΦΕΙ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΜΟΙΑΖΕΙ ΜΕ…Κ.ΛΠ)ΤΩΡΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΠΟΥΜΕ ΟΤΙ ΒΑΖΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΙΚΡΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΥΛΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΗΛΙΚΙΑ ΤΟΥΣ ΕΝΩ ΤΑ ΠΡΟΤΥΠΑ ΠΡΟΒΑΛΟΥΝ ΑΝ ΚΑΝΟΥΝ TROLLIES ΚΑΙ ΜΙΑ ΖΩΗ ΤΗΝ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΑΝΑΠΤΥΗΣΟΝΤΑΙ ΣΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΑΦΟΥ ΣΕ ΣΥΝΕΔΡΙΑ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΑΝ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ ΜΑΘΕΙ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑ ΑΡΧΙΖΕΙ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙ ΑΛΛΑ ΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΔΥΟ ΠΡΩΤΥΠΑ ΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΕΝΑ ΠΑΙΔΙ?ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΕΡΙΘΩΡΙΟΠΟΙΗΘΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΧΡΗΣΙΜΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΑΠΤΥΧΘΕΙ ΣΑΝ ΥΠΑΡΞΗ ΚΑΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΜΟΝΟ ΘΑ ΘΑ(ΕΝΩ ΞΕΡΟΥΝ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΑΠΛΑ ΚΑΝΟΥΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΟΥΝ ΕΝΑ ΒΙΒΛΙΟ ΠΑΡΑ ΝΑ ΤΟ ΦΤΙΑΞΟΥΝ)ΤΗΝ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΣΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΑ ΛΥΚΕΙΟΥ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙΡΙΟ ΜΑΘΗΜΑ ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΤΗΝ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΒΓΕΙ Η ΥΛΗ ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΥΘΗΣΗ ΠΑΡΑ ΝΑ ΜΑΘΕΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΠΟΙΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΣΚΕΨΗΣ.ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΛΑΤΩΝΑ ΜΕ ΤΟΣΑ ΣΧΟΛΙΑ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΑΘΕΙΣ ΑΠΟ ΒΟΗΘΗΜΑΤΑ ΟΧΙ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΧΑΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΤΩΝ ΙΔΕΩΝ ΚΑΙ ΑΠΛΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΙΑ ΑΠΟΣΤΗΘΗΣΗ ΕΝΩ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΓΡΑΨΕ ΔΙΑΛΟΓΟΥΣ ΣΥΖΗΤΗΣΗ!ΔΗΛΑΔΗ ΤΙ ΑΛΛΟ ΝΑ ΠΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΧΑΛΑΣΟΥΝ ΚΑΤΙ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ΒΛΑΚΕΣ ΕΝΩ ΞΕΡΟΥΝ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΑΠΛΑ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΤΟΥΣ ΑΠΟ ΠΑΝΩ ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ ΠΑΡΑΚΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΛΑ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ)ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΑ!
Υπάρχουν και σχετικά βίντεο στο youtube,αλλά δε θυμάμαι τον τίτλο. Εκείνα περιείχαν ομιλία ενός εκπαιδευτικού στις Σέρρες, αν θυμάμαι καλά. Γινόταν αναφορά σε κάποια από τα παραπάνω παραδείγματα, αλλά και παρετίθοντο και άλλα.
Αν ο δάσκαλος θέλει μπορεί να χρησιμοποιήσει τα ατοπήματα αυτά για να διδάξει τα σωστά….Στο Πανεπιστήμιο, στο τμήμα νηπιαγωγών, στις φοιτήτριες που κάνουν την υποχρεωτική πρακτική τους, δίνουν παραμύθια με ομοφυλοφιλικά μηνύματα…Μάθημα για τις σκιές…Το αγοράκι βάζει σκιές στα μάτια και στη συνέχεια επειδή η σκιά του ήταν άτακτη άλλαξε με το κοριτσάκι και καμάρωνε που όταν χοροπήδαγε ανέμιζε το φόρεμα της σκιάς του.Το αποτέλεσμα τα πεντάχρονα σε πλήρη σύγχυση.
ΕΠΕΛΞΑ ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΟΛΛΕΣ ΟΜΙΛΙΕΣ ΤΟΥ ΓΝΩΣΤΟΥ ΔΑΣΚΑΛΟΥ – ΘΕΟΛΓΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗ ΝΑΤΣΙΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΚΙΛΚΙΣ ΣΤΗ ΣΧΟΛΗ ΓΟΝΕΩΝ ΤΟΥ ΑΝΟΙΧΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΤΗΣ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΠΑΡΕΥΡΙΣΚΕΤΑΙ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΤΣΟΛΑΚΗΣ. ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΟΜΙΛΙΑΣ. ΣΤΟ ΥΟUTUBE ΘΑ ΒΡΕΙΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΜΕΡΟΣ. ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΙ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΟΜΙΛΙΕΣ ΤΟΥ [ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΕΣ].
ΤΩΡΑ, ΠΟΥ ΠΑΝΕ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΥΡΤΙΝΑ …. ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΝΟΥ, ΚΑΙ Η ΓΝΩΣΗ.
ΣΥΓΓΝΩΜΗ, ΔΕΝ ΕΔΩΣΑ LINK. EINAI AYTO.
https://www.youtube.com/watch?v=shP3sYNKndM
ΛΑΘΟΣ, ΧΡΗΣΤΟΣ ΤΣΟΛΑΚΗΣ, ΟΧΙ ΔΗΜΗΤΡΗΣ.
ΠΗΓΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΑΝΩ ΟΛΟΥΣ ΣΥΝΟΝΟΜΑΤΟΥΣ.
Άμεση κατάργηση ΟΛΩΝ των σχολικων βιβλίων με ύποπτα μηνύματα, με ΠΡΩΤΟ από όλα όμως το βιβλίο δήθεν θρησκευτικών της Γ´ Γυμνασίου, το οποίο είναι ΚΑΘΑΡΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΕΒΡΑΪΚΟΥ ΛΑΟΥ, με αναφορές από τις απαρχές του μέχρι σήμερα, στους ΗΡΩΕΣ τους, στα ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ της ΕΒΡΑΙΚΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ και περνώντας την αίσθηση ότι Η ΡΙΖΕΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΙΟΥΔΑΙΚΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗ, ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΑΙ ΘΕΟΛΟΓΙΑ!
Όλα αυτά με πρόφαση ότι αφού ο Χριστός ήταν Εβραίος καθώς και η οικογενειά του, όπως και όλοι οι απόστολοι αλλά και όλα τα πρόσωπα της Καινής Διαθήκης, οι τόποι που έλαβε χώρα η ζωή και το έργο του ήταν στην Ιουδαία, ως ΔΟΥΡΕΙΟΣ ΙΠΠΟΣ και με… “ΚΕΚΤΗΜΕΝΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ” περνάει ο Ιουδαισμός μέσω του ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΜΈΝΟΥ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΥ που δεν είναι άλλος από το ΙΟΥΔΑΙΟΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟ θρησκευτικό ΚΡΑΜΑ, το οποίο ελάχιστη σχέση δεν έχει με τον ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟ!
Σε μια θρησκεία όπως η Χριστιανική με τα ΒΑΘΕΙΑ ΝΟΗΜΑΤΑ της, ΟΥΔΕΜΙΑ ΣΧΕΣΗ έχουν οι ΤΟΠΟΙ, τα ΠΡΟΣΩΠΑ και οι ΠΑΡΑΔΟΣΕΙΣ του λαού της περιοχής όπου εξελίχθηκαν τα γεγονότα, ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ Ο ΛΟΓΟΣ ΚΑΙ Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΟΥ ΘΕΑΝΘΡΩΠΟΥ ΚΑΙ ΠΩΣ Η ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑ ΣΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΗΣ ΠΡΕΠΕΙ ΑΥΤΑ ΝΑ ΤΑ ΜΕΤΟΥΣΙΩΣΕΙ ΣΕ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΖΩΗ!!!
Όλα τα άλλα έχουν ΔΟΛΟ και ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΑ ώστε να ΕΞΙΟΥΔΑΙΣΕΙ το ΑΡΧΩΝ ΕΘΝΟΣ τους λαούς του κόσμου και κυρίως τον ΜΕΓΑΛΟ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ του ΑΝΤΙΠΑΛΟ, που δεν είναι άλλος από τον ΕΛΛΗΝΙΣΜΟ και τον πολιτισμό, τη σοφία και το πνεύμα που αυτός εκπροσωπεί και ο οποίος είναι σε άμμεση ταύτιση με τον ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟ, ο οποίος εκφράζεται μέσα από τον ΕΛΛΗΝΟΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟ, το κράμα δηλαδή της ελληνικής θεολογίας και φιλοσοφίας και του συνόλου της γραμματείας του Χριστιανισμού, την οποία αποτελούν τόσο η Καινή Διαθήκη αλλά πρωτιστα τα ΑΠΟΚΡΥΦΑ ΚΕΙΜΕΝΑ τα οποία ΑΠΑΓΟΡΕΥΘΗΚΑΝ από τα ΕΞΙΟΥΔΑΙΣΜΕΝΑ ΙΕΡΑΤΕΙΑ, το δεξί χέρι της εξουσίας!!!
Λάθος τάξη, της Α’ Γυμνασίου είναι το άθλιο βιβλίο.
ΓΙΑ ΠΙΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ;; ΕΑΝ ΥΠΗΡΧΑΝ ΓΟΝΕΙΣ ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΗΡΧΑΝ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΑΗΔΙΕΣ ΣΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΤΟΥΣ;;ΠΑΠΑΡΕΣ ΕΘΣΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΣΑΣ ΜΙΑ ΧΩΡΑ ΣΚΟΥΠΙΔΑΡΙΟ .ΤΣΙΠΑ ΔΕΝ ΕΧΕΤΑΙ .