Παραδίδεται ολοκληρωτικά η Θράκη: Δια της βίας δημιουργούν δίγλωσσα νηπιαγωγεία σε Ξάνθη και Ροδόπη.
Μετά την έγκριση του νομοσχεδίου για την “Τουρκική Ένωση Ξάνθης”
Με το “έτσι θέλω” το υπουργείο Παιδείας παραβλέποντας αποφάσεις των Διδασκαλικών Συλλόγων Ξάνθης και Ροδόπης καθώς και ομόφωνων ψηφισμάτων νηπιαγωγών της περιοχής, εισάγει την παράλληλη διδασκαλία της τουρκικής γλώσσας στα νηπιαγωγεία της Θράκης.
Σύμφωνα με πληροφορίες, ο υπουργός Παιδείας, Κώστας Γαβρόγλου, βρίσκεται λίγο πριν την υπογραφή σχετικής απόφασης με την οποία το πρόγραμμα με τίτλο : «Πιλοτικές Παρεμβατικές Δράσεις Υποστήριξης Μουσουλμανοπαίδων στα Νηπιαγωγεία της Θράκης» από πιλοτικό θα καθίσταται υποχρεωτικό για τους νηπιαγωγούς έξι σχολικών μονάδων της περιοχής, που θα πρέπει να αποδεχτούν τη τοποθέτηση συνεργάτη- διερμηνέα δίπλα τους, ο/η οποίος/α θα προέρχεται από τη μειονότητα και θα γνωρίζει την τουρκική γλώσσα.
Το συγκεκριμένο πρόγραμμα χρηματοδοτείται με 400 χιλιάδες ευρώ από το ΕΣΠΑ και επιχειρεί να εισάγει αρχικά πιλοτικά την τουρκική «μητρική» γλώσσα -όπως τη χαρακτηρίζει- σε τρία νηπιαγωγεία στη Ροδόπη και τρία στην Ξάνθη, αριθμός που θα διπλασιάζεται την επόμενη σχολική περίοδο με στόχο να εφαρμοστεί στη συνέχεια σε όλα τα νηπιαγωγεία μειονοτικών περιοχών.
«Έχει γίνει κάποια έρευνα που να αποδεικνύει πως οι νηπιαγωγοί δεν κάνουν καλά τη δουλειά τους και τα νήπια δεν μαθαίνουν καλά την ελληνική γλώσσα. Θα πρέπει να έχουμε κάποιο συνεργάτη για να μας κάνει το διερμηνέα μεταξύ νηπίου και νηπιαγωγού και μήπως υποβαθμίζεται ο ρόλος της νηπιαγωγού. Πουθενά δεν διευκρινίζεται από πού απορρέει επιστημονικά η ανάγκη ειδικά για έναν τέτοιο συνεργάτη – διερμηνέα και ποιος ακριβώς θα είναι ο ρόλος του. Θεωρούμε ως αντιπαιδαγωγική την οποιαδήποτε παρέμβαση και παρουσία μέσα στις αίθουσες των νηπιαγωγείων, προσωπικού που απλά θα κληθεί να παίξει το ρόλο του ενδιάμεσου – διερμηνέα μεταξύ νηπίων και νηπιαγωγού. Τέτοια περίπτωση θα αποτελεί εμπόδιο στη άμεση επαφή και παιδαγωγική αλληλεπίδραση του νηπίου με τον/την νηπιαγωγό και στην ανάπτυξη του» λέει η Γιώτα Βενετοπούλου, μέλος του Δ.Σ. της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας Ελλάδας, που προχώρησε μάλιστα και σε σχετικό ψήφισμα εναντίον της σχετικής απόφασης.
Σε πρόσφατη συνάντηση που είχαν σε Ξάνθη και Κομοτηνή τα μέλη των εκεί Διδασκαλικών Συλλόγων και νηπιαγωγούς των δύο νομών, με εκπροσώπους του Υπουργείου Παιδείας και του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής έγινε ξεκάθαρο πως το «πιλοτικό πρόγραμμα» θα εφαρμοστεί όπως ακριβώς είναι, αγνοώντας τις ανησυχίες των εκπαιδευτικών.
el.gr
Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice
Πριν από ένα χρόνο +, έγραφα από αυτό το ηλεκτρονικό βήμα, ότι τα ζητήματα μεταξύ Ελλάδος – Τουρκίας, θα λυθούν με πολιτικό τρόπο. Βεβαίως επειδή σε πολλούς δεν αρέσει η αλήθεια, με κατηγόρησαν με διάφορα κοσμητικά επίθετα, σε μια προσπάθεια τους να μην κατανοήσουν την αλήθεια της οικτρή πραγματικότητας. Αυτά. Υγ. Βεβαίως και θα έρθουν και άλλα θέματα, όπως το Τζαμί κ.λ.π. που θα λυθούν και αυτά με πολιτικό τρόπο, στο όνομα της ελευθερίας και αυτοδιάθεσης των λαών.
https://worldview.earthdata.nasa.gov δειτε την θρακη εχθες για να καταλαβετε τη ψεκασμα εκαναν για να μην αντιδρασει κανεις
Τους μαθαίνουν Τούρκικα νομίζοντας ότι θα ενσωματώσουν την Θράκη στην Τουρκία … Όμως είναι μακρά νυχτωμένοι γιατί σκάβουν μόνοι τους τον λάκκο. Ως ανταλλάξιμοι μουσουλμάνοι Θράκης με ίσο αριθμό Ελληνορθόδοξων Κωνσταντινούπολης, Ίμβρου και Τενέδου, που έχουν ήδη διωχθεί, εύκολα θα απελαθούν στην «Τουρκία», χωρίς προβλήματα αφού θα γνωρίζουν και τα Τούρκικα, χάνοντας έτσι και τα πλεονεκτήματα τους ως μειονότητα…
υπάρχει κι ο κίνδυνος να βγει η παροιμία πήγε για μαλλί και βγήκε κουρεμένος, ορέγονται την δυτική ας πούμε Θράκη κι ίσως χάσουν και την Ανατολική, δεδομένου ότι την Τουρκία θα την σπάσουν κομμάτια
ΠΩΣ Η ΒΟΥΛΗ ΜΕ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΑ ΤΟ ΑΝΑΡΜΟΔΙΟ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ ΠΑΡΕΚΑΜΨΕ ΤΟΝ ΑΡΕΙΟ ΠΑΓΟ ΠΟΥ ΜΕ ΜΕΤΑΓΕΝΕΣΤΕΡΗ, ΤΕΛΕΣΙΔΙΚΗ, ΑΜΕΤΑΚΛΗΤΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΑΠΟΡΡΙΠΤΕΙ ΤΕΤΟΙΑ ΑΙΤΗΜΑΤΑ ΚΑΘΩΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΠΟΥ ΥΠΕΡΙΣΧΥΟΥΝ; ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΔΟΤΕΣ. ΔΕΙΤΕ ΚΑΙ Η ΝΔ ΠΩΣ ΤΟ ΧΕΙΡΙΣΤΗΚΕ… ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΑΡΟΣ ΕΚΕΙ ΜΕΣΑ
Δεν καταλαβατε.Μαθαινουν τωρα τουρκικα για να μπορουν να διδαξουν τα τουρκοπουλα ελληνικα οταν παρουμε την Πολη.
TΟ ΕΧΩ ΠΕΙ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΦΟΡΕΣ ΟΙ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΕΣ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΟΥΤΕ ΕΛΛΑΔΑ ΟΥΤΕ ΘΕΟ ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟΝ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗ ΑΠΟ ΤΟ 1932 ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΜΟΝΟ ΤΟΤΕ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΑΙ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ ΑΠΛΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΑΚΡΥ ΧΕΡΙ ΤΩΝ Ε—-ΩΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ..
ΕΝΩ “ΟΙ ΔΕΞΙΟΙ ” ΟΡΘΟΔΟΞ ΝΕΑΝΤΕΡΤΑΛ ΤΥΠΟΥ Χ. Α ΤΕΧΝΗΤΟΙ ΙΟΥΔΑΟΙ ΝΟΙΑΖΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ;; Α ΡΕ ΚΟΥΝΙΑ ΠΟΥ ΣΑΣ ΚΟΥΝΑΓΕ, Ο ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΧΑΘΗΚΕ Κ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΧΑΘΗΚΕ ΣΤΗΝ ΙΩΝΙΑ, ΒΟΥΛΓΑΡΙΑ, ΠΟΝΤΟΣ, ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΑΥΤΑ ΤΑ ΚΑΘΑΡΜΑΤΑ ΣΑΣ ΤΑΙΖΟΥΝ “ΠΡΟΦΗΤΕΙΕΣ” ΤΟΥ ΚΩΛΟΥ
ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΕΞΥΠΝΟΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΠΟΒΛΑΚΟΜΕΝΟ ΝΕΟΕΛΛΗΝΑ ΠΟΥ ΜΑΘΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΓΟΝΟΣ ΤΟΥ ΑΒΡΑΑΜ Κ ΚΑΤΑΝΤΙΣΕ ΑΠΟ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑ ΜΙΑ ΣΠΙΤΑ ΥΠΟ ΕΞΑΦΑΝΙΣΗ……
Ζείτε απαξάπαντες τον μικρόκοσμό σας μέσα στο αυτάρεσκο καβούκι σας μη αφουγκραζόμενοι τους ψιθύρους που έγιναν ήδη κραυγές.Όλα τα μεγάλα σχέδια χρειάζονται βάθος χρόνου ως να πραγματοποιηθούν.Όσοι τα εκπονούν κάνουν μια δουλειά την οποία μετά τον θάνατό τους θα συνεχίσουν οι αντικαταστάτες τους.Βασικός στόχος,η δουλειά να γίνει.Σε αντίθεση με εμάς που βλέπουμε θολά το σήμερα,άντε και τι καιρό θα κάνει αύριο…
Γιατί να υπάρχουν αμιγώς ελληνικά σχολεία σε Αίγυπτο,Γερμανία,Αγγλία,Αλβανία κ.α που εποπτεύει και στελεχώνει το ελληνικό υπουργείο;Διατηρούμε επεκτατικές διαθέσεις κατά αυτών των χωρών;Είναι δίκαιο να απαγορεύεις ή να περιορίζεις τη χρήση και την εκμάθηση της μητρικής γλώσσας ενός λαού; Το 1937,που η φασιστική Ιταλία απαγόρευσε την ελληνική γλώσσα στα Δωδεκάνησα, πολλά παιδιά προτίμησαν την διδαχή της μέσα από την κρυφή θρησκευτική κατήχηση ιερέων.Τι προτιμούμε τουρκόφωνο νηπιαγωγό ή ιμάμη;