Στο σύνολο αυτά τα παιδιά είναι ορισμένες φορές πολύ περισσότερα από τα ελληνόπουλα που φοιτούν στα σχολεία της πόλης μας. Η τοπική κοινωνία της Φιλιππιάδας είναι πολύ μικρή και διαθέτει μόλις τρία δημοτικά σχολεία μικρής δυναμικότητας. Η ένταξη επομένως των προσφυγόπουλων θα αλλοιώσει αφενός τον ελληνικό χαρακτήρα των σχολείων και αφετέρου θα υπάρξουν σοβαρότατες συνέπειες στο μαθησιακό κομμάτι των μαθητών των δημοτικών της πόλης μας.
Σαν γονείς βλέπουμε μπροστά μας να έρχεται η υποβάθμιση της εκπαίδευσης και γενικότερα του μορφωτικού επιπέδου των παιδιών μας.
4. Ο προαύλιος χώρος του σχολείου χρησιμοποιείται τις απογευματινές ώρες για αθλοπαιδιές, πολιτιστικά δρώμενα και άλλες δραστηριότητες καθώς δεν υπάρχουν άλλοι χώροι άθλησης και ψυχαγωγίας (πλατείες –αθλητικές εγκαταστάσεις) στην Παλαιά Φιλιππιάδα. Οι αίθουσες θα χρησιμοποιηθούν για μαθήματα σκακιού, ζωγραφικής, χειροτεχνίας και για διδασκαλία παραδοσιακών χορών των παιδιών του σχολείου και της ευρύτερης περιοχής.
5. ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟΙ ΛΟΓΟΙ. Το 100% των μαθητών μας είναι Χριστιανοί Ορθόδοξοι. Γιορτάζουμε όλες τις θρησκευτικές μας γιορτές όπως αρμόζει σε κάθε ελληνικό σχολείο που σέβεται την ιστορία, τους αγώνες και τις θυσίες του Έθνους του αλλά και σέβεται την ιστορία και τις θρησκείες των άλλων λαών. Δεν θα επιτρέψουμε των θρησκευτικό φανατισμό που όπως αποδεικνύεται από τις φανατικές επιθέσεις σε άλλα Ευρωπαϊκά κράτη δεν έχουν σκοπό να σεβαστούν, αλλά να πλήξουν την Θρησκεία μας. Οι εικόνες του Χριστού και της Παναγίας, των Αγίων μας αλλά και των ηρώων μας θα εξακολουθούν να κοσμούν τις τάξεις μας και περιμένουμε από όλους τους μαθητές να τις σέβονται.
6. ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟΙ ΛΟΓΟΙ. Το χάσμα στον πολιτισμό είναι τόσο μεγάλο που μια βίαιη μετακίνηση και εγκατάσταση μεταναστών στον τόπο μας μόνο προβλήματα προσαρμογής θα δημιουργήσει. Και είναι πιθανόν να αλλοιώσει πτυχές του δικού μας πολιτισμού, όπως της Εθνικής, Πολιτισμικής και Θρησκευτικής μας ταυτότητας. Σε μια ύποπτη διαδικασία υποβίβασης του βιοτικού και μορφωτικού επιπέδου των παιδιών μας, που με πολλές στερήσεις εξασφαλίζουμε. Σας καθιστούμε υπεύθυνους για ακραίες συμπεριφορές που ενδεχομένως προκύψουν. Κανένα αίσθημα αλληλεγγύης και ανθρωπισμού δε δικαιολογεί την αποδοχή της μείωσης.
Σαν σύλλογος γονέων δεν είμαστε αντίθετοι στην μόρφωση των παιδιών των πραγματικών προσφύγων εφόσον επιθυμούν την πραγματική και ομαλή τους ένταξη στην τοπική κοινωνία οικιοθελώς και χωρίς εξαναγκασμό από τρίτους. Άλλωστε η τοπική κοινωνία αγκάλιασε, στήριξε και στηρίζει με πράξεις και υλικά τους συνανθρώπους μας αυτούς.
Για τους ανωτέρω λόγους επιθυμούμε και απαιτούμε την πλήρη ενημέρωση από αρμόδιο φορέα για το εν λόγω θέμα, ώστε μελλοντικά να βρεθεί η βέλτιστη λύση για την τοπική κοινωνία.
Το Δ.Σ. του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων
του 2ου Δημοτικού Σχολείου
Φιλιππιάδας
Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice
ΑΝΤΕ ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ…
ΣΤΝ ΦΙΛΙΠΠΙΑΔΑ, ΚΑΤΑΡΓΕΙΤΑΙ Η ΦΙΛΕΙΑΔΑ…
Μέσα σε όλη τη “μαυρίλα” διαβάζεις και κάτι τέτοιο και λες: Δόξα Τον Θεό,υπάρχει ακόμη ελπίδα!Εύγε στους γονείς!
Αυτή η επιστολή πρέπει να μεταφραστεί και σε άλλες γλώσσες, ευρωπαϊκές αλλά και αραβικές. Ευρωπαϊκές για να μαθαίνουν οι βάρβαροι του βορά, αλλά και αραβικά, ώστε ν’ ακούσουμε και την άποψή των λαθροεισβολέων περί των αναφερόμενων.
Έτσι!!!
ΜΠΡΑΒΟ…ΣΥΝΕΧΙΣΤΕ ΟΛΟΙ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΠΑΝΤΟΥ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΔΙΩΞΤΕ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΦΟΒΟ ΚΑΙ ΠΑΛΕΨΤΕ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΟΛΩΝ ΜΑΣ, ΤΑ ΕΛΛΗΝΟΠΟΥΛΑ ΜΑΣ, ΓΙΑ ΤΟ ΑΥΡΙΟ ΠΟΥ ΦΑΝΤΑΖΕΙ ΖΟΦΕΡΟ ΚΑΙ ΑΧΑΡΟ ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΜΠΛΕΞΑΜΕ.
ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΕΠΙΤΡΕΨΟΥΜΕ ΝΑ ΑΛΛΟΙΩΘΟΥΝ ΤΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΦΥΛΗΣ.
ΑΣ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΠΟΤΕ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΘΕΛΟΥΝ …
ΟΧΙ ΟΧΙ ΟΧΙ…………!!!!!!!!!!!!!!!
Μπράβο και στη Φιλιππιάδα! Έτσι πρέπει, ένα ένα τα σχολεία να ακολουθούν το παράδειγμα του Ωραιοκάστρου.
Εννοείται βέβαια πως τα ανθελληνικά Μέσα Μαζικής Χειραγώγησης θα πέσουν να τους φάνε και θα μας φλομώσουν στην προπαγάνδα, αλλά κανείς δεν πρέπει να τους δίνει σημασία, όπως δεν πρέπει να ασχολούμαστε και με τα ψευτο-αριστερά ανθελληνικά σκουπίδια που μιλούν για ρατσισμό, ξενοφοβία και λοιπές μπούρδες.