Διαφημίσεις

Νὰ τὰ λέμε ὅλα. 

Ἡ Ἑλληνικὴ Παιδεία βρίσκεται σε top ἐπίπεδο. Ὅλοι τὸ γνωρίζουν αὐτό. Εἰδικὰ ἐπὶ τῶν ἡμερῶν τῆς κυρίας Κεραμέως, ἡ ποιότητα ὀργάνωσης καὶ σχεδιασμοῦ τῆς δημόσιας ἐκπαίδευσης ἔχει ἐκτιναχθεῖ σὲ ἀσύλληπτα ἐπίπεδα… 

Μπορεί το ἐκπαιδευτικό μας σύστημα νὰ ἄγγιζε μὲν τὴν τελειότητα, ἀλλὰ τὸ Ὑπουργεῖο Ἃ – Παιδείας δὲν εἶχε πεῖ τὴν τελευταία του λέξη. Δὲν εἶχε βάλει τὸ κερασάκι στὴν τούρτα. Τώρα τὸ ἔβαλε ὅμως. Ποιὸ εἶναι αὐτὸ τὸ κερασάκι; 

Μὰ φυσικά να γνωρισουν οἱ μαθητές μας τὸ cheerleading! Δὲν θὰ μποροῦσαν ὅμως οἱ κυβερνῶντες νὰ φέρουν τὴν τέχνη τῆς μαζορέτας στὰ σχολεῖα, ἂν δὲν εἶχαν λύσει πρῶτα ὅλα τὰ ἄλλα θέματα τῆς παιδείας. Ἔτσι δὲν εἶναι; 

Ἔχουν λύσει το θέμα τοῦ μέσου ὄρου μαθητῶν ἀνὰ τάξη (μὲ δικά τους μαθηματικά). Ἔχουν βάλει τὸν κύριο Γκίκα Μαγιορκίνη νὰ παρουσιάζει σχεδιαγράμματα μὲ 8 (!) θρανία σὲ κάθε σειρά, γιὰ νὰ αἰτιολογήσει πῶς μία τάξη τῶν 25 μαθητῶν δὲν αὐξάνει -σχεδὸν καθόλου- τὸν κίνδυνο μετάδοσης, σὲ σχέση μὲ…μία τάξη τῶν 15 μαθητῶν (ἀλήθεια, ποῦ ἀκριβῶς στὴν Ἑλλάδα ἔχει δεῖ ὁ κύριος Μαγιορκίνης σχολικὲς αἴθουσες ποῦ νὰ χωρούν 8 σειρές θρανιων;). 

Τὸ 25 μὲ τὸ 15 δεν ἔχει καμία ἀξιόλογη διαφορὰ κατὰ τὸν κύριο Μαγιορκίνη, ἐνώ για τὸν κύριο Χαρδαλιά τα 4 ἄτομα ἀνὰ τραπέζι στὴν ἑστίαση, ἀνακοινώθηκε ὡς νέο αὐστηρὸ περιοριστικὸ μέτρο σὲ συγκεκριμένες περιφερειακὲς ἑνότητες. Στὴν περίπτωση α’, «δὲν θὰ τὰ χαλάσουμε βρὲ ἀδελφὲ γιὰ 10 ἄτομα περισσότερα» καὶ μάλιστα σὲ κλειστὸ χῶρο. Στὴν περίπτωση β’ , στὰ 4 ἄτομα εἶσαι ἐντάξει, ἐνῶ στὰ 5 τρῶς πρόστιμο…(καὶ μάλιστα ΚΑΙ σὲ ἀνοιχτὸ χῶρο). 

Ἐπίσης, τὸ Ὑπουργεῖο «βιντεοσκοπημένης Παιδείας καὶ προσβολῆς Θρησκευμάτων» δὲν παρέλειψε νὰ φροντίσει καὶ γιὰ τὸ φλέγον ζήτημα τῶν… παγουρίνο των παιδιῶν. Δὲν χάνει μέρα χωρὶς νὰ ὑπενθυμίζει τὴ «διαταγὴ» γιὰ μασκοφορία ἀκόμα καὶ σὲ νήπια. Δεν καταδέχτηκε νὰ συνομιλήσει μὲ ἐκπροσώπους τῶν ἐκπαιδευτικῶν, ἀφοῦ ὅπως εἴπαμε τὸ ἐπίπεδο σχεδιασμοῦ εἶναι ἤδη… στὴν κορυφή. Ἄρα τί νὰ συζητήσει; Δὲν χρειάζεται. Τὸ ἴδιο ἰσχύει καὶ γιὰ τοὺς γονεῖς. Καμία συζήτηση. 

Ἀφοῦ λοιπόν εγιναν ὅλα αὐτὰ τὰ σπουδαῖα, ἔμενε τὸ σπουδαιότερο. Ἡ τελικὴ πινελιά. Νὰ ἐμφυσήσει ἡ Ὑπουργὸς μία αὔρα φρέσκου φιλελευθερισμού καὶ μία ἐσὰνς θεόσταλτης ἀμερικανίλας, στὰ φτωχὰ καί… ἀπολίτιστα σχολεῖα τοῦ Ἑλληνικού λαουτζίκου

Ἔτσι, ἀφοῦ πετσοκόβουν τὴν κοινωνιολογία καὶ τὰ καλλιτεχνικά, ἀφοῦ ὑποβαθμίζουν (συνεχῶς) τὸ μάθημα τῶν θρησκευτικῶν ποὺ ἔχει καταντήσει μάθημα θρησκειολογίας, ἀφοῦ θέλουν νὰ βάλουν κάμερες στὶς τάξεις, ἀφοῦ σκοπεύουν νὰ συνδέσουν – ἀνερυθρίαστα – τὸν ἱερὸ χῶρο τοῦ σχολείου μὲ πιθανὲς ποινικὲς διώξεις καὶ πρόστιμα φοβερίζοντας συνεχῶς τοὺς γονεῖς, καὶ ἀφοῦ βυθίζουν σιγὰ σιγὰ μέσα στην ανυπαρξία την πρωινὴ προσευχὴ καὶ τὶς παρελάσεις μὲ τὴν βολικὴ πρόφαση τοῦ ἰοῦ, στὸ τέλος ἀποφάσισαν νὰ εἰσάγουν ξενόφερτα πρότυπα ἡμίγυμνων χορευτριῶν γιὰ νὰ ὁλοκληρωθεῖ αὐτὸ το τερατούργημα που ἔχουν στὸ μυαλό τους. 

Βέβαια, δὲν θὰ πρέπει νὰ μᾶς κάνει καὶ μεγάλη ἐντύπωση ἀφοῦ ἡ παροῦσα κυβέρνηση καὶ τὸ Ὑπουργεῖο της, σκοπεύει νὰ εἰσάγει καὶ τὸ μάθημα της σεξουαλικὴς ἀγωγής ακομα καὶ στὶς τάξεις τοῦ Δημοτικοῦ. 

Ἔτσι ἀναπτύσσεται ενα μοντέλο διαπαιδαγώγησης ποὺ θὰ ἔχει ὡς σημεῖα ἀναφορᾶς: τὴν κάμερα (ἄρα τὸ «φαίνεσθαι» καὶ ὄχι τὸ «εἶναι»), τὶς μάσκες, τὶς ἀποστάσεις, τὴν ἐμμονικὴ ἀντισηψία, τὴν στοχοποίηση καὶ περιθωριοποίηση τῶν «ἀνυπότακτων», τὶς «ἀμερικανιές», τὴν ξενομανία, τὴν – ἐντελῶς ἀδικαιολόγητη – καταστροφὴ τῆς παιδικῆς ἀθωότητας μέσω τῆς σεξουαλικῆς ἀγωγῆς, τὸν πανσεξουαλισμὸ καὶ τὰ πρότυπα ἠμι – ντυμένων χορευτριῶν ποὺ θὰ προωθοῦν στοὺς μαθητὲς τὰ «ὑψηλὰ ἰδανικὰ» τῆς γυμνῆς σάρκας. 

Σὲ ἄλλες χώρες διδασκονται τὰ Ἀρχαία Ἑλληνικὰ σὰν ὑψίστης σημασίας μάθημα. Ἐδῶ στὸ ἀποικιοκρατούμενο Ἑλλαδιστᾶν θεωροῦν ὡς ἐκπαιδευτικὴ ἀναβάθμιση τὸ νὰ ἐξοικειωθοῦν οἱ μαθητὲς μὲ τὸ cheerleading καὶ ἴσως – αὔριο μεθαύριο – μὲ τὰ κολλέγια, τὸ baseball, τις φοιτητικὲς ἀδελφότητες μὲ ἑλληνικὰ γράμματα (τύπου Omega – Delta –Zeta), τὸν ἐτήσιο χορό, τὰ ντόνατς καὶ ποιὸς ξέρει τί ἄλλο… 

Τὸ νὰ προωθούσαν – ἂς ποῦμε- ἕνα πρόγραμμα δωρεὰν ἐκμάθησης παραδοσιακῶν ἑλληνικῶν χορῶν ἀντὶ γιὰ ἐπιδείξεις cheerleading, νὰ ὑποθέσουμε ὅτι τὸ θεωροῦν πολὺ μπανὰλ στὸ Μαξίμου, ἔτσι; 

Τὸ νὰ προωθήσουν – ἂς ποῦμε – ἕνα πρόγραμμα ὁδηγικῆς παιδείας ἀπὸ τὸ δημοτικό, νὰ ὑποθέσουμε ὅτι δὲν τὸ θεωροῦν καὶ τόσο σημαντικό… 

Τὰ παιδιὰ μεγαλώνουν μεσα σὲ ἕνα σύστημα παιδείας ποὺ τὰ κάνει νὰ μὴν ξέρουν νὰ ἀπαντήσουν τί ἀκριβῶς ἔγινε τὸ 1940 καὶ ἐναντίον ποιῶν ἐπαναστατήσαμε τὸ 1821. Ὅμως τὸ cheerleading ἔρχεται γιὰ νὰ λύσει ὅλα τὰ προβλήματα τῆς τόσο ταλαιπωρημένης Ἑλληνικῆς Παιδείας. 

Μία αἴγλη βορειων προαστίων ἀχνοφαίνεται στὸ λαμπρὸ μέλλον τῶν παιδιῶν μας…

Ἐλευθέριος Ανδρώνης 

γιὰ τὴν Sportime



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

  • 1 Month Subscription
    3 Month Subscription
    6 Month Subscription
    Year Subscription
6 σχόλια στο “Ολα τα είχε η Παιδεία στην Ελλάδα οι μαζορέτες έλειπαν..”
  1. Που ζεις ρε φιλε στον μεσαιωνα και τα δημοσιευεις αυτα; Δεν βλεπεις γυρω σου οι τσιλριντερς ειναι κανονικο επαγγελμα κι ολες οι ομαδες μπασκετ εχουν.
    Δεν ειναι ξεβρακωτες παραλια που φορανε μαγιο πηγες ποτε σου ή δεν στο επιτρεπει ο παπας της ενοριας σου;
    Στην Γερμανια χαλιεται ο κοσμος για τον πολεμο της μασκας κι εσεις εδω χαλιεστε για τις τσιρλιντερς ξυπνατε ρε πιο κοιμησμενοι κι απο τους κοιμησμενους…

  2. Καλησπέρα φίλε,το άρθρο εάν το πρόσεξες είναι από αθλητική εφημερίδα.

    Προφανώς εσύ γνωρίζεις καλύτερα από τον αρθρογράφο,

    τι είναι μαζορέτες.

    Καρφάκι δεν σου καίγεται που το υπουργείο παιδείας

    μεταλλάχθηκε σε υπουργείο α-παιδείας.

    Καρφάκι δεν σου καίγεται που ενώ πιο παλιά έλεγαν οι γονείς

    στα παιδιά,πρόσεχε τις κακές συναναστροφές.

    Σήμερα επιβάλλεται να τους πούμε πρόσεχε το Υπουργείο και το σχολείο σου..

    Εάν εμείς φίλε ζούμε στον μεσαίωνα,εσύ που νομιζεις ότι ζείς ?

    Λύσε μου μια απορία φίλε, όταν κάποιος είναι ξύπνιος ροχαλίζει?

  3. Η πηγη δεν ενδιαφερει κανεναν το ειδες πιστευες οτι δεν τεριαζει με τα γουστα σου το δημοσιευσες.
    Εσυ ζεις στον μεσαιωνα κι ο αρθρογραφος μαζι εγω ζω στο παρελθον.
    Οταν ξυπνισεις θα λυσεις την απορια μονος σου αν το καταφερεις ποτε.

  4. Για να καταλαβεις ποσο κακω το κανουν ενα παιδακι αυτο αυτο πρεπει να δεις το τουπε κ την συμπεριφορα παιδιων απο της ηπα που περνουν μερος σε αυτο το γελιο πραγμα που το ονομαζουν κ αθλητισμο…

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

elGreek