Οι λόγοι που η πρωινή γυμναστική είναι καλύτερη

Δεν υπάρχει καλύτερο πράγμα από την πρωινή… γυμναστική.

Στο παρακάτω άρθρο, θα προσπαθήσω να καταδείξω γιατί το να γυμνάζεται κανείς το πρωί αποτελεί καλύτερη επιλογή.

Κατ αρχάς θα πρέπει να πω, ότι είμαι φαν της γυμναστικής με το βάρος του σώματος ή με βαράκια και όχι της αεροβικής κλπ.

Δεν είμαι διατροφολόγος ούτε κάποιο άτομο που έχει πτυχίο φυσικής αγωγής όποτε θα ξεκαθαρίσω ότι τα παρακάτω δούλεψαν για ΕΜΕΝΑ, που απλά είμαι ένα άτομο που γυμνάζομαι από το γυμνάσιο.

Δεν σημαίνει ότι είναι κατάλληλα για όλους ή ότι αποτελούν πανάκεια.



Gemoderm

Ξεχάστε τις αιμορροΐδες για πάντα!

Το σπρέι Gemoderm βοηθά να απαλλαχθεί κανείς από αιμορροΐδες και ραγάδες του πρωκτού. Χρησιμοποιείται για εξωτερικές και εσωτερικές αιμορροΐδες, την θρόμβωση και τη φλεγμονή, φαγούρα και έκζεμα πρωκτού, κατά αιμορροΐδες μετά τον τοκετό. Σπρέι έχει αντισηπτική, αντι, τοπική αναισθητική, αιμοστατική και στυπτική δράση, προωθεί την απορρόφηση των αιμορροΐδων και την αποκατάσταση του ορθού, θεραπεύει γρήγορα τις ραγάδες του πρωκτού και εξαλείφει την αιμορραγία.

ΤΙΜΗ 49,00

ΑΓΟΡΑ ΜΕ ΑΝΤΙΚΑΤΑΒΟΛΗ

 Powered by WebCash


Και αφού σε αυτήν την σελίδα ασχολούμαστε και με την αυτοβελτίωση, νομίζω πως ένα σχετικό άρθρο θα είναι κάλο.

Πρώτα από όλα αν ξυπνάς νωρίτερα και γυμνάζεσαι, έχεις ένα κίνητρο να κοιμάσαι το βράδυ. Βοηθάει να απομακρύνετε τα κινητά, το ξυπνητήρι και το λάπτοπ από το κρεβάτι καθώς και να βάλετε τις ειδοποιήσεις των κοινωνικών δικτύων στο αθόρυβο. Πρέπει να κοιμόμαστε χωρίς περισπασμούς.

Δεύτερον, έχουμε περισσότερη ενέργεια και δημιουργικότητα στην δουλειά μας επειδή έχουμε ξυπνήσει νωρίτερα και η γυμναστική μας έχει ξυπνήσει για τα καλά.

Ο καφές που ήδη πίνουμε το πρωί μας βοηθάει στις επιδόσεις τις γυμναστικης.

Όταν γυμναζόμαστε χωρίς να έχουμε φάει πρωινό, ο οργανισμός μας αναγκάζεται να κάψει περισσότερο λίπος παρά την ενέργεια από την τροφή που έχουμε στο στομάχι μας.

Περισσότερες καύσεις.

Έρευνες έχουν δείξει ότι τα άτομα που κάνουν ασκήσεις αντίστασης (βάρη, ασκήσεις με βάρος σώματος κλπ) καίνε περισσότερες θερμίδες κατά την διάρκεια της ημέρας.

Έτσι αν γυμναστείς το πρωί καις θερμίδες μέχρι να πέσεις για ύπνο (ενώ αν γυμναστείς το βράδυ θα πέσεις για ύπνο σχεδόν αμέσως).

Έχεις περισσότερο χρόνο για κοινωνικές δραστηριότητες οι οποίες θα ανέβαλαν την γυμναστική σου άμα γυμναζόσουν το βράδυ. Δεν νομίζω η ξαδέρφη σου να μεταφέρει το πάρτι γενεθλίων της στις 7πμ για να γυμναστείς εσύ το απόγευμα ή το βράδυ;

Είναι πιο εύκολο να κρατήσεις πρόγραμμα. Ξυπνάς νωρίτερα, οι άλλοι κοιμούνται, δεν έχεις κουραστεί ακόμα. Είναι ευκολότερο από το να γυμναστείς μετά την δουλειά που θα είσαι πτώμα και απλά θα θέλεις να ρημαδοφάς και να πας για ύπνο.

Νιώθεις ήδη ότι έχεις πετύχει κάτι. Το να έχεις τελειώσει το πρόγραμμα γυμναστικής σου σε γεμίζει με αισιοδοξία γιατί αποτελεί το πρώτο επίτευγμα της ημέρας.

Έχεις περισσότερα κέφια. Η γυμναστική δημιουργεί αύξηση της έκκρισης ενδορφινών οι οποίες δρουν αντικαταθλιπτικά.

Δεν έχεις περισπασμούς 

Οι άλλοι κοιμούνται, τα κοινωνικά δίκτυα δεν είναι και πολύ ενεργά στις 6 με 7 πμ οπότε είναι ευκολότερο να ασχοληθείς με την γυμναστική σου.

Τα παραπάνω  είναι οι λόγοι που γυμνάζομαι πριν ανατείλει ο ήλιος. Δεν αναρτώ ποτέ κάτι που δεν έχω δοκιμάσει. Μπορεί να μην λειτουργεί για όλους, για εμένα δούλεψε μια χαρά.

14 thoughts on “Οι λόγοι που η πρωινή γυμναστική είναι καλύτερη

  1. Έλεος! says:

    Συμφωνώ στο 100%!!!
    Ότι είπες θα δουλέψει στο 99% των ανθρώπων και Ναι είναι πανάκεια..
    Φαντάζομαι βέβαια δεν έχεις παιδάκια ακόμα… Όταν με το καλο αποκτήσεις, έλα να μου πεις για γυμναστική στις 6-7 το πρωι..
    Φιλικά πάντα..

    • Foti_Fox says:

      Δεν είναι όλοι για όλα. Προσωπικα δεν θα κανω παιδια ποτέ. Δεν ξερω πως μπορει να το κουμανταρει καποιος που εχει παιδια. Ο καθενας κανει τα κουμάντα του. Σε εμενα παντως δούλεψε.

      • Ανώνυμος says:

        ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΣΤΙΣ ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΣΟΥ ΑΥΡΙΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΤΟΥ ΣTO ΣΗΜΕΡΑ…ΟΣΟ ΜΕΓΑΛΩΝΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΣΟ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΤΟΥΣ…ΟΜΩΣ ΜΗΝ ΣΤΕΝΑΧΩΡΙΕΣΑΙ ΓΙ’ ΑΥΤΟ ΓΙΑΤΙ ΔΕΙΧΝΕΙ ΟΤΙ ΕΧΕΙΣ ΚΑΝΕΙ ΚΑΛΗ ΔΟΥΛΕΙΑ…ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ Ο ΤΕΛΕΙΟΣ ΓΟΝΙΟΣ ΑΛΛΑ ΑΛΗΘΙΝΟΣ… ΜΕ ΡΩΤΗΣΕ Η ΟΧΤΑΧΡΟΝΗ ΚΟΡΗ ΜΟΥ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΓΑΠΗ…ΤΗΣ ΑΠΑΝΤΗΣΑ …ΑΓΑΠΗ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΟΥ ΚΛΕΒΕΙΣ ΤΗΝ ΣΟΚΟΛΑΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΣΑΝΤΑ ΜΟΥ ΚΙ ΕΓΩ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΖΩ ΝΑ ΤΗΝ ΒΑΖΩ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΜΕΡΟΣ….ΕΓΚΡΑΤΕΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΑΠΕΧΕΙΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΛΗΘΙΝΕΣ ΧΑΡΕΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΑΛΛΑ ΝΑ ΤΙΣ ΓΕΥΕΣΑΙ ΜΕ ΜΕΤΡΟ …ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΗΝ ΣΥΜΒΟΥΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΙΩΝ ΤΟΥ …ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΕΧΕΙΣ ΠΕΤΥΧΕΙ ΣΑΝ ΓΟΝΙΟΣ ΦΙΛΕ FOTIFOX…ΓΙΑΝΝΗΣ–KOZANH

  2. LELOS says:

    ΕΙΜΑΙ ΓΥΜΝΑΣΤΗΣ ΚΑΙ ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΣΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΣ ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΡΟΣΘΕΣΩ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ….ΟΤΑΝ ΚΑΝΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ ΤΟ ΠΡΩΙ ΕΚΚΡΙΝΕΙΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΥΞΗΤΙΚΗ ΟΡΜΟΝΗ ΑΠΟ ΤΟ ΣΩΜΑ ΣΟΥ ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΕΣΤΟΣΤΕΡΟΝΗ ΕΤΣΙ ΩΣΤΕ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΠ ΟΤΙ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΠΟΥ Η ΑΥΞΗΤΙΚΗ ΚΑΙ Η ΤΕΣΤΟ ΕΧΟΥΝ ΗΔΗ ΑΝΑΛΩΘΕΙ ΣΤΙΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΣΟΥ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ….

  3. AnonymosEreynhths says:

    Νιώθεις ευεξία όλη την ημέρα με την πρωινή γυμναστική.
    Αντί για καφέ το πρωί πίνω τσάι του βουνού και με κάνει να νιώθω καλύτερα από ότι ο καφές.

    Κατά τα άλλα συμφωνώ. Ωραίο άρθρο Φώτη. Keep up 😉

  4. ΔΙΗΝΕΚΗΣ says:

    Σε ευχαριστούμε! Πολύ ωραίο άρθρο!!!
    Κρίμα που γεννήθηκα σπάρος και δεν τα πάω καλά με την γυμναστική, αλλά, η αλήθεια είναι, πως με βάζεις σε πειρασμό…

    • Foti_Fox says:

      Σε ευχαριστω 🙂 Μια χαρα θα τα πας. Αρκει να κανεις μικρες αλλαγες καθε φορα. μην πας για πρωτάθλημα εξ αρχης, θα παθεις burn out και θα απογοητευτείς. θα πρεπει να περιμενεις να προσαρμοστει το σωμα σου σε λιγότερη γυμναστικη πριν την αυξήσεις.

  5. ειρηνη says:

    Και ναι ισχύει. Κάθε πρωί που θα πάνε τα παιδιά σχολείο δεν υπάρχει δικαιολογία. Από τον Σεπτέμβρη για 2 ώρες κάθε πρωί περπατάω 12 χιλιόμετρα και κάνω όργανα με το βάρος του σωματός μου και τα αποτελέσματα είναι θεαματικά. Στην διάρκεια της ημέρας προσέχω και τι τρώω. Το πρωινό όμως μετά την γυμναστική.

  6. ΑΝΝΑ Κ says:

    Ωραιο αρθρο ,εχεις απολυτο δικιο και πολλοι ανθρωποι που αρχιζουν να μεγαλωνουν μετανοιωνουν που δεν ειχα βρει εστω και ελαχιστο χρονο να βαλουν την ασκηση στη ζωη τους.Ναι Φωτη εχεις απολυτο δικιο γιατι η ασκηση ειναι και αυτο μια προληψη για την υγεια μας ,ας την βαλουμε λοιπον στη ζωη μας και ας μην ειναι και το πρωι!

  7. filarianna says:

    Παλαιότερα που οι ευθύνες ήταν αρκετά περιορισμένες, συνήθιζα να ασκούμε λίγο πριν την ανατολή ή την δύση του ηλίου σε υπαίθριο περιβάλλον, ανάλογα με το πρόγραμμα της εργασίας μου (βάρδιες). Είναι γεγονός πως την ώρα που ο ήλιος ανατέλλει ή δύει, αντλείς μεγάλη ενέργεια και το νιώθεις. Μπορεί να είσαι νυσταγμένος ή κουρασμένος όταν ξεκινάς, αλλά το αποτέλεσμα είναι ανατρεπτικό. Σου δημιουργεί ευεξία. Και όπως λες Φώτη, άδειο στομάχι πάντα. Εάν η άσκηση είναι απόγευμα (ανάλογα την εποχή και την ώρα που δύει ο ήλιος) φροντίζουμε το γεύμα μας να είναι τουλάχιστον 4 ώρες νωρίτερα και με μέτρο, όπως τα πάντα άλλωστε.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *