Σύμφωνα με τη συνήθη τακτική ,σε κάθε περίπτωση που επρόκειτο μια επιβατική να φτάσει μια εμπορική αμαξοστοιχία , η εμπορική ¨κρατιόταν¨ στον επόμενο σταθμό προκειμένου να προσπεράσει η επιβατική .
Ιδού λοιπόν τα νέα στοιχεία από μια άλλη οπτική που υποβαθμίστηκε και οι ευθύνες που κάποιοι θέλουν να συσκοτίσουν .
Στις 23:07 ΄ η επιβατική μοιραία αμαξοστοιχία «Intercity 62» φτάνει στη Λάρισα . Είχε αναχωρήσει στις 22:48 από το σταθμό Παλιοφάρσαλο με 48΄λεπτά καθυστέρηση . Την ενημέρωση έκανε η ίδια η εταιρεία Hellenic Train .Στις 23:09 αποχωρεί και μπαίνει ανάποδα στις ράγες καθόδου .Μετά από 12 λεπτά συγκρούεται μετωπικά με την εμπορική αμαξοστοιχία που κατέβαινε , στις 23:21 .
Οι χρόνοι αναφοράς του προαστιακού από Θεσσαλονίκη – Λάρισα έχουν ως εξής : 0:00′ Θεσσαλονίκη , 0:11′ Σίνδος ,0:21′ Άδενδρο ,0:25′ Πλατύ ,0:34′ Αιγίνιο ,0:44′ Κορινός ,0:48′ Κατερίνη ,0:56′ Λιτόχωρο, 1:01′ Λεπτοκαρυά ,1:07′ Νέοι Πόροι ,1:14′ Ραψάνη ,1:33′ Λάρισα ….και αντίστροφα .
Αυτό δείχνει ότι η διαδρομή με επιβατικό τρένο …
-από Νέοι Πόροι έως Λάρισα είναι 43 km και διαρκεί 27 λεπτά
από Λάρισα έως Πλατύ με είναι 112 km και διαρκεί 1 ω 13 λεπτά
– από Νέοι Πόροι έως Πλατύ είναι 75 km και διαρκεί 49 λεπτά.
– από Λιτόχωρο έως Πλατύ είναι 60 km και διαρκεί 35 λεπτά
Σύμφωνα με ρεπορτάζ που είδε το φως της δημοσιότητας ( και θα συμπεριληφθεί με μεγαλύτερη λεπτομέρεια στη δικογραφία ) , ο σταθμάρχης της Λάρισας ενημερώθηκε(;) στις 23:04 – 5 λεπτά πριν αναχωρήσει η επιβατική – από τον σταθμάρχη Νέων Πόρων, ότι η εμπορική αμαξοστοιχία πέρασε από Νέους Πόρους και βρίσκεται στη γραμμή καθόδου με κατεύθυνση προς την Αθήνα
Εάν όμως η εμπορική αμαξοστάσια βρισκόταν στις 23:04΄ στους Νέους Πόρους , τότε με ταχύτητα 120χμ/ωρα ( όπως λέγεται ) θα ήθελε 21 λεπτά να καλύψει 43 χμ μέχρι την Λάρισα άρα , 17 λεπτά μετά την αναχώρηση της θα είχε αφήσει πίσω της κατά 35 χιλιόμετρα τους Νέους Πόρους και θα ήθελε 8 χμ να φτάσει στην Λάρισα .Όμως η μοιραία επιβατική αμαξοστοιχία από την άλλη , που στις 23:09 αναχωρεί από την Λάρισα , σε 12 Λεπτά ( στις 23:21 ο χρόνος σύγκρουσης ) με ταχύτητα 160χμ/ωρα θα είχε απομακρυνθεί 32 χμ από την Λάρισα και θα είχε 11 χμ ακόμα να καλύψει μέχρι να φτάσει στους Νέους Πόρους
Επειδή όμως τ ανωτέρω δεν συμπίπτουν και , ο χρόνος σύγκρουσης και αναχωρήσεων δεν αμφισβητούνται , σημαίνει ( με απλά μαθηματικά) ότι η επιβατική έτρεχε με 115 χμ/ώρα κατά μ.ο τελικά και η επιβατική με 70 χμ /ώρα κατά μ.ο στο τμήμα από Λάρισας – Νέοι Πόροι
Τι σημαίνει αυτό ; Ότι η κίνηση της εμπορικής αμαξοστοιχίας με 70 χμ/ώρα κατά μ.ο ,¨αναστάτωσε ¨την κίνηση στο σιδηροδρομικό δίκτυο και επηρέασε το νέο σχεδιασμό που προέκυψε με τις καθυστερήσεις και το νέο πλάνο κίνησης των επιβατικών αμαξοστοιχιών που πράγματι έφταναν σε ταχύτητες 160χμ/ωρα ήτοι , υπερδιπλάσιες .Μπάχαλο στο μπάχαλο δηλαδή .
Συγκεκριμένα !
Στο ίδιο επικίνδυνο χρονικό πλαίσιο ,άλλη επιβατική αμαξοστοιχία με 50 περίπου επιβάτες , ξεκίνησε από τη Θεσσαλονίκη με προορισμό και τη Λάρισα το μοιραίο εκείνο βράδυ της Τρίτης , με 20 λεπτά καθυστέρηση, με αποτέλεσμα να μπει μπροστά της η εμπορική αμαξοστοιχία με την οποία συνέβη τελικά το δυστύχημα …παρακάτω.
Δύο συνεπώς αμαξοστοιχίες κατέβαιναν από Θεσσαλονίκη την μοιραία εκείνη νύχτα ¨σέρνοντας τον χορό του θανάτου ¨
Η εμπορική αμαξοστοιχία που πήγαινε με 70 χμ/ωρα ( δεν μπορούσε άλλωστε να τρέξει με τόσα βαγόνια που έσερνε και τόσο φορτίο ) και η επιβατική που κατέβαινε από Θεσσαλονίκη με 160 χμ./ώρα όπως ¨γνωρίζει ¨ ο μηχανοδηγός της . Αυτό σημαίνει ότι ΕΑΝ στην θέση της εμπορικής ήταν η εν λόγω επιβατική που κατέβαινε από Θεσσαλονίκη ,χωρίς να είχε καθυστερήσει 20 λεπτά να αναχωρήσει ( γιατί άραγε καθυστέρησε 😉 , ΘΑ ΕΙΧΕ ΦΤΑΣΕΙ στην Λάρισα 8 λεπτά ΠΡΙΝ αναχωρήσει η μοιραία αμαξοστοιχία , ήτοι χωρίς να υπάρξει πρόβλημα.
Σημαίνει όμως ( βλεπ χρόνους αναφοράς ) κι ότι , η επιβατική από Θεσσαλονίκη θα έφτανε την εμπορική αμαξοστοιχία ¨ που μπήκε μπροστά της , μέχρι η τελευταία να φτάσει στους Νέους Πόρους . Για να μην συμβεί αυτό ο σταθμάρχης υπηρεσίας στο Λιτόχωρο ¨κράτησε¨ την επιβατική που κατέβαινε από Θεσσαλονίκη στο σταθμό του Λιτόχωρου ώστε να δώσει χρόνο στην εμπορική να φτάσει στην Λάρισα ή να δει που βρίσκεται . Άρα , και ο σταθμάρχης στο Λιτόχωρο γνώριζε για την εμπορική.
Αυτό δείχνει ότι η εμπορική αμαξοστοιχία ¨πήρε προτεραιότητα¨ στην διαδρομή καθόδου προς Αθήνα αφού , ο σταθμάρχης υπηρεσίας στο Πλατύ θα μπορούσε να εξομαλύνει πρώτος την κίνηση με το να ¨κρατήσει¨ εκείνος την εμπορική , ώστε να προσπεράσει η ταχύτερη επιβατική που κατέβαινε από Θεσσαλονίκη η οποία πηγαίνοντας πιο γρήγορα από την εμπορική και χωρίς τη νέα καθυστέρηση στο Λιτόχωρο , θα έφτανε έγκαιρα – έτσι κι αλλιώς – στην Λάρισα, δηλαδή , θα υπερκάλυπτε τα 12 λεπτά.
Αλλά και από την άλλη οπτική .
Εάν ο Σταθμάρχης στο Πλατύ , κρατούσε την εμπορική 20 λεπτά ( όσο χρόνο δηλαδή καθυστέρησε η επιβατική ) , η συνάντηση της ανερχόμενης μοιραίας επιβατικής και της κατερχόμενης εμπορικής θα γινόταν πριν ( η εμπορική φτάσει ) τον Σταθμό στους Νέους Πόρους και ο εκεί σταθμάρχης , πιθανότατα , δεν θα έφτανε στο λάθος.
Γιατί όμως δεν το έκανε ; Διότι απλά ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕ για την κίνηση της εμπορικής αμαξοστοιχίας στην κάθοδο προς Λάρισα .Εάν είχε ενημερωθεί θα την κρατούσε για να προσπεράσει η επιβατική που κατέβαινε από Θεσσαλονίκη -όπως γίνεται σε κάθε περίπτωση που επρόκειτο μια επιβατική να φτάσει μια εμπορική – και δεν θα είχαμε παρακάτω την ανείπωτη τραγωδία .
Αλλά και παρακάτω , τόσο ο Σταθμάρχης στην Λάρισα όσο και οι μηχανοδηγοί της μοιραίας επιβατικής αμαξοστοιχίας , φαίνεται ότι δεν πίστευαν ότι θα συναντούσαν την εμπορική ( ακόμα και εάν γνώριζαν ότι κατέβαινε ) στο τμήμα από Λάρισα μέχρι Νέους Πόρους που χρειαζόταν άλλωστε 26 λεπτά για να διανυθεί .
Γι αυτό ακούστηκε το …«πάμε κι όπου βγει»
Ποιος και γιατί έδωσε προτεραιότητα στην εμπορική αμαξοστοιχία ; Ήταν εμφανής η κίνηση της στο αναρτημένο πρόγραμμα της εταιρείας ;
Υγ1 .Η δημόσια αποκάλυψη στοιχείων και πραγματικών περιστατικών της τραγικής αυτής υπόθεσης που δεν μπορούν να αμφισβητηθούν , βοηθάει κάθε έντιμο δικαστικό και προανακριτικό υπάλληλο και ελαχιστοποιεί τις πιθανότητες συγκάλυψης
Υγ2 Το παρόν , που παρατίθεται περιληπτικά , θα συμπληρώσει την μήνυση που καταθέσαμε πρώτοι κατά παντός υπευθύνου την 1 Μαρτίου 2023 στην Γραμματεία της Εισαγγελίας Εφετών Λάρισας
ΟΜΑΔΑ ΥΨΗΛΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΕΥΣΗΣ
triklopodia.gr
Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice
ΜΗΠΩΣ ΟΛΑ ΗΤΑΝ ΠΡΟΣΧΕΔΙΑΣΜΕΝΑ;
Ο ΤΡΑΠΕΖΙΚΟΣ ΜΕ ΤΟΝ ΣΕΡΕΤΗ ΓΡΗΓΟΡΗ ΚΟΝΤΡΑ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ 06-03-23
https://www.youtube.com/watch?v=vSAp5-KfIXc&t=2s
Πλάνα CCTV από τη σύγκρουση δύο τρένων στην Ελλάδα | AFP
https://www.youtube.com/watch?v=HIhEImwGUhk