Διαφημίσεις

Σύμφωνα με τη συνήθη τακτική ,σε κάθε περίπτωση που επρόκειτο μια επιβατική να φτάσει μια εμπορική αμαξοστοιχία , η εμπορική ¨κρατιόταν¨ στον επόμενο σταθμό προκειμένου να προσπεράσει η επιβατική .

Ιδού λοιπόν τα νέα στοιχεία από μια άλλη οπτική που υποβαθμίστηκε και οι ευθύνες που κάποιοι θέλουν να συσκοτίσουν .

Στις 23:07 ΄ η επιβατική μοιραία αμαξοστοιχία «Intercity 62» φτάνει στη Λάρισα . Είχε αναχωρήσει στις 22:48 από το σταθμό Παλιοφάρσαλο με 48΄λεπτά καθυστέρηση . Την ενημέρωση έκανε η ίδια η εταιρεία Hellenic Train .Στις 23:09 αποχωρεί και μπαίνει ανάποδα στις ράγες καθόδου .Μετά από 12 λεπτά συγκρούεται μετωπικά με την εμπορική αμαξοστοιχία που κατέβαινε , στις 23:21 .

Οι χρόνοι αναφοράς του προαστιακού από Θεσσαλονίκη – Λάρισα έχουν ως εξής : 0:00′ Θεσσαλονίκη , 0:11′ Σίνδος ,0:21′ Άδενδρο ,0:25′ Πλατύ ,0:34′ Αιγίνιο ,0:44′ Κορινός ,0:48′ Κατερίνη ,0:56′ Λιτόχωρο, 1:01′ Λεπτοκαρυά ,1:07′ Νέοι Πόροι ,1:14′ Ραψάνη ,1:33′ Λάρισα ….και αντίστροφα .

Αυτό δείχνει ότι η διαδρομή με επιβατικό τρένο …

-από Νέοι Πόροι έως Λάρισα είναι 43 km και διαρκεί 27 λεπτά

από Λάρισα έως Πλατύ με είναι 112 km και διαρκεί 1 ω 13 λεπτά

– από Νέοι Πόροι έως Πλατύ είναι 75 km και διαρκεί 49 λεπτά.

– από Λιτόχωρο έως Πλατύ είναι 60 km και διαρκεί 35 λεπτά

Σύμφωνα με ρεπορτάζ που είδε το φως της δημοσιότητας ( και θα συμπεριληφθεί με μεγαλύτερη λεπτομέρεια στη δικογραφία ) , ο σταθμάρχης της Λάρισας ενημερώθηκε(;) στις 23:04 – 5 λεπτά πριν αναχωρήσει η επιβατική – από τον σταθμάρχη Νέων Πόρων, ότι η εμπορική αμαξοστοιχία πέρασε από Νέους Πόρους και βρίσκεται στη γραμμή καθόδου με κατεύθυνση προς την Αθήνα

Εάν όμως η εμπορική αμαξοστάσια βρισκόταν στις 23:04΄ στους Νέους Πόρους , τότε με ταχύτητα 120χμ/ωρα ( όπως λέγεται ) θα ήθελε 21 λεπτά να καλύψει 43 χμ μέχρι την Λάρισα άρα , 17 λεπτά μετά την αναχώρηση της θα είχε αφήσει πίσω της κατά 35 χιλιόμετρα τους Νέους Πόρους και θα ήθελε 8 χμ να φτάσει στην Λάρισα .Όμως η μοιραία επιβατική αμαξοστοιχία από την άλλη , που στις 23:09 αναχωρεί από την Λάρισα , σε 12 Λεπτά ( στις 23:21 ο χρόνος σύγκρουσης ) με ταχύτητα 160χμ/ωρα θα είχε απομακρυνθεί 32 χμ από την Λάρισα και θα είχε 11 χμ ακόμα να καλύψει μέχρι να φτάσει στους Νέους Πόρους

Επειδή όμως τ ανωτέρω δεν συμπίπτουν και , ο χρόνος σύγκρουσης και αναχωρήσεων δεν αμφισβητούνται , σημαίνει ( με απλά μαθηματικά) ότι η επιβατική έτρεχε με 115 χμ/ώρα κατά μ.ο τελικά και η επιβατική με 70 χμ /ώρα κατά μ.ο στο τμήμα από Λάρισας – Νέοι Πόροι

Τι σημαίνει αυτό ; Ότι η κίνηση της εμπορικής αμαξοστοιχίας με 70 χμ/ώρα κατά μ.ο ,¨αναστάτωσε ¨την κίνηση στο σιδηροδρομικό δίκτυο και επηρέασε το νέο σχεδιασμό που προέκυψε με τις καθυστερήσεις και το νέο πλάνο κίνησης των επιβατικών αμαξοστοιχιών που πράγματι έφταναν σε ταχύτητες 160χμ/ωρα ήτοι , υπερδιπλάσιες .Μπάχαλο στο μπάχαλο δηλαδή .

Συγκεκριμένα !

Στο ίδιο επικίνδυνο χρονικό πλαίσιο ,άλλη επιβατική αμαξοστοιχία με 50 περίπου επιβάτες , ξεκίνησε από τη Θεσσαλονίκη με προορισμό και τη Λάρισα το μοιραίο εκείνο βράδυ της Τρίτης , με 20 λεπτά καθυστέρηση, με αποτέλεσμα να μπει μπροστά της η εμπορική αμαξοστοιχία με την οποία συνέβη τελικά το δυστύχημα …παρακάτω.

Δύο συνεπώς αμαξοστοιχίες κατέβαιναν από Θεσσαλονίκη την μοιραία εκείνη νύχτα ¨σέρνοντας τον χορό του θανάτου ¨

Η εμπορική αμαξοστοιχία που πήγαινε με 70 χμ/ωρα ( δεν μπορούσε άλλωστε να τρέξει με τόσα βαγόνια που έσερνε και τόσο φορτίο ) και η επιβατική που κατέβαινε από Θεσσαλονίκη με 160 χμ./ώρα όπως ¨γνωρίζει ¨ ο μηχανοδηγός της . Αυτό σημαίνει ότι ΕΑΝ στην θέση της εμπορικής ήταν η εν λόγω επιβατική που κατέβαινε από Θεσσαλονίκη ,χωρίς να είχε καθυστερήσει 20 λεπτά να αναχωρήσει ( γιατί άραγε καθυστέρησε 😉 , ΘΑ ΕΙΧΕ ΦΤΑΣΕΙ στην Λάρισα 8 λεπτά ΠΡΙΝ αναχωρήσει η μοιραία αμαξοστοιχία , ήτοι χωρίς να υπάρξει πρόβλημα.

Σημαίνει όμως ( βλεπ χρόνους αναφοράς ) κι ότι , η επιβατική από Θεσσαλονίκη θα έφτανε την εμπορική αμαξοστοιχία ¨ που μπήκε μπροστά της , μέχρι η τελευταία να φτάσει στους Νέους Πόρους . Για να μην συμβεί αυτό ο σταθμάρχης υπηρεσίας στο Λιτόχωρο ¨κράτησε¨ την επιβατική που κατέβαινε από Θεσσαλονίκη στο σταθμό του Λιτόχωρου ώστε να δώσει χρόνο στην εμπορική να φτάσει στην Λάρισα ή να δει που βρίσκεται . Άρα , και ο σταθμάρχης στο Λιτόχωρο γνώριζε για την εμπορική.

Αυτό δείχνει ότι η εμπορική αμαξοστοιχία ¨πήρε προτεραιότητα¨ στην διαδρομή καθόδου προς Αθήνα αφού , ο σταθμάρχης υπηρεσίας στο Πλατύ θα μπορούσε να εξομαλύνει πρώτος την κίνηση με το να ¨κρατήσει¨ εκείνος την εμπορική , ώστε να προσπεράσει η ταχύτερη επιβατική που κατέβαινε από Θεσσαλονίκη η οποία πηγαίνοντας πιο γρήγορα από την εμπορική και χωρίς τη νέα καθυστέρηση στο Λιτόχωρο , θα έφτανε έγκαιρα – έτσι κι αλλιώς – στην Λάρισα, δηλαδή , θα υπερκάλυπτε τα 12 λεπτά.

Αλλά και από την άλλη οπτική .

Εάν ο Σταθμάρχης στο Πλατύ , κρατούσε την εμπορική 20 λεπτά ( όσο χρόνο δηλαδή καθυστέρησε η επιβατική ) , η συνάντηση της ανερχόμενης μοιραίας επιβατικής και της κατερχόμενης εμπορικής θα γινόταν πριν ( η εμπορική φτάσει ) τον Σταθμό στους Νέους Πόρους και ο εκεί σταθμάρχης , πιθανότατα , δεν θα έφτανε στο λάθος.

Γιατί όμως δεν το έκανε ; Διότι απλά ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕ για την κίνηση της εμπορικής αμαξοστοιχίας στην κάθοδο προς Λάρισα .Εάν είχε ενημερωθεί θα την κρατούσε για να προσπεράσει η επιβατική που κατέβαινε από Θεσσαλονίκη -όπως γίνεται σε κάθε περίπτωση που επρόκειτο μια επιβατική να φτάσει μια εμπορική – και δεν θα είχαμε παρακάτω την ανείπωτη τραγωδία .

Αλλά και παρακάτω , τόσο ο Σταθμάρχης στην Λάρισα όσο και οι μηχανοδηγοί της μοιραίας επιβατικής αμαξοστοιχίας , φαίνεται ότι δεν πίστευαν ότι θα συναντούσαν την εμπορική ( ακόμα και εάν γνώριζαν ότι κατέβαινε ) στο τμήμα από Λάρισα μέχρι Νέους Πόρους που χρειαζόταν άλλωστε 26 λεπτά για να διανυθεί .

Γι αυτό ακούστηκε το …«πάμε κι όπου βγει»

Ποιος και γιατί έδωσε προτεραιότητα στην εμπορική αμαξοστοιχία ; Ήταν εμφανής η κίνηση της στο αναρτημένο πρόγραμμα της εταιρείας ;

Υγ1 .Η δημόσια αποκάλυψη στοιχείων και πραγματικών περιστατικών της τραγικής αυτής υπόθεσης που δεν μπορούν να αμφισβητηθούν , βοηθάει κάθε έντιμο δικαστικό και προανακριτικό υπάλληλο και ελαχιστοποιεί τις πιθανότητες συγκάλυψης

Υγ2 Το παρόν , που παρατίθεται περιληπτικά , θα συμπληρώσει την μήνυση που καταθέσαμε πρώτοι κατά παντός υπευθύνου την 1 Μαρτίου 2023 στην Γραμματεία της Εισαγγελίας Εφετών Λάρισας

ΟΜΑΔΑ ΥΨΗΛΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΕΥΣΗΣ

triklopodia.gr



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

  • 1 Month Subscription
    3 Month Subscription
    6 Month Subscription
    Year Subscription
2 σχόλια στο “O.Y.A. Ανατροπή . Η εμπορική αμαξοστοιχία μπήκε ¨σφήνα¨ στην κίνηση;;; Γιατί;;; Περιμένουμε τουλάχιστον πέντε συλλήψεις ακόμα για τη σφαγή στα Τέμπη .”

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

elGreek