Support Hellasbook.gr

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

22:27 - 02/03/2023

«Ο σταθμάρχης είχε ειδοποιηθεί 17 λεπτά πριν τη μοιραία σύγκρουση» – Νέες αποκαλύψεις για την τραγωδία

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

Διαφημίσεις

Ο σταθμάρχης δεν αντέδρασε ούτε τότε καθώς εξακολουθούσε να πιστεύει ότι είχε «κλειδώσει» το μοιραίο Intercity 62
Συμπληρώνεται η αλυσίδα των λαθών του σταθμάρχη της Λάρισας, με την αποκάλυψη στο κεντρικό δελτίο του Star ότι 17 ολόκληρα λεπτά πριν από τη φονική σύγκρουση είχε ειδοποιηθεί ότι η εμπορική αμαξοστοιχία βρισκόταν στη γραμμή καθόδου – πράγμα που του έδινε τη δυνατότητα να ακινητοποιήσει τα τρένα και να αποφευχθεί η τραγωδία.

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του Star, ο σταθμάρχης της Λάρισας ενημερώθηκε στις 23:04 από τον σταθμάρχη Νέων Πόρων, ότι η εμπορική αμαξοστοιχία βρίσκεται στη γραμμή καθόδου με κατεύθυνση προς την Αθήνα. Ο σταθμάρχης όμως δεν αντέδρασε ούτε τότε, μιας και εξακολουθούσε να πιστεύει ότι είχε «κλειδώσει» το μοιραίο Intercity 62 στην γραμμή ανόδου προς Θεσσαλονίκη.

Το ρεπορτάζ του καναλιού αναφέρει πως η συγκεκριμένη επικοινωνία έχει καταγραφεί ηχητικά και σε βιβλίο, με τον σταθμάρχη μάλιστα να έχει απαντήσει στον συνάδελφό του από τον σταθμό των Νέων Πόρων, «όλα καλώς».

pronews.gr



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

Support Hellasbook.gr

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

Θελεις να κανεις ενα δωρο στον εαυτο σου;

Δες την Κατηγορια με τα προιοντα μας

Σχόλια Αναγνωστών (6)

  1. ΣΤΑΥΡΟΣ 03/02/2023 @ 11:33 ΜΜ

    Δηλαδη στο 2023 με την τοση τεχνολογια η ασφαλεια εκατονταδων επιβατων εξαρτατε απο ενα και μονο ατομο?χωρις δευτερη επιβλεψη απο καποιον αλλον?δηλαδη απο τυχη ολα αυτα τα χρονια δεν εχει ξαναγινε δυστηχημα

  2. CONTRARIA SUNT COMPLEMENTA Niels bohr

  3. Ηρακλής 03/03/2023 @ 6:16 ΠΜ

    καλά, και ο μηχανοδηγός που πήγαινε στην ΑΡΙΣΤΕΡΗ γραμμή (“καθόδου” , όπως την αποκαλούν) ,… ΔΕΕΕΝ καταλαβε οτι ΔΕΝ θα έπρεπε να κινειται εκεί ????

    Και για άλλη μια φορα ο ΑΠΛΟΣ κανόνας κινούμε ΠΑΝΤΑ στην ΔΕΞΙΑ γραμμη κατα την κατευθυνσή μου (αυτοκινηση) θα έσωζε τα πάνα

  4. Ηρακλής 03/03/2023 @ 6:19 ΠΜ

    όταν οδηγας αυτοκίνητο …”πιάνεις” δεξιά ή αριστερή λωρίδα …. ή μήπως πιάνεις λωρίδα “ανόδου” και “καθόδου” ….Ελληνικούρες μακακίες του κερατά

  5. Να τολμας για ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ 03/03/2023 @ 10:15 ΠΜ

    Attention:
    THE F..CK..G JAB ALSO INFLUENCES THE AREA OF THE DECISION PROCESS IN THE BRAIN !(Scientists from abroad have spoken,on record!)
    Ποιος φταιει????Τι κανει νιαου νιαου στα κεραμιδια?
    Βεβαια ΕΠΙΣΗΣ με την εξ ισου εγκληματικη αδιαφορια ΟΣΩΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΑΝ δεκαετιες, για την ΖΩΗ ΤΩΝ ΕΠΙΒΑΤΩΝ ΣΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΕΤΟΙΜΟΡΟΠΑ ΤΡΑΙΝΑ!

  6. Η διαδρομες ανοδου και καθοδου ειναι τυπικες.Οταν σε βαζει καποιος σταθμαρχης σε μια γραμμη,δεν κριτικαρεις,α!αυτος ειναι ο ασχετος,το βυσμα,λες να κανε καμια μαλακια;Δυστυχως το μεσον δεν κοιταει να βαλει τα ρουσφετια σε ακινδυνες θεσεις.Αχρηστοι και εδω.

Σχολιάστε

To e-mail σας δεν θα δημοσιευθεί


*