Τι σημαίνει αυτό ;
Ευθύνεται για την πτώση του Μιράζ 2000-5 το Εθνικό Κέντρο Αεροπορικών Επιχειρήσεων (ΕΚΑΕ), που έδωσε εντολή στους δύο πιλότους να συνεχίσουν για λίγο την περιπολία και μετά να επιστρέψουν στη Σκύρο γνωρίζοντας τον κίνδυνο .
Ευθύνονται αυτοί που διέταξαν την απογείωση των δύο Μιράζ 2000-5 γνωρίζοντας ότι ο ραδιοφάρος ήταν εκτός λειτουργία , ενώ , μπορούσαν να διατάξουν απογείωση για αναχαίτιση από άλλο αεροδρόμιο .
Όμως !
Το Mirage 2000-5 του σμηναγού Μπαλταδώρου, συντρίβει στην επιφάνεια της θάλασσας σε απόσταση 9 ναυτικών μιλίων ( 16.6 χιλιόμετρα ) ΒΑ της Σκύρου . Φταίει ο Ραδιοφάρος σε τόση μεγάλη απόσταση ;
Στην αεροπορική ορολογία οι ενδείξεις VOR( του ραδιοφάρου ) δίνουν ως γνωστό ουσιαστικά δύο «πληροφορίες»
Η πρώτη με τιμές από 0 έως 359 και σε ψηφιακή ή/και σε αναλογική μορφή (δείχνει) τις μοίρες της πορείας του αεροσκάφους σε σχέση με τον μαγνητικό Βορά. Πάνω στον οποίο (Βορά) είναι προσανατολισμένα όλα τα VOR.
Η δεύτερη ένδειξη είναι σε μορφή γραμμάτων ή βέλους και δείχνει ότι το αεροσκάφος είτε απομακρύνεται από το συγκεκριμένο VOR ή πλησιάζει προς το συγκεκριμένο VOR
Σε καμιά περίπτωση δηλαδή δεν δείχνει απόσταση από την επιφάνεια τους εδάφους ή της θάλασσας που σημαίνει ότι το πρόβλημα δεν ήταν η απώλεια κατεύθυνσης του αεροσκάφους και άλλα πολλά .
Μετά λοιπόν από το σχετικό δημοσίευμα και την έκταση που πήρε περιμένουμε από τον Υπουργό Εθνικής Αμύνης να διατάξει ΕΔΕ για να δούμε εάν υπάρχουν ευθύνες και σε ποιους.
Οπότε , να περιμένετε αγωγή από την οικογένεια του άτυχου πιλότου μας
Σοβαρευτείτε και σεβαστείτε !!
ΟΜΑΔΑ ΥΨΗΛΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΕΥΣΗΣ
omada.h.policing@gmail.com
Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice
na rotiso kati ligo koufo omos ayto to pragma sto aeroskafos pou exei sa mpouri na to perigrapso ti einai ??? pou xrisimevei ??? sygnomh gia thn xazoerotish mou ……………
Αν δεν κάνω λάθος, είναι συσκευή ανεφοδιασμού καυσίμων εν πτήσει.
Ειναι για εναεριο ανεφοδιασμο
Μονο ασχετοι αποδεχονται τετοια αιτιολογηση για την πτωση του Μιράζ
να δουμε τα ΚΟΥΤΙΑ
που θ α ΜΙΛΗΣΟΥΝ
με τον..τροπο τους….
Σωστα. Πολλες πτησεις διεξαγονται με ραδιοφαρους εκτος λειτουργιας.Οι πιλοτοι ειναι ενημεροι απο πριν με NOTAM και πρατουν αναλογα. Μην ψαχνουμε ψιλους στα αχυρα
Tο έγραψα και σε άλλο site.
Αν η πτώση του αεροπλάνου οφείλεται στη μη λειτουργία του ραδιοφάρου του αεροδρομίου,του πρώτου μετωπικού αεροδρομίου, να βρεθούν οι υπεύθυνοι και να δικαστούν από Στρατοδικείο.
Εχουμε πόλεμο.