Διαφημίσεις

Ο Πρόσφυγας. Η Ελευθερία Προέκταση της Φιλοσοφίας. Νέα & Ανυποσκέλιστη Ατρόμητη Διακήρυξη Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων….

Έχει την έντονη επιθυμία για ελευθερία όποιος δεν είναι πια ελεύθερος.

Οποιοσδήποτε ανενόχλητος από ο,τιδήποτε είναι ελεύθερος.

Η ελευθερία είναι έμφυτη.

Ο Άνθρωπος χάνει την ελευθερία του όταν αρχίζει να την χάνει, όταν δεσμεύεται, όταν καθιστάται πλήρως ή εν μέρει ανύμπορος. Όταν γίνεται υπερβολικά ιδιότροπος και κακομαθημένος ή και έγκειται υπό οιασδήποτε απλής ή σύνθετης άμεσης ή έμμεσης, συνειδητής ή ασυνείδητης, συναισθητής ή ασυναίσθητης ανυμπορίας, εθισμού, κακοδαιμονίας, φαντασιοπληξίας, υπερβολής, άδικης μυθοπλασίας υπέρ του ή και τύφου, οιήσεως, έπαρσης, πονηρότητος, υπερηφάνειας, ασθένειας, ψυχασθένειας.

Η ελευθερία είναι άγρια αλλά συνετή.

Τα ζώα είναι ελεύθερα μέσα στα πλαίσια που η φύση ορίζει, το ίδιον και ο άνθρωπος, ο οποίος απλώνει ή και εξαπλώνει την ελευθερία του και ταυτόχρονα μέσω αυτής της έκβασης την απωλαίνει.

Ένας άγριος ήρεμος, ιλαρός και ήμερος Άνθρωπος χωρίς ενοχλήσεις και βασικές ελλείψεις και την νοσηρότητα της απληστίας είναι ο πλέον ελεύθερος. Η ελευθερία σε αυτόν τον Άνθρωπο πλεονάζει και η ευλογία δεν τον αδικεί επειδή ακριβώς δεν γίνεται πλεονέκτης για περαιτέρω και παράξενη κακοήθη ελευθερία.

Μόλις ο Άνθρωπος απωλαίσει τα βασικά ή μέρος των βασικών συστατικών της ελευθερίας του δυσανασχετεί και προβαίνει σε ό,τι ο ίδιος και η έμφυτη μαζύν με την διδακτή ψυχική παρακίνηση να την επανακτήσει που μπορεί να οδεύει προς αντίθετη κατεύθυνση. Ομοιάζει με τους μαστουρωμένους με μαγικά μανιτάρια που για να επιστρέψουν στην νηφαλιότητα καταναλώνουν περισσότερα μαγικά μανιτάρια. Όντως σε κάθε περίπτωση η πλάνη παρακινεί προς την αντίθετη κατεύθυνση και ενστερνισμό σε πράξη, πίστη, πεποίθηση, σχεδιασμό, αποτέλεσμα.

Ο ελεύθερος Άνθρωπος δεν διέπεται από καμμία επιθυμία για ελευθερία, όπως ο καταπροισμένος από την κατανάλωση βρώσιμων δεν επιθυμεί την διατροφή με την ίδια ανάγκη που την επιθυμεί ο νηστικός και στερημένος.

Τα ζώα δεν μπορούν να επεκτείνουν την ελευθερία τους περισσότερο από όσον τα έχει προικίσει η φύση και αν όχι σε περίπτωση ιδιαίτερης ασθένειας, ζουν στα πλαίσια της ελευθερίας που τους προπαραχώρησε η φύση, το ίδιον και τα φυτά. Το πεπρωμένο τους είναι είτε να τρώνε άλλα ζώα είτε φυτά και να κινδυνεύουν από άλλα ζώα ή φυτά εάν είναι εκ φύσεως στην αδύνατη θέση αυτού του κινδύνου. Γνωρίζουν ενστικτωδώς το πεπρωμένον τους και τα όρια τους. Συνάμα κατά διαστήματα και ανεπαίσθητα εξελίσσονται αλλά η εξέλιξη αυτή δεν καθιερώνει σε κανένα ζώο την άτρωτη ζωή, ειδικώς στα θηράματα και στα θηρία άλλα δεινά και το μοιραίον πεπρωμένον, αναλόγως και στα φυτά που περιορίζονται σε στατική ίδια θέση ριζωμένα.

Ο Άνθρωπος μόλις απωλαίσει την ελευθερία του ή αυτή περιοριστεί από άλλους ανθρώπους, ζώα, φυτά, στοιχεία της φύσεως και άλλες γήινες και διαστημικές συνθήκες, επεξεργάζεται την επανάκτηση της ελευθερίας του αρχίζοντας με την διατήρηση ζωντανής ακεραιότητας του και αυτό το καλεί επιβίωση ή και αυτοεπιβίωση.

Ο κυριότερος παράγοντας απώλειας ελευθερίας για τον Άνθρωπο είναι ο ίδιος ο Άνθρωπος διά του υπερπληθυσμού και της οικονομικής εκμετάλλευσης από συνωμότες ανθρώπους.

Η επανάκτηση της ελευθερίας έχει τον εξής ορισμό: Η Ελευθερία είναι προέκταση της Φιλοσοφίας. Ένας αφιλοσόφητος άνθρωπος εκτός εάν η τύχη προνοήσει διαφορετικά δεν θα επανακτήσει την ελευθερία του και η τύχη μπορεί να προνοήσει το αντίστροφο, κακοτυχία διά τον φιλοσοφημένο και εύνοια διά τον αφιλοσόφητο, εν τέλει όμως ο φιλοσόφητος μέσα από παράξενες συγκυρίες και επαναλήψεις καταφέρνει να επιβιώσει που αυτή η επιβίωση είναι έναν ταξείδι εμπειριών και γνώσης ώστε να εδραιώσει με γερά θεμέλια την Ελευθερία για τον ίδιο και για άλλους ανθρώπους. Η Φιλοσοφία είναι κατά περίεργον αλλά κατανοητόν λόγον έναν εκπαιδευτήριον πριν τον θρίαμβον που υπόσχεται ανυπόκριτα στο τέλος.

Η Ελευθερία είναι η Προέκταση της Φιλοσοφίας τι σημαίνει; Ένας ελεύθερος άνθρωπος δεν χρειάζεται την φιλοσοφία. Επειδή διάφοροι παράγοντες με πρωταρχικό τον ίδιο τον άνθρωπο καταργούν ή και καταπιέζουν ή καταργούν την ελευθερία του ανθρώπου με διάφορους τρόπους, μόνον με την Φιλοσοφία ο Άνθρωπος δύναται να αποδράσει από τα αιώνια δεσμά.

Η Ελευθερία είναι Προέκταση της Φιλοσοφίας είναι δίδυμη συμπεριφορά και νόημα με το αρχαίον ελληνικόν ρητόν: πενία τέχνες κατεργάζεται. Αυτός που πονάει, διψάει, πεινάει, κινδυνεύει, αδικείται, γίνεται Φιλόσοφος. Μαθαίνει να επιβιώνει, γνωρίζει αισθητά την έννοια Ελευθερία έστω και εάν άλλοι την ζουν αλλά δεν εκτιμούν την ελευθερία και δη την ζουν με αισχρότητα που σημαίνει ότι βιάζουν την ελευθερία με την ασέλγεια και το απαιχθές αίσχος. Ακόμη και εάν εκτιμούν την ελευθερία τίποτε δεν συγκρίνεται με την απώλεια διά να την νοιώσεις. Γνωρίζεις τι αγαπάς και πόσον το αγαπάς ή και το αγαπάς περισσότερο όταν το απωλαίσεις.

Εξ’ ανάγκης ο υποτελής, ο δούλος, ο συρρικνωμένος της ελευθερίας, ο πεινασμένος, ο νηστικός, ο αδικημένος, ο καταδιωμένος, σκλάβος, αυτός που από οποιουσδήποτε παράγοντες ή ασθένειες του έχει στερηθεί η ελευθερία, μαθαίνει τι είναι την ώρα του σύνδρομου στερήσεως αυτού του υπέροχου και πρωταρχικού δώρου.

Όποιος απώλαισε την Ελευθερία του με τρόπους, μεθόδους, ναρκωτικά, υπνώσεις, φαντασιώσεις, μυθοπλασίες, πλάνες, αποπλανήσεις, παραπλανήσεις, εθισμούς, που δεν αντιλαμβάνεται ή και έτι χειρότερα θεωρεί ελευθερία, δεν θα το ανακαλύψει παρά μόνον μέσω της Φιλοσοφίας.

Τι είναι η Φιλοσοφία; Η Ελεύθερη Ευφυΐα.

Τι είναι η Ελεύθερη Ευφυΐα; Η διάκριση του κακού και του αγαθού. Όποιος φτάσει σε αρκετά υψηλό βαθμό αυτής της αντίληψης γνωρίζει ότι δεν είναι δυνατόν το κακό να είναι Ελευθερία.

Ο κακός και να παραμείνει μόνος του στην Γη θα αρχίσει να σκέπτεται πώς να την καταστρέψει. Κακός είναι ο αυτοκαταστροφικός. Η ψυχή δεν μπορεί να ζήσει και κακή και υγειής ταυτοχρόνως. Η υγεία στην περίπτωση αυτή δεν είναι μόνον η μη σχιζοφρένεια και τα διάφορα είδη τρέλλας, αλλά η ίδια η ενψύχωση του αγαθού.

Εν τέλει Ελεύθερη Ευφυΐα είναι η Διάκριση ότι δεν είσαι Ελεύθερος είτε επειδή είσαι σκλάβος άλλου είτε επειδή είσαι σκλάβος του κακού επειδή σκλαβώνεις τους άλλους από κακία την προέκταση της που είναι η οργιώδης απληστία, με το όνομα φθόνος, που σημαίνει ταυτόχρονη φθορά του αγαθού μέσα σου και μέσα στους άλλους. Στην καλύτερη των περιπτώσεων χάνεται το μέτρον άριστον και στην χειρότερη είναι ο εφαρμοσμένος σε σκέψη, θέληση και πράξη του σατανισμού, συνειδητού ή ασυνείδητου, συναισθητού ή παρακαλυμμένου με εξωραϊσμούς ασυνείδητου.

Διάκριση ο καθορισμός και προκαθορισμός της αρμονίας του αγαθού με λεπτότητα, τέτοια που μπορεί ούτε η ικανότητα του μορφωμένου και κοψονούρη λόγου να μην δυνηθεί να εκφράσει με ακρίβεια.

Αρχίσαμε αντίστροφα, περιγράψαμε περιγραμματικά και λακωνικά την Φιλοσοφία που χωρίς αυτήν η Ελευθερία είναι ασυνείδητη και η αξία της ασυναίσθητη. Η προσθήκη της Φιλοσοφίας στην Ελευθερία είναι η γνώση, η επίγνωση, η ευεκτίμηση του δώρου αυτού.

Όταν ο Άνθρωπος κοιμηθεί μέσα στην καταπίεση, κατάργηση, αντικατάσταση, υποκατάσταση της Ελευθερίας ο δρόμος της Φιλοσοφίας είναι η Οργή. Οργίζεστε και μη αμαρτάνετε είπε Ο Χριστός.

Ο θυμός αυτός πρέπει να είναι εύμετρος, συγκεκριμένος, ψύχραιμος αλλά χωρίς να καθυστερεί και να διστάζει, με όλα τα μέτρα άριστα, διότι έχει να αντιμετωπίσει τον εχθρόν της Ελευθερίας όποιος και εάν είναι. Η Φιλοσοφία εντοπίζει τον εχθρόν της Ελευθερίας όποιος και εάν είναι και βεβαίως, ο αφιλόσοφος άνθρωπος όσον πλούσιος ή επιτυχημένος κατά τα κοσμικά πρότυπα και εάν είναι δεν είναι ο αρμόδιος να το αμφισβητήσει και εννοείται δεν μας ενδιαφέρει και συνάμα σε έναν Λαόν που κυριαρχούν οι επιτυχημένοι του υποκατάστητου πρότυπου Ελευθερίας δεν πρόκειται ποτέ να ελευθερωθεί.

Τα υποκατάστατα είναι οι ψευδαισθήσεις που αντικαταστούν την Ελευθερία με τα υπομιμήματα και παραμιμήματα που δεν είναι τα ακλόνητα στοιχεία της Ελευθερίας. Η Φιλοσοφία το γνωρίζει και το επισημαίνει καθημερινώς από την ημέρα που ο Άνθρωπος αντιλήφθηκε την Σοφία.

Ποίος είναι ο Πρόσφυγας; Ο Εξελιγμένος και Εξελεγμένος Πρόσφυγας της Λογιστικής των συρρικνωτών της Ελευθερίας στους άλλους και στις ψυχές τους;

Διότι εάν η Ελευθερία δεν σημαίνει αγαθόν τότε δεν είναι αγαθή. Διότι εάν Ελευθερία δεν είναι η αγαθή ευτυχία αλλά οποιαδήποτε ευτυχία τότε η Ελευθερία δεν είναι ελεύθερη από τα δεσμά του κακού και του καλού με την έκπτωτη έννοια. Διότι Ελευθερία σημαίνει η ιδανική αγαθή κατάσταση δικαίου και ευεκτίμησης. Εάν Ελευθερία είναι ο,τιδήποτε μας προξενεί χαρά τότε Ελευθερία είναι συνώνυμο του κακού, διότι περισσότερο το κακό μας προξενεί χαρά παρά το καλό.

Ελευθερία είναι να μην έχεις ανάγκη το κακό και εάν το έχεις να νοιώθεις έμφυτη και εκρέουσα αγανάκτηση, απόγνωση, οργή, απέχθεια, αηδία τέτοια που να σε παρακινεί να αντισταθείς. Διότι Ελευθερία είναι το τέλος των άνευ ηθικής αναστολής ή άνευ Διακρίσεως αγάπη της έλλειψης ανάγκης. Ο Ελεύθερος είναι ο αντίστροφος πόλος του εξαρτημένου ελεύθερου με εξαρτημένες ελευθερίες και με ελευθερίες που χωρίς τους δεν είναι ικανός να είναι Ελεύθερος. Ελευθερία είναι η Μακαριότητα της μη ανάγκης να βλάψεις. Και στην υπέρτατη προέκταση της είναι η ανάγκη που δεν είναι ανάγκη αλλά δύναμη να ωφελήσεις, κοινώς η Ελευθερία είναι η δύναμη να αγαπάς έξω από τα πλαίσια της ιδιοτέλειας, της απόλαυσης, της υστεροβουλίας, της προϋπόθεσης, της εξάρτησης και της ειδωλοποίησης.

Ως εκ τούτου εάν η Ελευθερία είναι η Προέκταση της Φιλοσοφίας, η Φιλοσοφία είναι η Προέκταση της Αγάπης. Δεν δύναται κανείς να ανακτήσει την Ελευθερία του χωρίς Φιλοσοφία και δεν δύνηται κανένας να είναι ή γίνει Φιλόσοφος χωρίς να είναι ή γίνει Φιλαγαπών.

Ποίος είναι ο Πρόσφυγας; Ο Εξελιγμένος και Εξελεγμένος Πρόσφυγας της Λογιστικής των συρρικνωτών της Ελευθερίας στους άλλους και στις ψυχές τους;

Πρόσφυγας, διερωτήθου τες μορφές του κατεστημένου, καθιερωμένου όρου του πρόσφυγα και τες μυστικές που άλλες εννόησαν και δημιούργησαν οι εισβολείς που είναι επενδυτές και άλλες δεν κατανοήθηκαν ποτέ. Στο επόμενο άρθρο παραθέτουμε την Μυστική Τέχνη της Προσφυγιάς. Κατανόησε ότι υποκατάστησαν την Αληθινή Ελευθερία με έννοιες, καταδιώξεις, απολαύσεις, παγίδες, της Προσφυγιάς. Εάν μέχρις στιγμής δεν κατάλαβες ότι είσαι πρόσφυγας τότε δεν θα αποφύγεις τον μοιραίο ξεριζωμό από κάθε ρίζα, έννοια, εξάρτηση, απεξάρτηση καταδίωξης και ψευδοελευθερίας. Δεν έχουμε πολύ χρόνο, κάθε δευτερόλεπτο μετράει….

Παναγιώτης Δίας

Η Εξελιγμένη Τέχνη να κάνεις Πρόσφυγα. Όποιος δεν αντιλήφθηκε ότι είναι Πρόσφυγας δεν μπορεί να επανακτήσει Ελευθερία….

Πρόσφυγας είναι αυτός που τρέπεται σε φυγή.

Ασυνείδητος και Ασυναίσθητος Πρόσφυγας τρέπεται σε φυγή χωρίς να το αντιλαμβάνεται και να το νοιώθει.

Πρόσφυγας είναι αυτός που προσφεύγει, εξού και λέγεται: προσφεύγει στα Δικαστήρια. Συνάμα όμως τα Δικαστήρια είναι εξαναγκασμός του Ελεύθερου διά Νόμου να εισέλθει στο κλουβί ή να καταδιωκτεί ήτοι να τραπεί σε φυγή ώσπου διά προκάλυψης Νόμου να σκλαβωθεί και Υποτελοποιηθεί. Συνεπομένως το Δικαστήριο είναι αμφίδρομο για την Ελευθερία και για την κατάργηση της Ελευθερίας.

Μέχρι να καταργήσουν την Ελευθερία και την Προκάλυψη της, χρησιμοποιούν τα Δικαστήρια, τα οποία προς τον παρόν λειτουργούν εν μέρει υπέρ της Ελευθερίας και εν μέρει εναντίον της. Με την απόκτηση αναμφισβήτητης ανωτέρας βίας με όπλα, μεταλλάξεις του ανθρώπου αφού ήδη τον μετάλλαξαν με υποκατάστατα Ελευθερίας και Ευδαιμονίας για να μην δύναται να ευδιακρίνει τι είναι τι, τα Δικαστήρια παύουν να είναι ήπια ή και εν αμφίδρομα και μετατρέπονται σε άκαμπτη διαταγή αδιαμφισβήτητης πλήρης ψυχικής υποταγής.

Είπαμε ότι ο επενδυτής είναι ένας σύγχρονος όρος για τον εισβολέα. Ο λύκος επενδύει το δέρμα και την γούνα του με προβάτου.

Δεν χρειάζεται να φύγεις από την Πατρίδα σου για να γίνεις πρόσφυγας, αρκεί να φύγεις από το Σπίτι σου, τα Δικαιώματα σου, την Αξιοπρέπεια σου, την Ελευθερία σου.

Σε έχουν μάθει και συνηθείσει με τον ψευδή όρο Πολιτικός Πρόσφυγας που οι ίδιοι προσφυγοποιούν και οι ίδιοι με άλλα στόματα κατηγορούν για να μην βλέπεις τους αληθινους ορισμούς Προσφυγοποίησης.

Στόχος τους είναι οι τρεις ΠΡΩΤΑΡΧΙΚΕΣ ΕΣΤΙΕΣ προσφυγοποίησης. Της Θρησκείας, της Πατρίδας, της Οικογένειας.

Ένας Λαός που αυτές οι τρεις έννοιες είναι η καθεμία η άλλη είναι Αήττητος.

Ο Πρόσφυγας είναι Ηττημένος έστω και εάν ζη σε παλάτι.

ΌΤΑΝ η Θρησκεία είναι Πατρίδα και Οικογένεια, όταν η Πατρίδα είναι Θρησκεία και Οικογένεια, όταν η Οικογένεια είναι Θρησκεία και Πατρίδα, τότε δεν υφίσταται περιθώριον Ήττας ούτε πριν τον θάνατον ούτε μετά θάνατον.

Η έννοια που ανάλαβε με ψεύτικο μανδύμα ή που είναι η επένδυση του λύκου εισβολέα, για να αλωθεί η Προσυρραμμένη Έννοια Θρησκεία, Πατρίδα και Οικογένεια Όμοια Ουσία Είναι, είναι η δημοκρατία.

Στην δημοκρατία όλα επιτρέπονται και όλα αλλάσσουν, είναι το ιδανικότερο πρότυπο του «δικαίου» του ισχυρού να επιβάλει και αθόρυβα και θορυβητά το θέλημα του.

Στην δημοκρατία δεν υπάρχει τίποτε που δεν επιτρέπεται και τίποτε που να μην δύνηται άμεσα ή έμμεσα να εκμεταλλευτεί, στρέψει, μετατρέψει, μεταστρέψει, αλλοιώσει, διαφθείρει, διαστοφίσει ο ισχυρός με το ισχυρόν «δίκαιον» του και επειδή ο καθένας σε αυτήν την φαυλότητα ποιεί αίσχη ή αρέσκεται σε αίσχη ή έμαθε να ανέχεται τα αίσχη ή επειδή διαβρώθηκε από τα πέριξ αίσχη, δεν αντιδράει διότι λέγει και δηλώνει απερίφραστα: έχουμε δημοκρατία, ήτοι του σχοινιού και του παλλουκιού, ο,τιδήποτε….

Το ισχυρότερον παράδειγμα δημοκρατίας είναι το εξής: η αγέλη των λεόντων δήλωσε από θέση ισχύος: έχουμε δημοκρατία, ο καθένας κάνει ό,τι του αρέσει.

Ποίος είναι ο Ηγεμόνας σε έναν κόσμο που ο καθένας κάνει ό,τι του αρέσει; Ο ισχυρότερος, που δεν κατακρίνεται και δεν καταδιώκεται από τον Νόμο επειδή ο καθένας έχει το δικαίωμα να κάνει ό,τι περνάει από το χέρι του και την ωμή ή κεκαλυμμένη δύναμη του.

Δημοκρατία είναι η ψευδαίσθηση ότι ο ισχυρότερος δεν δύναται να επιβληθεί και εάν αυτόν ισχύει σε περιπτώσεις ισχυρότερου ωμής βίας διά χειρός, μετατρέπει τον πονηρότερο σε ισχυρότερο και ο πονηρότερος άμα γίνει ισχυρότερος μετατρέπει την δημοκρατία σε καταπιεσμένη ολοένα ελευθερία ώσπου να μετατρέψει την δημοκρατία σε ολοκληρωτική τυραννία. Το ώδωρ/ύδωρ τρέχει ανενόχλητο αλλά η ισχύς του ψύχους το σταματάει, το παγώνει και η ισχύς της ζέστης το εξατμίζει. Παραμένει μεν ύδωρ αλλά λαμβάνει την μορφή που επιβάλλουν οι καιροί. Στην περίπτωση του ισχυρού ανθρώπου δύναται να μεταβάλει τους άλλους ανθρώπους σε νεκρούς, υπνωτισμένους, βλάκες, ανώμαλους και μεταλλαγμένους με χαμένες ψυχές.

Εάν αφεθείς να χάσεις μία από τες τρεις Θρησκεία, Πατρίδα, Οικογένεια χάνεις και τις άλλες άμεσα ή συν τω χρόνω, διότι χωρίς την μία από αυτές, μελετάτε το, δεν στηρίζεται η οποιαδήποτε άλλη από τες άλλες δύο. Νόμος Άκαμπτος!

Γνωρίζουμε τον όρον Πρόσφυγας στην ίδια του την Πατρίδα για τους Ελληνοκύπριους μετά την τουρκική εισβολή. Αυτόν έγινε και στην Ινδία όταν τεχνηεντώς έναν μέρος του Λαού το μετάτρεψαν σε Μωαμεθανούς και ύστερα τον διαίρεσαν σε Ινδουιστές με Βουδιστές και Μωαμεθανούς, ήτοι Ινδία και Πακιστάν.

Ο όρος Πρόσφυγας στην ίδια του την Πατρίδα είναι πλέον Παγκόσμιος. Η εξουσία αποξένωσε τον Άνθρωπο από το σπίτι του στο ίδιο του το σπίτι.

Ώστε ο όρος Πρόσφυγας στην ίδια του την Πατρίδα να είναι συνάμα Πρόσφυγας στο ίδιον του το Σπίτι και στην ίδια του την Οικογένεια.

Ο εισβολέας είναι ο επενδυτής!

Επενδύει στα μυαλά σου, στα πιστεύω σου, στην επιβίωση σου, στα χρήματα σου, στα κτήματα σου, στα σπίτια σου, ποία Πατρίδα σου απομένει μετά από αυτά;

Το να είσαι ζητιάνος/επαίτης στους δρόμους της ίδιας σου της Πατρίδας είναι Προσφυγή.

Το να είσαι προδότης των συμπατριωτών και αδελφών σου στην ίδια την γειτονιά σου και Πατρίδα σου διά να γίνεις πλούσιος, εξουσιαστής, δοξασμένος, διάσημος είναι Προσφυγοποίηση.

Το να προδώσεις την Θρησκεία σου για τους λόγους που αναφέραμε είσαι Πρόσφυγας Αυτοπρόσφυγας και Προσφυγοποιητής.

Όταν σε διώξουν με την βία ή με την απάτη, ή αυτοδιωκτείς με την αυτοβία ή με την αυταπάτη ή εξαπάτηση και αυτοεξαπάτηση από την Θρησκεία σου, τότε η Νέα Θρησκεία σου επιβάλλεται και αυτή οπωσδήποτε είναι αντίθετη από την αρχική Θρησκεία που σε έδιωξαν ή δεν σου άρεσε.

Μία Θρησκεία Ανήθικη δεν είναι Πατριωτική, μία μη Πατριωτική Οικογένεια δεν είναι Οικογένεια, έχει αλλοιωθεί με υποκατάστατα Οικογένειας.

Οικογένεια σημαίνει αγάπη με αλληλεγγύη, εάν αυτή δεν υφίσταται ή εάν δεν προεκτείνεται προς όλην την Πατρίδα, τότε είναι Οικογένεια λειψή, Ψευδοοικογένεια και συμφεροντολογική, που δεν εγγυάται επιβίωση αλλά Προσφυγοποίηση αργά ή γρήγορα.

Η Θρησκεία μας είναι η Έννοια Αγάπη με Αλληλεγγύη, αυτήν έκτοτε ήθελαν να προσφυγοποιήσουν από την ψυχή και αντικαταστήσουν με υποκατάστατη έννοια ήτοι αγάπη με όρους και αγάπη με περιοριστική εμβέλεια αριθμών ανθρώπων. Διότι αυτή η συνταγή είναι η διχόνοια.

Μετά την Διχόνοια έχουν να αντιμετωπίσουν εκατομμύρια μικρές οικογένειες που δεν αλληλοεγγυούνται.

Οι λέοντες με την δημοκρατία καταφέρνουν τα ζώα να μισούνται κατά φυλές ή κατά ομάδες φυλών, ούτως ώστε να μην ενωθούν εναντίον των.

Πρόσφυγας είναι αυτός που καταδιώκεται στον τόπο του από τον Νόμο που υποτίθεται τον προστατεύει και που τον καλεί δημοκρατία διά να μην έχει έρεισμα ο Πρόσφυγας να προσφύγει εναντίον του με Νόμο ή με Βία.

Αντίθετος Πρόσφυγας είναι αυτός που έρχεται στον τόπο σου όχι από ανάγκη, αλλά ως κεκαλυμμένος επενδυτής ή δι’ επιβολής μετατρεπόμενος σε συνεπενδυτή του Μεγαλοϋπερεπενδυτή, τοπικού και διεθνή.

Άρα τε, ο Πρόσφυγας είναι εισβολέας στον τόπο του άλλου, αυτός είναι ο λύκος πρόσφυγας. Ένας λύκος εκδιώκεται ή προσποιείται ότ εκδιώκεται ή τω όντι εκδιώκεται από αγέλη λύκων και εισέρχεται στην ειρήνη, την μακαριότητα, την ασφάλεια, τα δικαιώματα και τις ελευθερίες άλλων τόπων και ζώων και τα αλώνει.

Τι κάνει ο Πρόσφυγας; Ο Πρόσφυγας μπορεί να σε κάνει Πρόσφυγα.

Ο Νόμος της στοάς σε κάθε χώρα κάνει τους Ανθρώπους Πρόσφυγες στον ίδιο τους τον τόπο, χώρα, ψυχή, ακριβώς αυτός είναι ο αντικειμενικότερος του σκοπός όσον και εάν οι αφελείς δεν κατορθώνουν να το κατανοήσουν: επειδή το σαρκίον ούτως ή άλλως χάνεται θέλουν να σε ξενητεύσουν διαπαντός από την ψυχήν σου!

Η παροιμία λέγει: ήρθαν τα άρκα/άγρια να κιώξουν/διώξουν τα ήμερα που σημαίνει ήρθαν οι ξένοι να διώξουν τους γηγενείς και δικαιωματίες.

Οι παλαιότεροι ήξεραν δέκα παροιμίες και γνώριζαν τα πάντα, σήμερα πολλοί γνωρίζουν τα πάντα και δεν γνωρίζουν τίποτε….

Όποιος δεν εντρέπεται ο κόσμος είναι δικός του, άλλη παροιμία.

Στην Κύπρο διερωτάσαι: ποίος είναι ο εχθρός; Ο εισβολέας της κατεχόμενης Κύπρου η ο επενδυτής ξένος και συνεργάτης συνπροδότης του συμπάτριδου;

Διερωτάσαι εάν αυτοί οι πολιτικοί που κατηγορούν ή προσποιούνται ότι κατηγορούν τον Ερτογάν θα ήταν καλύτεροι εάν είχαν την εξουσία του! Χειρότεροι είναι και φαίνονται….

Το σενάριον σε Κύπρο, Ελλάδα και αλλού, είναι να γίνει ο επενδυτής κύριος σου και εισβολέα στα δικαιώματα, ελευθερίες και περιουσίες σου διά των πρωταρχικών επενδυτών ύπουλης αρπαγής και εισβολής ήτοι τες Τράπεζες και συνάμα να είσαι καθώς πρέπει «Πατριώτης» να τους προσέχεις με υπηρεσία στον Στρατόν και με Εθνική Φρουρά!

Δηλαδή φύλακας του υποτακτικού του πρόσφυγα επενδυτή. Οι προδότες και επενδυτές θέλουν να έχουμε «Εθνική» «Φρουρά» να τους προσέχουμε τες περιουσίες που μας κλέβουν διά έκτοτε συνεργασίας Τραπεζών και Νόμου και να μας λένε ότι είναι Εθνική Φρουρά, ενώ είναι Προσωπική Φρουρά για τες αρπαγές τους. Ήτοι οι Πρόσφυγες να προσέχουν τους κλέπτες να μην τους κλέψουν άλλοι κλέπτες αυτά που έκλεψαν οι κλέπτες από τους Πρόσφυγες!

Η λέξη Σπάρτη δεν είναι τυχαίος αναγραμματισμός της έννοιας Πατρής. Σε μία χώρα που δεν υφίσταται Στρατοκρατία Πατριωτών δεν υφίσταται Δημοκρατία και Δικαιοκρατία ούτε Αξιοπρέπεια, ούτε Θρησκεία εφαρμοσμένη στην Άμυνα ούτε Οικογενειακή Άκαμπτη Συνοχή, διότι χωρίς Συνοχή γίνεσαι συνένοχος στην καταστροφή και αυτοκαταστροφή.

Αντικαταστάθηκε με υποκατάσταση η Σπάρτη με την Τραπεζοκρατία! Και η Τραπεζοκρατία προπαγανδίζει διά μία ψευδοσπάρτη διά να φυλάττει τες ΑδικοΘερμοπύλες των Άρπαγων Επενδυτών, Τραπεζοεπενδυτών, Πολιτικοεπενδυτών και γενικότερα Εμποροεπενδυτών.

Εάν δεν επιστρέψουμε στην Σπάρτη θα λοιώσουμε στες φυλακές των θησαυροφυλακίων της Τραπεζοκρατίας.

Και ποία είναι η Σπάρτη; Η Πατρής. Και ποία είναι η Πατρής; Η Θρησκεία. Και ποία είναι η Θρησκεία; Η Οικογένεια. Και ποία είναι η Οικογένεια; Η αναλλοίωτη ανιδιοτελής Ομοιογένεια!

Απλά πες προς πάσα κατεύθυνση αδικίας, ξενοκατάκτησης και αδικοκατάκτησης: δηλαδή θα με κλέβεις, εξευτελίζεις, προσφυγοποιείς στην ίδια μου την Αναπνοή, Ψυχή και Πατρίδα και με θέλεις και φύλακα σου; ΌΧΙ δεν θα γίνω φύλακας σου, δεν θα πολεμήσω δι’ εσένα, θα πολεμήσω μόνον διά εμένα και τους Συνψυχοπατριώτες της Οικογένειας μου….

Το γνωρίζεις ότι οι δούρειοι ίπποι Πρόσφυγες συνεργάζονται με τους προδότες μαφιόζους της στοάς της Τραπεζοκρατίας και του ιδιοτελές συμφέροντος τους;

Το γνωρίζεις ότι εάν πεινάσεις δεν τους εγνοιάζει και εάν έρθει πανδημία πείνας θα λεηλατούν ό,τι έχεις; Από σπίτια, χωράφια, ψυχές, παιδιά….

Το γνωρίζεις ότι δεν τους εγνοιάζει να φάνε τα Παιδιά σου και εσένα;….

Τώρα μπορεί κάποιοι από αυτούς να είναι φίλοι σου αλλά εξεχώρισε το μεν από το δε, οι παλαιότεροι έλεγαν πως άμα τους ταΐζεις ή τους προσφέρεις ή δεν πεινάνε είναι φίλοι σου, άμα πεινάσουν ή φοβηθούν ή έρθει χάος, για γουρούνι σε βλέπουν, όπως σε βλέπουν τώρα και στο κρύβουν….

Παναγιώτης Δίας



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

  • Select Your Subscription Plan

    1 Month Subscription
    3 Month Subscription
    6 Month Subscription
    Year Subscription

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *