Διαφημίσεις

Τρώγοντας έρχεται η όρεξη, λέει ο θυμόσοφος λαός μας και στην περίπτωση του Εμάνουελ Γκριμάλντι, γόνου της μεγάλης ιταλικής πλοιοκτήτριας δυναστείας, η ρήση όχι απλά βρίσκει εφαρμογή, αλλά είναι επαπειλούμενη πλέον εφαρμογή της… Η όρεξη βλέπετε περισσεύει, αφού αρχικά άνοιξε με τη δημιουργία μονοπωλιακής κατάστασης στην αγορά της Αδριατικής που κοντραρίστηκε με την ελληνική σημαία. Η τελική κυριαρχία της οικογένειας Γκριμάλντι στις γραμμές της Αδριατικής, μετά από “πόλεμο διαρκείας” με ANEK-Attica, έχει δημιουργήσει μονοπωλιακές καταστάσεις στη συγκεκριμένη αγορά από τη μία. Από την άλλη, μετά την απόφαση του ιταλικού ομίλου να επεκταθεί ανατολικά, το μάρμαρο έχουν πληρώσει τόσο οι μικρές ελληνικές ναυτιλιακές εταιρείες και η ελληνική σημαία, όσο και οι θέσεις εργασίας Ελλήνων ναυτικών…

Τι ορέγεται αυτή τη φορά ο κύριος Γκριμάλντι; Μα φυσικά, το άλλο διαμάντι του ελληνικού στόλου, την Hellenic Seaways στην οποία διατηρεί μειοψηφικό ποσοστό ύψους 30%, με έτερο μεγάλο μέτοχο την Τράπεζα Πειραιώς, που κατέχει το 40% του μετοχικού κεφαλαίου. Ο Γκριμάλντι, με πρωτοφανείς λαϊκισμούς και μικρότητες προσπαθεί να μειώσει τη συνεισφορά της Πειραιώς τόσο στην ναυτιλιακή εταιρεία, όσο και στην εθνική οικονομία. H δήλωση του αντανακλά ξεκάθαρα αυτές τους τις προθέσεις: «Θα πρέπει οι τράπεζες να πάψουν να κάνουν τους πλοιοκτήτες. Είναι σαν τα παιδιά που παίζουν playstation και δεν μπορείς να τους το πάρεις από τα χέρια!».

Γιατί η αποστροφή του Ιταλού εφοπλιστή στα …ηλεκτρονικά παιχνίδια. Μα γιατί φυσικά, βλέπει ως “επόμενη πίστα” στο επεκτατικό του παιχνίδι, τον πλήρη έλεγχο της Hellenic Seaways. Εξ ου και οι δηλώσεις του, πίσω από τις οποίες κρύβεται ο πόθος για εξαγορά της εταιρείας για ένα κομμάτι ψωμί. Και ο λόγος; Μα φυσικά οι επιδόσεις της. Η Hellenic Seaways βρίσκεται από το 2013 σε τροχιά συνεχούς ανάπτυξης και με νέα διοίκηση και θετικό πρόσημο συνεχίζει να πλέει σε ασφαλή νερά υγιής και κερδοφόρα. Ο έτερος μέτοχος της άλλωστε, η Πειραιώς, έβαλε πλάτη όλη την προηγούμενη περίοδο τόσο στην εταιρεία, όποτε υπήρξαν κεφαλαιακές ανάγκες, όσο και στο ελληνικό επιχειρείν συνολικότερα, στηρίζοντας την εγχώρια επιχειρηματικότητα σε κρίσιμες περιόδους.

Θα του περάσει του Ιταλού; Ο καιρός θα δείξει!

Νικ. Αρ.



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

  • 1 Month Subscription
    3 Month Subscription
    6 Month Subscription
    Year Subscription

Από Nikos

8 σχόλια στο “Ο Γκριμάλντι, τα μονοπώλια και το Playstation…”
  1. Όταν έκαναν εγκλήματα στην διαχείριση των Μινωικών τα ντόπια κοράκια ,και ”κονομούσαν” εκατοντάδες εκατομμύρια στην πλάτη της εταιρίας , των μικρομετόχων , και του δημοσίου δεν μιλούσε κανείς ! Ο Γκριμάλντι σας πείραξε…..!

  2. ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΚΑΝΕΙ?? ΤΑΞΙΔΕΥΩ ΣΥΧΝΑ ΣΤΗΝ ΑΔΡΙΑΤΙΚΗ, ΚΑΙ Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΕΙΝΑΙ ΧΑΩΔΗΣ…..ΑΠΟ ΤΙΜΕΣ ,ΑΠΟ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ, ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΣΤΟΛΟΥ…..ΑΣ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΘΟΥΝ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΦΟΠΛΙΣΤΕΣ,ΚΑΙ ΑΝ ΜΠΟΡΟΥΝ,ΑΣ ΤΟΥ ΒΑΛΟΥΝ ΦΡΕΝΟ…..ΣΤΟ ΚΑΤΩ ,ΚΑΤΩ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥ ΚΑΝΕΙ.. ΤΡΩΓΟΝΤΑΣ ΕΡΧΕΤΑΙ Η ΟΡΕΞΗ…ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΑΝΤΙΠΑΛΟ………..

  3. Αγαπητέ μου πρίν πολλά χρόνια η άλωση της Ανδριατικής…της Τυρρινιακής…της Βόρειας θάλασσας ήταν απ τούς Ελληνες
    Αξιωματικούς του ΕΝ …..κατά πρώτο λόγο…και κατά δεύτερο λόγο σαν εταιρείες…..
    Χωρίς άξια πληρώματα…δεν χτίζεις κολοσσούς!!
    Στις εκεί θάλασσες…πλοία όμορφα..καινούργια..ασφαλή..αξιόπλοα…απ τα δικά μας τα νερά όμως….σαπάκια….γιατί τα ντόπια
    πρόβατα…δεν ασχολούνται…μάλλον έχουν άγνοια…η δεν διαμαρτύρονται…
    Μας ενοχλεί ο ξένος…που ήρθε…τουλάχιστον εταιρικά έχει κάποιο …όραμα..που οι δικοίμας δεν είχαν ποτέ…
    είναι αυτό που λέει ο λαός μας….οτι φάμε οτι πιούμε κι ότι αρπάξει ο κ@@@@ μας.

  4. Προς..Νικ. Αρ
    το δωράκι του Δρίτσα το διάβασες?…..
    και μετά μας φταίει ο Γκριμαλντι….!!

  5. η αφροκρεμα της ιταλικης μαφιας. μια και ο στανλευ κανει πολλα ταξιδια,τοτε θα ξερει οτι εξαγορασε την μινοαν εκανε στο αψε σβησε μειωση αποδοχων στα πληρωματα και τους βγαζει το λαδι αναποδα.οπως επισης θα ξερει οτι μεσα τα καραβια δεν ειναι σε καλη κατασταση και αν πας σε καμπινα θα δεις κατι σεντονια που νομιζεις τα εχουν σκισει γατες σε λουριδες.θα ξερει επισης οτι τα φορτηγα που μπαινουν στα καραβια της μινοαν για να βαλουν μπριζα τα ψυγεια θελει αλλα 75 ευρα.η μοναδικη πλοιοκτητρια εταιρια που το κανει.ανεκ και σουπερ φαστ απειρως καλητερα. και φυσικα μετα απο 24 ωρες μεχρι πατρα η βρωμα απο τα φορτηγα ψυγεια..τυφλα να χουν τα αρωματα. απο τιμες μια απο τα ιδια ειναι πανω κατω.

    1. ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΜΕ ΤΟ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΙΤΑΛΟΥ ,ΑΛΛΑ ΣΚΙΣΜΕΝΟ ΣΕΝΤΟΝΙ ΔΕΝ ΕΙΔΑ ΠΟΤΕ….ΟΤΑΝ ΛΕΣ ΟΤΙ ΤΑ ΠΛΟΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΚΑΛΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΜΕΣΑ, ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΝΟΕΙΣ… ΤΑ CRUISE OLYMPIA ΚΑΙ EUROPA ΕΙΝΑΙ ΑΨΟΓΑ. ΤΩΡΑ ΑΝ ΕΝΟΕΙΣ ΤΗ ΓΡΑΜΗ ΤΟΥ BRINDISI, ΣΙΓΟΥΡΑ ΤΑ ΔΥΟ EUROFERRY ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΟΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ,ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΤΑ ΕΡΕΙΠΙΑ ΤΟΥ ΒΕΝΤΟΥΡΗ ΚΑΠΟΤΕ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΑ…ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΓΙΑΤΙ Ο ΒΕΝΤΟΥΡΗΣ ΣΤΗ ΓΡΑΜΜΗ ΑΛΒΑΝΙΑ-ΙΤΑΛΙΑ ΠΟΥ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΤΩΡΑ ΕΧΕΙ ΔΥΟ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΠΛΟΙΑ…..ΜΑΛΛΟΝ ΤΑ ΣΤΑΝΤΑΡ ΕΚΕΙ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΨΗΛΑ….ΕΔΩ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΡΟΒΑΤΑ, ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΙΛΑΜΕ ,ΟΠΩΣ ΛΕΕΙ ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΦΙΛΟΣ ΠΙΟ ΠΑΝΩ.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

elGreek