Διαφημίσεις

Στις τελευταίες θέσεις της παγκόσμιας κατάταξης σε ό,τι αφορά την καταναλωτική εμπιστοσύνη, με μόλις 57 μονάδες, που αποτελεί και το ιστορικά χαμηλότερο ποσοστό της, παραμένει η Ελλάδα, σύμφωνα με την τελευταία μέτρηση της Nielsen. Η παγκόσμια Καταναλωτική Εμπιστοσύνη έπεσε 2 μονάδες σε σχέση με το περασμένο εξάμηνο και έφτασε τις 90.
Με τις 100 μονάδες να αποτελούν τη βάση μεταξύ αισιοδοξίας και απαισιοδοξίας, η τελευταία μέτρηση της Nielsen για την Καταναλωτική Εμπιστοσύνη αντανακλά την απαισιοδοξία των καταναλωτών παγκοσμίως όσον αφορά στο εργασιακό τους μέλλον, τα οικονομικά τους και τη δυνατότητα τους να αγοράζουν τα πράγματα που χρειάζονται και επιθυμούν.
Παρά τη μικρή ανάκαμψη το πρώτο εξάμηνο του 2010, που έφερε κάποια χαμόγελα αισιοδοξίας, η παγκόσμια Καταναλωτική Εμπιστοσύνη σημείωσε πτώση το δεύτερο εξάμηνο σε 20 από τις 53 χώρες που καταγράφει η έρευνα της Nielsen. «Δεν υπήρξαν αρκετά ενθαρρυντικά νέα ώστε να διατηρηθεί το θετικό κλίμα που υπήρξε παγκοσμίως στις αρχές του έτους» δήλωσε η Ματίνα Μπάδα, Διευθύνουσα Σύμβουλος της Nielsen Ελλάδας. «Τα στοιχεία της παγκόσμιας Καταναλωτικής Εμπιστοσύνης στο δεύτερο εξάμηνο τονίζουν την αστάθεια της παγκόσμιας οικονομίας και την ανασφάλεια των καταναλωτών».
Για πολλούς καταναλωτές παγκοσμίως οι αγορές των αγαθών που δεν είναι απολύτως αναγκαία περιορίστηκαν ακόμα περισσότερο μέσα στο 2010, καθώς ένα μεγάλο ποσοστό πολιτών δηλώνει πως δεν του περισσεύει εισόδημα. Το 27% των Αμερικανών, το 19% των Ευρωπαίων, το 17% των Αφρικανών και το 16% των Λατινοαμερικάνων δηλώνει πως δεν του περισσεύουν χρήματα μετά την κάλυψη των βασικών του αναγκών. Στην Ελλάδα το ποσοστό φτάνει στο 23%, με έναν στους τέσσερις Έλληνες να δηλώνει πως δε του μένουν καθόλου διαθέσιμα χρήματα.
Το 56% των καταναλωτών παγκοσμίως θεωρεί πως η χώρα του βρίσκεται σε οικονομική ύφεση και το 48% από αυτούς πιστεύει πως δεν αναμένεται να βγει από την κρίση τους επόμενους 12 μήνες. Στην Ελλάδα το ποσοστό είναι από τα υψηλότερα στην Ευρώπη, με το 88% να θεωρεί πως η χώρα βρίσκεται σε οικονομική ύφεση και το 71% θεωρεί πως δεν υπάρχει δυνατότητα εξόδου από την κρίση στο αμέσως επόμενο διάστημα των 12 μηνών.
«Οι καταναλωτές διεθνώς συνειδητοποίησαν πως δεν υπάρχουν άμεσα εφικτές λύσεις στα έντονα οικονομικά προβλήματα και στην ανεργία. Τα μέτρα λιτότητας που έχουν παρθεί σε αρκετές χώρες του κόσμου φαίνεται να περιορίζουν την αγοραστική δύναμη των καταναλωτών» δήλωσε η Ματίνα Μπάδα.
Στην Ευρώπη παρουσιάζονται οι μεγαλύτερες διαφορές από χώρα σε χώρα, καθώς η βορειοδυτική Ευρώπη φαίνεται να βγαίνει από την κρίση, αλλά οι νότιες χώρες της Μεσογείου, συμπεριλαμβανομένης φυσικά της Ελλάδας, παραμένουν σε κατάσταση ύφεσης. «Οι αγορές της Ελλάδας, της Ιταλίας, της Ισπανίας και της Πορτογαλίας συνεχίζουν να βρίσκονται σε πτώση, ενώ οι καταναλωτές γίνονται ακόμα πιο επιφυλακτικοί στις αγορές τους» ανέφερε η Ματίνα Μπάδα.
Η Οικονομία αποτελεί τη μεγαλύτερη ανησυχία των Ελλήνων, με ποσοστό που είναι το υψηλότερο στην Ευρώπη (40%). Ενώ οι αμέσως επόμενες ανησυχίες αφορούν στην εργασιακή ασφάλεια (34%), στην αύξηση των λογαριασμών των ΔΕΚΟ (21%) και στα χρέη που οφείλουν τα ελληνικά νοικοκυριά (18%).
Επιπλέον, στην Ελλάδα τα συνεχώς αυξανόμενα ποσοστά ανεργίας αντικατοπτρίζονται στην ανασφάλεια των πολιτών για το εργασιακό τους μέλλον, καθώς μόλις ένας στους 10 θεωρεί πως οι εργασιακές προοπτικές θα είναι καλές το επόμενο 12μηνο. Το ποσοστό αυτό είναι το χαμηλότερο που έχει σημειωθεί στην Ελλάδα στις μετρήσεις της Nielsen.
Οι τομείς που φαίνεται να πλήττονται περισσότερο στη χώρα μας από την οικονομική κρίση είναι η διασκέδαση εκτός σπιτιού και η αγορά ρούχων, καθώς ένα συντριπτικό ποσοστό Ελλήνων δηλώνει πως θα περιορίσει τα σχετικά του έξοδα (82% και 75% αντίστοιχα). Επιπλέον, ένα σημαντικό ποσοστό εξακολουθεί να επιλέγει φθηνότερες καταναλωτικές μάρκες για να αντεπεξέλθει στην κρίση (58%), επηρεάζοντας πλέον σε βάθος τον κλάδο των εταιριών και των λιανέμπορων.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Ελληνα ο σημερινός εχθρός σου είναι η παραπληροφόρηση των μεγάλων καναλιών. Αν είδες κάτι που σε άγγιξε , κάτι που το θεωρείς σωστό, ΜΟΙΡΆΣΟΥ ΤΟ ΤΩΡΑ με ανθρώπους που πιστεύεις οτι θα το αξιολογήσουν και θα επωφεληθούν απο αυτό! Μην μένεις απαθής. Πρώτα θα νικήσουμε την ύπνωση και μετά ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ τα υπόλοιπα. Μοιραστείτε αυτή την ανάρτηση



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

  • Select Your Subscription Plan

    1 Month Subscription
    3 Month Subscription
    6 Month Subscription
    Year Subscription

Από Κατοχικά Νέα

"Το katohika.gr δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε ταυτίζεται με τα ρεπορτάζ που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους. Συνεπώς, δε φέρει καμία ευθύνη εκ του νόμου. Το katohika.gr , ασπάζεται βαθιά, τις Δημοκρατικές αρχές της πολυφωνίας και ως εκ τούτου, αναδημοσιεύει κείμενα και ρεπορτάζ, από όλους τους πολιτικούς, κοινωνικούς και επιστημονικούς χώρους." Η συντακτική ομάδα των κατοχικών νέων φέρνει όλη την εναλλακτική είδηση προς ξεσκαρτάρισμα απο τους ερευνητές αναγνώστες της! Ειτε ειναι Ψεμα ειτε ειναι αληθεια !Έχουμε συγκεκριμένη θέση απέναντι στην υπεροντοτητα πληροφορίας και γνωρίζουμε ότι μόνο με την διαδικασία της μη δογματικής αλήθειας μπορείς να ακολουθήσεις τα χνάρια της πραγματικής αλήθειας! Εδώ λοιπόν θα βρειτε ότι θέλει το πεδίο να μας κάνει να ασχοληθούμε ...αλλά θα βρείτε και πολλούς πλέον που κατανόησαν και την πληροφορία του πεδιου την κάνουν κομματάκια! Είμαστε ομάδα έρευνας και αυτό σημαίνει ότι δεν έχουμε μαζί μας καμία ταμπέλα που θα μας απομακρύνει από το φως της αλήθειας ! Το Κατοχικά Νέα λοιπόν δεν είναι μια ειδησεογραφική σελίδα αλλά μια σελίδα έρευνας και κριτικής όλων των στοιχείων της καθημερινότητας ! Το Κατοχικά Νέα είναι ο χώρος όπου οι ελεύθεροι ερευνητές χρησιμοποιούν τον τοίχο αναδημοσιεύσεως σαν αποθήκη στοιχείων σε πολύ μεγαλύτερη έρευνα από ότι το φανερό έτσι ώστε μόνοι τους να καταλήξουν στο τι είναι αλήθεια και τι είναι ψέμα και τι κρυβεται πισω απο καθε πληροφορια που αλλοι δεν μπορουν να δουν! Χωρίς να αναγκαστούν να δεχθούν δογματικές και μασημενες αλήθειες από κανέναν άλλο πάρα μόνο από την προσωπική τους κρίση!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *