Νηστεία των Λογισμών. Τελεσίγραφον Εξεκαθάρισμα της Ιερότητος και της αμαρτίας των παλαιών και σύγχρονων νηστειών-δίαιτων….
Νηστεία σημαίνει νηστικός.
Νηστεία, σημαίνει εσκεμμένα να παραμένεις νηστικός!
Αυτός που δεν παραμένει εσκεμμένα και αυτοθελεί με ελεύθερη βούληση νηστικός και ενώ έχει εις την διάθεση του βρώσιμα και πόσιμα που δικαιούται ή και μπορεί να καταναλώσει, δεν νηστεύει. Διότι σκύλλος που δεν απομακρύνεται από το σπίτι του επειδή είναι δεμμένος και όχι με την θέληση του είτε είναι δεμμένος είτε άδητος δεν είναι είναι πειθαρχημένος. Συνάμα σκύλλος που δεν έχει να φάει και θέλει να φάει δεν νηστεύει, ενώ σκύλλος που έχει να φάει και δεν τρώγει επειδή έτσι διέταξε το αφεντικό νηστεύει ή και «νηστεύει» δηλοί πειθαρχεί και υπακούει.
Νηστεία είναι η αυτοθέλητη παύση να ταΐζεις το εγώ, τον εγώ, τον εσένα, τον εγωϊσμόν….
Συνάμα νηστεία η αυτοθέλητη συνέχιση και επιλογή να ταΐζεις το εγώ, τον εγώ, τον εσένα, τον εγωϊσμόν….
Και πως γίνεται η ίδια πειθαρχεία να ταΐζει και εξεταΐζει το εγώ, τον εγώ, τον εσένα, τον εγωϊσμόν;….
Εξαρτάται δια τι κάνεις την νηστεία, διά ποίον, διά χάριν ποίου….
Εάν κάνεις την νηστεία διά χάριν του εγωϊσμού τότε υπακούεις και ταΐζεις τον εγωϊσμόν, εάν διά χάριν Του Θεού τότε ταΐζεις την ψυχήν με ψυχοσωτηρίαν. Πώς γίνεται τούτον;….
Ο Χριστιανός πρέπει να πάρει μέχρι το τέλος της Νηστείας το Σώμα και Αίμα Χριστού.
Διά να το επιτύχει τούτον και να μην θεωρηθεί κλοπή, λοιδωρία, μολυσμός, ρυπαρότητα, βδέλυγμα, κλοπή, αναξιότητα, αδικία ή έστω άδικη λήψη Του Σώματος και Αίματος Χριστού, πρέπει προηγουμένως να καθ’ αρίσει από τες αμαρτίες.
Ποίες είναι οι αμαρτίες που πρέπει να καθαρίσει;
Πρώτα απ’ όλα οι πονηροί λογισμοί, οι φυσικοί ιδιοτελείς και ζωώδεις λογισμοί, οι άδικοι λογισμοί.
Στον Παράδεισον δεν εισέρχεται κανένας καυλωμένος, αυτόν εννοεί το Ευαγγέλιον ότι πρέπει να είσαι ευνούχος = ευ νου έχων, Ελληνική Λέξη εξ’ ανέκαθεν.
Διότι η καύλα είναι το προσωπικόν θέλημαν σου, το προσωπικόν θέλημαν του σώματος σου, το προσωπικόν ιδιοτελές αρεστόν και αγαπητόν θέλημαν του πνεύματος σου και όχι Του Θεού και σε αντίθεση με το Θέλημαν Του Θεού. Συνάμα, η διατήρηση της προσωπικής σου καύλα είναι ασέλγεια, βλασφημία, αισχρότητα, πονηρότητα, ακαθαρσία, αδαμαστία, ύβρις, ασέβεια προς Το Θέλημαν Του Θεού και εις Τον Παράδεισον ουδείς εισέρχεται με το θέλημαν Του ή την ισχύν του ούτε είναι αφέντης εκεί μέσα αλλά με Το Θέλημα Του Θεού και εισέρχεσαι μόνον ως άξιος ή έστω κατά επιείκεια με το να επιθυμείς να είσαι δούλος Θεού και τότε Ο Θεός φροντίζει να σε θεραπεύσει και καθαρίσει με άφεση αμαρτιών και άφεση καυλοεμβρασμών πρωτού εισέλθεις….
Το θέλημαν σου δεν οδηγεί εις Τον Θεόν, κανενός το θέλημαν δεν οδηγεί εις Τον Θεόν, δεν οδηγούν όλοι οι δρόμοι εις Τον Θεόν, μόνον ο Δρόμος Του Θεού οδηγεί εις Τον Θεόν και το θέλημαν σου οδηγεί εις Τον Θεόν μόνον εάν το θέλημα σου είναι το Θέλημαν Του Θεού και ευσυναρμονισμένον με Το Θέλημαν Του Θεού.
Κάθε δρόμος οδηγεί εκεί όπου οδηγεί, εις τον θάνατον, πρώτον και δεύτερον, το προσωρινόν, μόνον ο Δρόμος Του Θεού οδηγεί εις Τον Θεόν.
Αφού νηστεύσεις από λογισμούς και κακές πράξεις πρώτον, τότε και μόνον έχει αξία και σημασία η νηστεία από λιπαρά και άλλα βρώσιμα και πόσιμα.
Εάν νηστεύεις και κατάφερες να αποφύγεις κάθε πονηρόν λογισμόν, αδικία και κακοπραξία, τότε τι χρεία έχει η νηστεία των βρώσιμων και πόσιμων, ειδικώς όταν ό,τι τρώγεις ζητείς εκ των προτέρων να το ευλογήσει Ο Θεός και συνάμα Τον ευχαριστείς πριν και μετά. Ο Θεός έδειξε έναν σινδόνα γεμάτον με όλα τα βρώσιμα ζώα και πτηνά εις τον Απόστολον Πέτρον και του είπε: Πέτρε φάγε! Και ο Πέτρος Του είπε: αποκλείεται να φάγω από όλα αυτά τα λιπαρά και σάρκες, είναι αμαρτία και νηστεύω Κύριε!
Και Ο Θεός: Πέτρε, θέτεις αντιρρήσεις σε ό,τι ευλόγησα;
Τι σημαίνει αυτόν; Ότι εάν τρώγεις έναν μη ευλογημένον χόρτον δεν είναι νηστεία και ευλογία αλλά αμαρτία και εάν τρώγεις έναν ευλογημένον ζώον είναι ευλογία, υπακοή και δίκαιον!
Εάν τρώγεις μεταλλαγμένα χόρτα δεν νηστεύεις. Εάν τρώγεις χόρτα που έχουν διαβαστεί ή περιχυθεί με μάγια και ειδικώς εάν το γνωρίζεις περισσότερον δεν νηστεύεις!
Εάν δεν σέβεσαι τα χόρτα που σου δίδει Ο Θεός δεν νηστεύεις, αμαρτάνεις! Ενώ εάν σέβεσαι τα σαρκία που σου δίνει Ο Θεός ευλογείς! Οι πρωτόγονοι ιθαγενείς σε διάφορες χώρες που δεν επικοινωνούν μεταξύ τους έχουν έναν κοινόν χαρακτηριστικόν: σκοτώνωντας έναν ζώον προσεύχονται εις το πνεύμα του και ζητούν συγγνώμη δικαιολογώντας την πράξην του ότι την έκαναν διά να τραφούν να επιβιώσουν και όχι εξ’ οιασδήποτε ματαιοδοξίας. Δεν το κάνουν εξ’ όσων γνωρίζω διά την κοπή χόρτων και δένδρων, χωρίς να αποκλείεται και δεν ζητούν συγγνώμη εκ Του Θεού ούτε Τον ευχαριστούν, και εξ’ όσων γνωρίζω δεν ζητούν συγγνώμη σε ιδεατόν θεόν ή άλλον θεόν ειδικής φύσης, ή κατάστασης ή μορφής, αν και ευχαριστούν με τελετές την μάνα γη. Εμείς οι εξελιγμένοι έτι χειρότερα Χριστιανοί και μη δεν ζητούμε συγγνώμη από κανένα και δεν ευχαριστούμε κανένα ούτε διά τα βρώσιμα ζώα ούτε διά τα βρώσιμα χόρτα, ούτε οι χορτοφάγοι από τα χόρτα που τρώνε εξ’ όσων γνωρίζω, ήτοι σέβονται μεν τα ζώα αλλά όχι τα φυτά. Και το ίδιον δεν πράττουμε διά τα υγρά που λαμβάνουμε συμπεριλαμβανομένων και των πρωτόγονων ιθαγενών χωρίς να αποκλείω ότι κάποιος ει δυνατόν να το έκανε ή κάνει.
Αφού νηστεύσεις παράλληλα εξομολογείσαι διά να φύγουν όλες οι ακαθαρσίες των αμαρτιών, τι νόημα έχει να νηστεύεις βρώσιμα και πόσιμα ή να παύσεις τους κακούς λογισμούς και αδικοπραξείες αλλά να μην ζητήσεις άφεση των παλαιότερων αλλά υφιστάμενων αμαρτιών; Είναι ωσάν να καθαρίζεις τα αυθημερόν αποφλοιώματα γαιόμηλων-πατάτων από το πάτωμα αλλά όχι τα εχθεσυνά, εψεσυνά, προψεσυνά! Βεβαίως, ουδείς τέλειος, Ο Θεός βλέπει και ελεεί τις δυσκολίες σε όλα αυτά και την Μετάνοια διά τα παλαιά και νυν αμαρτήματα, αλλά πρέπει να προσπαθούμε διά το καλύτερον που φέρνει περισσότερη ευλογία, άφεση και μεγαλύτερη άνωση έν Παραδείσω….
Η νηστεία επιπλέον καθαρίζει από τις οξύνες-τοξύνες και παύει την εισχώρηση περισσότερων οξύνων εντός του σώματος, εντός των οποίων κατοικούν τα δαιμόνια. Συνεπώς, η νηστεία διά χάριν Του Θεού καθαρίζει από τα δαιμόνια, ενώ η ίδια συνταγή νηστείας διά χάριν του εγωϊσμού κάνει οξυκόν-τοξικόν πνευματικώς όλον το σώμα και την ψυχή και δεν ενοχλούνται ούτε αποδιώκονται τα δαιμόνια. Να διατί Ο Χριστός είπε ότι το δαιμόνιον που είχε ο αλυσοδεμένον κοντά εις την λίμνη εκεί που τα δαιμόνια εισήλθαν εις τους χοίρους είναι μία πολύ δυνατή φυλή και χρειάζεται πολλή νηστεία και προσευχή διά να φύγει.
Τώρα θα εξηγήσουμε τι είναι η νηστεία [συγκρίνουν με την Θεολογική Νηστεία που είναι παγιωμένη έκτοτε και ότι τάχατες την αποκωδικοποίησαν περί ου ο λόγος] του εγωϊσμού. Ακούω διάφορους να λένε: τι είναι η νηστεία; Είναι διά να αποτοξυνωθεί το σώμα και δίαιτα διά την υγείαν μας.
Όχι δα! Η νηστεία δεν καθιερώθηκε από την Ορθοδοξία διά χάριν της προσωπικής υγείας ή και υγείας του σώματος, δεν ενδιαφέρεται Ο Θεός διά το σώμα ή και περισσότερον διά το σώμα, επειδή δεν είναι ματαιόδοξος. Μάλιστα δε, η Νηστεία προξενεί τακτικώς βλάβη της υγείας, λιποθυμία και λειποθυμία, εξάντληση, αδυναμία και κόπωση δι’ εργασία και εάν κάποιος διά χάριν της Νηστείας διά να λάβει καθαρός Σώμαν και Αίμαν Θεού βλαπτεί ούτως ή άλλως πώς λαμβάνει τεράστιον μισθόν ή και επιπλέον μισθόν εις τους ουρανούς εκ Του Θεού που έχει αστείρευτη αρτυσιανή πηγή και χάριν Αγιοάνωσης. Βεβαίως, το κατά δύναμει, αλλά να γνωρίζουμε και να παραδεχόμαστε την αλήθεια που έστω δεν κάνουμε, δεν καταφέρνουμε και δικαιολογούμε κάπως ή πλήρως εύλογα ή όχι είναι αρετή ευλογίας και έστω ελάχιστου άϋλου άγιου μισθού.
Απεναντίας, όταν η νηστεία γίνεται από μία κοπελιά διά να είναι εκκαυλωτική έναντι των ανδρών και έναντι της διάθεσης της ήτοι αυτάρεσκη αυτόκαυλη και διά να ανάβει φωτειές ποθισμού και άλλων ματαιοδοξιών χειρότερων ή όχι χειρότερων είναι αμαρτία.
Ποία είναι αυτή η νηστεία;
Η ούτω καλούμενη διαίτα [που ελληνιστί σημαίνει διατροφή] διά χάριν του σαρκίου, της καύλας, της ωραιοπάθειας, είναι χειρότερη ή και ίδια με την λαιμαργία, διότι έχουν την ίδια αφορμή και αιτία εξόρμησης: τον ατομισμόν, την προσωπική ιδιοτελή ευχαρίστηση, τον εγωϊσμόν, είναι δύο όψεις του ίδιου εγωνομίσματος! Διότι εάν ο λαίμαργος είναι άπληστος σε κατανάλωση βρώσιμων και πόσιμων, ο νηστευτής διά να είναι ωραίος, καυλωτικός, αισχρός, πρόστυχος και όχι ασπούμε προσωρυνώς ή με μέτρον διά να εύρει σύντροφον [φυσιανδρογύνου εννοείται] τότε είναι λαίμαργος σε κενοδοξία, ματαιοδοξία, καυλοδοξία, ηδονοδοξία, ηδυπαθειοδοξία, δυνατοδοξία διότι σε αυτούς συμπεριλαμβάνονται και οι κενόδοξοι και όχι τόσον οι επαγγελματίες της σωματικής ανάπλασης αλλά χωρίς προσοχήν το έναν φέρνει το άλλον.
Λέγει κάποια: κάνω δίαιτα όποτε θέλω δηλαδή νηστεύω και δεν καταλάβω διατί πρέπει να κάνω δίαιτα όποτε θέλουν οι παπάδες διά την υγεία μου. Καταβιβάζοντας την θυσία υπέρ Του Θεού ως να είναι ιδιοτροπία ματαιόδοξη των παπάδων με διάθεση βάναυσου κενόδοξου δεσποτισμού.
Την δίαιτα κοπελιά και πόπελε την κάνεις δι’ εσένα, την νηστεία διά Τον Θεόν! Εάν θέλεις λέγε την δίαιτα ή ειδική διατροφή διά χάριν Θεού και λήψη Σώματος και Αίματος Χριστού και την καυλωτική ή ματαιόδοξη διατροφή-δίαιτα λέγε την νηστεία, το Νόημα δεν αλλάζει.
Άρατε, το θέμα δεν είναι εάν νηστεύεις αλλά διά τι νηστεύεις! Δι’ εσένα ή Τον Θεόν ή τον πτωχόν διά να μην μείνει νηστικός αυτός, αρετές τεράστιες που δεν λέγω ότι τες διαθέτω.
Το θέμα δεν είναι εάν αμφικτυώνεις [ταΐζεις] άλλους αλλά διά τι το κάνεις; Εάν το κάνεις δι’ εύνοια, δεν είναι είναι το ίδιον με το να το κάνεις σε κάποιον που δεν έχεις ανάγκη από αγάπη άνευ ιδιοτέλειας!
Τι σημαίνει αγάπη δίχως ιδιοτέλεια;
Σημαίνει να αγαπάς χωρίς να ζητείς ή προσδοκείς ή να θέλεις να απολαύσεις κάτι από αυτήν την αγάπη, αυτή είναι η Αληθινή και Μοναδική Αγάπη, να διατί Ο Θεός είπε: τι θα ωφεληθείς εάν αγαπήσεις αυτούς που σε αγαπούν; Πρέπει να αγαπήσεις αυτούς που δεν σε αγαπούν, τους εχθρούς σου.
Εάν ταΐζεις τον φίλον πτωχόν και δεν ταΐζεις τον εχθρόν πτωχόν, τι επτυγχάνεις;
Το θέμα δεν είναι να κάνεις διάκριση αλλά διάκριση! Ήτοι να μην κάνεις διάκριση προσωπικής ιδιοτελούς ή κομματικού ή δογματικού ή ομαδικού καλού, αλλά διάκριση άνευ όρων και δεσμών προς όλους, ήτοι να έχεις πνευματική διάκριση ή και ευδιάκριση αγάπης προς όλους τους ανθρώπους. Αρετή υπερτεράστια που δεν την έχω.
Να διατί λέγει Ο Θεός ότι κάποιοι θα εύρουν την ψυχή τους αλλά θα τους την πάρω ενώ άλλοι θα την χάσουν αλλά θα τους την δώσω.
Εάν εσύ σκοτώνεις, αδικείς, ασπλαγχνείς και μετά σπεύδεις να κάνεις ηλιοθεραπεία, γιογκοθεραπεία, ταξειδοθεραπεία, καυλοθεραπεία, ηρεμοθεραπεία, βοτανοθεραπεία, διαλογισμοθετικοθεραπεία και έναν σωρόν άλλες θεραπείες εξορύττεις μία μάταιη τρύπα μέσα εις το νερό, στρουθοκαμηλίζεις και συνάμα αμαρτάνεις περισσότερον και επιβεβαιώνεις με περαιτέρω επαλήθευση την μωρία και υποκρισία σου! Διότι ενώ ο αδικημένος από εσένα πονάει ή απόθανε εσύ αποτοξυνώνεσαι όχι από την αμαρτία αλλά ω του αίσχους και του αισχρού και της βλασφημίας: από την ενοχή, την τύψη, με αποτέφρωση των εγνοιών και των ερυνίων της συνείδησης και συναίσθησης, αλλά μετά θάνατον τούτα ουκ εισίν δυνατά! Πρόκειται διά το τέλειον τέχνασμα του διαβόλου: κατάστρεψε με αδικία και ύστερα σπεύσε διασκέδασε και λησμόνησε διά να νοιώθεις ωραία, καλά, καυλωτικά, ορεξάτα.
Ο ψαλμωδός προφυτάναξ Δαυΐδ ψαλμός 139 =[13] στίχος-εδάφιον 13:
2 ΕΞΕΛΟΥ με, Κύριε, ἐξ ἀνθρώπου πονηροῦ, ἀπὸ ἀνδρὸς ἀδίκου ρῦσαί με, 3 οἵτινες ἐλογίσαντο ἀδικίαν ἐν καρδίᾳ, ὅλην τὴν ἡμέραν παρετάσσοντο πολέμους· 4 ἠκόνησαν γλῶσσαν αὐτῶν ὡσεὶ ὄφεως, ἰὸς ἀσπίδων ὑπὸ τὰ χείλη αὐτῶν. (διάψαλμα). 5 φύλαξόν με, Κύριε, ἐκ χειρὸς ἁμαρτωλοῦ, ἀπὸ ἀνθρώπων ἀδίκων ἐξελοῦ με, οἵτινες διελογίσαντο τοῦ ὑποσκελίσαι τὰ διαβήματά μου· 6 ἔκρυψαν ὑπερήφανοι παγίδα μοι καὶ σχοινία διέτειναν, παγίδα τοῖς ποσί μου, ἐχόμενα τρίβους σκάνδαλα ἔθεντό μοι. (διάψαλμα). 7 εἶπα τῷ Κυρίῳ· Θεός μου εἶ σύ, ἐνώτισαι, Κύριε, τὴν φωνὴν τῆς δεήσεώς μου. 8 Κύριε, Κύριε, δύναμις τῆς σωτηρίας μου, ἐπεσκίασας ἐπὶ τὴν κεφαλήν μου ἐν ἡμέρᾳ πολέμου. 9 μὴ παραδῷς με, Κύριε, ἀπὸ τῆς ἐπιθυμίας μου ἁμαρτωλῷ· διελογίσαντο κατ᾿ ἐμοῦ, μὴ ἐγκαταλίπῃς με, μήποτε ὑψωθῶσιν. (διάψαλμα). 10 ἡ κεφαλὴ τοῦ κυκλώματος αὐτῶν, κόπος τῶν χειλέων αὐτῶν καλύψει αὐτούς. 11 πεσοῦνται ἐπ᾿ αὐτοὺς ἄνθρακες, ἐν πυρὶ καταβαλεῖς αὐτούς, ἐν ταλαιπωρίαις οὐ μὴ ὑποστῶσιν. 12 ἀνὴρ γλωσσώδης οὐ κατευθυνθήσεται ἐπὶ τῆς γῆς, ἄνδρα ἄδικον κακὰ θηρεύσει εἰς διαφθοράν. 13 ἔγνων ὅτι ποιήσει Κύριος τὴν κρίσιν τῶν πτωχῶν καὶ τὴν δίκην τῶν πενήτων. 14 πλὴν δίκαιοι ἐξομολογήσονται τῷ ὀνόματί σου, κατοικήσουσιν εὐθεῖς σὺν τῷ προσώπῳ σου.
Τα ίδια επαναλαμβάνει Ο Χριστός: κατά το μέτρον που μετράεις θα μετρηθείς. Ότι θα σε δικάσει εκείνος που εμπιστεύεσαι, π.χ. εις τους Εβραίους λέγει ο Μωϋσης θα σας δικάσει. Εις την Αποκάλυψη οι Μάρτυρες θα δικάσουν τους θύτες τους και βεβαίως σου προσθέτω εσένα τον σατανόφιλον ποίος σε δικάζει; Μα τα δαιμόνια του εις τα 23 τελώνεια, ήτοι ο δικαστής σου είναι αυτός που λατρεύεις βάσει δικαίου και αδίκου και δικαίου ο διάβολος διότι όταν δικάζει χρησιμοποιεί το άδικον αλλά δεν δύναται να αποποιηθεί και να μην συναφέρει το δίκαιον σε σχέση με τον αμαρτωλόν που δικάζει και επιμένει σε καταδίκη, με τους αγγέλους να υπερασπίζονται από δίκαιον, έλεος και ευσπλαγχνία τον αμαρτωλόν.
Εάν εσύ λοιπόν, κάνεις τους άλλους πένητες και πτωχούς ή εάν έχεις πολλά και δεν δίδεις σε αυτούς ή έτι χειρότερα θέλεις να τους πάρεις και αυτά όπου έχουν, τότε από αυτούς θα δικαστείς, ήτοι ένας τρισεκατομμυριούχους και δισεκατομμυριούχος θα δικαστεί από χιλιάδες και εκατομμύρια ανθρώπους που επηρεάστηκαν και αδικήθηκαν μαζικά και κατά μονάδες!
Συνεπώς, εάν είσαι τέτοιος αντί να κάνεις ηλιοθεραπεία, νηστειοθεραπεία [διατροφοθεραπεία, διαιτοθεραπεία οιασδήποτε μορφής ή σκοπού και δη ματαιόδοξου και ηδυπάθειας] και διαλογισμοθεραπεία, συμφέρει την ψυχήν σου να κλαίεις εν μετανοία ενοχής, τύψης, ερινύας, συνείδησης, θλίψης, ακεφιάς, απεναντίας η θεραπεία [έγνοιας και τύψης] μετά το έγκλημα πολλαπλασιάζει το έγκλημα.
Η νηστειοθεραπεία πρέπει να είναι Ψυχοσωματονηστειοθεραπεία διά χάριν ψυχής να είναι έτοιμη νύμφη παρθένα ή και εκκαθαρισμένη από αμαρτίας Θεού!
Νομίζεις ότι εάν κλέψεις έναν δισεκατομμυριούχον διά να ταΐσεις πτωχούς είναι χειρότερον από το να κλέψεις έναν πτωχόν διά να ταΐσεις με περιττές απολαύσεις και πλούτη εσένα;….
Ο Γέροντας Γαβριήλ ο Αγειορίτης μου είπε ένας τραπεζίτης όταν το επισκέφθηκε με άλλους συνάδελφους του τους είπε μόλις τους είδε: Ξέρετε γιατί οι κλέφτες κλέβουν τις τράπεζες; Επειδή οι τράπεζες κλέβουν τους ανθρώπους.
Διά τι κλέβεις;,…. Διά τι νηστεύεις;…. Διά τι προσφέρεις; Διά να λάβεις πολλαπλάσια και διά αν εξαπατήσεις και παραπλανήσεις ή από ανιδιοτελή αγάπη δίχως να περιμένεις ανταμοιβή;
Νηστεύεις; Κάνεις δίαιτα; Νήστευσε από τον εγωΐσμόν, τον ιδιοτελισμόν και ηδυπαθισμόν όχι από Τον Θεόν! Διότι όταν νηστεύεις Τον Θεόν παχαίνεις-λαμβάνεις-πλουτίζεις αμαρτίαν!
Θυμάστε εκείνον τον αξιογέλαστον ραββίνον που ο καθένας μας ευρέθηκε εις την θέση του, που νήστευε διά να σύρνει τα ελειοκόκκονα έξω από το παράθυρον; Ήταν προτιμότερον να αποφλοιά και αποσαρκώνει τες κοκκόνες χωρίς να τρώγει την ελειοσάρκα [αντιλαμβάνεσαι διατί; Επειδή θα ήταν ειλικρινής με τον εαυτόν του, εκτός και εάν το έκανε επειδή δεν του άρεσαν οι ελαιές ή λάμβανε τα ελειοκόκκονα της από την κατανάλωση ελειών της οικογένειας του].
Νηστεύεις, προσφέρεις, καλοποιείς, αγαπολογείς και αγαπάεις διά το θεαθήναι; Τουλάχιστον ζήτησε μυστικά συγχώρεση!
Τι σημαίνει θεαθήναι; Θεά αθήναι = θεά των Αθηναίων, θέα των Αθηναίων, θεάθεν ήτοι μανία εσκεμμένα διά τινόν σκοπόν να φαίνεσαι ή φαίνεται ή δείχνεις άμεσα ή έμμεσα κάτι, ακόμη και τώρα ο ένας λόγος που μας λένε τι θέλουν να μας κάνουν οι σατανιστές είναι ένεκα αυτής της ψυχασθένειας, διότι υπάρχει και ο λόγος του επηρεασμού υποσυναίσθητου και υποσυνείδητου των ανθρώπων και η ψευδαίσθηση ότι το κάρμα τους παραμένει καθαρόν επειδή λένε το κακόν που θα κάνουν, κάτι τεραστίως χειρότερον από το νίπτω τας χείρας μου του Πόντιου Πιλάτου καθενός μας! Θέα θήναι = θέας επίδειξη, επιδειξιομανία, ήτοι νήστευε διά να εξαπατάει τους ανθρώπους ότι το κάνει διά Τον Θεόν, αλλά το έκανε διά το τυπικόν του Νόμου ήτοι ματαιόδοξα να είναι αρεστός και συνάμα να νομίζουν οι ανθρώποι και να τον εμπιστεύονται ώστε να δύναται με την προπαγίδευση αυτή να εκμεταλλεύεται την εμπιστοσύνη τους. Κάποτε αμφισβήτησαν κάποιοι ότι έγραφε έξω από τους Δελφούς: η εμπιστοσύνη είναι η διπλανή της εξαπατήσεως, πάντως κάποτε το είδα, αλλά οπωσδήποτε ότι και να ισχύει, η ρήση αυτή είναι αληθής και τούτη είναι η ευσημασία, να είναι ευαληθής!
Διατί νηστεύεις; Διά το αντίθετον από το να φαίνεσαι αρεστός και να υποκρίνεσαι ότι το νηστεύεις διά να είσαι αρεστός με ταπεινοφροσύνη εις Τον Θεόν ούτως ώστε με το πλήρες Θέλημα Του εκτός από το Έλεος και την Χάριν Του να σου παραχωρήσει να λάβεις Σώμαν και Αίμαν Του. Δι’ αυτό είπε εάν νηστεύεις, να φοράεις τα ωραία σου ενδύματα, να κτενίζεις ωραία την κώμη σου και τα γένεια σου, ήτοι το να νηστεύεις ήτοι Πιστεύεις και να δείχνεις προς τα έξωθεν το αντίστροφον διά να μην λάβεις εύσημαν είναι τεκμήριον ότι Αληθώς-Ευαληθώς Πιστεύεις-Ευπιστεύεις!
Είσαι καλός κρύβε το, είσαι κακός λέγε το. Είσαι καλός και κακός; Κρύβε ότι είσαι καλός λέγε ότι είσαι κακός! Και όχι μόνον, πείσει εκείνον που υποψιάζεται ότι είσαι καλός ότι είσαι κακός, όχι με κακή πράξη αλλά με δύστροπη συμπεριφορά εκτός αμαρτίας….
Νήστευε από το δείχνεις καλός και από το να μην δείχνεις κακός, καλός εννοώ αμαρτωλός, κακός εννοώ πράος της αγιότητος, ολιγαμαρτίας, εγκράτειας και άλλες Αγιαρετές.
Παναγιώτης Δίας
Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice
https://unboxholics.com/news/tech/103675-ena-domiko-systatiko-tou-rna-vrethike-se-asteroeidi
Νουκλεοτίδια=970
ΑΚΡΕΟΦΑΓΟΣ=970
ΑΚΑΣΙΚΑ ΑΡΧΕΙΑ=970
Ουρακιλη=639
ΟΡθΟΝΟΟΣ=639
Νηστεία =574
ΑΒΑΤΟΣ=574
https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%88%CE%BD%CF%84%CE%B5%CF%81%CE%BF
Εν τερο
Μικρόκοσμος
Μεγακοσμος
Δόξα τω Θεώ…Παναγιώτης… «Βοήθα Παναγιά μου»
orthmad.gr/%CE%BC%CE%B7%CE%BD%CF%8D%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B1-%CE%B1%CF%80%CF%8C-%CF%84%CE%BF-%CE%B3%CE%B5%CF%81%CE%BF%CE%BD%CF%84%CE%B9%CE%BA%CF%8C
Φίλε
Εχθές στο βίντεο του ο stranger είπε:
Σπάσε την πληροφορία,,,
(/) το είδα και εγώ ο ανθρώπινος μικρόκοσμος οκ…Φίλε…